Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Homosexuálové budou moct adoptovat dítě partnera, navrhuje novela

Homosexuálové žijící ve svazku budou moct adoptovat dítě svého partnera. Podle deníku MF DNES s tím počítá novela zákona, kterou společně píší ministr spravedlnosti Robert Pelikán a ministr pro lidská práva Jiří Dienstbier. Registrovaní partneři by se dočkali přesně deset let po přijetí zákona, který jejich svazky umožňuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K77a61r19e81l 71D94r78d58a 6933505117119

(Nerozumím, co je na mém příspěvku neslušného a nekultivovaného, že musel pryč za 100 bodů? Zkusím ho pročistit...)

O víkendu dávali Pokoj v Římě, Alba a Nataša. Hezká erotika. Alba svádí heterosexuálku Natašu, a svede. "Kdo jednou zkusí, nechce už nikdy jinak." Velká láska a zoufalý rozchod... za mě pěkné.

Opět film, co odkopal LGBT podlosti a lži. Báchorky o 4% menšině a vrozených vlastnostech. O tom, že se homosexualita majority netýká. Že jde jen o práva menšiny, která byla roky na okraji společnosti...

Co lze namítat proti výchově dětí u funkčních rodin? Vzájemná adopce by měla být samozřejmostí. (Jen kolik těch funkčních rodin promiskuitní gayové vytvoří a dlouhodobě udrží...)

Problém je, že s postupující tolerancí homosexuality by ostatní populace měla být proškolená o tom, co ji může od takto tolerovaných spoluobčanů potkat. Naše děti musí slyšet nejen o chlapečkovi a holčičce a pusinkách, ale i hodných strýčcích. Jak jinak lze předcházet tomu, aby rodič doma náhodou nezjistil, že jeho syn drží iPad, co dostal od kamaráda a k tomu má jako bonus ve čtrnácti HIV.

A ty strýčky a tetičky je potřeba podat dostatečně xenofobně s nádechem lynče, aby byl výchovný efekt správný a pádný. Společnost pod rozzářenou duhou mě donutí vychovat z mých dětí xenofobní zmetky, v zájmu jejich bezpečnosti. To prostě nechci.

Tedy fajn, opět podpoříme práva menšiny a postupně zničíme právo majority na nerušený mravní vývoj dětí. Což je fakticky trestný čin.

Kapku konflikt veřejných zájmů, pánové gayové. Rv;-)

+1/−1
16.3.2016 13:27

M84a39r65t79i81n 10P14e16t83v95a15d 4900329467712

--- Pane Drdo, I když se heterosexuální člověk může zamilovat do homosexuála, a prožít s ním třeba i bouřlivý vztah, homosexuálem se proto nestane. Takové výkyvy pravidelně končí návratem k přirozenému stavu.

--- Relevantní údaje o funkčnosti homosexuálních rodin můžeme vyvodit pouze ze statistiky registrovaných partnerství. Zatím však uplynula příliš krátká doba, aby se daly generalizovat. Podle současného stavu se rozpadne každé druhé manželství a každé páté partnerství: stabilita by tedy u homosexuálů zatím vykazovala podstatně příznivější skóre. Většina dlouhodobě existujících partnerských vztahů však institut registrace nevyužívá, takže o jejich stabilitě žádné ověřitelné poznatky nejsou.

--- Rodiče obvykle nemají žádnou možnost předejít tomu, co se přihodilo zmíněnému homosexuálnímu teenagerovi. Dítě má svou vlastní sexualitu, v jejímž rámci volí přiměřené aktivity, odpovídající jeho preferencím. Bohužel přitom může narazit i na obmyslného hajzla, který ho vědomě nakazí HIV. Stejné věci se ovšem stávají také v heterosexuálním světě, orientace tady nehraje žádnou roli. Na preventivní pomoc by mohly mít šanci pouze rodiny, v nichž panuje taková míra vzájemné důvěry, že dítě nemá potřebu své intimní záležitosti skrývat. Takové rodiny sice existují, ale je jich žalostně málo.

