- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co je na tom zvláštního, že letadlo přeletělo oceán. Když se o tom psalo v minulém století, byla to událost, ale dneska ? Nebo je to takový div, že americký aušus tak dlouho vydržel ve vzduchu ?
Hlasové povely , to je toho Putin prý už pěkných pár let dává svým pilotům hlasové povely !
Dle mého názoru stejný krám, jako jeho předchůdce a na jeho zachycení by stačila bývalá Tesla Pardubice kdyby ji havel neposlal ke dnu na přání USA.
Havel poslal ke dnu vetsinu firem v cesku.
Hezke jsou hlavne ty znaky SS na ocase stihacek.
To k USA sedi.
To musíte být v bouřce dost vyděšený.
aby se z toho nestala další předražená hračka ,postupně daná k ledu kvůli neustálým technickým problémům
4x za letu tankoval a kolikrát vytankoval po sedmi hodinách letu
Přes Atlantik za 7 hodin ??....
To je stejná doba jako u běžných dopravních letadel, která navíc nemusí doplňovat palivo za letu...
Ano, to není běžné jenom u F 35, ale třeba i u Grippena.
Na dlouhé lety nejsou stíhačky dobré, nejsou na to ani určené.
A když je ta taková supertechnika, jak je možné, že existuje něco jako IS s Toyotama?
Na ty ponechali ve službě Warthog A-10.
Před časem byl článek o babičce F 16, která to v mnoha parametrech tomuto zázraku natřela. Tak jak to vlastně je?
Toto je ještě lepší....
... myslím si, že F16 ještě budou sloužit hodně dlouho a kdo ví, čím je nakonec nahradí.
Vítr o nárazec 120 km/h s turbulencemi? To je nebezpečí pro takový stroj?
V zasade ano. Moderni stroje jsou haklive na vitr, dest i zvysenou vlhkost, slunecni svit i tmu. Zato jsou ovsem drahe.