Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Papež spisovatelem: poprvé popsal, co je hřích a jak vidí homosexualitu

Papež František před několika dny publikoval první plnohodnotnou knihu. Podrobně v ní popisuje svůj pohled na práva homosexuálů, opakovaně se vrací do dětství a přemýšlí nad pojetím hříchu v moderní době. Mimo liberálního pohledu ale ukazuje i svou druhou tvář. Mnohé jeho názory totiž souzní se staletými tradicemi církve.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M28a69r84t56i12n 22N36o12v96á81k 8617152932422

Z této diskuze je patrné, že křesťanství je pouze o něco menší zlo než islám (který vznikl na jeho základech). Méně nebezpečné, jelikož je už "ochočené", ale podobně iracionální, nemorální, homofobní, sebestředné...

"Hřích" je kapitola sama pro sebe. Je to porušení zvrácené křesťanské morálky, která má s morálkou jako takovou (humanistickou - vycházející z opravdových individuálních potřeb a přání) pramálo společného. Takže velmi často je křesťanské "hřešení" tím nejsprávnějším řešením ;-)

+1/−1
27.1.2016 12:20

K43a73r38e72l 82D55r85d86a 6123335447419

Morálka řeší soužití a prospěch společnosti. Individuální přání jsou teror, zmar a zlo. Morálka egoistů má být co - právo silnějšího, právo drzejšího, sobectví nad zákon? Jen plácáte hlouposti, že. Rv;-)

0/−1
27.1.2016 15:29

M30a94r59t51i75n 85N94o19v63á93k 8927682802852

Děkuji za pěknou ukázku iracionality, o které jsem mluvil.

"Vycházející z" neznamená "postavenou na". Zbytek tvého komentáře jsou samozřejmě nesmysly. Individuální štěstí (dobro) = uspokojení potřeb a přání jednotlivce. Dobro v obecném slova smyslu je pak spravedlivá rovnováha mezi dobry jednotlivců.

Základem je, že morálku nemůže určovat žádný náš imaginární kamarád (ve skutečnosti skupina vychytralých podvodníků) - potom to dopadá tak jako u křesťanství - že ta morálka je chorá, úplně mimo, a hlavně jde proti oprávněným potřebám jednotlivců - ať už gayů, jinověrců, ateistů, žen... a naopak privileguje jiné - křesťany.

+1/0
29.1.2016 9:44

K84a40r35e35l 49D58r60d31a 6173915597719

Dnes je tady zpráva, že hygiena podala na 30 pražských gayů trestní oznámení za úmyslné šíření HIV. Ze zprávy vyplývá, že jde i o dobře situované a patrně veřejně činné gaye. Papež je ale zločinec, když nechce homosexualitu tolerovat v celém jejím "přirozeném rozměru". ;-D

Pro pana Pytelu tady mám další příklad jak homosexuálové škodí majoritě. Léčba armády HIV nakažených gayů přijde na desítky či spíše stovky milionů. Zdravotní péče musí být omezena desetitisícům ostatních pojištěnců. (Pacient si na svoji léčbu HIV sám nevydělá.)

A pokud jde o křesťanství. Snažím se popasovat s jasným odsudkem homosexuality. Podle mě je souzeno homosexuální chování heterosexuálů. Tedy jasné pochybení a hřích. Bylo by dobré přesně takto to prezentovat. Nejde o soud osob s homosexuální orientací, pokud ovšem nepoškozují svým chováním kodex pro majoritu. Cesta k respektu tady je. Ale prezentace homosexuality jako něčeho obecně normálního nesmí ve společnosti existovat. To není nic proti homosexuálům. Samozřejmě, lze to ovlivnit jen v mezích možného. Ale nějak takto bych uvedl homosexualitu do souladu s křesťanstvím.

