Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Požár vyřadil z provozu stanici Bohumín, důležitá mezinárodní trať stojí

Požár, který ve středu pozdě večer vypukl v budově pro řízení provozu, dočasně ochromil železniční uzel Bohumín. Provoz ve stanici a na přilehlých úsecích přerušily nefunkční výhybky. České dráhy zajistily náhradní autobusovou dopravu na trase Dětmarovice - Ostrava, hlavní nádraží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L23u96c45i14a79n 88P55a95p27a12z69i88a16n 5944147321335

A kde je záložní rezervní funkční řešení? Nikde! Honba za maximalizací zisku, resp. minimalizaci nákladů má své kapitalistické tržní plody. Děkujeme!

+1/−3
12.2.2016 2:36

J74a28n 85K17o12b13ě36r93s53k23ý 1680666361753

Tady je o tom Leo Expressu když iDNES na něj asi zapomněla: Spoje LE 1350, LE 1351, LE 1353 a LE 1362 jsou odřeknuty.

Cestující ze spoje LE 1353 (Praha hl.n.-Karviná hl.n.) mohou do stanic Kolín až Přerov využít spoj LE 1355 (Praha hl.n.-Staré Město u Uh.Hr.), cestující do stanic Hranice na Moravě až Karviná hl.n. mohou využít spoj LE 1357 (Praha hl.n.-Karviná hl.n.).

Cestující ze spoje LE 1362 (Karviná hl.n.-Praha hl.n.) mohou využít spoje LE 1364 (Karviná hl.n.-Praha hl.n.).

LE 1358 čeká na zprovoznění výhybek ve stanici Bohumín, bližší informace budou upřesněny.

Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení.

+2/0
11.2.2016 10:18

D72a95n96i47e76l 33T63s54c53h18e63r27n61a88y 2595402399272

A kdo to zapalil? Teroristi? nebo onen znamy Ono Samo Seto?

+1/0
11.2.2016 9:57

J87a22n 97K11o28b21ě85r13s91k89ý 1210326281293

Proč je v článku zcela nepodstatná informace o RegioJetu který přes Bohumín vůbec nejede ? A proč není naopak v článku informace o dopravci Leo Express který přes Bohumín jezdí naprosto běžně směr Karviná ? On RegioJet opravdu není jediný soukromník na světě.

+20/0
11.2.2016 9:48

S53t15e72p50a38n 70T49o76t79h 8658649685548

to je dobrá poznámka... R^

+1/0
11.2.2016 9:52

D52a95n63i35e35l 56T68s35c57h61e19r92n54a86y 2225412369332

No hlavne chybi taktez veledulezita informace o tom, ze Australske drahy diky teto udalosti taktez neutrpely zadne skody

+7/−1
11.2.2016 10:00

J64i57r53k21a 59D87v89o61ř47á31k 4575380553158

No vidíte, a to tam ani není podpis -js-. Čili to bude asi nějaká epidemie.

+1/0
11.2.2016 10:11

J67a88n 48K65o63b64ě62r92s70k90ý 1950786941513

Už to doplnili...

0/0
11.2.2016 10:50

F58r18a50n55t11i16š24e43k 61L63o16s 2120873132976

Dle mne hrubé podcenění protipožární ochrany. Pracoval jsem v řadě zahraničních firem a tam bylo běžné že se kabelové rozvody a rozvodny opatřovaly protipožární ochrannou pěnou, jinak se jedná asi o stejnou nebo podobnou pěnu která byla použita v mokrém a zaplavovaném tunelu Blanka, tam byla navíc a v Bohumíně chyběla. Fakt je ten že ta pěna je dosti drahá ale její použití na správných místech ma své opodstatnění

+3/0
11.2.2016 9:23

V39i78k51t92o30r 53N88á32r57o77ž42n61ý 3729612748

Zase jsou nějaké normy a v železničním provozu dost tvrdé. Bez jejich splnění by to nikdo nezkolaudoval ani neuvedl do provozu...

+2/0
11.2.2016 10:08

J25i18r39k80a 20D90v30o50ř24á21k 4535140823468

Přesně tak. Na druhou stranu si můžeme být jistí, že pokud je k tomu žádná z těch mnoha prodražujících norem nedonutila, další utrácení si už sami od sebe rozhodně nedovolili.

0/0
11.2.2016 10:13

J77o59s65e33f 23N29a97d75r34c16h28a10l 9403171921373

Právě v radiu hlásili úmyslné zapálení:-P

+6/0
11.2.2016 8:42

R54a49d27i52m 33D35u90d95a 3828569243670

Nebo že by se dostalo vysoké napětí do rozvodů nízkého napětí? Stavědlo je plné lidí a zamknutý.

