Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Požár vyřadil z provozu stanici Bohumín, důležitá mezinárodní trať stojí

Požár, který ve středu pozdě večer vypukl v budově pro řízení provozu, dočasně ochromil železniční uzel Bohumín. Provoz ve stanici a na přilehlých úsecích přerušily nefunkční výhybky. České dráhy zajistily náhradní autobusovou dopravu na trase Dětmarovice - Ostrava, hlavní nádraží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L57u90c81i86a27n 35P44a79p97a85z20i16a56n 5384977551285

A kde je záložní rezervní funkční řešení? Nikde! Honba za maximalizací zisku, resp. minimalizaci nákladů má své kapitalistické tržní plody. Děkujeme!

+1/−3
12.2.2016 2:36

J96a18n 62K66o87b12ě24r57s44k16ý 1140486191523

Tady je o tom Leo Expressu když iDNES na něj asi zapomněla: Spoje LE 1350, LE 1351, LE 1353 a LE 1362 jsou odřeknuty.

Cestující ze spoje LE 1353 (Praha hl.n.-Karviná hl.n.) mohou do stanic Kolín až Přerov využít spoj LE 1355 (Praha hl.n.-Staré Město u Uh.Hr.), cestující do stanic Hranice na Moravě až Karviná hl.n. mohou využít spoj LE 1357 (Praha hl.n.-Karviná hl.n.).

Cestující ze spoje LE 1362 (Karviná hl.n.-Praha hl.n.) mohou využít spoje LE 1364 (Karviná hl.n.-Praha hl.n.).

LE 1358 čeká na zprovoznění výhybek ve stanici Bohumín, bližší informace budou upřesněny.

Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení.

+2/0
11.2.2016 10:18

D84a20n10i62e64l 90T86s26c49h76e56r66n52a25y 2395822949822

A kdo to zapalil? Teroristi? nebo onen znamy Ono Samo Seto?

+1/0
11.2.2016 9:57

J13a94n 80K54o73b79ě69r87s66k38ý 1820296401403

Proč je v článku zcela nepodstatná informace o RegioJetu který přes Bohumín vůbec nejede ? A proč není naopak v článku informace o dopravci Leo Express který přes Bohumín jezdí naprosto běžně směr Karviná ? On RegioJet opravdu není jediný soukromník na světě.

+20/0
11.2.2016 9:48

S87t43e34p95a55n 75T43o63t40h 8798689855208

to je dobrá poznámka... R^

+1/0
11.2.2016 9:52

D30a59n98i28e60l 21T30s44c24h70e40r46n30a91y 2755332589432

No hlavne chybi taktez veledulezita informace o tom, ze Australske drahy diky teto udalosti taktez neutrpely zadne skody

+7/−1
11.2.2016 10:00

J29i45r25k77a 18D89v43o36ř29á49k 4495630113848

No vidíte, a to tam ani není podpis -js-. Čili to bude asi nějaká epidemie.

+1/0
11.2.2016 10:11

J86a69n 48K38o66b19ě31r18s19k94ý 1730716931583

Už to doplnili...

0/0
11.2.2016 10:50

F35r82a66n39t81i46š48e50k 94L51o50s 2190843332906

Dle mne hrubé podcenění protipožární ochrany. Pracoval jsem v řadě zahraničních firem a tam bylo běžné že se kabelové rozvody a rozvodny opatřovaly protipožární ochrannou pěnou, jinak se jedná asi o stejnou nebo podobnou pěnu která byla použita v mokrém a zaplavovaném tunelu Blanka, tam byla navíc a v Bohumíně chyběla. Fakt je ten že ta pěna je dosti drahá ale její použití na správných místech ma své opodstatnění

+3/0
11.2.2016 9:23

V80i94k59t69o54r 58N60á52r47o65ž48n21ý 3219352298

Zase jsou nějaké normy a v železničním provozu dost tvrdé. Bez jejich splnění by to nikdo nezkolaudoval ani neuvedl do provozu...

+2/0
11.2.2016 10:08

J14i46r94k83a 11D45v81o19ř81á64k 4455460733958

Přesně tak. Na druhou stranu si můžeme být jistí, že pokud je k tomu žádná z těch mnoha prodražujících norem nedonutila, další utrácení si už sami od sebe rozhodně nedovolili.

0/0
11.2.2016 10:13

J86o57s33e97f 26N38a10d24r12c48h98a74l 9393281721433

Právě v radiu hlásili úmyslné zapálení:-P

+6/0
11.2.2016 8:42

R34a37d24i74m 47D14u24d11a 3328559973850

Nebo že by se dostalo vysoké napětí do rozvodů nízkého napětí? Stavědlo je plné lidí a zamknutý.

