Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Trump odvolal slib, že podpoří jakéhokoliv kandidáta republikánů

Donald Trump odvolal svůj dřívější závazek, že podpoří jakéhokoli republikánského kandidáta, který získá stranickou nominaci. Důvodem je prý skutečnost, že vedení Republikánské strany se vůči němu nechová čestně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T77o73m41á54š 29P17e22t46r93o35v45i18č 7463320669139

VIDEO JAKO DŮKAZ: TRUMP CHTĚL ZABÍT KADDÁFÍHO A VZÍT ROPU LIBYI

http://www.nwoo.org/2016/04/01/video-jako-dukaz-trump-chtel-zabit-kaddafiho-a-vzit-ropu-libyi/

V roce 2011 (28.2.2011) Donald Trump zveřejnil videoblog, viz níže, ve kterém vášnivě argumentoval a zastával se amerického zásahu v Libyi.

„Kaddáfí v Libyi zabíjí tisíce lidí. Nikdo neví, jak moc je to zlé, a my tady jen nečinně sedíme a přihlížíme. Máme vojáky po celém Středním východě a nepřivoláváme je na pomoc, aby zastavili toto hrozné krveprolití. A to je to, oč tu běží, je to krveprolití.“

„Teď bychom se do toho měli pustit. Měli bychom zastavit toho chlápka, což by bylo velmi snadné a velmi rychlé. Mohli bychom to udělat velmi přesně, zastavit ho, aby s tím přestal, a tím bychom zachránili mnoho životů. Je to absolutně šílené. Pokud se do toho nechceme zapojit, potom skončíte s něčím, co jste dosud nikdy neviděli. Nakonec to lidé ocení a skončí to tím, že převezmou svou zemi. Ale lidé to opravdu ocení a měli by nám to oplatit. Ale musíme jít do toho, abychom zachránili tyto životy. Tito lidé jsou poráženi jako zvířata.“

„Měli bychom okamžitě z humanitárních důvodů vstoupit na území Libye a odstranit toho chlapa velmi rychle, velmi důsledně a velmi účinně a zachránit životy lidí.“

0/0
2.4.2016 20:10

P49a26v85e56l 77N79o66v40o93t12n37y 2763913413959

To co uz dnes predvadeji novinari, demokrati a dokonce i samotni republikani proti Trumpovi je vrchol. Takhle stvavou kampan proti zadnemu kandidatovi jsem jeste nikdy nevidel. Nechovaji se k nemu stejne jako k ostatnim. Na jeho volebni akce posilaji agresivni provokatery, novinari mu kladou jine ( zavadejici) otazky nez ostatnim, kritizuji ho sami republikani takovym zpusobem, ze ohrozuji samotnou republikanskou stranu.

Presne tak jak bylo vcera receno na Fox news: nekteri republikani by radeji Clintonovou, protoze vedi co od ni cekat a muzou ji trosku kontrolovat prez demokraty , nez outsidera Trumpa, ktery je tak nezavisly, ze se proste kontrolovat neda.

Takze tim bylo receno, ze ve vlade USA sedi sice republikani a demokrate, ale ve finale je to jedna vladnouci banda co si vice mene mezi sebou rozdeluji posty a nemaji zajem, aby jim tam prisel nekdo novy koho nemuzou kontrolovat.

Demokraty chapu (i kdyz je nemam rad) v utocich na Trumpa, ale nekteri republikani se v tomto chovaji naprosto nezodpovedne. Svymi nevybiravymi a osobnimi utoky na Trumpa, rozdeluji volice republkanske strany takovym zpusobem, ze uplne rozvrati republikanskou stranu na nekolik let dopredu.

0/0
31.3.2016 15:06

H47o13n65z21a 62F39á97t20o94r 2339685654730

A takto, milé děti, vypadá demokracie v praxi. Sice vyhrál, ale nehodí se, takže vybereme někoho jiného. Příště koukejte volit toho správného, ať máte dobrý pocit, že jste mohli ovlivnit volbu. Za současný stav nemohou šéfové republikánů - to je hloupost vás, voličů, že neposloucháte své mocné a snažíte se za každou cenu jít svojí (špatnou) cestou.