--- Nejste-li xenofobní vy sám, je jen minimální pravděpodobnost, že by xenofobie postihla vaše děti - a naopak. Dítě se vychovává osobním příkladem: sebelépe míněné "výchovné" řeči se míjejí s účinkem, nejsou-li v souladu s charakterovými vlastnostmi rodičů - dítě v nich totiž takovém případě okamžitě rozpozná faleš.

0/0
17.3.2016 0:21

K12a98r43e27l 74D84r55d52a 6364142547

Narážím na ten nedávný případ, nevím zda šlo o úmyslnou nákazu či nehodu.

Akce vyvolává reakci. Zažil jsem dobu, kdy se nebylo třeba homosexualitou zabývat. Leda si každý dával pozor, aby nebyl takto označen. Víc se neřešilo.

S Gay Pride, médii a bulvárem a debatami kolem zákonů... musí i malé dítě dostat poučení o co jde a musí se homosexualitou zabývat. Stejně je třeba řešit drogy, Romy, rasismus... K tomu byla majoritní společnost donucena. Což je mj. o neustálé agresi LGBT komunity proti majoritě.

Tady pořád zaznívá, co jako majoritě vadí? Snažím se to definovat. Zničení kultury, porušení tabu, intimní život se stal veřejně diskutovaným, musí nastoupit osvěta... a kdejakým pedofilem se mají zabývat malé děti v zájmu své bezpečnosti. Porovnávám své dětství a to dnešní. To dnešní je mnohem víc perverzní a odporné. I díky LGBT aktivitám. ;-)

0/0
17.3.2016 5:34
Foto

B60r38o94n17i83s68l58a54v 92G44a16b17r71y57š 2702189851

http://plzen.idnes.cz/soud-tyrani-dite-syn-0rd-/plzen-zpravy.aspx?c=A160315_153453_plzen-zpravy_pp

Tohle je čerstvá zpráva. To je ta vaše heterosexuální, super a úžasná rodina, která má děti vychovávat a dělat z nich slušné a nezvrácené lidi. U homosexuálů by se dítě přece mělo mnohem hůře a u spolužáků by sklidilo posměch. :-P

Jsem zvědav, co mi na to řeknou lidé, kteří se tak rádi ohánějí zájmy dítěte, ale pro žádné ještě nic neudělali.

+3/−2
15.3.2016 23:06

M71a77r23t75i80n 71P41e85t90v51a66d 4820209537192

Za celých pětapadesát let od dekriminalizace homosexuality byly u nás desetitisíce dětí vychovány homosexuálními partnery. Přesto nevyšel najevo ani jediný případ, v němž by dítě z takového vztahu utrpělo sebemenší specifickou újmu. Z toho jasně plyne, že homosexuální rodina dítě ničím neohrožuje.

Proto ve skutečnosti není o čem diskutovat: nikdo nezná důvod, proč by homosexuálové měli být při žádostech o adopci diskriminováni. Myslete si o homosexuálech co chcete, ale zájem dítěte respektovat musíte.

Adopce dítěte druhým partnerem by měla být automatická, jelikož je jednoznačně v zájmu dítěte. Nikdo totiž nesmí mít právo takové dítě po smrti jeho biologického rodiče vytrhnout z prostředí, ve kterém normálně vyrůstalo, a bezdůvodně je tím připravit o to nejcennější: o vlastní rodinu.

Ani při adopci cizího dítěte není žádný racionální důvod, proč by homosexuální dvojice měly být diskriminovány. Mají úplně stejné předpoklady pro zajištění harmonického a zdravého vývoje dítěte jako dvojice heterosexuální.

Mnozí lidé mají potíže s kritickým myšlením, a proto se domnívají, že homosexuální rodina by mohla dítě něčím ohrožovat nebo handicapovat. Na otázku, jak takové ohrožení vypadá, a čím konkrétně by se na dítěti mělo projevit, ale nikdo z nich odpovědět nedokáže. Přesto dál trvají na svém "názoru", ačkoliv jeho hloupost opakovaně sami prokazují svou neschopností věcně argumentovat.

Ohrožení, které nikdo neprokázal, a fakticky ani nepojmenoval, jednoduše neexistuje. Bez diskuse.