0/−1
26.1.2016 9:24
Foto

P45a48v12e54l 86F39r69u25m19e12r66t 5657604657558

Pořád mi uniká, co má nějaký gay (hlavně tedy ten dobře situovaný veřejně známý) společného s chováním LGBT VĚTŠINY (jak níže píšete ;-D). To jsou cca 4% populace odpovědná za chování všech ostatních lidí? A jaký společenský kodex ta malá část populace vytváří? Někdo vám vnucuje, že máte hřešit a tajně se scházet s nějakým chlapem, když k tomu tedy, jak jsem pochopil, jako příslušník LGBT majority máte sklony? Nebo vy mlátíte ostatní lidi, když to třeba vidíte v televize, a neřídíte se vlastním rozumem?

0/0
26.1.2016 11:11

K52a66r56e78l 28D18r87d61a 6273155267489

Děláte tady úmyslně zmatky. ("LGBT majoritu" jste jen blbě - či záměrně blbě - přečetl.) Aneb další gay co maří věcnou diskusi. To umí LGBT skvěle. Manipulovat, urážet, vysmívat se a hlavně svádět téma diskuse do kopru... Nejste tady první. Jen, že tak zdejší gayové většinou diskutují. To je přímo obecná vlastnost LGBT komunity - dobře mlžit. ;-)

Jde o žádoucí chování majority, které se řídí daným kodexem. K naší kultuře patří "homosexualita je nepřijatelná". Každý, kdo tvrdí něco jiného, útočí na práva majority. Přitom na to nemá nejen právo, ale ani k tomu nemá důvod, pokud tedy nevyžaduje větší toleranci pro sexuální kriminalitu. ;-)

"Práva LGBT" jsou pak jak tanec slona v porcelánu.

0/−1
26.1.2016 12:24
Foto

J14a16n 93Č54e10r90m53á77k 4139588915577

takže buď sem nastoupili lidé, kteří musí být všude vidět a nebo si tu homo dle svého zvyku provokovat jak to nejvíc jde udělali další agitku... ?

0/−2
25.1.2016 23:59

K54a65r36e97l 54D69r20d25a 6473915947699

Provokuji tady já. Zmatené reakce gayů mě těší. Konečně prostor prodiskutovat homosexualitu a křesťanství. To by Vás mohlo těšit. Jinak to začala iDNES svým nesmyslným článkem, kdy z celé zprávy vypíchla homosexualitu. Podezírám iDNES, že píše ve prospěch LGBT. Takže to tady skutečně spískali nejspíš gayové jako svoji další agitku. Ale přes redakci iDNES.

0/−1
26.1.2016 9:09
Foto

J50a45n 17Č14e87r68m82á46k 4979778515197

mimochodem, tento článek o homo nebyl, že...8-o?!!!!!!

0/0
25.1.2016 23:56
Foto

B92r62o62n58i65s21l55a61v 23G78a75b69r26y40š 2162619781

Ne, nebyl, ale zakládáte vlákno na toto téma. A jak je vidět, jste ve svém živlu.

Schválně se koukněte, kdo tady začínal vlákna o homosexualitě, já jsem jen reagoval na ty nesmysly.

+3/0
26.1.2016 8:14

K28a92r43e95l 78D16r17d95a 6823375667519

"Člověk je hříšníkem, ale nesmí přijmout "stav zkaženosti". Zkaženost znamená, že hřích, místo aby byl uznán jako hřích a učinil nás pokornými, se povýší na systém, stane se myšlenkovým zvykem, životním stylem.

Kající hříšník, který následně padá a znovu upadá do hříchu kvůli své slabosti, nachází znovu odpuštění, pokud uzná, že potřebuje milosrdenství. "Zkažený" člověk je naproti tomu ten, kdo hřeší, nečiní pokání, hřeší a předstírá, že je křesťanem, a svým dvojím životem vyvolává pohoršení.

Člověk může být podle Františka hříšníkem a přitom neupadnout do "stavu zkaženosti". Zacheus, Matouš, Nikodém i dobrý lotr "měli ve svém srdci hříšníka něco, co je chránilo od zkaženosti. Byli otevřeni pro odpuštění, jejich srdce vnímalo vlastní slabost, a to byla spirála, která dovolila Boží síle, aby tam vstoupila."

