- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Expert je prostě "expert"! Tomuhle ale dopravní značení moc nejde. Je to jako když ČT1 prohlásí ústy p.Soukupa, že řidič jež se přiřazuje na dálnici dle platného znění zákona, tedy co nejdále aby mohl co nejvíce zrychlit a vyrovnat rychlost s projíždějícími vozidly, je "váhavý" a ten co jej zcela regulérně dříve a v rozporu s tím samým zákonem podjede a zablokuje mu tím možnost bezpečného přiřazení je "neohleduplný". Takové slátaniny by měly být trestné. Na silnici už tak jezdí hromada hlupáků a takovými dezinformacemi jejich řady jen rozšiřují.
K tomu blokovému čištění:
"Oni tam dají přenosné značky, že v pátek od osmi do čtrnácti je tam zakázáno zastavení. Přenosná značka je nadřazená, takže pokud není pátek, tak tam můžete klidně stát."
Ale to není pravda!!! To, že tam je přenosná značka zákaz stání v určenou dobu, neznamená, že v jinou dobu se tam stát smí pokud se jedná o "nebezpečné místo". Význam to má ten, že v dobu vyznačenou na značce je ten zákaz zdvojen. Někdy je to (jako v případě čištění komunikací) nutné.
Umísťovat přenosnou značku zákaz zastavení kvůli čištění tam, kde je platný zákaz zastavení trvale, je úplná pitomost.
"...ministerstvo k této věci připravuje vlastní a určitým způsobem oficiální a sjednocující stanovisko..."
Oficiální stanovisko jen určitým způsobem je docela pozoruhodný veličina.
Míme-li takovéto "specialisty", pak se nemůžeme divit, jak u nás dopravní značení vypadá.
Řekl bych, že naopak nenápadně naznačuje, že na MD jsou debilové.
Chtěl bych poděkovat expertovi, že se nenechal unést histerií, kterou spustila idnes a v podstatě potvrdil správnost předpisů-co pisálci z idnes označili za paskvil, expert označil za standard viz ty zákazy vjezdu náklaďáků, například).
Mockrát jsem tu psal, že se podle předpisů u nás jezdit nedá. Tento článek to jen potvrzuje.
Může mi to někdo přeložit ?
Změnila se i platnost zákazových značek, která byla dříve jednoznačně daná, ale naprosto nevyhovující. V předchozí verzi bylo napsáno, že platnost zákazové značky končí na vzdálenější hranici nejbližší křižovatky. Když si ale vezmete jakoukoli značku zákaz vjezdu, pak nemůže ani náhodou platit ke vzdálenější hranici, protože nemůže zahrnout tu křižovatku. Ta zrovna platí k té přední hranici. Nyní se proto vychází z významu značky, když ta formulace je v nové vyhlášce obecnější. Platnost zákazu, omezení nebo příkazu nyní ukončuje nejbližší křižovatka, tedy pokud to není dříve ukončeno příslušnou značkou.
Zdroj:http://zpravy.idnes.cz/rozhovor-seidl-dopravni-znaceni-dor-/domaci.aspx?c=A160301_114756_krimi_cen
Pokusím se vysvětlit svým pohledem: Pro řidiče se v praxi nemění vůbec nic, ale slovíčkařící úředník - spolutvůrce vyhlášky - prokázal svou důležitost.
Trochu z jiného soudku - nepřipadá vám ten nadpis jako paušalizování ve smyslu kolektivní viny? Asi jsme si zvykli na to, že pokud se nejadná o nějakou menšinu, tak se to smí...
Tak tak. Pokud máte pekárnu a zásobování provádíte N1 automoilem, tak prostě máte smůlu. Buď si zařídíte výjimku, nebo to budete tahat třeba kilometr ručním vozíkem. Nebo prostě zavřete provozovnu a počkáte, až bude líp.
Dejte si do Avie devět sklápěcích sedaček a nechte si ji schválit jako autobus
Ať mne spíš pan odborník ráčí informovat o tom, kdy hodlají vykácet ten zbytečný les dopravních značek. I kdyby jich zbyla čvtrtina, pořád to bude hodně.
Jenom to ne, lidi by se pozabíjeli. Přednost zprava respektuje tak každý pátý řidič, přesně jak říká pan Seidl - nikdy nespoléhám na to, že bych měl mít přednost, a už se mi to hodněkrát vyplatilo.
Odborník asi neví proč se jezdí po dálnici vpravo.Samozřejmě nesmíte překážet pomalou jízdou,ale nalevo si roztřesete auto po naší d1.Platíme stále daně na všechno,ale hlavně pravá strana dálnice je tak poničená,že si tam zničíte auto.Stát,který daně přerozděluje má za stav silnic také zodpovídat.
Napsala jsem opačné strany.