Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hygienici podali trestní oznámení na 30 mužů, podezírají je z šíření HIV

Pražští hygienici podali trestní oznámení na 30 mužů, kteří věděli, že jsou HIV pozitivní, přesto dál provozovali nechráněný sex. Informuje o tom úterní MF DNES. Mužům hrozí až deset let vězení za těžké ublížení na zdraví a šíření nakažlivé nemoci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K51a37r20e18l 39D95r90d61a 6743145837519

Dost dobrý. Dva smazané příspěvky, minus 200 bodů. A to po 2 dnech od publikování. (To bylo na soudní příkaz?) Žádám iDNES, aby své gaye poslala už konečně na dlouhou dovolenou. Stejně teď mají co vysvětlovat na policii a na cenzuru nebudou mít dlouho čas. Trhá jim to tady žíly.

Dole jsem se místním báječně rozesmátým gayům snažil vysvětlit co je to příprava sexuálního zločinu, která je sama o sobě trestná. A to na obrázcích ze života pana Petvada - které ostatně vycházely z předchozí naší diskuse o sexu s dětmi.

Příspěvek končil úvahou, že by Prague Pride mohla být hodnocena jako příprava trestného činu. Aspoň v normální civilizované západní společnosti s heterosexuální křesťanskou kulturou. ;-)

Nyní je úvaha pryč a mám poznámku: Příspěvek nepatří do slušné a kultivované diskuse. ;-D

To mě fascinuje, 30 gayů šíří HIV, a cenzorům iDNES vadí odkaz na západní křesťanskou civilizaci. A víte kdy mi zdejší cenzura ještě mazala příspěvky o AIDS? Když se tady s velkým halasem publikovala aktivita "sex pro vozíčkáře", které se chopila neziskovka, co pod mým bytem dělá pomoc HIV pozitivním. Představil jsem si sexuální asistentky jako protekční klientky této neziskovky a celý nápad mi fakt nepřišel až tak úžasný. Cenzura iDNES měla opět jiný názor. Kdo tedy v Česku usiluje o volné šíření HIV? Není to iDNES, co kope za svobodu pro LGBT?

26. ledna 2016 17:59 - Hygienici podali trestní oznámení na 30 mužů, podezírají je z šíření HIV

+1/0
28.1.2016 7:23

K48a45r26e29l 57D76r25d69a 6893395637809

Ten poslední řádek mi tam ulítl, patrně při kopírování ze smazaných příspěvků, to je bonus iDNES zdarma. :-P

0/0
28.1.2016 7:27
Foto

B33r30o92n67i25s40l94a31v 49G80a74b13r15y44š 6465104260

Nejste sám, schytal jsem to i já.

Jakmile něco pronesu o heterosexuálech, je to špatně, ale když se navážíte do homosexuálů, tak je to v pořádku? Každý má právo se shromažďovat, jen Vy to musíte překroutit. Právníků je tady dost, aby si toho všimli dřív než Vy. Příště se můžete zapojit do pochodu pro rodinu, to je stejná šaškárna.

+1/−2
28.1.2016 9:06

K24a10r96e10l 95D86r60d11a 6433325307509

Zatím jsem se dobral toho, že majorita potřebuje homosexualitu potírat jako nemravnost a zločin. Nemělo by to být namířeno proti LGBT jako takovým. Opačná aktivita gayů, ač logická, je útokem na práva majority.

Právo shromažďovací je omezeno pouze požadavkem na ochranu práv a svobod druhých, ochranu veřejného pořádku, zdraví, mravnosti, majetku nebo bezpečnost státu.

Mě z toho vyplývá, že LGBT se na Prague Pride sejít legálně nemohou. Útočí na práva druhých, ohrožují mravnost a zdraví... ;-)

0/−1
28.1.2016 14:55
Foto

B35r77o93n60i93s48l48a65v 37G79a50b82r90y82š 6325154300

Ne, neohrožují.