(Jedna z úvah, kterou cituje ČBK v anotaci knihy a přijde mi dost podstatná ve vztahu k homosexualitě, i když o té nepadne ani slovo. K homosexualitě zaznamenávám jediné podstatné, doporučení používat čistější slovník, tedy, správnější je "lidé s homosexuální orientací". Podobně jako "lidé s tělesným postižením".)

+1/−3
25.1.2016 16:02
Foto

P86a69v84e81l 88F98r76u28m10e31r84t 5397454137398

Teda to snad ani není možný, kolik vám to prosím vás zabralo času, sepsat tady všechny ty vaše romány? 8-o A proč tolik energie a úsilí věnujete lidem, které byste asi nejradši viděl padat z věže dolů?

0/−1
25.1.2016 19:55

K89a55r90e19l 92D23r29d67a 6703895407749

Kdybyste četl pozorně, tak si tu věž odpustíte, tak dávám minus. ;-)

0/0
26.1.2016 9:05
Foto

P68a29v62e86l 14F47r65u39m50e19r27t 5397704307788

ok, tak tedy zavřené v kriminále :-)

0/0
26.1.2016 10:06

K88a28r25e24l 94D56r31d77a 6593785967759

Titulek a perex článku iDNES je napsán úmyslně tak, aby papeže Františka co nejvíc urazil a pomluvil. Homosexualita není hlavním tématem jeho knihy, ač to tak iDNES podává. Je to zákeřná, pomlouvačná a veřejnost manipulující novinářská práce. Rv

Tak pracuje LGBT lobby ovládající iDNES. Odkázal bych na tu aroganci gayů níže.

(Napsal jsem to tady ráno ostřeji a cenzura můj příspěvek vyhodila za 100 bodů.)

Co chcete řešit víc? Je to jak za Hitlera. Řešme jak dostat gaye z veřejného života, kultury a médií... aby nemohli beztrestně škodit majoritě a celé společnosti. O tom je třeba vést diskusi. Obávám se, že papež František pár pádných úvah na toto téma skutečně přinesl. Jinak by iDNES neprskala jako křeček. ;-)

+3/−5
25.1.2016 14:58

J94i94n59d91r68a 69V40o16š38t68a 1564254199822

"Řešme jak dostat gaye z veřejného života, kultury a médií... aby nemohli beztrestně škodit majoritě a celé společnosti." - no, právě to je jak za Hitlera. Tak je dostali do koncentráku, čímž bylo Německo daleko zdravější a šťastnější. Když ono je tak lákavé, být něčím víc, abys mohl rozhodovat o životě jiných, co.

+4/0
25.1.2016 17:44

K26a34r52e89l 61D67r83d94a 6883965497209

To jako, že gayové už dávno rozhodují o mém životě? Brrr ;-D

0/0
25.1.2016 19:11
Foto

M51i55r53o14s66l39a81v 68S15t59e52i42n32e43r 1205385208283

Mezi politiky je "Kolibříků" a různých buzen nadprůměrně mnoho- vzájemně si nahrávají trafiky. Mezi "umělci" jakby smet. Mít děti, to je velká zátěž a odpovědnost, buzny jdou jenom za vlastním požitkem.

Samozřejmě mají zrcadlový obraz i v ženském světě, "tunty" jsou statisticky stejně početné, jako "buzny". Příroda, Stvořitel má své statistické záměry.

Tím chci říci, že i vy můžete mít mezi potomky buznu nebo tuntu, nemůžete to nijak ovlivnit. A je to vaše, i naše dítě, přece mu neupřete právo na život. Jenom by bylo nezdravé, nějakou menšinu preferovat třeba do funkcí, propagovat ji jako zvlášť ekologickou nebo uměleckou. Soudruh Putna mi jistě odpustí.

Můžeme snad žít vedle sebe, aniž bychom si nějak vzájemně škodili. Prostě ty homosexuály nechám na pokoji, oni zase mne a svět je zase lepší.

+1/0
25.1.2016 20:19
Foto

B87r19o85n36i10s16l68a75v 61G72a33b15r43y90š 2182729791

I když je Váš příspěvek takový nějaký..., tak k poslednímu odstavci můžu jen přikývnout. :-)

Ale nesouhlasil bych s tím, že buzny jdou za vlastním požitkem. Takoví bývají i heterosexuálové.

