Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

S oteplením zaútočí chřipka. Nový kmen Česko neohrožuje, tvrdí lékařka

S rychlým příchodem teplého počasí do Česka tradičně dorazily i ideální podmínky pro vypuknout chřipkové epidemie. Podle údajů z Národní referenční laboratoře pro chřipku cirkulují v zemi tři známé typy chřipkových virů. Nový kmen chřipky, o kterém se píše v souvislosti s epidemií a úmrtími ve východní Evropě, nás podle expertů neohrožuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T77o74m26á45š 84J48e95ž85i35š72e50k 1400144973360

To neříkám ani já, nevím, jak na ostatní, ale na mne komentář zapůsobil, že genetiku neberete jako jedinou věc, ale jako hlavní věc či příčinu, proto i má reakce, že vše je minimálně z poloviny jen a jen na nás samotných �. Já neříkám zavrhněme moderní medicínu, ani tu chemickou, i ta je někdy holt potřeba a nejen třeba chirurgie při zlomenině, ale lze se chemii mnohem lépe a elegantně vyhnout a zkvalitnit si tak život a to výrazně, ovšem kdo se přesto chce cpát paraleny a brufeny a podobně, je to jeho věc, každý svého štěstí strůjcem �

0/0
25.1.2016 14:23

K15a67r89e20l 86N46e29č98a74s 5253739840930

Brzy už zaůtočí i klíšťata.:-)

0/0
25.1.2016 13:19

T61o80m24á39š 78J28e30ž94i74š65e16k 1170594893460

Každý rok je to to samé, téměř doslova, až mám pocit, že kromě změny data je to snad už od revoluce stejný článek :-). Jde o zcela záměrné strašení lidí, kupte si tohle nebo onohle, od lékařského průmyslu, jinak nemáte šanci, za takové články by autory měli soudit podle zákona o vlastizradě ... I když, zlo přichází i přímo z našich luhů a hajů ... Je to jednoduché, přestaňme se řídit radami podoných pseudopisálků, kteří mají s odborností na toto téma společného asi tolik, jako čabajka s racionální výživou (zde se slova J. Bosáka hodí přímo skvěle), a zapojme zdravý rozum, před chřipkou nás neochrání uměle vytvářené věci, jako například očkování, ani podobné věci, ty tomu naopak mnohem více přidají, jsou nebezpečnější, než chřipka sama, lidskému tělu pomůže mnohem lépe, když podpoříme místo umělé výstavby zdi proti nemocem (kde jedné zabráníme, a dalším dvaceti vystavíme osobní VIP pozvánku, o vedlejších účincích nemluvě) jeho vlastní a přirozenou obranyschopnost, copak jsme už všichni zapomněli na tak základní věc? Když se třeba řízneme, tak za předpokladu, že nedojde k infekci (i v tomto případě je schopna nastoupit příroda a zdravý rozum mnohem lépe), tak se byť u každého z nás s různou rychlostí, tak se rána sama zacelí? Je to snad proto, že každý den doslova žereme léky z koryta, nebo proto, že naše tělo tuto přirozenou schopnost regenerace prostě "danou do vínku"? Ať už se řízneme, nebo cokoliv jiného, je podle vás lepší ránu zavázat zvenčí (což ve svém důsledku vlastně chemické léky vesměs dělají, pouze vnější obal, a pokud ne, jde zase o řadu nežádoucích účinků), nebo posílit organismus přirozeně a zevnitř, aby se s neřádem, deroucím se do něj, vypořádal sám? Odpovězte si každý sám :-)

+2/−1
25.1.2016 5:16
Foto

P57ř84e80m14y36s40l 64Č27e91j73p 8828507908386

Tak dlouhý příspěvek, tady by přísedícím diskutérům spíše pomohlo, kdybyste jim raději v pár větách sdělil, jak se mají proti té chřipce úspěšně bránit. Udělal byste líp ...

0/0
25.1.2016 6:40

J96a45r20o33s31l11a40v 21N69o26v73á28k 3185845717242

Otužování, pohyb na čerstvém vzduchu, vyvážená strava.

