Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Církev má tři budovy v areálu Hradu, zbytku se vzdala. Tečka, říká Duka

Zástupci církve a Pražského hradu v pátek podepsali dohodu o vyrovnání majetku. Církev se dle ní vzdá nároku na několik budov v areálu Hradu výměnou za budovy Jiřského kláštera, Nového proboštství a kostela Všech svatých. Slavnostnímu ceremoniálu přihlížel i prezident Miloš Zeman a pražský arcibiskup Dominik Duka. „Je to tečka za restitucemi,“ řekl Duka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K37a78r68e39l 76D56r92d53a 6313585497969

Procházím si klerofašistické režimy a křesťany za doby nacismu: Španělsko, Portugalsko, Itálie, Rakousko, Slovensko, Chorvatsko... (Ale i Polsko, Litva.) Vychází mi z toho, že katolíci nemají komunistům v běsnění co vyčítat.

Navíc Vídeň a Bratislava jsou obdobou Prahy. Nebezpečí ze strany katolíků je reálné.

+1/−1
9.3.2016 10:08
Foto

J82i14r85k58a 25O68u83l37i31c81k80ý 3377723831755

Melete lži a nesmysly. Šíříte dokonce lživá obvinění na adresu konkrétních osob. Šíříte současně i nenávist vůči skpině obyvatel. Jak se Vám s tím vědomím žije? ;-(

0/0
9.3.2016 14:14

K59a53r71e31l 15D98r38d12a 6483145797189

Lžete. Uvádím historické skutečnosti. Katolíci-křesťané, nacisté, komunisté... selhávali obdobně a ve stejné době. Za katolickou vinou nevidím ani omluvy, ani pokoru. Naopak, je tady jen arogance a nastupuje odškodnění.

Už vidím, jak vzápětí platíme odškodnění nacistům a komunistům, jak vracíme na náměstí jejich pomníky, jak uznáváme jejich morální hodnoty... Absurdní? Ale v případě katolické církve je to v pořádku? Ta se po vraždění milionů lidí oklepala a je zcela bez chyb? Jak se Vám žije s vědomím omlouvání nedávných katolických zločinů proti lidskosti?

Jinak si laskavě promítněte jak probíhají třeba církevní restituce. Nadávky do komunistů. Napadání prezidenta republiky... Katolická církev je fakticky sama o sobě spolkem hlásajícím diskriminaci, násilí a náboženskou nenávist. Účast na jejích akcích je reálně trestná. Doufám, že nechodíte do kostela...

Je zcela legitimní řešit katolickou církev a katolíky, zvlášť za situace, kdy se ze své vůle sami negativně zviditelňují.

+1/−1
9.3.2016 15:39
Foto

J89i12r55k64a 77O39u83l36i46c11k69ý 3267433701955

Nadávky do komunistů se objevují v diskusích, to jep ravda. Často to bývá reakce na zjevné lži a nepravdy, které dotyčný čerpá z výkladu dějin podle profesora Nejdlého.

Už jen to číslo - vraždění milionů lidí - svědčí o základní neznalosti historických reálií.

Prezident republiky není napadán v souvislosti s restitucemi, ale v souvislosti s tím, jak se chová a jak jedná a je kritizován lidmi z církve i mimo ni a podobně je hájen lidmi v církvi i mimo ni.

V čem je reálně trestná účast na katolických akcích? Do kostela chodím a podejte na mě trestní oznámení za to. Celkem se na to těším.

Já na oplátku podám trestní oznámení na Vás za Vaše výroky, kterými číříte lži, pomluvy a nenávist vůči skupině obyvatel.

0/0
9.3.2016 15:49

K57a54r96e41l 66D92r80d42a 6983595377439

Katolíci ale mají na rukou krev milionů obětí během 20. století. Netuším na co si hrajete?

Ano, Vaše demagogická argumentace nás nikam neposune. Je tedy lepší se přidržet katolické taktiky a využít, lží, manipulací, zákona a politiky. To je zcela čisté a legitimní. Počítám, že nebude problém v souvislosti s církevními restitucemi otevřít zrušení či omezení katolické církve v Česku.

Při nějakých 400 tis. katolících, by to mohlo být pro mil. voličů v České republice příjemné téma na jedno odpoledne, kdy smetou všechny české katolíky z povrchu Zemského.

