Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie na silnicích zavede stálé hlídky, nebezpečná místa chce odstranit

Stálý policejní dohled na některých komunikacích, ale také odstranění nebezpečných míst na silnicích, kde by se mělo zlepšit značení. To plánují dopravní policisté v letošním roce. Míst, kde se staly vážné nehody, už policejní experti zkontrolovali přes 600, někde už navrhli opatření.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V11l65a41s55t11i38m31i85l 55P87r97a18u43s 6894570516374

Kdyby místo takových zbytečných věcí, jako je RZ na přání, si MD a Policie soustředilo na důležitější věci. Stále jako řidič vidím v provozu stealth chodce, neblikání při odbočování z kruháku, svícení předními mlhovkami bez důvodu, zavést povinné zimáky bez slintu výjimky "pokud lze očekávat sníh a námrazu", stealth cyklisty bez světel, skákání chodců na přechodu bez rozhlédnutí (konečně proškolit chodce v médiích od mýtu "absolutní přednosti na přechodu") do dráhy auta (řidič opravdu, ale opravdu nedokáže zabrzdit 1,5 tunové auto na 2 metrech), atd.

+1/0
9.1.2016 16:38

M29a56r85t88i14n 61L79í16p79a 7130679447726

Jen policajti v této diskuzi dávají mínusy. Sedí na služebnách, nudí se a nechtějí slyšet jak by to šlo dělat lépe, aby si jich veřejnost vážila. Neznám nikoho komu policie pomohla.

Tedy vlastně jen Romanovi, Tondovi a Lojzovi pomohl Pepa tím, že to zatajil. Ale Pepa , Roman, Tonda a Lojza jsou všichni policajti z jednoho města. No a Tondova manželka je navíc pipka z finančního.

+1/0
9.1.2016 14:31

P71e36t37r 50V10o45n10d86r15a88c58e69k 7835771473680

A co takhle kdyby policie přestala s represemi a začala skutečně pomáhat a chránit ...... no schválně - znáte někoho komu policie opravdu pomohla ?? Já tedy ne - policie se totiž velmi často mazaně schovává za keřem a měří rychlost tam kde to sice není potřeba , ale za to je to ,, tutovka " ........ není to tak dávno , kdy v Brně měli policajti prémie vázané na výši vybraných pokut !!!

+3/0
9.1.2016 7:58

P43e72t13r 42R19i81h65a97k 7461968148616

Se hlasim. Me policiste pomohli.

0/0
9.1.2016 18:00

J49a30r35o63s50l82a25v 70J80o92s89e21f 5512500240664

Mě pomohli též.

0/0
9.1.2016 18:03

I36v28a29n82a 41N47o46v40á 2632122629898

já bych nebezpečná místa zavřela a dala bych tam objížďku

+1/0
9.1.2016 6:28

M70i38c14h13a41l 47G47r83e63g94o29r 8116614760862

Na mnohých místech stačí přitom málo, někde chybí pár metrů odbočovacího pruhu, jinde by se hodil kruháč.

Bohužel jsou to malé zakázky za pár set tisíc. Lépe se utrácí miliardy.

+2/0
8.1.2016 22:58

M50i82c91h90a67l 67G97r70e27g76o30r 8296114830942

Tohle se slibovalo před lety, po zavedení bodového systému. A skutek utek.

Bohužel lidi kteří rozhoduji o silnicích asi nemají řidičák a ani v životě neřídili auto

Značek na špatném místě je spousta, dost často zapomínají uklidit cedule firmy po skončení stavby.

+3/−1
8.1.2016 22:57
Foto

J98a48r29o35s98l51a87v 86M78o13u13r39e13č41e98k 1280316647608

Co dělali dosud ?

+2/−1
8.1.2016 22:45

J95i56ř71í 20S94c32h72w66a85c35h 8218274468106

tak on je to jaksi takový nekonečný proces, jeden rok se řeší nějaká "nebezpečná" místa, kde se stane více nehod, aby příští rok "vznikla" nová....

+2/0
9.1.2016 0:17

J68o95s79e80f 36S76o44k61o95l 2220869642379

A cos dělal ty? Podnět může podat každý. Já už 3x uspěl.

0/0
9.1.2016 7:26

M93a39r28t58i97n 64P50o86s47p36í37š34i12l 8365831126607

tak vysoká rychlost není nejčastější příčina nehod a stejně je jí věnována největší pozornost, zajímavé.