+2/0
25.1.2016 6:50
Foto

P53ř79e38m68y18s37l 67Č87e13j89p 8348497588226

Otužilců, kteří smrkají v zimě do kapesníku taky pár znám. Čerstvý vzduch aby člověk pohledal. A vážit si stravu? :o) Ale vážně, v podstatě není nic co by zabránilo tomu, že sem tam chytnete nějaký morimundus. Já osobně jsem třeba 15let nic, pak přišli tři suché mrazivé zimy, každou z těch zim ucpané dutiny. Pak další roky nic, a v loni jsem tak po 20letech ležel v horečkách. Tuhle zimu jsem zase schytal nachlazení (kašel, sopl z nosu) ... příčinu nevím, nic jsem nezanedbal :o)

0/0
25.1.2016 6:57

J86o53s46e53f 83K36r19o71u49p66a 7241558535697

Pokud se pořádně podíváte kolem sebe, tak posmrkávají pouze otužilci, co si dajíotužování jako novoroční předsevzetí a jimpodobní. Ty totiž s otužováním zase přestanou. Kdo se otužuje celý rok, tak je vpohodě.

Vyvážená strava není od slova vážit (ten tvar by byl odvážená).

Tímto příspěvkem nechc říct, že otužilec a člověk, který dbá na správnou životosprávu a pohyb by nemohl k nějaké neduze přijít.

+1/0
25.1.2016 7:06
Foto

P44ř19e65m45y19s16l 11Č68e96j21p 8108377368816

"A vážit si stravu? :o) Ale vážně," Použil jsem tam smajlík :o) Jinak samo sebou důležitá je nějaká prevence, ale v první řadě i genetický základ. A od toho se asi odvíjí i to, že na každého platí jiná prevence ... :o)

0/0
25.1.2016 7:23

T64o43m96á50š 85J29e66ž61i40š63e47k 1280394263690

Jeden z největších omylů, jaký jste mohl vyslovit, genetika má na čemkoliv zdravotním u člověka podíl pouze asi 25%, 51% je náš životní styl a cokoliv, co pro své zdraví uděláme :-).

0/0
25.1.2016 11:55
Foto

P65ř29e51m23y21s43l 43Č54e24j82p 8238137808526

Nikde nepíši, že je genetika jediným faktorem ku prospěchu věci ...

0/0
25.1.2016 12:08

T77o56m72á36š 80J45e66ž11i80š57e13k 1820254523140

To neříkám ani já, nevím, jak na ostatní, ale na mne komentář zapůsobil, že genetiku neberete jako jedinou věc, ale jako hlavní věc či příčinu, proto i má reakce, že vše je minimálně z poloviny jen a jen na nás samotných �. Já neříkám zavrhněme moderní medicínu, ani tu chemickou, i ta je někdy holt potřeba a nejen třeba chirurgie při zlomenině, ale lze se chemii mnohem lépe a elegantně vyhnout a zkvalitnit si tak život a to výrazně, ovšem kdo se přesto chce cpát paraleny a brufeny a podobně, je to jeho věc, každý svého štěstí strůjcem �

0/0
25.1.2016 14:24
Foto

P14ř54e67m82y38s79l 50Č43e18j84p 8678527988636

Na zlomeninu je dobrá sádra ... na to chemii nepotřebujete, ale když se vám nelíbí ibalgin, tak mi prozraďte, co přírodního byste mi poradil proti náhodné bolesti hlavy, děkuji moc.