0/0
28.1.2016 15:00

J96a17n 94S50k66á84c93e26l 6798179169919

Boj proti HIV infekci, je proputinovská propaganda s cílem poukázat na nebezpečenost jevu nhomosexuality v ČR v snaze oslabit tuto menšinu. Inu, nechutné. Každý má právo na své soukromí a hiv pozitivní muži nemusí nikomu sdělovat s kým spí, pokud druhá strana sexuje bez kondomu, sám si tím svolil s ublížením na zdraví, takže pravděpodobně to je jen hon na čarodějnice a očerňování homosexuální komunity.

0/−2
27.1.2016 19:38

K47a51r81e63l 19D67r16d64a 6293615587439

V Metru je dnes ta informace kapku jiná. Má jít o dobře situované muže z Prahy, kteří dostali výzvu k vysvětlení na policii. Obrátili se tedy o právní pomoc na Českou společnost AIDS pomoc. Tam jim právník Tomšej poradil poradil lhát a zapírat.

ČSAP to navíc chápe jako pěknou příležitost pro mediální přestřelku. Takže nově mají na webu prohlášení proti kriminalizaci HIV pozitivních a pokud nejde o odsouzené osoby, žádají respektování presumpce neviny. Samozřejmě kritizují postup Bulovky, protože osoby s pohlavními chorobami a HIV nyní nebudou u nich vyhledávat lékařskou péči. Přitom ČSAP má citace v každém článku, tedy nereagují na média, ale na mediální masáži se sami podílí.

Postupně tedy "aktivista LGBT" Tomšej radí: Pokud se sami nepřiznáte, nemůže vám policie nic dokázat. Nákaza mohla nastat bez ohledu na použití ochrany a nelze z toho nechráněný sex dokazovat. Případně jde o nechráněný sex s HIV pozitivními, a tedy nehrozí nákaza. (To by měla být podle toho co vím blbost. Že něco takového radí právník a údajný odborník přes AIDS hrazený ze státních a evropských dotací?) Aneb, opět tradiční gay přístup, mlžit, mlžit, mlžit a maximálně ještě tak lhát jak když tiskne. ;-D

Mužům hrozí 10 let vězení za těžké ublížení na zdraví a šíření nakažlivé nemoci. Bulovka u nich řešila kapavku, syfilis a LGV. Což je v Česku "atraktivní dovozová novinka". ;-D

Na tom celém je zajímavé jediné, jeden z ředitelů ČSAP, patrně sám HIV pozitivní, zemřel po jednom roce působení ve funkci. Rv;-)

0/0
27.1.2016 9:51

F67r16a19n27t52i48š97e45k 14C80h85m64e53l81a62ř 6708210

V některých příspěvcích k tomuto tématu zaznělo, že mnozí z těch, kteří s některým z nakažených pohlavní styk měli přesto, že o jejich stavu jako HIV pozitivních věděli a tím, že přebírají veškerou odpovědnosti za svoje nakažení.

Ano, tak by se to opravdu dalo definovat i chápat.

Takovou osobu (osoby) ale okamžitě navrhuji na Darwinovu cenu, nic jiného takový hazard se svým zdravím totiž nezasluhuje ;-D;-D;-D

+1/0
26.1.2016 19:21

M98a43r76t97i23n 16P71e23t36v68a57d 4970839317842

Bohužel existuje i speciální sorta vypatlanců, kteří rizikové styky s pozitivními partnery cíleně vyhledávají - zřejmě ze stejné touhy po adrenalinu, s jakou například vypatlaní lyžaři křižují lavinové svahy.

Zábava kreténů: ruská ruleta. :-/

+3/0
26.1.2016 20:31

K57a73r51e85l 39D21r81d74a 6113605307949

Nemyslím, že jde o pár vyhledávačů adrenalinových zážitků. Vy mi přijdete mnohem nebezpečnější. V podstatě tady popisujete život s HIV jako bezproblémový. Patrně s dobrou znalostí věci.

