Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Požár vyřadil z provozu stanici Bohumín, důležitá mezinárodní trať stojí

Požár, který ve středu pozdě večer vypukl v budově pro řízení provozu, dočasně ochromil železniční uzel Bohumín. Provoz ve stanici a na přilehlých úsecích přerušily nefunkční výhybky. České dráhy zajistily náhradní autobusovou dopravu na trase Dětmarovice - Ostrava, hlavní nádraží.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L34u17c95i37a80n 33P94a75p83a11z72i78a47n 5954717231605

A kde je záložní rezervní funkční řešení? Nikde! Honba za maximalizací zisku, resp. minimalizaci nákladů má své kapitalistické tržní plody. Děkujeme!

+1/−3
12.2.2016 2:36

J61a45n 93K40o30b84ě18r84s86k18ý 1670616751753

Tady je o tom Leo Expressu když iDNES na něj asi zapomněla: Spoje LE 1350, LE 1351, LE 1353 a LE 1362 jsou odřeknuty.

Cestující ze spoje LE 1353 (Praha hl.n.-Karviná hl.n.) mohou do stanic Kolín až Přerov využít spoj LE 1355 (Praha hl.n.-Staré Město u Uh.Hr.), cestující do stanic Hranice na Moravě až Karviná hl.n. mohou využít spoj LE 1357 (Praha hl.n.-Karviná hl.n.).

Cestující ze spoje LE 1362 (Karviná hl.n.-Praha hl.n.) mohou využít spoje LE 1364 (Karviná hl.n.-Praha hl.n.).

LE 1358 čeká na zprovoznění výhybek ve stanici Bohumín, bližší informace budou upřesněny.

Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení.

+2/0
11.2.2016 10:18

D42a45n35i78e94l 26T35s95c62h17e44r62n18a51y 2705392749832

A kdo to zapalil? Teroristi? nebo onen znamy Ono Samo Seto?

+1/0
11.2.2016 9:57

J38a83n 75K59o71b42ě10r21s30k52ý 1780606261373

Proč je v článku zcela nepodstatná informace o RegioJetu který přes Bohumín vůbec nejede ? A proč není naopak v článku informace o dopravci Leo Express který přes Bohumín jezdí naprosto běžně směr Karviná ? On RegioJet opravdu není jediný soukromník na světě.

+20/0
11.2.2016 9:48

S39t59e27p85a59n 77T81o39t75h 8368199535218

to je dobrá poznámka... R^

+1/0
11.2.2016 9:52

D27a55n18i20e75l 31T35s96c80h25e20r38n25a86y 2815722879212

No hlavne chybi taktez veledulezita informace o tom, ze Australske drahy diky teto udalosti taktez neutrpely zadne skody

+7/−1
11.2.2016 10:00

J46i14r87k33a 22D85v63o24ř22á94k 4835630393288

No vidíte, a to tam ani není podpis -js-. Čili to bude asi nějaká epidemie.

+1/0
11.2.2016 10:11

J62a48n 93K91o64b49ě11r98s51k37ý 1610766861203

Už to doplnili...

0/0
11.2.2016 10:50

F33r67a37n28t58i80š10e42k 45L94o29s 2210393592216

Dle mne hrubé podcenění protipožární ochrany. Pracoval jsem v řadě zahraničních firem a tam bylo běžné že se kabelové rozvody a rozvodny opatřovaly protipožární ochrannou pěnou, jinak se jedná asi o stejnou nebo podobnou pěnu která byla použita v mokrém a zaplavovaném tunelu Blanka, tam byla navíc a v Bohumíně chyběla. Fakt je ten že ta pěna je dosti drahá ale její použití na správných místech ma své opodstatnění

+3/0
11.2.2016 9:23

V41i45k68t47o63r 22N47á94r50o36ž87n33ý 3219402148

Zase jsou nějaké normy a v železničním provozu dost tvrdé. Bez jejich splnění by to nikdo nezkolaudoval ani neuvedl do provozu...

+2/0
11.2.2016 10:08

J51i80r59k50a 86D28v84o65ř39á46k 4385280973738

Přesně tak. Na druhou stranu si můžeme být jistí, že pokud je k tomu žádná z těch mnoha prodražujících norem nedonutila, další utrácení si už sami od sebe rozhodně nedovolili.

0/0
11.2.2016 10:13

J21o68s69e65f 39N50a44d34r38c84h33a32l 9943921201503

Právě v radiu hlásili úmyslné zapálení:-P

+6/0
11.2.2016 8:42

R63a59d12i36m 57D24u70d53a 3118509923380

Nebo že by se dostalo vysoké napětí do rozvodů nízkého napětí? Stavědlo je plné lidí a zamknutý.

