- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vrtulník jsem neřídil,ale věřím tomu,že se to stát může,bohužel.
To se stává. Kdo řídil vrtulník, ten ví, jak je složité manévrovat s tak velkým strojem, jako je Mi-17, těsně nad zemí. Pilot má nálet 4600 hodin. To je u vrtulníků naprostý unikát.
Ty nalétané hodiny jsou opravdu strašně moc na vrtulník......
Když bylo roku 1989 vojenské cvičení, tak se počítalo se ztrátami, jak lidí, tak techniky. První má být splnit rozkaz a druhé teprve technika. Pokud byl pilot nějak neukázněný předtím, neměl létat, pokud byl "normální", tak šlo o cvičení a tedy ztráty povoleny.
Ztráty jsou povoleny, řval zespoda megafonem Vachta :-)
rozbil jste stroj za 30 milionu. Topper Harey: "ano splacim ho po dvaceti dolarech tydne" :)
ˇkoda že už nepůjde opravit, to má AČR o 10% menší letectvo ...
Nachápu, na co takové manévry, když nepříteli nastavujeme transparenty Welcome.
Při náročných manévrech může chybovat i pilot a často se to stává. Naštěstí nikdo nezemřel. Vyhazovat by ho by bylo podle mně zbytečné, pokud závažně neporušil pravidla při cvičení nebo letovou příručku.
Mno kdyby u nás ve firmě někdo udělal vlastní chybou škodu za 100 mega, tak jde okamžitě.
Zavinil pilot? Doteď jsem si myslel, že:
"příčinó byla vadná elektronka z podniku Katoda Olomouc"