0/0
25.1.2016 14:32

T94o70m45á53š 58J59e21ž69i71š66e89k 1870304613490

Vzhledem k tomu, že ibalgin (přestože jsem žádný konkrétní přípravek nezmínil a nevím tedy, kde jste přišel zrovna na něj) se v těle rozkládá až 9 měsíců, tak dobrou volbou opravdu není, navíc je potažený barvivem, které je samo o sobě pro zdraví dosti rizikové, ale pokud vás něco nesloží během 5ti minut, je to schváleno jako zdravotně nezávadné, hlavně zisk ať z toho vyleze :-). Když už byste šel do lékárny, pak si spíše vemte ibuprofen, bílý, léčivá látka je tatáž, účinky naprosto stejné a je méně škodlivý pro zbytek těla, jelikož není žádným barvivem potažen (přítelkyně je zdravotní sestra)... Jedna z možností z přírodních věcí je určitě Reishi, ovšem pokud by bolest byla způsobena častou příčinou, tedy ucpanými nosními dutinami, pak zase aloe vera, každá bolest má jinou příčinu, a dokonce i bolest hlavy, každý případ řeším konkrétně a především osobně s daným člověkem, nebo v soukromé konverzaci, pokud jste vy nebo kdokoliv skutečným zájemce, myslím, že jsem již napsal způsob, jak mne kontaktovat, a tedy zde (způsobem, jež jsem sám uvedl) rád ony informace podám, včetně podrobnějšího popisu :-). Je-li tedy Váš zájem skutečný, popřípadě dalších čtenářů, těším se na FB na Vaše dotazy, pokud by někdo snad FB nebyl vybaven, lze to provést i na : tom.jezisek@seznam.cz, tedy na mém emailu. Mějte se hezky

0/−1
25.1.2016 15:06
Foto

P42ř63e40m59y39s71l 78Č18e57j22p 8698487768326

V jednom příspěvku ibuprofen zavrhnete a v druhém mi jej nabízíte. Iba, ibu ... není to jedno? Ibalgin se v těle rozkládá 9 měsíců? Tak to už je lepší tedy kokain, to tělo zpracuje v mnohem kratší době. Vy jste léčitel? Přeci jenom zatím samé řeči, že na každé konkrétní bolení hlavy je potřeba něco jiného (když jsou ucpané dutiny, tak se ty dutiny uvolní a hlava nebolí, jak jednoduché a prosté :o), ale zatím jsem od Vás nedostal na bolení hlavy ani jednu radu. Myslím jako to, že začne bolet hlava, jak se toho problému co nejrychleji zbavit. To je tak tajné, že mě lákáte na svůj soukromý profil? Nebo tam na mne čeká ještě nějaké jiné překvapení? Duha? :o)

0/0
25.1.2016 15:21

T91o72m60á97š 57J80e93ž17i22š78e98k 1540534423970

Typická odpověď člověka, který ve skutečnosti nechce znát odpověď. Vás nezajímá, co Vám odpovím, ale čekáte na to, abyste ihned našel na to protiargument, tedy alespoň podle Vás, dal jsem Vám opakovaně možnost kontaktu (a řekl jsem i způsob, další věci jsou pouze Vaše konstrukce ukazující na Vaše myšlenkové pochody, které o zájmu o dané téma příliš nesvědčí), Vy jste ji nevyužil, budu věnovat čas tomu, kdo zájem doopravdy má. Kdo pochopit chce, pochopí a ví, co udělat, kdo ne, jako Vy, podle reakcí, tomu mohui říkat cokoliv a stejně si pojede svoje a už teď vím, co bude v další reakci :-). Vidím, že máte asi hodně času na zdejší komunikaci, bez hlubšího zájmu o jakékoliv téma, já jej budu věnovat zájemci, kterého téma skutečně zajímá a také to dá najevo, nejsem lékař, ale kdybych byl, ptal byste se mne na problém přes internet, nebo na můj popud přišel do ordinace? Chápu, že jako člověk, který sám lékařem není, nemám u některých lidí dostatečnou váhu (přestože s řadou lékařů sám spolupracuji), ale pokud jde o pseudozájemce jako třeba Vy, ani o onu váhu nestojím :-). Už teď se těším na další reakci k zasmání, já se již ovšem s Vaším dovolením půjdu věnovat skutečné práci a těm, kteří za to skutečně stojí ;-).

0/−1
25.1.2016 15:59
Foto

P21ř71e89m61y23s56l 44Č35e88j67p 8148657988656

Koukám, že jste i amatérská psycholog :o)) Jdu si tedy pro radu na Váš facebookový profil, když je rada jak léčit přírodně nahodilou bolest hlavy, tak tajná. PS: Typicky když se člověk ptá, tak chce typicky odpověď... jsem zvědav, co na mně vytasíte ... doufám, že to bude něco lepšího než ten rychle účinný jedovatý ibalgin, co se v těle rozkládá 9 měsíců ...

