Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přišel jsem o 10 milionů, běduje hoteliér, který nechce v restauraci děti

Aby jeho hosty neobtěžoval hluk, pověsil Milan Janků na dveře své hotelové restaurace v Mladé Boleslavi před více než sedmi lety ceduli zakazující vstup dětem do šesti let. Od inspekce za to dostal pokutu, o jejíž platnost se dodnes soudí. „Je to slovíčkaření, nevzdám se,“ říká v rozhovoru pro iDNES.cz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M51i15l85a82n 66J36a46n17k36u 2327822432729

Hotel byl vždy pro hosty od 6 let a do15 let s rodiči nelze je ubytovat nemají OP. Proč se to nemůžetýkat hotelové restaurace? V hotelu bydlí 90%manažerů a techniků ze zahraničí není to Špindl. Při návratudo své země a firmy musí ohodnotit ubytování a služby hotelu.Tímto sezahraniční firmy řídí jste-li na špičce posílá hotelovéhosty k vám. Firmy jsou stálé a pokud v hodnocení spadnetezaměstnanci této firmy se vám nemusí vrátit za 7 let, ale takyvůbec. Žádné dotace z ČR i EU nedostal. Dětem byl umožněn přistup dohotelové restaurace i když je hotel pro hosty starší 6 let.Dětský koutek byl z důvodu zabavení zlobivých dětí. Hračky zkoutku natahali do restaurace a řev byl ještě větší. Proto od6 let i do restaurace čili celého hotelu.

K ušlému zisku: Cena pokoje teď 50%oproti původním, odliv manažerů, ředitelů bank a podnikatelůspojující oběd s jednáním - hádky s matkami dětí. Finančníztráta vznikla z důvodu uzavření hotelové restaurace pro mimohotelové hosty. S dětmi to nešlo a s věkovým omezením mi tozakázala ČOI. Chyba není pouze ve mne, neboť ani nájemcinepřivedli hotel k zisku a skončili se ztrátou. Vykázat matku sezlobivým dítětem? Příklad. Hotel. restauraci navštívili opilcia dožadovali se alkoholu. Servírka je vykazovala - přijela PČRsdělila, že v soukromém objektu nemůže zasahovat až pouze venku to bude řešit. Po 30 minutách udatný a statečný hostrestaurace poslal policii ven a opilce jim přivedl. Můj známý zrestaurace opilce vyvedl - podmínka za omezování svobody anepřiměřený zákrok. Věkové omezení v hotelech je jak v ČRtak EU a v celém světě. Je-li na budově napsáno zařízení propředškolní děti také je budete žalovat, že Vám nepohlídajídědečka. Nejde o pokutu, ale princip, že zakázali co je ve světědovoleno - hotel s věkovým omezením. Částka za ušlí zisk přitehdejších cenách pokojů 2000 až 2500 + tržba z restaurace je přiměřená.Jeden hotelový host manažer firmy: „Vy Češi jste největšíodborníci a rozumíte opravdu všemu a proto jste v pr...li anemyslím tím Vás.“

0/0
1.4.2016 17:40

M37i33r83a 11L18o36v69e 3284670178884

V Americe je nepreberne mnozstvi restauraci, deti tam bezne chodi a nikdo si na ne nestezuje, prestoze jsou deti obcas hlucnejsi. Nikdo kvuli tomu nekrachuje. Jak je to mozne? Nejsou cesi nejak moc precitliveli?

0/−7
30.3.2016 17:20

J78a12r68o46m36í66r 13K23r93á11l 4130659104659

No a v Česku je také vetšina takových. Zkrátka si hospodský spočítá, co je pro něj a jeho klienty výhodnější. A nikdo by mu v tom neměl bránit.

