Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na Norsko se musí silou. Zeman chce uzavřít smlouvu o vydání českých dětí

Prezident Miloš Zeman předloží mezinárodní smlouvu s Norskem, díky které by mohli být do Česka vydáni bratři Michalákovi a další děti s českým občanstvím, které rodičům zabavila norská sociálka Barnevern. Smlouva by se mohla s Norskem projednat velmi brzo, nejprve ji ale Zeman představí českým orgánům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J82o92s41e42f 24Š59o94l83t11e67s 8624128800693

Máte pravdu. A když to nepomůže, tak Norsku vyhlásíme válku. Protože když to nejde silou, jde to ještě větší silou... ;)

+1/0
25.1.2016 11:08

K84a56r57e23l 55D67o12h33n85a88l 2481163935428

Norum jsou nějací Východoevropani u zadku. Múzou zůstat doma v tom bordelu

0/0
26.1.2016 10:34

A93l85f30r66e96d 77D52e49l73o69n27g 4254492316870

Zeman než začne působit "ještě větší silou" by si měl ověřit kolik je v současné době v ČR dětí odebraných matkám!

+1/0
25.1.2016 10:19

A97l78e79n24a 20F20i41r31s54t52o82v35á 7585167512931

To bude zase trapas.

+2/−2
25.1.2016 10:00

J18i65ř61í 88P24a46j95k 8153135260447

Správný návrh ve správný čas, po letech určitě není na co čekat. Plná podpora prezidentovi.

+1/0
25.1.2016 9:19

I81v87o 94H39e28b79e45l86k20a 8675900832320

Jen v tom zemanovým návrhu šrtněte slovo norská a uvidíte jaký nebetyčný blábol to je. Sociálka vezme děti rodičům, protože je týrají, ale budeme mít smlouvu, tak jim je vrátíme, ať v tom můžou nerušeně pokračovat jinde.

+1/−1
25.1.2016 10:46

J62a64r75o24s23l51a92v 42K32a74d19l59e86c 5421739612811

Na smlouvu musí být minimálně dva, pokud to není smlouva o nás bez nás, jak začíná být ve střední Evropě zvykem.

+1/0
25.1.2016 8:58

A74l21e92n74a 58F42i58r22s64t55o23v29á 7415357262811

první polovina věty správné, druhá hloupý kec.

0/0
25.1.2016 10:02

T39o36m58á70š 81K90r61m32í12č59e22k 1853788411478

Zase jen plky a prazdne gesto. Ale co by Zeman neudelal pro prizen svych volicu

+2/−3
25.1.2016 0:40

V70á35c37l92a79v 89Ř56e13h31á26k 8117570952798

Jo, a ještě něco pro diskutérku (nebo diskutéra) Radku Fux.

Pokud já napíši, že se něco děje v Anglii, ve Velké Británii, vždy napíši "u nás v UK, ve Velké Británii, zkrátka u nás".

Paní Hana Krivanek píše "u nás ve Švajcu, ve Švýcarsku, atd."

Paní Dana Hangebrauk píše u "nás v Německu, u nás v Bavořích... atd."

Ale Vy klidně napíšete - ostatně je to jen o pár odstavů níž, cituji:

" ... ze Norsko ukradlo deti deti kvuli tomu ze jsou verici je zase jeden z tech zvastum ktery se da pridat k tem ze se tam kradou deti kvuli drzeni za ruku..."

.

Rozumíte? »Že se TAM kradou děti...« To slovíčko TAM. A ne u nás, jak by napsal každý, který skutečně v Norsku žije!

+1/0
24.1.2016 22:32

T23o89m49á91š 77K56r15m24í90č10e82k 1593708721988

Vy jste proste svetak

+1/0
25.1.2016 0:54

T30o72m42á33š 17Z52e93m13a41n 3465908824325

Zeman jednou nadává na norské kradení dětí a import muslimů do Švédska.

Ale když přijde na jiná témeta - např. daně a svobodu, to nám tyto severské státy hned dává za příklad.

A přitom vysoké daně, malá svoboda a kradení dětí a import muslimů jsou spolu nerozlučně spojené.

Musíte rodiče připravit o svobodu, abyste jim ukradli děti a musíte pracující okrást o peníze formou daní, abyste mohli nalákat a živit muslimy.