0/0
11.2.2016 8:55

R42a18d82i47m 14D25u53d33a 3788119503610

Ty fotky jsou trošku mimo. Ne? To není stavědlo, ale nějaká hala s portálovým jeřábem.

+1/−1
11.2.2016 8:34

R77a54d94i98m 25D53u38d20a 3398279643590

Jsem nedočetl do konce:-).

0/0
11.2.2016 8:41

F90r36a66n81t20i88š47e27k 28L20o18s 2880643422106

No taky mne to zarazilo ale dále v článku píší že hořela i opravna kolejových vozidel takže ta fotka je asi tam odtud

+1/0
11.2.2016 9:24

J57a61n 85K19l20i43m80a 7420403540312

Moderňí řízení je velice nebezpečné. V Praze se Otevírá barák z kterého bude řízena doslova celá republika. Stačí aby 200 dispečerů ve směně dostalo z podnikové jídelny salmonelu a v republice se mesíc nehne kolo.

+8/−1
11.2.2016 8:30

K46r60y66š84t27o62f 19L37a30n32í40k 1859760895685

to je ještě legrace, ale co kdyby se to stalo třeba u RLP v Jenci, ze..

+1/0
11.2.2016 8:37

J91a20n 55K98l13i40m28a 7200933590792

Tak se nestane vůbec nic. záložní řízení u řízení letového provozu umožnuje řidit provoz z Berlína funguje to i naopak sice v nouzovem režimu ale fungovalo by to.dále řízení vlaků je naročnejší než řízení letadel.

0/0
11.2.2016 9:20

J93i67ř12í 58N48o39v88á60k 3273779328416

Tam by se ty výhybky zamykaly dost blbě ;-D

0/0
11.2.2016 9:34

J31i54r51k37a 40D45v25o50ř32á40k 4455580833638

Proč? Switchů tam určitě mají taky požehnaně a jistě budou v nějaké zamčené škatuli nebo místnosti.;-D

0/0
11.2.2016 10:24

F47r52a64n11t10i40š15e47k 41V72a84n64ě54k 1607694597927

Tak místo v křesle budou sedět na kýblu.:-)

+1/0
11.2.2016 10:13

J12i34ř70í 54P27r31ů37š78a 7295802375839

Nebudou to ani celé Čechy jen hlavní tratě. Navíc všichni nebudou jíst to samé jídlo (bude min. 5 směn) a když tak budou pohotovostní výpravčí dost daleko od Prahy.

+1/0
11.2.2016 12:08

G28u52s79t34a88v 35S16o18j61k58a 1668833595774

Auta stojí, vlaky jedou.

+3/−4
11.2.2016 8:28

J86i36r51k32a 86D21v26o87ř53á64k 4935420463168

Vždyť jedou. Různých omezení provozu na silnicích jsou taky mraky.

+2/0
11.2.2016 9:48

J71i40ř67í 32T57a82l78a66c84k81o 1253611694527

Přesto, že máme rozsáhlý systém hasičské ochrany stále někde hoří, je to důkazem špatné prevence, které se asi moc nevěnujeme.

+3/−6
11.2.2016 8:26

J62o51s71e42f 73N30a43d58r16c78h59a54l 9403511931363

A co takhle naštvanej ajzboňák? Nebo snad inteligentní musulman?;-D

+4/0
11.2.2016 8:38

J31i33r32k76a 46D30v44o14ř15á33k 4115470493678

A nejlepší prevence proti žhářství je postřílet všechno obyvatelstvo, nebo jak jste to myslel?

0/−2
11.2.2016 10:16

F94r98a39n83t38i57š81e60k 74H10á13j66e55k 2666699951965

Auta stojí, vlaky jedou !!!

+1/−2
11.2.2016 8:25

J11i91r72k70a 69D74v90o42ř18á22k 4355930693888

Viz výše.

0/0
11.2.2016 10:16
Foto

J28a64n83a 32K33o17z28á27k89o10v87á 28V70o23l29r95á63b46o18v16á 9473204825851

Jsem zvědavá co se bude dít, když požár náhodou vyřadí z provozu např. datové úložiště ministerstva financí v Pardubicích, kde se budou sbíhat všechny jednotlivé tržby z EET. To bude také důležitá ekonomika stát a v provozu bude až za týden?

+11/−3
11.2.2016 8:20

K47r27y78š19t38o53f 24L14a18n39í17k 1699530735965

bych to nedramatizoval, když nejde o život, tak jde o ho...

+2/0
11.2.2016 8:25

J34i37ř36í 11N40o62v56á48k 3953719288936

O život půjde, když ti bez účtenky neprodají ani suchý chleba. Maximálně si budeš moci u Andrejovo kamarádů ukrást hrst řepky.

