Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Oběti si vybíral v telefonním seznamu, vzpomíná soudkyně brutálních vrahů

Soudila spartakiádního vraha Jiřího Straku, sériového vraha žen Ladislava Hojera a třeba i méně známého, zato srovnatelně bezcitného Jaroslava Malého. Od soudu loni Jaroslava Maternová po 45 letech odešla. Stále má ale v paměti i ty nejmenší detaily ze spisů brutálních vrahů. O těch nejzajímavějších případech hovořila v rozhovoru pro iDNES.cz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M79a10r44t17i42n 95K68l57i57m90e34š 6956935307370

Zkoušel jsem na netu hledat cokoliv o tom vrahovi Jaroslavu Malém, ale nic jsem nenašel. Nevíte někdo nějaký odkaz, kde bych se mohl dovědět víc?

0/0
10.4.2016 20:23

Z70d78e86ň69k32a 26V43e32s71e95l32á 8649295307470

Super rozhovor se soudkyní, která by nejspíš mohla (měla) být vzorem všem soudcům. R^

Člověku však docela zatrne při těch příkladech z praxe - co je jeden člověk udělat druhému v podstatě kvůli ničemu... :-(

+1/0
10.4.2016 16:09

K22a10r60e15l 49D55r36d68a 6284632557

Nebyla to dost zbytečná práce odsuzovat k trestu smrti vrahy žena dětí v Česku? Např. 1/3 českých žen se setká s napadením a znásilnění. Tady je k tomu průzkum.

3/5 Čechů dávají vinu za znásilnění také ženě. Proto většinu zločinů ženy nehlásí. U soudu uspěje jen málo případů. Soudy často poukazují na dobrovolnost žen a jejich spoluvinu. Jen 2% Čechů je ochotno akceptovat kolik znásilnění se u nás odehrává.

Nesnášenlivost a předsudky vůči obětem šíří hlavně muži 18-35 let, lidi nad 55 let a polovzdělanci. (To myslím zdejší diskuse vysvětluje. Všechny ženy zde mají nad 55 let? No potěš koště.) ;-D

http://www.tyden.cz/rubriky/zdravi/vztahy/o-znasilneni-si-obcas-zeny-koleduji-mini-vetsina-cechu_365030.html

0/−4
10.4.2016 14:04

J82a30n 29V85e17r93n82e61r 2295207200

Píšeš o tom kolik je znásilněno žen a kolik jich to nenahlásí. Jak to souvisí s tím, že byl někdo odsouzen? Pokud by to nahlásily, mohlo být odsouzeno více pachatelů.

A tvoje, naprosto pitomá, otázka jestli nebylo zbytečné odsoudit vrahy žen a dětí... to snad ani nepotřebuje komentář.

Takže podle tebe je zbytečné odsoudit vraha když všechny ženy nenahlásí znásilnění? Jsi normální? Podle tvých příspěvků v této diskuzi je to spíše zbytečná otázka.

+2/−1
10.4.2016 17:40

K49a83r92e62l 66D22r44d46a 6724132387

Jednu odpověď na podobné sprosté nadávky mi cenzura iDNES smázla. Sprostota druhých je zde patrně v pořádku. Nemohu každému odpovědět, jak by si zasloužil. Pardon.

Ty ženy nehlásí napadení díky vám podobným. To je celý problém. A zde na diskusi se to sešlo. Úplný výkvět.

Takže, pokud v tom napadání pak poletuje nějaký Straka či Hojer, je to vina křiklounů na chlup stejných, co exhibují zde. A je to vina také žen, co mají chování třeba ve stylu paní Rollové, jedna z mnoha co tady radostně jásají nad "hezkým počteníčkem".

Přes všechna volání po trestech smrti, jsou tady vesměs jen šiřitelé bezpráví, nebezpečí a agrese. Původci ohrožení všech, celé společnosti.

(Takto brutální text iDNES je tady ostatně k tomu, aby se diskutující porvali do krve. Jsme k vzájemným urážkám a napadání manipulováni redakcí iDNES.)

0/0
11.4.2016 6:24

T37e53r22e94z43a 25H86a24j52k27o50v67a 5707602114520

Naprosty zazitek.. diky za interview. R^

+5/0
10.4.2016 12:51

J19a25k70u45b 67B27r11i89n21e30r 6557922692561

Ja bych tem zmetkum nechtel videt do hlavy..rozhovor zajimavej.