+4/0
15.3.2016 21:40

K37a54r95e58l 54D54r10d97a 6173625867269

Vy snad máte takovou statistiku za 55 let nebo jen plkáte dojmy? ;-D

0/0
16.3.2016 11:31

M19a64r36t20i12n 37P83e43t50v42a75d 4470619247442

Pane Drdo, uváděný počet je můj troufalý odhad, postavený na známém dnešním stavu v kombinaci s faktem, že už v 70. letech nebyly u nás homosexuální rodiny s dětmi nijak vzácné, především mezi lesbickými páry. Naše společnost se k homosexualitě nikdy nestavěla konfliktně, už mezi válkami u nás vycházel časopis a existovaly různé spolky nebo kluby, které neměly potřebu se skrývat. Za komunistické éry se tenhle postoj rychle obnovil. Ale abych se vrátil k tomu počtu: můj odhad je samozřejmě snadno zpochybnitelný, jelikož statistiky na toto téma se objevily až v novém tisíciletí.

O tom, zda dítěti poskytuje rodina homoparentální stejné podmínky jako rodina heteroparentální, však už existuje na celém světě velký počet odborných studií, které vesměs žádné rozdíly neshledávají. Najde se samozřejmě i řada průzkumů se závěrem opačným - např. populární studie Marka Regneruse z roku 2012, signalizující rozdíly přímo katastrofické. Byla však brzy ostře kritizována a její závěry odmítla drtivá většina kompetentních odborníků pro manipulativní postupy, nereprezentativní vzorek a vliv konzervativního katolicismu (což jsou i nejčastější východiska ostatních obdobně "varujících" průzkumů).

Nikdo samozřejmě netvrdí, že homosexualita je zárukou skvělého rodičovství: stejně jako u heterosexuálů jsou tady rodiče vynikající, dobří, průměrní, špatní, nebo zparchantělí. To ovšem s jejich sexuální orientací nesouvisí.

0/0
16.3.2016 15:09

K51a81r66e13l 35D60r95d62a 6614292267

Váš odhad je nesmysl, pokud mohu soudit. Trestnost homosexuality u nás fakticky padla až v roce 1990. Za komunistů byla homosexualita tabu. Společnost byla silně homofobní a nepřátelská, asi jako proti vozíčkářům a downikům apod. Homosexualita celebrit se tajila. V 80. letech s publikováním AIDS dostala averze proti homosexuálům ještě větší grády. V době mých diskoték a zábav byly běžné lynče gayů pro pobavení.

Nevím jak to bylo s rodinami a výchovou dětí? Podle mě by to bylo něco tak nepředstavitelného, že to bylo maskováno a tajeno. V 70. letech se matky styděly za to, že jsou z rozvedeného manželství a tajily to. Vykládat tehdy někomu něco o dvou maminkách, bylo zralé na absolutní společenský odsudek a možná odebrání dětí. Přesně nevím, jen odhaduji.

Prohlašovat tedy něco o bezproblémových desetitisících dětech vychovaných za 55 let českými homosexuály, mi přijde opravdu komické. Podle mě je to pohádka a ne smysluplný argument.

A jinak jsem spíš napadal profil 10.000 "vzorných dětí". Samý lékař a vědec. Žádný kriminálník, násilník, masový vrah, zloděj, pedofil, děcko zneužité rodiči, prostitut, týrané dítě, nikdo svedený k homosexualitě atd. Tak to je výkon. ;-D

0/0
16.3.2016 16:59

M22a36r26t32i23n 77P73e18t54v68a81d 4850409727172

Pane Drdo, jsem na světě už nechutně dlouho a hodně pamatuju. :-) Trestnost homosexuality u nás zanikla v roce 1961, což nás řadí mezi první země na světě. Já sám jsem svou homosexualitu zveřejnil na střední škole, bylo mi 17 let a psal se rok 1967. Od té doby jsem ji nikdy v žádném prostředí nezapíral - ani na univerzitě, ani v zaměstnání, a nakonec ani před svými studenty. Spolužáci, pedagogové a profesní kolegové znali i mého partnera, se kterým jsem od 18 let žil ve společné domácnosti. O našem vztahu věděli všichni, kdo s námi přišli do kontaktu. Nikdy v životě jsem se nesetkal ani s náznakem osobní averze - ať už přímo, nebo z doslechu. Jestli tohle chcete označovat za ukázku společenského tabu, poslužte si. :-)