+3/−1
8.1.2016 21:53

J67i84ř66í 39S44c45h28w46a94c87h 8258444608596

s tou vysokou rychlostí to je podobné jako s nadváhou. Když tlusťoch dostane infarkt, příčinou smrti nebude uvedena nadváha....i když jakousi příčinou byla. ;-)

+1/−2
9.1.2016 0:25

R33o39m94a77n 37S67t76o22n62e94k 1229303689521

nejjednodušeji se prokazuje a je s ní nejmíň práce

0/0
9.1.2016 7:48

T56o33m49á59š 59Z44e53m11á97n96e59k 5920988216136

Každá snaha se cení. Nejhorší by bylo nedělat nic.

+1/0
8.1.2016 21:00

T75o34m52á86š 75Z14e93m17a58n 3565438834555

Hádám že značky obcí v polích a nesmyslné rychlostí limity nezmizí..

Co dát paušální 20 km/h toleranci ke všem limitům? Především v "obci".

Řidiči by více sledovali provoz a méně značky a tachometr.

+1/−2
8.1.2016 19:08

M32i70r27o23s75l75a89v 71K48a65š84p25a15r 3312407971271

No nevím toleranci bych dal spíš percentuální. 20+ v obci je mnohdy už kách zatímco na dálnici je to zanedbatelné

0/0
8.1.2016 19:17

T44o68m64á19š 86Z70e68m43a92n 3485618254895

Právě "obce" roztažené do polí a zóny 30 jsou místem, kde se vybírá.

0/0
9.1.2016 1:33

M13i25c59h97a78e37l 79C46h27a33r31v40á37t 9689678703702

By mohli vedle každého výtluku, každé díry ve vozovce postavit policajta. A nebo ne, záslužnější by bylo jím ten výtluk vyplnit.:-/

0/0
8.1.2016 19:03

J81o62s19e40f 21P74i29š45v44e98j57c 5786826368379

Nebezpečná místa na silnicích odstraní pouze úpravy daných komunikací, ale rozhodně ne přítomnost policajtů a další buzerace řidičů z jejich strany.

+3/0
8.1.2016 18:54

J55o57s61e68f 65V16l51t13a27v80s26k44y 3435775591113

Ze silnice 1. tridy Cheb-Karlovy Vary udelali dalnici a puvodni nezpoplanenou silnici nahradili tim, ze spojili celou radu silnic rozdilne kvality na prusecicich kruhovymi objezdy a velmi spatnym znacenim. Zrejme s myslenkou, kdyz jedou Nemci do KV, musi pro 45 km zaplatit dalnicni znamku.

0/0
8.1.2016 18:03

L11a72d31i65s98l16a58v 90M50i40k62a 1441379314664

Já platím v Evropě když někam jedu tak a úplně jiné částky,, takže tohle mě fakt netrápí...

0/−3
8.1.2016 18:23

T43o95m93á84š 78V16e97l14č63o39v59s90k59ý 4933398849678

krásná věta

0/0
8.1.2016 19:28

J84o97s55e16f 60V69l38t49a97v69s28k34y 3535175751953

Tys muj prispevek moc nepochopil a odpovedel jsi jako kdyz pes uvidi salam, slintanim.

0/0
10.1.2016 13:13

T24o82m47a49s 92D79r93a12j67s66a36j48t24l 9989957208540

"„Jde o i to, aby bezpečnostní prvky byly takzvaně odpouštějící. To znamená, když řidič udělá chybu, aby zabránily vážnému následku, třeba vyjetí ze silnice a nárazu do pevné překážky,“ řekl Lerch."

Mohli by zacit treba u kruhovych objezdu, kde je misto navrsi z hliny/travniku navezena hromada velkych kusu lamaneho kamene.

+5/0
8.1.2016 17:59

V93l58a39d75o 59Č82e36r65m44á80k 8462791785208

Lze jen souhlasit. Jen mám obavu z toho, že když tam ty šutry nebudou, že budou všichni jezdit středem.

+1/0
8.1.2016 18:05

T31o82m94a45s 21D90r45a74j15s13a52j47t93l 9439887348980

Vsak navrsi nechat, ale z hliny. Chybujiciho ridice take zastavi, ale setrneji.

+2/0
8.1.2016 18:17
Foto

L72u17b79o59m58í46r 30F63i10š21e83r 1573974571329

OK, ať jsou na nebezpečných místech a ne na konci obce, kde je klesání a auto se rozjíždí... je vám z borce, zkrčeného v poloze "trpajzlík", za radarem líto?