+1/0
10.4.2016 11:28

Z83d26e81n78ě91k 90J41a94n97o49u46t 1412945674311

Klobouk dolů před paní soudkyní. Víc takových. R^

+12/0
10.4.2016 11:10

K42a34r90e16l 21D90r37d56a 6424912697

Tvrdí se, že motorem českých Němců byla nenávist jejich "domovnic Blažkových" - toliko uvědomělých německých žen - proti "české spodině". V zásadě pravdivý pohled na skutečnost jednostranně pokřivený a dovedený do tragických důsledků, trestů smrti a vzájemného masakru. Historie stará 70 let.

Na německé straně pak byla řešením totální převýchova řízená Američany. Roubování "sluníčkového" nekonfliktního pohledu na svět. A také smrt staré zahořklé nepřevychovatelné generace.

Po tisíce let jsme jedním z německých národů. Zlost, podlost a brutalita je nám stejně blízká, jako byla Němcům v době nacismu. Jak bude vypadat převýchova na české straně? "Sluníčkáři" se s nějakou evropskou civilizací očividně nechytají. Demokracie rozdala práva hlavně vrahům a bolševikům. Patrně zbývají jen ty "čtyři Havlovy generace" českých nepoučitelných nebožtíků, než se Česko vyloupne ze své zabedněnosti.

Vážení přátelé, skuteční Češi, umírejte prosím pěkně, rychle a ohleduplně. Sebou berte co nejméně nevinných. Čest vaší památce. ;-DR^

+1/−15
10.4.2016 10:57

M35o20n14i31k93a 41R31o81l70l66o50v87á 5803192616765

Vy jste opravdu šílený......

+9/−1
10.4.2016 11:01

K30a71r95e31l 85D16r32d88a 6874302117

Samozvaná "soudkyně z lidu" Rollová, pak se tedy bojte. Znásilňování vězňů jako vy skutečně neschvaluji, ani jejich mučení a popravy co tak propagujete. Nechápu, podle čeho zrovna vy pak umíte rozeznat šílenost druhých. Rv;-D

Nevyjadřují se k soudkyni v článku, řeším zbytečnou brutalitu, nesmyslné nadbytečné "krváky" na iDNES a zastánce trestu smrti a lynče zde na diskusi. Dost mě děsí kolik žen by tady mučilo a vraždilo. Jen tak, ze sportu. Což je mj. zpětně kritikou jakýchkoliv žen v rozhodovacích funkcích, kdy si o objektivitě rozhodování můžeme v Česku nechat jen zdát. Rv

0/−5
10.4.2016 13:25

Z62d44e92n88ě35k 45J98a30n15o83u93t 1272515104731

? Pane Drdo, nespletl jste si téma ? Jste dost mimo...8-o

+6/0
10.4.2016 11:07

D84a60v75i83d 12N34e12b38e59s35k70ý 8957481499141

K jakému tématy by se proboha tohle hodilo?

0/0
10.4.2016 12:48

J42a16r20d29a 28W35o73l60f 8625447196404

Teda neděle dopoledne a už jste pěkně nalitej. Do večera jste KO:-P

+5/0
10.4.2016 11:11

M70o45n76i77k78a 84R42o47l38l21o46v97á 5383422636395

S tím alkohol nemá co dělat.........

+1/0
10.4.2016 11:24

J13a81n 65V79e22r84n44e89r 2535657340

Vy jste nějak nemocen?

+2/0
10.4.2016 11:47

J11a32n 49V88e91r96n87e88r 2925287680

Velmi dobrý a zajímavý rozhovor.

Víc takových soudců.

+8/0
10.4.2016 10:49

M64i71l43o13š 94K72o31t89e91k 3199314

Ono je málo současných problémů?

0/0
10.4.2016 10:48

R63a69d16a58n 15K65u64b91a44n94t 1873800149200

Nikdy neurážejte svoji ženu když krájí chleba.

+4/0
10.4.2016 10:14

J23a58n 48C50h65o50b19o81t 5842234108181

Tam stálo svoji? Myslíte, že od jiných nůž lechtá? ;-D

+1/0
10.4.2016 10:17

R78o80l49a26n32d74o 41A90r11i84a29s 7858489817330

Hezký článěk a důkaz toho, že trest smrti, ale i vyvážené vnímání viny (žena zabíjející v sebeobraně) mají smysl.