+1/0
24.1.2016 22:24

J36o53s80e42f 64M52i88š68k71o92v11s83k41ý 9568441371208

Avizovat mezinárodní smlouvu s tím, že na smluvního partnera se musí silou je docela pitomost. Norsko už určitě netrpělivě čeká, až návrh smlouvy přijde, aby ji mohlo podepsat. Jeden z mnoha Zemanových pokusů, které jsou předem určeny k neúspěchu pro hloupost autora.

+9/−6
24.1.2016 20:09

T29o29m83á14š 11M52a67t34ě87j 9365288863172

Mno Zemana podeziram z leccehos, ale hloupost to neni.

Pri jeho potouchlosti... v tom bude nejaky hacek. Rekl. s kym tu smlouvu chce uzavrit?

(ja kdybych chtel na Norsko silou... tak uzavru smlouvu s Ruskem)

+2/0
24.1.2016 20:22

J55a85r72d81a 86H46o28f49m93a27n82n 4390575784

ono to co řekl není hloupost, to že lže není hloupost ? co to tedy je ?

+1/−1
24.1.2016 21:46

J40o48s75e94f 58M75i30š26k71o98v28s35k11ý 9228181761258

V první větě článku ... s Norskem ...

+1/0
24.1.2016 21:51

J69a81r63d47a 25H20o58f68m97a18n70n 4340115104

a proto njim předem vyhrožuje tak se sjednávají smlouvy ?8-o

+1/−1
24.1.2016 21:53

J73o52s73e36f 84S22o41k69o20l 2860389242739

Nejraději mám lidi s věčně hnědým pozadím, co nic nedělaj a házej fintu do žita. Přesně jako Sobotka.

+1/−1
24.1.2016 21:08

J63a61r45d16a 41H27o12f23m57a92n41n 4250385264

zeman ze předu rudý a zezadů hnědý ? ano to u těchto lidí bývá

holt předem upřený na východ, zezadu podpírán konvičkou a spol. :-/

+1/−1
24.1.2016 22:03

V36á60c66l59a91v 69Ř98e54h81á36k 8847320642838

Sobotko, ty jeden Andělin "podržtaško", neplácej pitominy.

Rumunsku ukradlo Norské království prostřednictvím jejich "sociálky" také 5 děti, na konci loňského roku. A to Rumunskému otci a Norské matce, protože jsou prý příliš věřící!

A tak tam napochodovalo pár Rumunů a rumunská vláda nabídla rodičům okamžitou pomoc právní, psychologickou i diplomatickou...

Co jsi udělal TY? Jen žvaníš! ;-O ;-O ;-O ;-O

+4/−1
24.1.2016 19:53

J10a70r76o19s10l46a94v17a 62K12a39n17i98o86k26o59v42á 7202569942147

Křesťanská výchova ilegální v Norsku? - https://www.document.no/2015/12/er-kristenopplaering-ulovlig-i-norge/

+2/0
24.1.2016 20:12

R18a52d36k46a 54F73u19x 8794184300188

V Norsku se krestanstvi ve skolach vyucuje, takze to ze Norsko ukradlo deti deti kvuli tomu ze jsou verici je zase jeden z tech zvastum ktery se da pridat k tem ze se tam kradou deti kvuli drzeni za ruku, placnuti po zadecku, davani cokolady v tydnu apod. A lidi tomu stale veri....smutne

+1/−3
24.1.2016 21:15

V61á27c22l85a25v 31Ř24e90h31á29k 8977640302838

Madam. Tvrdíte zde o sobě, že jste češka žijící v Norském království. Mám z tohoto tvrzení nedobrý pocit. Velmi nedobrý pocit.

Teď jste napsala, že že to jsou žvásty, ohledně toho, že byli příliš věřící, že prý v Norsku se křesťanství ve školách vyučuje.

Takže, pokud žijete v Norsku, jistě umíte anglicky, a nebo i norsky. Dávám Vám se odkaz na NORSKÉ noviny psané anglicky, ale samozřejmě existuje i norská mutace - přečtěte si ji podrobně. Kde se píše v první větě. Opakuji, v první větě.

Že problém u této rodiny byl, že byli rodiče a prarodiče obviněni z radikálního křesťanství. PROTOŽE se doma před jídlem modlili. ;-O ;-O ;-O

http://www.tnp.no/norway/panorama/5174-hundreds-of-romanians-protest-in-bucharest-child-protection-service-of-norway

+3/0
24.1.2016 22:05

V69á22c37l32a93v 73Ř75e69h78á90k 8277500722558

A lidé tomu stále věří? No SAKRA práce, vždyť je to pravda - to píší NOROVÉ, Norské noviny, a je to potvrzeno Norskými svědky.