+1/0
30.3.2016 18:19

M54o12n85i87k84a 68R87o92l25l42o12v14á 5803452716415

Precitliveli........jak se to vezme. Kamoska má krámek,běžně tam děti jezdí na odstrkovadlech,kolobezkach a když řekne,ať si to zaparkuji u kasy,tak matky cumeji jak vražedkyně. Mě nepřipadá normální,aby dítě litalo nebo jezdilo po krame. V hotelu,restauraci na to taky nejsem zvědavá. A jo,děti máme,ale vychovane.

+5/0
30.3.2016 22:07
Foto

M69i83c96h95a13l 63H67o98z79á68k 2295697497713

Hezký pokus, jak z desetitisícové pokuty vytřískat desetimilionové odškodnění, ale tak špatně na tom snad soudy nejsou...

0/0
30.3.2016 16:33

P33e67t82e45r 62S34m82u40t82n48ý 2115840850353

Každý majitel restaurace, nebo hospody má plné právo vyzvat hosta, který ruší ostatní hosty, aby opustil jeho provozovnu.

Do pojmů rušení patří jistě v restauraci a ostatních prostorách domu volně pobíhající, řvoucí a ostatní hosty otravující malé dítě.

Proč si tedy pan majitel nezařídil klid pro ostatní hosty tím, že skutečně rušící hosty nevyzval k opuštění prostor?

A to už vůbec nehovořím o tom, že je možno stoly "rezervovat" a tak provést selekci ještě před tím, než host do restaurace vstoupí.

+3/0
30.3.2016 12:59

P44a32v85e67l 51K61r40á29l 5670149614908

Protože i když vyhodíte neukázněného hosta dodatečně, už stihnul rušit a na ostatní hosty to může mít vliv.

Samozřejmě existují způsoby, jak zákaz selekce obejít, ale není to smutné, že daného cíle nemůžete dosáhnout rovnou a musíte se přetvařovat? Přitom nechce on (a spousta dalších podnikatelů) nic jiného, než rozhodovat, s kým uzavřou smlouvu, když do toho investují vlastní peníze.

+11/−1
30.3.2016 13:52

P44e86t17e25r 49S28m53u53t18n43ý 2305440810463

Pokud vyhodíte někoho, kdo už rušil, ukážete ostatním hostům, že vám na jejich klidu záleží.

Ale pokud někdo provozuje VEŘEJNOU restauraci, nemůže plošně zakazovat, resp. někoho selektivně výjimat.

Existuje hodně rodičů s malými dětmi, které se chovají ukázněně, neřvou a neobtěžují ostatní hosty. Můj pětiletý synovec je toho dobrým příkladem.

+2/−1
30.3.2016 16:19

P57e39t10e58r 93S28m76u41t64n57ý 2825600270863

ostatně pán to vyřešil, neprovozuje veřejnou restauraci a má jak on, tak i jeho hosté klid. Ale všechno něco stojí.

A být Jim, vykašlal bych se na tu pokutu, za právníky zaplatil již zcela jistě mnohem více.

+1/0
30.3.2016 16:21

P40a13v10e78l 83K71r88á95l 5330669984828

Pokud by k tomu rušení ale docházelo často, tak mě nebude zajímat, že rušitele vždycky vyhodí, přestanu tam chodit (toto myslím obecně, neznám situaci v konkrétní restauraci). Navíc snadno může dojít k situaci, že zaměstnanec se vrátí, a když se ho zaměstnavatel zeptá, jak se mu ve vybraném hotelu/restauraci líbilo, ten si postěžuje, že ho tam při jednání rušily děti (i kdyby třeba jen jeden večer). No a zaměstnavatel tam následkem toho přestane zaměstnance posílat.

Co je to veřejná restaurace? Je to veřejná restaurace, ale v soukromém prostoru? A veřejná přece nebyla, když byl omezen okruh hostů, ne?

