- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Posádka byla asi hodně slabá. Jsou videa, kdy na letištích to fičí tak, že při přistání si myslím, že letadla pilotují kouzelníci. Škoda zbytečně vyhaslých životů. Vina je na posádce , špatně vyhodnotila svoje schopnosti a umění přistát. Doufám, že se s podobnou posádkou v letadle nepotkám.
Na podobná tvrzení bych byl hodně opatrný. Vyšetřování sotva začíná a vy máte jasno na základě nějakých domněnek.
Někde jsem četla, že těsně před prvním přistáním 737 přistálo a pak i odletělo jiné letadlo.
.......zrejme neni ruska sprava letist schopna odhadnout letove podminky. Ono taky prijde na to, jak je letiste vybavene pro extremni podminky. Rusko je v upadku.
Ani s Jílkem dohromady už to nenapravíte. Uvědomte si, že to nezvládla ani zkušená propagandistka Barochová.
Americké letadlo s arabskými piloty...
Ještě jednou upřímnou soustrast pozůstalým.
...
Podle těch nesrovnalostí kolem počasí (slabý déšť, viditelnost dobrá, vítr střední síly, v nárazech trošku orkán/uragán; pilot se ptal, jak to vypadá za oknem a dostal odpověď ve stylu "Eto charašo") se však obávám, že to bude jako analogie na dříve zmíněný vtip:
Pilot: Tak jak je to s tou rychlostí větru dole?
Věž: Dole 12, maximálně 18 m/s v nárazech. Nahoře snad máte bezvětří.
Pilot: To není možné, při prvním pokusu o přistání jsme se málem rozsekali o ranvej, jak to s námi házelo.
Věž: Jo vy myslíte VENKU????
V článku mi nesedí informace o síle větru. Jednak se tvrdí, že dosahoval rychlosti 50km/h a v nárazech až 70km/h a o pár řádků níž, že to byl vítr o síle orkánu a to by bylo přes 115 km/h. Platit asi bude první údaj, protože při orkánu se už přistání rovná sebevraždě. Je to věcná chyba novinářky, která by si takových rozporů měla všimnout a poskytovat ověřené informace.
Koukam, ze pani odbornice vyndala z clankj ten blaboo, ze krouzili aby vylitali palivo.
je to tam: "Před druhým pokusem letoun dlouho nad letištěm kroužil, aby spotřeboval palivo". Proč blábol?
Je to neštěstí
Ale zaujalo mě "v letadle bylo 55 lidí a 7 členů posádky". Kdo tvořil posádku, když to nebyli lidé?
7 clenu posadky jsou lide, to asi kazdemu dojde. Samozrejme by bylo lepsi napsat 55 cestujicich a 7 clenu posadky. Ale pak by nejaky rejpal mohl protestovat, ze i clenove posadky cestuji
Děkuji Anně Barochové za expertní analýzu případu. Nechtěla by přejít do jiné sekce iDNES a psát třeba o tom jak upéct dort nebo pěstovat květinky?
tak ona je převážně odbornicí na oslavu imigrace. z toho důvodu jezdí do uprchlických táborů, aby svým oslavám dodala punci toho "já tam byla, já to viděla, a co vy kritici". akorát si odskočila okopírovat a přeložit pár informací ze zahraničního tisku o pádu letadla. To víte, víkend, službu drží jen pár redaktorů.
Boží zásah ve hře?
Podle cestovky "Nataša turs" a pojišťovny "Ingosstrach", není tato událost pojistným případem, kdy by rodinám obětí mělo být vyplaceno pojistné z cestovního pojištění. Jedná se totiž o "nešťastný případ"( obyčejně malinká písmenka na smlouvách, jindy též tzv. "boží zásah", na který se pojistka nevstahuje).
Společnost Flydubai se rozhodla vyplatit rodinám obětí 20 tisíc USD. Spolu s 1 mil. RU od státu je to jistá kompenzace.
Meteorologové tvrdí, že v okamžiku pádu bylo v místě katastrofy tzv. tryskové proudění již ve výšce 600 m. Rychlost větru byla 30ms-1( 104kmh-1) ve výšce 600 a 45ms-1( 162kmh-1) ve výškách 5-7000 m, což je síla vichřice až uragánu( nikoliv hurrikánu!). Spodní okraj oblačnost byl již ve výšce 300-600 m nad zemí.
Můžete prosím uvést zdroj těch meteo-informací? Ne že bych vám nevěřil, jen si to chci porovnat s informacemi, které dostával pilot od věže..