Vždyť to lidé vidí, stejně jako každý vidí, tu invazi do Evropy. Ale je zajímavé, že úplně stejní lidé nechtějí vidět ani jedno.

Co chcete víc? Chcete zavřít oči a budete doufat, že se strašidlo rozplyne?! A co když tam bude i potom až je otevřete. Tak nic, to se mi jen zdá, že? A co se mi zdá to neexistuje a hotovo. Jenže ono to existuje.

+2/0
24.1.2016 22:12

V71á85c36l53a81v 30Ř54e81h73á39k 8437200952648

A zde je, že se skutečně modlili - byli a jsou to křesťané.

http://www.romania-insider.com/norwegian-authorities-decision-to-take-five-children-from-their-family-spurs-protest-in-romania/162081/

+2/0
24.1.2016 22:20

R72a84d20k87a 15F61u83x 8614804560238

Takze mily pane, samozrejme mate pravdu. Vzdyt to pisou v nejakych novinach, tak to musi byt pravda. Vzdyt to pisou i v iDnes a Blesku, takze jak jsem si to vubec mohla dovolit komentovat .... Jinak tam pisou: Among other things, the parents and grandparents were accused to be radical Christians and are indoctrinating their children.

Takze vy urcite vite, co znamena Among ther things, ze? Vetsinou novinari vyberou co se jim hodi. Jinak clanek je o tom ze nekdo nekde protestoval, ale zadne podrobnosti o pripadu nevite. Vy jste skalopevne presvedcen, ze odebrali deti kvuli krestanstvi kvuli jedne uvodni vete v nejakych pochybnych novinach. No, tim padem nema dal cenu ani diskutovat. Naschledanou

+1/0
25.1.2016 12:34

M55a41r91e48k 30M67a73r58t68i28n 8459914536820

Myslím, že taky moc žvaníte. Zbytečně.

+2/−1
24.1.2016 22:12

J10a38k87u47b 97Š87o83l77c 8201958924805

Vždyť to je jasné, neudělají vůbec nic. Sobotka na nás navenek něco hraje, ve skutečnosti jede v bruselském týmu proti nám.

+4/−1
24.1.2016 19:40

J39a45r20o70s20l15a79v40a 35K87a62n42i52o71k68o60v36á 7462379922657

Proč se Barnevern chová tak, jak se chová.

1) Jak známo, od konce 2WW mají v Norsku patent na vládu labouristi ( = něco jako standardní sociální demokracie). Jen na krátko se několikrát střídali s konzervativci či křesťany, největší exces bylo období 1965 - 1971, kdy vládla jakási koalice skoro všech proti labouristům.

2) Jedním z excesů byla Bondevikova pravicová vláda (křesťani, centristi, liberálové), která držela levici od moci celé dlouhé tři roky (1997 - 2000). Ta padla a až do voleb 2001 vedla zemi labouristická vláda Jense Stoltenberga. Byla to základní strategická chyba, protože volby, které by labouristi z opozice spolehlivě vyhráli, jako jediná vládní strana spolehlivě prohráli.

3) Následovala druhá Bondevikova vláda, která levici držela dál od koryt celé 4 roky (2001 - 2005).

4) V roce 2005 sice labouristi ve volbách uspěli, ale málo (Bohuslav Sobotka ví, jak nepříjemné to je.)

5) Cenou za návrat labouristů k moci v roce 2005 byla koalice se stranou Socialistická levice. To je taková parta sociálních inženýrů, ve které by v ČR adekvátně byli lidé jako Jiří Dienstbier, Michaela Marksová, Petr Uhl, Jaromír Štětina (jen by musel z repertoáru vypustit antikomunistické mantry) či Jakub Patočka. Taková ta extrémně levicová parta, pro kterou je i Sobotka málo levicový, tzv. noví či kulturní marxisté.

6) Jak už tušíte, tahle parta dostala v druhé Stolterbergově vládě na hraní právě ministerstvo pro děti a sociální začleňování. Původně tam byli tři státní tajemníci za labouristy a dva za socialistickou levici (státní tajemník, viz heslo "Sir Humphrey" - ten, kdo to ministerstvo skutečně řídí). Postupně se poměr obrátil, nezůstal ani jeden labourista, jen 4 členové Socialistické levice.

7) Druhý Stoltenbergův kabinet se udržel u moci dlouhých 8 let (2005 - 2013). Dlouhá doba na hrají a sociální inženýring ...

8) V roce 2013 labouristé opět vyhráli volby, byli první na pásce.

