Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Požár vyřadil z provozu stanici Bohumín, důležitá mezinárodní trať stojí

Požár, který ve středu pozdě večer vypukl v budově pro řízení provozu, dočasně ochromil železniční uzel Bohumín. Provoz ve stanici a na přilehlých úsecích přerušily nefunkční výhybky. České dráhy zajistily náhradní autobusovou dopravu na trase Dětmarovice - Ostrava, hlavní nádraží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L43u42c80i25a43n 19P24a11p22a33z48i87a83n 5484167171865

A kde je záložní rezervní funkční řešení? Nikde! Honba za maximalizací zisku, resp. minimalizaci nákladů má své kapitalistické tržní plody. Děkujeme!

+1/−3
12.2.2016 2:36

J23a31n 68K45o39b94ě70r95s54k23ý 1550346591493

Tady je o tom Leo Expressu když iDNES na něj asi zapomněla: Spoje LE 1350, LE 1351, LE 1353 a LE 1362 jsou odřeknuty.

Cestující ze spoje LE 1353 (Praha hl.n.-Karviná hl.n.) mohou do stanic Kolín až Přerov využít spoj LE 1355 (Praha hl.n.-Staré Město u Uh.Hr.), cestující do stanic Hranice na Moravě až Karviná hl.n. mohou využít spoj LE 1357 (Praha hl.n.-Karviná hl.n.).

Cestující ze spoje LE 1362 (Karviná hl.n.-Praha hl.n.) mohou využít spoje LE 1364 (Karviná hl.n.-Praha hl.n.).

LE 1358 čeká na zprovoznění výhybek ve stanici Bohumín, bližší informace budou upřesněny.

Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení.

+2/0
11.2.2016 10:18

D46a24n28i80e34l 33T63s50c68h98e97r13n24a90y 2535572149852

A kdo to zapalil? Teroristi? nebo onen znamy Ono Samo Seto?

+1/0
11.2.2016 9:57

J87a83n 77K28o70b41ě13r46s19k29ý 1870956671753

Proč je v článku zcela nepodstatná informace o RegioJetu který přes Bohumín vůbec nejede ? A proč není naopak v článku informace o dopravci Leo Express který přes Bohumín jezdí naprosto běžně směr Karviná ? On RegioJet opravdu není jediný soukromník na světě.

+20/0
11.2.2016 9:48

S62t82e12p73a64n 67T81o83t33h 8718629685468

to je dobrá poznámka... R^

+1/0
11.2.2016 9:52

D36a80n79i51e95l 18T69s46c74h71e27r52n85a76y 2865232449612

No hlavne chybi taktez veledulezita informace o tom, ze Australske drahy diky teto udalosti taktez neutrpely zadne skody

+7/−1
11.2.2016 10:00

J71i41r31k49a 40D88v79o92ř46á13k 4135600153658

No vidíte, a to tam ani není podpis -js-. Čili to bude asi nějaká epidemie.

+1/0
11.2.2016 10:11

J12a93n 76K65o39b76ě90r86s97k39ý 1860206831303

Už to doplnili...

0/0
11.2.2016 10:50

F77r89a94n69t87i19š89e37k 25L86o49s 2900713132716

Dle mne hrubé podcenění protipožární ochrany. Pracoval jsem v řadě zahraničních firem a tam bylo běžné že se kabelové rozvody a rozvodny opatřovaly protipožární ochrannou pěnou, jinak se jedná asi o stejnou nebo podobnou pěnu která byla použita v mokrém a zaplavovaném tunelu Blanka, tam byla navíc a v Bohumíně chyběla. Fakt je ten že ta pěna je dosti drahá ale její použití na správných místech ma své opodstatnění

+3/0
11.2.2016 9:23

V65i42k24t66o61r 50N91á10r30o83ž67n69ý 3849432908

Zase jsou nějaké normy a v železničním provozu dost tvrdé. Bez jejich splnění by to nikdo nezkolaudoval ani neuvedl do provozu...

+2/0
11.2.2016 10:08

J61i30r14k58a 24D56v17o42ř71á94k 4745730783888

Přesně tak. Na druhou stranu si můžeme být jistí, že pokud je k tomu žádná z těch mnoha prodražujících norem nedonutila, další utrácení si už sami od sebe rozhodně nedovolili.

0/0
11.2.2016 10:13

J25o48s15e87f 25N41a96d72r53c32h79a85l 9893731841303

Právě v radiu hlásili úmyslné zapálení:-P

+6/0
11.2.2016 8:42

R48a15d93i33m 34D29u85d22a 3888249583980

Nebo že by se dostalo vysoké napětí do rozvodů nízkého napětí? Stavědlo je plné lidí a zamknutý.

