Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Polsko v karanténě je hodně špatná zpráva i pro nás

Evropská komise spustila mechanismus zkoumání porušování demokracie v Polsku. Poprvé v historii. Je to správný krok, ale radost z něj mít nelze. Právě proto, že je zcela na místě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J84a96n 56F52i26s38c44h78e37r 9154785320

Tento článek/komentář víc než o situaci v Polsku vypovídá něco o jeho autorovi.

0/0
30.1.2016 18:37

J48a79n 52N65o70v34o97t22n14ý 5881963754834

Kdo to je ten Palata? Neznám, ani znát nechci.

0/−1
19.1.2016 14:18

J63a83r43a 58R20a35n58k 1451416909851

Ale znate, pisete to stejne u kazdeho jeho clankuRv

+1/0
20.1.2016 0:53

T46o78m62á10š 85D66a38n10ě56k 7147276957119

Palata si z nás dělá legraci... Prý "Demokracii si musí ubránit sami Poláci. S naší pomocí" .. Palato: demokracie = vláda lidu. PL lid si zvolil tuto vládu v regulérních volbách. Předchozí vláda do médií, do soudní moci atd. podle všeho nasadila svoje poskoky (a poskoky EU a "demokratického" západu), kterých je potřeba se zbavit (Českou televizi - zpravodajství doufám čeká to stejné v budoucnu .. za ty pra.árny, co tady předvádí). Je to jednoduché.. Demokracie podle Bruselu a západu = nýmandi ze střední a východní Evropy nás budou poslouchat na slovo .. Držím Polsku palce ...

+1/−1
16.1.2016 13:07

J60a95n 27Š94v10a79d67l62e53n11k30a 9274789300

Od autora je pěkná ta poslední věta. Moc hezky varuje, ale to je asi tak vše. Jinak je proti svému šéfovi naprosto bezzubý, a přitom je to zrovna jeho nejvyšší šéf Babiš, který má k budování autoritářského systému u nás nejlépe nakročeno.

+1/0
16.1.2016 5:54

T17o87m65á29š 90B70l96a35ž46e59k 4958282791

Soudruh Palata si opět bere právo posuzovat co je a není správné - a zda je polská demokracie dostatečně Eurohujerská a Neomarxistická ? Poláci jsou hrdý národ, a určitě si nenechají vyhrožovat od rozpadající se a nefunkční party bolševiků z Bruselu.. Naštěstí.

+1/0
15.1.2016 19:43

J56i84ř46í 21P31a36j26k 8193185450917

Nesouhlasím s karanténou Polska. Zpevnění ústřední křesťanské moci v době, kdy Brusel páchá na Evropě sebevraždu, vítám jako rozumnou protiváhu. Navíc Polsko jen s předstihem udělalo něco, co musí nutně následovat všechny Evropské země. Tedy pokud si u nich v parlamentech již nerozdávají turbany.

+3/−4
15.1.2016 10:28

P68a82v66e31l 31B48a93r91t79á62k 5790702506502

Utužování křesťanské moci - to snad nemyslíte vážně, cpát nás zase do středověku. To by to tu mohlo skončit stejně, jako v Islámském státu, zase nějací ti náboženští fanatici. Naopak, Evropa musí chránit odstup náboženství a církví od moci, vláda církví se prostě neosvědčila. Odklon od státu, který ovládaly církve stál desítky tisíc životů a tohle bychom už opakovat neměli.

+2/−1
15.1.2016 12:36

J59i81ř14í 33P83a89j26k 8623535980147

Pane Bartáku, děkuji za Váš názor. Beru jen v potaz aktuální situaci regionu EU. Když se MacArthur stal po kapitulaci správcem Japonska, nařídil znárodnění půdy a její rozdělení zemědělcům. Tento jasně levicový krok zdůvodnil jako protiváhu k dřívější fašistické minulosti země. Tvrdím, že nastala doba, kdy Brusel potřebuje protiváhu katolického Polska.

0/0
15.1.2016 13:11

P77a25v25e64l 38B88a46r21t30á79k 5950372686342

Přiznám se, že jsem to úplně nepochopil. Zkuste mi to vysvětlit v souvislostech, abych se mohl s Vámi o tom pobavit. Díky.