0/0
25.1.2016 16:13

T44o10m47á51š 31J94e44ž96i25š69e62k 1900614693330

Dobrý den, to samozřejmě mohu, ovšem to musí nejdříve "ti lidé" projevit zájem, například kontaktováním mé osoby, předpokládám, že například FB, přes který se přihlašuji i tady, mají jistě všichni, ono lidé se často diví, že nic nemají, nebo neví, ale co proto, aby něco věděli,nebo měli, sami udělají? Nemám patent na rozum, mám pouze vyzkoušený, medicínsky a studiemi potvrzený, "svůj" způsob, který rád zájemci prozradím, pokud někdo si najde už natruc jiný, nebo bude dále věřit chemické mašinerii, jde o jeho zdraví a má na to plné právo, nikoho nenutím, pouze mohu předat dál zájemci to, čemu věřím já sám, nejdříve se ten zájemce ovšem musí sám ozvat :-). Přeji všem příjemný den.

0/0
25.1.2016 11:53

D47o59r71a 34V64e25s24e58l75á 2860693789253

Jak je jenom možné, že ač článek pojednává o chřipce (původně tedy té strašidelné prasečí a ptačí), v závěru popisuje, jak centrální Evropu obkličuje vlna plošné epidemie chřipky a přesto neobsahuje tři odstavce věnované životně důležitému očkování s nepsaným podtextem, že neočkovaný jedinec jisto-jistě zemře ...

0/0
24.1.2016 23:45

D25a72n68i23e88l 51T22s23c64h53e15r89n75a25y 2375912469532

Chripka chrochro nehrozi dokud ji sem nekdo nedonese

0/0
24.1.2016 22:38

J92i52r73i 29D43o66m15i36n41i78k 1841338921540

Což je snadné. Spousta lidí cestuje všude po světě

0/0
24.1.2016 23:16

O17l73g28a 98P53o88u32l47í79č81k34o46v17á 4791583355476

Ja nevim, jestli se ty mrazy a otepleni neprecenuji - lezim s hnusnou chripkou a chytla jsem ji jeste pred oteplenim...:-)

+1/0
24.1.2016 22:35

M42a48r93t33i34n 31K71u98d49r78n32a 3459856819840

Spis s teplem prijde islamvir.

+3/0
24.1.2016 22:17

T68o81m95a31s 17B62a72m46b10u14s 6304358484616

To je provokace?Na fotce k článku je nejspolehlivější teploměr kterej nám zakázala EU VEU

+17/0
24.1.2016 22:05

P41e67t28r 60S30k58o85k60a15n 3239509933779

LOL - a ty mas nejspolehlivejsi pocitac z roku 60 asi na stole.

0/−3
24.1.2016 22:24

T80o89m82a68s 56B45a48m64b31u21s 6764388264346

A ty jsi zjevně praktikující lékař nebo zdravotní sestra.Kterej teploměr je lepší a bez výkyvů vydrží déle než tenhle?

+5/0
24.1.2016 22:46

O85l30g85a 34P27o51u73l10í27č90k77o66v30á 4641193955446

Nesmysl, jsou sice zakazane rtutove (tezky kov, spatne pro ZP), ale nyni uz existuji i jine sklepavaci - lihove, galiove... Takze klid ...

0/−6
24.1.2016 22:32

I25v93o 21Z78d68e28b23o47r65s90k25ý 3923121950491

Sklepávací, které nejdou sklepat.

+5/0
24.1.2016 22:40

O52l30g68a 36P29o91u64l68í59č39k26o81v51á 4651673805446

Lihovy jde dobre.

0/0
24.1.2016 23:05

J66o11s80e92f 10K39r74o50u27p15a 7141138175187

Lihové se používají také dlouho, ale rtuť je rtuť

0/0
25.1.2016 6:55

T12o96m74a69s 79B21a88m36b18u95s 6114568194186

Já mluvil o nejspolehlivějších.

+2/0
24.1.2016 22:49

O87l96g65a 24P34o56u21l67í39č47k71o36v68á 4961533505466

Pouzivam oba vyse zminene a spolehlive jsou. To spis ty obyc. digitalni jsou na nic.

