Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čechy propustili výměnou za Fajáda, tvrdí libanonská média

Pětice Čechů v Libanonu se dostala na svobodu díky dohodě, která předpokládá osvobození Alího Fajáda zadržovaného v České republice. Informoval o tom libanonský list L ́Orient-Le Jour s odvoláním na nejmenované bezpečnostní zdroje. Se stejnou informací přišel také list An-Nahar. České úřady informace odmítly komentovat. Pro muže poletí ve středu vládní speciál.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J42o85s86i13p 17M60a54n53d82a18l46i92n24i98č 3690979181275

Pokud nyní vydá ČR do USA tohoto muže, kdo příště bude věřit Tvému slovu. Krize víry!

0/0
8.3.2016 17:59
Foto

I44m20r77i97c39h 78S93u36c30h94a97r63s36k21ý 8276263855591

Neznám ho tudíž nemůžu říct zda je to dobře a nebo špatně;-)

0/0
2.2.2016 17:48

K48a85r38e51l 40V89a79n71a65s 2691925518380

Nevěřím, že ti hoši jsou takoví hlupáci a nevěděli, do čeho jdou.

Bylo to celé narežírované? Každý ať si odpoví sám.

+1/0
2.2.2016 16:24

L74a60d55i37s52l81a44v 56O17n18d79r39á58č54e29k 6806349758970

Mám stejný pocit, kdyby ho ČR nevydala, byla by kritizovaná, tak se bude bránit, že ustoupila nátlaku v rámci záchrany českých občanů. Možná se časem z některých zainteresovaných lidí stanou úspěšní podnikatelé.

0/0
2.2.2016 16:44

F22r19a58n32t87i92š78e87k 28C67h22m34e43l77a65ř 6338120

Pokud je vyměnili, tak je to asi dobře, tedy minimálně pro ty naše občany.

Důvod mého vlažného přístupu je ten, že abych pravdu řekl, tak problematiku tajných služeb, rozvědek, kontrarozvědek a podobných institucí považuji za tak specifickou a neprůhlednou, že jakékoli mé vyjádření bych musel zcela právem považovat za naprostou spekulaci.

Tudíž přeji ostatním zde diskutujícím hezký pokec ;-)

0/0
2.2.2016 16:13

M80i83l73a43n 51J13a41n76s58a 1212814443596

Děkujeme česká diplomacie, dala jsi všem zemím (nejen blízkého východu) návod, jak získat někoho z českého vězení...stačí unést české občany v zahraničí a pustíte z basy i vraha. Hráblo vám?:-(

+2/0
2.2.2016 15:12

J89a41n92a 94Z39d29r25a38ž67i43l72o93v25á 8874935823468

Aha takže na unesené české děti v Norsku na ty vláda z vysoka kašle. Ale u tohoto prapodivného "turistického" složení (jaká náhoda zrovna právník zmíněného vyměněného teroristy, voják a reportér) zde se můžou přetrhnout. Něco je tu prohnilé.....!!! Těch 5 pánů si za to může samo, oproti tomu ty děti byli od svých rodin násilně odebráni a dosud tam jsou drženi. Zde by se mělo rychle jednat!!! Nebo se věta v ČR pase týká jen některých z nás???? A nebo mám Norsko považovat za větší bandu teroristů než jsou teroristi v Líbii, se kterými se vyjednávat dá/smí?

+3/0
2.2.2016 14:40

L60u91d31ě27k 10N49o11v63o70t15n26ý 6545390803969

Trochu si pletete Libii s Libanonem..

0/0
2.2.2016 15:38

V52l67a76s80t41i47m48i46l 17K72r22a49u11s 3493354254473

Podle posledních informací z českých zdrojů, zřejmě vše proběhne tak, jak jsem zde předpokládal před několika hodinami: Náš vládní speciál, odveze do Libanonu Alího Fajáda a zpět domů přiveze pětici našich občanů. Výměna proběhne hezky z ručky do ručky.

