Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dálnici u Prostějova uzavřela série nehod dvaceti aut, tvořily se kolony

Policisté museli brzy ráno na několik hodin uzavřít dálnici D46 ve směru z Olomouce na Vyškov na úrovni Prostějova. Na kluzké vozovce tam havarovaly zhruba dvě desítky aut. Kolize se obešly bez zranění, na dálnici i objízdné trase se ale tvořily kolony.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L83u26k50á50š 26B69r93a84n61d63e25j40s 2643515541611

Zrovna tohle "erko" bych do dálnic nezařazoval. Většinou kategorie S22/100 = absence odstavných pruhů, krátké odbočovací a připojovací pruhy, ostřejší poloměry zatáček. Ono to omezení na 90 km/h u PV tam není úplně zbytečně.

Faktem ale je - co bych za aspoň takovou silnici dal mezi HK a Mohelnicí...

+1/0
25.1.2016 11:48

J27o10s58e90f 71C91h94r70b57j42á24t 4206852774

„Doprava od Olomouce stála již u Olšan a problémy byly i na staré souběžné cestě do Prostějova, která byla kvůli ledovce spíše nesjízdná.- no vžytˇ je tam značka že se silnice v zimě neudržuje tak jak by mohla být sjízdna, když nejsou sjízdné silnice které se udržují.

+1/0
25.1.2016 11:05

M53a25r34e77k 96K87a19r42a89f15f67a 9726964782226

Jel jsem v opačném směru asi po 10 minutách co se to stalo a podle znalosti prostředí vím, že v celém useku takového jakoby obchvatu Prostějova je snížená rychlost na 90 km/h dálnice nedálnice a tento úsek je veden po mostech a na vysokém náspu kde to za mokra klouže i v létě a cesta se vine v ostrých úhlech. Rozhodně se nedá říci, že to nešlo předvídat. Celou cestu to bylo rozsolené taková kaše, ale né mokré a hlavně tu 90 tku tam nedodržuje nikdo. Stejný problém je u sjezdu do Olomouce a Mohelnici.

0/0
25.1.2016 10:57

J76i97ř23í 57P10e13r91n31i78c91a 6832540824984

Mluvte za sebe. Např. já ji zrovna dodržuji. Naposledy jsem tam jel před týdnem v úterý a v klidu 90. A samozřejmě se našli tací, co měli minimálně o 30 km v hodině více. Ale to je buď SPZ-ka s písmenem "A" nebo polská značka.

0/0
25.1.2016 13:23

J83a19r98o15s86l54a65v 52L84e19b52e33d98a 3946259587850

Jestlipak měl ESP? https://i.imgur.com/38R9nDw.gifv

0/0
25.1.2016 9:43

V51l10a56s18t78i40s66l34a73v 15T66r39u50n16d59a 8832739224

Odkdy je to dalnice? Vzdycky to byla "rychlostni"...

+1/−3
25.1.2016 9:22

R69o22m65a13n 68S96t34o23n14e14k 1759133959151

od 1.1 2016 :-)

+10/0
25.1.2016 9:24

Z30d15e41ň54k36a 89V15e77s42e80l23á 8499985227430

http://ekonomika.idnes.cz/v-prosinci-zacne-velke-preznaceni-silnic-fpp-/eko-doprava.aspx?c=A151111_150553_eko-doprava_fih

0/0
25.1.2016 12:00

V12l92a48d35i81m54í45r 29F48i40b58i83g64e35r 5614571691184

Silnicecjsou celkem OK ale na chodníky totálně s..... Cesta na nádraží byla zajímavá a s neposypaným nástupištěm ještě zajímavější. U nás není kryté přístřeškem. Myslím že zlomenin bude víc než nehod. Kdo nemusí ať nikam nechodí.

0/0
25.1.2016 9:02

P60e19t44r 74H15o57r82á17k 1909793849884

V 8.30 ráno ještě kolona z prostějova až do olomouce. Takovou jsem na této trase ještě neviděl.

0/0
25.1.2016 8:55

J29o97s21e78f 12B21i37e77l24i60k 6842846928237

Vždycky to odskáčou ti neviní v koloně. Nedostanou se včas na místo a musí trčet na dálnici kvůli jednomu nebo dvěma debilům kteří snad ani neměli dostat řidičák. To by tak hrálo, abych se svým autem plným různých asistentů neoblafnul fyzikální zákony.;-D

+4/−3
25.1.2016 8:07

D76a16v49i52d 80K33a52č41í48r13e98k 1376860908518

U nás na Vysočině vyjeli až když nemohl projet bus. Jinak na to kašlali.

+1/0
25.1.2016 8:03
Foto

O73n62d65r44a 58T20ů60m71a 1848335497308

Jsem taky z Vysočiny a dnes ráno dojel autobusák tvrďák - rozstřelenej předek, světla nesvítila, okolo jakýsi pochybný čmoudík, ale řidič nabral lidi a jel dál :-)

+2/0
25.1.2016 9:56

J90i92ř10í 34R58a80m90e79š 8766664480972

zase za to muze prasatko v cocte

0/0
25.1.2016 8:00

J60o46s87e59f 18B79i73e34l45i36k 6492966288497

Prasata jezdí v různých autech.

PS neřídím coctu.

0/0
25.1.2016 8:09

J43a12n 26V43o64r28á41č 4129608472473

Nějaké info z místa, nebo tak soudíte podle ilustrační fotagrafie ?

+6/0
25.1.2016 8:15
Foto

I49v55a94n 20K74o16p24t66a 5827222321117

jak jste to poznal z ilustračního fota?

0/0
25.1.2016 9:22

D63a15v58i25d 83Z64a52j13d15á18k 8475882630421

Proc to nesypali uz v noci? Proc se vzdycky ceka,az to zamrzne, nekdo se tam vyseka a samo to roztaje?

+1/−4
25.1.2016 7:36

P12e30t66r 57H84o49r21á39k 1399283389354

Stalo se to na mostě. Déšť byl dost silný, mohlo to sůl umýt a pak namrznout.

+4/0
25.1.2016 8:57

V60á43c82l61a65v 30P79a24v79e59l 9680255281949

Tak jestli to bylo na mostě, tak dejme tomu. Chtěl jsem jen připsat, že když jsem za komárů dělal u cestářů já, a že to bylo pěkně dlouho, 20 let,tak praxe byla taková, že okres byl rozděleny na čtyři nebo pět rajónů a každý rajón měl svého dispečera. A mnohokrát se stalo,že ten dispečer v noci sednul do auta a některé úseky si projel a když se mu to nezdálo, okamžitě nás zvednul a jelo se sypat. I preventivně. Před prvními autobusy,což bylo cca ve 4 rano, bylo posypano vždy. U když se stala někde bouračka, byl z toho docela velký průs.er a vždy se šlo po tom,zda bylo posypano. Pak se to otočilo. Centrální jeden dispečer měl hlavní slovo,předpovědi počasí z letiště, kolikrát se dal pokyn a sypače na cestě měly být už dávno. A navíc se to změnilo i v posuzování nehod. Teď to jde vždy za řidičem. Neprizpusobeni rychlosti stavu a povaze vozovky. Finito. Nebrečim, jen osvěžuji možná některým paměť. ;-)

+2/0
25.1.2016 9:32

P93e44t72r 41K17n16ě56b41o14r92t 3101350

Klouže to pěkně...

+1/0
25.1.2016 7:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.