0/0
11.2.2016 8:55

R97a88d47i17m 21D71u91d53a 3298429743850

Ty fotky jsou trošku mimo. Ne? To není stavědlo, ale nějaká hala s portálovým jeřábem.

+1/−1
11.2.2016 8:34

R49a19d89i39m 49D13u97d91a 3958749933100

Jsem nedočetl do konce:-).

0/0
11.2.2016 8:41

F79r56a54n80t76i18š18e55k 30L18o38s 2270943552186

No taky mne to zarazilo ale dále v článku píší že hořela i opravna kolejových vozidel takže ta fotka je asi tam odtud

+1/0
11.2.2016 9:24

J85a87n 59K62l67i98m18a 7620933840872

Moderňí řízení je velice nebezpečné. V Praze se Otevírá barák z kterého bude řízena doslova celá republika. Stačí aby 200 dispečerů ve směně dostalo z podnikové jídelny salmonelu a v republice se mesíc nehne kolo.

+8/−1
11.2.2016 8:30

K97r89y60š49t72o97f 18L89a62n39í94k 1829450725225

to je ještě legrace, ale co kdyby se to stalo třeba u RLP v Jenci, ze..

+1/0
11.2.2016 8:37

J65a57n 32K24l43i30m63a 7240473390372

Tak se nestane vůbec nic. záložní řízení u řízení letového provozu umožnuje řidit provoz z Berlína funguje to i naopak sice v nouzovem režimu ale fungovalo by to.dále řízení vlaků je naročnejší než řízení letadel.

0/0
11.2.2016 9:20

J74i85ř47í 85N71o65v81á85k 3563689818326

Tam by se ty výhybky zamykaly dost blbě ;-D

0/0
11.2.2016 9:34

J10i47r64k64a 60D34v50o24ř47á95k 4205760923288

Proč? Switchů tam určitě mají taky požehnaně a jistě budou v nějaké zamčené škatuli nebo místnosti.;-D

0/0
11.2.2016 10:24

F72r30a72n59t60i32š73e86k 60V31a27n95ě56k 1197354767907

Tak místo v křesle budou sedět na kýblu.:-)

+1/0
11.2.2016 10:13

J89i65ř19í 67P59r82ů94š23a 7105102425269

Nebudou to ani celé Čechy jen hlavní tratě. Navíc všichni nebudou jíst to samé jídlo (bude min. 5 směn) a když tak budou pohotovostní výpravčí dost daleko od Prahy.

+1/0
11.2.2016 12:08

G97u91s28t22a51v 92S32o34j34k93a 1938713775304

Auta stojí, vlaky jedou.

+3/−4
11.2.2016 8:28

J67i17r51k98a 72D33v56o40ř11á19k 4435450763178

Vždyť jedou. Různých omezení provozu na silnicích jsou taky mraky.

+2/0
11.2.2016 9:48

J72i58ř27í 15T75a94l41a18c75k13o 1343831114817

Přesto, že máme rozsáhlý systém hasičské ochrany stále někde hoří, je to důkazem špatné prevence, které se asi moc nevěnujeme.

+3/−6
11.2.2016 8:26

J95o28s86e87f 98N51a40d95r49c76h53a12l 9253881581813

A co takhle naštvanej ajzboňák? Nebo snad inteligentní musulman?;-D

+4/0
11.2.2016 8:38

J44i43r30k72a 16D28v27o98ř39á68k 4545640823678

A nejlepší prevence proti žhářství je postřílet všechno obyvatelstvo, nebo jak jste to myslel?

0/−2
11.2.2016 10:16

F96r89a36n38t52i22š19e90k 14H80á67j94e15k 2256899851465

Auta stojí, vlaky jedou !!!

+1/−2
11.2.2016 8:25

J59i73r41k82a 60D76v81o63ř95á87k 4275430433688

Viz výše.

0/0
11.2.2016 10:16
Foto

J72a97n58a 50K24o58z12á78k66o76v63á 75V34o67l90r38á41b62o79v94á 9223814325891

Jsem zvědavá co se bude dít, když požár náhodou vyřadí z provozu např. datové úložiště ministerstva financí v Pardubicích, kde se budou sbíhat všechny jednotlivé tržby z EET. To bude také důležitá ekonomika stát a v provozu bude až za týden?

+11/−3
11.2.2016 8:20

K24r35y39š49t35o78f 74L32a41n82í18k 1549890655865

bych to nedramatizoval, když nejde o život, tak jde o ho...

+2/0
11.2.2016 8:25

J17i78ř81í 19N65o57v91á85k 3533329438186

O život půjde, když ti bez účtenky neprodají ani suchý chleba. Maximálně si budeš moci u Andrejovo kamarádů ukrást hrst řepky.