Neopomeňte k tomu pěkně diskutovat o hloupostech. Rv;-)

0/−1
9.3.2016 16:16
Foto

J97i54r11k46a 54O45u59l93i35c75k26ý 3137973871575

Miliony obětí ve dvacátém století? Máte na mysli konkrétní osobu, nebo katolíci jako celek programově zlikvidovali miliony lidí?

0/0
9.3.2016 16:39

K38a58r83e54l 86D43r13d79a 6563515727239

Španělská občanská válka, 0,5-1 mil. obětí, děkovné pozdravy papeže. Srbská genocida 0,5-2 mil. obětí, Lobkowicz ve Vatikánu, vstřícnost papeže. Katolické Slovensko bylo první zemí, co své Židy poslalo do Osvětimi... Holokaust. atd.

Křesťanská Evropa se svoji vírou neměla problém Židy, Romy, gaye, sektáře, jinověrce, lidi se zdravotním postižením... šikanovat, lynčovat a sprovodit ze světa. Česká xenofobie nevychází jen z komunistů, ale také ze zaostalého katolického vidění světa.

20. století tak bylo mj. o naprostém selhání křesťanství. Přímo katolickým režimům lze připsat miliony obětí.

Takže katolík, nadávající na zvěrstva komunistů, je naprosto mimo. Nebo hájí právo na stejné bezpráví, jen s opačným znaménkem či pod jinou barvou.

0/−1
10.3.2016 6:28
Foto

J25i18r69k55a 15O50u94l85i80c44k63ý 3257803821765

Všechny oběti španělské občanské války připisujete katolíkům? I zavražděné kněze, řeholní sestry, celé rodiny vyvražděné rudými bojůvkami jen proto, že chodily do kostela?

Srbská genocida - víte, že arcibiskup Stěpinac proti ní protestoval?

Lobkowitz ve Vatikánu je co? Nerozumím této poznámce.

Vstřícnost papeže - kterého a k čemu?

Slovensko poslalo své Židy do Osvětimi jako první? To je nesmysl. Tím nesnižuji vinu slovenského režimu, v jehož čele stál katolický kněz Tiso, v genocidě slovenských Židů.

Druhý odstavec je jen projevem Vaší neznalosti a nenávisti. Zdravotně postižení byli naopak seklární společností "uklízeni" do klášterů, kde o ně láskyplně pečovaly řeholní sestry. Církev rozhodně ve 20.století neorganizovala žádné lynče ani vraždění. Laskavě se zklidněte.

Chctete katolickým režimům vyčítat miliony obětí. Fajn. Který režim byl katolický? Nebo vycházíte z pouček, že když vládce byl katolík, šlo o režim katolický? Pokud by katolickým byl, pak by nebyl násilným.

0/0
12.3.2016 12:14

K70a81r38e93l 42D78r45d51a 6833255157499

Pokud někdo někdy vraždil katolíky, je tedy správné, když katolíci také vraždí druhé? :-P

Arcibiskup Stepinac, jak přesný příklad. "Prokatolické přepisování historie, popření válečných zločinů, blahoslavení válečného zločince." Vaši katolíci.

http://www.orthodoxia.cz/jugoslavie/stepanic.htm

Kníže Erwin Lobkowicz byl vyslancem Paveličova režimu ve Vatikánu. Měl být starý a senilní. Blokoval informace o zvěrstvech v Chorvatsku. Zajišťoval přízeň papeže při katolickém vraždění. (Zapomněl jste k tomu tradičnímu R-U německému "Lobkowitzovi" dopsat knížete.) Rv:-P

Genocida lidí se zdravotním postižením byla výplodem darwinismu. Zatímco křesťané učení o evoluci zpochybňují, katolíci ji přijímají...

Ano, cítím nenávist proti Vašim lžím, proti Vaší aroganci, proti ochotě omlouvat jakékoliv viny katolíků přímo nad hroby umučených. Že se nestydíte. Pro mě jste nositel zla. Rv

0/0
14.3.2016 9:33

K10a94r73e53l 94D81r32d44a 6843645307209

Zrovna jsem si pročítal jak v exilu za podpory lidovců vznikala představa česko-německé federace po pádu komunistického režimu. Předpokládal se návrat sudetských Němců, obnova vlivu katolické církve a pravidelné střídání českého a německého prezidenta na pražském Hradě.

