Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tady sídlit nebudete, pře se myslivecká pojišťovna se swingers klubem

Je to spor, který spojuje dvě nesourodé skupiny - myslivce a příznivce swingers party. První je reprezentována mysliveckou pojišťovnou Halali a druhá provozovatelem klubu, který roky fungoval v suterénu budovy zmíněné pojišťovny. Jenže právě o prostory klubu se nyní vede ostrý střet doprovázený výhružkami i trestním oznámením.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M26a44r23i23e 10Z62e45l71e55n84á 2954381959901

Spolek, kde š..á kámen cihlu by určo měl podléhat nějaké kontrole, např. statici by se měli fundovaně vyjadřovat k případně narušeným fundamentům...:-)

0/0
5.4.2016 13:03

V50l63a64d11i82m16í27r 14H56o61l53ý 8574721576357

Fandím swingerům. Ti aspoň nestřílejí v lese po lidech a psech.

+5/0
4.4.2016 14:59

J41o26s31e39f 55L12e69b76d83u85š33k50a 4602213203425

Ukončení nájmu uzavřeného na dobu neurčitou výpovědí je pravděpodobně nejčastějším způsobem jeho jednostranného ukončení. NOZ dává v ustanovení § 2231 stranám možnost ukončit takto sjednaný nájem s výpovědní dobou v délce jednoho měsíce, je-li předmětem nájmu věc movitá, nebo tří měsíců, je-li předmětem nájmu věc nemovitá, a to i bez uvedení důvodu. Toto ustanovení je ale dispozitivní, a proto si strany mohou výpovědní dobu zkrátit či prodloužit, případně sjednat právo vypovědět nájem bez výpovědní doby. Stejně tak lze smluvně omezit možnost vypovědět nájem jen na určité sjednané důvody. Nájem sjednaný na dobu určitou nelze, na rozdíl od nájmu sjednaného na dobu neurčitou, vypovědět z jakéhokoliv důvodu nebo bez udání důvodu (pokud si strany tuto možnost výslovně nesjednají). I pro tento typ nájemního vztahu jsou ale v NOZ stanoveny důvody, pro které lze nájem vypovědět, i když nejsou výslovně ujednány. Pro tytéž důvody lze vypovědět také nájem sjednaný na dobu neurčitou, vždy však za předpokladu, že strany smluvním ujednáním některý z těchto důvodů nevyloučily či nemodifikovaly. Zákonnými výpovědními důvody jsou: ...

d) nájemce provedl změnu předmětu nájmu bez souhlasu pronajímatele a neuvedl na jeho žádost předmět nájmu do původního stavu,

j) některá ze stran porušuje své povinnosti zvlášť závažným způsobem a působí tím značnou újmu druhé straně. Provede-li nájemce stavební úpravy bez souhlasu pronajímatele, může ten žádat jejich okamžité odstranění (dozví-li se o nich třeba při pravidelné kontrole bytu) a navrácení bytu do původního stavu. V určitých případech (jedná-li se o hrubé porušení povinnosti vyplývající z nájmu), může pronajímatel navíc přistoupit k výpovědi z nájmu, v těch nejzávažnějších případech dokonce bez nutnosti poskytnout výpovědní dobu. Je jasné, že nájemce v tomto případě nemůže po pronajímateli chtít, aby mu nahradil náklady na provedené úpravy, ani nemůže žádat náhradu t

0/−1
4.4.2016 11:06

G47a58b14r79i25e80l 85H57o66r93t74e55n 9911579233904

A souvislost s článkem je v čem? O platnosti výpovědi rozhodne soud, diskuze je hlavně o způsobu nakládání s vybavením, přednostně s tím mobilním.

+3/0
4.4.2016 12:44
Foto

J22a77n 90P85e76l88c94l 9984946694865

Mohli chodit zdarma na šoulačku ;-D;-D;-D.

+6/0
4.4.2016 10:55

J37a29n 95C70h64o67b15o97t 5562654548251

Zajímavá je hlavně argumentace majitelky: že nedělali žádné nepovolené úpravy a měli povolění majitele domu: ale důležité snad je, zda měli povolení stavebního úřadu, to by také mělo být možné celkem rychle zjistit. Buď nějkaké povolení měli, nebo ne. Pokud ne, jsou jasní. Pokud ano, je jeho součástí projekt a tam zase půjde zjistit, zda mu provedené úpravy odpovídají...

+4/−1
4.4.2016 10:49
Foto

J68a38r92o20s55l98a78v 78Š43v89á90b11í44k 3101604135572

Na interiérové úpravy nepotřebujete stavební úřad, Vy tam chodíte žádat když měníte doma hajzlík?

