Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na přejezdech do konce března zahynulo 13 lidí, nejvíce za šest let

V prvním čtvrtletí letošního roku zahynulo na železničních přejezdech v Česku 13 lidí. To je o 10 víc, než ve stejném období loňského roku a nejvíce za posledních šest let. Údaje zveřejnila Drážní inspekce. Nepříznivý vývoj pokračuje i v dubnu, kdy se stalo pět nehod a jeden člověk zemřel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A24n18t72o34n46í70n 24S27á14d47l47í72k 7638529273443

Je asi pravdou,že za většinu nehod mohou řidiči,kteří nedodržují předpisy!

Ale málo na plat,když byly u každého přejezdu mechanické hradlařem ovládané závory,nikdy jsem o neštěstí na přejezdu neslyšel! Ta úsporná opatření jdou na vrub ztrátě lidských životů! Oč lepší byla řešení mimoúrovňová! Jenže asi příliš drahá!

Existují nadjezdy a podjezdy,proč tedy některé již vytipované přejezdy,kde pravidelně dochází k tragediím,nejsou již takto řešeny? Ono totiž lidí je dost,ale peněz málo!

0/0
8.4.2016 8:57

J94a72n 37D49l80o86u70h18ý 8756760283670

Musí se udělat nějaká prevence, třeba měřit rychlost... ;-D

0/0
7.4.2016 14:11

I22v51o 22H77a55d 3617771404277

Čemu se divíte kolik ročně přibývá aut a řidičůtak je logické že se mezi nima najde dost magorů co nerespektují světla nebo padající závory.Jezdím od 63roku převážně jako profi,v 70letech bylo daleko víc přejezdů bez zabezpečení a tolik nehod na přejezdech nebylo a to díky provozu na silnicích.V té době když jsem jel na Prahu z Brna v noci tak jsem protijedoucí auta napočítal na prstech a to ještě dálnice nebyla,dnes ani nezapnete dálková po celou trasu aby jste někoho neoslňoval.Čím víc aut na silnici tím víc magorů za volantem.;-D

+2/0
7.4.2016 13:26

Z81d15e80n24ě12k 50V24o14n70d41r40a 4375203630197

Mě by zajímalo, jestli je vždy na vině řidič auta, jestli vždy funguje signalizace nebo závory.

0/0
7.4.2016 10:46

V63l77a93d36i47m63í58r 68F51i55b15i62g34e68r 5264111741864

Signalizace fungovat někdy nemusí, ale v drtivé většině nehod, které jsou zdokumentovány kamerou je na vině vždy řidič nerespektující výstrahu nebo STOPku. Jak sešrotoval ten ožralý strojvůdce 2 lidi, to byla řekl bych vina na obou stranách, nebo vina správce, protože pokud je někde výluka s nefunkčním zabezpečovacím zařízením, měla by být na přejezdu STOPka aby se řidič rozhlídl. Strojvůdce jel rychleji než směl to je taky chyba.

0/0
7.4.2016 11:28

B26ř23e67t56i34s77l46a56v 14Š14í45m87a 9404121872

V prípade opilého strojvedoucího to vypadá v podstate jen na jeho vinu, mel jet malou rychlostí a houkat a nic takového neudelal.

V dalsích prípadech vina ridicu, nejcastejsí problém je vjízdení na prejezd na cervenou.

0/0
7.4.2016 12:23

V12l23a77d67i50m92í63r 33F45i38b68i96g86e88r 5444531401654

A pak pokud tam nebyla stopka u přejezdu. Ta tam v takovém případě má být a řidič by tam měl zastavit i když tam jezdí jen manipulace. Každý přejezd bez závor nebo světel kde jezdí vozidla je vybaven stopkou.

0/0
7.4.2016 20:58
Foto

L50u92b49o51m17í52r 25J89a89n58o53t33a 5636254126745

Za BLBOST se platí, to je stará věc.

0/0
7.4.2016 10:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.