Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nehodu českého vojenského vrtulníku při cvičení NATO zavinil pilot

Listopadovou nehodu českého vojenského vrtulníku během aliančního cvičení ve Španělsku zavinil pilot. Zjistila to vyšetřovací komise. Pilotovi byla pozastavena letecká činnost a vyšetřuje ho vojenská policie. Informovaly o tom Lidové noviny. Při nehodě se zranilo pět lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L42a11d64i29s35l17a28v 87F72r20y96d58r30y47š53e54k 9763419218234

Vrtulník jsem neřídil,ale věřím tomu,že se to stát může,bohužel.:-(

0/0
18.1.2016 10:10

J60a51n 13Č96e67k42a61l 7649165504874

Jj, jedno cuknutí ruky, a sto mega je v p... :-/

0/0
18.1.2016 9:07
Foto

V32l84a60s38t66a 77C73o90u11f97a28l 7147939589815

To se stává. Kdo řídil vrtulník, ten ví, jak je složité manévrovat s tak velkým strojem, jako je Mi-17, těsně nad zemí. Pilot má nálet 4600 hodin. To je u vrtulníků naprostý unikát.

0/0
18.1.2016 8:47

L31a41d74i45s45l15a87v 82M44i42k31a 1661699104774

Ty nalétané hodiny jsou opravdu strašně moc na vrtulník......

0/0
18.1.2016 8:53
Foto

P98a50v34e46l 30P62o68k78o63r74n42ý 2926194490122

Když bylo roku 1989 vojenské cvičení, tak se počítalo se ztrátami, jak lidí, tak techniky. První má být splnit rozkaz a druhé teprve technika. Pokud byl pilot nějak neukázněný předtím, neměl létat, pokud byl "normální", tak šlo o cvičení a tedy ztráty povoleny.

+3/0
18.1.2016 8:22

J69i80r64k92a 96N25o59v27á66k 6522895635929

Ztráty jsou povoleny, řval zespoda megafonem Vachta :-)

+1/0
18.1.2016 8:28

H68e65l98e74n50a 76P61a96r50d34u78b27s55k98á 1809362951121

Fuchs přestal hrabat v zemi a rozběhl se k lesu :-)

0/0
18.1.2016 9:43

R28i11c79h49a34r51d 19G82e21n55š60e70r53o61v96s68k14ý 2235975804956

rozbil jste stroj za 30 milionu. Topper Harey: "ano splacim ho po dvaceti dolarech tydne" :)

+2/−1
18.1.2016 8:19

I67v24a33n 51M35a64n21t70a28s 8569984640721

ˇkoda že už nepůjde opravit, to má AČR o 10% menší letectvo ;-(...

+5/0
18.1.2016 8:04

P49a38v50e58l 82Ř87a28p88e15k 7182446539645

Nachápu, na co takové manévry, když nepříteli nastavujeme transparenty Welcome.

+4/0
18.1.2016 7:54

R74a14d57e28k 84V67a81l78k75o75v24i37č 7624321617833

Při náročných manévrech může chybovat i pilot a často se to stává. Naštěstí nikdo nezemřel. Vyhazovat by ho by bylo podle mně zbytečné, pokud závažně neporušil pravidla při cvičení nebo letovou příručku.

+13/0
18.1.2016 6:52

J56i81r20k41a 12N13o23v80á84k 6332915725609

Mno kdyby u nás ve firmě někdo udělal vlastní chybou škodu za 100 mega, tak jde okamžitě.

+2/−4
18.1.2016 7:16

P24a59v57e47l 76Ř46a35p12e46k 7772326879575

Jedním blbým pohybem uděláte škodu za 100 mega? To jste dobrej...

+1/0
18.1.2016 7:55

J21i75r27k95a 98N41o45v78á73k 6162415395839

Jako prd, vsude kde obsluhujete komplexnější zařízení, něco je přímá škoda na zařízení, něco na materiálu a něco na tom že výroba nejede.

Třeba na elektrárně stačí omylem vypnout nevhodný jistič a ochrany vám to odstavi komplet.

0/0
18.1.2016 8:09
Foto

P88a79v65e55l 34P53o31k30o38r98n77ý 2126604850832

Třeba jak údajně jeden reportér-fotograf zadkem při couvání narazil do vypínače větráků a tím odstavil jaderný reaktor.

0/0
18.1.2016 8:19

P60a67v34e97l 65Ř83a16p24e49k 7482536289665

Já netvrdím, že to nejde. Ale tu možnost v práci nemá každý.

0/0
18.1.2016 8:28

B28o83h75u68m66i21l 90M10i58c24h56a93l 3885794195241

Domníváte se, že na jeho místo čeká zástup těch, co mají nalítáno přes 4000 hodin?

Jediný způsob, jak zabránit jakékoliv možné nehodě a z ní vyplývající škodě, je NIC nedělat. Jen tak nemůžete nikdy nic pokazit.

+6/0
18.1.2016 7:58

J41a21r47o72m21í80r 17F31o35j25t 2437495362460

Piloti a zvláště ti, kteří prošli bojovými misemi, jsou zvyklí vyždímat z mašiny maximum, často mírně za hranou mezních možností.

+1/0
18.1.2016 7:52

J88i16r69k55a 61N70o86v85á11k 6112705375669

No za hranou to bylo určitě, když to udělalo bác:-)

0/0
18.1.2016 8:11

I78v53o 87Z50d51e93b75o75r37s72k20ý 3443911680411

On se totiž tento pán cítil a choval jako mistr světa.

0/0
18.1.2016 8:37
Foto

T28o40m73á12š 93D88v68o94ř33á11k 7935176227691

Zavinil pilot? Doteď jsem si myslel, že:

"příčinó byla vadná elektronka z podniku Katoda Olomouc":-)

+6/−7
18.1.2016 6:21

D83a80d93a66k 91P65e78t41r 7481660224628

Nesahej mě na Olomouc.

0/0
18.1.2016 7:03

L36a53d23i10s24l42a40v 23F82r16y22d12r42y43š76e59k 9793379808194

Nechetémě na Oolomóc.;-D

0/0
18.1.2016 10:13

V94a81c69l80a53v 64K60u29b73i15č76e47k 4577804870535

-7? V Olomóci maj pohotovost. :-D

0/0
18.1.2016 13:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.