- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jeden z mála, co se to, že zemře, dozvěděl ještě v čas, aby si mohl dát ještě do pořádku ty věci, které má v nepořádku!
Zdravotnictví, které je založeno na tržním principu nemůže vykazovat jiné znaky, než jaké zde čteme ze zkušenosti pacientů.
Stručně - je nelidské.
Naše zdravotnictví není založeno na tržním, ale na socialistickém principu, kdy platíme povinně všichni, ale někteří jsou si rovnější. A zvláště u motolské nemocnice tohle platí.
Tak určitě -život je smrtelná nemoc- tak proč ji léčit.
Bohužel musím potvrdit z osobní zkušenosti špatný přístup se starším pacientem. Můj 77letý tatínek, léčený kardiak,při potížích odeslán obvodní lékařkou do nemocnice. Odvezli jsme ho sami, vyšetřen byl postupně 3 lékaři, konstatováno zhoršování stavu z nezjištěných příčin a poslán z nemocnice domů s předepsaným Mucosolvanem. I mně jako laikovi bylo jasné, že je zle. Vzala jsem si dovolenou, vyjednala vyšetření na ráno jinde. Jenže tatínek za pár hodin zemřel. Mám k dispozici zprávu, ve které je jinými slovy napsáno totéž, co napsali v Motole (je starý, nevyplatí se nic podniknout). Když zeť zavolal lékaři, který tatínka vyšetřoval odpoledne jako poslední, že v noci zemřel, dočkal se jen odpovědi: "Takže kontrolu si škrtám, nashle".
Přitom stačilo použít eufemismus, že bude žít až do smrti.
Abych to ještě uvedl na pravou míru - Takhle to chodí v nemocnících..
Takže když se přepíše lekářská zpráva bez vědomí ošetřujícího lékaře a pacienta, tak vlastně když se stane v nemocnici něco závažného a doktor pochybí - NIC SE VLASTNĚ NEDĚJE - přepíše se zpráva a doktor je zachráněn.. a přitom je to protiprávní - O TOTO JDE V TÉTO VĚCI..
Jen pro úplnost paní doktorka se postavila proti nadřízenému (systému), aby chránila práva pacienta a do zprávy to dala úmylně (né z přepracování), aby upozornila na to jak se s pacienty zachází a vyšla z toho jako nejhorší s kárným postihem a skoro až vyhazovem... Paní doktorka by měla být odměněna za přístup - také lidi potřebuje naše zdravotnictví a né nadřízeného, který se chová jako hulvát..Že nemají místo na oddělení ?? A co tam teda dělá kulich Ludvík?? že pro VIP pacient má místo??
Budoš
Opět bychom měli my daňoví poplatníci říci lékařům za jejich nepráci "Děkujeme, odejděte!"
Tak jsou nemoci, kde nic neudělá ani 1000 lékařů. Zdravotnictví je na skvělé úrovni, ale nevyléčí všechno. Někdy se holt nedá nic dělat, jen dívat, jak člověk pomalu ale jistě umírá...
Paní doktorka se asi spletla, informační systémy nemocnic mají někdy i neveřejné části, tam si doktoři píší postřehy. Například v dětské nemocnici je MÚB - matka je úplně blbá.
A co na to Milan Kubek z ČLK? Jenom kecy, kecy a zase kecy.