+2/0
24.1.2016 19:19

J15a15r33o95s24l82a68v39a 76K31a95n54i48o38k38o48v96á 7182409222237

9) Protože socialistů už i v Norsku mají ostatní plné zuby, dohodli se druhý a třetí na pásce - výsledkem je dnešní kabinet Erny Solbergové, koalice Konzervativní strany (Hoyre) a Progresivní strany proti labouristům. Progresivisté dostali finance, energetiku, ropu, zemědělství, ryby, spravedlnost a děti, Hoyre vše ostatní.

10) Ve výsledku dnes vedou ministerstvo pro děti tito lidé:

- ministryně Solveig Horne, Progress Party (politická funkce)

- státní ministryně Inga Marte Thorkildsen, Socialistická levice (polopolitická funkce)

- státní tajemník Ahmad Ghazinadeh, Socialistická levice (státní správa),

- státní tajemník Kjetil Ostling, Socialistická levice (státní správa), a

- politický poradce Kine Sperre Horsbol (taky Socialistická levice).

Být tou ministryní, asi bych se na tom ministerstvu docela bál. V každém případě bych měl totálně svázané ruce. Vyměnit ty lidi nemůže, dokud neodejdou do penze, protože státní služba.

(pokračování příště)

+1/0
24.1.2016 19:19

J56a21r75o54s93l35a28v32a 51K73a67n10i25o33k39o85v74á 7952329202117

pokračování

první poznámku na téma, proč barnevern funguje tak, jak funguje, týkala se politického pozadí jeho fungování, kdy po deset let v Norsku je řízení ministerstva pro děti v rukou extrémní (nekomunistické) levice. Dnes se podíváme na to, jak barnevern vlastně funguje, na jeho mašinérii.

1) Oznámení o znepokojení. Každý může upozornit barnevern, že nějaké dítě nemá (podle jeho názoru) dostatečnou péči a že je jeho situací "znepokojen". Některé instituce (dětští lékaři, nemocnice, školy, školky, jesle) mají informační povinnost. Pokud oznámení není vážné, barnevern zpravidla reaguje, až když se někdo do jeho hledáčku dostane podruhé.

2) Barnevern může dítě okamžitě (přechodně) odebrat až na 6 týdnů. Rodiče se mohou odvolat ke krajské komisi, případně soudu. Často se neodvolají, protože se spoléhají na to, že jde o nedorozumění a vše se vysvětlí. Barnevern má 6 týdnů na to, aby se rozhodl, zda dítě vrátí rodičům, nebo podá návrh na trvalé odebrání. V praxi je případů vrácení dítěte rodičům minimům, či přesněji, ještě jsme o tom neslyšeli, ale nevylučujeme, že se to může stát.

3) Přechodní pěstouni jsou lidé, formálně proškolení, kteří se o dítě starají v době přechodného odebrání. Jsou za to placeni, a to i v případě, že dítě je například v nemocnici. Nepředpokládá se, že u těchto lidí by dítě zůstalo trvale.

4) Trvalí pěstouni jsou lidé, formálně proškolení, kteří se o dítě starají v případě trvalého odebrání. I oni jsou za svou práci placeni, často trpí jakýmsi "spasitelským komplexem" - z pěstounství mají nejen peníze, ale i dobrý pocit. Se svou situací se zpravidla vnitřńě vyrovnávají tím, že mají bývalé rodiče za zrůdy (jinak by jim přece neodebraly děti) a s dětmi v tomto smyslu podvědomě manipulují.

5) Obecní barnevern. Je základní jednotkou barnevernu. V Norsku je totiž péče o děti v samostatné (nikoli přenesené, českou terminologií) působnosti obcí. Těchto obcí je nyní v Norsku celkem 428, barnevern je součástí každého obecního úřadu.

+1/0
24.1.2016 19:24

J57a66r65o86s13l42a39v21a 39K37a96n80i52o57k93o56v51á 7292569492167

Právě tam vznikají všechna rozhodnutí. Formálně tedy, soudíte-li se s BV o dítě, protistranou není norský stát, ale obec XY. To logicky má vliv na kvalitu rozhodování BV, který je tak odrazem celkové politické mentality dané obce. Proto je možné, aby Vám ve vesnici, která je silně protestantská, vyčetli, že dítě rozmazujete sladkostmi, a v jiné vesnici zas, že ho nenecháváte růst jak dříví v lese a dovolujete si mu něco zakázat. V případě Evy Michalákové se jedná o obec Nedre Eiker v kraji Buskerud. (Na mapě místo – Drammen)

6) Krajská komise. Odvolací instituce proti rozhodnutím místních barnevernů. Zpravidla jedná ve složení tří členů, jeden musí mít právnické vzdělání, dalším povinným členem je psycholog, třetí je "hlas lidu" - typicky student. Komise postupuje podle ekvivalentu našeho správního řádu. Krajů je v Norsku 19, některé krajské komise jsou však společné pro dva kraje. V případě Evy Michalákové se jedná o Krajskou komisi pro kraje Buskerud a Vestfold.

