Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rozpínavost Západu umocňuje krize, řekl Putin. Přesto chce spolupracovat

Rusko chce bojovat proti terorismu společně se zbytkem světa, uvedl v rozhovoru pro německý deník Bild ruský prezident Vladimir Putin. Západ nicméně obvinil, že má na svědomí prohloubení krizí, které přispěly k nárůstu terorismu. Ostře zkritizoval i přijetí středoevropských zemí do NATO.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F29r22a60n98t62i17š56e27k 89L31i38m63p67a24u14c68h 2105803376984

Kdybyste všichni nechlastali vodku, tak jste to mohli někam dotáhnout. Putine, ani tys to nepochopil!!!!

+1/0
26.1.2016 0:48

M41i54c18h19a45l 26Z80e85t41e56k 3738172980487

JJ, rozpínavost západu jistě může za Krymskou krizi, ty Voloďo z berlínské pobočky KGB:-P

+1/−1
12.1.2016 12:19

P98a86v76e44l 21R60a32c61e62k 2431685338832

J.Rotta - vyjmenujte ruské úspěchy pro mne, třeba to při svém rozhledu poberu, děkuji

+1/0
11.1.2016 18:08

M77a55r16t51i66n 35K70r79a95l 7843870343807

Prokofjev, Puškin, Gogol, pár fyziků světového formátu... Šachisti... Ovšem zásluhy kremelské bandy žádné, to všechno národ.

Jinak rubl úspěšně prolomil 76 roporublů za dolar.

+1/−2
11.1.2016 18:23

J96e26n80d18a 16K80r39á87s80a 1319566558

Někdo za posledních 100.let kdy rusové vyvraždili SAMI 20milionů svých spoluobčanů by tam nebyl? Rv;-D

0/0
11.1.2016 18:39

J.Rotta 2118561578122

Kdybych měl pane Racek jmenovat ruské úspěchy, tak bych musel začít Lomonosovem, pokračovat Mendělejevem ..Ale třeba podle těch novějších třeba Pavlova, Vám pravděpodobně začínají téct sliny, jen uslyšíte slovo Rusko , tak jak to formuloval Pavlov o podmíněných reflexech. Ale mně je bližší spíš oblast techniky a výzkumu. Tak co třeba nositelé Nobelovy ceny Landau, Tamm, Frank, z těch i laikům známějších Kurčatov, Sacharov, Keldyš, Kapica...V oblasti umění Šostakovič, Prokofjev, Stravinskij, Rubinstein, Oistrach a mohl bych pokračovat. Jiní, než ignoranti jako Vy, je vyjmenovávat nepotřebují

+1/0
12.1.2016 13:01

J.Rotta 2108661648422

Pane Krása na základě Vašich příspěvků do diskuze, mohu bohužel jen konstatovat, že tupý jste Vy. Sovětský národ samozřejmě neexistoval, ale to přesahuje Vaše duševní schopnosti. Jinak ale ruský národ i lidé SSSR dali světu spoustu vědců, umělců. Ale i kdybych některá z nich vyjmenoval tak při Vašem rozhledu by to asi bylo jako mluvit do dubu. Nechápu jak je tedy možné že od Rusů, kteří jsou schopni vytvořit jen balalajky, matrjošky ..kupují USA raketové motory pro kosmický program.... Podle sebe jste asi výkvět duševních schopností protože píšete , že voliči soc. dem jsou tupci. Když byl Váš otec v KSČ, možná jste tam byl i Vy prože teď ten režim kritizujete, ale převzal jste stejný styl vyjadřování. Když dojsou argumenty, tak se začne mluvít o zrůdách, zavírání do kriminálů... Nebudu pokračovat, protože se mi z Vás zvedá žaludek. Počet příspěvků a lží Vaši "pravdu" nepotvrdí. Ani několika podobných, jako třeba Petr Šikýř.

