Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nehodu českého vojenského vrtulníku při cvičení NATO zavinil pilot

Listopadovou nehodu českého vojenského vrtulníku během aliančního cvičení ve Španělsku zavinil pilot. Zjistila to vyšetřovací komise. Pilotovi byla pozastavena letecká činnost a vyšetřuje ho vojenská policie. Informovaly o tom Lidové noviny. Při nehodě se zranilo pět lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L28a90d37i76s77l69a56v 59F91r15y65d54r57y66š34e31k 9623499858604

Vrtulník jsem neřídil,ale věřím tomu,že se to stát může,bohužel.:-(

0/0
18.1.2016 10:10

J35a71n 24Č38e31k30a45l 7889175874854

Jj, jedno cuknutí ruky, a sto mega je v p... :-/

0/0
18.1.2016 9:07
Foto

V34l39a10s61t11a 93C41o10u94f59a11l 7487359649625

To se stává. Kdo řídil vrtulník, ten ví, jak je složité manévrovat s tak velkým strojem, jako je Mi-17, těsně nad zemí. Pilot má nálet 4600 hodin. To je u vrtulníků naprostý unikát.

0/0
18.1.2016 8:47

L59a47d84i23s51l87a33v 38M18i56k76a 1981549574344

Ty nalétané hodiny jsou opravdu strašně moc na vrtulník......

0/0
18.1.2016 8:53
Foto

P67a51v13e28l 41P24o57k15o32r36n31ý 2486904110342

Když bylo roku 1989 vojenské cvičení, tak se počítalo se ztrátami, jak lidí, tak techniky. První má být splnit rozkaz a druhé teprve technika. Pokud byl pilot nějak neukázněný předtím, neměl létat, pokud byl "normální", tak šlo o cvičení a tedy ztráty povoleny.

+3/0
18.1.2016 8:22

J32i87r72k68a 69N96o13v92á46k 6962115115909

Ztráty jsou povoleny, řval zespoda megafonem Vachta :-)

+1/0
18.1.2016 8:28

H15e34l94e85n52a 69P90a58r45d16u33b47s11k42á 1619852301491

Fuchs přestal hrabat v zemi a rozběhl se k lesu :-)

0/0
18.1.2016 9:43

R41i36c82h33a87r35d 85G86e36n63š57e65r31o39v23s65k98ý 2975415444946

rozbil jste stroj za 30 milionu. Topper Harey: "ano splacim ho po dvaceti dolarech tydne" :)

+2/−1
18.1.2016 8:19

I30v19a74n 86M80a49n30t67a64s 8509164260571

ˇkoda že už nepůjde opravit, to má AČR o 10% menší letectvo ;-(...

+5/0
18.1.2016 8:04

P68a73v17e80l 45Ř68a10p65e42k 7362116789845

Nachápu, na co takové manévry, když nepříteli nastavujeme transparenty Welcome.

+4/0
18.1.2016 7:54

R92a34d45e42k 63V54a84l53k20o26v17i45č 7174851647283

Při náročných manévrech může chybovat i pilot a často se to stává. Naštěstí nikdo nezemřel. Vyhazovat by ho by bylo podle mně zbytečné, pokud závažně neporušil pravidla při cvičení nebo letovou příručku.

+13/0
18.1.2016 6:52

J70i22r50k49a 72N69o48v57á27k 6612725435399

Mno kdyby u nás ve firmě někdo udělal vlastní chybou škodu za 100 mega, tak jde okamžitě.

+2/−4
18.1.2016 7:16

P87a82v73e18l 95Ř55a94p32e32k 7852616409145

Jedním blbým pohybem uděláte škodu za 100 mega? To jste dobrej...

+1/0
18.1.2016 7:55

J57i57r98k45a 38N82o45v47á70k 6232595385219

Jako prd, vsude kde obsluhujete komplexnější zařízení, něco je přímá škoda na zařízení, něco na materiálu a něco na tom že výroba nejede.

Třeba na elektrárně stačí omylem vypnout nevhodný jistič a ochrany vám to odstavi komplet.

0/0
18.1.2016 8:09
Foto

P33a85v86e24l 12P80o51k23o32r43n43ý 2376204390692

Třeba jak údajně jeden reportér-fotograf zadkem při couvání narazil do vypínače větráků a tím odstavil jaderný reaktor.

0/0
18.1.2016 8:19

P94a48v35e88l 18Ř68a21p90e57k 7812326899975

Já netvrdím, že to nejde. Ale tu možnost v práci nemá každý.

0/0
18.1.2016 8:28

B91o26h68u24m78i83l 32M18i45c17h83a79l 3885894355231

Domníváte se, že na jeho místo čeká zástup těch, co mají nalítáno přes 4000 hodin?

Jediný způsob, jak zabránit jakékoliv možné nehodě a z ní vyplývající škodě, je NIC nedělat. Jen tak nemůžete nikdy nic pokazit.

+6/0
18.1.2016 7:58

J65a17r28o52m75í51r 32F86o70j30t 2527215942380

Piloti a zvláště ti, kteří prošli bojovými misemi, jsou zvyklí vyždímat z mašiny maximum, často mírně za hranou mezních možností.

+1/0
18.1.2016 7:52

J41i79r90k53a 31N16o74v28á57k 6362175605599

No za hranou to bylo určitě, když to udělalo bác:-)

0/0
18.1.2016 8:11

I40v51o 18Z29d77e85b76o91r73s14k46ý 3323491930801

On se totiž tento pán cítil a choval jako mistr světa.

0/0
18.1.2016 8:37
Foto

T53o58m40á21š 23D17v74o13ř87á45k 7685296487471

Zavinil pilot? Doteď jsem si myslel, že:

"příčinó byla vadná elektronka z podniku Katoda Olomouc":-)

+6/−7
18.1.2016 6:21

D90a45d25a91k 90P45e61t10r 7741340274468

Nesahej mě na Olomouc.

0/0
18.1.2016 7:03

L67a75d54i30s80l21a93v 73F97r94y95d46r51y64š48e29k 9823189668384

Nechetémě na Oolomóc.;-D

0/0
18.1.2016 10:13

V53a24c22l11a17v 57K13u45b91i57č65e85k 4947694170365

-7? V Olomóci maj pohotovost. :-D

0/0
18.1.2016 13:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.