+1/0
31.3.2016 6:25

J69o96s25e95f 33K95o15p25e94c77k85y 9964172105

No pokud neziska dostatecny pocet volitelu, tak nevyhral ;-)

+1/0
31.3.2016 9:42

J60a27n 79U45l53r62i39c96h 9159796219144

Hezké volební spoty Teda Cruze pro jeho tažení za vítězstvím ve Wisconsinu:

Konzervativní lídr: https://www.youtube.com/watch?v=vuEZbrcKe4Y

Ekonomika: https://www.youtube.com/watch?v=8bLrTlynD8s

Jak Donald Trump po léta sponzoroval levičáky z Demokratické strany, z nichž někteří pak museli rezignovat pro sexuální skandály a nebo skončili ve vězení. Velmi zdařilé: https://www.youtube.com/watch?v=Ul9MbOn1SkM

0/0
31.3.2016 1:35

P73a51v16e89l 33N19o24v91o69t95n85y 2403523943369

Pravda, ale je, ze Ted Cruz je lhar, maly podvodnicek a krivacek. Jeho triky v teto kampani nebyly casto nic jineho nez lzi a podpasovky. Jako "konservativni" republikan, jak o sobe tvrdi, by pro mne byl asi normalne "muj" kandidat, jenze po tom co zde predvadi si mne proste nemuze ziskat.

Trump na druhou stranu vypada o hodne uprimejsi a otevrenejsi. Nema manyry slizkych politiku od kterych se nikdy nedockate prime odpovedi a v dulezitych otazkach si stoji za svym.

0/0
31.3.2016 15:15

J80a51n 34U79l23r55i38c46h 9929256879244

1. Odkaz na ty klipy jsem tam nedal proto, že bych podporoval Cruze, nýbrž z toho důvodu, že jsou dobře udělané, profesinální.

2. Cruz opravdu nepůsobí lidsky dobře. Trump mi také není sympatický, ale aspoň se nepřetvařuje.

3. Trumpovo soustavné označování Cruze za lháře nemá racionální základ. Cruz je nesmírně inteligentní a mnohem lepší řečník než Trump. V přímé konfrontaci Trumpa poráží, doslova mu uštědřuje výprasky. Trump to těžce snáší a uchyluje se obviňování Cruze ze lží, ačkoli sám překrucuje fakta a aniž by byl schopen své obvinění jakkoli doložit. Ztrácí nervy a je hysterický. Jako zde: https://www.youtube.com/watch?v=5D-tKJzkBdc

4. V průzkumech pro primárky ve Wisconsinu, které uskuteční příští úterý, Cruz vede a zdá se, že jeho náskok před Trumpem se dokonce každým dnem zvyšuje. Porážka v tomto státě by pro Trumpa byla dost nepříjemná. A pokud by byla drtivá ( když by třeba Cruz získal všechny delegáty, což při volebním systému republikánů ve Wisconsinu a výsledkům průzkumů není vůbec vyloučeno ), mohlo by to znamenat možná ( možná ) i začátek Trumpova konce v této kampani.

5. Trump prohrává stále více i v průzkumech pro možnost střetu v prezidentské volbě s Clintonovou. Např. předvčerem průzkum pro TV Fox ukázal, že Clintonová vede nad Trumpem v poměru 50:38.

0/0
31.3.2016 23:38

J13a44n 72U91l45r83i29c31h 9639186149534

Poznámky:

1. Ve Wisconsinu se výsledky voleb posuzují na dvojí úrovni: 1. celostátní 2. odděleně v každém z osmi volebních obvodů státu pro kongresové volby. Na obou úrovních se uplatňuje systém "vítěz bere vše". Vítězi na celostátní úrovni připadne 18 delegátů. Vítěz každého kongresového obvodu obdrží 3 delegáty. Celkově tedy jde o 42 delegátů.

2. Zajímavý a neobvyklý je systém v Severní Dakotě, kde se v primárkách nehlasuje pro prezidentské kandidáty, nýbrž se volí delegáti pro státní stranicjé shromáždění, které pak vybere delegáty pro federální stranickou konvenci. Volby státních delegátů již proběhly. O nadcházejícím víkendu vybere státní konvence delegáty federální. Výsledky budou oznámeny v neděli.

