Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Iowě vyhrál Cruz, Trumpa stíhal i Rubio. Demokraté remizovali

Expres jménem Trump se v Iowě zadrhl. V prvním reálném měření sil před volbou nového prezidenta USA porazil výřečného magnáta texaský senátor Ted Cruz. Třetí těsně za Trumpem skončil Marco Rubio. Souboj mezi demokraty byl do poslední chvíle velmi těsný, výsledkem je faktická remíza.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J70a71n 23S13e98d26l37á54č43e36k 4254131371

Ono je celkem jedno, kdo se tam stane prezidentem. Skutečnými vládci jsou tam mezinárodní kmotři. Když nějaký prezident začne jednat v zájmu občanů a proti těmto kmotrům, je odstraněn - viz Kennedy.

+2/0
2.2.2016 18:41

J56a40n 61U83l56r51i15c58h 9839646739234

Nezlobte se, ale sdílení tohoto populárního žvástu vás identifikuje jako člověka bez kritického myšlení.

0/−1
2.2.2016 19:03

K68a35r24e70l 38B26l76á24h81a 6626237674204

pokud temi "mezinarodnimi kmotry" mysli ruzne nadnarodni konglomeraty ze sfery bankovnictvi a zbrojarskeho prumyslu, tak neni az tak daleko od pravdy. Snazit se popirat ruzne lobby a tlaky vyznamnych sponzoru muze pouze clovek bez kritickeho mysleni. Oni neinvestuji ty miliardy dolaru do svych politiku jen tak pro nic za nic, ale primarne pro posileni vlastni moci.

+1/0
2.2.2016 19:55

M93i96r46o31s64l42a11v 55S35u88c85h24y 5630239770570

Ti "mezinárdní kmotři" jsou ctihodní občané Spojených států, někdy též nazývaní "kapitáni průmyslu". Žádní cizáci se mezi ně nemají šanci dostat.

V případě Kennedyho je zbrojařská lobby podezřelým č. 1. Podle mě za atentátem stál rasizmus. JFK zemřel, protože se snažil protlačit zákon proti rasové segregaci. Jeho brácha Bob zopakoval tu samou chybu. Za co bojoval Martin Luther King je snad jasné. A u všech těchto atentátů figurovali stejní lidé. A jen tak mimochodem, J.E.Hoover byl známý svým silně negativním postojem k barevným.

+1/0
3.2.2016 10:38

L89u85d17o49v88i40t 89B22a83l14a19z47e87c 3558935275939

Obvykle sa dost rychlo vykrystalizuju len dvaja uchadzaci ( u demokratov tentokrat to teda bolo extremne rychle ) a z nich potom jeden nakoniec ziska nadpolovicnu vetsinu volitelov. Ale pri pohlade na prve vysledky republikanov ma napada otazka, co keby to tak tentokrat nebolo ? Boli by traja vyrovnani kandidati az do posledneho statu, takze by nikto z nich nemal duovod predcasne odstupit a nikto by neziskal vetsinu volitelov. Mozu volitelia vytvorit "koaliciu" a nominovat kandidata, ktory neziskal najviac hlasov ? Napriklad Trump by ziskal 40 % volitelov, ale volitelia Cruza a Rubia by sa dohodli na jednom z nich. Nevnimalo by sa to ako manipulacia s volicskymi hlasmi ? Su na taku situaciu nejake precedensy ?

0/0
2.2.2016 18:19

M72a61r53e68k 37T29e31t72u67r 9439464386

Cruz: „Příštího prezidenta nevyberou média, washingtonský establishment ani lobbisté, ale ta neuvěřitelná síla, z níž se odvíjí naše suverenita - lid,“ že by konečně změna k lepšímu? :-)R^

0/0
2.2.2016 18:14

M59a50r92k89é71t66a 30L94a34d16ý55ř92o56v13á 1702667932396

Najivo

+1/0
2.2.2016 18:17

M72a71r70e32k 54T69e57t10u53r 9599514616

Je třeba něčemu věřit - někdo potřebuje boha, jiní zase něco jiného.