Averze i agresivita samozřejmě i u nás existovaly a existují stále, ale vždycky pramení z nevědomosti a hloupých předsudků, mezi které patří i AIDS, nesmyslně označovaná za nemoc homosexuálů. Podle mé zkušenosti proto nejúčinnějším prostředkem pro otupení averze nebo homofobie je vystupovat otevřeně, a nic nezastírat. Z očí do očí averze obvykle nemá šanci. Na každý pád ale platí, že na světě najdete jen hrstku zemí, jejichž obyvatelé mají pro homosexuály dlouhodobě tolik tolerance a pochopení, jako u nás.

Osobně jsem už v 70. letech poznal několik párů, které vychovávaly děti, o dalších vím z doslechu. Většinou šlo o páry lesbické, kde se děti do vztahu už narodily. V případě mužů dítě obvykle pochází z předchozího manželství, ukončeného rozumnou dohodou. Utajovat se to nedá, logické je i to, že taková rodina přijde "do řečí", ale s tím se musí počítat. Odebírání dětí z takového vztahu by všem žádný úřad nemohl obhájit.

Slavní lidé svou homosexualitu často tajili - ne proto, že by museli, ale proto, že to tak chtěli. Ale např. Miloš Havel, Jan Zrzavý, Eduard Kohout, Václav Krška, Eduard Cupák, Petr Weigl, Karel Laštovka nebo Zdeněk Troška nikdy necítili potřebu něco zastírat. A Michal Dočolomanský nedávno zalitoval, že kdyby se vyoutoval už zamlada,

0/0
17.3.2016 2:07

M26a34r93t14i62n 82P17e92t84v63a65d 4800309227822

byl by jeho život snazší a plnější. (Nevím, kam tenhle konec věty spadl. :-) )

0/0
17.3.2016 2:13

K13a40r56e49l 17D67r30d24a 6254522347

Viděl bych to na rozdílnou dobu a prostředí. Přece jenom píšete rok 1967. A pak, asi šlo o VŠ prostředí. Za normalizace víc nastoupila šikana a odsudky. Přišel AIDS.

Pro mě akceptace homosexuality začíná až s prvními knížkami po sametu a s Jiřím Hromadou v TV. A snad trochu s Martinou Navrátilovou už za bolševika.

Co mě zaráží, v 80. letech jsme označení "homosexuál" brali jako urážku, byla to běžná nadávka. Ale přitom nikdo skutečnou homosexualitu neřešil a vlastně o tom nikdo nic nevěděl. Skutečné tabu.

Mamky, co lhaly o úplných rodinách jsem zažil. Až do sametu byly běžné ústavy pro lidi s postižením. Běžná populace ani netušila, že takoví lidé existují. Urážky downiků jsem zažil. Zažil jsem urážky vozíčkáře hluboko po sametu. Podle mě xenofobie z české společnosti teprve pomalu odchází.

Viz výše, naše generace se homosexualitou nezabývala. Byla to osobní intimní záležitost. Nebylo třeba ji řešit a dalo se žít v nevědomosti.

0/0
17.3.2016 5:20

M83a50r35t96i23n 84P27e94t86v87a46d 4370359227582

Předsudky jsou běžné i ve vysokoškolském prostředí, ale podstatnější pro mě vždycky byly postoje sousedů v ulici, nebo obyčejných venkovských chlapů od rodin ve vsi, kde jsme měli chalupu. Homosexualita nikdy nebyla zdrojem komunikačních zábran, a pokud se někdy stala tématem rozhovorů, převažovala obyčejná zvědavost a zájem právě o ty záležitosti, které jsou obvyklým předmětem předsudků. Zpočátku mě to dost překvapovalo, než jsem pochopil, že ta vstřícnost je reakcí na otevřenost a upřímnost.