+5/0
4.4.2016 11:02

J40a52n 33C60h83o56b73o80t 5552214608821

Pokud se týkají nosných konstrukcí, tak ano Stejně tak pravděpodobně jakmile se dotknete instalací. I tady by urcitě šlo ověřit, zda něco takového svými úpravami změnili.

+3/−1
4.4.2016 11:21
Foto

A92n29t44o67n17í36n 62S74t95r80e96j50c 8875814815594

Nosné hajzlíky? ;-DRv

0/−1
4.4.2016 13:19

J71a24n 25C67h64o62b86o30t 5482654478271

Při tom, jak je někteří používají...kdo ví? A pak navíc...swingers klub, nechci se domýšlet!

0/0
4.4.2016 13:21

O20t10t39o 40H49a88l66í53ř 9923457638116

Na vybourání plastových dveří? Pokud jsem dobře četl, tak o nosných konstrukcích to nebylo.

+2/0
4.4.2016 12:43

J54a63n 95C50h13o26b61o45t 5642414178831

A vy jste se něco konkrétního k malému rozsahu úprav v článku opravdu dočetl? Majitel domu mluví o "domě v domě", stejně jako stavební úřad, ten evidentně také nejaké úpravy viděl (a sice nerad). Ani ty obrovské sprchy (voz foto) původně určitě ve sklepě nebyly...a pravděpodobně to nebyla plastová vložka s jedním přívodem a odpadem.

0/0
4.4.2016 13:23

O43t87t46o 94H69a36l12í45ř 9673177438216

Právě, že "dům v domě" je zjevná hloupost, přehnaná a nadsazená ředitelkou té pochybné pojišťovny. O tom, co tam bylo či nebylo, nevíte o nic víc než já.

0/0
5.4.2016 12:27

J66a46n 91C95h23o78b78o84t 5762524488621

A stavební úřad myslíte je v područí nimrodů?

0/0
5.4.2016 12:28

J37i41ř10í 98S68t78e38j87s18k18a58l 8472539268193

Ne, na majitele přechází až tehdy, kdy se nájemník vystěhuje.

+2/−1
4.4.2016 10:27

J61o81s97e18f 86L26e14b53d88u46š81k59a 4862883683305

Jakákoliv věc zabudovaná do nemovitosti se stává součástí nemovitosti a ta má jednoho majitele. Tedy nikdy to není majetkem nájemce a vždy se jedná o zhodnocení nemovitosti. Je pak na dohodě nájemce a pronajímatele, jak se vypořádají. Obecně nájemce není oprávněn provádět jakékoliv stavební úpravy a navíc jakákoliv stavební úprava měnící charakter využití podléhá stavebnímu řízení a následné kolaudaci. Tedy pokud stavební úřad konstatoval, že to není v pořádku, jednalo se o černou stavbu a neoprávněný zásah do majetku vlastníka.

+3/−1
4.4.2016 10:36

J16i56ř45í 95S10t57e72j56s59k97a83l 8732239298823

S černou stavbou souhlasím. Pokud si ale například do nájemního bytu zabudujete kotel na topení, majitele to mění až s novým nájemcem. Po dobu vašeho nájmu vám majitel domu například na opravu, nedá ani korunu.

0/0
4.4.2016 10:40

J44a40r79o69s96l60a48v 93T73a89c58h49o21v79s20k18y 2812600714620

S novym najemcem to vubec nesouvisi. T souvisi s ukoncenim najmu toho prvniho

0/0
4.4.2016 10:46

J46i95ř53í 62S11t83e23j44s73k96a30l 8192579668213

Ano, to bylo nepřesné, ale v podstatě je to totéž.

0/0
4.4.2016 10:47

O62n36d50ř73e56j 25Z97e95m83a30n 5470644738989

A to ukončení musí být v souladu se zákonem!

Proč tohle nejste schopen pochopit?

Pokud si tam první dal třeba tu vanu a žádná tam předtím nebyla, tak je stále jeho a během vystěhování si jí může vzít sebou. Jeho přestává být v momentě, kdy ji tam zanechá. Nebo pokud tam vana už byla, tak je to na dohodě s majitelem.

Nic takového, že pokud tam dáte nějaké zařízení, tak to se automaticky stává majetkem majitele nemovitosti, tak nic takového neni...

+1/0
4.4.2016 10:53

J35o31s36e26f 74L29e42b56d65u35š33k62a 4272843263335

NOZ dává v ustanovení § 2231 stranám možnost ukončit takto sjednaný nájem s výpovědní dobou v délce jednoho měsíce, je-li předmětem nájmu věc movitá, nebo tří měsíců, je-li předmětem nájmu věc nemovitá, a to i bez uvedení důvodu. Stačí?