+1/−1
15.1.2016 14:41

J11i13ř33í 57P62a63j54k 8453975930127

Myslím, že si rozumíme. Stejně jako vy chápu nebezpečí jakéhokoliv náboženského fanatismu. Nicméně Brusel si stále věří, že ví co dělá. Chce pokračovat v doplňování deficitu evropské populace imigranty. Polsko je silná země. Jejich nová jednobarevná vláda se netají krajním odporem k politice Bruselu. Právě proto byla na Polsko rychle uvalena karanténa, která se pokusí geopolitickou moc země omezit. V mých postech narážím na to, že se nám ale brzy budou polští křižáci hodit. Příliv muslimů totiž může skončit, jen jediným, historicky se opakujícím, způsobem.

0/0
15.1.2016 15:20

P62a22v96e77l 52B22a57r91t57á79k 5230272586692

Aha, už rozumím. Tak já si myslím, že Brusel i další Polsko kritizují pro jeho kroky, jako je vyslovené ovládnutí veřejnosprávní televize vládou (to je tak trochu podle Putina) a pro nerespektování stanovisek Ústavního soudu a dalších nestandardností, které prostě demokratické země nedělají. To je podle mne oprávněná kritika, něco takového je třeba v Británii nemožné. Myslím si, že kritika je na místě.

Také nesouhlasím s názorem, že by bylo možné pustit křesťanské církve ke světské moci, to se prostě v dějinách Evropy neosvědčilo a bohužel vláda církví byla doprovázena desetitisíci mrtvých lidí. Církev u moci se neosvědčila úplně stejně, jako nacismus nebo komunismus. Církve prostě nemají ve světské moci co dělat, to bychom tu za chvíli mohli mít stejný problém, jako mají dnes muslimové s Islámským státem nebo Íránem.

+1/−1
15.1.2016 17:22

J12i26ř30í 84P12a21j70k 8333555660807

Souhlasím ve všech bodech. Logické a demokratické. Situace v Evropě ale přestává být logickou a demokratickou. Nedivím se, že Poláci narychlo posilují moc církve. Jen ona vždy bude mít dostatek vůle postavit se a obstát proti jiné víře, která bude nežádoucím způsobem zasahuje do života obyvatel. Za klíčový považuji fakt, že se v Polsku jedná o vůli národa, ne o vůli pár jednotlivců z vlády. Jakmile i u nás budeme denně řešit napadení našich dcer na ulicích, velmi rychle opatření Polska přehodnotíme. A možná je shledáme i jako naprosto nedostatečná. Naše přemazlená demokracie svou pomalostí nemůže obstát proti muslimům z válečných zón. Jsme pro ně naprosto bezbranné sousto.

0/−1
18.1.2016 11:11

P86a90v32e55l 36B93a23r74t42á88k 5870652206842

Promiňte, ale nesouhlasím. Takto to přeci vůbec není. Jednak není nutné stavět nějakou víru proti víře a v jménu této divné logiky omezovat demokracii a posilovat moc křesťanské církve. Není možné omezovat demokratické principy a posilovat církev, jejíž vláda prostě nemá v Evropě co dělat. Ve vztahu k teroristům to není o stavění se proti islámu, ale proti těm, kteří islám používají pro šíření násilí. Nestojíme proti islámu, ale proti teroristům. Všimněte si, mimochodem, že s islámskými teroristy zase bojují převážně vyznavači islámu. Prostě posilovat moc křesťanské církve v Evropě je návrat do středověku.

Nerespektování rozhodnutí Ústavního soudu nebo praktické ovládnutí veřejných médií v Polsku se prostě v demokraciích nedělá, i kdyby to byla vůle většiny národa. Zpravodajství musí být nezávislé na vládní moci (viz BBC v Británii) , jinak nejde o demokracii, ale nějaký ten putinovský paskvil, která sám sebe za demokracii označuje.

Napadání dcer Evropanů musí vést k razantním bezpečnostním opatřením a ne k posilování totalizujících aktivit příznivců křesťanských církví. Máte-li chuť vydávat demokracii za bezbrannou, pak to není úplná pravda. Pravdou je, že demokracie porazila fašismus, komunismus a porazí i jiné blázny a cvoky.

+1/0
18.1.2016 12:59

J14i21ř85í 57P20a77j31k 8963395500977

Rozumím. Třeba vidím situaci moc černě. Uvidíme do tří let. Přeji hezký den.