3. Ted Cruz vede v nejnovějších průzkumech pro stát Wisconsin.

0/0
31.3.2016 0:24

L76u82d24o40v63i40t 48B91a58l36a58z54e79c 3988975585459

Cital som zaujimavu informaciu, ze kandidat obvykle nema vplyv na vyber svojich volitelov, vybere ich nejaky stranicky organ statu a su zaviazani hlasovat za svojho kandidata len v 1.kole. V extremnom pripade sa teda moze stat, ze zo statu kde Trump vyhral vsetkych volitelov, poslu mu samych takych, ktori ho maju v zuboch. V 1.kole zahlasuju za neho, nevyhral nikto, fajn, v 2.kole uz vsetci proti nemu. Nieco taketo sa na neho pecie a on to vie.

0/0
30.3.2016 18:13

J14a23n 74U45l93r21i57c96h 9149506559334

1. Republikáni by měli vzít rozum do hrsti. Pokud přetrvá tento rozkol, nebude jejich nominanta ( bez ohledu na to, zda jím bude Trump, Cruz, Kasich nebo Rubio ) volit viditelná část republikánské voličské základny. To by znamenalo v podstatě jisté vítězství Hillary Clinton. A k tomu situace jednoznačně směřuje. Ještě ale je určitá šance to změnit. Vedení strany by se mělo sejít se všemi čtyřmi jmenovanými a uzavřít mír. Trump by měl být uznán za vítěze primárek. Zbylí tři z voleb odstoupí. Cruzovi by mohla být eventuálně nabídnuta kandidatura na viceprezidenta, těm dvěma dalším ministerské posty. Mimochodem, Rubiovi může jeho poslední krok ukončit politickou kariéru spíše než letošní volební neúspěch. Kandidovat, prohrát, odstoupit a pak se vrátit do hry s nadějí na zákulisní vítězství má devastující vliv na osobní kredit.

2. Ani takový postup by samozřejmě republikánům nic nezaručoval. Jen by jim uchovával naději na obsazení Bílého domu. Trump vyhrává v primárkách, ale dobrý kandidát to není. Dobrou šanci na vítězství v generálních volbách by měl někdo, kdo je autentický konzervativec, ale ne radikál. A kdo by byl gentleman, charismatický, přitažlivý pro ženy. Trump není nic z toho. Je to buran, který se nese na vlně frustrace. Tomu odpovídají i charakteristiky jeho příznivců na českých diskusních fórech. Miluji jejich hluboce smysluplné a argumentačně vybroušené příspěvky typu "Trump!R^", "Doník! R^V", "Bude to skvělý prezident!". Svědčí o velkém rozhledu a mimořádné inteligenci těchto diskutérů.

+2/−1
30.3.2016 14:40

J73a71n 71U46l79r13i39c40h 9969816619764

Velmi výstižný aktuální tweet Laury Ingraham, respektované a vlivné konzervativní komentátorky: "All the GOP candidates have abandoned their pledge to support the nominee. Another mistake on the trail of self-inflicted wounds".

0/0
30.3.2016 15:46

P94a65v75e85l 27N21o45v85o69t84n59y 2943393183819

V podstate mate pravdu, az na tu vasi prihlouplou charakteristiku Trumpovych priznivcu. Mozna jen lide chteji opravdovou zmenu sebedestrukcni politiky USA poslednich minimalne dvou dekad a Trump je toho asi jedina nadeje. Takhle to totiz dal uz nejde.

0/0
30.3.2016 16:01

R71o66b42e59r89t 91J67a84n63í85k 2177986958676

Poslouchal jste ho nekdy? 1. at uz vedome ci nikoli dnes v mnoha oblastech a o mnoha lidech rika presny opak toho, nez pred ohlasenim jeho kandidatury. 2. spousta jeho planu jsou naproste nesmysly, ktere budou stat hromadu penez a nebudou absolutne zadny efekt, jako napr. ta jeho megazed na hranicich s Mexikem apod.

3. clovek, ktery snad o kazde lidske cinnosti rika, ze on je nejlepsi na svete nemuze byt nic jineho nez populisticky prolhany krivak.