+1/0
24.1.2016 23:07
Foto

A63d55a36m 19K72a49r68a92b21a 9631547225538

S přesností +- 0,5 C si ho může EU strčit někam ;-D

+1/0
25.1.2016 1:18
Foto

A84d14a37m 27K40a18r26a17b47a 9911837545858

Jen počkejte až tam bude zelená kontrolka (vyhovuje normě), oranžová (dej si pozor) a červená (utratit). ;-)

0/0
25.1.2016 1:20

P16e39t41r 49S61k67o20k51a60n 3199559623619

Aby nazautocila malarie nebo tubera.

0/0
24.1.2016 21:54

K86a91r74e65l 63K98r14p84a35t27a 5514646688355

S oteplení nezaútočí pouze chřipka :-(

+3/0
24.1.2016 21:42

P20a38v46e48l 88S26o88b93o81t85k80a 5310154

jj, chřipka není Klaus nebo ODS, ta Republiku nerozvrátí!

0/−4
24.1.2016 21:16

M60a85r73t61i76n 18K83ř54í64ž 9293542270277

slušný....

+1/0
24.1.2016 21:21

J90i85r12i 54D16o31m19i13n51i25k 1491808191240

Tohle se asi už nedá léčit. ...:-)

+2/−1
24.1.2016 21:37

P72a70v13e79l 82S76o28b81o78t74k41a 5760124

jj, co Masaryk spojil, to Klaus nevyléčitelně rozbil.

A další Masaryk už nebude - jak vidíte na ekonomickém vývoji Slovenska, měli odjakživa pravdu že doplácejí na Čechy a ne Češi na Slováky tak dost pochybuji že by se chtěli opět stát součástí Československa.

Holt Mečiar a HZDS nebyli pro Slovensko takovou katastrofou jako Klaus a ODS pro Česko.

0/0
25.1.2016 14:15

T91o27m35á82š 80V28e43l98č70o13v95s83k35ý 4243828509828

Proč ukazujete zakázaný toxický teploměr? ;-D

+6/0
24.1.2016 21:08

M32i45r36o37s74l40a91v 58K50a46š43p23a67r 3292747411891

Proč zakázaný? Nesmí se už prodávat, to ale neznamená že ho nesmíte používat.:-)

+2/0
24.1.2016 21:25

M41a10r59t97i24n 96P38o94s38p70í41š76i86l 8925911666957

ano, používáme doma a ochraňujeme, nic tak dobrého se už nekoupí.

+5/0
24.1.2016 22:21

J33o58s54e66f 64K88r59o52u88p69a 7911628365897

Ono je víc dobrých věcí, které se již nekoupí.

0/0
25.1.2016 7:00

J38i63r60i 82D92o18m81i72n46i21k 1401468441620

8 let se nechávám očkovat a 8 let nevím, co je chřipka.

0/0
24.1.2016 21:06

M86a19r68t56i29n 74K61ř78í17ž 9403862420937

no vidíte. Já jsem se nenechal očkovat ani jednou, chřipku jsem neměl nikdy v životě. Ale očkujte se, očkování proti chřipce mě částečně živí :-)

+6/0
24.1.2016 21:07

L18u64b53o48š 35M46a18r14e86k 1572395416831

Blbost chlapče.

Nechápu tvé ataky směrem k očkování.

0/−4
24.1.2016 21:27

M12a24r75t81i29n 53K58ř23í18ž 9363822820927

já proti očkování vůbec nic nemám. Vývoj chřipkové vakcíny mě, jak už jsem psal, dokonce živí.

+2/0
24.1.2016 21:29

J79i69r62i 11D80o74m61i31n48i77k 1371568851960

To je dobře. Přeji Vám to, stejně, jako každému, kdo dělá něco smysluplného. :-)

+1/0
24.1.2016 21:37

R18o26m77a14n 81K97l88e43p77o 9752916636140

Očkovat se nenechávám a 26 let nevím co je to chřipka jestli to tehdy vůbec byla chřipka.Přeji pevné zdraví.

+1/0
24.1.2016 22:09

R22o50m59a50n 45K22o52r62e25c 9346262932378

Při čtení článku mne napadlo, že vlastně, když muslima napadne virus, obsahující část genomu z viru prasečí chřipky, tak to je docela velké hazardování s jeho 72 pannami v ráji, ne?

+22/0
24.1.2016 20:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.