Český exil měl docela fušku obhájit odsuny, Masaryka a hlavně Beneše. Přitom odsun českých Němců byl obecně označen jako genocida a Češi jako pachatelé. Aneb viz Peroutka a Zenkl.

Řeklo by se proněmecká utopie o kterou dnes Němci nestojí. Katolická církev po sametu ale jedná v jejím duchu. Mám problém s rozdáváním majetku subjektu, který programově působí vlastizrádně a proti zájmům České republiky. (Třeba. České roajalisty podporuje Dominik Duka. Jejich cílem je pád republiky...)

Docela hloupé, že katolické představy o českém prostoru jsou zcela opačné, než jaké prosazuje český stát. V zásadě stále platí, že katolíci jsou nepřátelé české samostatnosti a státnosti. Co s tím?

Podle mě je správné katolíky vyvlastnit a jejich aktivity na území Česka omezit ve veřejném zájmu. Katolíci svoji šanci na respekt a uznání opět propásli. Pohádky o komunistických zvěrstvech jsou bohužel často jen balamucením české veřejnosti, kdy se důvody takového jednání s katolickou církví účelově zamlčují.

Aneb, když Duka řekne tečka. Je to reálně tečka, tečka, tečka a ještě pár teček k tomu. Nositel Boží pravdy. ;-D

0/−3
6.3.2016 23:23
Foto

J61i13r12k75a 93O93u68l72i14c66k42ý 3977283561395

To, že je někdo pro monarchii ještě neznamená, že je proti českým zájmům, nebo proti české samostatnosti. Monarchisté se snaží restaurovat monarchii jako České království, nebo jako země Koruny české.

Buď vědomě lžete, nebo píšete nesmysly z neznalosti.

+1/0
7.3.2016 16:52

K43a79r66e84l 39D98r11d94a 6893175907689

Tak, jednání Duky a Zemana musí být takové teplé a upřímné, když Duka uvažuje pád republiky s nějakou tou defenestrací občana Zemana. ;-D

Jsou to jen taková šprťouchlata. Ale napadá mě Španělsko, kde se vzájemně vraždili katolíci-roajalisté s republikány-komunisty. Země je dík tomu rozvrácená dodnes. A katolický fašismus "ráj na Zemi" také nebyl. Takže katolický pohled na svět a katolické představy jak prospět nějaké zemi bych přijímal velmi opatrně a s velkou rezervou. Zatočili jsme s nacismem i komunismem, klerofašismus nám zůstal v oběhu. Kdy bude konec s ním? ;-)

0/−1
8.3.2016 13:59
Foto

J42i58r48k90a 15O60u27l42i38c75k69ý 3577883561415

Duka uvažuje o defenestraci Miloše Zemana? Máte pro své tvrzení nějaký důkaz?

0/0
8.3.2016 17:56

K44a42r62e75l 35D48r51d87a 6633285797899

Červené kartičky, trenky, urážky, Peroutka... a za tím zhrzení aktivisté a stoupenci knížete Karla? (Právě si čtu, že Karel Schwarzenberg a Dominik Duka jsou členy Maltézského spolku co chce majetky po České republice...) Potřebujete víc důkazů?

0/−1
9.3.2016 9:42
Foto

J20i60r18k21a 67O12u34l35i23c65k75ý 3367463101245

To si pište, že chci důkaz.

Já také o Vás nerozšiřuji informace, že chcete umučit všechny kněze, jako to provedli Toufarovi, a jako důkaz nepředkládám Vaši averzi vůči církvím.

Ta organizace, která chce něco po ČR se jmenuje Suverénní vojenský hospitální řád sv. Jana v Jeruzalémě, na Rhodu a na Maltě, zkráceně Maltézský řád, a zabývá se charitou, pomocí nemocným a podobnými aktivitami. Česká republika má s tímto subjektem mezinárodního práva plné diplomatické styky.

Prosím ovšem o konkrétní důkaz, že kardinál Duka připravuje defenestraci Miloše Zemana.

A dobře si rozmyslete svou odpověď, případně i odvolání Vašeho obvinění na adresu Dominika Duky.