0/0
2.2.2016 18:18

O85t70a 80J63e76l31í79n20e80k 8311298850815

Podle mne porážka Trumpa je s velkou pravděpodobností důsledek jeho neúčasti v poslední nominační debatě před Iowou, který mu dost zkomplikuje boj o nominaci - za mne to je jen dobře, že Rubio získal reálnou šanci na nominaci republikánůR^

+1/−1
2.2.2016 16:32

J30a85n 79U25l96r46i39c59h 9709646269174

1. Neúčast Trumpa v debatě asi velký vliv neměla. Je to jen jeden z mnoha dílků kampaně. A když tam Trump nebyl, měl přenos nižší sledovanost.

2. Rubio je solidní kandidát. Líbí se mi. Ale jeho souboj s Cruzem může rozštěpit konzervativní elektorát a vést tak k vítězství Trumpa.

0/0
2.2.2016 17:01

M45a95r33t25i35n 62K72r98a53l 7853980513907

Což by následně mohlo vést k vítězství Clinton, pokud porazí Sanderse. To není dobrá cesta.

0/0
2.2.2016 18:38
Foto

M91a35r29t42i77n 29F42a92l97t51ý80n 9591966234938

Proběhlo první kolo voleb na volby v jednom z padesáti států a už z toho všichni dělají světaborné závěry.

Krom toho, rozdíl 3,4% Cruz-Trump vám přijde nějaký zásadní?

0/0
2.2.2016 16:17
Foto

J90a68r24o16s64l55a41v 35K56y94s55e68l55á85k 9375436867389

Zásadní je v tom, že předpověď byla Trumpova výhra s 54% hlasů. Sledujte CNN a budete chytřejší.

0/0
2.2.2016 16:33

J34a15n 20U19l26r92i44c82h 9239476539524

Ano. Komentátor John King v noci ( včera večer amerického času ) na CNN: "Podle průzkumu Gallupova ústavu pro CCN z minulého víkendu byly preference pro stát Iowa tyto: Trump 31%, Cruz 24%, Rubio 16%." Výsledek je úplně jiný. Šok. Impact. Neznamená to, že Trump nezíská nominaci, ale jehoi pověst vítěze a suverenita utrpěly výrazné trhliny. To není bez významu.

0/0
2.2.2016 16:55

K64a37r49e78l 18N84e71č92a86s 5443609100720

CNN ještě z nikoho chytřejšího neudělala.;-D

0/0
2.2.2016 17:37

K46a32r60e85l 16N69e17č92a31s 5723189820800

Jsou to vlastně cvičení političtí akrobati.Trénují si to před zrcadlem,možná i na nějakém trenažéru.Tým poradců je potom vpustí do ringu jako na zápas.

Jinak jde o maňásky korporací,zejména zbrojních.:-)

+2/−2
2.2.2016 16:00

P51a30v70e80l 41E92l81s13n40e27r 5283761774525

Ve skutečnosti je US demokracie mnohem lepší, než ta u nás. ;-)

0/−2
2.2.2016 16:10

B71o92h51u88m53i20l 46P79e69t83r96a17s 1763454581422

To bych si tu demokracii u vas jako demokracii uz nedovedl predstavit.

+1/−1
2.2.2016 16:50

K63a41r94e37l 42N50e31č15a13s 5663289690160

V jaké skutečnosti,pane Elsnere? Myslíte tu virtuální.?;-D;-D

+1/−1
2.2.2016 17:39

P14a41v19e38l 27E45l10s79n83e63r 5723431714605

Myslím tu naši skutečnost, kde pořádně nic nefunguje.

0/0
3.2.2016 6:30

K86a83r34e26l 46B53l96á62h86a 6806507204314

Sledoval jsem dve debaty republikanu a musim priznat jednu vec. Oproti nasi prime volbe jsou ti hlavni kandidati skveli recnici. Ale pokud bych si mel vybrat, tak by to bylo jako v CR, neboli volit nejmensi zlo, protoze mi vhodny neprijde ani jeden. A neskutecne me irutuje ta potreba se tvarit, ze se denne modlim a Buh je pro me pomalu prvni posledni. To je neskutecne odporne pokrytectvi. Neco jako minule volby tri hlavni republikansti kandidati tvrdili, ze jim Buh osobne rekl, aby kandidovali. atp. To je naprosto k bliti. Realny obraz USA musi byt asi docela pekny hnus a obycejni lide musi mit dobre vymastene hlavy, kdyz podle pruzkumu 46% americany veri v Genesys, Adama a Evu, povoden atp. :-/

