Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Toto je kritický okamžik, vyjádřil Tusk obavy nad odchodem Britů z EU

Rozhovory o britských požadavcích na reformu Evropské unie jsou v kritické fázi a riziko, že Británie osmadvacítku opustí, je skutečné. Na Twitteru to v pondělí uvedl předseda Evropské rady Donald Tusk. Čtvrteční summit v Bruselu bude podle něj klíčový, politici prý mají před sebou dvě výzvy: budoucí členství Británie v EU a migrační krizi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J86a54n 51S31t36e56h11l68i98k 9645627326871

To je ale zase staršení . Ona ta amglie vypadne a bude . No a co . Stejně byla vždy orientovaná na své kolonie a s evropou spíše soupeřila.

Jednoduše řečeno , na jednotném trhu mají mít všichni stejné šance (pravidla) a nemohou být vyjimky. Jakmile jsou si někteří rovnější(privilegovaní) tak to akorát bude dělat problémy.

0/−1
16.2.2016 16:08

R12a62d46e27k 28V25i77n36š 2140903411

To jsou ale hlody :-/

0/0
16.2.2016 19:13

J17a86n 15V67o24j19t45í77š73e27k 6432811935426

Jo. Všechny ostatní Evropské země po staletí spolupracují a ta zlá Anglie s nima furt jenom soupeří.

0/0
17.2.2016 18:01

L34u40c14i97a68n 18P39a84p90a27z54i40a27n 5454697691665

A proč je držet, jen ať jdou, dají příklad i dalším národům! Stávající EU si nezaslouží další existenci v této podobě.

+2/0
16.2.2016 16:01

M82i62c19h24a48l 51J42e54d88l28i83č57k70a 7688808520835

Už aby se ta celá EU rozpadla...

+6/−1
16.2.2016 13:09

O92t83a 72J37e45l82í12n31e95k 8871228820915

+ jsem dal omylem, rozpad EU a tím i zhroucení našeho obchodu orientovaného z 90% na EU je podle mne velmi krátkozraké Rv

+1/−2
16.2.2016 13:32

L98u18c13i60a59n 28P83a27p85a88z71i53a78n 5884547361305

I bez EU by se vyváželo hlavně po Evropě. A bez EU může být třeba velký Višegrad, který přizve i další okolní země. Sídlo místo Bruselu bych viděl v Praze ha Hradě se Zemanem včele.

0/0
16.2.2016 16:02

V57á73c87l42a52v 84L95a38d47a 6792173914523

Ruská gubernie V4 ;-D

0/0
16.2.2016 17:31

M62a29r70t96i29n 75K53r19a18l 7623670663177

No, Polsko by jistě jako hlavu uznalo ruský rudý nok :D

0/0
16.2.2016 19:13

R94a11d83e65k 92V56i94n75š 2390483941

Uvědomujete si, že Evropa a všichni obchodní partneři ČR by existovali i nadále?? Je neuvěřitelné kolika lidem se vštěpila mýlka, že EU je snad název kontinentu...

0/0
16.2.2016 19:15

J58a55n 32V17o31j22t47í76š35e42k 6352511815806

Ale obchodní a všechny další dohody by existovat přestaly.

0/0
17.2.2016 18:03

M68a78r81c20e48l 21P30a75v45l89í93k 7541804858609

prečítajte si konsolidované znenie lisabonskej zmluvy - spočítajte, koľko výnimiek už mali.

0/0
16.2.2016 13:00

P96e75t32r 79M75a47r72e52č46e86k 1953241899418

Tusk, Sobotkův vzor . :-) Zrádce který prodal Poláky za teplé místečko v Bruseli.

+9/−4
16.2.2016 11:47

D73a68n 59R11o84z33s76í23v65a90l 3370732820204

Přesně tak. R^

+1/−1
16.2.2016 12:49

O42t23a 76J41e60l26í37n66e13k 8701158420955

To je obdobně nesmyslné, jakoby měli za zrádce Cruze v Texasu či Kasicha v Ohiu, že se chtějí stát prezidentem USA ;-)

0/0
16.2.2016 13:35

J35o44s32e52f 95L39e44b70d30u44š52k94a 4612823833205

Arogantní úředníci EU se probouzí? Trochu pozdě, ne? EU už snad chtějí oni a pár neziskovek placených z unijních peněz.

