Diskuze

Při srážce tramvají v pražském Podolí se zranilo devět lidí

Na Podolském nábřeží v Praze se při srážce dvou tramvají zranilo nejméně devět lidí. Na místě zasahovaly tři posádky záchranné služby. Více než půl hodiny zde byla omezena doprava, ve čtvrt na osm byl provoz plně obnoven.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jen taková technická ohledně nějakého brzdícího asistenta či podobně.

Pokud by tramvaj prudce zabrzdila, má to pro cestující prakticky ten samý efekt, jako když do něčeho narazí...;-)

1 0
možnosti

Zrušte už tento finančně náročný, hlučný, těžkopádný a město hyzdící dopravní prostředek. Více rozšiřovat metro a zavést trolejbusy.

1 10
možnosti

metro je minimalne desetkrat drzsi na vystavbu i provoz nez tramvaj!!

0 0
možnosti
Foto

No co, řidič 15T chtěl vyřadit jednu z těch nechutných 14T. Už jich moc nezbývá. Nikdo se vážně nezranil a bude (alespoň na chvíli) o jednu 14T méně. Takže to vlastně byl záslužný čin...

1 1
možnosti

L33á79ď93a 26M72a71l86ý

3. 2. 2016 19:58

Ale o jednu 15T méně. I když aspoň budou náhradní díly.

0 0
možnosti

K89a15r12e81l 50D28r81d34a

3. 2. 2016 6:17

Zastávku před Kublovem přejela posledně tramvaj návštěvnici Žlutých lázní. Rovný přehledný úsek a pro řidiče tramvají nejnebezpečnější úsek v Praze... To nepochopíš. Rv

Zrovna Kublov mi přijde na hlavu padlý. Samá šikana, tisíc tlačítek pro chodce, světelný přechod. (Nepouští on postupně přes vozovku, přes koleje a zase přes vozovku? Jako že nuceně musí chodec 2x čekat a mačkat 2-3x tlačítko na jednom přechodu?) Přitom vystoupím z tramvaje z centra a potřebuji do Podolí, a rychle. Vždy tady překáží 2 tramvaje v obou směrech. Nikdy nikdo neví jak se která rozjíždí. Nejlepší způsob jak pod nějakou skočit. Rv;-)

Jako že se vším tím zabezpečením je to vlastně hrozně nebezpečné a pro chodce zdlouhavé.

0 2
možnosti

no ja tam zadnou sikanu pro chodce prave naopak nevidim - vsechny tri casti prechodu mezi protosmernymi zastavkami Kublov jsou přímo za sebou!!

A zel minimálně pres strední část pres TT (tram. trat) lidé chodí prevazně na vervenou - v lepsim pripadě bez mackani tlacítka semaforu, ale tramvaje si tam nesmyslně postojí obcas kvuli blbosti lidí chtějících prenít vozovku a mackajících tlacítko prechodu směrem od ní, které je pro prechod pres tt!!

Dovedu si predstavit, ze na vcerejsí nebode mel podíl chodec prebíhající pred první tramvají, kterou zdrzel na odjezdu ze zastavky a do té pak vrahila druha tramvaj do zastavky prijizdejici!!

0 0
možnosti

R20a91d41e28k 11J86a77h91n

2. 2. 2016 23:28

Tohle pochopím, ale nedávno o sebe štrejchly za Braníkem v té klopené zatáčce dvě protijedoucí tramvaje. To byla prda. Lítaly plechy. Nikomu se nic nestalo.

0 1
možnosti

Příště bude lepší zavést NAD X3 v trase Karlovo náměstí - Podolská vodárna Dvorce - Nádraží Braník (- Sídliště Modřany) mělo by se vyhovět více cestujícím tahle vznikl další zbytečný přestup!!

0 7
možnosti

Jasně, já bych to hnal až do Kobylis... :-P

5 1
možnosti

A jéje, zase se jeden přesvědčil, že tramvaj se nedá předjet ;-D;-D

Jsou jak kamioňáci, zrovna tady jsou schopni jet za sebou pár metrů, ševci:-/

2 1
možnosti

Áááá odborník promluvil...

1 0
možnosti

J79a31n 15F59i91a85l75a

2. 2. 2016 20:30

Nedivím se, že tramvaj nedobrzdila, když DP maže koleje.

6 4
možnosti

az si poradne zjistite informace o mazani koleji tak neco muzete psat. !!!!!!

5 2
možnosti

J12a77n 80N92o40v32á67k

2. 2. 2016 20:25

Tramvaje na koleje!

1 0
možnosti

Tramvaje by snad už mohly mít zabezpečovací systém, který by vyloučil vzájemnou srážku, když něco takového už se testuje i na pitomých autech. Na kolejích je to mnohem snazší.

5 8
možnosti

Jak by to asi tak mělo fungovat ?

6 0
možnosti