0/0
2.2.2016 15:01

J71a45n 85U85l91r76i73c64h 9519866789594

1. Živá křesťanská víra ( každodenní modlitby, návštěva dvou i tří církevních setkání týdně, ale především uplatňování křesťanské etiky v chování a smýšlení ) je ve Spojených státech běžná věc. Kandidát, který by se prohlašoval za ateistu, by neměl žádnou šanci. Nejde přitom o žádné pokrytectví. Je to přesvědčení těch lidí a projevuje se prospěšně pro společnost. I proto v konzervativní venkovské Iowě v republikánských primárkách permanetně vítězí evanegelikální ( radikálně protestantští ) kandidáti - Huckabee ( 2008 ), Santorum ( 2012 ), teď Cruz. Ohánění se křesťanstvím může být u některých kandidátů už jakési klišé, ale naprosto tomu tak být nemusí. A lidé nejsou hloupí. Poznají, kdo je autentický křesťan a kdo ne.

2. Označování věřících lidí za hlupáky vyznívá arogantně a hloupě. To, že u nás je drtivá většina lidí ateisty, neznamená, že ateismus má pravdu. A to nemluvím o rozkladném vlivu ateismu na morálku společnosti.

+1/−3
2.2.2016 15:39

J98a58n 62M79e76r32t92a 3692880431318

Jakým způsobem se to jejich přesvědčení projevuje prospěšně pro společnost?

Jo, a jaký je podle vás rozkladný vliv ateismu na morálku?

+2/0
2.2.2016 16:06

J77a50n 81U25l18r50i54c38h 9869176239374

Americká křesťanská morálka se projevuje v obecném etalonu hodnot, kterého se drží většina společnosti, její jádro. Lze to vyjádřit např. tradičním "God, family, job": Tvrdě pracovat, věnovat se rodině, respektovat druhé, mít schopnost soucitu a dobrovolné pomoci. Také bojovat se zbraní v ruce za svoji zemi a její hodnoty a v tom boji třeba padnout. Porovnejte toi s morálkou u nás. Kdo nekrade, okrádá svoji rodinu. Užij dne. Pivko, svíčková se šesti. Hrát jen na sebe.

0/0
2.2.2016 16:49

R43a97d76e80k 66T97o94m45š95ů 3555653462931

;-D No nevím, v jižní a střední Americe je věřících křesťanů nepočítaně, ale morálka místní společnosti tomu nějak neodpovídá... V žebříčku kriminality je z 20 nejhorších 11 zemí právě odsud. A s korupcí je to podobné... Ovšem pokud ten rozkladný vliv v těchto zemích nepáchají silně minoritní ateisté... :-P

0/0
2.2.2016 16:36

J44a82n 19U57l57r49i41c37h 9249176459204

Žebříčky mohou být zavádějící. Museli bycvhom se podívat, jak se sestavují. Krimionalita je jen jedním z aspektů mravnosti. Dobrá morálka znamená především respekt k druhým litem, schopnost soucitu a oběti. Zcela jednoznačně vycházejí nejhůře ateistické země, konkrétně třeba Rusko a Čína. Tam domonuje lhostejnost, krutost, čisté sobectví.

0/0
2.2.2016 16:45

B60o64h23u95m58i90l 52P85e30t28r80a10s 1513354711932

Blabolite. Uz jen to, ze respect k druhym a schopnost soucitu nevychazi z viry v nejakeho kruteho a zarliveho biblickeho boha, jak si ho predstavovali nekdy v dobe bronzove, ale ze sekularniho humanismu.

0/0
2.2.2016 17:10

J97a35n 32U83l45r31i72c67h 9449796399664

To nevychází. Je zakotven v učení Krista. Přečtěte si Nový zákon.

0/0
2.2.2016 17:18

B81o10h29u89m41i70l 16P42e80t48r47a63s 1233594721252

Vy jste si ho asi neprecetl. Nebo povazujete za moralni instituci otroctvi, kterou Novy zakon schvaluje? V tom nalezate nejaky respekt k druhym?

