Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Požár vyřadil z provozu stanici Bohumín, důležitá mezinárodní trať stojí

Požár, který ve středu pozdě večer vypukl v budově pro řízení provozu, dočasně ochromil železniční uzel Bohumín. Provoz ve stanici a na přilehlých úsecích přerušily nefunkční výhybky. České dráhy zajistily náhradní autobusovou dopravu na trase Dětmarovice - Ostrava, hlavní nádraží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L13u29c71i49a54n 19P96a10p82a96z32i88a14n 5534897231545

A kde je záložní rezervní funkční řešení? Nikde! Honba za maximalizací zisku, resp. minimalizaci nákladů má své kapitalistické tržní plody. Děkujeme!

+1/−3
12.2.2016 2:36

J93a86n 31K88o91b40ě81r46s82k66ý 1970736561423

Tady je o tom Leo Expressu když iDNES na něj asi zapomněla: Spoje LE 1350, LE 1351, LE 1353 a LE 1362 jsou odřeknuty.

Cestující ze spoje LE 1353 (Praha hl.n.-Karviná hl.n.) mohou do stanic Kolín až Přerov využít spoj LE 1355 (Praha hl.n.-Staré Město u Uh.Hr.), cestující do stanic Hranice na Moravě až Karviná hl.n. mohou využít spoj LE 1357 (Praha hl.n.-Karviná hl.n.).

Cestující ze spoje LE 1362 (Karviná hl.n.-Praha hl.n.) mohou využít spoje LE 1364 (Karviná hl.n.-Praha hl.n.).

LE 1358 čeká na zprovoznění výhybek ve stanici Bohumín, bližší informace budou upřesněny.

Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení.

+2/0
11.2.2016 10:18

D98a74n15i12e20l 44T81s80c93h85e40r21n30a30y 2415802319322

A kdo to zapalil? Teroristi? nebo onen znamy Ono Samo Seto?

+1/0
11.2.2016 9:57

J51a29n 59K30o47b81ě39r79s18k72ý 1710236421843

Proč je v článku zcela nepodstatná informace o RegioJetu který přes Bohumín vůbec nejede ? A proč není naopak v článku informace o dopravci Leo Express který přes Bohumín jezdí naprosto běžně směr Karviná ? On RegioJet opravdu není jediný soukromník na světě.

+20/0
11.2.2016 9:48

S32t75e55p14a77n 84T20o44t59h 8158499935158

to je dobrá poznámka... R^

+1/0
11.2.2016 9:52

D98a69n26i62e35l 26T51s33c30h56e55r54n81a71y 2615512119852

No hlavne chybi taktez veledulezita informace o tom, ze Australske drahy diky teto udalosti taktez neutrpely zadne skody

+7/−1
11.2.2016 10:00

J23i68r97k86a 44D18v15o74ř28á43k 4665190243698

No vidíte, a to tam ani není podpis -js-. Čili to bude asi nějaká epidemie.

+1/0
11.2.2016 10:11

J42a42n 45K73o18b12ě54r60s17k67ý 1800526351573

Už to doplnili...

0/0
11.2.2016 10:50

F32r39a37n71t96i62š47e18k 91L40o71s 2380273262216

Dle mne hrubé podcenění protipožární ochrany. Pracoval jsem v řadě zahraničních firem a tam bylo běžné že se kabelové rozvody a rozvodny opatřovaly protipožární ochrannou pěnou, jinak se jedná asi o stejnou nebo podobnou pěnu která byla použita v mokrém a zaplavovaném tunelu Blanka, tam byla navíc a v Bohumíně chyběla. Fakt je ten že ta pěna je dosti drahá ale její použití na správných místech ma své opodstatnění

+3/0
11.2.2016 9:23

V75i14k85t89o45r 39N22á38r29o15ž37n76ý 3209232478

Zase jsou nějaké normy a v železničním provozu dost tvrdé. Bez jejich splnění by to nikdo nezkolaudoval ani neuvedl do provozu...

+2/0
11.2.2016 10:08

J79i75r37k62a 49D69v21o36ř81á52k 4725780943368

Přesně tak. Na druhou stranu si můžeme být jistí, že pokud je k tomu žádná z těch mnoha prodražujících norem nedonutila, další utrácení si už sami od sebe rozhodně nedovolili.

0/0
11.2.2016 10:13

J81o76s40e26f 42N89a56d14r47c48h67a85l 9983241421773

Právě v radiu hlásili úmyslné zapálení:-P

+6/0
11.2.2016 8:42

R56a19d41i80m 27D34u57d50a 3888589363430

Nebo že by se dostalo vysoké napětí do rozvodů nízkého napětí? Stavědlo je plné lidí a zamknutý.

