Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie na silnicích zavede stálé hlídky, nebezpečná místa chce odstranit

Stálý policejní dohled na některých komunikacích, ale také odstranění nebezpečných míst na silnicích, kde by se mělo zlepšit značení. To plánují dopravní policisté v letošním roce. Míst, kde se staly vážné nehody, už policejní experti zkontrolovali přes 600, někde už navrhli opatření.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V92l18a81s91t81i20m62i63l 81P92r66a38u62s 6884460126314

Kdyby místo takových zbytečných věcí, jako je RZ na přání, si MD a Policie soustředilo na důležitější věci. Stále jako řidič vidím v provozu stealth chodce, neblikání při odbočování z kruháku, svícení předními mlhovkami bez důvodu, zavést povinné zimáky bez slintu výjimky "pokud lze očekávat sníh a námrazu", stealth cyklisty bez světel, skákání chodců na přechodu bez rozhlédnutí (konečně proškolit chodce v médiích od mýtu "absolutní přednosti na přechodu") do dráhy auta (řidič opravdu, ale opravdu nedokáže zabrzdit 1,5 tunové auto na 2 metrech), atd.

+1/0
9.1.2016 16:38

M64a22r95t31i27n 29L93í44p86a 7250869147846

Jen policajti v této diskuzi dávají mínusy. Sedí na služebnách, nudí se a nechtějí slyšet jak by to šlo dělat lépe, aby si jich veřejnost vážila. Neznám nikoho komu policie pomohla.

Tedy vlastně jen Romanovi, Tondovi a Lojzovi pomohl Pepa tím, že to zatajil. Ale Pepa , Roman, Tonda a Lojza jsou všichni policajti z jednoho města. No a Tondova manželka je navíc pipka z finančního.

+1/0
9.1.2016 14:31

P90e12t52r 36V72o93n72d72r79a14c27e75k 7845621693490

A co takhle kdyby policie přestala s represemi a začala skutečně pomáhat a chránit ...... no schválně - znáte někoho komu policie opravdu pomohla ?? Já tedy ne - policie se totiž velmi často mazaně schovává za keřem a měří rychlost tam kde to sice není potřeba , ale za to je to ,, tutovka " ........ není to tak dávno , kdy v Brně měli policajti prémie vázané na výši vybraných pokut !!!

+3/0
9.1.2016 7:58

P17e64t12r 79R41i76h44a77k 7331128948256

Se hlasim. Me policiste pomohli.

0/0
9.1.2016 18:00

J83a23r89o57s81l21a48v 93J46o27s60e50f 5582270830184

Mě pomohli též.

0/0
9.1.2016 18:03

I78v54a42n65a 33N94o78v60á 2842332529238

já bych nebezpečná místa zavřela a dala bych tam objížďku

+1/0
9.1.2016 6:28

M67i74c13h70a97l 56G87r65e23g68o92r 8736234740122

Na mnohých místech stačí přitom málo, někde chybí pár metrů odbočovacího pruhu, jinde by se hodil kruháč.

Bohužel jsou to malé zakázky za pár set tisíc. Lépe se utrácí miliardy.

+2/0
8.1.2016 22:58

M89i13c60h31a24l 91G35r97e78g69o38r 8906884440382

Tohle se slibovalo před lety, po zavedení bodového systému. A skutek utek.

Bohužel lidi kteří rozhoduji o silnicích asi nemají řidičák a ani v životě neřídili auto

Značek na špatném místě je spousta, dost často zapomínají uklidit cedule firmy po skončení stavby.

+3/−1
8.1.2016 22:57

J72a58r67o34s36l70a24v 88M51o11u38r28e94č20e60k 1670516587918

Co dělali dosud ?

+2/−1
8.1.2016 22:45

J56i33ř12í 38S30c41h76w34a11c69h 8658974318836

tak on je to jaksi takový nekonečný proces, jeden rok se řeší nějaká "nebezpečná" místa, kde se stane více nehod, aby příští rok "vznikla" nová....

+2/0
9.1.2016 0:17

J94o44s16e88f 48S40o74k23o19l 2290849732409

A cos dělal ty? Podnět může podat každý. Já už 3x uspěl.

0/0
9.1.2016 7:26

M86a27r12t85i42n 96P55o81s48p55í38š13i94l 8935891876817

tak vysoká rychlost není nejčastější příčina nehod a stejně je jí věnována největší pozornost, zajímavé.