0/0
18.1.2016 13:01

M98i54l49a47n 30J70i74r55a 2263203479969

Církevnictví bylo vždycky nebezpečné - omezuje a oblbuje.Rovněž tak hurávlastenectví.

+2/0
15.1.2016 10:11

J83a34r87o46s94l56a35v 94R75e47i44t68m16e68i62e17r 5521310785475

U nás by se celá záležitost řešila úplně jinak:televizi by obsadili vzbouřenci nový managment by vyhodili na ulici a bylo by hotovo.Jenom jim ale v Polsku schází zkušený dramaturg v podobě našeho bývalého prezidenta

+1/−1
15.1.2016 9:13

J92o21s59e60f 30V93o96t54í13p91k60a 5735604972575

Mediální propaganda jede. Polsko neskáče jak Brusel a NATO píská a je zle. Připomíná mi to komunismus, totalitu.

+4/−3
15.1.2016 8:27
Foto

P34e31t93r 29A16d91l26e31r 8163752726491

jak, prosim? porusovani suverenity polska evropskopu komisi je spravny krok? ano-li, proc jste, panacku, nezustal v rvhp?

+6/−2
15.1.2016 8:16

M41i16c68h90a78l 70M72i45l96l25e58r 9776722559472

klerofasisticka diktatora pod dozorem Kaczynskeho.RvRvRv

No nazdar Cesi, to mate pekne sousedy!

+2/−3
15.1.2016 4:39
Foto

P61e28t96r 70A37d82l28e13r 8593482266731

ze jsem tak smely: co vite o fasismu? a slysel jste nekdy, ze kdyz dojdou argumenty, muzete jeste zacit nadavat? toho jste se prave dopustil ...

+2/0
15.1.2016 8:17

P15a98v13e95l 56B66a67r81t65á63k 5340482716242

Nezlobte se, ale klerofašismus byl provozován např. v tzv. Slovenském štátu, jehož prezident, katolický kněz, posílal lidi do fašistických koncentráků.

O katolickou církev se opíraly totality typu Rakousko-uherská monarchie (neznáte Švejka?), francouzští Bourboni, které nakonec smetl čas. Asi by se neměly tyto totality nazývat "fašistické", ale tady nejde o frazeologii. Jde o skutky, které byly třeba v případě vraždění hugenotů, křížových výprav katolíků proti husitům nebo vraždění nizozemců katolickými Španěly vražedné a tragické a vládu církve pro mne naprosto zkompromitovaly. V tomto světle se mi jeví demokracie, zbavená vlivu církví, jako naprosto nejvhodnější forma vlády nejen v Polsku, ale také v novověké Evropě

+2/0
15.1.2016 12:44
Foto

P80e66t23r 12A19d51l61e96r 8563662786601

jako (samozvany) profesor svejkologie se musim vasi odvolavce smat ... a ted pozor a vazneji: snad abyste zkusil sam pro sebe definovat slovo fasismus ... obejdete-li se bez prirucek marxismu, zjistite, ze jde o jednu z odnozi hnuti, kteremu se rika socialismus ...

0/0
15.1.2016 22:29

P23a92v92e80l 61B13a87r69t65á38k 5780312566912

Tak ještě jednou. A odpovězte na konkrétní argument. Tvrdím, že klerofašismus provozoval Slovenský štát a jeho prezident, který s biblí na stole posílal občany SŠ do nacistických vyhlazovacích koncentráků. Prosím protiargument.

Skutky jako Bartolomějská noc, kdy katolíci povraždili 20000 hugenotů, lidí vyznávající spíše jiný výklad bible, je velmi podobný Křišťálové noci, kdy členové SS vyvraždili stovky lidí z SA. Je pravda, že se tyhle akty děly každý pod jiným praporem a z jiných ideologických východisek, ale to není rozhodující. Podle plodů totiž nutno soudit. A ty byly v obou případech stejné - stovky a tisíce nevinných obětí. A ještě poznámka - je jasné, že podobné čistky a hromadné vraždy - viz Katyň - prováděla i komunistická moc, abyste mi náhodou nevytýkal nějaké ideologické zabarvení. Já totiž soudím, že katolická moc byla velmi dobře srovnatelná s nacistickou i komunistickou a jde podle mého názoru o nemlich stejnou totalitku, kterým se musí parlamentní demokracie, zrozená z krve mnohých národů, velmi bránit. A tady jsou hrátky s názvy úplně zbytečné.