0/0
11.2.2016 8:55

R51a70d85i75m 22D20u15d45a 3618819683110

Ty fotky jsou trošku mimo. Ne? To není stavědlo, ale nějaká hala s portálovým jeřábem.

+1/−1
11.2.2016 8:34

R93a87d75i81m 78D37u65d42a 3578519563690

Jsem nedočetl do konce:-).

0/0
11.2.2016 8:41

F79r55a64n94t61i91š98e10k 81L96o31s 2810453132726

No taky mne to zarazilo ale dále v článku píší že hořela i opravna kolejových vozidel takže ta fotka je asi tam odtud

+1/0
11.2.2016 9:24

J78a68n 49K67l65i45m91a 7380453520142

Moderňí řízení je velice nebezpečné. V Praze se Otevírá barák z kterého bude řízena doslova celá republika. Stačí aby 200 dispečerů ve směně dostalo z podnikové jídelny salmonelu a v republice se mesíc nehne kolo.

+8/−1
11.2.2016 8:30

K43r60y58š25t51o10f 23L26a94n66í54k 1199830695825

to je ještě legrace, ale co kdyby se to stalo třeba u RLP v Jenci, ze..

+1/0
11.2.2016 8:37

J68a29n 96K66l92i45m74a 7640863730172

Tak se nestane vůbec nic. záložní řízení u řízení letového provozu umožnuje řidit provoz z Berlína funguje to i naopak sice v nouzovem režimu ale fungovalo by to.dále řízení vlaků je naročnejší než řízení letadel.

0/0
11.2.2016 9:20

J82i89ř33í 87N26o29v52á57k 3583479518666

Tam by se ty výhybky zamykaly dost blbě ;-D

0/0
11.2.2016 9:34

J55i31r68k28a 17D16v34o59ř65á97k 4825750723418

Proč? Switchů tam určitě mají taky požehnaně a jistě budou v nějaké zamčené škatuli nebo místnosti.;-D

0/0
11.2.2016 10:24

F77r58a67n67t95i71š51e43k 26V33a91n17ě49k 1357664357207

Tak místo v křesle budou sedět na kýblu.:-)

+1/0
11.2.2016 10:13

J44i27ř61í 50P45r34ů27š67a 7575622235519

Nebudou to ani celé Čechy jen hlavní tratě. Navíc všichni nebudou jíst to samé jídlo (bude min. 5 směn) a když tak budou pohotovostní výpravčí dost daleko od Prahy.

+1/0
11.2.2016 12:08

G83u17s57t25a84v 50S92o89j90k51a 1798243215144

Auta stojí, vlaky jedou.

+3/−4
11.2.2016 8:28

J44i36r10k66a 97D92v39o86ř47á58k 4205890423338

Vždyť jedou. Různých omezení provozu na silnicích jsou taky mraky.

+2/0
11.2.2016 9:48

J50i98ř48í 19T37a91l42a26c44k91o 1633841724457

Přesto, že máme rozsáhlý systém hasičské ochrany stále někde hoří, je to důkazem špatné prevence, které se asi moc nevěnujeme.

+3/−6
11.2.2016 8:26

J29o92s46e46f 39N41a89d89r67c89h63a30l 9213951681973

A co takhle naštvanej ajzboňák? Nebo snad inteligentní musulman?;-D

+4/0
11.2.2016 8:38

J14i93r17k68a 48D90v13o70ř86á28k 4715270903178

A nejlepší prevence proti žhářství je postřílet všechno obyvatelstvo, nebo jak jste to myslel?

0/−2
11.2.2016 10:16

F13r23a29n93t67i54š22e72k 60H11á43j59e41k 2576549161795

Auta stojí, vlaky jedou !!!

+1/−2
11.2.2016 8:25

J45i57r46k86a 68D76v13o95ř38á88k 4755590203698

Viz výše.

0/0
11.2.2016 10:16

J71a97n59a 86K50o11z27á38k24o85v41á 43V16o35l88r58á54b25o79v48á 9353694545301

Jsem zvědavá co se bude dít, když požár náhodou vyřadí z provozu např. datové úložiště ministerstva financí v Pardubicích, kde se budou sbíhat všechny jednotlivé tržby z EET. To bude také důležitá ekonomika stát a v provozu bude až za týden?

+11/−3
11.2.2016 8:20

K43r45y26š96t39o64f 45L23a49n41í70k 1609810705135

bych to nedramatizoval, když nejde o život, tak jde o ho...

+2/0
11.2.2016 8:25

J15i62ř16í 43N60o55v35á70k 3773179788436

O život půjde, když ti bez účtenky neprodají ani suchý chleba. Maximálně si budeš moci u Andrejovo kamarádů ukrást hrst řepky.