+1/0
2.2.2016 14:38

K92a21r60e88l 22H41r89u90b90ý 3406688237973

Otázka je, jestli těch pět Čechů jsou moulové, kteří jeli na výlet do Libanonu, nebo jestli spíše nejsou členy organisovaného zločineckého společenství, kteří sehráli komedii - odjeli a nechali se "unést" - aby dosáhli propuštění svého kumpána.

0/0
2.2.2016 14:32

I82r38e62n75a 50P56l20a22c51h97e21t55k24o53v86á 3984104240447

Dobře to dopadlo, fajad pojede domů, ty naší joudove taky.

+1/0
2.2.2016 14:17

I89v78a60n 27Č30u17k39a 3362864891492

já myslím, že nikdo pořádně neví nic, včetně zúčastněných stran a že jich je.

stejně tak jako s katarským princem a hančou a tončou.

s teroristy se nevyjednává (necháme to udělat někoho jinýho)!

0/0
2.2.2016 13:20

R17i79c33h18a89r83d 86P34l97o77č14i34c50a 7228480430973

Vyzerá to tak, že pašovanie zbraní v posledných rokoch je výsostná doména vojenských tajných služieb...

+1/0
2.2.2016 13:07

P87e12t90r 89K26o33l33á29ř 2328207414671

Takže profesionální synek Pelikán teď propustí teroristu a advokáti toho vejlupka a nezodpovědní "umělci" a další výletníci se ještě budou za naše peníze vozit vládním speciálem se zdravotnickým personálem? 8-o To se snad někdo zbláznil, ne?

0/0
2.2.2016 13:01

P20e30t33r 31Ž12á90k 1417323158633

Možná, že je to celé jinak, ale mně jakožto nejjednodušší a nejlogičtější vysvětlení přijde, že jsme na žádost USA sebrali operativce libanonské tajné služby, který byl "omylem" považován za teroristu, protože byl nasazen mezi teroristy. Libanonci ho logicky chtěli zpátky a aby měli páku, sebrali "na oplátku" našeho operativce. Teď se to nějak dořešilo a čeští internetoví experti, kteří nechápou, že jedním ze základních principů tajné služby je, že průměrný občan prostě neví, co, kde a proč dělá, protože mu do toho nic není, kritizují a nadávají.

0/−3
2.2.2016 12:39

P13e22t75r 25Š65i85k53ý19ř 2147815737415

Pokud byl omylem povazovan za teroristu a byl to skutecne operativec terorismus potirajici, mohli se prece domluvit rovnou s americany a neunaset kvuli tomu pet ceskych obcanu ne?

+5/0
2.2.2016 12:42

P48e84t98r 58Ž89á55k 1987883678733

A nebo taky nemohli, přece jen vztahy mezi Libanonem a USA asi nejsou na nějak závratné úrovni.

0/−2
2.2.2016 12:45

P54e66t87r 56Š79i13k48ý31ř 2167215927335

porad mne to prijde dost divne reseni, unest pet ceskych obcanu......dost nestandartni.....

0/0
2.2.2016 13:04

J98a78r24o11s67l46a74v 22P15o59l92e78n81s48k32y 5526114859

Ja myslim ze ukol znel jasne dostat Fajada do Libanonu. Tak uz jen stacilo vylakat pet obcanu CR do Libanonu a tam je "unest". Jak proste.

+1/0
2.2.2016 13:09

P32e25t95r 38Š66i18k37ý18ř 2157505697825

V tom mate pravdu......jen mne osobne se nelibi jak ceska vlada k tomu lze a navic ja osobne zastavam tezi ze s teroristy se nevyjednava.....

0/0
2.2.2016 13:14

J74a62r47o24s84l30a44v 87P87o62l24e54n68s94k72y 5186744419

No to je takova Zemanovstina, s teroristy se nevyjednava dokud se nemusi.

