Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nehodu českého vojenského vrtulníku při cvičení NATO zavinil pilot

Listopadovou nehodu českého vojenského vrtulníku během aliančního cvičení ve Španělsku zavinil pilot. Zjistila to vyšetřovací komise. Pilotovi byla pozastavena letecká činnost a vyšetřuje ho vojenská policie. Informovaly o tom Lidové noviny. Při nehodě se zranilo pět lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L89a32d74i42s47l92a89v 47F24r57y41d88r38y15š23e11k 9573439538564

Vrtulník jsem neřídil,ale věřím tomu,že se to stát může,bohužel.:-(

0/0
18.1.2016 10:10

J37a11n 11Č40e53k55a62l 7739235904784

Jj, jedno cuknutí ruky, a sto mega je v p... :-/

0/0
18.1.2016 9:07
Foto

V48l71a97s43t36a 76C19o58u21f54a87l 7287229329965

To se stává. Kdo řídil vrtulník, ten ví, jak je složité manévrovat s tak velkým strojem, jako je Mi-17, těsně nad zemí. Pilot má nálet 4600 hodin. To je u vrtulníků naprostý unikát.

0/0
18.1.2016 8:47

L26a63d17i90s87l47a28v 23M97i87k31a 1441879904404

Ty nalétané hodiny jsou opravdu strašně moc na vrtulník......

0/0
18.1.2016 8:53
Foto

P25a33v33e77l 91P26o40k70o85r34n48ý 2836414110492

Když bylo roku 1989 vojenské cvičení, tak se počítalo se ztrátami, jak lidí, tak techniky. První má být splnit rozkaz a druhé teprve technika. Pokud byl pilot nějak neukázněný předtím, neměl létat, pokud byl "normální", tak šlo o cvičení a tedy ztráty povoleny.

+3/0
18.1.2016 8:22

J82i88r17k55a 38N97o66v31á13k 6402305585989

Ztráty jsou povoleny, řval zespoda megafonem Vachta :-)

+1/0
18.1.2016 8:28

H55e15l42e30n67a 80P38a63r94d43u40b80s85k92á 1309662481621

Fuchs přestal hrabat v zemi a rozběhl se k lesu :-)

0/0
18.1.2016 9:43

R85i22c58h15a41r36d 41G62e42n57š11e29r47o71v67s40k25ý 2795905284266

rozbil jste stroj za 30 milionu. Topper Harey: "ano splacim ho po dvaceti dolarech tydne" :)

+2/−1
18.1.2016 8:19

I60v71a84n 86M55a76n74t51a15s 8459644640771

ˇkoda že už nepůjde opravit, to má AČR o 10% menší letectvo ;-(...

+5/0
18.1.2016 8:04

P43a45v50e49l 73Ř15a87p14e47k 7802616759955

Nachápu, na co takové manévry, když nepříteli nastavujeme transparenty Welcome.

+4/0
18.1.2016 7:54

R67a23d54e76k 50V74a29l45k35o49v72i27č 7854591667203

Při náročných manévrech může chybovat i pilot a často se to stává. Naštěstí nikdo nezemřel. Vyhazovat by ho by bylo podle mně zbytečné, pokud závažně neporušil pravidla při cvičení nebo letovou příručku.

+13/0
18.1.2016 6:52

J37i22r46k63a 69N38o31v89á75k 6162855405229

Mno kdyby u nás ve firmě někdo udělal vlastní chybou škodu za 100 mega, tak jde okamžitě.

+2/−4
18.1.2016 7:16

P22a90v33e21l 58Ř18a61p95e37k 7942886449415

Jedním blbým pohybem uděláte škodu za 100 mega? To jste dobrej...

+1/0
18.1.2016 7:55

J17i95r77k31a 86N55o30v92á20k 6672255215359

Jako prd, vsude kde obsluhujete komplexnější zařízení, něco je přímá škoda na zařízení, něco na materiálu a něco na tom že výroba nejede.

Třeba na elektrárně stačí omylem vypnout nevhodný jistič a ochrany vám to odstavi komplet.

0/0
18.1.2016 8:09
Foto

P39a90v64e11l 43P88o88k33o22r57n49ý 2166364500142

Třeba jak údajně jeden reportér-fotograf zadkem při couvání narazil do vypínače větráků a tím odstavil jaderný reaktor.

0/0
18.1.2016 8:19

P23a98v26e57l 29Ř38a30p34e22k 7532296399195

Já netvrdím, že to nejde. Ale tu možnost v práci nemá každý.

0/0
18.1.2016 8:28

B28o12h32u18m10i32l 78M69i41c35h60a98l 3545174945471

Domníváte se, že na jeho místo čeká zástup těch, co mají nalítáno přes 4000 hodin?

Jediný způsob, jak zabránit jakékoliv možné nehodě a z ní vyplývající škodě, je NIC nedělat. Jen tak nemůžete nikdy nic pokazit.

+6/0
18.1.2016 7:58

J38a25r59o15m25í78r 21F50o66j91t 2967195662520

Piloti a zvláště ti, kteří prošli bojovými misemi, jsou zvyklí vyždímat z mašiny maximum, často mírně za hranou mezních možností.

+1/0
18.1.2016 7:52

J57i24r59k79a 15N20o34v40á16k 6132705445819

No za hranou to bylo určitě, když to udělalo bác:-)

0/0
18.1.2016 8:11

I72v65o 57Z73d30e34b86o82r38s68k33ý 3923481900811

On se totiž tento pán cítil a choval jako mistr světa.

0/0
18.1.2016 8:37
Foto

T50o18m35á68š 13D87v77o46ř49á74k 7125846227961

Zavinil pilot? Doteď jsem si myslel, že:

"příčinó byla vadná elektronka z podniku Katoda Olomouc":-)

+6/−7
18.1.2016 6:21

D18a56d43a80k 95P47e84t18r 7271760834788

Nesahej mě na Olomouc.

0/0
18.1.2016 7:03

L68a28d55i35s85l65a28v 52F89r97y77d11r40y93š94e28k 9183989288494

Nechetémě na Oolomóc.;-D

0/0
18.1.2016 10:13

V73a85c29l21a89v 21K51u52b95i41č89e57k 4847334280595

-7? V Olomóci maj pohotovost. :-D

0/0
18.1.2016 13:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.