Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Let z Dubaje čelil silnému větru. Proč nezavřeli letiště? diví se svědek

Boeing společnosti FlyDubai, který se v sobotu časně ráno zřítil v Rostově na Donu na jihu Ruska, čelil při přistání silným poryvům větru. Vyplývá to z informací svědků, vyšetřovatelů i guvernéra oblasti. Druhý pokus o přistání se stal letu s 62 lidmi na palubě osudným. „Říkala jsem si, proč při takovém počasí není letiště zavřené?“ popsala špatné podmínky jedna ze svědkyň události. Vítr prý cloumal i s osobními auty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J43a50r16o85s81l52a37v 83P77u18m21p52a 6247460141769

Posádka byla asi hodně slabá. Jsou videa, kdy na letištích to fičí tak, že při přistání si myslím, že letadla pilotují kouzelníci. Škoda zbytečně vyhaslých životů. Vina je na posádce , špatně vyhodnotila svoje schopnosti a umění přistát. Doufám, že se s podobnou posádkou v letadle nepotkám.

+1/−2
20.3.2016 18:58

F77i68l43i69p 63V61a97l21d84e89r 1818338674294

Na podobná tvrzení bych byl hodně opatrný. Vyšetřování sotva začíná a vy máte jasno na základě nějakých domněnek. Rv

+1/−1
20.3.2016 21:08

L64u58d12ě13k 61C70h36r78á69s87t29e60k 5744824192136

Jenže ono je to obvykle pravda. Jen naprosté minumum nehod v dnešní době má čistě technickou příčinu, kdy posádka ani při dodržení stanovených postupů nemohla havárii odvrátit. Ano, stávají se závady, někdy i dost vážné, ale ve většině případů jsou posádkou řešitelné a důkladně procvičované. Takže i takové situace jdou na vrub posádkám a je to hodně přes 70% nehod. Takže se dá s velkou mírou pravděpodobnosti už teď říct, že hlavní příčina je u posádky.

+1/0
21.3.2016 0:17

H42a10n16a 84M37a74d26l65o80v53á 3682824275624

Někde jsem četla, že těsně před prvním přistáním 737 přistálo a pak i odletělo jiné letadlo.

+2/−1
20.3.2016 11:54

J87o78s81e73f 56V50l26t44a75v26s56k26y 3935605601593

.......zrejme neni ruska sprava letist schopna odhadnout letove podminky. Ono taky prijde na to, jak je letiste vybavene pro extremni podminky. Rusko je v upadku.

0/−6
20.3.2016 11:48

I29v96o 15Z98d61e16b16o12r48s20k88ý 3283851970811

Ani s Jílkem dohromady už to nenapravíte. Uvědomte si, že to nezvládla ani zkušená propagandistka Barochová.

+1/0
20.3.2016 12:02

L56u96d95ě41k 78C44h39r16á92s55t25e16k 5544344762556

Letové podmínky vyhodnocuje posádka letadla na základě meteorologických informací. Ne letiště...

+2/0
20.3.2016 15:57

J28i59ř80í 90J61í75l25e24k 7762889626878

Proč? Protože Rusko....

+2/−7
20.3.2016 9:40

K57a67t68e47ř79i84n76a 81V63ý54b66o13r13n90á 6590739849

Americké letadlo s arabskými piloty...:-/

+4/−3
20.3.2016 11:02

J60i87ř51í 66J29í37l51e70k 7832159676438

chyba ruského letištního personálu;-)

+2/−5
20.3.2016 11:29

L18u82d21ě74k 91C35h18r77á43s51t10e66k 5724514372106

Ruský letištní personál řídil letadlo dálkovým ovladačem? To snad ne :-) Jinak kdybys nevěděl, rozhodnutí o přistání/nepřistání dělá kapitán, ne letiště.

+2/0
20.3.2016 15:58

P16a16v10e87l 72M56o57r61a21v27e72c 1624115134717

Určitě to nebyl jediný faktor, vždy při pádech je faktorů víc ale určitě bych netvrdil že za to mohla obsluha letiště, podíl tam být mohl ale pilot vždy vyhodnotí zda může přistát.

0/0
20.3.2016 22:21

L11u65d16ě71k 28C58h35r69á48s58t17e21k 5194594512596

Samozřejmě, právě naopak je velmi nepravděpodobné, že by na tom mělo letiště nějakou spoluvinu. Pokud předali kapitánovi správné meteorologické informace, tak tím jejich podíl končí už je výhradně na zodpovědnosti kapitána, jestli se v daných podmínkách rozhodne přistát nebo ne.

0/0
21.3.2016 0:11

J23a36r63o97s37l57a15v 32P90u20m58p73a 6887630161229

Hodnocení mělo být červené, omlouvám se.

0/0
20.3.2016 19:02

M36i79c81h17a47l 81M88i50l98l93e90r 9386302959432

odkdy je Spanel Arabem? To vas ucili v Rusku?;-D

0/0
20.3.2016 11:32

J34i57ř28í 44J15í94l80e80k 7892179416818

Řek

0/0
20.3.2016 11:33

M63i52c22h42a67l 75M98i72l37l69e11r 9606282459342

ne.

Cituji z Gulf News :

"The United Arab Emirates’ General Civil Aviation Authority (GCAA) said there were 2 female and 5 male crew members. Their nationalities were 1 Cypriot, 2 Spaniard, 1 Russian, 1 Seychellois, and 1 Columbian and 1 Kyrgyzstani. It is understood the pilots were Cypriot and Spanish."

Piloti Kypran a Spanel, zbytek posadky ze Spanelska, Ruska, Seychell, Kolumbie a Kyrgizstanu. Celkem 2 zeny, 5 muzu.

0/0
20.3.2016 11:51


Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.