+8/−1
16.2.2016 11:45

J41a52n 12N64o61v20á33k 9209646621732

EU je tragedie ve ktere by jsme měli aspon kvuli Rusum a naším vlastním bolševikum pokračovat jen je z těch institucí vykopat.EU[>-]!

+2/−1
16.2.2016 11:41

O13t16a 65J87e95l52í37n51e77k 8421478400435

Já to vidím takto:

Případný odchod Velké Británie z EU by asi příliš neublížil ani Británii (vzhledem k velikosti její ekonomiky a vazbě na USA) ani EU (vzhledem k trvající spolupráci Německa a Francie a faktu, že předchůdci EU ve formě ESUO a EHS fungovali celkem úspěšně i bez Británie v letech 1952-1973), ale případný rozpad EU by pro Česko téměř jistě znamenal značný ekonomický propad (o politických důsledcích ani nemluvě), protože by pravděpodobně vedl k omezení obchodu se západní Evropou, přičemž v současnosti téměř 90% obchodní výměny Česka probíhá s eurozónou :-(

+1/0
16.2.2016 11:32
Foto

D48a49l21i77b33o45r 97B43a53r56t70o27š 5134760437259

z hlediska evoluce, tedy dalšího vývoje lidstva, by odchod UK z EU velmi a na dlouhou dobu negativně poznamenal nejen UK ale i všechny ostatní členské státy EU.

Jde totiž i o psychologický vliv takovéhoto opuštění, nejen ten praktický.

+2/0
16.2.2016 11:37

G21a22b87r43i65e41l 63H64o55r56t52e34n 9401159763934

Pokud si evoluci představujete jako udržení stavu, kdy platí "jeden muž - jeden hlas - a Angela je ten hlas", tak se mýlíte, protože to není evoluce, nýbrž stagnace. Která v dané situaci povede k úmrtí pacienta jménem EU.

+3/0
16.2.2016 12:56
Foto

D21a67l26i22b97o54r 85B29a63r39t58o59š 5944690917749

Pokud chápete slovo evoluce jako udržení stavu, pak jste na omylu. Pokud takovéto myšlení podsouváte mně, pletete se dvojnásob. Odkud jste získal tento dojem....o názor se nemůže jednat, jen o dojem.

Pokud ovšem si myslíte, že EU musí mít 28 vedoucích pracovníků, no tak tam se tedy s vámi budu přít, šéf musí být vždy jen jeden. Jak se říká že hodně kuchařů zničilo polívku

+1/0
16.2.2016 13:00

G93a36b65r30i59e96l 77H16o84r56t32e76n 9911739123474

Dojem jsem získal z vašich příspěvků, ve kterých se line vaše vize Německa jako paní učitelky a nás ostatních jako žáčků, kteří zlobí, ač by měli tu moudrou poslouchat. Vaši naivně idealistickou představu EU v podobě klasické hierarchie, ve které je nahoře jeden vládce (führer) prostě odmítám a brzy spolu s dalšími naivními idealisty zjistíte, že je v Evropě příliš mnoho lidí s podobným názorem. Velká Británie bude "jen" první.

+2/0
16.2.2016 13:25
Foto

D78a75l16i45b60o30r 26B66a35r68t78o35š 5814140697849

Pochopitelně máte právo odmítat skutečnost, že každé stádo potřebuje svého vůdce...ovšem toto vaše popírání evoluční skutečnosti ....které tak vehementně zastáváte....je tak naivní, že nemám slovo, které by velikost této naivity dokázalo popsat.

Ale jsem rád, že jste si uvědomil, že se z vaší strany jedná jen o dojem, tedy něco naprosto nepodstatného, protože se urodil pouze ve vaší hlavě bez jakéhokoliv pokusu o objasnění si našich vzájemných stanovisek, tedy již z hlediska diskuze máte velmi špatný přístup k věci, k debatě a i k mé osobě...vy jako první, ...já teď jen kontruji, protože musím.....to byste ale mohl vědět, když chcete diskutovat..