0/0
2.2.2016 17:36

J11a19n 16U32l77r47i39c88h 9849606739394

To je dezinterpretace. Nový zákon se o otroctví zmiňuje jen velmi okrajově. Konkrétně apoštol Pavel tu a tam ve svých listech nabádá otroky, aby se podřizovali svým pánům. Což neznamená prohlášení otroctví za oprávněné, nýbrž jde o jedno z mnoha potvrzení Kristova učení o mírumilovnosti a podřizování se panujícímu řádu.

0/0
2.2.2016 18:03

B91o55h60u77m61i84l 14P30e98t90r68a80s 1283384231582

A kdo se nechce podridit, treba panujicim fasistickym nebo komunistickym radum, je ateista nebo co?

0/0
2.2.2016 18:20

J86a67n 70U84l57r57i65c35h 9739166889434

Tohle téma je složité a na hlubší rozpravu. Mohu říci jen svůj názor. Kristus jako vedlejší principy svého učení ( ústředními jsou láska, oběť, pokora, odpuštění, soucit, milosrdenství ) uváděl též mírumilovnost a zdrženlivost, které se projevují mimo jiné jako neprotivení se úřední moci. Jsem přesvědčen, že neplatí absolutně. Míním, že podstatou je tu opatrnost vůči používání násilí, uchylování se k němu jen v úplně nejkrajnějším případě a i tehdy uměřeně a bez zášti. Pokud jde konkrétně o fašismus a komunismus, je podle mě vzpoura proti nim i pro křesťany možná, ale jen v případě opravdu tvrdého teroru ze strany režimu ( např. za husákovské normalizace nebo ve frankistickém Španělsku po válce to nebylo tak strašné ), po důkladném zvážení a s dobrými vyhlídkami na úspěch. Ne se vzbouřit, někoho nazdařbůh zabít a vyvolat krutou odvetu, ale dobře se připravit, svrhnout režim s minimem obětí a nahradit jej jiným, spravedlivějším, lidštějším.

0/0
2.2.2016 18:35

B70o40h15u79m95i76l 50P34e87t68r12a38s 1553524261202

To ale je proti Novemu zakonu. V nem se narizuje naprosta podroba, treba v Rimanech 13:1-7.

0/0
2.2.2016 19:03

J49a34n 13U48l34r79i11c26h 9899886809444

Jsem si této pasáže vědom. Trvám ale na svém názoru, že není jádrem křesťanství a že např. princip lásky k bližnímu ( nejvyšší přikázání ) má přednost. Neboli vidím-li bližního, jak je trýzněn, okrádán, zabíjen paží státní moci, jdu mu na pomoc.

0/0
2.2.2016 19:13

B88o34h14u54m94i69l 59P67e84t87r84a50s 1863874701282

Najdete si neco o pravidlech sekularniho humanismu a nebudete se muset tapat v Bibli a hledat, co je v ni dobre a co spatne. A cinit dobro pro vec dobra a ne kvuli tomu, ze vam to nejake bozstvo narizuje.

0/0
2.2.2016 19:43

K65a42r38e15l 40B55l85á48h13a 6496197894394

Naopak to dokazuje, jak spatna spolecnost v Americe je. Vystavena na teroru, modli se a bud stejny jako vsichni ostatni, drz hubu a krok, jinak skoncis v pekle. Chovat se moralne pouze kvuli strachu z pripadneho trestu je pekne zrudne a pokud to dana spolecnost potrebuje, tak to svedci v prvni rade o jeji zaostalosti a pokrytectvi. A clovek, ktery fanaticky veri, ze Zeme a vesmir jsou stare max. 6000 let, ze tady byla povoden podle Bible atp., ma proste poradne vymyty mozek, drtiva vetsina z nich ma chabe vzdelani, v zivote nebyli mimo hranice vlastniho unijniho statu a moc rozumu nepobrali. V americke "vedecke akademii" kde se nachazi jejich nejvetsi mozky je vericich pod 10%. Myslim, ze to zcela jednoznacne o necem svedci.

+1/0
2.2.2016 17:54

J87a89n 16U94l16r45i62c63h 9569426859914

1. Křesťanství není postaveno na výhrůžce peklem, nýbrž na nabídce odpuštění hříchů, požehnání čistého života v lásce a věčného života s láskyplným Bohem.