Fungovalo to i za normalizace, a tím spíš po převratu. Nepochybuji o tom, že se vyskytovala i šikana, ale sám jsem o ní nikdy neslyšel, takže nemám důvod považovat ji za běžný zjev. Ještě jako studenta mě jednou předvolali na kriminálku kvůli svědectví v souvislosti s vraždou homosexuála. Přístup policistů byl zdvořilý, korektní, beze známky jakéhokoliv despektu. Bylo zjevné, že sexuální orientaci nepovažují za téma. Násilnické excesy agresivních individuí nebo partiček tu budou vždycky, to ale neodráží skutečný stav společnosti.

I v takovém Švédsku, kde je homosexualita legální od roku 1944, a už dávno není předmětem jakékoliv diskuse, jsem v televizi viděl zprávu o krvavém útoku nácků s baseballovými pálkami a železnými tyčemi na gay klub. Hovada mezi námi budou vždycky, lidé jsou odjakživa takoví i makoví, za řeč to nestojí. :-)

0/0
17.3.2016 11:54

K53a19r39e37l 24D17r37d33a 6554972817

Mám pocit, že také rád žijete v blažené nevědomosti. ;-D

Zahlédl jsem teď aktuální dokument siamská dvojčata. V Rusku jsou na ulici terčem odsudků, posměšků a lynče. Mám zkušenost, jak se Rusové chovají k lidem s postižením. "Opovrhování spodinou" a přehnaný soucit. Nic mezi. Čistá xenofobie.

Odkazuji na knížku níže. Hezky vystižené ruské myšlení. Připomíná mi to naše 80. léta. Učitel zneužívá žáky a má za to jen posměch a hanlivou přezdívku. Policie hledá vraha dítěte. Tak předvede stovky mužů, co jdou právě z práce a odpovídají popisu. Když jde o dítě, tak zadrží všechny známé homosexuály ve městě a prověřují je. Homosexuál je automaticky pedofil. Dál prošetřují všechny majitele videí, protože je mají "boháči" jen na porno a kdo má doma video je jasný deviant... Pak je tam příběh recidivisty. To aby měla policie klid, tak z něj vyrobí vraha dítěte, odsoudí ho a popraví. Svědčí proti němu lživě partnerka. Že to byl policejní podvod se řeší až po 20 letech.

A nejhezčí je, že vraha mají hned od počátku, akorát se nehodí nařknout z něčeho takového soudruha komunistu. ;-D

A když už ho tedy mají, tak mu přeměřují všechny údy a ruský soudní psycholog přijde s poznatkem, že nebezpeční pedofilové mají výrazná prsa. ;-D

To se odehrálo od 1978 do 1990. Beru, že Rusko je pár let za námi, ale neskutečně mi to připomíná české soudy a předsudky laické veřejnosti ze 70. - 80. let ve stylu "uličních výborů" a PSVB. ;-)

http://www.cbdb.cz/kniha-55421-zatah-na-dabla-hunting-the-devil

0/0
17.3.2016 14:26

P98e26t67r 19B66í72l88e47k 7393817199445

proč ti nemám v obchodě říkat maminko??? no víš,co, v obchodě mi říkej normálně.. Milane... ;-D;-D

0/−2
15.3.2016 21:18

M37a68r66t44i94n 87P26e52t20v22a80d 4550709707152

Klasický pokus o vtip, založený na hloupých představách vtipálka, pane Bílku. :-))))

+1/0
15.3.2016 21:44

M23i96c68h42a96l 72B66e85n44e94š 8708304361698

Je mi jasný, že se heterosexuálně orientovaným špatně chápe, že by snad měli něco mít s příslušníkem stejného pohlaví. Stejně jako já si nedokážu představit, že bych měl něco s ženou... Ale takhle si nedokážeme představit spoustu věcí. A ničemu to neubližuje - nevím o žádném případu, kdy by homosexualita ubližovala, pokud tedy nepočítám případy, kdy se s tím dotyčný nesmířil. Takže proč? Proč ta nenávist? Proč to odmítání jejich práv? Nejsou psychicky nemocní, jejich jiná sexuální orientace z nich nedělá horší lidi. Víte, kolik takových lidí se kolem vás denně pohybuje? Kolik toho dokázali? Víte, kolik knih, filmů nebo divadelních her jste vychválili, kolik osobností obdivujete, a přitom jsou homosexuálové a vy o tom nevíte?