A pak je ještě jeden veliký rozdíl mezi slovy Německo a Merkelová....asi tak jako je rozdíl mezi slovem ČECH a Kalousek....každý Čech také nemlátí každého na potkání jako Kalousek, a také nestartuje nekonečné propagandistické tirády proti jakémukoliv řádu

Snad vám to pomůže v dalším přemýšlení

0/0
16.2.2016 13:34

G63a77b39r14i49e56l 44H23o89r19t37e50n 9311199363884

Vy jste se ptal, odkud jsem "získal dojem". Já odpověděl. Vaše konstrukce, že jsem si cosi uvědomil, je stejně hloupá, jako vaše představy přemoudřelého odborníka od pípy o vedení společnosti, pokud počet a především charakter jejích členů převyšuje vaši obvyklou společnost štamgastů.

+1/0
16.2.2016 13:41
Foto

D37a20l79i28b63o56r 23B73a19r98t94o90š 5284510347799

Nepomohlo.

0/0
16.2.2016 13:44

G86a47b22r23i44e96l 97H32o41r91t54e50n 9921749443254

Nemohlo. Vy se považujete za vysoce inteligentního vzdělance a mne považujete za zaostalého idiota, což mi dáváte to najevo každým svým příspěvkem (a nejen mně). A protože se náhodou vaše názory shodují se současným postojem Německa, chápete jeho postavení proti ostatním státům stejně. Až jednou pochopíte, jak hloupá vaše pozice je, pochopíte i to, proč - a tady si dovolím trochu věštění - zaniklo EU. Za těchto okolností ale diskuzi s vámi končím, podobně jako se k obdobnému kroku chystá UK v případě EU...

0/−1
16.2.2016 13:50
Foto

D41a88l96i70b34o50r 30B16a63r65t93o49š 5604520947479

Pane, vy jste nesmírně citlivý na své dojmy. Já jsem nikde nenapsal ani neřekl za co vás považuji, to je opět jen váš dojem, který vznikl ve vaší hlavě, aniž byste se snažil o nějaké vysvětlení, a krom toho útočit jste začal vy a já se jen bránil.

A vy vůbec nevíte, jaké mám názory, vy se vše jen domníváte a máte pocit,, že...ale jinak nic nevíte...a ani se nesnažíte si něco objasnit....to je ovšem typické

Pokud máte jen trochu sportovního ducha, tak byste si mohl začít něco studovat o evoluci, o podstatě státu, o ekonomii, a pak se možná budeme moci bavit

Přičemž vůbec nevylučuji, že by se EU mohla rozpadnout....jako se rozpadlo ČSFSR, například

Ale byla by to škoda.

+1/0
16.2.2016 13:56

S84a56m63u83e95l 22R54o39b22e56r85t70s11o72n 4798443642

Evoluce funguje v úplně jiném časovém rámci, takový argument je, v lepším případě, trapný. Psychologický efekt nemůže nastat žádný, kvůli jedinečné osobnosti každého jednotlivce. Zůstávají ekonomické (toto se týká lidí s příjmem 100 000eur/mesic) a politické důvody(to bude o té psycho...ii), který je ten Váš?

0/0
16.2.2016 15:57
Foto

D79a58l39i53b62o55r 45B26a16r59t78o13š 5574710877969

Především evoluce funguje neustále a bez přestávky, a tedy i právě teď. Co je na tom trapného? Psychologický efekt nastává pokaždé....když se něco stane, protože tu událost vnímáme, víme o ní, a proto také existuje manipulace založená na psychologickém efektu informace.

Ani jeden.