0/−1
2.2.2016 13:16

P80e95t29r 30Š88i76k37ý69ř 2217155737585

Ze zemanovskeho populismu prosim zrovna mne neobvinujte......co se tyce mne ja to myslim vazne.....a co si ti lide zavarili svym skocenim na spek a v podstate umoznenim sveho unosu si taky maji vylizat....

+1/−1
2.2.2016 13:24

J40a33r51o31s83l40a40v 67P62o11l17e22n97s68k11y 5506694719

Ja to vubec nemyslel osobne na vas. Ja miril skutecne na ten hrad. Ono je to hrozne jednoduche proklamovat libive fraze. Tohle jenom ceska zahranicni politika narazila na realitu a je to naprosto spravne protoze ted zakonite dojde ke korekci.

0/0
2.2.2016 16:34

P45e28t43r 73K69o72l62á54ř 2738707854251

A nebo je všechny unesl Aštar Šaran ty "pohádková babičko" ...:-P

0/−1
2.2.2016 13:04

P18e38t24r 38K31o89l13á46ř 2208417764161

Libanonský "zpravodajec" a terorista je jedno a totéž ...

+2/0
2.2.2016 13:02

V77l78a88s17t32i29m74i86l 98K49r69a54u25s 3663624774673

Možná ten náš vládní speciál, odveze zítra do Libanonu Alího Fajáda a zpět domů přiveze pětici našich občanů. Výměna proběhne hezky z ručky do ručky.

A co na to náš spojenec USA? A co na to náš prezident Zeman, tvrdící, že s teroristy se nevyjednává, ale bojuje?

+4/0
2.2.2016 12:37

P39e66t69r 80Š47i91k78ý97ř 2687475207465

tak ted bude zajimave sledovat jestli bude fajad skutecne do USA vydan a nebo ne. Pokud ne, tak bych rekl ze ceske urady proste lzou.

+1/0
2.2.2016 12:28

J33a60r13o50s36l94a90v 83P55o32l53e94n98s25k68y 5676684239

No to by byla novina :)

+2/0
2.2.2016 12:54

P64e37t35r 77Š80i74k17ý34ř 2407855197195

No mate pravdu, zadna novinka by to ani nebyla, jen ted by se de facto k tomu priznali, protoze stale tvrdi ze propusteni ceskych obcanu nema s Fajadem zadnou spojitost......

0/0
2.2.2016 13:06

J62a81r63o49s75l88a66v 13P87o70l71e92n22s16k23y 5736814319

Ja myslim ze se jim vsem ted rosi celo. Na takove handlovani v mafianskem stylu asi nasi politici nejsou zvykli. A jestli je to tak jak naznacuji, tak nas USA na chvili nebudou mit radi. To uz pak nejake lhani ceskym obcanum je jenom drobny kaz na cele te parade :)

0/0
2.2.2016 13:12

P33e20t38r 55Š81i82k21ý54ř 2797385437115

No fakt je ze z toho jiste nemaji radost a jsou tak trochu mezi mlynskymi kameny......

0/0
2.2.2016 13:15

P64e14t74r 45N68o71v40á59k 2492790118649

By mě zajímalo co tam jeli ty trouby dělat a proč jim mám platit letadlo?

Nebo to platí Luboš Zaorálků ze svého?

+2/−1
2.2.2016 12:26

V34í93t 64J41e64ž73e61k 4426529189625

Nikdo sice nevěří teroristům, muslimům, islamistům, jihovýchodním zemím ani novinářům. Ale když tu zmíněný novinářský mix napíše zaručeně pravdivou tajnou informaci, tak je to zaručeně pravda :-D dovolte abych se zasmál. Haha.

0/0
2.2.2016 12:25

Z79d16e10n80ě37k 30R18a37j69s85k15ý 4671286755476

Zatím to vypadá, že by mohl vyhrát zdravý rozum a suverenita státu.