0/0
11.2.2016 8:55

R74a62d63i86m 49D59u34d78a 3548989793960

Ty fotky jsou trošku mimo. Ne? To není stavědlo, ale nějaká hala s portálovým jeřábem.

+1/−1
11.2.2016 8:34

R14a89d29i33m 25D11u12d34a 3368669193940

Jsem nedočetl do konce:-).

0/0
11.2.2016 8:41

F31r84a94n10t59i16š67e90k 11L97o77s 2130723142316

No taky mne to zarazilo ale dále v článku píší že hořela i opravna kolejových vozidel takže ta fotka je asi tam odtud

+1/0
11.2.2016 9:24

J22a74n 82K52l77i64m41a 7110303290672

Moderňí řízení je velice nebezpečné. V Praze se Otevírá barák z kterého bude řízena doslova celá republika. Stačí aby 200 dispečerů ve směně dostalo z podnikové jídelny salmonelu a v republice se mesíc nehne kolo.

+8/−1
11.2.2016 8:30

K31r65y42š34t40o49f 35L95a77n54í37k 1489820545485

to je ještě legrace, ale co kdyby se to stalo třeba u RLP v Jenci, ze..

+1/0
11.2.2016 8:37

J72a38n 22K88l30i54m21a 7370973120242

Tak se nestane vůbec nic. záložní řízení u řízení letového provozu umožnuje řidit provoz z Berlína funguje to i naopak sice v nouzovem režimu ale fungovalo by to.dále řízení vlaků je naročnejší než řízení letadel.

0/0
11.2.2016 9:20

J90i35ř51í 53N30o62v97á39k 3853109698456

Tam by se ty výhybky zamykaly dost blbě ;-D

0/0
11.2.2016 9:34

J64i52r71k32a 77D35v43o30ř55á14k 4935190913378

Proč? Switchů tam určitě mají taky požehnaně a jistě budou v nějaké zamčené škatuli nebo místnosti.;-D

0/0
11.2.2016 10:24

F90r17a77n10t20i31š95e42k 46V21a14n52ě13k 1837284307557

Tak místo v křesle budou sedět na kýblu.:-)

+1/0
11.2.2016 10:13

J19i86ř38í 52P53r65ů12š49a 7145292765809

Nebudou to ani celé Čechy jen hlavní tratě. Navíc všichni nebudou jíst to samé jídlo (bude min. 5 směn) a když tak budou pohotovostní výpravčí dost daleko od Prahy.

+1/0
11.2.2016 12:08

G70u78s46t58a20v 70S70o47j78k31a 1688343435554

Auta stojí, vlaky jedou.

+3/−4
11.2.2016 8:28

J38i84r66k30a 90D27v71o84ř73á63k 4815500623638

Vždyť jedou. Různých omezení provozu na silnicích jsou taky mraky.

+2/0
11.2.2016 9:48

J34i44ř17í 80T90a23l69a40c43k72o 1653341174597

Přesto, že máme rozsáhlý systém hasičské ochrany stále někde hoří, je to důkazem špatné prevence, které se asi moc nevěnujeme.

+3/−6
11.2.2016 8:26

J84o71s18e17f 82N28a31d55r20c29h61a56l 9883531171603

A co takhle naštvanej ajzboňák? Nebo snad inteligentní musulman?;-D

+4/0
11.2.2016 8:38

J83i55r87k30a 83D24v95o34ř27á61k 4635250253368

A nejlepší prevence proti žhářství je postřílet všechno obyvatelstvo, nebo jak jste to myslel?

0/−2
11.2.2016 10:16

F86r27a61n46t77i24š78e20k 41H55á80j16e22k 2606699711605

Auta stojí, vlaky jedou !!!

+1/−2
11.2.2016 8:25

J22i50r89k64a 14D49v60o70ř64á86k 4935200583118

Viz výše.

0/0
11.2.2016 10:16
Foto

J68a91n94a 13K34o69z70á90k69o82v69á 76V76o87l38r42á89b21o65v91á 9903634125851

Jsem zvědavá co se bude dít, když požár náhodou vyřadí z provozu např. datové úložiště ministerstva financí v Pardubicích, kde se budou sbíhat všechny jednotlivé tržby z EET. To bude také důležitá ekonomika stát a v provozu bude až za týden?

+11/−3
11.2.2016 8:20

K95r61y56š95t26o52f 24L33a47n44í32k 1159530685735

bych to nedramatizoval, když nejde o život, tak jde o ho...

+2/0
11.2.2016 8:25

J68i36ř52í 78N97o94v30á79k 3833939758576

O život půjde, když ti bez účtenky neprodají ani suchý chleba. Maximálně si budeš moci u Andrejovo kamarádů ukrást hrst řepky.

