Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na přejezdech do konce března zahynulo 13 lidí, nejvíce za šest let

V prvním čtvrtletí letošního roku zahynulo na železničních přejezdech v Česku 13 lidí. To je o 10 víc, než ve stejném období loňského roku a nejvíce za posledních šest let. Údaje zveřejnila Drážní inspekce. Nepříznivý vývoj pokračuje i v dubnu, kdy se stalo pět nehod a jeden člověk zemřel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A28n15t59o16n85í43n 60S74á38d23l80í11k 7208739153543

Je asi pravdou,že za většinu nehod mohou řidiči,kteří nedodržují předpisy!

Ale málo na plat,když byly u každého přejezdu mechanické hradlařem ovládané závory,nikdy jsem o neštěstí na přejezdu neslyšel! Ta úsporná opatření jdou na vrub ztrátě lidských životů! Oč lepší byla řešení mimoúrovňová! Jenže asi příliš drahá!

Existují nadjezdy a podjezdy,proč tedy některé již vytipované přejezdy,kde pravidelně dochází k tragediím,nejsou již takto řešeny? Ono totiž lidí je dost,ale peněz málo!

0/0
8.4.2016 8:57

J49a55n 54D48l71o57u65h42ý 8196400823520

Musí se udělat nějaká prevence, třeba měřit rychlost... ;-D

0/0
7.4.2016 14:11

I38v33o 22H35a66d 3727581924917

Čemu se divíte kolik ročně přibývá aut a řidičůtak je logické že se mezi nima najde dost magorů co nerespektují světla nebo padající závory.Jezdím od 63roku převážně jako profi,v 70letech bylo daleko víc přejezdů bez zabezpečení a tolik nehod na přejezdech nebylo a to díky provozu na silnicích.V té době když jsem jel na Prahu z Brna v noci tak jsem protijedoucí auta napočítal na prstech a to ještě dálnice nebyla,dnes ani nezapnete dálková po celou trasu aby jste někoho neoslňoval.Čím víc aut na silnici tím víc magorů za volantem.;-D

+2/0
7.4.2016 13:26

Z80d93e20n41ě24k 16V60o29n18d20r25a 4715263750477

Mě by zajímalo, jestli je vždy na vině řidič auta, jestli vždy funguje signalizace nebo závory.

0/0
7.4.2016 10:46

V90l85a71d70i48m27í95r 55F60i18b45i14g10e54r 5434471251224

Signalizace fungovat někdy nemusí, ale v drtivé většině nehod, které jsou zdokumentovány kamerou je na vině vždy řidič nerespektující výstrahu nebo STOPku. Jak sešrotoval ten ožralý strojvůdce 2 lidi, to byla řekl bych vina na obou stranách, nebo vina správce, protože pokud je někde výluka s nefunkčním zabezpečovacím zařízením, měla by být na přejezdu STOPka aby se řidič rozhlídl. Strojvůdce jel rychleji než směl to je taky chyba.

0/0
7.4.2016 11:28

B62ř68e60t44i17s56l50a15v 22Š11í29m66a 9794221562

V prípade opilého strojvedoucího to vypadá v podstate jen na jeho vinu, mel jet malou rychlostí a houkat a nic takového neudelal.

V dalsích prípadech vina ridicu, nejcastejsí problém je vjízdení na prejezd na cervenou.

0/0
7.4.2016 12:23

V74l43a80d11i86m53í74r 83F48i59b33i78g11e59r 5734731721104

A pak pokud tam nebyla stopka u přejezdu. Ta tam v takovém případě má být a řidič by tam měl zastavit i když tam jezdí jen manipulace. Každý přejezd bez závor nebo světel kde jezdí vozidla je vybaven stopkou.

0/0
7.4.2016 20:58
Foto

L59u62b17o85m56í78r 24J29a43n14o94t35a 5926374326575

Za BLBOST se platí, to je stará věc.

0/0
7.4.2016 10:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.