- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže to je blbost, každý kdo jezdí tak to zná,záleží na jkem úseku se to stalo. Často se mi stane,že jedu v pohodě, málo se ztocim do prava, či do levá a ono prask a mám toho plné očí. Takže toto jsou hrozně nebezpečné situace, nebo před horizontem taktéž, ale s těmito situacemi by měl každý počítat a především, měl by je především předvídat.
Člověk má koukat hlavně do předu aby byl brzy do ma.
Já se v té koloně také zasekal. Bohužel, Waze sem zapnul pozdě :-( co mě ale nejvíc žralo, bylo pár prostoduchých jedinců, kteří se snažili kolonu objet odstavným pruhem
kolik z nich snížilo rychlost? jestli je oslnilo slunce, tak jeli poslepu.
to že naprší a svítí pak sluníčko nepřijde z ničeho nic a předvídám, no ne?
Spíš takhle: jednoho řidiče oslnilo slunce, 14 nedodrželo bezpečnou vzdálenost.
Stačí polarizované brýle a je po oslnění. Jezdit bez nich je hauard
Ani polarizované brýle nezabrání zatemnění mozku.
Není nad to vědět, co se stane druhý den...
J. Wolker: "Konečně tma! Odvěký nepřítel zdolán!"
Občas si říkám, jestli ta auta na dálnici nemají mezi sebou vlaková spřáhla. Často to vypadá jako vláček.
Kamarád instruktor z autoškoly tomu říká "Vláček nalepenejch kreténů." Bohužel je to výstižné.
Jak po těch dálnicích jezdí?? Jeden bourá a do něj dalších x aut? To važně tolik řidičů neumí jezdit
No proste tak ze jedou 5 az 10 metru za vami.......obzvlaste ti z Prahy, zapominajici, ze uz nejsou v kolone na Nuselaku a musi par desitek metru pro rozestup ro rychlosti 100 kmh a vice ppridat......