+1/−1
30.3.2016 18:44

P40e41t26r 10T11a51f84t 9143147114289

Pardon, ale byl jsem v mnoha hotelech v CR i zahranici a nikdy se nestalo, ze by tam meli zakaz vstupu detem. Je to naprosty nesmysl a majitel se jen vymlouva na svou neschopnost prilakat do hotelu ci restaurace dostatek hostu. Problem je evidentne nekde jinde.

A kdyz uz jsem narazil na hlucne hosty, v naproste vetsine se jednalo o skupinky dospelych, jen malokdy o deti. Oboji se da velice jednoduse vyresit domluvou, dokonce k tomu ani nepotrebujete pomoc obsluhujiciho personalu...

+1/0
31.3.2016 1:25

P19e19t42r 23T13a31f58t 9423877104669

A kolik neukaznenych hostu s detmi jste v zivote v hotelu zazil? Uprimne se jedna o mizive procento a zkuseny personal vse s usmevem vyresi domluvou, vyhazovat nikoho nemusi.

+1/0
31.3.2016 1:26

J23a15k43u51b 60K19r56e60j16č43í 3581213868444

Branit rodinam s malymi detmi navstevovat restaurace mi prijde v 21. stoleti pomerne komicke az sci-fi. Neverim, ze kvuli necemu takovemu mohl prijit o 10 milionu. Nicmene na druhou stranu si dovedu predstavit, ze restaurace se muze specializovat na klientelu ktera ma rada klid a ticho, takze "zakaz vstupu pro lidi/deti delajici kraval" bych klidne povolil. Mozna stacilo ten zakaz formulovat trochu vic diplomaticky a uz davno by mu tam platil.

+2/0
30.3.2016 12:49

F24r63a56n41t75i23s82e39k 83V90o69m50a58c85k74a 1737347204821

Provozoval jsem hotelovou restauraci 24 let, měli jsme i dětský koutek. Po letech mohu konstatovat, že majitel či provozovatel restaurace si může rozhodnout, zda restaurace nebude přístupná dětem do 6-ti let, stejně jako zda bude restaurace kuřácká či nekuřácká, či pivnice, nebo kavárna, stejkovna.

Klientela speciálně v Mladé Boleslavi je specifická - manažeři, technici, prodejci i dodavatelé nemají po náročném pracovním dni chuť poslouchat rámus a řev nevychovaných spratků a pokud je diskutující Rolando Arias trochu při smyslech, nebude nikoho posílat k psychiatrovi.

Děti mám rád, zejména ty malé. Vím o čem mluvím, máme 8 vnoučat ve věku 3 až 10 let - v restauraci je mírníme a nedovolíme jim obtěžovat další hosty, před vstupem do restaurace se vždy personálu zeptáme, zda můžeme vstoupit s dětmi

Prodělek 10 milionů nemůže provozovatel svádět na zákaz vstupu dětských hostů, ale na chybu v podnikatelském záměru; zejména v MB se uživí celoročně každý, kdo má čisté ubytování a alespoň průměrnou kuchyň v restauraci.

A úplně poslední odstavec: soudci, kteří vynesli rozsudek odsuzující rozsudek určitě nechodí na oběd do restaurace, kam chodí maminy s neovladatelnými dětmi ... ;-)

Celé téma je podstatně složitější a přesahuje rámec této diskuze. Je možné diskutovat i privátně (sms na číslo 775 930 900, zavolám)

+9/0
30.3.2016 12:13

P73e28t21r 66T58a89f75t 9573527934849

Pardon, ale rusici hosty s detmi muze celkem jednoduse umravnit personal, pripadne je i vykazat. Davat ve 21. stoleti zakaz vstupu detem do restaurace ci hotelu povazuju za nepripustne.

Sam jsem casto hostem nejruznejsich hotelu a casteji me rusi ovinene skupinky dospelych nez neukaznene deti. Oboji je samozrejme velmi jednoduse resitelne...