2. Dějiny planety a lidstva jsou téma poněkud odtažité. Křesťanství je předně duchovní nauka. Vybízí k lásce, pokoře, čestnosti, milosrdenství, štědrosti atd.. Nicméně lze říci, že v Bibli není stanoveno stáří planety a vesmíru. Úvod Genesis vyznívá tak, že před začátkem života byla země neurčitou, avšak zřejmě velmi dlouhou dobu pustá. Teprve potom byl stvořen život, též člověk a začal se zaznamenávat běh času pomocí kalendáře. Od této doby pak ( ovšem podle velmi diskutabilního výpoičut ) není jádrem a nosným pilířem křesťanské víry.uběhlo několik tisíc let. Toto ovšem rozhodně.

0/0
2.2.2016 18:44

K57a34r60e49l 61B60l46á19h81a 6606567594754

1. no vzdyt rikam pokrytci. Staci na smrtelne posteli uprimne litovat vlastnich hrichu a pujdu do nebe. Zatimco pocitvec, ktery ma Boha, Jezise a verici na haku skonci v pekle.

2. Buh preci podle Genesys udajne vse stihl za 7 dni a to jeste jeden den odpocival, ne? Takze vsechen zivot stvoren najednou a ty paleontologicke nalezy, kdy se konkretni druhy vyskytuji pouze v konretnich geologickych vrstvach si vysvetlujete jak? Neboli zivot na Zemi podle existuje pouze nekolik tisic let? Chapu vas dobre?

0/0
2.2.2016 20:08

J13a43n 48U65l51r54i59c69h 9389966979774

ad 1) Pojmy nebe a peklo se v křesťanské teologii nevyskytují. To jsou jen takové lidové zkratky. O tom, kdo bude takzvaně spasen ( zachráněn, uznán za hodného trávit věčnost v Blízkosti Boha ), není rozhodnuto předem a většina křesťanských církví o tom nemá vyhraněnou představu. Některé protestantské ano, ale podle mě to jsou nedůvtipná zjednodušení. V zásadě jde o stav duše, dobrou nebo špatnou vůli. Lásku, soucit a pokoru na straně jedné, zášť, lhostejnost a pýchu na druhé. Jak přesně to Bůh váží, v zásadě nevíme. Ti, kdo "neprojdou", mají skončit v jakémsi pustém a chladném místě, kde ( slovy Bible ) "je pláč a skřípění zubů": Neboli žádní čerti, kotle apod.. Jen oddělení do dvou vyhraněných světů - dobra a zla. Také se dá říci, že hříšníci budou potrestáni tím, že budou obklopeni svojí vlastní špatností.

ad 2) Sedm dnů ano. Ale ještě předtím zde byla ( neznámo jak dlouho, ale možná i velmi ) nějaká hmota. Její část tvořila pustou a chladnou Zemi. Vše tonulo ve tmě. A pak začal onen sedmidenní proces stvoření toho ostatního. Tak alespoň praví Genesis.

Paleontologické nálezy, sedimenty atd.: :-) Poslouchejte, závěr, že Bůh není, když se dole našli trilobiti, o něco výše paryby, pak obojživelníci atd., je přece zkratkovitý. Také vypjatý, přehnaně bojovný. Tudy vůbec cesta nevede. Je to slepá ulička. V křesťanství jde o duchovní hodnoty. Přečtěte si, co říkal Ježíš, a zvažte, zda vás to neoslovuje. To je podstatné, ne hádka o to, jak přesně se odehrála minulost. :-)

0/0
2.2.2016 21:47

K55a80r51e18l 63B18l98á52h22a 6826307344984

2) Pokud by to bylo jak pisete, tak by to znamenalo, ze nejdrive vnikla Zeme a teprve potom "Buh" stvoril Slunce. To jak vime z pozorovani Vesmiru je nesmysl.

Stejne tak v pripade paleontologickych nalezu lze vyvodit zcela logicky zaver, ze vsichni zivocichove, vcetne cloveka nevznikli ve stejne dobe.

3) Neni zadna garance, ze veci, ktere udajne rika Jezis v Novem zakone jsou skutecne jeho slova, kdyz se Novy zakon zacal psat nejdrive 30 let po Jezisove smrti, nektere pasaze vznikly i vice jak 100 let po jeho smrti a napsali je lide, kteri Jezise osobne ani neznali a informace meli pres kdo vi kolik kolen "jedna pani povidala" a dali do svych pasazi ciste vymysly podle vlastni fantazie.