+1/−1
25.1.2016 21:22

K43a65r27e26l 11D70r15d26a 6863525837839

Má to háček. Umělec se prosadí svoji kvalitou bez ohledu na sexuální orientaci. A dík tomu může ovlivňovat veřejné mínění ve prospěch LGBT.

Co nadělat třeba s Anetou? Přitom každá holčička tuší, že dvě holky mohou žít spolu. Tedy LGBT majoritu na pokoji fakticky nenechají. Prostě proto, že jsou často dobří a ostatní převyšují.

Tady je pomoc asi jediná. Zavést kodex, že homosexualita je pro majoritu špatná. Majorita by měla třeba Gay Pride viditelně ignorovat...

0/0
26.1.2016 9:00
Foto

P11a24v50e72l 54F86r21u10m33e67r43t 5277394397748

LGBT majoritu? 8-o;-D Aha, takže všichni lidi jsou tak trošku homo a co s tím má tedy společného ta vaše Aneta? Jestli se vy (nebo všichni lidi, co znáte) necítíte jako čistokrený heterosexuál, tak je to vaše osobní věc, jak se s tím vypořádáte a s tím žádný dobře situovaný veřejně známý gay nemá absolutně nic společného.

0/0
26.1.2016 10:50

K98a38r97e79l 19D26r10d28a 6293465477549

Napsané je to v pořádku - ti "LGBT" nenechají "majoritu" v klidu. Dá se slovíčkařit....

Ale o tom je podle mě homosexualita. Žádná nějaká zvláštní 4% populace neexistují. Fakticky je tady 80% (možná i víc) populace s určitou bisexualitou schopných homosexuálních či "pedofilních" vztahů. Křesťanství tohle vše zakázalo v zájmu monogamních vztahů muže a ženy a za účelem založení rodiny a výchovy dětí.

LGBT komunita si z toho udělal terč a hodlá zmařit 2000 let kulturních tradic a zničit kodex chování majoritní společnosti. Pokud to tak gayové skutečně berou, jsou zločinci a zaslouží postih.

A se šířením LGBT aktivit samozřejmě celebrity úzce souvisí.

0/0
26.1.2016 12:07

K53a68r19e98l 44D62r59d74a 6303485307429

Pro majoritu je homosexulita závadná. Pokud to mnozí gayové nehodlají respektovat, jsou na stejné úrovni se zločinci. Opatření by měla být přiměřená závažnosti skutků. (Teď se třeba řeší 12 let...)

0/−3
25.1.2016 19:32

K76a66r10e35l 56N53e27č92a42s 5373869850560

Život žitý z pouhého Já otupuje.

Důkaz existence Boha je zbytečný,protože idea nesmírné Božské bytosti prostupuje každého vědomě či nevědomě.Je to archetyp.

Bůh nemá žádný trůn ale není to ani iluze z vůle.

Náboženská zkušenost je absolutní.Někdo ji měl,někdo nikoli.

Debata o homosexualitě je vedena v době,kdy jde spíš o hru na homosexualitu jako PAKULTURU.:-)

+2/−3
25.1.2016 14:17

Z76d83e54n13ě44k 41B55e54r67á90n62e84k 2238885586302

Když už nepopíráte Boha (protože je to zbytečný důkaz), pak jak jste ale přišel tedy na to, že nemá žádný trůn? Vy jste jej viděl, že je bez trůnu?

0/0
25.1.2016 14:31

K40a40r46e77l 32N59e69č94a66s 5513629460220

Někdy se člověk vyjadřuje v lepší společnosti obrazně,pane Beránku.

V restaurantu U Nádraží bych debatu vedl jiným směrem.R^:-)

0/0
25.1.2016 14:50

K96a98r50e26l 65U16r74b73a27n 2524644741399

Náboženství je taková nemoc civilizací..