Staci si nektera jeho prohlaseni najit na internetu, to jsou fakt perly, az se nechce verit, ze neco tak stupidniho dokaze kandidat na nejmocnejsiho muze sveta vyslovit a ze mu to nekdo dokaze bastit. To ti amici, co mu fandi, musi byt opravdu velice zoufali, nebo velice hloupi a naivni, pripadne kombinace predem uvedeneho. :-/

Zeman je mi neskutecne odporny, vadi mi to jeho neustale lhani, chvastani a hazeni klacku pod nohy, ale proti Trumpovi je to andel. :-/

0/0
30.3.2016 16:20

P27a47v31e60l 97N49o38v44o70t78n92y 2143693623879

No ja ho posloucham pomerne casto a je pravda, ze na zacatku si clovek na jeho zpusob projevu musi trosku zvyknout.

Potom, ale kdyz jej zacnete opravdu poslouchat zjistite, ze chce presne to, co chce vetsina normalnich americanu.

Skoncovat s politickou korektnosti, dostat vyrobu zpet do USA, prestat za penize americkych danovych poplatniku ochranovat cizi, prosperujici staty, hlidat si vlastni hranice, stat na strane policie proti zlocincum, udelat zase z Ameriky to co byvala, pojmenovat opravdove nepratele USA a dohodnout se s temi co se dohodnout chteji.

I kdyby splnil jen cast toho co rika, bude to krok spravnym smerem. Osobne si myslim, ze na neho bude hlasovat jeste o hodne vice americanu nez ukazuji pruzkumy. Cruz je lhar a podvodnicek, Sanders blaznivy komous a z krive, prolhane Clintonove je spatne i spouste demokratu.

+2/0
30.3.2016 16:44

R22o75b17e71r30t 66J73a63n32í71k 2837366798226

Kdyz jej poslouchate, tak zjistite, ze rika az primitivnim jazykem presne to, co chce vetsina americkcych vidlaku slyset. Ne ze to udajne chce on sam. V tom je zasadni rozdil.

A z toho odstavce slibu vam to same odvykladaji i zbyvajici kandidati. Jenom u toho nepouzivaji ten buransky jazyk a omezenou slovni zasobu zaka zvlastni skoly.

0/0
30.3.2016 17:06

P98a20v22e49l 27N52o47v37o44t41n67y 2523373943639

Ne forma, ale obsah projevu je to co mne zajima na prvnim miste. Zbyvajici kandidati? Treba Sanders a Clinton? ;-D.

Trump je vam proste osobne nesympaticky. S tim ja bohuzel nic nenadelam.

0/0
30.3.2016 17:13

J66a84r32o15s96l51a19v 10D37r74o11z53d 6822983872245

Je to populusta jak hrom, ale rika taky radu neprijemnych pravd, o kterych ostatni mlci.

Ze invaze do Iraku byl nesmysl, ze USA rozmlatili cely blizky vychod, ze je potreba zacit nazyvat veci pravymi jmeny bez ohledu na politickou korektnost, atp. atp.

Ano, je to populista, buran a asi i slibotechna, ale i tak je to podle me nejlepsi kandidat, ktereho USA maji.

+1/0
30.3.2016 17:28

R23o57b32e70r68t 79J63a51n20í50k 2837416748136

Docela me udivuje ta pomerne znacna oblibenost Trumpa v CR. Ale ono to bude asi hodne podobne jako u nas se Zemanem, kdy lidi vubec nezajima, zda je alespon pravda co ten clovek rika, hlavne ze rika, co konkretni publikum chce aktualne slyset. A to je narozdil od Zemana Trump naprosto priserny recnik, ktery ma neuveritelne slabou slovni zasobu. Stejne jako kdyz neco hodnoti, tak zna pouze "nejlepsi" a "nejhorsi".

+3/−1
30.3.2016 13:49

M77o39j77m10í65r 86V60r31t82o69c89h 2190833742262

Lze doufat, že podobnou sledovanost budou mít i příští prezidentské a stranické volby v lidové Číně. Český odborník diskuter by se měl přeorientovat na znalosti o dnešních hlavních spojencích své vlasti a erudovaně se vyjadřovat k čínským reáliím. Pan prezident se u Čínanů neučí pro nic za nic a lid by se měl podobně kultivovat.