Takže, zatímco se tady hloupá veřejnost děsí z možné úmyslné nákazy HIV, Vy jste dál a berete HIV jak housky na krámě. Vlastně o nic nejde. Těch 30 gayů se jen chová jako celá komunita. Jen je potřeba osvěta špatně poučené veřejnosti. To je jádro problému. Není proč se děsit.

HIV se není třeba bát. Nakazí se máma, táta, syn i dcera. A budou žít s úsměvem dál. Hygiena a policie, to je jen nepochopení liberálního životního stylu LGBT, který mohou přijmout všichni. V podstatě je strach z šíření HIV určitou formou nepřijatelné homofobie a lynče. Jen omyl a nepochopení...

Pokud tady někdo brázdí lavinové svahy a nahání hrůzu divákům, jste to opět Vy. Rv;-)

Přišlo by mi mnohem správnější, dál vyvolávat fóbii proti HIV a koukat mít prevenci co nejúčinnější. V tom vidím přirozený zájem celé společnosti. Mít zdravou populaci i když bude žít "klamem". (A je to klam?) V podstatě Vy tady obhajujete zvrácenost "normální je být na smrt nemocný".

+1/−2
27.1.2016 6:45

V13a83c28l15a86v 29M98e75d79e94k 5711562165755

Tak by se to chápat nedalo - Vražda či zabití jsou trestné bez ohledu na vědomí a souhlas poškozeného - proto je třeba trestná asistovaná sebevražda.

+1/0
26.1.2016 21:29

M49a53r35t90i73n 90P53e26t17v55a96d 4410859627352

Vražda je trestná s ohledem na záměrný úmysl někoho zavraždit, a za stejných podmínek je trestný i pokus o vraždu. To ovšem není téma této diskuse.

Zabití přichází v úvahu jen v případě, že někdo zemřel cizím zaviněním bez plánovitého záměru. Pokus o zabití je nemožný (chybí úmysl). Ani zabití ovšem není tématem této diskuse.

0/0
26.1.2016 22:45

K91a90r67e11l 34D95r21d75a 6473615937109

To je zase LGBT hnůj. Bože! Co to tady s námi idioty na Zemi ukončit? Byl by klid.

Dostal jsem se na bugchasing. Tedy, lidi co se záměrně koukají nakazit virem HIV.

1) Stres z možného nakažení HIV je při promiskuitě hrozně nepříjemný. Takže se v gay komunitě bere nakažení HIV jako ztráta panenství. Pánové koukají, aby to už měli za sebou a měli klid. Jak holky před prvním sexem. Vědomě jdou s infikovaným partnerem a doufají, že se tak zbaví strachu z nakažení. Lékařská péče je přece zadarmo a nakažený získá péči a soucit okolí. Což se vyplatí. A nové informace v podstatě tvrdí, že infekce HIV život nekrátí a v ničem sexuální život nakaženého neomezuje. Jen ten život s HIV jede na dluh ostatních plátců zdravotní pojišťovny. Ale to je detail. To jsou hnusní heterosexuálové.

2) Gayové touží po stabilním partnerském vztahu, že. Takže když se jeden promiskuitní partner v páru nakazí a chce ze vztahu odejít, udělá opouštěný partner to nejlepší, když se nakazí také. Takže pomine důvod pádu jejich perspektivního manželství.

3) Objevila se teorie, že jeden kmen HIV vytlouká druhý kmen. Když už máte HIV tak se prý vyplatí chytnout další jiný. Prý neplatí starší zkušenost, že je to jistá rychlá konečná.

4) Samozřejmě, je to smrtelná nemoc. V rámci drogového rauše a sebepoškozování je infikování HIV docela dobrá hlína. Případně způsob jak mladý může spáchat sebevraždu.