0/−1
4.4.2016 11:36

J46o86s84e38f 45L61e65b62d75u77š26k58a 4882873123575

Pokud si nájemce zabuduje kotel na topení, musí mít souhlas majitele. Předpokládejme, že z lokálního vytápění tím přejde na centrální, tím však už mění kategorii bytu a i nájem. A je zase věcí majitele bytu, jak se s nájemcem dohodne, zda zaplatí kotel a zvedne nájem, nebo ponechá nájem a nájemce vše vybuduje na vlastní náklady. Je široká paleta možností, ale v každém případě to, co je zabudováno do nemovitosti, to je její součástí. Tedy například dodavatel nemůže vybourat okna, která mu majitel nemovitosti nezaplatil.

0/0
4.4.2016 10:50

J91i18ř56í 31S11t75e10j10s85k38a72l 8332879408913

Tak už dost.

0/0
4.4.2016 10:52

O60n19d98ř90e11j 12Z17e45m59a52n 5200674858419

Taky už na to...

Na tohle jejich trolováni už taky nemám nervy..

0/0
4.4.2016 10:55

O96t88t45o 68H46a10l36í68ř 9623417178796

Vy jste myslivec nebo zaměstnanec pochybné instituce s názvem "Halali"?

0/0
4.4.2016 12:47

O24n68d10ř60e86j 85Z54e80m43a44n 5920734848219

Je neuvěřitelné, jak tu někteří, jako třeba Zdeněk Ivánek, obhajuje ničení cizího majetku...

+1/−2
4.4.2016 10:23

J93a79r96o76s16l15a11v 15T90a47c12h14o46v31s13k73y 2212770454180

To nebyl cizi majetek. Obklad byl majetkem majitele, ne najemnika. Na majitele presel v okamziku nalepeni na zed. Podobne zachody a vany.

+1/−1
4.4.2016 10:25

O72n97d10ř49e75j 44Z60e17m98a71n 5180664178889

Blbosti, píšete samé blbosti...

0/−2
4.4.2016 10:28

J76a74r38o42s87l82a47v 18T94a24c51h97o60v17s18k59y 2472970254940

A nejaky argument by nebyl ? Jestli ne, tak svym zoufalym vykrikem jen podporujete argumenty moje.

0/0
4.4.2016 10:30

O51n28d44ř45e68j 16Z42e92m48a82n 5580344398179

Jak chcete argumentovat proti takovým blbostem, jako jste napsal?

Nebo máte čím to, co jste napsal, doložit?

0/0
4.4.2016 10:33

J88o25s90e73f 68L50e92b31d10u49š41k66a 4832223183825

Přečtěte si kolem toho něco.

0/−1
4.4.2016 10:36

O76n25d55ř19e60j 59Z32e60m32a65n 5360104218169

Tak zjistit o to byste si mel něco vy.

Ale jsem moc zvědav, jak obhájíte třeba ty zničené stoly či saunu, která rozhodně nebyla pevnou součástí stavby.

0/0
4.4.2016 10:41

P64a38v78e94l 43S35o88u95č98e66k 7224862797715

Nerozumím, proč se nedohodnou. Třeba na nějaké barterové spolupráci. Swingers budou mít dobrou pojistku a zaměstnanci pojišťovny se udělají fajn teambuilding...

+14/0
4.4.2016 10:11

R87a43d70o71s31l39a56v 86K91l11a25u17d27a 5344788684402

16 myslivců a dvě koroptve. To by byl zážitek:-P

+3/0
4.4.2016 10:18

J41o98s24e17f 31L71e82b84d76u70š90k97a 4422833163985

A prostřílené stropy. ;-D

+1/0
4.4.2016 10:22

J63a26n 73C68h19o34b94o78t 5562444308171

Nápad zajímavý, ale nepleťte si swingers klub s bordelem. To by musel být třístranný barter - myslivci klubu a klub svým členům.

0/0
4.4.2016 10:38

J96o91s56e38f 68L66e37b43d33u22š13k66a 4982793323955

Majitel dal výpověď, nájemce měl své věci vystěhovat a prostory opustit. Pokud se tak nestalo, pak je na vině nájemce. Nebo snad neplatí právo nakládat se svým majetkem dle svého uvážení?

+5/−1
4.4.2016 10:07

R12a42d64o46s51l71a46v 53K12l42a57u11d70a 5924528284942

V tom případě má majitel povinnost objekt vyklidit, majetek nájemce uložit na bezpečné místo, vystěhování a uskladnění vyfakturovat nájemci. Nic ho neopravňuje k tomu, aby tento majetek znehodnotil.