0/0
2.2.2016 23:47

M50a88r72e80k 56T36e42t55u29r 9129114236

Křesťanství i Islám vznikl, aby definoval oblast vlivu despotických šašků.

0/0
2.2.2016 18:17

J97a15n 86U35l32r28i36c62h 9709166799934

Cruzova první věta v projevu po vítězství v Iowě: "Nejprve chci říci: Bohu buď sláva!".

0/0
2.2.2016 15:42

P10a28t52r56i17k 62M30ü23l24l66e11r 2656857886810

Rand Paul bohužel až pátý :-(

+3/0
2.2.2016 14:39

J70a64n 32U35l77r50i93c64h 9129226269894

Vystupoval nevýrazně. Nebyl tak radikální jako jeho otec. Možná chtěl zkusit vyhrát, ne jen rozbouřit hladinu a získat podporu pro kongresové volby. A neuspěl. Pes po něm neštěkl už od zahájení kampaně.

+1/0
2.2.2016 14:43

J63a92n 70U37l43r18i78c79h 9389826849474

1. Bylo to velké překvapení. Agentury zabývající se průzkumy veřejného mínění naprosto selhaly. Jednohlasně ukazovaly u republikánů rostoucí náskok Trumpa před Cruzem s beznadějnou pozici Rubia a u demokratů pohodlné vítězství Clintonové.

2. Opět se ukázalo, že obyvatelé Iowy jsou značně ideologičtí, radikální a přihlížejí k osobní přesvědčivosti a mravní integritě kandidátů, k čemuž zřejmě přispívá i intenzivní kontaktní kapmaň vedená v tomto státě všemi uchazeči.

3. Vítězství Cruze a velmi těsné druhé místo Sanderse je přílibem tuhého boje o nominaci, který se nečekal. Nu, alespoň to bude zajímavé. Celkově ale Truimp i Clintonová zůstávají favority. U republikánů může hrát velkou roli případné roztříštění hlasů evangelikální základny mezi Cruze a Rubia. Marco Rubio včera rozhodně velmi překvapil a udělal Cruzovi jistě hodně vrásek. Zároveň potěšil Trumpa.

4. Nemám moc rád CCN pro její levicové vidění světa, ale volební studia má skvělá. Zvláště miluji výklady "county by county" od Johna Kinga u interaktivní mapy. Parádní show: https://www.youtube.com/watch?v=VwT8Hej_zlA

0/0
2.2.2016 14:33

M65a81r86t98i41n 14K30r49a42l 7463650963477

Jenže podle segmentacni analýzy ma Trump pramalou šanci získat Rubiovy voliče.

Trumpa zjednodušeně řečeno podporuji mene vzdělaní voliči z menších měst. Rubia pravý opak, ma nejvíc preferenci v segmentu s nejvyšším vzděláním.

+1/0
2.2.2016 14:44

J79a11n 52U16l62r50i44c89h 9719666299524

1. Ano. Dnes ráno mě zaujal a značně překvapil komentář Erika Besta na Impulsu. Best totiž označil Rubia za předního favorita, nikoli za třetího vzadu, který se stébla chytá.

2. Podle mě Trump jako úspěšný byznysmen a známá osoba boduje či dosud bodoval u republikánů z liberálních oblastí - Nové Anglie, New Yorku, Kalifornie. Ale vzestup Cruze, případně Rubia může vše změnit. Jsem zvědavý.

+1/0
2.2.2016 14:51

M38i66c57h16a18l 52K86r79e83j68č94a 5628946336963

No moc bych to Cruzovo vitezstvi neprecenoval. Vseobecne se cekalo, ze v Iowe by mel byt silny. A upravim co uz tu psal jeden cechoamerican - pro dost republikanu je volba mezi Cruzem a Trumpem neco jako u nas volba mezi Klausem a Zemanem.

+2/0
2.2.2016 13:34

M90a76r56t26i37n 73K88o62v16á36ř 1721746420504

Asi bych dal hlas treti strane.

0/0
2.2.2016 13:17

T56o93m25á67š 56V13r46á72b42e33l 8930774273634

Tedy vlastně nepřímo Clintonové

0/0
2.2.2016 13:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.