Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejnovější neviditelná stíhačka F-35 poprvé překonala Atlantik

Nejnovější bojový letoun páté generace F-35, který má v příštích letech tvořit páteř vzdušných sil zemí NATO, poprvé absolvoval let přes Atlantik. Stroj italského letectva přelétl z Evropy na základnu námořnictva Patuxent River v Marylandu k otestování a certifikaci některých systémů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A18u68g36u38s36t 54F14o92r57m17á52n34e64k 6395819430166

Co je na tom zvláštního, že letadlo přeletělo oceán. Když se o tom psalo v minulém století, byla to událost, ale dneska ? Nebo je to takový div, že americký aušus tak dlouho vydržel ve vzduchu ?

0/−2
7.2.2016 21:11

P97e19t10r 19M21a68r72e35č70e95k 1853231919158

Hlasové povely , to je toho ;-) Putin prý už pěkných pár let dává svým pilotům hlasové povely !

0/0
7.2.2016 12:14
Foto

I51m39r26i29c61h 78S28u32c36h26a19r75s54k71ý 8836423355381

Dle mého názoru stejný krám, jako jeho předchůdce a na jeho zachycení by stačila bývalá Tesla Pardubice kdyby ji havel neposlal ke dnu na přání USA. :-PEURv

+4/−13
7.2.2016 9:35

M14i96c21h51a12l 46M97a67l26á27t 6676802780320

Havel poslal ke dnu vetsinu firem v cesku.

+4/−15
7.2.2016 9:36
Foto

I60v30a39n 42K59o87p52t27a 5867462401817

A jak to udělal kdyz nemel jako prezident výkonné pravomoci?

+14/0
7.2.2016 9:57
Foto

I86m83r52i63c58h 25S33u12c79h65a75r47s42k15ý 8766583425301

Stačí když vyvěsíte Tibetskou vlajku a pozvete Dalajámu na hrad ;-) a firmy, které přišli o zakázky v bývalém sovětském svazu mají zase po zakázkách v Číně, ale to si nemůžete pamatovat ;-)

+3/−8
7.2.2016 10:16
Foto

I63v19a97n 50K94o75p49t32a 5227952951537

No zas tak mladej abych si to nepamatoval.

Jinak firmy přišli o zakázky hlavně proto že ve většině případů nebyly konkurenceschopné (tech. úroveň atp. ) a pak proto že na východních trzích se jaksi nedostávalo peněz na nákupy. To byl havní problém.

+3/0
8.2.2016 10:17

M19a68r34t25i98n 66K85r38a42l 7253260293167

Dalajláma je světová autorita. Dnes k nám přijede akorát Jakunin. Ani tomu Putinovi za návštěvu nestojíme, na Hradě má svoje lidi, tak co.

+1/0
10.2.2016 18:11
Foto

A37l28e58š 75M83e49r19t22a 4202878978607

Na Slovensku se na toto téma jistě rádi pobaví.

0/−2
7.2.2016 12:03

V33á73c53l22a62v 49S83v78o67b69o79d92a 5336458519

Havel byl předsedou vlády? To se spíš zeptejte jistého Václava Klause. Ten tehdy vedl vládu a politiku. Nějak na to lidi zapomněli.

+4/0
7.2.2016 10:01

L43i42b62o77r 80W64a35l78i55c42h94i92e47w29i69c68z 3588226147204

Mohu se optat, jak konkrétně posílá prezident firmy ke dnu? Jako že přijede a zamkne to tam?

+4/0
7.2.2016 10:05
Foto

I68m34r15i67c70h 13S65u66c52h48a89r16s13k56ý 8856753675531

pro připomenutí ;-)

Listopad 1989 - Letenská pláň Komunisté vás budou strašitnezaměstnaností, není to pravda, ničeho se nebojte V prosinci 1989 před volbouprezidenta Dvacet let tvrdila oficiální propaganda, že jsem nepřítelemsocialismu, že chci v naší zemi obnovit kapitalismus, že jsem ve službáchimperialismu, od něhož přijímám tučné výslužky, že chci být majitelem různýchpodniků... Byly to všechno lži, jak se záhy přesvědčíte, protože tu brzy začnouvycházet knihy, z nichž bude zřejmé, kdo jsem a co si myslím. Z balkonuMelantrichu 1989 Slibuji vám, že funkci prezidenta vezmu na jedno volebníobdobí, ale pak bych se chtěl věnovat práci dramatika. Také vám slibuji na svoučest, že pokud se za mého volebního období nezlepší životní úroveň v ČSFR, sámodstoupím z funkce. 17. 12. 1989 v Čs. televizi V budoucnu se, podle méhomínění, musí prezidentský úřad vymezit. Prezident nemůže mít tak velképravomoci, jako má dnes. http://jdem.cz/vy969