0/0
31.3.2016 1:30
Foto

J59a96n 55D77r87v67o12t10a 9228850827

Já zase v 21. století nevidím důvod, proč někomu násilně vnucovat, koho zvát a koho nezvat do SVÉHO podniku. V zahraničí jsou zcela běžné dětské restaurace, restaurace pro bezdětné, hotely pro homosexuály, penzisty, fitka jenom pro ženy (a zrovna ty fitka pro ženy mi připadají mnohem více diskriminační, jak hotely pro businessmany). ... někde vás nechtějí? Běžte si jinam ...

Dám vám příklad ... v Praze existuje jistý klub pro BDSM pozitivní lidi. Jde o veřejně přístupné místo (pokud ovšem víte, kde podnik hledat) s tématickou výzdobou a specifickou klientelou, ve které můžete potkat dámy i pány v řetězech, na vodítkách a s různými latexovými doplňky, muže oblečené za ženy. Výjimkou nejsou ani tématické prostory s kříži, kladkami, háky a provazy. Považuji za zcela zcestné, aby se do podniku, který mj. nabízí i restaurační a hotelové služby, nakýblovaly maminky s dětmi a dožadovali se, abychom v rámci ochrany mravnosti zanechali svých her a v případě vykázání z podniku si stěžovali správním orgánům, které by nám všechno zatrhli ...

0/0
5.4.2016 18:58

P82e30t51r 81T20a59f69t 9853427194479

No vidite a ja si myslim, ze ve "svem" podniku si hostinsky nemuze delat, co chce, neb se jedna o verejne pristupne misto. Musi teda splnovat spoustu hygienickych predpisu, aby neohrozoval zdravi hostu a nesmi nektere z nich diskriminovat. Tak to povazuje za spravne vetsina a proto jsou zakony a predpisy nastaveny, jak jsou. Prilisne omezovani svobody mi vadi, ale tady s tim souhlasim.

Ad BDSM klub - tady se jiste jedna o uzavreny spolek a ne verejne pristupnou restauraci.

A mimochodem by stacilo neco taaaak jednoducheho - udelat cast restaurace, ktera by mela cedulku v nasl. duchu: "Klidova zona, prosime neruste ostatni. Nevhodne pro deti". A bylo by vymalovano, nikdo by s tim nemel problem a matky s detmi by chodily do jine casti.

0/0
6.4.2016 8:39

T38o22m26á12š 95M96a50t98ě65j 9395448983402

Nějak nevidím důvod násilně někomu nutit koho si zvát a koho nezvat do SVÉHO podniku.

Mám 2 děti... když jdu už mám tu potřebu jít s nima do restaurace, vyberu si takovou, která s dětmi počítá a ideálně je na ně připravena (dětský koutek v hlubokém sklepě s mřížemi, kde děti přečkají čas než dorazí jídlo je myslím ideální). A do takového zařízení s nimi rád zamířím a zaplatím za to.

Na druhou stranu, když už si seženu hlídání a vyšetřím nějaký čas na večeři se ženou, tak opravdu ocením, když jdem někam, kde děti nejsou. A s radostí bych zamířil někam, kde je vstup s dětmi limitován.

Opravdu rád bych, aby svobodně existovaly obě volby.

(A stejně tak u kouření - přestože jsem nekuřák).

+9/−1
30.3.2016 11:50

P71e93t80r 97T17a70f33t 9973957904449

Nesouhlasim. Jednalo by se o diskriminaci. Restaurace musi tak ci tak splnovat spoustu hygienickych a jinych pravidel a stejne tak nesmi diskriminovat zakazniky. Proste ma tento byznys pravidla jako kazy jiny.

Cele tema je stejne uplne mimo misu a rekl bych i mimo realitu. Neukaznene deti v restauraci musi po upozorneni personalu umravnit rodice, pripadne muzou byt vykazani.