0/0
2.2.2016 12:23

M42i32l81a53n 19U72ř31í86d28i78l 5897154759101

Jane Nový. Bojuj. ;-D

0/−1
2.2.2016 12:12
Foto

J58a55n 50B75a64č61o70v59č31i28n 1702724945475

Pokud dojde k vymene,tak Zaoralek dostane od Husseinovo ridiciho dustojnika pekne naplacano.A na US ambasade ho jiz nepozdravi ani uklizecka.

+1/0
2.2.2016 12:11

J87a95n 23N87o36v20ý 5103305369182

Libanon chce osvobodit svého teroristu, ale nemá na to páku, tak spáchá trestný čin, unese nám 5 lidí a už to jde a výměna je na světě. Krásný deal ve stylu něco za nic.Rv

+5/−1
2.2.2016 12:01

P88a17v84e22l 61V57i40n12a60ř 4681377595266

No a nebo treba. Libanon chce dostat domu sveho zpravodajce, no tak proste na svem uzemi zadrzi "spiona" (krasny slovo) danne zeme. Nekdo mel tem Libanoncum jasne vysvetlit, ze to byl prece jenom turista, kterej tam jel s regionalnim televiznim stabem z horni dolni tocit reportaz. Koneckoncu neznam zadnou regionalni televizi, ktera by prece nemela v Libanonu svuj TV stab. Porad nic?

+2/−2
2.2.2016 12:14

J51a20r84o79s82l10a62v 82P45o77l82e98n31s65k11y 5786654109

No a pokud tam dotycny spion vyjel splnit nejaky dilci ukol pro nase spojence USA. Tak je vlastne vsechno v richtiku ;-D

0/0
2.2.2016 12:58

M37i28l42a85n 57U76ř58í96d72i87l 5677214369191

To je ale hloupost.

+1/−1
2.2.2016 12:23

J38a79n 71F76r50o40l27í29k 6736350535394

Slovo únos bych vynechal. Těch pět inteligentů se tam vydalo jako na objednávku. Pokud to není akce našich tajných služeb tak bych je nechal všechny náklady zaplatit a jak je u nás dobrým zvykem preventvně nechal zavřít na dva roky do vyšetřovací vazby.

+3/−1
2.2.2016 12:23

J11a23r40o91s39l32a94v 68P98o40l83e64n62s17k30y 5846364739

Presne tak. Vypada to daleko pravdepodobneji ze se nechali vylakat do celkem proste pasti.

0/0
2.2.2016 13:05

K24a33r50e73l 69D51l93a33s38k 7355829186540

Teď by to chtělo na Libanon uhrát nějakou "sviňárnu", ale to by musel být ministrem zahraničí pan Michal Hašek.;-D

+5/−1
2.2.2016 11:58

J16i42ř28í 75F45r66á80n58e44k 8266661202975

Vsichni ho zde sborove oznacujete za teroristu. Doporucuji precist si onu uniklou zpravu tak nejak lehce zminenou v clanku v nasledujicich vetach :

Příslušnost Fajáda k tajné službě potvrzuje podle The Daily Star dokument, který unikl loni v červenci. Ve zprávě se popisuje mise, během níž Fajád rozkrýval rozsáhlé pašování zbraní, do kterého byli zapojeni obchodníci z Libanonu. Zbraně nejspíš měly směřovat do Kolumbie k povstalecké skupině FARC. Fajád jednal s jejími údajnými zástupci. Ve skutečnosti to byli agenti americké tajné služby v utajení.

Nevim jak vy ostatni, ale ja z vyse uvedeneho (a na zaklade infa z one zpravy) vidim Fajada jako pracovnika statni sluzby, resiciho nelegalni prodej z Libanonu teroristum / narkobaronum v Kolumbii, kteri jsou napojeni na CIA. O tom, jak je CIA zivena, o jejim propojeni s kartely a financovani jejich tajnych akci nelegalnim obchodem s drogama bylo napsano jiz dost, nestalo by to za zamysleni a prehodnoceni onoho oznaceni? Netvrdim, ze je svaty, nicmene v techto souvislostech mi zapada spise do role nekoho, koho je treba se za kazdou cenu zbavit (vydat do USA) protoze vedel prilis moc o tom, jak zapadni demokracie v praxi take funguje?