+2/−1
11.1.2016 17:50

I23g37o17r 79K59r33e35s51t91a 8885299556951

R^R^R^

+2/−2
11.1.2016 17:52

J65e37n58d89a 70K57r28á89s49a 1189146658

Mohl byste objasnit čím RUS obohatil svět za posledních 100LET? Snad morální a ekonomickou devastací východní Evropy ? Vyvražděním 20milionů svých občanů?Znáte osobně nějaký ruský výrobek,o který je ve světě zájem a není to.zbraň ? Většina ruských výrobků je k smíchu,a nekonkurence schopná...Rv;-D

+7/−2
11.1.2016 18:03

J76a34r67o27s66l21a73v 27H81o41r83á66k 5803972116790

Jak je mozne, ze Americane od rusaku kupuji raketove motory? Protoze je to levne. Je to stara, osvedcena technologie, zadna novinka. Je to jako proc Zapad odebira zbozi z Ciny. Protoze to delaji za par supu.

+4/0
11.1.2016 18:04

P64a54v79e64l 66R81a10c60e45k 2351515768932

Víte proč US kupují ty motory? Co dalšího má rus tak vyjímečného na vývoz, čím obohatil svět rus za 50 let? Myslím, že ty urážky od tebe jsou naprosto zbytečné, začni raději u sebe

+1/−1
11.1.2016 18:06

J84a93n 46Š66v71á55b 3666577268344

Máte v mnohém pravdu.Ale spoustu osobností žilo v jiné době,než porevoluční,a v jiných kulturních zemí Evropy.

0/0
11.1.2016 18:23

L70a61d43i31s48l54a26v 16F13r75y29d87r69y52š58e85k 9223679848264

Kdo vyzbrojil radikální demonstranty Pravý sektor,když se v Kyjevě policejní zbrojnice nezabovaly?

0/−1
11.1.2016 17:37

P16e75t47r 75Š15i46k98ý72ř 2437405397345

tezko vedet, ale policejni stanice se v kyjeve nerabovaly, to delal rus Strelkov se svymi lidmi na Donbase...

+1/−1
11.1.2016 17:43

I97g95o62r 39K95r30e66s38t96a 8795349706901

vždyť ti policisté se rádi a ochotně přidali na stranu proruských povstalců,, sami jim vydali klíče a hesla od trezoru se zbraněmi...takjaképak rabování?

+1/−2
11.1.2016 17:50

P18a73v58e96l 28R95a79c44e58k 2481535558662

Na Marka neragujte. To je naprosto zbytečné, už svými příspěvky překonal i kolotočáře. Mele 3 věci stále dokola. Rektální Putlerův alpinista. 150% !

Nelze s ním komunikovat, příspěvky jsou jen urážlivé a téměř vždy lživé bez argumentů

+2/−1
11.1.2016 17:32

J82e71n49d79a 17K39r41á88s58a 1459546628

Misie do zatuchlých rudých mozků jsou zábavou ! Když jim dochází argumenty,vždy vytasí ameriku,že tam mlátí černochy! VUMLem vymyté mozky svádí ideologický boj,na.který byli školeni ! O miliónech mrtvých,co mají komunisti na svědomí ani neví ...Rv;-D

0/−1
11.1.2016 18:45

L33a82d71i63s58l76a77v 67F50r44y55d89r97y84š43e21k 9373279608144

Tak to opravdu vypadá na ránu kladívkem malé hmotnoisti, ale za to do hloubky.

+1/0
11.1.2016 17:21

L89a51d74i10s54l34a40v 54F62r60y76d84r10y61š72e42k 9563619858834

Horáku, další vlákno,ju?Ale neodkladně MUSÍM panu Šikýři odpovědět!!!!!

Pane Šikýři,takže v KJyjevě vyloupení,rabování policejních zbrojnic, se zbraněmi okupování státních institucí,dokonce parlamentu,násilí vůči prokurátorovi,podřezání hrdla městskému zastupiteli,není dle vás ozbrojený puč proti mezinárodnímu právu????????Co tedy považujete za ozbrojený puč?A doufám,že víte, kdo ty zbrojnice vyloupil a jimi se ozbrojil,jen mi prosím neodepište, že Putin.