0/0
30.3.2016 13:07

R97o63b38e56r27t 54J93a15n33í94k 2857306798936

V Cine je prezidentska volba verejna a voli obcane?

0/0
30.3.2016 13:50

J55a67n 77T34u33r95o71ň 3751820420115

Demokracie v praxi - drsná stranická selekce dle vůle voličů. Ať vyhraje ten, který získá většinu (volitelů)! Ne jako dopředu schválení kandidáti nejvyšším vedením v Číně nebo na Kubě.

+2/−1
30.3.2016 12:00

L62a91d73i61s80l58a94v 88K35u22d85l55a84c57e58k 8828330539149

Zatim to vypada na to ze nejdrive drsna stranicka selekce dle vule volicu a pak zvazeni strany zda volice poslechne nebo to udela po svem. Schvalovani nejvyssim vedenim bez ohledu na volice se tedy deje i v USA.

+1/0
30.3.2016 12:08

J78a65n 79T36u36r12o22ň 3841600770545

Asi jste pozorně nečetl. Pokud získá Trump nadpoloviční většinu volitelů, má vedení republikánů prostě smůlu. V opačném případě záleží na dohodě většiny volitelů. V demokracii rozhoduje většina nikoliv jakýkoliv vítěz volby.

+1/0
30.3.2016 12:16

L32a79d94i55s64l61a29v 53K52u46d89l41a54c81e69k 8218920759739

Chovani republikanu je ve smyslu. Bez Trumpa nebo radeji nic. Zda se ze v pripade vyhry Trumpa jsou republikani ochotni jit ve volbach proti zajmum vlastniho kandidata.

+2/0
30.3.2016 12:36

R23o47b31e77r63t 44J81a64n47í58k 2687726448206

Clovek potrebuje v USA svoleni strany, zda muze kandidovat jako republikan, ci demokrat?

+1/0
30.3.2016 13:52
Foto

J79o88s15e59f 38V92o95r62á79č10e67k 5881332358543

Tak to znáte špatně USAR^

0/0
30.3.2016 12:56

Z66d89e29n18e85k 64B16e10d12n41a20r 7817966817939

Tak se zdá, že to bude mít Hilary skoro zadarmo.

+8/0
30.3.2016 11:45

D83a73n 54K31o73s91t63e61l63n82a77k 3596678314206

Az na to, ze to vyhraje Bernie;-D

0/0
30.3.2016 20:47

P73e20t55r 19T79y68č49k63a 6575552739882

No u republikánů to bude ještě zajimavé když se dívám na ten sytém.

+3/0
30.3.2016 11:32

A13n28t28o20n97i79n 85K26a93d43l12c60e61k 9132389641356

Doufam, ze zbyli volici primarek udelaji co je potreba a nenechaji republikanskemu establishmentu misto na tyto spinave hry.

+3/0
30.3.2016 11:29

J18a14k47u78b 91K67u98č36e86r12a 6358442191963

Nikdo se nemůže divit, to co se děje i v čele republikánů je na facku, kdyby nehrozilo, že to vyhraje Bobo Clinton, skoro bych jim adlší prohru jejich vlastní vinou přál, takhle si klepu na čelo, volby už prohráli dávno.

+2/0
30.3.2016 11:17

J75a10n 13Z60e42m45a72n 6786787811141

To by mě zajímalo, kam iDnes na tyto dezinformace chodí.

M. Rubio si nemůže ponechat své delegáty po odstoupení z kampaně. Pravidla to vylučují a ani by mu k ničemu nebyli a žádný vliv pomocí nich nemohl prosazovat, neboť prezidentský kandidát potřebuje mít podle pravidel většinu delegátů z alespoň 8 států, aby byl vůbec za prezidentského kandidáta na národní konvenci považován, jinak jeho delegáti poměrně připadnou kandidátům, kteří takovou hranici překročili (což je prakticky jen D. Trump a možná T. Cruz).