+1/−4
2.2.2016 11:56

P95e16t24r43a 20M41a91l10a20k29o87v37a 1528880970164

a už je to tady,. za vším hledej CIA a kdejaký výmysl ruské tajné služby se objevil všude možně tak tedy toho "bylo napsáno dost"...

+4/−1
2.2.2016 12:06

J93i69ř85í 90F85r76á32n44e41k 8836281552255

Kdo zminil KGB? Ja se na veci snazim divat objektivne, nemusi byt vsechno tak jak nam je servirovano a z dostupnych informaci neni nikde stale jasne, jakeho ze vlastne teroristickeho cinu se tento libanonsky rozvedcik dopustil...

Vy asi budete jedna z tech co slepe haji vse na zapad od Popradu a nedej boze, at si nahodou nekdo dovoli zpochybnit jejich postupy, ci se pletu?;-)

+1/−1
2.2.2016 12:20

P79e17t83r 63Š70i54k86ý18ř 2937255507255

Dopustil se snahy prodat zbrane kolumbijskym teroristum.....

0/0
2.2.2016 12:35

P53e94t22r 40Š47i91k76ý81ř 2527495567805

No jiste......vite ono to bylo ale naopak, ti agenti CIA se snazili odhalit dodavatele zbrani pro Kolumbijske teroristy a ne s nimi obchodovat.....protoze pokud by s nimi obchodovali jednoduse zbrane od Fajada koupili ze?

0/0
2.2.2016 12:34

J28i22ř28í 83F79r11á35n23e46k 8836401222145

a to jste, prosim, cetl kde? Doporucuji do googlu napsat Ali Fayyad a zjistit si vsechny okolnosti teto kauzy. Byl nasazen Libanonskou vladou (to je potvrzeno) jako falesny prostrednik mezi Libanonskymi obchodniky a falesnymi obchodniky FARCu na setkani v Praze, kde tento obchod mel byti dojednan. Tam byl take zatcen na popud USA. Dostaveme se do dosti absurdni situace - nekdo, kdo fakticky zbrane nedodava a nekdo, kdo je fakticky nekupuje, nejspis, vse kolem toho je hra spionu o ktere se my nikdy nedovime pravdu.

Chybi jakekoliv dukazy o prodeji (nikdy nedodany US stranou byt zadaji jeho vydani a takoveto dukazni materialy by v jedinem okamziku zmenily cely prubeh tohoto procesu - proc je tedy USA nevytahla, kdyz je dle svych tvrzeni ma, neni znamo) stejne tak jako vice souvislosti.

Ja ve svem puvodnim prispevku netvrdim, ze oni agenti CIA tam byli za ucelem nakupu zbrani, muj smysl je v tom, ze ani oni nemaji ciste svedomi (a nadale stojim za tim, ze spoustu kartelu je primo ci neprimo na americke tajne sluzby napojeno, pripadne jimi akceptovano - nicmene to se da s klidem rici o kazde tajne sluzbe/zemi) a nelze jednoznacne rici, kdo v teto kauze figuruje jako onen spatny. Chtel jsem zde vnest jiny pohled na vec;-)

0/0
2.2.2016 12:55

P73e80t43r 21Š96i10k53ý44ř 2757415817195

Ale tvrdite ze agenti CIA byli propojeni s FARC a kolumbijskym kartelem...

" vidim Fajada jako pracovnika statni sluzby, resiciho nelegalni prodej z Libanonu teroristum / narkobaronum v Kolumbii, kteri jsou napojeni na CIA. O tom, jak je CIA zivena, o jejim propojeni s kartely a financovani jejich tajnych akci nelegalnim obchodem s drogama"

ano ja vim trosku jiny pohled na vec ve stylu ze za vse muze CIA, jen sofistikovane podany....

0/0
2.2.2016 13:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.