- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za bolševika jsme se učili, že těsně po revoluci se v Sovětském Svazu experimentovalo s tím, že se zruší rodina a děti se stanou majetkem státu. Samozřejmě to katastroficky selhalo, podobně jako pozdější nacistické experimenty v tomto duchu. Už tehdy jsme se smáli téhle idi.o.cii a zdálo se, že ani bolševik není tak blbý, aby tohle šílenství opakoval. A hele, ono je nám to pumpováno jako strašně pokroková a modernostní věc z Norské socialistické republiky! A ještě u toho postává roztleskávačka od policejního inspektora Trachty!
Stačí se podívat na autorku...
jasne perfektni system...az na to ze se bily decka boji chodit do skoly protoze jsou mlaceny od ras, ktere jsou daleko vybojnejsi i v detstvi. Doma placou matksm a kdyz si matky stezuji slysi normalni slunickarske. "Vite co vsechno si ty deti prozily? Musite s nimi mit trpelivost a nebo proste odejit" Presne to stejne co rikaji zenam aby si je drzely na delku paze. Proste nesmysl...
Vnučka (Češka) chodí na Islandu do 2. třídy ZŠ - podle zkušeností skutečně nedoporučuji jejich systém převzít (mladý řidič autobusu nebyl schopen bez kalkulačky spočítat 2x7700, ale s tím se můžeme setkat i u nás). I když např. pracovní výchově je tam věnována velká pozornost (o prázdninách jsem potkávala party starších dětí v reflexnich vestách, které uklízely trávníky či další veřejné prostory.
- hromada keců, ale žádné reálné srovnání - vyšší uplatnění na trhu práce? Vyšší vzdělanost? Nižší kriminalita? Ne? Tak si to strčte někam..
Normální je různorodost? Tak ať někdo zkusí smíchat semena obilí, řepky, řepy, kukuřice, do toho dá brambory, česnek, jahody a všechno to vyseje a nasází pohromadně na jeden záhon. Jakpak to asi poroste? Všemu se bude dařit stejně?
Na tohle téma se mi vybavilo jedno velmi podařené video, "Modern educayshun" (vyhledatelné na youtube i s českými titulky). Vážně děsivé, kdo neviděl, doporučuji shlédnout, mrazí z toho.
No, pokud v Norsku mají rádi tento koktejl, ze kterého logicky nic tzv. pitelného vzniknout nemůže, tak fajn. Ale proč máme u nás likvidovat normální aspoň jakžtakž fungující základní školství, když už dál je to nějak prachpodivně /o znalostech mnohých absolventů magisterského studia lze z pohledu totalitního středoškoláka s úspěchem pochybovat, ale to už je jiný problém/? Tzv.inkluze nemůže fungovat tak, aby byla ku prospěchu většiny. Rodiče tzv. nadanějších dětí se je v rámci svých finančních a dosud platných možností pokusí uplatnit v rámci osmiletých gymnázií či soukromých škol. Ale co ti ostatní? A co ty mladší ročníky dětí, které místo toho, že by rozvíjely svoje schopnosti, budou stagnovat v rámci vyčkávání na to až se jejich spolužáci doučí jazyk, či v rámci lehké mentální retardace, případně maximálnímu odporu k jakékoliv pracovní činnosti, tudíž i ke studiu, pochopí probíranou látku.
Co sportovni skoly, budou muset povinne prijimat treba telesne postizene, protoze si to jejich rodice preji, protoze tato skola je nejblize jejich bydliste? Osobne jsem byl svedkem, jak mentalne zaostaly kluk cca 9 let ve specialni skole mel jedinou ucebni povinnost, skladal kostky a kazdou minutu zarval do tridy cituji s vlozenou teckou "ty pi.o" to teda vyuka bude vypadat...Skutecne si nevymyslim.