Já chci normální život. Dostudovat, najít si práci, sehnat si bydlení a pracovat až do zaslouženého důchodu a pak příjemně a ve zdraví dožít. S tím, že chci mít po boku svého partnera. Neplánuji žádné zvrhlosti, omezování práv druhých, násilí, znásilňování apod. Chci žít jako všichni ostatní.

Opravdu mě přesunete do jiné kolonky s nadpisem "neměl by vychovávat děti" či snad "nemocný" jenom protože chodím s klukem, nikoliv s holkou? :-(

+4/−1
15.3.2016 20:02
Foto

B61r32o21n23i36s30l91a85v 48G70a87b59r20y65š 2562159541

Sám bych to nenapsal líp. Přece ani jeden z nás nechce tak moc, prostě prožít spokojený život bez toho, aniž bych se o něj bál. Jasně, nejsme sice v Rusku, ale ty komentáře, byť se je snažím ignorovat, zanechají taky výraznou stopu. Naštěstí jen na chvíli. :-)

0/0
15.3.2016 22:50

J37a20r12o28s42l25a84v 49T11a40c94h98o58v60s91k54y 2312820524280

A on dnes v pripade umrti partnera nemuze ten druhy po jeho smrti adoptovat to dite ? Kdyz diteti umre mama, tak ho prece uz ted muze adoptovat jina zena.

+1/0
15.3.2016 15:01
Foto

P33a59v56e77l 92P14e82c92h 9368831166747

Ano, může. Ale třeba prarodiče by právně asi měli přednost před cizí ženou.

+4/0
15.3.2016 15:14

J77a48r64o75s98l58a59v 13T78a96c51h79o90v55s53k70y 2392980284210

A nemel by to posoudit nekdo kvalifikovany pripad od pripadu ? Pokud to pujde automaticky, tak se obavam, ze prvek odborneho posouzeni se obejde.

+1/−1
15.3.2016 15:26
Foto

P34a32v12e18l 86P52e71c63h 9328801656177

Odborné posouzení se obchází u osvojení v heterosexuálních párech a nezdá se, že by to vadilo.

+1/0
15.3.2016 15:37

J14a21r92o83s81l53a88v 55T83a92c68h29o80v59s36k22y 2222370494640

No dobre, ale tady se bavime o nenormalnich parech. Je asi na miste zjistit, jak se konkretne jejich uchylka podepise na diteti.

+1/−1
15.3.2016 15:41
Foto

B54r17o55n66i23s42l73a89v 71G17a41b24r73y69š 2242829511

Jaká úchylka? Třeba BDSM? Pokud touto úchylkou rodiče dítě nezatěžují, tak je snad jedno, co v ložnici dělají.

+1/0
15.3.2016 15:45

J41a77r55o26s74l31a77v 47T18a48c67h71o21v37s20k67y 2382660484660

Ne homosexualita je uchylka od normalu.

+2/−3
15.3.2016 15:50
Foto

B84r37o24n39i55s81l92a31v 61G87a65b84r65y97š 2382849181

Statisticky možná ano, ale jinak ne, není. A pokud ano, zkuste podat nějaké důkazy, proč je pro přírodu závadná.

+1/0
15.3.2016 15:55

J86a98n 89D80l45o45u93h64ý 8506130453290

vidím, že se perete do roztrhání těla za váš názor. A to je správný, nedat se.;-D

0/0
15.3.2016 16:15
Foto

B86r63o12n84i25s13l74a91v 27G11a45b74r94y53š 2862869791

Ale to Vy děláte úplně stejně :-). Nevšiml jsem si, že byste připustil jinou možnost.

+3/0
15.3.2016 17:29

A15l36f70r22e38d 52D58e60l67o94n55g 4784932606270

Příroda nabízí libido za snahu udržení lidského rodu! Ten kdo konzumuje libido a neplodí vlastně se dopouští podvodu! Co Vy na to??? A příroda také trestá - soustředění homíci na izolovaném území by do dvou generací vymřeli!

0/−1
15.3.2016 21:21
Foto

B52r27o26n67i78s30l63a22v 23G81a42b93r80y87š 2452699491

...by vymřeli. Ale prostě se tak nestalo a ani nestane. :-) Stejně jako všichni lidé na světě nemůžou být homosexuálové, tak všichni lidé na světě nemohou být heterosexuálové.