7) Krajský guvernér je prodlouženou rukou ústřední vlády v kraji, jeho pravomoci jsou takřka nulové. Vydává potvrzení, vyřizuje stížnosti, ale bez pravomoci zjednat nápravu.

8) Soudy. Odvolací instance proti rozhodnutím krajských komisí. Normální doba mezi rozhodnutím místního barnevernu a okresního soudu je cca 3/4 roku, během nichž zůstává dítě v péči pěstounů. Soudní soustava je třístupňová: okresních soudů je 83, odvolacích soudů je celkem 6. Nejvyšší soud Norska si vybírá, není povinen se případem zabývat - případy třídí výbor tří soudců Nejvyššího soudu.

9) Ministerstvo pro děti, rovnost a sociální začleňování vytváří celkovou politiku, navrhuje zákony, vytváří směrnice, snaží se vytvářet jednotné metodické postupy (které ale nejsou pro místní samosprávy závazné), a samozřejmě - rozděluje peníze. Odbor pro služby péče o děti se stará o dětské domovy, poradenská centra a děti, které vyžadují zvláštní péči, prostě metodicky zastřešuje barnevern.

+1/0
24.1.2016 19:25

J35a56r37o54s33l14a98v61a 31K22a18n11i21o97k53o19v66á 7892929872217

Odbor pro dětství, mládí a rodinnou politiku má na starosti rodinu a děti obecně.

10) BUFDIR je zkratka k Ředitelství pro děti, mládež a rodinu se má k ministerstvu podobně, jako se má ředitelství silnic a dálnic k ministerstvu dopravy. Člení se na ústředí (BUFDIR v úzkém slova smyslu) a 5 teritoriálních ředitelství (BUFETAT).

11) Dětský ombudsman. Nemá žádnou pravomoc v individuálních sporech.

12) Zákony.

Zákon o dětech je ekvivalentem našeho občanského zákoníku, resp. bývalého zákona o rodině:

https://www.regjeringen.no/en/dokumenter/the-children-act/id448389/

Zákon o barnevernu je ekvivalentem našeho zákona o sociálně právní ochraně dětí:

https://www.regjeringen.no/en/dokumenter/the-child-welfare-act/id448398/

Autor/právník - Mám-li shrnout, základním nedostatkem z hlediska organizace je přebujelá moc místní samosprávy, prakticky nekontrolovatelná norskou exekutivou, jen doplňková role soudů, složitost systému a obecnost norem umožňující širokou paletu výkladů. Například všude se mluví o nejlepším zájmu dítěte, ale nikde není definováno, co nejlepším zájmem dítěte je. Nejlepší zájem dítěte se pak stává věcí osobního názoru těch, kdo rozhodují.

"vtip" je v tom, že Norsko samo sebe zbavilo jakékoli možnosti zásahu. To jsou ty jejich výmluvy, že nemohou zasahovat do pravomoci nezávislých úřadů a soudů. V praxi rozhoduje 468 či kolik obcí v naprosto samostatné (ne přenesené) působnosti.

Taky je dobré si též uvědomit, že Norsko má rozlohu 323 758 kilometrů (oproti ČR 78 866 km²) a též rozdíl v počtu obyvatel - z čehož je jasné, že ty BV jsou od sebe docela vzdálené, a že jsou tudíž "státem ve státě", každý z nich.

+3/0
24.1.2016 19:32

T46o70m28á71š 74M45a38t33ě75j 9745708933322

dik za vlakno... nechces to hodit nekam na blog? tady se to dost blbe cte ( a jeste hure odkazuje)

+1/0
24.1.2016 20:18

J19a38r42o79s37l40a59v17a 24K88a78n40i59o49k47o83v38á 7622609942247

Pavel Hasenkopf: Proč se norský Barnevern chová tak, jak se chová? -

http://jdem.cz/bvvch4

pokrač. - http://jdem.cz/bvvrw2

0/0
24.1.2016 21:05

O20t65a 36B60o38r62e32c97k45ý 3429408271755

Pane Sobotka, už konečně přestaňte žvanit a koukejte něco dělat!!!