0/0
9.3.2016 14:12

K10a67r20e18l 94D81r67d65a 6613375407659

Viděl bych to na obdobu lynče, tedy žádat důkazy příprav je hodno mdlé mysli.

Jde tedy o jednání rovnající se pobuřování a vyvolávání nepřátelství. A jsme zpět u prokatolické politiky, červených kartiček a metání vajíček. Zda vajíčka hází i členové Maltézkého řádu, netuším. Ale zcela zřetelně tyto události vyvolávají. Nějaké to vyhození z okna k vajíčkovému lynči nemá daleko.

Že se nad tím Dominik Duka pousměje, je sice hezké, ale mělo by ho spíš zamrazit. On je původcem. Rv

0/−1
9.3.2016 15:02
Foto

J30i90r70k83a 71O35u70l17i80c30k64ý 3117543641315

Tedy žádný důkaz nemáte.

Děkuji, to mi stačí.

Jinak se velmi mýlíte. Kardinál Duka má k panu prezidentu spíše pozitivní vztah a Maltézský řád se politicky jako celek neangažuje. Krom toho nestuduje politické postoje svých členů a příznivců, takže jsou mezi nimi republikáni i monarchisté, příznivci i odpůrci Miloše Zemana, příznivci i odpůrci politiky Vladimíra Putina ..... a týká se to nejen tohoto řádu, u nějž sám tvrdíte, že netušíte, ale i tak obviňujete, ale celé církve.

Vaše obvinění a patlání se v tom, začíná nepříjemně zavánět obyčejnou zlobou, nenávistí a ubohostí Vás samého.Rv

0/0
9.3.2016 15:10

K28a78r65e35l 38D34r33d50a 6293535207839

Důkazy jsem uvedl. Lžete.

Za likvidací katolické církve v minulosti vždy bylo dost zloby. Církevní restituce ji vyvolávají. Proč by to nemohlo skončit likvidací katolické církve v Česku? Zdá se, že by to bylo ku prospěchu České republiky.

0/−1
9.3.2016 16:05
Foto

J17i52r93k55a 83O37u46l14i44c52k80ý 3147113751925

Takže o likvidaci katolické církve Vám jde? Tak ji zlikvidujte, ale musíte se připravit na to, že budete muset zlikvidovat všechny lidi, kteří se k ní hlásí - u nás cca milion lidí .....

0/0
9.3.2016 16:12

K42a79r12e19l 63D40r60d48a 6863955117119

Opět se pletete, katolíků je v Česku tak 400 tis.

Mně jde o diskusi a chci vidět prospěch České republiky. Zatím se katolíci vehementně staví do pozice vlastizrádné škodné. Škodnou dobrý hospodář likviduje.

0/−1
9.3.2016 16:38
Foto

J40i95r49k50a 40O61u50l62i63c85k73ý 3807723181595

V čem konají vlastizrádně?

0/0
9.3.2016 16:40

K86a74r96e61l 33D62r41d90a 6703275447559

Pod úsilím katolické církve: běží rozebrání majetků patřících státu, obcházení roku 1948, vstřícnost k sudetským Němcům, revize vlastizrady z let 1938-45, přepisování historie, opozice proti České republice, spolupráce s bývalou šlechtou, užívání šlechtických titulů... Soustavný tlak na návrat poměrů před rokem 1918. Zhruba...

Co z toho potřebuje jakákoliv církev ke své existenci v Česku?

Kdo rozjel církevní restituce, musel čekat odsouzení. Věřil, že pozitivní hodnoty převáží nad negacemi. Kde tedy jsou?

0/−1
10.3.2016 6:13
Foto

J52i55r13k17a 59O81u35l15i17c93k11ý 3507513591225

Rozbírání majetků patřčících státu - Jakým způsobem je stát nabyl?

Obcházení roku 1948 - v čem jej spatřujete?

Revize vlastizrady z let 1939-45 - silné obvinění; máte konkrétní důkazy o snaze o revizi tohoto období?

Přpisování historie - konkrétní pokus o přepisování historie máte?

Spolupráce s bývalou šlechtou - Až do roku 1948 byla často šlechta jedním z hlavních donátorů církve a často měly tato rody patronátní práva (a s tím spojené povinnosti). I tak, má to znamenat, že pokud někdo se narodil v rodě, který byl dříve rodem šlechtickým, je u Vás automaticky vyřazen z veřeného života?