M. Rubio nemá většinu delegátů ani z jednoho jediného státu a je víceméně naprosto vyloučeno, aby po ukončení své kampaně a po už dvou třetinách proběhlých primárek získal potřebnou majoritu z oněch potřebných 8 států.

Věnovat mu tedy více než polovinu článku je mírně řečeno naprosté mlácení prázdné slámy a jen to dále ukazuje naprostou zoufalost odpůrců D. Trumpa.

+13/0
30.3.2016 11:12

J26o39s17e94f 56K76o39p83e38c49k50y 9354192215

A kde v clanku se pise, ze je to hotova vec? ;-)

0/0
30.3.2016 11:25

J60a28n 83Z21e77m60a80n 6836467361601

Hotová věc co? Že M. Rubio nebude prezidentským kandidátem republikánů, protože se už nemůže dostat přes ono pravidlo 40b republikánských nominací? To už naprosto hotová věc je (stejně jako v případě J. Kasiche). Odpůrci D. Trumpa by se měli smířit s tím, že nyní je to duel Trump-Cruz a ne dalekosáhle plácat o M. Rubiovi.

+4/0
30.3.2016 11:58

J58o51s94e29f 61K39o34p65e73c75k37y 9914402395

Vzhledem k docela mimoradne situaci je prohlasovat, kdo jiste bude a nebude prezidentskym kandidatem republikanu pomerne odvazne. Pravidla jsou od toho, aby se menila. Takze psat o mlaceni prazdne slamy ve vice nez polovine clanku je rozhodne pozoruhodne ;-)

0/0
30.3.2016 12:04

J34a94n 60Z79e56m34a73n 6926487811261

Pravidla - jako např. ono 40b (určující, kdo je konvencí vůbec považován za prezidentského kandidáta) - lze zrušit jen na národní konvenci na návrh majority delegátů z nejméně 1 státu, podpořené majoritou delegátů z nejméně 7mi dalších států (pravidlo 32).

M. Rubio nemá majoritu ani v onom jednom (1) potřebném státu, aby vůbec takový návrh na změnu pravidel mohli jeho delegáti podat, nehledě na to, že nesplňuje a už nikdy nesplní onu kvótu majority vázaných delegátů z 8 států, aby byl konvencí vůbec za prezidentského kandidáta považován.

Nejde tedy o nějakou odvahu, ale schopnost si ta pravidla přečíst.;-)

+1/0
30.3.2016 12:17

J87o67s11e31f 33K41o91p79e43c97k34y 9444632755

Vidite a presto muze byt vse jinak. A pravdepodobnost, ze to jinak bude je tentokrat opravdu vysoka ;-)

0/0
30.3.2016 12:19

J20a25n 68Z45e45m32a36n 6526807521641

No jinak to může být vždycky, to máte pravdu, ale pak by to patrně nebylo podle platných pravidel.;-)

+1/0
30.3.2016 12:22

J30o14s88e12f 85K65o13p22e12c73k71y 9334442505

A jinak to muze byt i podle v tu dobu platnych pravidel. Rikat jednoznacne soudy v teto situaci mi prijde jako velice odvazne ;-)

0/0
30.3.2016 12:28

J44a44n 21Z95e41m10a60n 6956137461181

Trump už vyhrál dvacet (20) států zatímco Rubio i Kasich oba po jednom (1).

Myslím tedy, že odhadovat šance Rubia a Kasiche stát se republikánským kandidátem na prezidenta tedy zase tak velikou odvahu nevyžaduje.;-)

Navíc podle průzkumů Trump zřejmě s přehledem v těch primárkách vyhraje více než polovinu států unie - což obvykle na nominaci stačí - a změnit v takovém případě na konvenci ona pravidla by bylo pro jeho rivaly opravdu extrémně obtížné, ne-li rovnou nemožné.

0/0
30.3.2016 12:45

J14o57s13e58f 89K45o85p57e65c12k36y 9124772575

V pripade, ze Trump neziska potrebny pocet volitelu jeste pred konventem, tak nebude pocet vyhranych a nevyhranych statu nijak zasadni ;-)

+1/0
30.3.2016 12:54

J41a31n 31Z61e12m47a91n 6346937111861

No to se právě mýlíte, nejspíš protože vám tento názor podsouvají média zoufalá z Trumpova úspěchu.