+2/−11
7.2.2016 10:17

L96i55b92o87r 86W83a92l50i83c73h31i59e32w64i86c38z 3388326937524

To má jako být odpověď na můj dotaz?

+9/−1
7.2.2016 10:28

M74i95l63a74n 89M75r51k54á57č23e65k 9210728461468

Očividně o tom nemáte nejmenší tušení...

+3/−2
7.2.2016 9:37

M65a13r36t59i74n 82H25a80r73t12i64g 9259834532346

O funkci pasivního radiolokátoru toho asi moc nevíte a o společnosti ERA asi taky ne. :-)

+9/0
7.2.2016 9:41
Foto

I31v88a39n 25K42o12p12t28a 5907332181137

On islám něco ke dnu? Mimochodem ty radiolokatory se v Pardubicích stále vyrábí. Aktuálně pod názvem Věra jsou ve vyzbroji A CR

+1/0
7.2.2016 9:55

L74i41b29o73r 45W65a52l23i91c91h65i90e26w25i31c79z 3598186127484

Názor sice máte, ale bohužel mylný.

0/0
7.2.2016 10:04

R41a39d22e86k 50J57a17h50n 8706337575555

Pane Imrichu, nepište o věcech, o kterých nic nevíte. Jste mimo.

+2/0
7.2.2016 11:01

M90i91c72h69a37l 32M95a19l18á67t 6786742470330

Hezke jsou hlavne ty znaky SS na ocase stihacek.

To k USA sedi.

+3/−13
7.2.2016 9:31

M76i21c85h13a68l 52J58a93r72o91š 7394420162535

To musíte být v bouřce dost vyděšený.

+14/0
7.2.2016 10:12

Z64d72e43n84ě24k 30Č91e67r74v88e66n45k41a 2219660457299

Jedno germánské s je znak Parléřovi huti, dvě s, je znak přísně uzavřené skupiny jeho učedníků. Jsou to velmi pozitivní znaky.

+2/0
7.2.2016 11:01
Foto

J13i28ř71í 82C69h27o92c22h70o52l31á48č 5234753640396

aby se z toho nestala další předražená hračka ,postupně daná k ledu kvůli neustálým technickým problémům

+2/0
7.2.2016 9:14

M76i11c24h23a12l 13M48a61l90á93t 6456922630900

At se klidne stane.

0/−2
7.2.2016 9:32

R57o40m80a71n 95K85r49a45t10o60c24h96v36í79l 6956327666284

Bez technických problémů není vývoj.

+2/0
7.2.2016 20:13

M32a64r56t37i78n 52H12o14j58d80a 5658785412308

4x za letu tankoval a kolikrát vytankoval po sedmi hodinách letu ;-D

0/0
7.2.2016 9:11

V76á17c37l84a31v 27L33a58d93a 6792253734763

A to nevydržíte 7 hodin nevytankovávat?

+2/0
7.2.2016 13:01

E11v51z33e64n 64S23o48u70k95u72p 1357754336438

Přes Atlantik za 7 hodin ??....

To je stejná doba jako u běžných dopravních letadel, která navíc nemusí doplňovat palivo za letu...

+3/−5
7.2.2016 7:03

R50o79m58a27n 93K58r28a24t38o42c10h47v33í78l 6846727856404

Ano, to není běžné jenom u F 35, ale třeba i u Grippena.

Na dlouhé lety nejsou stíhačky dobré, nejsou na to ani určené.

+13/0
7.2.2016 7:47

P81e78t23r 55K75o65z62á68k 8655877587904

Tak Gripen by tankoval asi nepřetržitě R^:-)

0/−3
7.2.2016 9:15

R56o34m59a62n 81K36r45a59t71o73c46h69v64í30l 6566667396354

?