+1/0
16.1.2016 9:02
Foto

P17e51t46r 27A95d53l73e88r 8833112306601

tak jeste jednou: odpovezte na otazku, jak budete definovat fasismus ... ja vubec nepopiram zlociny slovenskeho statu, jakoz i jinych, spachanych ve jmenu te nejhloupejsi ideologie, totiz nabozenstvi ... ja mluvim JENOM o tom, ze jste si vsichni navykli povazovat fasismus za pravicove hnuti, ale kdybyste si ho trochu rozebrali, zjistili byste, ze je to hnuti levicove ... je to vlastne pouze jina vetev stromu, ktery se jmenuje socialismus ...

+1/−1
16.1.2016 19:37

R91o88b78e28r78t 65N10o93v57a85k 3412134606483

Ignorujte články Luboše Palaty

Pokud bude mít p. Plata pod článkem1200 reakcí, pak přinejmenším prodává reklamu, bez ohledu na to, co napíše. Pokud bude mít 0 reakcí - nevydělá novinám - není čten - nebude publikován. Je to jednoduché. Stejně tak bych navrhoval hromadně bojkotovat platbu koncesionářských poplatků ČT - přece si nebudeme dobrovolně platit TV redaktory s rétorikou odpovídající novinářskému póvlu normalizační úrovně.

+8/−3
15.1.2016 1:14

O63t72a63k43a89r 79Š76p29a37č53e58k 5511442812479

Koncesionářské poplatky ČT neplatím. Televizor nevlastním a vysílání ČT nesleduji. Celá ta žumpa je mi ukradena, včetně politiků, keří ji ovládají a ještě mají tu drzost nutit občany, aby si za to vymývání mozků platili. Co potřebuji a co mě zajímá, to si zjistím nebo nahraji přes internet, který rovněž užívám zdarma. Stačí mi vzít si sebou laptop nebo tablet a zajít do nebližší kavárny, restaurace nebo jiné veřejné místnosti či dopravního prostředku, které připojení na internet umožňují. Na televizi jsou závislí jen líní hlupáci bez fantazie. Děti jsou osvobozeny od škodlivých vlivů. Sledují jenom to, co jim rodiče nahrají. Ozvěte se prosím všichni, kdo v tom vidíte nějaké nevýhody. Děkuji.

+1/−2
15.1.2016 3:04

P80e30t77r 69L71o36u46š12a 4719883427383

Nevýhoda, ty pako, je, že když na to přijde, tak budeš mít i ten tvůj " svobodný " internet cenzurovaný nebo vůbec nedostupný. Svobodu a nezávislost si musíme hlídat !!! Není jen rozhlas a televize. A když teda máš fantazii, tak jí trochu popust uzdu a buď lehce paranoidní. Ono tě to donutí být ve střehu. Patrně jsi komanče v pořádné ráži nezažil. A nejen komanči umí být demagogové.

+1/0
15.1.2016 5:49

O95t15a32k21a94r 57Š40p72a75č19e89k 5281632722239

Petře Loušo, děkuji za zdvořilé oslovení a nezištné sdělení Vašeho názoru na výhody a nevýhody internetu vs. televize. Všimněte si, prosím, že Vaše hulvátství nechávám záměrně bez povšimnutí, přestože Vaše ubohé manýry mi naznačují, že diskutovat s individuem Vašeho intelektu je pod mou úroveň. Ale budiž, nejsem ješitný elitista. Vy jste totiž demagogicky přehlédl, že jsem se dotazoval na nevýhody internetu za současného(!) stavu věcí, nikoliv až "když na to přijde". Ve střehu samozřejmě jsem, a to nikoliv osobními útoky tak jako Vy, ale preventivně, výzvou k bojkotování veřejněbezprávní televize. Jsem si dobře vědom, že "svobodu a nezávislost si musíme hlídat !!!" a nehodlám se vychloubat, jak jsem to dělal za těch 6 let nacismu, 44 let bolševismu a i nadále za těch dalších zatím 26 let postbolševismu. Ale při své vrozené skromnosti se rád nechám poučit od takového udatného bojovníka za svobodu a nezávislost, jakým jste zřejmě Vy sám. Prosím, podělte se s námi zde diskutujícími o Vaše hrdinské činy, které nám poskytnou inspiraci k následování!!!!