+2/−2
11.1.2016 17:11

P93e77t87r 25Š31i14k33ý26ř 2417555547465

Mluvite o Donbase a nebo o Krymu? V Kyjeve nikdo parlament neokupoval a policejni zbrojnice neraboval.....

Na zaklade demonstraci ktere se diky Janukovycovy a jeho rozkazu o nasilnem potlaceni zvrhly v nasilnosti on sam odstoupil a prchl z Ukrajiny do Ruska.....posleze byly vyhlaseny nove volby .

+2/−1
11.1.2016 17:17

M17a36r11e28k 91N29o88v58o31t53n37ý 5951801936228

Prchl, protože radikálové odmítli vypořádání, které spaktovali vyslanci EU společně s opozici a ukrajinskou vládou. Uznávám, že to nebyl nijak hrdinský krok - třeba Allende vydržel do konce.

+2/−1
11.1.2016 17:19

P22e84t81r 47Š93i70k97ý27ř 2167575957215

No a tim ze prchl tak predal moc a vzdal se ji....bylo potreba ustanovit prozatimni vladu a byly vypsany nove volby......

+1/−1
11.1.2016 17:19

M39a13r35e30k 45N29o30v39o62t53n46ý 5411381696668

Tohle není prvobytně pospolná společnost. Tím, že vyženete prezidenta, protože mu pohrozíte násilím, nezískáváte legitimitu. Aspoň tedy podle amerického vzorce.

+3/0
11.1.2016 17:23

P94e44t56r 44Š87i34k32ý39ř 2147285697725

On se rozhodl prchnout sam, nikdo mu nerikal ze musi prchnout jinak ho zabiji...nejspis by ho postavili pred soud.....

a pokud se vzda moci je potreba zvolit nekoho jineho, coz se stalo.....

0/0
11.1.2016 17:28

M78a12r89e41k 10N59o66v62o40t79n38ý 5371831946128

To už jsou ale jenom dohady. Dohoda zněla tak, že Janukovič podepíše papír, změní se ústava a budou nové volby. Radikálové s tím nesouhlasili a začali "hlídat" vládní budovy.

Jistě, že mu nikdo neříkal, aby utekl. nemusel. Třeba by šel před soud, třeba by ho pověsili na lampě, třeba by mu nic neudělali. Jemu se nechtělo riskovat, tak zdrhnul - koneckonců to byl zbohatlický šmejd. Ale co to na tom mění?

0/0
11.1.2016 17:31

P96e63t93r 85Š57i86k64ý22ř 2457475447975

Aha takze pan Frydrysek lze ze obsadili parlament...jsem rad ze jste mi to potvrdil...hlidani vchodu skutecne neni obsazeni, to predvedli pozdeji vyznamenane Putinovy specialni jednotky GRU na Krymu....

No nic to na tom nemeni, on se rozhodl utect a tak bylo logicke ze se musi vypsat nove volby a nastolit provizorni vlada do nich a presne to se stalo.....

0/0
11.1.2016 17:40

P59e33t73r 49Š74i58k52ý70ř 2497705977845

A btw odpovedet muzete i v danem vlakne a nezakladat kvuli otmu neustale nova.....

+2/0
11.1.2016 17:18

J13a74r40o25s68l96a30v 33H14o54r65á18k 5253842816640

Mozna jste si nevsiml tlacitka "Reagovat", ktere je pod kazdym prispevkem, Frydrysku?

+1/0
11.1.2016 17:21

L30a25d35i29s63l22a31v 64F80r56y64d87r18y45š59e35k 9233329868724

Pane Šikýři, ukončeme náš dialog z kterého není východiska.Každý z nás má na to jíný nezměnitelný pro něj názor.