5) Sex s HIV infikovaným je parádní adrenalin. Zvyšuje to vzrušení.

6) Heterosexuálové mají homofobní předsudky. Nikdo neví proč. Ale v rámci LGBT revoluce a zničení všech lidských civilizovaných hodnot heterosexuální majority musí pravý gay patřit ke komunitě stejně kovaných teplých soudruhů. Svůj hrdý postoj vyjádří nejlépe nákazou HIV. To je teprve revoluce.

A česká policie opatrně šťourá do života 30 homosexuálů. Tak snad, aby jim nebylo nějak ublíženo v jejich hrdosti na to, že nejsou lidé, ale gayové. ;-D

+4/−4
26.1.2016 17:47

F13r79a69n54t51i20š59e26k 19C27h93m84e80l50a77ř 6918530

Mám obavu, pane Karle, že tohle se mnoha místním čtyřprocentním obhájcům líbit nebude!

+1/0
26.1.2016 19:47

M23a42r12t91i29n 81P62e84t93v80a83d 4580849347662

Pane Františku, pan Drda vždycky přichází s originálními myšlenkami a poznatky, které stojí za přečtení! :-)

- Zde například ta hluboce zasvěcená pasáž o hrozně nepříjemném strachu z možného nakažení při promiskuitě.

- Poutavá metoda záchrany stabilního partnerského vztahu dvojím nakažením.

- Působivé vytloukání kmene kmenem (já bych přidal ještě i zaručeně účinnou soulož s virgo intacta).

- Vynikající návod na spáchání sebevraždy s výhodou, že si ji v následujících letech zdlouhavého vyčkávání můžete ještě stokrát rozmyslet.

- A jako obvykle nádavkem i oblíbená teorie revolučního zničení "všech lidských civilizovaných hodnot heterosexuální majority", které však pan Drda zatím pohříchu nedokáže konkrétně pojmenovat. [>-] V EU

+1/−1
26.1.2016 20:54

K76a78r77e78l 55D60r96d38a 6163915797499

1) mi připomíná coming out. Něco dříve nepřijatelného akceptovat jako přijatelné. Tedy zmanipulovat své hodnoty a své myšlení a přejít do jiné roviny uvažování.

Dostávám se opět ke škodlivosti homosexuality. Podle mě je coming out otřesná lež. Většina populace je bisexuální. Kde je tady pojistka, že probíhá pravý comig out skutečného gaye a falešná manipulace, kdy o homosexualitu vůbec nejde? (Gay prostituti, co jsem poznal, jsou heterosexuálové, kterým nevadí žít s postarším sponzorem. Upřímnost jejich coming outu bych chtěl vidět.)

Z diskuse je zřejmé, že manipulace myšlení, pokřivené vidění reality, změněné hodnotové žebříčky... jsou pevnou součástí LGBT komunity. V podstatě tady řešíme život ve lži. A nyní jsme narazili na špičku ledovce, která tuto lež zobrazuje jako nelidskou odpornost.

0/−1
28.1.2016 6:56

M80a18r83t24i77n 27P89e66t20v26a17d 4580659367512

To, že většina populace je bisexuální, tvrdil Alfred Kinsey před skoro sedmdesáti lety. Dnes to po něm opakuje jako poslední Mohykán už asi jen pan Drda. - Většina psychologů a sexuologů vám pravděpodobně řekne, že bisexuála ještě v životě nepotkali, přestože je kolem nás spousta lidí, kteří se tak sami označují. To označení samo o sobě nemá žádný praktický význam, poslouží snad jen tím, že z něj nevyplývá nic konkrétního.

Málokdo si ovšem uvědomuje, že v praxi nemáme žádnou možnost sexuální orientaci objektivně rozpoznat: všechny průzkumy o počtu těch nebo oněch vycházejí výhradně z toho, co o sobě soudí sami respondenti. Nenajdete jediný specifický znak, kterým by se homosexuál od heterosexuála viditelně odlišoval. I proto v tom někteří mohou celá léta tápat: nejsou vzácností ani ti, kteří svou orientaci definitivně poznávají až ve chvíli, kdy se "osudově" zamilují, k čemuž může dojít kdykoliv. - Ostatně sám Kinsey byl toho skvělým příkladem.

