Diskuze

Jez na Labi se může prodražit, bruselská pokuta je čtvrt milionu denně

Čtvrt milionu korun denně může Česko platit Bruselu, pokud nezařadí labský kaňon u Hřenska mezi chráněné oblasti. Vláda to přesto odmítla udělat. „Je to možná poslední kousek Labe, který není přetrasovaný či člověkem stavebně upravený,“ varuje ministr životního prostředí Richard Brabec.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

J16a85n 51S40t20e56h15l74í33k

22. 2. 2016 14:09

Jestli ještě žijou funkcionáři RVHP, tak musejí nad pravomocemi evropské komise slintat.

0 1
možnosti
MK

Zajímavé je , že zeleným vadí jednoznačně ekologická vodní doprava, vadí jim dálnice, které odvedou z krajiny spoustu aut, vadí jim všechno. To je ono to je ten zelený byznys...všechno jim vadí, vždy se najde důvod, proč je možné vydírat z ekologických důvodů.

1 1
možnosti
JS

Pokud pominu nesmyslné evropské zasahování do všech oblastí, je hlavní problém v našich politicích.

Všichni asi známe megalomanský projekt Odra, Labe, Dunaj prosazovaný bohužel i současným prezidentem. Přestože nezávislé ekonomické posouzení vyznívá velmi negativně, protože souběžné železniční tratě zajistí dopravu rychleji a efektivněji s jednodušším napojením do dalších oblastí bez překládky zboží a bez ničení přírody. Ovšem málo významné Ředitelství (suchých) vodních cest potřebuje získat na důležitosti a vyhovuje mu zájem betonové loby na stavbě tohoto nesmyslu.

Doufejme jen, že tento nesmysl se realizovat nebude.

To už zřejmě chápe i betonová loby a hledá další zdroj ze státních penězovodů. Takže splavnit Labe do Pardubic pro "zaoceánské parníky" by mohl být pro ně další dobrý kšeft.

Že většinu roku, z důvodu nedostatku vody, brousí i malé kocábky dnem po kamenech to samozřejmě nevadí ani téměř zbytečnému Ředitelství vodních cest, které by pak mohlo přijmout další úředníky pro kontrolu a řízení provozu a samozřejmě si zvýšit platy. No a hejtmani a starostové kolem Labe by samozřejmě při stavbě vodní cesty ze státního rozpočtu taky vycucli něco navíc pro svoje zviditelnění.

Takže problém není ani tak v byrokratickém Bruselu, ale hlavně v některých našich politicích ovlivněných (možná i obdarovaných) betonovou loby.

6 1
možnosti
MF
JP

Německo by mělo zrušit jezy na Rýnu, např. u Lorelei.

0 0
možnosti
PJ

Možná budoucnost. Postavili jsme jez a ty lodě nejedou a nejedou.....

2 0
možnosti
JP

Hodně schizofrenní situace. Jez by umožnil říční dopravu o 200 km dále, je to poslední překážka pro plavbu. EU prosazuje ekologickou dopravu, což vodní doprava je. Všechny ostatní velké řeky Evropy jsou zcela splavné. Jde o další ukázku, kde EU škodí.

1 3
možnosti
PN

P39e95t15r 89N82o55v13á58k

20. 2. 2016 15:23

Jedno zdymadlo situaci nijak výrazně nezlepší. Pro efektivní využití je třeba vyřešit problém s nízkým stavem vody i v úseku pod Hřenskem. Navíc není důvod proč při splavnění bezohlednost ochranu přírody.

0 0
možnosti
VM

rychle pryč od EU , Brusel atd ..... my jsme česko R^[>-]

3 4
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
JK

J84i95ř77í 17K14o94u68k

20. 2. 2016 14:00

Za co budem platit priste? Ze v uzemnim planu budou budovy, ktere na tom miste nikdy nestaly, nebo elektrarna misto louky a nekomu v zahranicu se to nelibi? Mozna za automobilku u Kolina, protoze byla vybudovana s partnery mimo Nemecko a na zelene louce.

1 1
možnosti
Foto

Přestaňte hloupě pindat... EU nás může pokutovat jen za porušování toho k čemu jsme se smluvně zavázali... Prostě jsme (my všichni prostřednictvím volených zástupců) podepsali nějakou smlouvu a tu je třeba dodržet...

Nestačím se divit tomu, kolik je zde lidí, pro které je naprosto normální porušit smlouvu, která se mi nelíbí...

6 1
možnosti
VM

a jestli mě chcete žalovat za slovo NEGR, není to protizákonný .....R^

1 0
možnosti