0/0
11.2.2016 8:55

R76a15d19i22m 85D56u59d18a 3248239943960

Ty fotky jsou trošku mimo. Ne? To není stavědlo, ale nějaká hala s portálovým jeřábem.

+1/−1
11.2.2016 8:34

R29a89d44i55m 83D35u15d63a 3458479393180

Jsem nedočetl do konce:-).

0/0
11.2.2016 8:41

F31r98a58n82t42i32š74e70k 39L23o46s 2950393862886

No taky mne to zarazilo ale dále v článku píší že hořela i opravna kolejových vozidel takže ta fotka je asi tam odtud

+1/0
11.2.2016 9:24

J82a67n 64K28l20i41m27a 7540573690682

Moderňí řízení je velice nebezpečné. V Praze se Otevírá barák z kterého bude řízena doslova celá republika. Stačí aby 200 dispečerů ve směně dostalo z podnikové jídelny salmonelu a v republice se mesíc nehne kolo.

+8/−1
11.2.2016 8:30

K27r95y49š44t49o38f 74L10a89n85í96k 1769750905475

to je ještě legrace, ale co kdyby se to stalo třeba u RLP v Jenci, ze..

+1/0
11.2.2016 8:37

J34a66n 15K53l47i25m96a 7460323940802

Tak se nestane vůbec nic. záložní řízení u řízení letového provozu umožnuje řidit provoz z Berlína funguje to i naopak sice v nouzovem režimu ale fungovalo by to.dále řízení vlaků je naročnejší než řízení letadel.

0/0
11.2.2016 9:20

J29i29ř75í 14N53o11v23á73k 3153789308936

Tam by se ty výhybky zamykaly dost blbě ;-D

0/0
11.2.2016 9:34

J73i17r31k38a 95D13v84o90ř87á36k 4725170593488

Proč? Switchů tam určitě mají taky požehnaně a jistě budou v nějaké zamčené škatuli nebo místnosti.;-D

0/0
11.2.2016 10:24

F14r31a52n30t59i27š49e68k 19V55a34n85ě41k 1957634127857

Tak místo v křesle budou sedět na kýblu.:-)

+1/0
11.2.2016 10:13

J68i13ř72í 41P45r25ů86š10a 7435462145919

Nebudou to ani celé Čechy jen hlavní tratě. Navíc všichni nebudou jíst to samé jídlo (bude min. 5 směn) a když tak budou pohotovostní výpravčí dost daleko od Prahy.

+1/0
11.2.2016 12:08

G91u56s67t54a14v 96S90o30j83k28a 1138543155964

Auta stojí, vlaky jedou.

+3/−4
11.2.2016 8:28

J75i14r19k70a 88D37v85o50ř13á14k 4855170673158

Vždyť jedou. Různých omezení provozu na silnicích jsou taky mraky.

+2/0
11.2.2016 9:48

J65i29ř26í 79T44a75l27a98c65k41o 1363981714807

Přesto, že máme rozsáhlý systém hasičské ochrany stále někde hoří, je to důkazem špatné prevence, které se asi moc nevěnujeme.

+3/−6
11.2.2016 8:26

J11o49s98e27f 36N48a49d81r90c71h57a76l 9163511521633

A co takhle naštvanej ajzboňák? Nebo snad inteligentní musulman?;-D

+4/0
11.2.2016 8:38

J67i96r38k85a 64D64v12o32ř19á38k 4785760473778

A nejlepší prevence proti žhářství je postřílet všechno obyvatelstvo, nebo jak jste to myslel?

0/−2
11.2.2016 10:16

F44r88a64n15t48i62š14e68k 79H29á64j82e37k 2536329671695

Auta stojí, vlaky jedou !!!

+1/−2
11.2.2016 8:25

J55i11r72k38a 69D85v26o46ř46á75k 4175960683728

Viz výše.

0/0
11.2.2016 10:16
Foto

J43a22n37a 67K21o11z12á88k59o98v26á 19V30o80l36r58á10b51o68v12á 9303464145151

Jsem zvědavá co se bude dít, když požár náhodou vyřadí z provozu např. datové úložiště ministerstva financí v Pardubicích, kde se budou sbíhat všechny jednotlivé tržby z EET. To bude také důležitá ekonomika stát a v provozu bude až za týden?

+11/−3
11.2.2016 8:20

K29r78y87š11t26o37f 60L81a59n91í48k 1259260635555

bych to nedramatizoval, když nejde o život, tak jde o ho...

+2/0
11.2.2016 8:25

J68i72ř65í 50N73o22v59á65k 3443199878756

O život půjde, když ti bez účtenky neprodají ani suchý chleba. Maximálně si budeš moci u Andrejovo kamarádů ukrást hrst řepky.