"Nepravý" coming out je úplný nesmysl - chybí pro něj jakákoliv racionální motivace, zvlášť když uvážíte, že je k němu potřeba celkem hodně vnitřní síly, odvahy, a vyrovnaného sebevědomí. Jsou i takoví, kteří se na coming out nezmůžou po celý život. Jiní by naopak mohli s pravdou ven třeba už ve třinácti, ale ty dva roky si radši počkají, aby neohrozili své partnery trestním postihem. ;-)

Coming out je pro každého gaye závažný akt s celoživotními důsledky, proto k němu nelze dojít jinak než spontánně a z vlastní vůle.

Pana Drdu omlouvá, že coming out zná pouze z doslechu, a může si proto vymýšlet ty své bajky o manipulacích. V :-P

0/0
29.1.2016 1:41

K59a89r76e62l 33D33r22d11a 6313655527349

Lžete, jako vždy. Díky za vysvětlení coming outu.

Zvlášť u těch 13-letých partnerů. To je soda. Zástupná homosexualita je u školní mládeže běžná. Takže svoji heterosexualitu ve 13 může zpochybňovat jen idiot podpořený hodnými bohatými strýčky sledující své perverzní zájmy. Rv;-)

Polemika o "bisexualitě" je samozřejmě další nesmysl. Pro mé úvahy to klidně může být jen chování či zástupná homosexualita. Zcela podle posledních představ. Samozřejmě neuvažuji 2% pravých bisexuálů podle posledních pouček, které byly stejně zpochybněny. Jde pouze o fakt, že sexuální orientace není černobílá a svět netvoří 96% čistokrevných heterosexuálů schopných výhradně heterosexuálního chování. Což v podstatě popisujete také... a hned popíráte, kdy se Vám to hodí.

Jsme totiž u toho jak lze homosexualitu šířit a vyvolávat a také proč ji potírat a léčit. Což je Vám a LGBT trnem v oku.

Nepravý coming out deklarovaný "celebritou pro média" nabízí motivací plný pytel. Především peníze, kariéru. Podle mě tady lžete. Možné to určitě je a běžně se to děje. (Co Vojta Dyk a spol. "Jsem gay!"?)

Nevím jak závažný akt je to pro skutečného poctivého gaye, ale v případě ekonomických a existenčních výhod se falešné prohlášení přímo nabízí. A jeho platnost má hodnotu děravé ponožky. To vychází z mé zkušenosti. Kluci, co půl mládí šlapali, zakládají rodiny.

Myslím, že si vymýšlíte obstojně, navíc s potřebou šířit perverzi a zlo. Rv

(A trapně vás teď vidím denně před studenty. Zakázal bych Vám práci s mládeží.) Rv:-P

0/0
30.1.2016 11:30

T76e44r64e33z45a 68N83o34v78o11t10n43á 2774764499525

juhuu. Pan Drda , jako vždy přítomen se svou veleučenou agendou proti LGBT. ;-D

+1/0
26.1.2016 22:17
Foto

P98a60v86e21l 44P43e89c78h 9498651386897

Ty zdejší diskuze o výkladu zákonů mi připomněli jednu příhodu:

Při jedné z Pride rozdávalo sdružení pedofilů letáky. Nic závadného v nich nebylo, jen informovali o existenci, chtěli podpořit toleranci. Za to byli zatčeni - prý vyzývali k páchání trestného činu, protože pedofílie prý je trestná. Páni policisté a páni vyšetřující pak potřebovali několik dlouhých a těžkých telefonátů s psychology, aby se dozvěděli, že pedofílie skutečně není trestná a nikdy nebyla. Trestný je skutečně jen sex s dětmi, přesně tak jak je to uvedeno v zákoně.