Z dlouholeteho velmi casteho chozeni do restauraci (z toho pres 10 let v Nemecku) vim, ze hoste s detmi jsou vyborni zakaznici a neni duvod, aby je restaurateri nejak sikanovali. Dany podnikatel se spise vymlouva na vlastni neschopnost, problem bude uplne nekde jinde...

0/−4
31.3.2016 1:34

R90o24l76a79n25d86o 65A61r74i21a68s 7428619857700

To je blábol, majitel nepotřebuje právníky, ale kvalifikovanou psychiatrickou intervenci, která by mu pomohla odstranit jeho fobii z dětí..

V hotelech jsem trávil díky své práci třetinu života, jestli mě něco skutečně rušilo, tak to byli jiní ožralí a hluční hosté (I v dobrých drahých hotelech), na druhém místě asiaté, kteří i střízliví ve skupině vydají za dav fotbalových fanoušků. Pak někdy firemní klientela, která si na školení udělá v pokoji někoho ze školených noční mejdan.

Ale na děti, jako šůdce hotelové pohody si skutečně za celé roky nevzpomínám

+8/−17
30.3.2016 10:58

J15i59ř22í 30P53l48a30v21s20k25ý 9780716781709

na fobii z deti je snad neco spatneho ? nekdo nema rad zvirata, nekdo skiny, nekdo deti ... a je naprosto prirozene, ze sve sluzby takovy clovek nabizi takove klientele, ktera mu nevadi. clovek s fobii ze zvirat se zrejme nestane veterinarem, nu a clovek, ktery z nejakych duvodu nema rad deti, si neotevre podnik pro deti, nybrz pro dospele.

+5/−2
30.3.2016 11:10
Foto

M85i49r42o31s80l20a80v 30D70v83o78ř73á81k 4332296129619

Tak to nenazvu hotel ale hotel s obsluhou nahoře bez !!

+1/0
30.3.2016 12:07
Foto

L28u21d45ě65k 73F84u74x47a 9956700134667

Vaše zkušenosti jsou irelevantní. Vy nejste reprezentativní vzorek. A hlavně o to nejde, jádrem problému je, jak může stát kecat soukromníkovi do života!

+5/−4
30.3.2016 11:27

P63e45t24r 85J90a88n70á36k 5202801742

Stát musí kecat soukromníkovi do podnikání. Stát určuje co jsou hygienické normy a stát taky dohlíží nad dodržováním těchto norem a tak jestli soukromník neokrádá svoje zákazníky. On by to byl špatný stát, kdyby do ničeho nezasahoval!!!

+2/0
30.3.2016 11:53

M88i83r87o38s51l78a65v 95B90r17a63d60a 7594423158226

Naozaj nevidite rozdiel medzi statom vynutenou nezavadnostou podavanych pokrmov pripadne poctivostou a statom vynucovanou klientelou?

+1/0
31.3.2016 18:29

P63e67t83r 83T49a77f63t 9173477634869

Vy jste asi mockrat v hotelu nebyl, coz?

Me zkusenosti z mnoha nejen ceskych hotelu jsou zcela shodne, takze irelevantni je prispevek nekoho, kdo o praxi nic nevi.

0/0
31.3.2016 1:37

R90o44m57a75n 50C47a45e56s80a84r 9553320670407

Vám taky někdo nařizuje, koho si musíte pustit domů, do kanceláře, do garáže, apod.? Je to majitel objektu, měl by mít právo rozhodovat o tom, koho do něj pustí a koho ne. Hosté s dětmi mají v širokém okolí stovky dalších možností k ubytování, není to tedy tak, že by neměli kam jít.

+4/−2
30.3.2016 11:34

P73e22t58r98a 84N63e52o85m76i17l68l36n95e35r 7212300807908

Takový je zákon. Pokud s tím má pán problém, musí lobovat za změnu zákona, jinak mu ta formulace prostě neprojde.