Bohužel je paní soudkyně vymírajícím druhem, bude nahrazena sluníčkářskými klauny, kteří kašlou na práva poškozených a utrpení obětí a ve znamení "Lidských práv" dokáží osvobodit a dát nízký trest komukoli. Tedy pokud to nebude někdo, kdo pronesl něco nevhodného na internetu, nebo se neřídil politickou korektností.

+14/−4
10.4.2016 10:04

J38a35n 33C68h82o61b98o83t 5592714508511

Kde jste našel ten důkaz smysluplnosti trestu smrti? Přečtěte si někde, kolik lidí bylo v USA prokazatelně nevinně k smrti odsouzeno. A to jsou jen ty prokázané případy, přičemž na jejich otevírání nemá nikdo velký zájem. Zkuste si tedy odvodit, kolik jich je doopravdy.

A z toho vychází, že trest smrti je zcela neakceptovatelný, protože jednou vykonán, je finální a nějaké "pardón", když se neviny později prokáže, už nic nespraví.

A byť i jediný nespravedlivě odsouzený je příliš velká a nepřijatelná cena za jakýkoliv počet "odstraněných" pachatelů.

Ať je doživotí klidně opravdové doživotí, klidně i s velmi malým komfortem. Tam není potřeba starat se odsouzeným o větší komfort, než má kdokoliv venku. Ani dávat jim "naději" v podobě propuštění po 20 letech.

Ale smrt nejde.

+3/−11
10.4.2016 10:16

R53o79l53a87n30d44o 14A56r84i21a94s 7778659167710

SLuníčko, sluníčko, popojdi maličko, stojíš tu u cesty , stane se neštěstí...

+4/−3
10.4.2016 10:53

P28e22t72r 29H63a27j67d84a 1527591884400

Vy jste malé dítě, nebo jen prosťáček ?

+3/−3
10.4.2016 10:55

J35a26n 81C64h66o59b33o89t 5472304418411

Jen pitomec.

0/−1
10.4.2016 11:50

M65a13r76t76i52n 24P38e90t26v55a36d 4650469977312

Trest smrti nemá ani výchovný ani odstrašující účinek, a není v něm žádný pozitivní přínos pro společnost: je to jen obyčejná pomsta - a každá pomsta je vždycky nízká, nemravná a neospravedlnitelná.

Nepochybuji, že paní soudkyně by s tímhle postojem taky souhlasila.

+1/−13
10.4.2016 10:42

M87o35n21i67k44a 70R55o73l31l68o38v40á 5213152816815

Minimálně tam je ušetřena částka za doživotní vykrmnu.

+9/−1
10.4.2016 10:45

M79a90r41t87i97n 23P90e18t10v44a60d 4490189707542

V takovém případě by bylo užitečnější zabíjet důchodce, těch je mnohem víc, a celospolečenský přínos by byl nesporný. V

+1/−6
10.4.2016 11:49

M97o29n61i12k11a 21R18o72l95l93o57v13á 5543832846965

Pokud budete držet zobák,tak máte šanci dožít se důchodu.Srovnávat důchodce a psychopaty může opět jen psychopat.

+3/−1
10.4.2016 12:30

M78a20r73t54i85n 54P65e42t89v22a30d 4590449357932

Divila byste se, kolik je mezi důchodci agresivních psychopatů: je jich přibližně stejně jako v ostatních věkových kategoriích. :-P

Ale nechme toho, zřejmě vám nedošlo, že reaguju na tu vaši doživotní výkrmnu. Vzpomněl jsem si totiž, jak rafinovanou metodu vymyslel Himmler na likvidaci židů. Taky přitom šlo o šetření veřejnými výdaji.

Oko za oko - zub za zub. Neřekl snad Ježíš jasně, že je to nepřijatelná pitomost? Nemusím být křesťanem, abych chápal jeho důvody. Ale kdybych tím křesťanem byl a snažil se prosadit trest smrti, tak uznejte, že bych si jednoznačně koledoval o zavržení. Když ne rovnou oheň pekelný, tak by mě určitě aspoň nepustili do nebe. VVV

+1/−2
10.4.2016 13:24

M33o22n96i82k41a 90R53o78l79l67o81v67á 5903132656865

No,neodvedli důchodci za svůj produktivní věk dost? Srovnávat kriminálníka s duchodcem může opravdu jen blázen.