0/0
11.2.2016 9:36

B70o20h47u65s20l45a66v 42K33r28á10l55í76k 2791910639336

Pokud bude zavedena EET, tak se stejně většina ekonomiky dávno přesune na černý trh.

0/0
11.2.2016 15:36

T14o23m57á52š 63T31a68t30í41č73e57k 5920122740108

Tady je někdo invenční! :-)

0/−3
11.2.2016 8:33

S97t46e54p59a43n 42T81o42t27h 8718659715798

zálohovat datový úložiště je něco jinýho, než elektro-mechanický zařízení na desitkách kilometrů...

0/0
11.2.2016 9:50

D87a15n68i43e62l 76T85s33c62h82e35r53n15a42y 2915442209642

otazka je jestli vubec provozovatel vi co je to datove uloziste? Podle toho co to bude stat tak je zajima spis, kolik na tom kdo urve, nez jestli to bude mit nejaky prinos

0/0
11.2.2016 10:04

V52í36t 46B32r71z66o43b20o69h81a54t37ý 7210882733741

sice neznám zákon o EET, nicméně znám princip na kterém budou samotná zařízení EET pracovat a vesměs všechny umí při výpadku internetu, či jinému problému se spojením na portál Ministestva financí, údaje o platbách uložit do paměti a odeslat je při znovuobnovení spojení

0/0
11.2.2016 10:25

J28a66r72o58s56l57a24v 66K64a63d21l42e71c 5751209622391

Nové technologie provozu;-D;-D;-DRv

+3/0
11.2.2016 8:14

P66e96t37r 27M20u28n44z80a78r 1515421289306

Mě spíš zaráží, že tam nemají čidla EPS? Majetek za miliony, ale pár fufníku na EPS nezbylo?

+2/−5
11.2.2016 7:59

J90i90ř43í 49E88r65b97e86n 1923854926357

EPS požár pouze oznamuje, ale nezabrání mu - a ani ho nezlikviduje. A za určitých okolností (trvající elektrický oblouk, hořlaviny, průvan, okysličující materiál typu polyuretanu aj.) je celá místnost v plamenech během pěti minut, kdy hasiči teprve rozbalují hadice...

+10/0
11.2.2016 8:08

J61i88n22d15ř97i80c18h 78K19u54c25h24a27ř 4696513168

Četl jsem rozhovor s nějakým hasičem. Říkal tam, že na uhašení požáru v první minutě stačí sklenička vody, ve druhé minutě kýbl vody, ve třetí minutě cisterna vody a ve čtvrté je třeba těch cisteren a zasahujících hasičů několik

+12/−1
11.2.2016 8:15

L93u92k46á81š 93R87y52c58h13l14ý 5787826443287

jj zejména, když hoří nějaké elektrovybavení jako v tomto případě, tak voda bude supr hasící prostředek.

+7/0
11.2.2016 8:23

J47i62n56d47ř68i85c25h 59K87u59c98h77a41ř 4346923558

Opravdu myslíte, že smyslem mého příspěvku bylo hasit vše vodou?

+2/0
11.2.2016 9:44

L56u13k72á71š 35R13y72c86h36l79ý 5807426953537

Spíš to znělo, jako by se každý včas detekovaný požár dal uhasit mávnutím ruky. Ovšem to vyvrací mimojiné i video přiložené o příspěvek níže;-)

0/0
11.2.2016 14:47

L65u92k61á48š 13R18y30c34h33l68ý 5217156493867

a pak neplatí to vždy viz toto video:

https://www.youtube.com/watch?v=dxaUj_rfkN4 (důležitá část od cca 0:45) tady by vám nepomohla sklenička už od nějaké 5-6 sekundy po začátku požáru.

0/0
11.2.2016 8:29

P78e89t19r 69V23e83s65e25l36ý 8955595612466

Tohle je situace přesně pro ty, co by nejraději naprosto vyloučili člověka z procesu rozhodování. Teď se stává nejceněším inventářem bohumínského nádraží člověk.

+30/0
11.2.2016 7:46

V95i59k18t86o47r 28N62á66r52o31ž37n61ý 3309292528

Přesně , v minulosti , když tam byla elektromechanika a mechanická návěstidla by byl podobný problém zvládnutelný lépe.

+5/−1
11.2.2016 8:08

J39i85n44d54ř31i40c89h 82K24u86c80h57a49ř 4566723368

Ale dlouhodobá propustnost trati byla poloviční

+5/0
11.2.2016 8:13

F24r43a95n24t84i46š89e31k 94L79o72s 2930333932436

Když si vzpomenu na mladá léta tak koleje byly přeplněné nákladními vlaky, takže o dnešní "zvýšené propustnosti bych nemluvil

+5/−1
11.2.2016 9:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.