0/0
15.3.2016 22:41

A50l76f63r33e39d 91D25e51l72o41n66g 4514172966710

"Rodiče" jsou vždy pro děti vzorem chování, ať u opic tak u lidi! Pokud jsou "rodiče" nenormální přenese se to i na děti! Příkladně alkoholismus, drogy, zlodějna atd.

+1/−2
15.3.2016 15:51
Foto

B32r51o23n77i11s69l69a21v 35G16a17b98r25y70š 2262659861

To ano, ale jak už jsem psal, můj kamarád si určitě nevezme příklad ze svého otce, který svou ženu bil.

Kdyby to tak bylo, jsem jako mí rodiče heterosexuál. Můžete mi vysvětlit, proč tomu tak není?

+2/0
15.3.2016 15:57

J16a20n 18D53l20o49u88h92ý 8856740633770

protože homosexualita je úchylka, bití nebo dominance v rodině je výchova (přeneseně)... ;-)

0/−1
15.3.2016 16:17
Foto

B90r80o55n40i35s96l18a65v 93G55a71b48r17y92š 2222149851

Ne, homosexualita není úchylka. Možná Vás to překvapí, ale medicína šla dost kupředu. :-)

+1/0
15.3.2016 17:30

J17a52n 56D70l49o84u30h90ý 8606230963130

teda vy si umíte vymýšlet nesmysly. Jen si dejte pozor, občas si protiřečíte... ;-D

0/−1
15.3.2016 18:56
Foto

B37r21o75n83i45s70l37a26v 27G68a39b90r68y77š 2502269621

Vy jste si začal. ;-D

+1/0
15.3.2016 19:02

A81l70f42r95e80d 81D88e55l35o43n20g 4154542146160

Protože i v přírodě se počítá s určitou pravděpodobností! Asi jste měl smůlu?! Nikdo to asi nepočítal ale je možné že s hetero-rodičů se narodí příkladně jen 95% hetero-dětí!

0/0
15.3.2016 20:57
Foto

B57r51o96n52i43s36l40a19v 75G42a57b90r34y86š 2402589251

Smůlu? Ne, kdepak, mám skvělého partnera, se kterými si rozumím. :-) Smůlu mám spíš na okolí, kterému vadí, s kým chodím a že chci vychovat potomka. :-)

0/0
15.3.2016 22:40

M52a49r43t60i24n 41P93e25t94v11a56d 4250119827172

Pane Delongu, naštěstí se normální homosexuál s výjimkou postelových preferenci ani v nejmenším neliší od normálního heterosexuála. Není nic, co by jeden mohl, a druhý ne - jistě ani vy nic takového neznáte. Neexistuje tedy nic "nenormálního", co by mohl na své děti přenést.

0/0
15.3.2016 18:15

A62l83f85r62e29d 97D29e19l47o44n12g 4864152486400

Ale není to tak pane Martine! U všech "normálních" živočichů je zakódován pud plození a udržení rodu! Představte si jednoduchý pokus: Na uzavřený ostrov nastěhujete homíky, muže i ženy! V druhé generaci vymřou protože libido nebudou využívat k plození jak to příroda zařídila!!! Nepřál bych Vám to, ale je to zákon přírody!

0/0
15.3.2016 21:29

M64a11r55t78i56n 39P61e65t23v90a81d 4210499217442

Vycházíte z obvyklé mylné představy, že účelem sexu je plození dětí. Není, pane Delongu. A homíci nejsou nijak zkráceni na pudu zachování rodu. - Ke zplození dítěte nepotřebujete žádný sex, ale jen prostý, zhruba tak pětiminutový vaginální pohlavní styk, kterého je až na vzácné výjimky schopen i každý homosexuál: možná to nevíte, ale homosexuálové plodí děti celkem běžně, a úplně stejně jako každý jiný. Tak to prostě příroda zařídila.

Sex provozují jenom lidé, a do jisté míry i vyšší primáti. O tom, že s plozením nemá nic společného, svědčí četnost sexuálních styků, která povážlivě vysoce převyšuje počet narozených dětí. A ostatně i to, jak úzkostlivě při sexu dbáme na to, aby k početí nedošlo.