0/0
11.2.2016 9:36

B65o38h66u52s96l18a32v 47K41r22á11l72í32k 2471430599386

Pokud bude zavedena EET, tak se stejně většina ekonomiky dávno přesune na černý trh.

0/0
11.2.2016 15:36

T41o21m41á45š 94T10a38t63í94č39e92k 5680232530918

Tady je někdo invenční! :-)

0/−3
11.2.2016 8:33

S37t60e94p53a92n 48T51o16t93h 8258239555718

zálohovat datový úložiště je něco jinýho, než elektro-mechanický zařízení na desitkách kilometrů...

0/0
11.2.2016 9:50

D92a28n36i77e10l 36T12s96c56h39e69r38n37a87y 2125772399782

otazka je jestli vubec provozovatel vi co je to datove uloziste? Podle toho co to bude stat tak je zajima spis, kolik na tom kdo urve, nez jestli to bude mit nejaky prinos

0/0
11.2.2016 10:04

V28í68t 18B45r70z51o89b66o88h89a14t47ý 7290802533661

sice neznám zákon o EET, nicméně znám princip na kterém budou samotná zařízení EET pracovat a vesměs všechny umí při výpadku internetu, či jinému problému se spojením na portál Ministestva financí, údaje o platbách uložit do paměti a odeslat je při znovuobnovení spojení

0/0
11.2.2016 10:25

J70a75r13o24s68l85a50v 93K80a31d35l24e65c 5601499382631

Nové technologie provozu;-D;-D;-DRv

+3/0
11.2.2016 8:14

P46e94t86r 63M56u57n83z86a42r 1475221929186

Mě spíš zaráží, že tam nemají čidla EPS? Majetek za miliony, ale pár fufníku na EPS nezbylo?

+2/−5
11.2.2016 7:59

J19i87ř83í 69E27r35b74e24n 1193414276247

EPS požár pouze oznamuje, ale nezabrání mu - a ani ho nezlikviduje. A za určitých okolností (trvající elektrický oblouk, hořlaviny, průvan, okysličující materiál typu polyuretanu aj.) je celá místnost v plamenech během pěti minut, kdy hasiči teprve rozbalují hadice...

+10/0
11.2.2016 8:08

J64i49n26d75ř11i38c50h 75K82u82c85h66a13ř 4236283288

Četl jsem rozhovor s nějakým hasičem. Říkal tam, že na uhašení požáru v první minutě stačí sklenička vody, ve druhé minutě kýbl vody, ve třetí minutě cisterna vody a ve čtvrté je třeba těch cisteren a zasahujících hasičů několik

+12/−1
11.2.2016 8:15

L37u36k48á38š 11R71y21c47h40l94ý 5427246623497

jj zejména, když hoří nějaké elektrovybavení jako v tomto případě, tak voda bude supr hasící prostředek.

+7/0
11.2.2016 8:23

J37i62n68d48ř91i18c67h 21K41u19c71h26a34ř 4366113278

Opravdu myslíte, že smyslem mého příspěvku bylo hasit vše vodou?

+2/0
11.2.2016 9:44

L66u13k16á55š 85R82y92c88h22l91ý 5377786443167

Spíš to znělo, jako by se každý včas detekovaný požár dal uhasit mávnutím ruky. Ovšem to vyvrací mimojiné i video přiložené o příspěvek níže;-)

0/0
11.2.2016 14:47

L94u35k22á42š 54R32y96c63h31l20ý 5607266933387

a pak neplatí to vždy viz toto video:

https://www.youtube.com/watch?v=dxaUj_rfkN4 (důležitá část od cca 0:45) tady by vám nepomohla sklenička už od nějaké 5-6 sekundy po začátku požáru.

0/0
11.2.2016 8:29

P65e83t47r 83V45e22s37e38l17ý 8165635542696

Tohle je situace přesně pro ty, co by nejraději naprosto vyloučili člověka z procesu rozhodování. Teď se stává nejceněším inventářem bohumínského nádraží člověk.

+30/0
11.2.2016 7:46

V79i35k98t79o87r 75N35á23r45o14ž90n81ý 3789302138

Přesně , v minulosti , když tam byla elektromechanika a mechanická návěstidla by byl podobný problém zvládnutelný lépe.

+5/−1
11.2.2016 8:08

J81i95n94d69ř87i63c32h 38K54u52c42h32a78ř 4656283158

Ale dlouhodobá propustnost trati byla poloviční

+5/0
11.2.2016 8:13

F78r10a62n26t37i31š39e71k 49L68o24s 2300793552126

Když si vzpomenu na mladá léta tak koleje byly přeplněné nákladními vlaky, takže o dnešní "zvýšené propustnosti bych nemluvil

+5/−1
11.2.2016 9:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.