+2/0
8.1.2016 17:58

M87a56r14t65i29n 63L84í29p19a 7280539357326

Pro koho ta policie tady je? Myslím, že hlavně sama pro sebe. Nějak si nevzpomínám, že by mi pocajti někdy pomohli.

Některé znám z civilu. Jsou to zamračení, zákeřní a někdy i hodně hloupí lidé, kteří by se nedokázali sami uživit. Jo a hodně z nich má knír (a nejen v listopadu).

+2/0
8.1.2016 17:50
Foto

J22i87ř91í 75M19a81k72o72ň 5983609724465

to ke každýmu patníku postaví příslušníka nebo budou sedět v autě?;-)

0/0
8.1.2016 17:47

M74a81r21c78e61l 27P16a54v30l58í46k 7391334158449

neviem, akých "dopravných inžinierov" máte v česku, ale na slovensku sú skôr kontraproduktívni - napríklad na všetky vstupy i výstupy do/zo kruhovej križovatky umiestnia veľké značky (priemer) až nevidno či niečomu dať prednosť. a tak ďalej.

+2/0
8.1.2016 17:36

M87a86r70t40i15n 20V97e50l21í29š17e47k 9259846587886

Taky dobrý!!!!!;-D A mají ten průměr jenom v m, či i v jiných mírách?;-D

0/0
8.1.2016 17:47

O94n40d28ř54e81j 72Č49a56p11k46a 6801111623504

Zrušit hodnocení dopravní policie podle počtu pokut a hodnotit podle nehodovosti - čím míň nehod (hlavně těch se zraněním nebo dokonce smrtí), tím větší odměny. Kapacit je dost, jen teď všichni jdou po té nejsnazší kořisti místo toho, aby se snažili předcházet (a pokud už k tomu dojde, tak trestat) to, co je opravdu nebezpečné.

+4/0
8.1.2016 17:29

M62i52r14o46s83l84a38v 29K67a36š76p40a10r 3592547781901

Tak podle výše pokut by posuzováni být rozhodně neměli ale ani podle nehodovosti. Tu nemůžou až tak zásadně ovlivnit, to je spíš na řidičích.

0/−2
8.1.2016 19:14

P68e70t69r 51D97v14o60ř62á25k 5474235399686

Tak dnes už hlídkovali.

Na výpadovce z Brna na Svitavy před Glóbusem svedený provoz do jednoho pruhu a pouštěli auta pěkně pomalu po jednom.

Jenom nevím, proč tam byli ti černí se sapikama, asi řidiči hodně zlobí.

0/0
8.1.2016 17:02

M38i95c87h69a65l 63Š42k78o11d73a 3593740729912

to je to co chceme.. státem placení policajti co budou hrát na náhody a chytat lidi co jedou na 90 105 aniž by něco udělali. bude to stát strašný peníze a nic se nezlepší.

at se udělají useková měření a dají se tam cedule jako kráva a bude klid. kdo si toho nevšimne tak nemůže nadávat. lidská síla je dražší než přístroj, který bude ale viditelný, ne že za bukem...

když policista nepřinese denně x vybraných pokut, dostane postih. tzn. oni jsou rádi, že lidé dělají přestupky. Protože, kdyby lidé jezdili dle pravidel, tak přijdou o práci.

+5/−2
8.1.2016 16:55

M77o50j72m88í12r 31M54o22t39y92č98k63a 3482535834680

Bože - kdo si toho nevšimne ... ;-D

A nebylo by tedy lepší si všimnout rovnou toho co je napsané v příslušném zákonu a prostě to dodržovat, místo zbytečného a drahého osazování silnic radary a cedulemi pro idi.ty?

+2/−3
8.1.2016 16:58

L47a24d89i98s96l79a52v 39M92i90k45a 1211669964194

Radary, kamery, teď ještě stálé hlídky, kdo by to byl řekl, že se bude šmírovat, fízlovat více než za bolševika.

+3/0
8.1.2016 17:01

M75a35r22e81k 21Š51e57s21t18á23k 4265661936691

Úsekové měření jsou to nejhorší, místo abyste koukal před sebe (a jel klidně o 10 km/h víc), tak polovina řidičů kouká na tachometr...

+5/0
8.1.2016 17:15

J12a25n 88L94u42k35á45š 7847723943962

To bude ta polovina, co nema tempomat, ze?

0/0
8.1.2016 17:51

J97i42ř95i 20F84o43j54t 6412821330376

Ono to jde i bez tempomatu. Chce to jen lehkou nohu a zkušenosti.