0/0
15.3.2016 21:58
Foto

P17a28v27e55l 17P26e33c55h 9718621326517

O to tu nejde, ty děti už v takovém prostředí žijí. Jde o to, co se s dítětem stane, když se něco stane biologickému rodiči. Jestli bude v právním vákuu závislé na sociálce a soudech nebo jestli připadne osobně, která se o něj už stejně roky stará.

Nicméně zjištění se už stalo - jsou na to stovky studií, tak si je zkuste najít. Většina vychází tak, že se nepodepíše nijak.

+3/0
15.3.2016 15:48

J24a50r75o96s90l38a89v 61T25a59c10h36o37v16s54k33y 2962160174460

Ja jen jestli neni lepsi, kdyz je zavisle na socialce a soudu nez kdyz zavisi na tom, co upecou poslanci.

0/−1
15.3.2016 15:51
Foto

P97a97v33e66l 78P85e31c83h 9568831316337

Opět - buď to je závislé pro všechny nebo pro nikoho. Vyjímat z toho stejnoprohlavní páry je nesmyslné a důvodem k tomu jsou jen vaše předsudky a zažité představy. Když už píšete, že je na místě něco zjistit, začněte u sebe a zjistěte si to.

0/0
15.3.2016 15:53

M83a75r39t23i98n 49P16e24t57v81a54d 4540129677552

Pane Tachovský, vzhledem k tomu, že jediným rozdílem mezi homosexuálem a heterosexuální je jeho sexuální preference, která je na dítě nepřenositelná, tak není co zjišťovat. Neexistuje nic, čím by homosexualita rodičů mohla dítě poznamenat. A samotná sexuální orientace dítěte je už od narození definitivní a neměnná. Rodiče ji nikdy nemohou ovlivnit.

+1/0
15.3.2016 20:36

M80a87r27k10é47t64a 26V44e76n52c76l73ů 2345587140407

Naprosto nechápu, proč by se měla majorita vyjadřovat k něčemu, co se jí absolutně nedotkne a jen to pomůže dětem v situaci, která již dávno existuje a v tuhle chvíli je naprosto nevyhovující. Pokud bych žila s partnerkou v registrovaném svazku a vychovávala s ní její dítě, moc nerada bych byla poté, co se partnerce něco stane odkázána na benevolenci úřadů, případně soudů. Prosím, řekněte mi JAK současnou heterosexuální rodinu ovlivní to, že děti žijící s registrovanými rodiči by měly mít právo na lepší sociální zajištění v případě tragédie? Jak Vaše rodiny ovlivní to, že Pepíček ve škole bude muset říct, že má dva tatínky, případně dvě maminky? To by mě opravdu zajímalo.

Prosím, zameťte si před vlastním prahem a nechte ostatní žít.

+4/0
15.3.2016 14:56

J41a12r26o15s14l31a77v 93T82a16c66h40o83v50s50k22y 2342820634380

Na druhou stranu proc delat zakon, ktery se tyka tak miziveho mnozstvi pripadu. Vami popisovanou tragedii prece muze resit socialka a soud kus po kuse.

+1/−1
15.3.2016 14:58
Foto

P75a94v14e32l 45P20e23c78h 9328961386497

Taky si myslím, že by se na to speciální zákon dělat neměl. Prostě by se měli ty současné zákony "zobecnit". Hlavně ten o manželství, a vyřeší se tím najednou všechny problémy a speciální zákony nebudou potřeba.

+1/0
15.3.2016 15:19

J33a32n 49D23l70o64u38h75ý 8826940313530

co chcete zobecňovat na svazku mezi mužem a ženou? 8-o

0/−1
15.3.2016 15:46

D81a19v76i45d 68D36i32r21g34a 7305761128

Toho muže a ženu.

0/0
15.3.2016 16:28

J36a30n 11D81l85o67u80h14ý 8836690113430

;-D Je mi to jasný. Pak můžeme nahradit muže psem a ženu fenou. V Americe to už tak taky mají. R^

0/−1
15.3.2016 16:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.