0/0
11.2.2016 9:36

B59o78h71u43s11l53a38v 53K15r84á30l98í58k 2491280939746

Pokud bude zavedena EET, tak se stejně většina ekonomiky dávno přesune na černý trh.

0/0
11.2.2016 15:36

T63o37m75á83š 21T74a85t29í36č92e74k 5180742480888

Tady je někdo invenční! :-)

0/−3
11.2.2016 8:33

S59t31e84p43a77n 97T68o16t52h 8278979305428

zálohovat datový úložiště je něco jinýho, než elektro-mechanický zařízení na desitkách kilometrů...

0/0
11.2.2016 9:50

D17a83n20i36e40l 94T23s78c12h59e47r13n85a24y 2745592639452

otazka je jestli vubec provozovatel vi co je to datove uloziste? Podle toho co to bude stat tak je zajima spis, kolik na tom kdo urve, nez jestli to bude mit nejaky prinos

0/0
11.2.2016 10:04

V39í46t 40B49r37z63o83b26o76h94a30t33ý 7660232543531

sice neznám zákon o EET, nicméně znám princip na kterém budou samotná zařízení EET pracovat a vesměs všechny umí při výpadku internetu, či jinému problému se spojením na portál Ministestva financí, údaje o platbách uložit do paměti a odeslat je při znovuobnovení spojení

0/0
11.2.2016 10:25

J21a51r81o47s76l78a34v 20K56a70d47l39e90c 5821939562871

Nové technologie provozu;-D;-D;-DRv

+3/0
11.2.2016 8:14

P81e68t82r 11M66u56n56z52a24r 1285271589786

Mě spíš zaráží, že tam nemají čidla EPS? Majetek za miliony, ale pár fufníku na EPS nezbylo?

+2/−5
11.2.2016 7:59

J92i34ř58í 42E12r32b76e26n 1673604216297

EPS požár pouze oznamuje, ale nezabrání mu - a ani ho nezlikviduje. A za určitých okolností (trvající elektrický oblouk, hořlaviny, průvan, okysličující materiál typu polyuretanu aj.) je celá místnost v plamenech během pěti minut, kdy hasiči teprve rozbalují hadice...

+10/0
11.2.2016 8:08

J92i65n26d53ř34i92c10h 73K44u83c53h70a51ř 4546943358

Četl jsem rozhovor s nějakým hasičem. Říkal tam, že na uhašení požáru v první minutě stačí sklenička vody, ve druhé minutě kýbl vody, ve třetí minutě cisterna vody a ve čtvrté je třeba těch cisteren a zasahujících hasičů několik

+12/−1
11.2.2016 8:15

L94u61k59á16š 61R76y77c22h80l58ý 5807716783717

jj zejména, když hoří nějaké elektrovybavení jako v tomto případě, tak voda bude supr hasící prostředek.

+7/0
11.2.2016 8:23

J23i18n71d80ř73i89c40h 97K89u35c27h83a43ř 4186793868

Opravdu myslíte, že smyslem mého příspěvku bylo hasit vše vodou?

+2/0
11.2.2016 9:44

L89u56k37á51š 31R16y10c14h67l25ý 5877136723747

Spíš to znělo, jako by se každý včas detekovaný požár dal uhasit mávnutím ruky. Ovšem to vyvrací mimojiné i video přiložené o příspěvek níže;-)

0/0
11.2.2016 14:47

L21u38k93á71š 70R45y98c69h79l14ý 5947956703347

a pak neplatí to vždy viz toto video:

https://www.youtube.com/watch?v=dxaUj_rfkN4 (důležitá část od cca 0:45) tady by vám nepomohla sklenička už od nějaké 5-6 sekundy po začátku požáru.

0/0
11.2.2016 8:29

P88e76t42r 69V41e93s67e33l44ý 8375505162176

Tohle je situace přesně pro ty, co by nejraději naprosto vyloučili člověka z procesu rozhodování. Teď se stává nejceněším inventářem bohumínského nádraží člověk.

+30/0
11.2.2016 7:46

V67i23k57t12o36r 35N24á23r87o88ž71n46ý 3449872308

Přesně , v minulosti , když tam byla elektromechanika a mechanická návěstidla by byl podobný problém zvládnutelný lépe.

+5/−1
11.2.2016 8:08

J76i32n55d34ř44i74c24h 90K82u28c71h77a16ř 4866933668

Ale dlouhodobá propustnost trati byla poloviční

+5/0
11.2.2016 8:13

F30r63a37n41t56i32š11e67k 69L56o20s 2110863702326

Když si vzpomenu na mladá léta tak koleje byly přeplněné nákladními vlaky, takže o dnešní "zvýšené propustnosti bych nemluvil

+5/−1
11.2.2016 9:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.