+1/0
4.4.2016 10:10

J53a13r72o37s19l54a85v 56T58a94c25h67o86v10s77k59y 2812610904860

Rekl bych, ze obklady, pricky, zachody a vany se staly vlastnictvim majitele. Proste mu zhodnotili jeho majetek a on se rozhodl, ze o to zhodnoceni nestoji a vyboural to. Svoje veci, ze svych prostor. To, co jde normalne odnest jako je treba nabytek mel uskladnit

+1/−1
4.4.2016 10:17

R76a10d70o28s36l63a32v 16K81l59a40u11d14a 5414368544642

Pokud se nedohodnou, pokud má každý svojí pravdu, má rozhodnout soud. Od toho existuje. Ne něco demolovat. Pochopitelně pokud by majitel objektu soud vyhrál, může požadovat veškeré náklady které s tím měl spojené, včetně ušlého zisku.

+1/0
4.4.2016 10:20

J85a54r83o69s30l82a84v 46T74a52c60h94o19v83s25k51y 2562760274490

Pokud jsem to dobre pochopil, tak v dobe vybourani uz najem netrval, takze majitel jen nalozil se svym majetkem podle sveho. Vina je jednoznacne nanajemnikovi. Za skodu si muze sam.

+1/−1
4.4.2016 10:24

O74n22d40ř18e12j 40Z34e28m67a40n 5530484898399

O právu máte hodně směšné představy, jen co je pravda.

+1/0
4.4.2016 10:30

J13a63r83o64s91l15a27v 70T41a98c39h16o41v69s62k32y 2522760474640

Tak ttreba - najemnik si vymaluje a po jeho odchodu to malbu seskrabnu. To Vam prijde protipravni ? A v cem je to jine nez obklady ? Vas problem je ten, ze si jen myslite, jak by to melo byt, ale zakon rika neco jineho.

0/−1
4.4.2016 10:45

O89n70d88ř70e82j 94Z60e81m33a45n 5150984488489

Ano, zje zjevné, že nechápete, co se tu řeší.

0/0
4.4.2016 10:46

R74a30d79o50s38l50a45v 57K73l12a49u28d41a 5424648624422

Důležité je, jestli je výpověď platná. Což nemusí být. Pokud je na určitou dobu, není snadné jí vypovědět. Pokud pronajímatel smlouvu vypoví s tím že se tam něco bez povolené budovalo, pak je to spor, který je nutné dokázat. Do vyřešení sporu se postupuje tak, jakoby nájemní vztah trval.

+3/0
4.4.2016 10:47

T76o45m86á88š 20Z52m43e34k 7849265453728

Neni pravda. Tohle jsem uz jednou resil. Majitel vystehoval veci byvaleho najemce na skladu.. Najemce pak prisel s tim, ze tam mel v jednom supliku obalku se 150 tisici korunami a dolozil to vypisem z uctu, kde bylo videt, ze vybiral tuhle castku. Jake bylo prekvapeni majitele, kdyz musel zaplatit a byl rad za podminku.

Pokud si koupim dlazbu a nalepim ji na zed, je to furt moje dlazba i podle obcanskeho zakona. Moje upravy jsou moje.

Druha vec je, ze tu mame zalobu na ukonceni smlouvy o najmu a rozhduje soud, tedy nemuze nikdo zacit konat aniz by rozhodnul soud. Proti pravni jednani ze strany majitele objektu.

+1/0
4.4.2016 12:44

O30t79t18o 73H79a41l94í93ř 9693507738466

To není zcela jasné.

0/0
4.4.2016 13:03

J66o62s18e85f 20L89e33b37d75u86š64k86a 4252553493445

A nájemce mezi tím bydlí na obecním úřadě a žije ze sociální podpory. Náklady na soud, které majitel nemovitosti zaplatit musí, i náklady na exekuce jsou daleko větší, než kolik mu mohou strhnout ze sociální podpory za sto let.

0/0
4.4.2016 10:24

J94a19n 81C77h13o98b61o20t 5962194398801

Od klubu, který do té doby bude jen nemajetnou obálkou a majitelé budou provozovat nový, pod stejným názvem a jinou firmou se stejným personálním složením...

0/0
4.4.2016 10:40

J85o14s33e68f 39L26e37b39d73u14š11k73a 4252583383705

To je sice pravda, ale nemá nájemce povinnost svůj majetek ku dni výpovědi vystěhovat? Neznám konkrétní smlouvu, ale sám jsem při pronájmu nemovitosti uzavíral smlouvy, ve kterých bylo tučné penále za nevystěhování a dovětek, že dokud majetek do nějaké doby nevystěhuje mám právo vyvést jej na skládku. Nikdy, až na jeden případ nebyl problém a když nájemce zjistil, že penále mnohonásobně převyšuje cenu jeho majetku, tak to vzdal. Jednoznačně porušení ze strany nájemce ale nevím, jaká byla či nebyla kolem toho korespondence a další jednání.

0/−1
4.4.2016 10:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.