0/0
11.2.2016 9:36

B32o30h61u46s82l82a32v 20K73r33á33l14í43k 2451800679786

Pokud bude zavedena EET, tak se stejně většina ekonomiky dávno přesune na černý trh.

0/0
11.2.2016 15:36

T76o34m50á34š 82T96a84t56í33č39e13k 5700122950418

Tady je někdo invenční! :-)

0/−3
11.2.2016 8:33

S12t57e23p85a57n 98T84o44t26h 8428629125458

zálohovat datový úložiště je něco jinýho, než elektro-mechanický zařízení na desitkách kilometrů...

0/0
11.2.2016 9:50

D46a38n96i78e24l 60T12s97c59h20e46r73n37a16y 2785222299232

otazka je jestli vubec provozovatel vi co je to datove uloziste? Podle toho co to bude stat tak je zajima spis, kolik na tom kdo urve, nez jestli to bude mit nejaky prinos

0/0
11.2.2016 10:04

V42í30t 75B90r56z86o80b81o44h60a91t86ý 7310472603561

sice neznám zákon o EET, nicméně znám princip na kterém budou samotná zařízení EET pracovat a vesměs všechny umí při výpadku internetu, či jinému problému se spojením na portál Ministestva financí, údaje o platbách uložit do paměti a odeslat je při znovuobnovení spojení

0/0
11.2.2016 10:25

J58a54r24o51s67l14a45v 31K65a82d84l78e78c 5861659302821

Nové technologie provozu;-D;-D;-DRv

+3/0
11.2.2016 8:14

P21e86t21r 87M58u57n25z43a63r 1685241769226

Mě spíš zaráží, že tam nemají čidla EPS? Majetek za miliony, ale pár fufníku na EPS nezbylo?

+2/−5
11.2.2016 7:59

J58i89ř25í 81E91r36b54e25n 1763204646917

EPS požár pouze oznamuje, ale nezabrání mu - a ani ho nezlikviduje. A za určitých okolností (trvající elektrický oblouk, hořlaviny, průvan, okysličující materiál typu polyuretanu aj.) je celá místnost v plamenech během pěti minut, kdy hasiči teprve rozbalují hadice...

+10/0
11.2.2016 8:08

J15i76n17d93ř25i23c76h 79K10u19c58h12a97ř 4426213608

Četl jsem rozhovor s nějakým hasičem. Říkal tam, že na uhašení požáru v první minutě stačí sklenička vody, ve druhé minutě kýbl vody, ve třetí minutě cisterna vody a ve čtvrté je třeba těch cisteren a zasahujících hasičů několik

+12/−1
11.2.2016 8:15

L82u52k36á33š 71R75y67c13h86l52ý 5417496523727

jj zejména, když hoří nějaké elektrovybavení jako v tomto případě, tak voda bude supr hasící prostředek.

+7/0
11.2.2016 8:23

J56i94n16d21ř50i62c98h 29K85u87c24h66a63ř 4566903818

Opravdu myslíte, že smyslem mého příspěvku bylo hasit vše vodou?

+2/0
11.2.2016 9:44

L70u41k53á12š 88R53y47c87h33l12ý 5897646613757

Spíš to znělo, jako by se každý včas detekovaný požár dal uhasit mávnutím ruky. Ovšem to vyvrací mimojiné i video přiložené o příspěvek níže;-)

0/0
11.2.2016 14:47

L70u14k33á15š 13R46y60c44h42l90ý 5737936373687

a pak neplatí to vždy viz toto video:

https://www.youtube.com/watch?v=dxaUj_rfkN4 (důležitá část od cca 0:45) tady by vám nepomohla sklenička už od nějaké 5-6 sekundy po začátku požáru.

0/0
11.2.2016 8:29

P68e25t83r 84V41e55s97e39l60ý 8985345672706

Tohle je situace přesně pro ty, co by nejraději naprosto vyloučili člověka z procesu rozhodování. Teď se stává nejceněším inventářem bohumínského nádraží člověk.

+30/0
11.2.2016 7:46

V14i30k84t11o33r 58N80á64r19o63ž26n94ý 3559482788

Přesně , v minulosti , když tam byla elektromechanika a mechanická návěstidla by byl podobný problém zvládnutelný lépe.

+5/−1
11.2.2016 8:08

J66i58n73d29ř83i32c14h 48K69u44c65h31a24ř 4716793648

Ale dlouhodobá propustnost trati byla poloviční

+5/0
11.2.2016 8:13

F43r98a26n74t43i19š42e92k 38L27o15s 2520303372466

Když si vzpomenu na mladá léta tak koleje byly přeplněné nákladními vlaky, takže o dnešní "zvýšené propustnosti bych nemluvil

+5/−1
11.2.2016 9:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.