+6/−2
25.1.2016 13:04

Z42d35e53n79ě87k 62B64e17r29á48n38e65k 2268465476762

No spíše necivilizací.

0/−2
25.1.2016 14:19

A79l83f70r59e86d 26D38e25l72o25n88g 4174132746330

Nikdo nepochybuje o tom že homosexuálové jsou lidé! Lidé jsou ale také ti co neslyší nebo nevidí ale nemohou dostat řidičák nebo pilotní průkaz! Rodina tvořená mužem a ženou je základ života lidské společnosti a proto je jí věnována pozornost a podpora! Homosexuálové však po odloučení od normální společnosti by vymřeli v druhé generaci. Nemohou proto využívat všech výhod rodin s dětmi!

+3/−3
25.1.2016 10:31

S70t14a14n16i15s30l37a19v 37L92á41t19a46l 8858187451671

Vy asi budete rád, že jste se nenarodil s jejich geny! Někde jsem četl: nesuď, abys nebyl souzen.

Lidi rozlišuji na :

SLUŠNÉ (podle toho jak se chovají)

OBYČEJNÉ (mají nějaké chybičky)

AROGANTNÍ DOBYTEK (neváží si slušných ani obyčejných lidí a myslí si, že můžou druhé omezovat a chovat se k nim nelidsky a nadřazeně) .

Pokud homosexuální páry (muži nebo ženy) nepatří do třetí kategorie a mají snahu a možnosti vychovávat cizí (odložené nebo postižené), tak můžou dosahovat lepších výsledků než heterosexuální páry!

A za to je chcete trestat neposkytnutím výhod pro rodiny s dětmi ???

Podobnost s řidičákem je trochu absurdní a mimo ...

+5/−1
25.1.2016 12:05

K46a18r11e16l 27D97r58d57a 6633925917719

Homosexualita je samozřejmě o arogantním dobytku z pohledu majority. To je dané. Jen je plno obyčejných gayů, co se to snaží okecat a tím tu aroganci vůči majoritě legalizovat.

Jinak tady poletují oponentní studie, které tvrdí, že děti z LG rodin mají mnohem větší problém se svoji sexuální orientací. Mnohem častěji se hlásí k L či G orientaci, jsou předmětem zneužívání či jsou pachateli sexuálních zločinů.

Jsou to jen plky a přínos LG rodičů je naopak naprosto skvělý a příkladný? ;-)

0/−2
25.1.2016 13:06

T59o31m61á51š 23Z75e71m75á77n65e39k 5590168116326

Není to lehké rozhodnout. Jestli děcák, nebo 2 tátové, nebo 2 mámy. Ale vemte si to takhle, jsou děti, co mají jednu mámu a 2 táty, některé mámu a babičku a některé tátu a dědečka. A vyměnily by to za děcák? Takže máte pravdu, homo páry nejsou v žádném případě ideální a pořád lepší nějaká rodina, než žádná. A ještě něco. Takový pár, který se rozhodl si pořídit dítě, to činí po zralé úvaze, což o spoustě manželství říci nelze.

0/0
25.1.2016 13:19
Foto

B40r15o51n30i94s38l64a33v 95G12a98b87r31y78š 2612729981

To je fakt, spousta heteráků to prostě neřeší. Mají dítě, nikdo se jich na nic neptá a teď je na nich, aby se o to dítě postarali.

Určitě o dítě neusiluje nějaká nymfomanka nebo sukničkář, který má každý měsíc jinou milenku. Stejně tak o dítě nemá zájem gay nebo lesba, která si chce zatím užívat svobodného života. O dítě mají zájem hlavně dlouhodobé páry.

+3/−1
25.1.2016 13:24

T49o47m23á46š 72Z41e18m25á55n58e92k 5500368816796

Můj příspěvek měl původně vyznít spíš proti. Ale jak jsem začal argumentovat, tak už jsem moc věcí proti nenalezl.