+1/0
7.2.2016 20:10

M38a98r64t42i69n 60H10a68r10t44i71g 9289924642556

Takový A310 má nádrže na cca 60.000 litrů paliva... Víc asi netřeba dodávat.

+1/0
7.2.2016 9:34

V72á53c51l55a75v 53S34v20o14b13o45d28a 5506808389

Letěl podzvukovou rychlostí.

0/0
7.2.2016 9:58

S94t97a47n19i31s28l65a28v 34R93o29s21e74c44k89ý 9705399741519

A když je ta taková supertechnika, jak je možné, že existuje něco jako IS s Toyotama?

+4/−8
7.2.2016 6:06

B70o64h11u93m85i82l 82M33i21c17h59a56l 3965334815921

Na ty ponechali ve službě Warthog A-10.

+3/0
7.2.2016 6:58

S89t88a96n65i17s63l32a33v 88R57o28s40e89c92k37ý 9115379791519

A že po tolika LETECH NENÍ VIDĚT ŽÁDNÝ VÝSLEDEK.

A na co tedy mají ty F-35?

+2/−4
7.2.2016 8:37

M63i53c37h82a17l 36M41a81l45á11t 6826222600280

Kdo nic nedela, nema ani vysledek.

0/0
7.2.2016 9:33

P66e88t45r 83M61a72r97e93č40e62k 1593921759918

Mají , ale ještě nejsou ve službě. Až se tak stane , budou na rusáky :-) .

0/0
7.2.2016 12:09

D76a69d63a68k 32P53e23t48r 7351530384348

Před časem byl článek o babičce F 16, která to v mnoha parametrech tomuto zázraku natřela. Tak jak to vlastně je?

+2/−1
7.2.2016 5:53

I55v94a90n 16M21a27n56t76a41s 8199624690891

Toto je ještě lepší....

http://www.armadninoviny.cz/zneklidnujici-seznam-technickych-problemu-stihacky-f-35-lightning-ii.html

... myslím si, že F16 ještě budou sloužit hodně dlouho a kdo ví, čím je nakonec nahradí.

+3/0
7.2.2016 7:30

R16o78m90a63n 83K23r95a78t32o52c35h90v45í89l 6646787446454

Také jsem si na to vzpoměl.

0/0
7.2.2016 7:47

J31a45r36o29s69l69a83v 66J67a85k63u74b29o92v 8312585685827

tak, ze novinari spravili z komara somara a vyvodzovali nespravne zavery z testu ktory bol urceny na cosi uplne ine..

+1/0
7.2.2016 9:35

V33á42c55l61a73v 49L42a98d22a 6832683904653

Dokonce jsem někde četl jak mu to v několika parametrech natřel Fokker DR. I

0/0
7.2.2016 13:06

S40t50a54n83i35s53l83a43v 64R44o23s53e21c21k63ý 9655709261269

Vítr o nárazec 120 km/h s turbulencemi? To je nebezpečí pro takový stroj?

+3/−1
7.2.2016 5:51

K96a42r29e75l 61N97e13d79o66p95i29l 7518666559124

V zasade ano. Moderni stroje jsou haklive na vitr, dest i zvysenou vlhkost, slunecni svit i tmu. Zato jsou ovsem drahe.

+6/−4
7.2.2016 6:14

M93i82c62h61a80l 14M83a57l78á57t 6226962390350

To i moderni lide.

+2/0
7.2.2016 9:34

J88a87r10o29m13í30r 49K24r52á21l 4640589914859

Jsou na něj citlivější, než dopravní letadla.

0/−1
7.2.2016 8:06
Foto

A40n83t76o27n33í68n 53S17t63r76e42j62c 8455614245914

Na těch fotkách je viditelný docela dobře...:-)

+3/−1
7.2.2016 3:57

V14á28c54l67a69v 65T92o62m77e55k 4814906622223

A k čemu máme NATO když nechrání hranice EU?

+3/−11
7.2.2016 3:25

R91a29d98e86k 71H80o22l61e18c64e29k 3556220488521

A co má NATO společného s EU?

+13/−1
7.2.2016 5:43

D16a60d16a59k 49P66e86t66r 7851250174608

Moc a moc a moc. Nemá NATO bránit obyvatele EU? Nebo NATO nemá na to?

+2/−17
7.2.2016 5:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.