Na změnu pravidel potřebujete kvalifikované většiny podle pravidla 32 - a těch ani Kasich ani Rubio určitě už nedosáhnou a je vůbec otázka, jestli jich vůbec dosáhne i jen ten Cruz, protože zatím je nemá - tedy mám na mysli ony potřebné majority delegátů v 8 státech, tak, jak vyžadují jednak pravidlo 40b - aby byl konvencí za prezidentského kandidáta vůbec považován - a pravidlo 32 - aby mohl navrhovat změnu pravidel. A i kdyby takových kvalifikovaných většin Cruz dosáhl, což zatím docela dobře možné ještě je, můžete si být naprosto jist, že by je určitě neužil ve prospěch Rubia nebo Kasiche, ale ve prospěch svůj.;-)

+1/0
30.3.2016 13:23

J24o55s48e52f 14K34o10p52e92c80k18y 9984622215

To se prave nemylim. Ostatne presne o tom je cely clanek pod kterym diskutujeme a spousta podobnych po celem svete. A media musi mit naopak z uspechu Trumpa velkou radost neb to vyrazne zvysuje atraktivitu zprav o kampani. Takze mnozi republikani mirne receno nejsou z uspechu Trumpa nadseni a udelaji VSE proto, aby se jejich kandidatem nestal. To je prosty fakt ;-)

0/0
30.3.2016 13:36

J38a84n 74Z77e48m17a41n 6426487981771

No s těmi médii máte rozhodně pravdu (- kdyby v titulku tohoto článku nebylo Trump ale Rubio, o kterém je větší polovina jeho textu, asi by ho tolik lidí nečetlo ;-)). Koneckonců jsem i o tom napsal jeden humoristický článek zde: http://janzeman.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=500770.

Co se týče establishmentu obecně a republikánské strany je ovšem otázka, zda jejich soustředěné úsilí odstranit Trumpa z cesty nebude ve výsledku kontraproduktivní - o tom je ostatně rovněž onen můj článek.

0/0
30.3.2016 13:45

T38o44m11á97š 26V79r62á12b70e74l 8880464153604

Jen pro uklidnění Trump není proti Wall street, naopak Wall street ho podržela, když byl před bankrotem, Trump si rozhodně nebude notovat se Zemanem Trump je totiž velmi protičínský a Trump není ani nějak proruský, jen tvrdí že se z Ruskem dohodne jako se o to snažil každý prezident, Trump jen standartně neříká ani v obrysech jak se s ním dohodne.

+1/−1
30.3.2016 11:03

M76i35r59e84k 75Z33á31v67o49d73n62ý 7262557550928

Volební systém republikánů je skutečně postavený na hlavu. No, každopádně jsem rád, že volby vyhraje demokrat (i když bych byl mnohem raději, kdyby to byl Bernie).

+3/−21
30.3.2016 10:55

P55e81t16r 49D73v74o89r98a53k 9758110559953

Ten socan by jim to tam uplně rozebral. A to že vyhraje demokrat není vůbec jisté, Clintonová už se ukázala jak je neschopná v administrativě a má hodně kostlivců ve skřini.

+8/0
30.3.2016 10:57

M90i46r48e47k 69Z26á70v81o81d56n72ý 7752567700948

Ale ano, je to jisté. Republikáni jsou natolik rozloženi, že nemají šanci vyhrát, pokud si půjdou po krku a jelikož si nyní jdou po krku, voliči by jim neodpustili, kdyby se pak objímali. ... A chápu Vaši nevraživost, nicméně Bernie by byl jednoznačně nejlepší prezident z nabízených možností :)

+3/−10
30.3.2016 11:01
Foto

T36o45m10á33š 16D19v25o92ř81á96k 3405853866356

Jste mimo, pane!

+1/0
30.3.2016 11:50

M16a18r73i77o 35T75r12n34k24a 6550393848210

Demokrati si isli po krku dost v 2008 a nakoniec sa objali. Hillary vykydala dost špiny v tej kampani. Demokrati tiez maju kratku pamäť. Preto je dnes retorika trocha iná.

0/0
30.3.2016 13:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.