+1/0
10.4.2016 14:31

R63o25l59a62n70d97o 96A10r22i73a94s 7698219987870

pseudointelektuálské bláboly.

+5/0
10.4.2016 10:54

M23a61r67t62i79n 42P85e11t65v86a66d 4930739277722

Chybí vám argumenty, viďte? VVV

+1/−1
10.4.2016 11:46

L96u50k85á55š 43K94o28b75l41o62v24s10k82ý 5282263572197

Duše která se nenapraví v tomto životě, se bude napravovat v příštích. Takže trest smrti nemá žádný efekt. Násilí bude pokračovat, jen v jiné formě a v jiném těle. Systém musí umět napravit lidi teď a ne odsouvat to na další životy.

0/−2
10.4.2016 11:55

P68e67t93r 54F39o45l13t16ý30n 9394576967826

S tím nesouhlasím. Dá se souhlasit s tím, že má malý odstrašující účinek, ale s ostatním nesouhlasím. Četl jste vůbec v tom článku popis těch vražd? Když je pachatel naprosto zřejmý, tak neexistuje u nenapravitelnych masových vrahů naprosto žádný důvod trest smrti nemít. Naopak, když se podíváte na případy vrahů, tak se často! stává, že jakmile se dostanou ven, tak vraždí znovu! Viz pan co zavraždil dvě ženské, dostal 14 let, za deset venku, urizl hlavu spolubydlícímu. V posudku napsáno že je nenapravitelny. Zbytečně zmareny život..

+1/0
10.4.2016 13:06

M40a12r35t94i11n 96P28e35t52v54a27d 4430909307272

Mezní příklad nemůže sloužit jako argument. - Mnohem častější než ten pán, co uřízl hlavu spolubydlícímu, jsou zajisté případy, které po propuštění na svobodu až do smrti nikoho nezabijí.

0/−1
10.4.2016 13:49

P27e84t28r 46F70o18l84t15ý58n 9774526217496

no tak to je o úhlu pohledu. Najednu stranu lidé argumentují něco v tom smyslu, že může dojít k odsouzení nevinného a na druhou stranu je tu argument, že situace, kdy propuštěný vrah zabije někoho dalšího jsou málo časté... Nedávno jsem se díval na rozsudky známější případů vražd a hoodně mě nemile překvapila výše trestů a pak skutečná délka vězení. U nás jsou běžné tresty za brutální vraždu kolem 15 let a propuštění tak třeba po 10 letech. A když si člověk přečte, že třeba odsouzený škrtil svoji ženu kabelem a přitom se na to dívala jejích 2roky stará dcera - jak jí pomale umírá maminka a bojuje o život. Pak ji zakopal na zahradě a dělal, že zmizela. Tak kolik myslíte že dostal let? Stejně v tomto článku - zabije náhodně vybranou ženu, která ho prosí na kolena - matku a vidí, že tam je malý kojenec... takový si nezaslouží si žádné slitování - nechal bych ho utratit uplně stejně. A ted se do mě pusťte, že jsem stejná zrůda jako on....

+1/0
10.4.2016 14:03

T52o36m73á88š 28F43i79j82a97l56a 4332253603900

Kdyby takto řádně soudili všichni soudci, tak myslím, že je u nás alespoň nějaká spravedlnost!

+23/0
10.4.2016 9:52

K43a24r49e36l 94D53r81d88a 6134532387

V Česku se kastruje. Jsme jedou z posledních zemí světa. Naši lékaři to jezdí obhajovat na lékařské kongresy, kde je otevřeně probíráno, že Česko žije ještě ve středověku.

Fakticky jsme si mohli podržet trest smrti a popravy a naši odborníci mohli podobně také jezdit po světě kázat, jak je to v české populaci nezbytné, levné a efektivní opatření.

U nás je znásilněna a přepadena asi 1/3 žen. Naprostá většina případů se neřeší, protože holky to nehlásí. Ve společnosti zabedněných bolševiků je mnohem efektivnější na vše rychle zapomenout, než se nechat popotahovat srandisty na policii, u soudu a bulvárem a vykoledovat si k tomu leda tak ostudu a odsudek "sousedek". Atd. Rv

Je zvláštní, že když se do toho rýpne, tak vyplave "průměrná česká žena", která je vzorem nelidské brutality, bezpráví a podlé msty a k tomu se lživě dovolává "svaté spravedlnosti" především pro sebe. Kdo jiný než ona, ale může za agresi v české společnosti, která je zdrojem zločinů zaměřeným primárně proti ženám a dětem?