0/0
11.2.2016 9:36

B60o30h46u44s76l10a41v 10K47r72á18l43í72k 2661260629536

Pokud bude zavedena EET, tak se stejně většina ekonomiky dávno přesune na černý trh.

0/0
11.2.2016 15:36

T50o93m20á84š 67T96a27t32í36č59e17k 5970662360268

Tady je někdo invenční! :-)

0/−3
11.2.2016 8:33

S41t58e47p74a85n 24T84o69t75h 8688429675878

zálohovat datový úložiště je něco jinýho, než elektro-mechanický zařízení na desitkách kilometrů...

0/0
11.2.2016 9:50

D79a69n63i31e63l 62T31s49c35h63e49r45n78a47y 2585772149502

otazka je jestli vubec provozovatel vi co je to datove uloziste? Podle toho co to bude stat tak je zajima spis, kolik na tom kdo urve, nez jestli to bude mit nejaky prinos

0/0
11.2.2016 10:04

V40í74t 51B17r56z34o67b24o78h63a78t35ý 7240902373841

sice neznám zákon o EET, nicméně znám princip na kterém budou samotná zařízení EET pracovat a vesměs všechny umí při výpadku internetu, či jinému problému se spojením na portál Ministestva financí, údaje o platbách uložit do paměti a odeslat je při znovuobnovení spojení

0/0
11.2.2016 10:25

J63a48r78o46s43l45a72v 63K20a18d22l20e46c 5781159322271

Nové technologie provozu;-D;-D;-DRv

+3/0
11.2.2016 8:14

P90e37t27r 56M15u28n55z74a38r 1935161709716

Mě spíš zaráží, že tam nemají čidla EPS? Majetek za miliony, ale pár fufníku na EPS nezbylo?

+2/−5
11.2.2016 7:59

J83i24ř30í 87E19r73b23e64n 1703934406167

EPS požár pouze oznamuje, ale nezabrání mu - a ani ho nezlikviduje. A za určitých okolností (trvající elektrický oblouk, hořlaviny, průvan, okysličující materiál typu polyuretanu aj.) je celá místnost v plamenech během pěti minut, kdy hasiči teprve rozbalují hadice...

+10/0
11.2.2016 8:08

J44i91n24d58ř12i67c26h 10K29u90c72h46a56ř 4456903738

Četl jsem rozhovor s nějakým hasičem. Říkal tam, že na uhašení požáru v první minutě stačí sklenička vody, ve druhé minutě kýbl vody, ve třetí minutě cisterna vody a ve čtvrté je třeba těch cisteren a zasahujících hasičů několik

+12/−1
11.2.2016 8:15

L28u87k69á43š 68R13y47c50h36l32ý 5577276233537

jj zejména, když hoří nějaké elektrovybavení jako v tomto případě, tak voda bude supr hasící prostředek.

+7/0
11.2.2016 8:23

J76i71n56d62ř74i22c21h 81K23u45c14h12a54ř 4836933388

Opravdu myslíte, že smyslem mého příspěvku bylo hasit vše vodou?

+2/0
11.2.2016 9:44

L24u71k26á76š 73R95y74c51h45l10ý 5337206213607

Spíš to znělo, jako by se každý včas detekovaný požár dal uhasit mávnutím ruky. Ovšem to vyvrací mimojiné i video přiložené o příspěvek níže;-)

0/0
11.2.2016 14:47

L40u93k51á11š 77R29y69c83h88l38ý 5987166763877

a pak neplatí to vždy viz toto video:

https://www.youtube.com/watch?v=dxaUj_rfkN4 (důležitá část od cca 0:45) tady by vám nepomohla sklenička už od nějaké 5-6 sekundy po začátku požáru.

0/0
11.2.2016 8:29

P29e33t97r 44V94e52s37e28l13ý 8505375982976

Tohle je situace přesně pro ty, co by nejraději naprosto vyloučili člověka z procesu rozhodování. Teď se stává nejceněším inventářem bohumínského nádraží člověk.

+30/0
11.2.2016 7:46

V59i86k32t76o20r 57N13á34r53o71ž59n41ý 3919602938

Přesně , v minulosti , když tam byla elektromechanika a mechanická návěstidla by byl podobný problém zvládnutelný lépe.

+5/−1
11.2.2016 8:08

J12i41n87d44ř96i68c74h 56K79u10c22h75a64ř 4876653338

Ale dlouhodobá propustnost trati byla poloviční

+5/0
11.2.2016 8:13

F97r37a91n69t85i39š51e76k 39L65o39s 2260983542726

Když si vzpomenu na mladá léta tak koleje byly přeplněné nákladními vlaky, takže o dnešní "zvýšené propustnosti bych nemluvil

+5/−1
11.2.2016 9:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.