Užívání šlechtických titulů - To myslíte vážně? Prosím o konkrétní příklady, kde církev oficiálně užívá šlechtických titulů a nikdo jiný je nepoužívá.

Soustavný tlak na návrat před rok 1918 - Konkretizujte prosím ony tlaky.

Dosud jste předvedl jen nicneříkající obecné teze, aniž byste jakékoliv své tvrzení prokázal konkrétní událostí, konkrétním výrokem, konkrétním skutkem ze strany církve. Vyslovil jste řadu obvinění, včetně obvinění z vlastizrady, ale ani jedno jste neprokázal. Vyzývám Vás, abyste provedl důkaz konkrétním příkladem.

0/0
12.3.2016 12:08

K38a55r15e31l 45D55r80d73a 6723885437769

Nebudu reagovat na Vaši podlou hulvátskou agresi. Jsme na diskusi. Musí Vám stačit výčet faktů. Jsou to dlouhodobě diskutovaná témata, tak si je projděte.

(Sekulární stát logicky vzniká vyvlastňováním nepřiměřených majetků církve a šlechty. To je proces, který u nás běží cca 250 let. Přesto musíme dnes podstoupit šlechtou a katolíky vylhanou kampaň "restituce".

Šlechtický titul veřejně užívá třeba Lobkowicz z Maltézského řádu.)

Předvádíte tady hulvátství, lži a aroganci nejvyššího řádu. Podle mě svým vystupování křesťanství jen špiníte. Pokud je právo na vyznání, jsou katolíci Vaší arogance přesně tím důvodem, proč Boha u katolické církve nehledat. Pácháte neskutečnou škodu pro velebení svého ega. Křesťan k pohledání. Rv

Ptám se především na pozitivní hodnoty, hodné následování. Na Vaši evangelizaci. Na hodnoty, kterými katolíci chtějí oslovovat společnost. A nalézám nelidskost a pohrdání. Rv

0/0
14.3.2016 10:11

M47i97l15o78š 33H94l15a97v17á59č 9783241977474

Pryč odsud, kam jsem se to dostal? Rv

0/−1
5.3.2016 22:24

P12a51v91e73l 55S19o73b50o12t44k64a 5940974

Vítejte v ČEZku.

Rozkradeno... to nevíte??

+1/0
6.3.2016 0:25

J10i70ř81í 40V27e25s14e86l17ý 3120252760540

Díky Bohu, že došlo na kompromis. Je tím odblokován jinak nekonečný nikam nevedoucí spor.

+3/−1
5.3.2016 14:03

P46a61v14e78l 76S90o33b97o52t38k81a 5980424

Bůh je veliký a zřejmě chtěl, aby se Katolická církev definitivně historicky znemožnila.

0/−2
6.3.2016 0:25
Foto

J34a13n 95Č95e69r24m38á96k 4149368345297

Jednak restituce proběhly u všech skupin obyvatel, a církví je celá řada.... A počkejte, až některou z nich spousta lidí bude potřebovat... A kdo ví, třeba i vy!... Teprve potom suďte... !!

+1/−1
6.3.2016 11:13

P60a98v92e59l 94S48o76b95o10t72k22a 5450334

Nepředpokládám, že bych měl církevní pohřeb.

A restituce sice proběhly, sám jsem se účastnil zemědělských, a proto vidím tu ohromnou nerovnost - co bylo ukradeno má být vráceno, ale za stejných podmínek a ne že se pod záminkou navracení bude dále krást.

+1/−1
6.3.2016 11:27
Foto

J67i73r71k10a 57O42u98l40i84c89k10ý 3897203421115

Co bylo pod záminkou navrácení ukradeno?8-o

+1/0
6.3.2016 11:56

P48a57v41e34l 79S59o26b90o39t47k57a 5890154

Rozdíl mezi restitucemi zemědělskými a církevními - například náhradové ceny.

Tj. buď jsme byli okradeni sátem my - zemědělští restituenti, nebo naopak církve při restitucích okradly stát.