+3/−3
26.1.2016 14:12

K89a41r30e89l 53D14r88d44a 6543725817819

A rodičům zbývají jen vidle a lynč. Milé aktivisty musí pověsit na nejbližším stromě a pak si jít sednout na 20 let, pokud chtějí chránit své děti před Vám podobnými. Tomu se říká právní stát a ochrana práv majority. ;-D

+3/−2
26.1.2016 14:50

D31a71v27i23d 31D91i38r53g32a 7225661538

A to je právě ten problém, že když o tom lidé nic nevědí, tak pak chápou pedofila jako člověka, který znásilňuje děti. Naštěstí právní stát lynč nepřipouští, takže davová inteligence (aka iq nejhloupějšího člena davu) se tolik neuplatňuje.

+2/−2
26.1.2016 15:57

K88a13r81e77l 82D76r21d11a 6343935547399

Samozřejmě, jak jinak u gayů, opět lžete. U sexuálních zločinů - znásilnění, nátlak a zneužití je trestná i příprava. Jde pouze o to, zda policie vyhodnotí Prague Pride, přidružené agitky a besídky "s experty" jako přípravu trestného činu. Rv Možná by stačilo, aby pohoršená veřejnost zatlačila a hned by se v zákoně našlo, jak lze zasáhnout. ;-)

"§ 20 Příprava trestného činu

(1) Jednání, které záleží v úmyslném vytváření podmínek pro spáchání zvlášť závažného zločinu, zejména v jeho organizování, opatřování nebo přizpůsobování prostředků nebo nástrojů k jeho spáchání, ve spolčení, srocení, (v návodu nebo pomoci k takovému zločinu, je přípravou jen tehdy, jestliže to trestní zákon u příslušného trestného činu výslovně stanoví a pokud nedošlo k pokusu ani dokonání zvlášť závažného zločinu)."

+1/−4
26.1.2016 15:05

M45a70r53t86i45n 28P61e54t56v97a76d 4890709177962

Pane Drdo, okouzlil jste mě. V

Představuji si, jak asi vypadá ta příprava na znásilnění, sexuální nátlak a zneužití, po které nedošlo ani k pokusu, natož k dokonání čehokoliv. - To jako že si pedofil koupí bonbóny a násilník nějaký šikovný provaz? - Dál už totiž moje fantazie nedosáhla: ale možná je to jenom proto, že zrovna nejsem ani pedofil, ani násilník, takže se fakt nevyznám. :-P

+2/−1
26.1.2016 15:26
Foto

B28r92o21n75i68s48l91a45v 31G91a31b90r65y69š 6105144470

Musíme se od pana Drdy, který má s touto problematikou bohaté zkušenosti, ještě hodně co učit. :-P

+3/−1
26.1.2016 15:41

J94o15s22e96f 96N82o24v86á50k 1230663525

Pedofilům může soud uložit ochranné opatření - zákaz vstupu do cukrárny.

+2/−2
26.1.2016 16:36
Foto

P84a30v32e36l 77F44r21u62m86e57r20t 5517594767288

a za pedofila bude označen každý, kdo si koupí malého indiánka ;-D

+3/−2
26.1.2016 16:41

J95i35ř25í 33O63r75t 9845332111171

;-D;-D;-D;-D;-D

odhalil jste mě ;-)

0/−1
26.1.2016 14:11

J79i97ř16í 63O71r50t 9195302431511

Bukanýři na lovu.... bacha na ně :-/

+2/0
26.1.2016 14:05
Foto

P18a34v22e84l 78F80r21u26m69e10r43t 5207354137458

ano, jste na správném místě, pane Ort :-P

0/0
26.1.2016 16:27
Foto

P90a45v47e56l 58F14r98u71m12e58r86t 5617794637408

teď jde jen o to, ujasnit si zde svou roli, jestli lovec, lovený či dokonce lovený lovec ;-D

0/0
26.1.2016 16:31

L53u52k23á55š 55T25ó93t88h 6228673607212

"...z nichž někteří mají prestižní povolání."

