Diskuze

Mužem hned, ale až po 22. hodině. Poslanci vykázali „nechutnou“ reklamu

Lidovecký poslanec Petr Kudela i ministr zemědělství Marian Jurečka si budou moci klidně sednout odpoledne před televizi se svými dětmi, aby se dívali na fotbal či hokej. Poslanci totiž schválili právě Kudelův návrh, aby reklama na doplňky stravy na podporu sexuální výkonnosti nesměla být vysílána mezi šestou a dvaadvacátou hodinou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Soukrome televize odvysilaji temer cokoliv, co si klient zaplati a je jedno, jestli je to pravda, funkcni zbozi, nebo blud. Navic cely sport je rovnez jen jeden velky tah na penize, ale protoze lidi nemaj co na praci a sedi jen u bedny, tak jsou idealnim sledovacem reklam v tech nejlepsich vysilacich casech. Zbytek dne je urcen telenovelam, ktere prokresluji teleshopingem pro duchodce. Pokud nase politicke sledovace rozciluji reklamy na lepsi sex, jak to ze jim nevadi pobihajici nahotinky a postelove sceny ve filmech a serialech behem dne ?

0 0
možnosti
RD

Mě udivuje, že nikdo vůbec neřeší, že reklamy na Clavin nebo Arginmax jsou především klamáním spotřebitele, protože neobsahují nic, co by erekci mohlo nebo mělo zlepšit. Takže diskuse o čase vysílání mi přijdou zbytečné. Pokutu od ČOI a zakázat úplně.

0 0
možnosti
Foto

Fakt se mně líbí, že v našem státu všechno dokonale funguje, když sněmovna nemá nic důležitého a může se zabývat takovými hloupostmi...Rv

2 0
možnosti
ET

Tahle reklama mne neuráží a ani dětem nemůže uškodit...

2 0
možnosti
TK

Zajimave reklama poburuje ale kdyz jsou upoutavky na filmy ktere nejsou vhodne pro deti tak to je vporadku to aby divak daval stale pozor co se vysila kdyz ceka na pokracovani nez skonci reklama!!!!

0 3
možnosti
ZK

To víte, většina těch stěžujících si puritánů má obrovský problém se sexuálním ďáblem, protože sex je přece škaredá a nemorální věc (těžko říct, co je k tomuto zjištění vedlo, nehledě na to, že ty jejich ohromně ohrožené děti budou tedy asi ze zkumavky). Raději své malé ratolesti posadí k filmu nebo seriálu, v němž dojde k pár brutálním vraždám a nějakému tomu dalšímu násilí, prokládaným reklamami na Jagera s Fernetem ;-D Konečně jsou děti v bezpečí ;-D

1 3
možnosti
JT

J75a89n 89T83u37k

24. 3. 2016 7:30

Těm pánbíčkářům už fakt hrabe. Už, aby dopadli u voleb, tak jak jejich bratři na Slovensku a vypadli z parlamentu.;-D;-D

3 6
možnosti
DN

Mužem hned, ale až po 22. hodině. Poslanci (poslankyně) s homosexuální úchylkou vykázali "nechutnou" reklamu.;-O

1 6
možnosti
JV

Náhodou, ty reklamy na clavin jsou vtipné a zábavné! Oni se neumí lidovečtí poslanci na chvilku přepnout na jiný program?;-D;-D;-D

3 8
možnosti
IN

I74v81a74n60a 29N19o81v75á

23. 3. 2016 23:02

Poslanci nemají co na práci tak řeší hlouposti, zejména pan Kudela, zřejmě v dětství utiskovaný, případně mu prášky na erekci nezabírají, jak by si přál, se věnuje zásadně protilidovým a zakazujícím zákonům. Mohl by tedy prosadit zákaz islámu, jako hnutí potačujícího práva a svobody jednotlivců či skupin. Ale to ne, to pana Kudelu nenapadne, to by totiž mohlo lidem prospět.

5 8
možnosti
JH

Je až neuvěřitelné, kolik lidí zde v diskuzi se přiznává k tomu, že není schopno vysvětlit vlastním dětem tak přirozenou činnost, jakou je milování.

Jaký je vlastně rozdíl mezi reklamou na přípravek pro lepší erekci a reklamou na přípravek třeba na klouby? Obojí má zlepšit či opravit přirozené fungování lidského těla. Jediný rozdíl je ve výsledku v tom, že zatímco u reklamy na přípravek na klouby je možné ukázat vesele poskakujícího dědečka, u přípravku na erekci to možné není (vesele souložící dědeček je zakázaný) a je tedy nutné používat trapné náznaky...

10 9
možnosti