+1/−1
11.1.2016 16:55

J83a88r80o30s77l47a76v 35H28o29r82á65k 5423662886840

Tohle zakladani stale novych vlaken implikuje nejaky vas psychicky problem?

+1/0
11.1.2016 16:56

P50e82t59r 82Š21i28k93ý14ř 2267725687265

To mate pravdu ze kazdy z nas ma svuj nazor na vec. S tim naprosty souhlas.

0/0
11.1.2016 17:01

M45i29c58h89a70l 58K76u56b40o45v48i43č 4434838865545

A nezmění se a nezmění.

0/0
11.1.2016 16:50

L37a45d14i52s13l91a46v 38F80r14y23d10r77y61š35e73k 9303139668114

Anexe(?)Krymu byla proti mezinárodnímu právu(jako ozbrojený puč v Kyjevě) uskutečněna na žádost obyvatel Krymu a pochybuji o tom,kdyby tomu tak nebylo,že by občané Krymu neusilovali o navrácení se do svazku Ukrajiny od uchvatitele RF.

To máte stejné jako občané Texasu, či Havajských ostrovů,kteří byli rovněž anektování,nikoliv Ruskem, ale USA, nikoliv toto století, ale anektováni.

+2/0
11.1.2016 16:50

P83e63t17r 52Š95i39k17ý92ř 2517235447775

Demonstrace na Majdanu a nasledne odstoupeni Janukovyce a jeho utek a nove volby nebyly proti mezinarodnimu pravu.....

jinak souhlasim s vami ze anexe Krymu ruskem skutecne proti mezinarodnimu pravu byla.

+3/0
11.1.2016 16:59

M83a20r26e70k 45N33o22v91o26t66n53ý 5411761726438

Demonstrace proti mezinárodnímu právu nebyla, převzetí moci ano.

+1/0
11.1.2016 17:15

P39e67t85r 17Š69i62k82ý87ř 2367605497445

Ani prevzeti moci nebylo.....pokud to tak berete tak v CR je uz 26let v tom pripade nelegalni vlada ktera odporuje mezinarodnimu pravu....na zaklade demonstraci prevzala moc.

0/0
11.1.2016 17:19

M60a95r16e31k 87N61o98v65o10t77n24ý 5561581676438

V roce 1989 tady nebyla vláda, vzešlá ze svobodných voleb. Srovnáváte nesrovnatelné.

0/0
11.1.2016 17:23

P87e90t47r 50Š98i63k61ý43ř 2587215547585

Ne, vzdyt to ale ta vlada nazyvala svobodnymi volbami.....a pysnila se tim jake je to lidove a demokraticke.....

je to trochu na hrane, ale srovnat se to da....

Janukovyc slibil v kampani podepsani asociacni dohody s EU, ten spib pak na natlak Putina nesplnil a lidi proste vyrazili do ulic a vyzadovali se splneni toho slibu a podpisu, tak ten Majdan vznikl.....

0/0
11.1.2016 17:31

M69a24r57e43k 82N18o71v72o57t64n69ý 5461201886218

Ano, nazývala to u nás svobodnými volbami. Slova, dobrý.

Takže chcete tvrdit, že po oranžové revoluci nebyly volby na Ukrajině svobodné?

0/0
11.1.2016 17:32

M43a73r67e18k 91N22o13v24o53t47n69ý 5121931616418

Dnes, v 21. století, občan České republiky a řešíte neplnění předvolebních slibů?

Janukovič odložil podpis (nezrušil ji) asociační dohody, protože měl na vybranou. Buď výhodná energie z Ruska a nebo asociační dohoda. Rozhodl, co je pro Ukrajinu výhodnější. Nic víc, nic míň.