+3/−1
8.1.2016 21:53

J45i40ř95í 20S24c25h60w62a20c60h 8238434248816

s tou vysokou rychlostí to je podobné jako s nadváhou. Když tlusťoch dostane infarkt, příčinou smrti nebude uvedena nadváha....i když jakousi příčinou byla. ;-)

+1/−2
9.1.2016 0:25

R53o55m10a89n 16S98t82o33n11e75k 1129563889771

nejjednodušeji se prokazuje a je s ní nejmíň práce

0/0
9.1.2016 7:48

T84o52m46á84š 34Z36e83m53á77n30e71k 5110508336316

Každá snaha se cení. Nejhorší by bylo nedělat nic.

+1/0
8.1.2016 21:00

T45o41m48á34š 73Z83e57m93a14n 3825888984225

Hádám že značky obcí v polích a nesmyslné rychlostí limity nezmizí..

Co dát paušální 20 km/h toleranci ke všem limitům? Především v "obci".

Řidiči by více sledovali provoz a méně značky a tachometr.

+1/−2
8.1.2016 19:08

M30i18r67o36s82l77a66v 24K38a18š86p97a10r 3772797271151

No nevím toleranci bych dal spíš percentuální. 20+ v obci je mnohdy už kách zatímco na dálnici je to zanedbatelné

0/0
8.1.2016 19:17

T57o58m11á64š 43Z63e31m24a92n 3375578424115

Právě "obce" roztažené do polí a zóny 30 jsou místem, kde se vybírá.

0/0
9.1.2016 1:33

M45i37c70h24a56e21l 13C73h66a55r64v31á12t 9399478753832

By mohli vedle každého výtluku, každé díry ve vozovce postavit policajta. A nebo ne, záslužnější by bylo jím ten výtluk vyplnit.:-/

0/0
8.1.2016 19:03

J78o24s85e77f 40P49i21š73v85e53j46c 5226896498189

Nebezpečná místa na silnicích odstraní pouze úpravy daných komunikací, ale rozhodně ne přítomnost policajtů a další buzerace řidičů z jejich strany.

+3/0
8.1.2016 18:54

J80o37s71e58f 36V84l30t67a24v40s90k13y 3465435411333

Ze silnice 1. tridy Cheb-Karlovy Vary udelali dalnici a puvodni nezpoplanenou silnici nahradili tim, ze spojili celou radu silnic rozdilne kvality na prusecicich kruhovymi objezdy a velmi spatnym znacenim. Zrejme s myslenkou, kdyz jedou Nemci do KV, musi pro 45 km zaplatit dalnicni znamku.

0/0
8.1.2016 18:03

L82a48d18i57s43l55a32v 14M86i59k50a 1701679664614

Já platím v Evropě když někam jedu tak a úplně jiné částky,, takže tohle mě fakt netrápí...

0/−3
8.1.2016 18:23

T76o15m55á49š 74V67e87l49č98o57v55s71k47ý 4493468739398

krásná věta

0/0
8.1.2016 19:28

J54o30s62e72f 80V90l74t35a14v67s70k75y 3445595101573

Tys muj prispevek moc nepochopil a odpovedel jsi jako kdyz pes uvidi salam, slintanim.

0/0
10.1.2016 13:13

T77o23m96a89s 93D66r65a93j98s19a10j86t83l 9849637508840

"„Jde o i to, aby bezpečnostní prvky byly takzvaně odpouštějící. To znamená, když řidič udělá chybu, aby zabránily vážnému následku, třeba vyjetí ze silnice a nárazu do pevné překážky,“ řekl Lerch."

Mohli by zacit treba u kruhovych objezdu, kde je misto navrsi z hliny/travniku navezena hromada velkych kusu lamaneho kamene.

+5/0
8.1.2016 17:59

V20l26a46d13o 88Č94e23r80m24á69k 8982271725638

Lze jen souhlasit. Jen mám obavu z toho, že když tam ty šutry nebudou, že budou všichni jezdit středem.

+1/0
8.1.2016 18:05

T24o68m35a48s 82D45r86a63j67s73a71j90t86l 9509297138300

Vsak navrsi nechat, ale z hliny. Chybujiciho ridice take zastavi, ale setrneji.

+2/0
8.1.2016 18:17
Foto

L89u33b42o62m53í88r 28F82i19š79e95r 1653764351549

OK, ať jsou na nebezpečných místech a ne na konci obce, kde je klesání a auto se rozjíždí... je vám z borce, zkrčeného v poloze "trpajzlík", za radarem líto?