+3/0
24.1.2016 19:04

M44a79r34e20k 64M56a60r14t31i81n 8489404256950

Pro všechny, co tu mluví o konkrétních činech. Řekněte mi prosím ten konkrétní čin. Jaký to je? Protože zatím co řekl je pouze tím plkáním, nic víc. Konkrétní čin zatím žádný (nehledě na to, že výhružky jinému státu asi nezaberou, to je tak na okraj).

+2/−4
24.1.2016 18:53

P90a48v47e22l 19K98ř18í97ž 8717151280989

Ten konkrétní čin je návrh smlouvy o vydávání dětí...

+4/−1
24.1.2016 18:58

D43a19g88m82a86r 30S22a66i41d59l97o29v31á 7279670451

Ten sepsal Petr Mach z SSO !!!!!!!

0/0
24.1.2016 20:37

M17a28r91e65k 78M34a94r52t35i10n 8279424906330

Zatím ho nepředložil, teprve předloží. A dosud nikdo neviděl, natož abychom viděli v jaké je kvalitě. O tom, že něco populisticky přednesu zatím nepovažuji za konkrétní čin. Sorry. Zatím pro mě tedy jen plk.

+1/−1
24.1.2016 22:18

T88o30m24á15š 65K97r19m88í28č97e85k 1203938581798

Svata prostoto

0/0
25.1.2016 0:53
Foto

S35o27ň95a 25S67v58o40b35o41d34o18v24á 6469574867126

Obhajci norskeho systemu dosud neodpovedeli, proc Norsko odmitlo dat kluky do pece min. jejich babicce s dedou. Proc Norsko nepodporuje vztah kluku s babickou a dedou, misto toho jej sabotuje. Kluci nemaji pravona vztah se svymi prarodici?! Tohle muze obhajovat pouze ten, kdo vyznava ideologii ala Killenova, viz clanek o guru norske socialky na www.echo24.cz.

+8/−1
24.1.2016 18:52

J79o74s17e69f 76P15i25š61v69e36j28c 5106926798679

Zemana jsem nevolil a v ledasčem s ním nesouhlasím, ale za tu snahu má u mne palec nahoru. Sobotka a jeho vláda umí akorát plkat, ale na skutečné činy nemá koule, jak jsme ostatně viděli při hlasování o kvótách - podle Lisabonské smlouvy totiž do konce roku 2017 existuje možnost hlasovat podle starého systému (tj. právo Veta), stačí když libovolná země vznese požadavek - Sobotka, ač byl na tuto možnost předem upozorněn (předsedou Svobodných p. Machem), tuto možnost nevyužil i když bylo předem jasné jak hlasování dopadne. A tak je to se vším, jak vidno máme za premiéra zbabělce.

+5/0
24.1.2016 18:41

M39i45c71h98a81l 31J27a32r74o57š 7934810792565

Never ending story.

Ne, že by mi nebylo té dámy líto, ale tolik lidí muselo skousnout něco podobného, a žádný Hašek ani Zeman se s nimi nefotil.

+1/−6
24.1.2016 18:02

E82l72i40š40k94a 15K45u86č87e13r30o11v43á 7559412393393

to je prima argument - muselo to zkousnout hodně lidí, tak je správné, aby musela i ona.

+7/0
24.1.2016 18:06

M41i61c65h77a77l 73J57a14r80o61š 7524420212825

To říkáte vy nebo jste to vydedukovala mezi řádky?

+2/−2
24.1.2016 18:07

J32i44ř15í 85K63a86l68i97n73a 5328524566683

Pochopil jsem to úplně stejně jako Eliška.

+4/0
24.1.2016 18:34

M78a79r86t71i90n44a 27K62o30l24o77m14a97z82n36i24k52o92v53a 2757302967656

Jinak se to pochopit ani nedalo.

+2/0
24.1.2016 18:47

M38i68c76h51a70l 43J86a43r35o30š 7154770342925

Asi máte úchylné chápání. Já mluvil o pokrytectví, vy o úmyslu ublížit.

0/−2
24.1.2016 18:51

M89a60r96t92i29n12a 30K36o80l65o14m42a82z30n39i97k80o48v81a 2237582127236

A co takhle eventualita, ze se fakt spatne vyjadrujete?

+2/0
24.1.2016 18:54





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.