0/0
15.1.2016 6:57
Foto

P74e45t71r 54A72d77l61e55r 8473892216981

pane louso, ja jsem cenzuru komunistu zazil na plne pecky a musim vam rici, ze cenzura dnesnich sdelovacich prostredku tzv. hlavniho proudu se jim vyrovna ... jakmile se nekdo zmini o tematech politicky jim nevyhovujicich, to je nadavek! rude pravo se svymi utoky na chartisty proti tomu bylo materskou skolkou ... takze snad abyste si daval se srovnavanim trochu pozor ...

+2/−2
15.1.2016 8:21

P68a59t44r58i83k 30R82o57k70o39s 8952509364972

Propagatori zapadni liberalni demokracie pomalu a nebo rychle zdevastuji celou Evropu a komu to jeste neni jasny tak at me da minus prosim. RvEURv

+2/−3
15.1.2016 1:02

M62i42c30h13a59l 96M93i17l16l56e92r 9726232739222

mne zas je jasny ze kecasR^EUR^

+4/−1
15.1.2016 4:38
Foto

P73e76t88r 77A57d24l66e81r 8803172466241

mohl byste, pane millere, sve tvrzeni nejak dolozit? nejsme vsichni TAK genialni jako vy ...

+2/−1
15.1.2016 8:22

P48a65v66e75l 55B47a29r21t84á58k 5260132776402

Zkusím to já. Liberální demokracie zvedla Evropu z bahna, který tady zbyl po II. světové válce, kdy se např. ekonomika Německa zvedla z ruin do čela ekonomických lídrů. Liberální demokracie rovněž elegantně zlikvidovala hrozbu komunistické totality, a to za úplného zachování síly Evropy a totálního ekonomického krachu komunistických myšlenek. Jenom připomínám, že Československo bylo před válkou jednou z nejsilnějších ekonomik a po válce, která zanechala v porovnání třeba s Německem jen minimální škody, mohla tato republika velmi dobře pokračovat v předválečném růstu, bylo přeci možné vydělat na obnově Evropy. Pak ovšem přišel bolševik a ekonomika končila v roce 1989 někde v troubě, zatímco liberální a svobodná Evropa se tomu skanzenu s rudými trenýrkami jenom smál. Oprávněně.

Stačí?

+2/0
15.1.2016 12:54

D94u59š48a95n 22M81a23s60á77r 3531661382235

Máte pravdu, ale jen tak čtvrtpravdu, celá pravda je trochu složitější. Tehdejší Československo nemělo tak zcela osud ve svých rukou, to snad uznáte.

0/0
15.1.2016 17:32

P70a78v85e31l 66B68a36r37t26á18k 5670362916872

V čem mám onu čtvrtpravdu? Ve tvrzní, že demokracie vytáhla rozbitou Evropu z válečných trosek? Mluvte (piště) konkrétně, argumentujte, jinak mne Vaše tvrzení v ničem nepřesvědčuje..

Československo opravdu nemělo osud ve svých rukou, Ruský bolševik všude tam, kam za války vstoupil, hodlal instalovat svoje poskoky a zničit demokracii, což se v případě ČSR povedlo na 100%.

+1/0
15.1.2016 19:55
Foto

P87e22t18r 27A34d78l86e75r 8853182436361

nestaci ... nedefinoval jste liberalni demokracii jako politicke snazeni, ktere zcela odporuje vsemu, cim je dnes evropska unie ... nezminil jste ani marshalluv plan ... v podstate jste se obesel bez zakladnich skutecnosti, stacila vam klise, ktera mne nestaci ...

0/−1
15.1.2016 22:27

P64a94v44e42l 44B23a86r53t89á97k 5670452716532

Vaše první tvrzení je prostě jen tvrzení, a to navíc dost podivné. V čem by liberální demokracie mohla odporovat dnešní EU?

Marshallův plán byl geniálním plodem americké demokracie. To není v rozporu s mým tvrzením, jak se (asi) snažíte tvrdit. A ještě je třeba říct, že geniální Marshallův plán, výplod americké demokracie, šel ruku v ruce s nastolováním demokracie v Německu a hlavně, s pílí a pracovitostí Němců, která má v demokratických podmínkách nejlepší výsledky, na rozdíl od naší republiky, kde pracovitost I. republiky zmizela v pustých klišé komunistického marasmu.

