- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
By mě zajímalo, jestli má Ťok vůbec řidičák a kolik má bodů ještě. No a samozřejmě výpis jeho dopravních přestupků! To by jsme se něco třeba dozvěděli.
Neumíme to vybrat na mýtném, tak to doženeme na pokutách. Aspoň šéf uvidí jak se dobře pracuje na ministersvu. Jistě bude celé ministersvo pochváleno a na mýtné se trochu pozapomene. Ještě že Skanska ráda uvolnila tohoto pána do státní správy.
Opět ukázka zjevného nepochopení situace ze strany ministra... Celý bodový systém vznikl proto, že nechtěli dávat pokuty podle příjmů, protože "by to nebylo spravedlivé" a tak zavedli systém, kdy bodů má každý stejně, aby každý stejně cítil trest.
Přesto to z nějakého důvodu zřejmě nefunguje a tak navyšuje pokuty na částky, které stejně ty které pokuty netrápí ani dnes, nadále trápit nebudou - zatímco ti, co porušují jednou se tím dostanou do kola exekucí? V ČR se nezvedají příjmy, není tedy ani důvod zvedat pokuty.
Když je ale někdo "bez papírů" (protože má zákaz) a přesto je chycen, že si klidně jezdí.... tak na něho nic jiného než pořádná POKUTA neplatí.
Tak je to.
Když ono je to fakt těžké. Ještě nedávno (v říjnu ) nám ministr Ťok tvrdil, že bodový systém se 15 let neměnil. Přitom existuje "teprve" od roku 2006 a přitom byl výrazně novelizován v srpnu 2011. Následně na Primě řekl, že ročně zemře 700 lidí na silnicích, ale vůbec neví proč (to si to na MD neumí od podřízených zjistit?). V lednu pak řekl pro Svět motorů, že nechce pro řidiče vytváře atmosféru strachu. No a teď? Výsledek vidíte sami. Spíše by se měl zaměřit na prevenci. Co dělá Besip, proč není teď vůbec vidět? Přitom má BESIP rozpočet několik desítek milionů korun... Tak kdo ještě Ťokovi, že tomu rozumí?
Takto to vypadá, když se se dostane nekompetentní individuum na takovouto pozici.. Vracíme se zpět do éry Bambasů a Humlů, spíše však VB, navíc s likvidačními pokutami a sankcemi, které neukládal ani tzv. totalitní režim. Efekt bude jako do teď - asociálové budou dál jezdit s 10 zákazy s nevymahatelnými pokutami a likvidační sankce postihnou ty, kteří to schvalují a pak budou brečet do médií pro přílišnou tvrdost zákona jako například pana Králíčka co tahal vozíček, nebo u mnoha dalších za upadlou SPZ atp.
Na recidivisty a narkomany, kteří nicnemají, jezdící bez papírů je i Vašich 75 táců krátkejch. Tam ukažte, co umíte.
...tak je to správne, tak to má byť... na chudý lid platí přísnost, protože třeba ten nepořádek v lékárničkách nebo parkování o 10 cm blíže k přechodu v jednosměrné ulici, kde prakticky nkdo nechodí, se musí patřičně trestat - v Anglii na to přišli už před lety - policie rezignovala na pouliční kriminalitu, protože byla dost často spojována s islámem, a začala stíhat řidiče - ti přece mají peněz dost...dobře to popisuje Benjamin Kuras ve svých knihách... k tomu Ťokovi se raději nevyjádřím, tolik dukátů zase nemám.... "ANO, bude líp...!!!..."...
Doufám, že přitvrdí také pokuty za nesprávné svícení (osvícení) vozidla.
Dnes mlha, že viditelnost nebyla ani k dalšímu patníku a půlka lidí není schopná rozstvítit aspoň zadní mlhovky, našli se i borci, co navíc neměli ani na výměnu žárovek v brzdových světlech (taky svítilo jen jedno ze 3 !)
A obráceně též, ráno pruh mlhy a nevypne je někdo potom celý den a ještě horší v noci.
Tak mi kamarad automechanik vykladal jak pana odbornika na dopravu Toka potkal na konferenci, na zadnou odpoved co se ho ptali neznal jedinou odpoved a jeste se divil. Treba u filtru pevnych castic si pan ministr myslel, ze si ho lidi nechavaji vykuchat kvuli vykonu.
A tohle sefuje doprave? Potes pan buh, odvolat a to okamzite
žádný ministr se neorientuje v oboru, který řeší.