+1/−1
6.3.2016 12:11
Foto

J12i41r61k90a 59O71u12l49i66c95k56ý 3937343871755

Myslím, že pravdivá je varianta 1. Ale měl jste možnost obrátit se na soud ve věci nedostatečných náhrad. Celá řada restituentů podle zákona z roku 1990 tak učinila a své spory dosti často vyhrála.

Aby se předešlo u církví k podobným soudním procesům, tak zákonodárce přišel s myšlenkou jakéhosi plošného paušálního finančního odškodnění. Můžeme rozporovat způsob jeho výpočtu, můžeme se bavit o způsobu odsouhlasení zákona, ale těžko můžeme hovořit o tom, že církve někoho okradly, když v zákonodárném procesu prostě nefigirují. Nejsou ani předkladatelem zákona, nejsou ani zákonodárcem, nic. Nejsou součástí legislativního procesu. Proto si dovoluji ohradit proti tvrzení, že církve někoho okradly.

Jako věřící i já jsem církev. tvrdíte, že i já jsem někoho okradl. Krom toho, že to je na pěst, tak je to hlavně sprostá a zlovolná pomluva.Rv

+2/0
6.3.2016 12:17

P18a91v68e83l 16S74o56b52o40t86k65a 5730514

Ne, není to pomluva, je to můj názor na vztah soukromých společností a spolků a státu a na takový názor mám jako občan, volič a daňový poplatník právo.

Dále viz odkazy na podivnosti okolo restitucí níže - vše se to rozkreje jen co Katastr zveřejní i historii nemovitostí jako tomu je na justice.cz u firem.

No a pak tu máte církve, která restituovaly, i když dříve neexistovaly.

Viz

http://stop-cirkevnim-restitucim.cz/?page_id=11

0/−3
6.3.2016 12:29
Foto

J81i41r62k98a 52O93u37l52i38c19k39ý 3487403601815

Když je něco názorem, píše se: "Myslím, že ....." V opačném případě jde o tvrzení a předkládání onoho výroku jako faktu. Proto znovu opakuji, že jste sprostý pomlouvač a současně Vás vyzývám, abyste konkretizoval, co konkrétně církve ukradly a podložil to relevantními důkazy.

Církve, které neexistovaly dostaly pouze finanční náhrady. Ty dostaly z balíku, který byl původně určen pro Římskokatolickou církev. Ta se určité části náhrad vzdala ve prospěch jiných církví.

+2/−2
6.3.2016 12:33

P60a83v39e54l 70S49o81b46o78t73k82a 5390554

Doložil jsem, a o tom nikdo nediskutuje protože to je fakt, že církve dostávají vyšší náhradové ceny než zemědělci.

Stejně tak je fakt, že se církevních restitucí účastní i ty církve, které o žádný majetek nepřišly.

Věřím vám že věříte - ale věříte bludům.

A Katolická církev lže nejenom u restitucí, nebo snad věříte i zázračným uzdravením údajně vykonaným Janem Pavlem II, Matkou Terezou atd?

Opravdu věříte v zázraky a léčitelství?

A pokud na zázraky a na léčitelství nevěříte i když to Katolická církev tvrdí, kde je tedy ta hranice přípustné a nepřípustné lži?

0/−2
6.3.2016 12:43
Foto

J88i30r13k93a 97O59u66l34i43c57k51ý 3407593331795

A já znovu opakuji, že církve nejsou součástí legislativního procesu. Mohou se k němu vyjadřovat, stejně jako kterýkoliv jiný subjekt, ale nic nemohou odhlasovat.

Ony církve, které vznikly až po roce 1989, respektive, které byly zaregistrovány po tomto datu, jsem snad dostatečně osvětlil.

Nevím, kde berete jistotu, že to, čemu věřím jsou bludy. Vaše argumenty v tomto svědčí o základní neznalosti a hloupém zjednodušování toho, co víra je.

Při vyznání víry říkám: "Věřím v jednoho Boha, stvořitele nebe i země ..... věřím v Ježíše Krista ....." Nikde neříkám, že věřím zázrakům a léčitelství.

+2/0
6.3.2016 12:50

P82a38v45e75l 24S74o90b55o56t21k12a 5110984

- no a o tom to je kde je ta hranice víry a přípustné lži

- to, co jste "vysvětlil" se ve slušné společnosti označuje jako úplatek.