Jinak, do většiny hotelů jezdí lidé, co chtějí klid i lidé s dětmi a ty hotely nekrachují. :)

+1/0
30.3.2016 13:54

J87a91r73o61m42í41r 23K22r24á85l 4330369174449

Asi netušíte, o co jde. On nemá fobii z dětí, jen respektuje přání zákazníků.

+3/−1
30.3.2016 16:06

P26e53t74r 64T14a17f61t 9983437154669

naprosty souhlas!

0/0
31.3.2016 1:35

M50a17r23t50i20n 45F60r14a64n44t74i65š21e78k 7275850723495

Cedule "Volně pobíhající nevychované děti obtěžující hosty budou odchyceny a prodány do cirkusu" mi u nás v hospodě nevadí. A to Karlovi věřím, že by to udělal. A kupodivu má pořád plno a ani se nesoudí. To on asi netuší, že přichází o 4000 čistého denně.

+14/−1
30.3.2016 10:46

M66a61r50t98i33n 20Š52v59o55r25c 9729393878580

Už aby se stát přestal vměšovat do obchodních vztahů. Když s někým nechci obchod dělat, tak mě nikdo nemůže nutit. A netýká se to jen dětí do 6 let. Proto také bývají restaurace, které mají všechny stoly s cedulkou "Rezervace". Ale pokud přijdete, prohlédnou si Vás a rádi Vám jakýkoliv stůl dle Vašeho přání uvolní.... Jde to tedy obejít, ale je to na hlavu, že státe ?

+14/−1
30.3.2016 10:42

J67a93n 91L33u98k70á14š 7497723313522

Do te doby, nez tam posle Sabatova nebo IQ Roma servis figuranty.

+3/0
30.3.2016 11:11

M98a50r86t62i84n86a 31T88r58o75j52a26n51o82v13á 5973598885

Myslím, že to ale není obcházení, ten způsob s rezervací dává možnost si vybírat konkrétní hosty bez ohledu na jejich příslušnost, prostě podle toho, jestli se vám zamlouvají. Je to fér způsob, narozdíl od cedulí "dětem vstup zakázán (hlučí a otravují)", "cikánům vstup zakázán (hlučí a kradou)", "staříkům vstup zakázán (smrdí)" apod. Můžete si tak vybrat podle vás slušné lidi, a ne apriori zatratit skupinu obyvatel.

0/0
30.3.2016 11:17

P44e40t35r 55T26a97f27t 9863927854119

Takovou restauraci neznam a to jsem jich navstivil tisice. Prosim aspon jeden priklad...

Kvalitni restaurace ma plno a jsou v ni i deti, ktere nikoho neobtezuji. A pokud ano, personal na to slusne rodice upozorni.

0/0
31.3.2016 1:40

R45o26b88e28r56t 33G68o65r96c 6692383513

No jo to zase nějaká nafouklá rodinka podala podnět na obchodní inspekci a je z toho případ na několik let, jednou to je jeho restaurace, jeho podnik, tak má mít právo určovat si kdo k němu bude chodit. A co třeba koupaliště? Na některých z nich je u některých bazénů cedule "zákaz koupaní dětí mladších 3 let" a taky to nikdo neřeší a určitě si to tak určil pouze provozovatel.

+8/−5
30.3.2016 10:34

J50i39ř81í 24H77a49v50á95č72e53k 1593380893

Určily to hygienické normy.

0/0
30.3.2016 10:59

O27n53d34ř88e45j 96Z93e44m86a23n 5580634968939

Respektivě i bezpečnostní normy...

0/0
30.3.2016 11:13

F58r44a42n61t29i15š88e83k 26B43e82r49d46a 5522896379901

Můj poslední zážitek je asi čtyřletý chlapeček bez ustání obíhající stůl rodičů, pravidelně zakopávající o nohy židlí hostů sedících kolem a krmený špagetami za letu.

Vydrželi jsme to s kolegy akorát do polévky, pak jsme využili uvolněného stolu na opačném konci a přesunuli se.