+2/0
8.1.2016 17:58

M64a92r69t78i17n 65L72í64p89a 7970899477266

Pro koho ta policie tady je? Myslím, že hlavně sama pro sebe. Nějak si nevzpomínám, že by mi pocajti někdy pomohli.

Některé znám z civilu. Jsou to zamračení, zákeřní a někdy i hodně hloupí lidé, kteří by se nedokázali sami uživit. Jo a hodně z nich má knír (a nejen v listopadu).

+2/0
8.1.2016 17:50
Foto

J89i55ř80í 13M74a29k88o58ň 5143799184735

to ke každýmu patníku postaví příslušníka nebo budou sedět v autě?;-)

0/0
8.1.2016 17:47

M93a60r26c17e56l 69P79a53v24l45í48k 7981454308459

neviem, akých "dopravných inžinierov" máte v česku, ale na slovensku sú skôr kontraproduktívni - napríklad na všetky vstupy i výstupy do/zo kruhovej križovatky umiestnia veľké značky (priemer) až nevidno či niečomu dať prednosť. a tak ďalej.

+2/0
8.1.2016 17:36

M37a19r47t83i54n 76V17e42l47í90š46e30k 9769926817606

Taky dobrý!!!!!;-D A mají ten průměr jenom v m, či i v jiných mírách?;-D

0/0
8.1.2016 17:47

O22n61d15ř23e14j 56Č57a43p37k19a 6931121533174

Zrušit hodnocení dopravní policie podle počtu pokut a hodnotit podle nehodovosti - čím míň nehod (hlavně těch se zraněním nebo dokonce smrtí), tím větší odměny. Kapacit je dost, jen teď všichni jdou po té nejsnazší kořisti místo toho, aby se snažili předcházet (a pokud už k tomu dojde, tak trestat) to, co je opravdu nebezpečné.

+4/0
8.1.2016 17:29

M81i66r53o82s60l48a65v 94K63a96š85p28a78r 3252207481131

Tak podle výše pokut by posuzováni být rozhodně neměli ale ani podle nehodovosti. Tu nemůžou až tak zásadně ovlivnit, to je spíš na řidičích.

0/−2
8.1.2016 19:14

P59e41t84r 35D46v40o17ř40á80k 5614135559446

Tak dnes už hlídkovali.

Na výpadovce z Brna na Svitavy před Glóbusem svedený provoz do jednoho pruhu a pouštěli auta pěkně pomalu po jednom.

Jenom nevím, proč tam byli ti černí se sapikama, asi řidiči hodně zlobí.

0/0
8.1.2016 17:02

M82i14c87h39a19l 78Š76k93o42d43a 3943260979182

to je to co chceme.. státem placení policajti co budou hrát na náhody a chytat lidi co jedou na 90 105 aniž by něco udělali. bude to stát strašný peníze a nic se nezlepší.

at se udělají useková měření a dají se tam cedule jako kráva a bude klid. kdo si toho nevšimne tak nemůže nadávat. lidská síla je dražší než přístroj, který bude ale viditelný, ne že za bukem...

když policista nepřinese denně x vybraných pokut, dostane postih. tzn. oni jsou rádi, že lidé dělají přestupky. Protože, kdyby lidé jezdili dle pravidel, tak přijdou o práci.

+5/−2
8.1.2016 16:55

M36o84j76m41í33r 88M16o43t69y67č80k44a 3362465524780

Bože - kdo si toho nevšimne ... ;-D

A nebylo by tedy lepší si všimnout rovnou toho co je napsané v příslušném zákonu a prostě to dodržovat, místo zbytečného a drahého osazování silnic radary a cedulemi pro idi.ty?

+2/−3
8.1.2016 16:58

L85a61d49i28s23l81a39v 48M16i40k71a 1191279974894

Radary, kamery, teď ještě stálé hlídky, kdo by to byl řekl, že se bude šmírovat, fízlovat více než za bolševika.

+3/0
8.1.2016 17:01

M18a48r32e79k 54Š13e29s79t66á37k 4485441306571

Úsekové měření jsou to nejhorší, místo abyste koukal před sebe (a jel klidně o 10 km/h víc), tak polovina řidičů kouká na tachometr...

+5/0
8.1.2016 17:15

J73a52n 39L50u62k56á42š 7767783933542

To bude ta polovina, co nema tempomat, ze?

0/0
8.1.2016 17:51

J55i38ř35i 91F27o96j26t 6712771720956

Ono to jde i bez tempomatu. Chce to jen lehkou nohu a zkušenosti.