0/−2
6.3.2016 13:04
Foto

J94i82r35k68a 64O81u62l18i15c45k49ý 3797923561275

Pokud o něčem hovoříte, že jde o lež, máte jistě důkazy, že to lží opravdu je. Jinak nemá smysl nad tím debatovat.

Můžete na to nahlížet jako na úplatek. Pokud tento názor máte, podejte trestní oznámení. Pokud jej nepodáte, dopouštíte se sám protiprávního jednání, které má název "Neoznámení trestného činu".

A jinak - pokud by ŘKC celé finanční odškodnění, nebo přesněji cca 95% z tohoto odškodnění, si ponechala jen pro sebe, ozval by se úplně stejný řev - tentokrát na téma, jak je ta ŘKC lakomá. Mám zkušenosti s odpůrci církví. Těm je každý důvod, třebas i vylhaný, dobrý Rv

0/0
6.3.2016 17:58

P36a87v24e20l 26S12o62b49o38t16k24a 5790974

Ještě jednou tedy - opravdu byl Jan Pavel II a Matka Tereza nadán silou léčit, resp. konat zázračná uzdravení?

http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/deset-let-bez-matky-terezy-prijde-svatoreceni/r~i:article:499938/

http://www.lidovky.cz/diky-ni-bude-jan-pavel-ii-blahorecen-zazracne-ji-uzdravil-z-vazne-nemoci-13b-/lide.aspx?c=A110120_100837_lide_mtr

Podle mne nám věda dává důkazy o tom, že Katolická církev lže lidem.

0/0
6.3.2016 18:41
Foto

J73i55r81k95a 58O66u38l59i32c81k74ý 3767693711775

Tak, aby bylo jasno. Ony zázraky, o nichž hovoříte, mají jeden společný jmenovatel - lékařská věda v těchto případech nedokázala vysvětlit důvod tohoto náhlého uzdravení. Až na jeden případ jde o uzdravení až po smrti JP II. či Matky Terezy a jsou připisovány jejich přímluvám, jako důkaz, že jmenovaní jsou již v náručí Stvořitele a mohou se tak přimlouvat. A znovu opakuji - lékařská věda nedokázala do dnešních dnů vysvětlit tato náhlá uzdravení.

Tak mi řekněte, jaký důkaz tedy věda poskytla.8-o

+1/0
6.3.2016 18:57

P91a94v95e30l 27S73o29b68o96t90k83a 5960414

Tj. LÉČITELSTVÍ EXISTUJE - a nejen lékař, ale i kněz může uzdravovat.

Když tomu věříte...

0/0
6.3.2016 19:27
Foto

J43a96n 62Č49e12r64m43á58k 4639538315367

podobná uzdravení jsou v literatuře podrobně popsána a dobová lékařská věda je nedokázala vysvětlit... Jak jsem již uvedl výše, třeba se to jednou podaří... Nicméně církev je vždy až ta poslední, kdo něco prohlásí za "zázrak" či chcete-li prozatím nevysvětlitelné uzdravení...

Podstatné však je, že ono uzdravení přišlo bezprostředně po prosbách k určitému světci či třeba Bohu... A už to je zázrak, neboť to nelze vysvětlit jiným poctivým způsobem...

Ale kdo nechce, ten neuvěří a je to jen čistě jeho věc... Bůh ani církev na něho jistě nijak tlačit nebudou... K svobodné vůli patří i právo "nevidět", "neslyšet", nevzdělávat se a dokonce ani nepřemýšlet a nehledat odpovědi...

+1/0
6.3.2016 20:13

K28a66r14e15l 48D43r56d40a 6843575427209

Má to jeden háček. Satan také uzdravuje v zájmu šíření zla. Důležité je umět rozlišovat, zda je poskytována Boží pomoc.

Pomoc ze strany léčitelů může být zničující, protože okultismus nemá s Boží pomocí nic společného. Jde o získání stoupenců zla.

Pomoc ze strany katolíků může být zničující, protože jejich víra je často okultismem. Viz "přímluva určitého světce".

