- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nad lehkovážností některých řidičů zůstává rozum stát. Bez náležitého soustředění bývá totiž jízda dost rizikovou záležitostí.
"Dva lidé se těžce zranili"? Takže on je smetl vlak, a oni ještě pak měli náladu na nějaké sebepoškozování, jo?
Sakra kdy už lidi pochopí základní zásadu že vlak má přednost? Pokud by byli hluší nebo slepí nejspíš by ŘP ani nedostali , ale že jsou tak bl-bí zůstává rozum stát
Pokud je počasí, při kterém ani vrtulník nemůže létat, tak se celkem dá čekat, že na nechráněném přejezdu občas někoho smete vlak, pokud jezdí plnou rychlostí. Zvlášť když tam rozhled stojí za starou belu i za pěkného počasí.
"Nehoda se udála na železničním přejezdu zabezpečeném pouze výstražnými kříži,“
Víte někdo, zda tam je před tratí ještě "STOP"?
Tak kdo to auto vlastně řídil? Řidič nebo řidička? Dle fotek, jestli to přežijí tak to bude zázrak, Přejezd na rychlíkové trati bez semaforů?
je tam minimalni provoz, jeden barak, par zahrádek a cisticka odpadních vod
Nevíme, zda zastavila na stopce, rozhled je tam mizerný, řidič s pomalejšími reflexy nemusel stíhat. Jiná věc je, že na rychlíkové trati nejsou ani výstražná světla - důsledek šetření na úkor bezpečnosti. Ve Studénce by ten nešťasný přejezd vůbec nemusel kamionům být přístupný, mnohem rychleji se lze Studénce vyhnout po dálnici. Ovšem systém mýtného posílá kamiony mimo placené cesty.
Stačilo by postavit před koleje rám s výškovým omezením a nechat tam jezdit jen osobáky, které vlak neohrozí, jen sebe. To by pomohlo i před takovými Slawomiry Sondaji.
Sice její chyba, ale je otázkou, jaká je viditelnost na železniční trať. A na nezabezpečeném železničním přejezdu vždy jde hlavně o se dobře rozhlédnout. Znám nezabezpečené železniční přejezdy, kde okolí tělesa kolejí je zarostlé křovinami, takže na koleje pořádně nevidíte a musíte tam hodně strčit předek vozidla. Silnice to nezajíma a dráhu také ne. Přitom se to týká obou. Obě organizace by měly dbát na bezpečnost jak silničního tak i drážního provozu. Myslím, že by tomu měli věnovat větší pozornost. Přitom by stačilo jednou za rok či dva proklestit 15 - 20 metrů křovin na každou stranu, což nejsou tak velké náklady.
Je škoda, že místo aby jste to zařídil, aby se to upravilo, tak blemcáte, kdo by co měl.
Nemyslíš - zaplatíš v praxi. Ta stopka tam není pro srandu králíkům. Ještě štěstí, že v tom voze nebyly ty děti.