0/0
25.1.2016 17:32
Foto

B96r62o42n64i32s26l14a97v 17G10a66b22r57y52š 2752729771

Nezdá se mi jako negativní. :-)

+1/0
25.1.2016 17:36

K77a18r80e54l 37D32r90d67a 6383825317969

Zralá úvaha, odpovědnost a gay promiskuita nejde dohromady. Včera mě ten registrovaný pár, kde partner nakazí partnera HIV docela dostal.

A co takový Rok kohouta - Smradi? Jelo teď v TV. Adopce po zralé úvaze a z Boučkové padají moudra o genetické vadě Romů a jejich nevychovatelnosti. Zralá úvaha, co končí hutným rasismem matky vůči svým adoptovaným dětem. ;-D

A LG páry se nejspíš dostanou jen k romským dětem. Tady žádný výchovný úspěch ani nastat nemůže. Dle českých zkušeností. ;-)

0/−1
25.1.2016 14:12

T56o18m49á53š 15Z47e94m95á80n74e46k 5160818896306

Jenže to jsou všechno věci, které nelze míchat dohromady. Jistě, homosexuálové jsou častěji promiskuitní a Romové obtížně vychovatelní. Ale jak oddělíte ty, kteří byli ke svému kriminálnímu chování strženi svým okolím od těch, kteří to mají v genech? Ta hranice může být skoro neznatelná. A určitě bych rozlišoval promiskuitní homosexuály od těch, kteří žijí v dlouhodobém svazku a jde jim především o to, co činí rodinu rodinou a to je vzájemná důvěra a život s člověkem, na kterého je spolehnutí. Dost lidí si s pojmem homosexuální pár vybaví v první řadě zvrhlé sexuální praktiky, ale ono je to úplně o něčem jiném.

0/0
25.1.2016 18:31

K68a42r10e24l 88D46r45d96a 6593195117299

Stálé svazky v případě gayů jsou abnormálně nestálé. A Rok kohouta skončil u genetické vady. Prý to náhradní rodiče romských dětí znají velmi dobře. Jen není korektní o tom mluvit veřejně. Vliv okolí selhává.

Právo na adopci LGBT je snaha, jak dostat do problémových rodin problémové děti. (Pokud nezavládne protekce a LGBT mafie a bílé děti budou bez ohledu na hodnocení dávány přednostně LGBT. Což podkope výrazně práva a zájem majority.)

0/0
25.1.2016 19:40

S54t61a20n93i93s23l39a78v 26L44á25t10a43l 8358297711401

Pokud nepřipustíte, že mezi homosexuály můžou existovat slušní a obyčejní lidé, tak Vás můžu jen politovat ...

Samozřejmě jsou mezi nimi i arogantní dementi, ale ti jsou i v majoritní společnosti. O těch snad není řeč, ti do kostela nepůjdou.

+2/0
25.1.2016 15:14

K23a84r72e61l 84D83r85d47a 6623625647559

Popravdě, je zcela ukradené jak slušní gayové jsou. Problém je, že i ti slušní narušují práva majority. Lze je přijmout jako lidi, nelze přijmout jejich hodnoty. To je věčný spor, který se snaží gayové vyhrát a zničit tak majoritu. Co je mi pak platné, že to provede slušný člověk?

0/0
25.1.2016 16:32

K92a60m16i69l 49P44y85t78e55l91a 8542710941359

Prosimvas, mohl byste mi dat nejaky priklad jak vam nejaky homosexual narusil nejake vase pravo?

Jakekoliv. Na cokoliv. Prosim, moc prosim.

0/0
25.1.2016 18:46

K55a12r31e96l 54D31r44d63a 6343885397889

Mám tady těch příkladů málo?

0/−1
25.1.2016 19:42

K40a76m46i42l 18P38y53t40e63l80a 8592530491749

Žádný.

+2/0
25.1.2016 19:54

A22l11f89r77e97d 93D16e92l38o24n52g 4364172616340

Pane Látal, je jasné že by Vám nevadilo kdyby jezdili třeba poloslepí automobily nebo se pohybovali mezi lidmi nemocní cholerou nebo AIDS! Samozřejmě že jsou to lidé ale jako takoví musí mít také rozum a zodpovědnost! Viděl jsem onehdy také dva vozíčkáře kteří se nemohli sami ani najíst a rozčilovali se že by také chtěli mít děti a stát jim to musí umožnit!!! Prosím uvažujte trochu, homosexuálové jsou často velmi militantní!

