- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jen taková technická ohledně nějakého brzdícího asistenta či podobně.
Pokud by tramvaj prudce zabrzdila, má to pro cestující prakticky ten samý efekt, jako když do něčeho narazí...
Zrušte už tento finančně náročný, hlučný, těžkopádný a město hyzdící dopravní prostředek. Více rozšiřovat metro a zavést trolejbusy.
metro je minimalne desetkrat drzsi na vystavbu i provoz nez tramvaj
No co, řidič 15T chtěl vyřadit jednu z těch nechutných 14T. Už jich moc nezbývá. Nikdo se vážně nezranil a bude (alespoň na chvíli) o jednu 14T méně. Takže to vlastně byl záslužný čin...
Ale o jednu 15T méně. I když aspoň budou náhradní díly.
Zastávku před Kublovem přejela posledně tramvaj návštěvnici Žlutých lázní. Rovný přehledný úsek a pro řidiče tramvají nejnebezpečnější úsek v Praze... To nepochopíš.
Zrovna Kublov mi přijde na hlavu padlý. Samá šikana, tisíc tlačítek pro chodce, světelný přechod. (Nepouští on postupně přes vozovku, přes koleje a zase přes vozovku? Jako že nuceně musí chodec 2x čekat a mačkat 2-3x tlačítko na jednom přechodu?) Přitom vystoupím z tramvaje z centra a potřebuji do Podolí, a rychle. Vždy tady překáží 2 tramvaje v obou směrech. Nikdy nikdo neví jak se která rozjíždí. Nejlepší způsob jak pod nějakou skočit.
Jako že se vším tím zabezpečením je to vlastně hrozně nebezpečné a pro chodce zdlouhavé.
no ja tam zadnou sikanu pro chodce prave naopak nevidim - vsechny tri casti prechodu mezi protosmernymi zastavkami Kublov jsou přímo za sebou
A zel minimálně pres strední část pres TT (tram. trat) lidé chodí prevazně na vervenou - v lepsim pripadě bez mackani tlacítka semaforu, ale tramvaje si tam nesmyslně postojí obcas kvuli blbosti lidí chtějících prenít vozovku a mackajících tlacítko prechodu směrem od ní, které je pro prechod pres tt
Dovedu si predstavit, ze na vcerejsí nebode mel podíl chodec prebíhající pred první tramvají, kterou zdrzel na odjezdu ze zastavky a do té pak vrahila druha tramvaj do zastavky prijizdejici
Tohle pochopím, ale nedávno o sebe štrejchly za Braníkem v té klopené zatáčce dvě protijedoucí tramvaje. To byla prda. Lítaly plechy. Nikomu se nic nestalo.
Příště bude lepší zavést NAD X3 v trase Karlovo náměstí - Podolská vodárna Dvorce - Nádraží Braník (- Sídliště Modřany) mělo by se vyhovět více cestujícím tahle vznikl další zbytečný přestup
Jasně, já bych to hnal až do Kobylis...
A jéje, zase se jeden přesvědčil, že tramvaj se nedá předjet
Jsou jak kamioňáci, zrovna tady jsou schopni jet za sebou pár metrů, ševci
Nedivím se, že tramvaj nedobrzdila, když DP maže koleje.
az si poradne zjistite informace o mazani koleji tak neco muzete psat.
Tramvaje by snad už mohly mít zabezpečovací systém, který by vyloučil vzájemnou srážku, když něco takového už se testuje i na pitomých autech. Na kolejích je to mnohem snazší.