0/0
11.1.2016 17:42

L54a86d38i49s53l16a39v 62F66r23y74d59r70y25š42e81k 9793629528714

Pane Šikýři, vy jste opravdu jako malé dítě,já jsem napsal,že když bude Rusko nutně potřebovat něco,tak si to buď koupí,nebo udělá.Že tak neučinilo za 15 roků?Asi to tak nutně nepotřebovalo.A není mi známo,že by ruský národ hromadně protestoval,demonstroval svojí silou proti vládě a prezidentu Putinovi, naopak, dočítám se jakou má oblíbenost, nemohu potvrdit, jest-.li tomu je oipravdu, ale že by si západní média nechaly utéci přes prsty zprávy o demonstracích, kde se žádá hlava Putina?Svoboda shromažďovcí je povolena, není to jako za Brežněva,není to SSSR.

+1/−2
11.1.2016 16:43

P32e25t47r 86Š50i77k12ý54ř 2287395707115

No pravda oni nutne nepotrebovali nic vyrabet, protoze meli penize z ropy. A vy si myslite jako ze kdyz ted je nemaji kvuli cene ropy, tak ze si to koupi ted a dokazi pretransformovat ekonomiku? To jste fakt tak naivni? Nakupuje se a pretransformovava v dobe hojnosti a ne naopak.

Svoboda shromazdovaci je dost diskutabilni, je povolena jen Putinovym priznivcum, odpurci jsou zavirani do vezeni a demonstrace jim nepovoleny.

Jiste ze neprotestuje, protoze je zblbly propagandou, to byl rusky narod vzdy.....vsude okolo samy nepritel ktery muze za to ze rusko je na tom spatne a je potreba proti nemu bojovat....

+2/−1
11.1.2016 16:46

M69a63r13e38k 90N32o60v70o89t66n37ý 5541351976378

Rusko několik invazí zažilo, nelze se divit, že se cítí ohroženo.

+1/0
11.1.2016 17:16

J64e81n31d36a 29K23r98á87s81a 1649236128

Sovětský tupý národ, si libuje ve strádání ;-D Ti chytřejší už zijí na západě , kde ma konta v dolarech i Putin ..R^;-D

+1/−1
11.1.2016 16:51

M66a65r61e60k 22N93o45v87o69t54n78ý 5781511706308

Je trochu blbost srovnávat tyto dvě země. Spojené státy nezažily takovou invazi, aby musely budovat znovu. Nikoho nijak nevzývám, ale tohle srovnání není fér.

+2/0
11.1.2016 17:17

J20a60r34o79s59l94a51v 13H26o63r56á49k 5733502496140

Kdy tu invazi rusaci zazili naposledy, ze jsou z toho pry doted tak desne vyklepani?

0/0
11.1.2016 17:20

M49a18r66e47k 68N32o10v75o93t22n13ý 5901761226758

V roce 1941. My v roce 1968 a jsme vyklepaní jak ratlíci. Ale to je celkem jednoduchý dějepis.

+1/0
11.1.2016 17:21

J38a73r12o61s62l72a90v 12H78o82r10á39k 5983352866430

Jasne. Takze od 41 jsou rusaci uplne totalne rozhozeni a nepremysleji nad nicim jinym nez kdo je zase napadne. To by vysvetlovalo proc jsou tam kde jsou. Misto aby makali tak trpi postraumatickym syndromem.

0/0
11.1.2016 17:25

M26a10r77e75k 80N46o62v59o47t25n39ý 5651461276728

Ne. Ale na rozdílm od Spojených států, kterým stačilo vybít Indiány a pak se nerušene rozvíjet, Rusko muselo začínat odznova. A ne, není to záležitost pár let, opravdu.

+2/0
11.1.2016 17:29

J33a19r75o31s25l32a48v 76H23o27r94á29k 5473742936460

No v pripade rusaku je to zalezitost tak na miliony let. Jsou to vazne chudacci. ;-D

Jako sorry, ale pri techle vasich bajkach nelze udrzet vaznou tvar. Ubozi rusaci. Nikdo je nema rad, porad je nekdo ohrozuje. Nemci se davno zvedli, Japonci take. A to byli porazeni. Rusak vyhral a stejne je porad v kopru. Ale ma dostatek vymluv, jak sleduju.

0/0
11.1.2016 17:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.