0/0
8.1.2016 18:49

M13a66r96e75k 66H81r81u89b73y 6467192891428

Prekroceni povolene rychlosti ve statistikach nehodovosti _vubec_ nefiguruje.:-P

+3/0
8.1.2016 17:16

J87a42k67u63b 51Š56t40ě68r38b35a 8989741931866

Vážený pane Škodo.

Jak už napsal pan Motyčka, základní problém je v nedodržování předpisů, tak jak jsou nastaveny. Jezdit 105km/hod tam, kde je povolena 90 je jednoznačné porušení předpisů a ohrožování ostatních účastníků provozu. Pokud by se policie více věnovala postihu takovýchto přestupků a pokuty by nebyly směšně malé, pak by došlo v dlouhodobém horizontu ke změně chování řidičů a v návaznosti na to i ke zmenšení počtu a následků nehod.

Můžete si myslet, jako ostatně velká část českých řidičů, že překročení rychlosti o 10 nebo 15 km/hod je marginální záležitost a policie by se tím zabývat neměla, ale pletete se a tento rozdíl rychlostí je ve spoustě případů hranicí mezi životem a smrtí/trvalými následky. Jistě vám přeji, aby vás a vaše blízké taková situace nepostihla, ale právě jste ukázkově demonstroval nejnebezpečnější omyl českých řidičů - že totiž "předpisy jsou od toho, abychom se na ně vykašlali a udělali si to po svém. Stejně tomu přece rozumíme líp než ten kdo pravidla vytvořil.."

Takže více policistů na silnice a více pokut zanepovolenou rychlost!

+1/−3
8.1.2016 17:40

L49a40d32i72s51l84a77v 48M72i53k85a 1891609944884

To je zase žvást někoho kdo pro jistotu jede 70 km/h místo 90 km/h a myslí si jak jede bezpečně...

+5/0
8.1.2016 18:25

M29i17c45h47a91l 14G83r39e61g30o30r 8416364740402

Jestli jedu 90 nebo 110 to opravdu nemá na bezpečnost vliv. (Na rovné cestě za pěkného počasí)

Mnohem důležitější je sledovat provoz, jet plynule a dodržovat odstup. K čemu mi to je že jedu 90, když mám metr před sebou auto?

+3/0
8.1.2016 23:04

M96a11r71t93i42n 58K51a73r66á15s63e48k 1688234769604

S policií na silnici mívám problémy jen velice zřídka. Možná ve chvíli kdy zrovna všichni jezdí příliš slušně a borci prostě musí vykázat nějakou činnost a tak buzerují i kvůli drobnostem. Jezdím přes 20 let a s dopravní policií mám skoro samé pozitivní zkušenosti. A to nejsem žádný fanatický dodržovač předpisů. Daleko horší zkušenosti mám s městskými strážníky, kterým někdo dal příliš mnoho pravomocí a příliš mnoho pitomců. Né že by i tady nebyli schopní a slušní lidé, ale je jich asi málo. Takže já se stálých hlídek určitě nebojím.

Jen doufám že jim zůstane dostatek soudnosti, aby chápali, že šedesátka před místem kde to víc drncne, je pouze alibizmus ŘSD a né důvod zpomalit. A nezačali plašit kvůli nedodržení rychlosti.

+6/0
8.1.2016 16:50

J95a45n 79L18u27k62á37š 7117813643112

Z Chotebore smerem na Golcuv Jenikov nedavno opravili usek silnice, kde pred opravou zadne omezeni nebylo. Na opravene silnici je nahle 60 (Zrejme si nekdo vsiml, ze silnice je lemovana stromy a najednou to zacalo vadit.) a tam, priznam se, by mne taky snadno skasli.

0/0
8.1.2016 17:54

M69a52r31t53i50n 73L41u56k84e27š 3656611391775

Měli by se primárně zaměřit na defektní řidiče, kteří jsou pro své neschopnosti nebo naopak přílišné sebevědomí skutečnými riziky v provozu.

Dokud bude PČR nesmyslně buzerovat s trubičkou náhodně vybrané řidiče a spolu s médii "oslavovat" 5 přistižených řidičů s minimální hladinou alkoholu z 1000 zbytečně zastavených, tak se nezmění lautr nic.

+9/−1
8.1.2016 16:46

J43a78k41u37b 64B25r25i83n68e34r 6947562652231

A ten staly dohled bude v tech undercover autech?

+1/0
8.1.2016 16:43

P43e73t69r 21N77o57v80ý 8312456617238

90% procent nehod má společného jmenovatele a to nedodržení bezpečné vzdálenosti. To je největší problém českých silnic.

+6/0
8.1.2016 16:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.