(Přímo se mi chce v Česku takové zločiny schvalovat, že jde o Boží mlýny. Přeješ brutalitu a smrt druhým? Potká i tebe a tvé blízké.)

Naše země potřebuje duchovní očistu. Zlikvidovali jsme i pomocí vražd 1/3 spoluobčanů. V podstatě žijeme na popravišti. Nepotřebujeme další krev. Nic dobrého nám to nepřináší.

+1/−32
10.4.2016 9:47

M60i21l32a26n 30R45i32c54h16t84e10r 8279522540723

U nás je znásilněna a přepadena asi 1/3 žen.

Slušelo by se podobná třeskutá tvrzení odzdrojovat.

+12/−1
10.4.2016 9:55

K86a47r43e86l 70D22r55d56a 6934712437

Třeba zde, je to přece známý fakt. Čeští muži si z toho dělají běžně srandu v hospodách. Rv

http://blisty.cz/art/80572.html

http://stopznasilneni.ecn.cz/cz/znasilneni/statistiky

atd.

0/0
10.4.2016 13:34

K38a25r26e94l 70D46r70d44a 6884822677

Tady jsou v kostce kastrace v Česku.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Kastrace#Spor_o_kastrace_sexu.C3.A1ln.C3.ADch_delikvent.C5.AF

0/0
10.4.2016 14:14

T59o80m36á87š 91F16i83j57a24l31a 4832503803940

Já chtěl dát také -. + je tam ode mně omylem...

+6/−1
10.4.2016 9:57

J51i68r66i 67K47u65c74e32r58a 5117930386892

to je dobře, opravdu jsem dumal na tím, kdo a proč může takovou blbinu "oplusovat" ;-)

+10/−1
10.4.2016 9:59

T88o39m79á81š 19F82i13j79a82l15a 4442343623500

Prostě jsem se přehmátl a to jsem tu blbinu četl několikrát, pane jo...;-D

+6/−1
10.4.2016 10:01

M19o23n29i16k41a 74R24o74l94l11o76v31á 5453112836575

Kastruje se výhradně na vlastní žádost a to chemicky. Já osobně bych u prznitelu dětí, znasilnovacu dospělých volila 2 cihly,pokud se nemíní léčit dobrovolně.

+14/−2
10.4.2016 9:58

M77o85n96i77k93a 68R83o50l11l41o97v90á 5703842616325

Bojite se o své nadobicko?;-D

+2/0
10.4.2016 10:40

R23o13l34a22n45d80o 86A95r25i74a63s 7838799427600

ZAčněte s deklarovanou "Duševní očistou" u sebe, bude to prospěšné hlavně pro nešťastné čtenáře diskuse. SLuníčkové řeči, doporvázené naprostou ignorancí a zabalené do pseudointelektuálského obalu by byly směšné, pokud by nebyly jen omezené.

Netušíte nic o režimu v jakém se vykonávají "Kastrace" a netušíte ani zbla o efektivitě takového zákroku u sexuálních agresorů. Meleto o právech pacahtelů a arogantně a přezíravě ignorujete práva obětí a právo společnosti se proti takovým pachatelům bránit. Nejste o nic lepší než tito pacatelé. Ti mají svoji poruchu osobnosti, ale lidé jako vy způsobují to, že spravedlnost již není spravedlností, právo je pokřivené politickou korektností a člověk má pak nutně dojem , že se spravedlnosti se nelze dovolat , nebo je pouze předstíraná. Odstěhujte se do Švédska, nebo Norska a užijte si na vlastní kůži sluníčkové peklo , ve kterém jsou "Lidský práva" provinilců a arogantních pachatelů nadřezena nad zdraví, životy a majetkem lidí, kteří zákony respektují.

+11/−1
10.4.2016 10:01

J67a78n 97C56h65o47b65o72t 5252534448651

Nejde tolik o práva pachatelů, ale o ta u podezřelých a případně nespravedlivě odsouzených...a práva obětí nemůžou vylučovat práva jiných, kdo těm obětem nic neudělali.

0/−3
10.4.2016 10:26

M39o42n25i82k33a 25R25o97l32l97o59v45á 5423152206805

No,pravomocně odsouzený mladiství,jehož ksicht nám neukazou. Či práva jsou chráněna?

+4/−1
10.4.2016 10:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.