Hmmm, ze by to byl pan mluvci Jiri O.?

+2/0
26.1.2016 13:42

V25a37c22l68a80v 45M62e38d39e83k 5271972605715

to je putna, kdo to je.

+1/0
26.1.2016 21:26

K85a65t35e73ř81i48n24a 20V23ý80b40o70r72n90á 6470329909

Spíše Putna ne?

0/0
27.1.2016 6:58

O10n42d20ř20e59j 44M97a75l45ý 3514513703713

Spíš obvinění z pokusu o vraždu, ne? Lék na HIV zatím není...

+3/0
26.1.2016 13:25

M17a59r27t25i41n 76P89e61t94v74a55d 4890639407292

Pokus o vraždu přichází v úvahu jedině tehdy, chcete-li někoho úmyslně zavraždit. HIV je k vraždě prakticky nepoužitelný, neboť nakažení mohou žít ničím nerušený život a zemřít nakonec po padesáti letech na něco úplně jiného.

Navíc pravděpodobnost, že při nechráněném styku někoho nakazíte, je menší než 0,5%, na což i zdraví hazardéři bohužel poněkud nekriticky spoléhají. I přes extrémně nízkou pravděpodobnost samozřejmě nelze vyloučit přenos při prvním a jediném styku.

Pokud díky léčbě virus úplně zmizí z krevního oběhu, je pravděpodobnost přenosu nákazy téměř nulová.

Zde přítomné hlášky o potenciálních vrazích, zrůdách a zločinném ohrožování jsou proto jalové. Zejména když uvážíte, že potenciální "oběť" riskuje dobrovolně a s plným vědomím nebezpečí.

+2/−1
26.1.2016 14:52

D66a34v48i56d 98D22i53r16g22a 7495931648

Jenže vytvoření takového názoru bohužel vyžaduje a) zjištění si nějakých základních faktů a b) přestat se rochnit v uspokojující představě o drakonických trestech.

To se tu moc nenosí.

+1/−2
26.1.2016 16:07

V91a63c70l88a78v 22M47e44d87e29k 5111292395715

úmysl při úmyslném nakažení nevyléčitelnou smrtelnou chorobou je jasná.

A že dotyčný nezemře hned, a může zemřít na něco jiného, než AIDS propukne? To úmysl nijak nezmenšuje. V takovém případě by šlo jen o nedokonanou vraždu, respektive vraždu ve stádiu pokusu - a ty jsou trestané úplně stejnou sazbou, jako vražda dokonaná.

+1/0
26.1.2016 21:33

M73a84r11t42i29n 97P48e32t30v55a87d 4210519147812

Pane Medku, to všechno bychom mohli zvažovat pouze v případě, že někdo roznášel chorobu s prokazatelným úmyslem nakaženého usmrtit - a takový úmysl se dokazuje jen velice obtížně.

Pohybujeme se tedy v oblasti ublížení na zdraví z nedbalosti.

Dokonce i klasifikace těžké újmy na zdraví je nepravděpodobná: tenhle pojem sice žádný zákon nedefinuje, ale z judikatury vyplývá, že jde o stav, který postiženému z důvodů handicap tělesných funkcí, trvalých bolestí nebo jiných strádání znemožňuje normální osobní a rodinný život, profesní uplatnění a podobně. HIV pozitivita nic takového nezpůsobuje, postižený při nenáročné léčbě (mnohdy jen 1 tableta denně) žije většinou bez významných obtíží, nemusí se v ničem omezovat, a svůj život nemusí nijak měnit. Může dokonce bez obav zplodit zdravé dítě.