0/0
8.1.2016 18:49

M36a70r71e26k 89H12r81u84b79y 6227572681908

Prekroceni povolene rychlosti ve statistikach nehodovosti _vubec_ nefiguruje.:-P

+3/0
8.1.2016 17:16

J74a56k26u34b 70Š73t89ě61r26b83a 8229181611106

Vážený pane Škodo.

Jak už napsal pan Motyčka, základní problém je v nedodržování předpisů, tak jak jsou nastaveny. Jezdit 105km/hod tam, kde je povolena 90 je jednoznačné porušení předpisů a ohrožování ostatních účastníků provozu. Pokud by se policie více věnovala postihu takovýchto přestupků a pokuty by nebyly směšně malé, pak by došlo v dlouhodobém horizontu ke změně chování řidičů a v návaznosti na to i ke zmenšení počtu a následků nehod.

Můžete si myslet, jako ostatně velká část českých řidičů, že překročení rychlosti o 10 nebo 15 km/hod je marginální záležitost a policie by se tím zabývat neměla, ale pletete se a tento rozdíl rychlostí je ve spoustě případů hranicí mezi životem a smrtí/trvalými následky. Jistě vám přeji, aby vás a vaše blízké taková situace nepostihla, ale právě jste ukázkově demonstroval nejnebezpečnější omyl českých řidičů - že totiž "předpisy jsou od toho, abychom se na ně vykašlali a udělali si to po svém. Stejně tomu přece rozumíme líp než ten kdo pravidla vytvořil.."

Takže více policistů na silnice a více pokut zanepovolenou rychlost!

+1/−3
8.1.2016 17:40

L32a79d71i34s21l46a73v 87M27i32k25a 1451429134874

To je zase žvást někoho kdo pro jistotu jede 70 km/h místo 90 km/h a myslí si jak jede bezpečně...

+5/0
8.1.2016 18:25

M25i84c50h72a14l 44G37r26e29g69o18r 8426744190852

Jestli jedu 90 nebo 110 to opravdu nemá na bezpečnost vliv. (Na rovné cestě za pěkného počasí)

Mnohem důležitější je sledovat provoz, jet plynule a dodržovat odstup. K čemu mi to je že jedu 90, když mám metr před sebou auto?

+3/0
8.1.2016 23:04

M58a18r37t12i58n 15K17a87r45á32s26e86k 1388934199354

S policií na silnici mívám problémy jen velice zřídka. Možná ve chvíli kdy zrovna všichni jezdí příliš slušně a borci prostě musí vykázat nějakou činnost a tak buzerují i kvůli drobnostem. Jezdím přes 20 let a s dopravní policií mám skoro samé pozitivní zkušenosti. A to nejsem žádný fanatický dodržovač předpisů. Daleko horší zkušenosti mám s městskými strážníky, kterým někdo dal příliš mnoho pravomocí a příliš mnoho pitomců. Né že by i tady nebyli schopní a slušní lidé, ale je jich asi málo. Takže já se stálých hlídek určitě nebojím.

Jen doufám že jim zůstane dostatek soudnosti, aby chápali, že šedesátka před místem kde to víc drncne, je pouze alibizmus ŘSD a né důvod zpomalit. A nezačali plašit kvůli nedodržení rychlosti.

+6/0
8.1.2016 16:50

J41a86n 73L11u98k71á44š 7567643933622

Z Chotebore smerem na Golcuv Jenikov nedavno opravili usek silnice, kde pred opravou zadne omezeni nebylo. Na opravene silnici je nahle 60 (Zrejme si nekdo vsiml, ze silnice je lemovana stromy a najednou to zacalo vadit.) a tam, priznam se, by mne taky snadno skasli.

0/0
8.1.2016 17:54

M52a63r12t13i97n 78L40u72k17e17š 3396531811175

Měli by se primárně zaměřit na defektní řidiče, kteří jsou pro své neschopnosti nebo naopak přílišné sebevědomí skutečnými riziky v provozu.

Dokud bude PČR nesmyslně buzerovat s trubičkou náhodně vybrané řidiče a spolu s médii "oslavovat" 5 přistižených řidičů s minimální hladinou alkoholu z 1000 zbytečně zastavených, tak se nezmění lautr nic.

+9/−1
8.1.2016 16:46

J95a14k50u87b 57B97r32i20n44e76r 6557112182851

A ten staly dohled bude v tech undercover autech?

+1/0
8.1.2016 16:43

P86e72t80r 46N63o52v64ý 8332426287278

90% procent nehod má společného jmenovatele a to nedodržení bezpečné vzdálenosti. To je největší problém českých silnic.

+6/0
8.1.2016 16:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.