Jako hlavní příčinu podobných situací vidím postoj rodičů, protože pokud je dítě zvyklé u jídla vyklusávat nebo postávat, mají ho vzít do Chuchle či do bufetu a také přístup personálu, který má zajistit všem hostům bez rozdílu běžný komfort.

+30/0
30.3.2016 10:11

R65o60l38a38n79d43o 75A60r71i44a17s 7628259337600

Jeden příklad není norma, to co popisujete je demagogie. Drtivá většina dětí je bezproblémových

+5/−11
30.3.2016 11:00

M79i54r90o60s40l91a40v 32T11ů42m37a 9909158959609

Kdo tahá děti po večerech do restaurací a nemírní je, nejsou dobří rodiče

+3/0
30.3.2016 12:33

V51á54c58l31a92v 13K68o65v78á10ř 3658118564701

V 10:58 jste argumentoval, tím, že "vy takovou zkušenost nemáte" a teď zase, že jeden případ není norma. Sečteno - jedna zkušenost (dokonce ani ta Vaše ne), ani jeden případ nejsou norma a tudíž ani dostatečný základ pro obecnou argumentaci.

Daleko víc váhy přikládám tvrzení hoteliéra, který to tam měl denně.

+5/0
30.3.2016 14:06

J81a31r10o20m31í68r 90K60r38á96l 4980359384369

;-D;-D;-D Ono nejde o diagnózu. Ty děti jsou normální, jen nevychované.

+1/0
30.3.2016 16:20

J95i52ř51í 69H64a21v91á61č13e93k 1393570203

Spousta dětí je nyní autistických nebo s nějakými poruchami a co mají podle tebe rodiče dělat, vzít ho nakrmit do Chuchle?Rv

0/−7
30.3.2016 11:01

J88i22ř59í 73P89l83a60v29s20k36ý 9800826361689

a proc by mel resit vychovne problemy rodicu SOUKROMY subjekt, jehoz jedinym cilem je prosta maximalizace zisku ?

+7/−1
30.3.2016 11:12
Foto

V89á26c60l31a67v 74C42h68u36c58h94m46a 6455771298276

Nakrmit jej doma.

+12/−1
30.3.2016 11:16

T16e79r73e58z11a 48P77ě33l18u51c76h16o84v25á 4701866371526

Milý sportovníku, máš opravdu Velkou Chuchli ;-DR^

0/0
30.3.2016 11:05

O12n45d51ř71e71j 82Z76e30m85a11n 5780534478819

Tak v tomhle případě měl ten podnik právo ty rodiče i s tím děckem "vyhodit" ven. V čem je problém? Jen v tom, že to neudělali, to je celé. V ničem jiném.

0/0
30.3.2016 11:18

M10i92c29h11a19e77l66a 51N47o37v23á25k96o35v82á 8200868188191

Už jsem tu něco v tomhle smyslu psala včera: naprosto věřím, že nevychované či hlučné či nevyspané či frustrované dítě může být velmi obtežujícím prvkem, a byla bych hodně otrávená, kdyby mně taková situace kdekoli potkala. A ona mně potkala JEDNOU v životě na zámku, už je to drahně let.

Tak mi řekněte, kde tu spousta z Vás naráží na ty tuny kafíčkoidních matek s nevychovanými spratky, co svoje uřvané děti přebalujou na jídelním stole? To se Vám to fakt děje tak často? Tak to mám buď já takové štěstí nebo Vy takovou smůlu.

Jinak chlap ať si zakáže vstup komukoli, třeba Afgáncům se třema ušima, je mi to fuk. Akorát si ve smyslu výše napsaného myslím, že si o dětech lítajících a řvoucích po chodbě prostě vymýšlí - nebo minimálně přehání.

+9/−10
30.3.2016 10:10

H91a75n83k74a 44C17h90e80n 7807629755545

R^R^R^

+1/−2
30.3.2016 10:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.