0/−1
26.1.2016 23:29

D21a70v25i28d 32O82n48d55r80u89š96e98k 9689409873225

vykleštit...

0/0
26.1.2016 13:09

R11o22b20e92r51t 86H81a76n30á78k 8907305518901

Je tady moc velká legrace. Ta já jdu jednoho vyslechnout. Jsem rád, že jsem se dozvěděl o názorech publika ;-D Právní povědomí a reakce jsou u některých pozoruhodné.

+2/−2
26.1.2016 12:36
Foto

P39a89v27e87l 10P17e59c25h 9578601126687

No potěš koště. Tak si prosím nejdřív přečtěte taky něco o HIV, znalost práv nestačí ;)

+2/−2
26.1.2016 12:39

R81o19b45e58r92t 51H39a57n87á52k 8207265698191

Stačí, od zbytku mám soudní lékaře, kteří již zkoumají, aby mohli udělat znalecký posudek. V ÚSL mám naprostou důvěru. Přeji všem hezký den.

+1/0
26.1.2016 12:41

P57e15t35r 80F95i65a77l60a 9213156783263

Konečně si o něco o HIV přečtěte sám, pane Pechu, abyste zde nekázal bludy.

Hygienici jistě dobře věděli, proč podali trestní oznámení na nezodpovědné zrůdy, které vědomě šíří smrtelný virus.... a žádným okecáváním to nezměníte.

+2/−1
26.1.2016 12:48
Foto

P49a57v32e83l 33P19e84c91h 9708341266277

"vědomě šíří"? To je právě to, o čem tady celou dobu diskutuji, tak nezačínejte nanovo a přečtěte si to níže.

+1/−2
26.1.2016 12:52

P19e19t20r 15F41i46a47l86a 9403226643493

Četl jsem vaše příspěvky a vy zde celou dobu diskutujete, jako by ti chlápci, na které bylo podáno trestní oznámení, nevěděli, že mají HIV, ačkoliv z článku je jasný pravý opak. K tomu vykládáte o ́HIV pozitivním s nulovou náloží ́.

Lidé jako vy budou spoluzodpovědni za to, že se nemoc bude šířit dál, protože ti primitivnější a nezodpovědní vám rádi uvěří, že riziko je nulové.

+2/0
26.1.2016 13:12
Foto

P97a86v50e54l 63P56e38c49h 9928251906287

Riziko je nulové, pokud je nálož nulová. Riziko je minimální pokud je nálož minimální. Pokud někdo má vyšší nálož, pak je samozřejmě infekční a nechráněný sex v tom případě bez výjimky odsuzuji.

To tu celou dobu říkám, nepřekrucujte, prosím.

0/−2
26.1.2016 13:17

P51e18t35r 69F68i47a34l34a 9943496883343

Překrucujte vy, nemůžete vědět, jaké je u konkrétních lidí to riziko!Právě toho je u nakažených lidí považován sex bez ochrany za trestný čin.

+1/−1
26.1.2016 13:24
Foto

P40a60v42e11l 95P67e20c18h 9208831956927

Ale to ani vy nemůžete vědět. A ono jde právě o ty konkrétní lidi. V zákoně o sexu bez ochrany nic není, jen o vystavování či zvyšování nebezpečí nákazy. A tak záleží konkrétně na těch dotyčných, jestli skutečně představovali riziko. Ale to nechť rozhodne soud.

0/−2
26.1.2016 13:38

K96a30r51e72l 46D74l71a55s62k 7805659486300

Pane Pech, ale vy se tu stále oháníte zákonem, ale na druhou stranu nemáte čas si nastudovat trestní zákoník, který je také zákonem. Třeba si vezměte takovou masturbaci na veřejnosti, ta také není nikde v zákoně uvedená, ale pokud to budete dělat a navíc třeba před dětmi tak je to také trestné. Nastudujte si základy trestního práva a pak tu poučujte.

+2/0
26.1.2016 13:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.