0/−1
25.1.2016 15:08

S95t16a84n34i85s19l95a49v 65L60á77t34a62l 8268267571891

Psal jsem o slušných a obyčejných homosexuálech ...

Doufám, že připustíte, že takoví existují.

Arogantní dementi jsou i v majoritní společnosti. O těch snad není diskuse!

Pravidla o osvojení dětí jsou snad dostatečné a kontrola dostatečně přísná (pro poctivé a slušné lidi až moc, ale chápu to jako ochranu dítěte) ..

+3/0
25.1.2016 15:22

A43l72f70r90e23d 59D76e37l97o61n77g 4524352256980

Samozřejmě znám velmi a přílíž slušné homosexuály ale těch si většinou nikdo nevšimne!

Nejsem moc věřící ale všimněte si že většina náboženství která soustřeďují moudrost lidstva homosexuály pronásleduje! Dokonce i fašisté a komunisté je neměli rádi. Jejich počet roste a pokud by dosáhl 20 až 30% bude to konec lidstva!

0/−1
25.1.2016 15:42
Foto

B39r87o36n73i97s29l53a68v 37G76a14b68r12y53š 2492429601

Tomu přece sám nevěříte. Podíl homosexuálů je stabilní. A i kdyby to bylo půl na půl, nic se nestane. Navíc to, že je někdo homosexuál, neznamená, že je automaticky neplodný. Jistě, že se lesby nemůžou množit mezi sebou, to je snad jasné každému. Ale dnes početí dítěte už není jen o muži a ženě, ale o spermii a vajíčku. Není to přirozená cesta, ale ta možnost existuje a využívá se.

+2/0
25.1.2016 15:56

A88l88f19r89e13d 43D62e42l24o43n71g 4594292216670

Informujte se prosím důkladněji! Určitě nemáte šajnu kolik takové umělé oplodnění stojí! A hlavně nejde jen o to vytvořit embryo! Je třeba hlavně vypiplat člověka, dát mu vzdělání a naučit ho řádně žít! A to dokáže jen málo opravdových rodin!

Nechci špatně odhadovat ale domnívám se že asi 20 až 30% dětí vznikne náhodou nebo nedopatřením ale když už se stane tak dobře, necháme si to!

+1/0
25.1.2016 16:28
Foto

B97r10o81n36i11s26l28a12v 16G97a72b70r68y90š 2492609921

Já teď ale nepolemizuju o ceně. Říkám, že ta možnost existuje.

S ostatním v prvním odstavci souhlasím. Je potřeba z dítěte vychovat člověka. Ale to byste se mohl opřít do spousty lidí. Cikáni se množí jako králíci a nemám pocit, že by měli nějaké vychování. Kdopak vychoval ty dva grázly, kteří loni v létě v Pardubicích bruálně umučili k smrti toho bezdomovce? Kdo vychoval z Pavla Béma podvodníka? Kdo vychoval z Romana Janouška mafiána? Myslíte si, že jsou jejich rodiče na ně hrdí? Sám otec jednoho z těch kluků svého syna udal na policii. Prostě se stane, že se výchova zvrtne.

Avšak nemůžete apriori každé dítě, které vychová homosexuální pár, považovat za jedince, který bude mít v budoucnu problémy. Ty má dneska kde kdo. Když dokáže dítě vychovávat matka, která svou dceru krmila moukou, dokážu to se svým partnerem mnohem, mnohem lépe.

+2/0
25.1.2016 16:42

A92l75f97r85e82d 48D49e97l27o82n93g 4844902356220

Máte téměř úúúúplně pravdu ale to jsme sklouzli na jinou problematiku! Tvrdím jedině že dítě má mít vzor v kompletní normální rodině. Ale přitom si myslím že dítě homosexuálů bude náklonnější pro "výjimečnou" rodinu a to by bylo škodlivé!

0/0
25.1.2016 18:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.