- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Masový automobilismus je zastaralý bezkoncepční amorální systém, který je ostudou naší tzv. "vyspělé" civilizace. Dálnice, jejichž mohutnou výstavbu zahájil ultralevicový nacista Adolf Hitler, se staly vězením pro stovky milionů popletených lidí, kteří třetinu svého života marní zavření v plechovce nebo vyděláváním na její pořízení a provoz. Když mají štěstí, v plechovce se nezabijí a dožijí se důchodu, psychicky zničení po desítkách let otroctví pro systém.
Tohle se mi líbí v Německu. Když se na někoho moc lepíte, tak dá výstražné aby vás upozornil, že mu to není příjemné. A když to vidí policisté, tak 100 eur pokuta.
U nás to maximálně schytáte dálkovými. Lepší je zpomalit natolik, že Vás musí předjet.
I když kvůli mlze klesne viditelnost na 100m (později třeba dokonce cca jen na 50m), stále se u nás často třeba na D1 najde dost kaskadérů, kteří si to v levém pruhu frčí "statečně" svých 130 i víc! ... Co víc k tomu dodat?
Bohužel to neplatí jen pro D1, ale i ostatní dálnice a čtyřproudé komunikace.
Jízda za mlhy na dálnici je slušný adrenalin.
To Slovinsko mne překvapuje, na trasách kolem Zagrebu i Ljubljani jsou lidi v zimě na nenadálé mlhy zvyklí.
Prostě jedete, nikde nic, a najednou bác, nevidíte na krok. Jediné řešení je okamžitá brzda a 30 na tachometru.
Ovsem jsou různí mistři světa, že...
Není to najednou. Když se blížíte k mlze, máte dost času zpomalit.
když vidím jak i naši rádoby řidiči jezdi i za snížené viditelnosti s denním svícením, tak je jen otázka času kdy to bude i u nás
Hromada neschopných řidičů...
Nedávno jsem jel večer za mlhy, viditelnost tak 10m u aut, chodec snad až na kapotě a překvapilo mne, kolik lidí má zjevně radarové vidění, že dokáže jet tak rychle. Pro hnidopichy - jsem řidič z povolání, takže jsem nebyl já ten přibržděný...
Mno ve meste, dalnici a silnici 1. Tridy jedu podle oci + GPS. Na okreskach kde potkam za celou cestu sotva jedno auto, jezdim primarne podle GPS ( ne kazda gps navigace ukazuje spravne vzdalenosti, uhly - ta moje ukazuje to same, co vidim i normalne, kdyz neni mlha). Cili da se jezdit "rychleji". Jedine nebezpeci predstavuje primarne zver. V mlze jezdim temer denne pres zimu, v masem regionu je vzdy mlha rano a vecer. Bez GPS bych jiz nadale v mlze jezdit nechtel!
Mlha hustá tak, že vidíte jen to auto před sebou. Ale už ne to před ním, takže kdejaký spěchálek nabyde přesvědčení, že to auto před ním zbytečně zdržuje a začne předjíždět ... na úrovni předjížděného zjistí, že předjížděný má před sebou také auto, které v té mlze asi přestalo existovat, když přestalo být vidět...
V cem je problem? Pokud auta dodrzuji bezpecnou vzdalenost, tak se ma kam zaradit. Nejhorsi jsou lepici, co se lepi proto, ze je nekdo predjizdi!
Stary nmecky vtip. - za mlhy se ridic prilepi na pred nim jedouci auto, ktere najednou zbrzdi a nasledovnik do nej narazi a nadava, jak muzete tak nahle zabrzdit. Poskozeny - odpovida prominte, ale ted stojim v garazi.