A uvidíme jak si s tím poradíte?:-)

0/0
16.2.2016 16:07

J17a65r46o21s59l28a28v 43P67o58l76e64n59s14k90y 5846594849

Hlavne mi neni uplne jasny co chtej odchodem z EU ziskat. Imigracni situaci to prilis nezmeni, mozna budou mit mene Polaku a vice Pakistancu. Ovsem tuhle jsem cetl ze cast bankovniho sektoru skrze ktery se Americane dostavali na EU trh se postehuje do Francie. No to si pomuzou

0/0
16.2.2016 13:01

O80t93a 64J92e31l10í28n67e89k 8621758360635

To je jako u nás, EU jako nadnárodní organizace bere národním státům pochopitelně část suverenity a některým voličům to vadí. Velká Británie má však na rozdíl od Česka tu výhodu, že ekonomicky ani politicky ji vystoupení z EU s velkou pravděpodobností neohrozí, přece jen je to velký a ekonomicky silný stát s nadstandardními vztahy s USA a politicky jsou spolu se starověkým Řeckem kolébkou evropské demokracie R^

0/0
16.2.2016 13:52

V83e96n72d93u16l43a 32F14a60i40f94e85r13o78v80á 4668111673929

EU by se měla naučit respektovat jednotlivé státy a netlačit bezohledně na pilu, zejm. v základních otázkách. Včera to dobře komentovali v jednom článku na Weltu. Německo je příliš mocné na to, aby bylo přehlíženo, ale ne tolik, aby diktovalo celé Evropě. A tohle si dost dlouho neuvědomovalo. Mmch. už to, jak se uvažuje v kategorii moci a nikoli respektu a spolupráce o něčem vypovídá.

+8/0
16.2.2016 11:13

R52a71d89o93v42a23n 43S45t92o91k37l64a67s40a 3949912666855

:-) přesně tak... když nás včera kritizovalo maličké Lucembursko, tak jsme se hned ohrazovali, co si to vůči nám, jako jedné z největší zemí EU, dovoluje takový trpaslík. Sami si těžko zvykáme, že i ti nejmenší mají v EU stejný hlas jako my...

+5/−1
16.2.2016 11:18

V20e84n50d36u80l30a 62F69a17i27f31e46r11o88v94á 4818821903939

Nevím, já se proti ničemu neohrazovala a už vůbec ne z důvodu, že je kritik maličký.

0/0
16.2.2016 11:20

R12a40d79o71v97a39n 22S32t74o36k54l18a85s23a 3799902826525

nepíši o Vás... píši o celkové reakci, která třeba tady na idnes byla velmi výrazná... Diskutující, kteří si neustále stěžují, že Německo neposlouchá náš hlas, včera nebyli ochotni ani trochu tolerovat hlas Lucemburska, které se vyjadřovalo k jednání V4... ;-)

+2/0
16.2.2016 11:25

V26e90n69d41u72l16a 26F24a55i90f48e69r85o56v13á 4978641543399

Tak pokud s názorem někdo nesouhlasil jen proto, že je Lucembursko maličké, je to samozřejmě hloupé.

+1/0
16.2.2016 11:30

R22a52d95o68v96a87n 42S61t19o45k33l30a97s22a 3399662106335

to nevím, zda to bylo kvůli velikosti... stejně tak odpůrci EU nemůžou tvrdit, že Německo nesouhlasí s našimi názory proto, že jsme menší... Ale stejně to tvrdí. Prý nám velcí diktují... ;-) A my zase diktujeme těm, co jsou menší než my... Vzhledem k tomu, že jsme asi sedmá největší země v EU, tak patříme k těm, co víc diktují... Bráno čistě podle logiky odpůrců EU...

0/0
16.2.2016 12:07

V70e67n73d55u82l83a 31F82a15i50f97e15r86o58v35á 4608691983299

Tak ony se tyhle komentáře vyskytují i v německých médiích a skutečně tam často rozebírají svojí moc.

0/0
16.2.2016 12:16

J32o72s52e40f 53K17r78o31u69p50a 7561558895137

K jednání V4 se nemá kdo ohrazovat, my taky nenapadáme G4, G8 nebo jak se ty jejich pijatiky jmenujou. Jednání V4 je pouze věcí těch států které ji tvoří, případně pozvané, tak jak to bylo včera

0/0
16.2.2016 12:10
Foto

D74a92l86i64b65o69r 22B46a23r82t90o63š 5134570747949

no víte, paní učitelka ve třídě je taky veliká a diktuje dětem či studentům a oni poslouchají, protože nejsou namyšlení na své nevědění. Jde o to, že děti ve škole a někteří studenti již pochopili, že se vyplatí poslouchat někoho chytrého, kdo mi svým povídáním chce pomoci.