+1/0
16.1.2016 9:08
Foto

P74e25t80r 94A92d76l86e39r 8143412926821

nerozumeli jsme si, patrne moji chybou: vyznam pojmu liberalni demokracie se za poslednich par desetileti zmenil tak vyrazne, ze dnes znamena neco uplne jineho ... zvlaste pak na me strane atlantiku, kde liberalismus jako takovy (an sich, rekl by vedec) znamena levicovost blizici se k socialismu, az s nim malem splyvajici ... proto jsem napsal, ze liberalni demokracie v onom puvodnim vyznamu, ktery jste mel na mysli vy, odporuje socialistickemu mysleni evropske unie ...

a jen drobnost: to nebyla POUZE nemecka pracovitost, to byla dost dlouho americka knuta ...

0/−1
16.1.2016 19:34

J72o54s48e48f 96V88l54t72a54v80s64k90y 3815325671113

Kdyz vsechna ta sebranka Palatovi nadava, pak to nemuze byt zly clovek. Pane Palata, jen jim to vysvetlujte, nekteri potrebuji dele.

+3/−3
14.1.2016 23:41

R41o48l80a12n19d89o 94A93r19i89a33s 7588349877930

Nejvyšší čas na další Glywice! EuroSajuz si my, bruselští neomarxisté rozvracet nedáme! A ještě aby někdo ostatním ovcím dával špatný příklad!?VEUR^

0/−2
14.1.2016 23:10

V59í89t 22P70r18o85k62o36p 8590619472

Kaczynsky má většinu v Sejmu i senátu danou svými voliči. EU do toho nemá co kecat. Polák se nenechá opět vyvraždit z Berlína či nyní z Bruselu.

+5/−3
14.1.2016 22:48

P16e66t86r 57L81o21u22š53a 4209813827443

Jasněěěěě !

Udělá to SÁM !

+1/−1
15.1.2016 5:51
Foto

P78e31t71r 87A26d43l87e49r 8933202626101

vy jste ale nejak informovan!

+1/−1
15.1.2016 8:23

H11y79n36e58k 62S65v93o27b47o81d51a 4449285612497

O deni v Polsku toho tolik nevim. Popravde, je pro me nepruhledna i domaci scena, prestoze se snazim zorientovat, jak mi to jen dostupne informace dovoli. Ale v okamziku, kdy si prectu jmeno autora, vybavi se mi jeho manipulace typu "bezenci jsou na nasi strane", ktere hlasal po parizskych utocich a mam tendenci mu neverit ani dobry den.

+6/−2
14.1.2016 22:03

O45n92d83ř73e29j 69M45a68l28ý 3594483693113

Palata se pomalu stává němečtějším než Němci. I tam už je mainstream kritičtější než on.

+6/−2
14.1.2016 21:37

R57o67l39a44n24d59o 47A25r53i87a70s 7488929377350

vzhledem k tomu, že němčinou podle všeho nevládne si to ani nikdy neuvědomí

+1/−1
14.1.2016 23:11

R20a71d32e22k 82N42e46u57m60a53n41n 5792652548715

Tak nevím, to je vlastní iniciativa nebo mu to přikázal Babiš?

Rudé právo jak vyšité

+10/−2
14.1.2016 20:17

L57e56o37š 36S85t68a21n20ě78k 4894811795

Z myšlenkového vzorce pana novináře jde strach. Zřejmě mu není proti srsti návrat časů omezené suverenity, kde je možné měnit legitimně zvolenou vládu "majdanem" organizovaným ze zahraničí. PiS není můl šálek kávy, ale není mi známo, že by zrušili volby, zavedli vládu jedné strany apod. Předchozí polská garnitura si ty volby prohrála sama. Nahraďme zkratku EU zkratkou SSSR a jsme v časech pana Brežněva :(.

+14/−3
14.1.2016 19:18

H70y81n57e85k 20S86v43o92b11o25d12a 4899855512547

On tak dlouho horoval za migranty, az prejal i vzorce severoafricke a blizkovychodni politicke kultury. Volby ano, ale kdyz nevyjdou podle predstav, tak hura do ulic. Souhlasim, ze si za to jejich predchudci mohou sami. Par dni pred volbama kejvnout na kvoty - neumim si predstavit, ze by se mohli v soucasne atmosfere jeste vic strelit do nohy.

0/−3
14.1.2016 22:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.