Proto jsou všude rozpoznatelní katolíci, kteří zřetelně šíří zlo. Katolická církev připouští volnost víry a selhání. Přímo k takovému selhání svádí. ;-)

0/0
6.3.2016 23:37
Foto

J93a61n 33Č54e86r84m14á73k 4699958265357

souhlasím, že okultismus je zničující. A to i tehdy, pokud k uzdravení dojde...

To se však netýká KC, která velmi dbá na původ pomoci a pomoc světce rovněž nemá s okultismem nic společného... Uzdravování ve jménu Krista má oporu v Písmu a světec nedělá nic jiného... Ostatně, dar uzdravování měli i apoštolové a mají jej i někteří naši současníci (okultisty nyní zrovna nemyslím)...

Mimochodem, nejrůznější protestantské církve (a je zajímavé, že především právě ty, které v KC vidí rády zplozence pekla) si na nejrůznější uzdravování potrpí mnohem více a to včetně těch v pouťové podobě....

Ale je to asi věc názoru a já se s Vámi nehodlám dohadovat, neboť na některých věcech se těžko shodneme... Přesto si Vašeho názoru vážím a děkuji za něj...

0/0
7.3.2016 20:05
Foto

J29i34r74k14a 37O28u38l51i74c93k98ý 3167243631575

Lékař pouze léčí ...... zapamatujte si to. Kdo uzdravuje je buď příroda, nebo Bůh. Podle toho v co věříte, či nevěříte.

Nepodsouvejte mi víru v něco ..... buďte tak laskav

0/0
7.3.2016 16:41
Foto

J57a37n 65Č56e85r63m51á54k 4499408875717

máte v tom trochu zmatek...

1)církev nepředkládá zákony, ale drží se zákonů daných. A soud je relevantní prostředek při vyjasnění si stanovisek.

2) má jiné náhrady, ovšem o čtvrtstoletí později a za tu dobu se mnohé změnilo. Včetně cen půdy... Sám jsem před 20 lety trochu půdy přikoupil a dnes bych to už za tu cenu nepořídil...

3)Říkat o někom, že lže, na to byste měl mít důkazy...

4) a také něco vědět a nejen se DOMNÍVAT!!!

Např. byste měl vědět či si zjistit, že církev je u zázraků ta POSLEDNÍ !!!!!!, která je za zázrak uzná. A léčitelství nepatří do jejího repertoáru, naopak. Církev VŽDY podporovala vědu a lékařství, stojí za zakládáním škol a špitálů a tam se léčilo dle medicíny nikoliv virgulí!!!!!!

+1/0
6.3.2016 15:21

P77a49v56e65l 31S49o78b84o23t67k51a 5130664

Ještě jednou tedy - opravdu byl Jan Pavel II a Matka Tereza nadán silou léčit, resp. konat zázračná uzdravení?

http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/deset-let-bez-matky-terezy-prijde-svatoreceni/r~i:article:499938/

http://www.lidovky.cz/diky-ni-bude-jan-pavel-ii-blahorecen-zazracne-ji-uzdravil-z-vazne-nemoci-13b-/lide.aspx?c=A110120_100837_lide_mtr

Podle mne nám věda dává důkazy o tom, že Katolická církev lže lidem, protože z hlediska poznatků vědy je toto nemožné. !!

0/0
6.3.2016 18:44
Foto

J28a89n 44Č10e62r27m40á32k 4369558455147

1) neměl jsem na mysli právě pohřeb... Ono třeba bude mít mnoho lidí problém se státním důchodem, s léčením jejich chorob aq podobně... A církve budou nejspíš opět jediné, které těmto lidem pomohou s důstojným životem, léčbou či aspoň umíráním... Ostatně, stačí se nezaujatě porozhlédnout, kde a jak se církve a jejich charitní organizace angažují již nyní (a ani není třeba chodit do minulosti, kde byly jedinými provozovateli špitálů, chudobinců, starobinců, sirotčinců... atd atp...)

2)i já byl účastníkem restitucí a něco tedy o tom vím... A vím, že já jsem na svých pár hektarů a akcií nečekal čtvrt století...!!

0/0
6.3.2016 15:08

P49a40v70e76l 78S34o73b49o55t59k12a 5270374

Nevšiml jsem si, že by na se ulicích o bezdomovce starali Katolíci.

Naopak zaregistroval jsem informace o mnoha bez pomoci umrzlých.

0/−2
6.3.2016 18:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.