Německo se snaží vysvětlovat, ale okolní státy si myslí, že ví vše lépe, což je ovšem tragický omyl.

EU nemusí respektovat nikoho, jen sama sebe a v ni jsou všechny členské státy...je jen nesmysl se přít o zásadní věci, zvláště, když jim někteří vůbec nerozumí.

+1/−6
16.2.2016 11:19

V46e51n39d46u76l59a 28F37a30i48f14e61r60o42v57á 4938171113229

O věcech, které se vás bytostně dotýkají by neměla rozhodovat paní učitelka. Max. rodiče. Může říct svůj názor, poskytnout informace, ale rozhodování o vašem životě je na vás.

0/−1
16.2.2016 11:22
Foto

D64a47l94i13b39o17r 84B58a69r48t89o13š 5304550747149

zajisté, jenže se vyplácí poslouchat doktora, když jste nemocná, to vám nepomůžou ani rodiče....a pokud se raději léčíte sama....bůh s vámi....

+1/0
16.2.2016 11:27

V14e26n52d35u24l74a 58F44a27i64f59e85r80o34v95á 4558121453199

Jenže jsou věci, které jsou přírodně dané a jiné, které jsou o názoru, přístupu.

0/0
16.2.2016 11:29
Foto

D56a50l48i10b39o91r 10B57a87r39t45o82š 5154850377529

Správně, jenže ten názor musí být podložen věděním a ne tupým nevěděním, a pokud si vy osobně myslíte, že všemu rozumíte...fajn....máte na to nárok

jak jsem zde již odcitoval Hawkinga....

Největším nepřítelem vědění není neznalost, ale iluze vědění.

0/0
16.2.2016 11:32

V77e64n75d96u89l88a 60F85a73i57f98e77r44o52v43á 4118841463279

Myslíte, že jsou státy V4 aj. tak hloupé, že by se bránily i jasným důkazům? Ohledně migrační krize nikdo jednoznačné predikce do budoucna nemá.

0/0
16.2.2016 11:42
Foto

D62a65l25i23b43o23r 26B70a14r81t81o53š 5984520817279

Nevím jaké jasné důkazy máte na mysli a důkazy čeho a pro co nebo proti čemu. A co si přesně myslíte, že je predikce o migraci nebo o migrační krizi. Já ji mám, stačí se podívat na Maltu, zamyslet se nad posledními 25 lety německého průmyslu. Porovnat to s událost i v USA a ve světě, a pak přece již musíte mít hotovou analýzu situace a když ji máte, tak přece musíte i vědět, co se bude dít.

0/0
16.2.2016 11:45

V90e36n47d29u67l89a 61F35a81i91f32e23r45o95v44á 4978681683749

No, tak co se bude dít?

0/0
16.2.2016 11:49
Foto

D85a61l50i41b82o72r 27B55a14r91t13o98š 5354620347529

Dáma má přednost. Pokud jste dáma tak ji využijete. Já jsem se ptal dříve, jaké že to máte na mysli důkazy.

0/0
16.2.2016 11:51

V73e46n26d58u72l13a 89F41a50i90f13e34r18o46v83á 4838401773949

Že plán spolupráce s Tureckem bude stačit a důslednější hranice a kontroly na Balkánu popř. dále nebudou potřeba.

0/0
16.2.2016 11:59
Foto

D65a50l93i64b55o49r 43B57a42r77t92o95š 5594210527699

To je názor a ne důkaz a krom toho je to názor velmi špatný. Jak si EU může vůbec jen myslet, že nějaký jiný stát bude chránit hranice EU. To je přibližně jako kdyby USA požádaly Rusko, aby Rusko chránilo jejich hranice na Aljašce, nebo kdyby USA požádaly Mexiko, aby Mexiko chránilo jejich hranice s Mexikem. Hloupost tohoto názoru je velmi zřetelná.

0/0
16.2.2016 12:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.