Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie na silnicích zavede stálé hlídky, nebezpečná místa chce odstranit

Stálý policejní dohled na některých komunikacích, ale také odstranění nebezpečných míst na silnicích, kde by se mělo zlepšit značení. To plánují dopravní policisté v letošním roce. Míst, kde se staly vážné nehody, už policejní experti zkontrolovali přes 600, někde už navrhli opatření.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V21l87a93s26t75i50m78i11l 53P40r58a75u77s 6674410986294

Kdyby místo takových zbytečných věcí, jako je RZ na přání, si MD a Policie soustředilo na důležitější věci. Stále jako řidič vidím v provozu stealth chodce, neblikání při odbočování z kruháku, svícení předními mlhovkami bez důvodu, zavést povinné zimáky bez slintu výjimky "pokud lze očekávat sníh a námrazu", stealth cyklisty bez světel, skákání chodců na přechodu bez rozhlédnutí (konečně proškolit chodce v médiích od mýtu "absolutní přednosti na přechodu") do dráhy auta (řidič opravdu, ale opravdu nedokáže zabrzdit 1,5 tunové auto na 2 metrech), atd.

+1/0
9.1.2016 16:38

M18a50r88t96i54n 90L91í28p14a 7640569767906

Jen policajti v této diskuzi dávají mínusy. Sedí na služebnách, nudí se a nechtějí slyšet jak by to šlo dělat lépe, aby si jich veřejnost vážila. Neznám nikoho komu policie pomohla.

Tedy vlastně jen Romanovi, Tondovi a Lojzovi pomohl Pepa tím, že to zatajil. Ale Pepa , Roman, Tonda a Lojza jsou všichni policajti z jednoho města. No a Tondova manželka je navíc pipka z finančního.

+1/0
9.1.2016 14:31

P17e23t81r 31V27o66n73d50r34a93c40e18k 7945951933660

A co takhle kdyby policie přestala s represemi a začala skutečně pomáhat a chránit ...... no schválně - znáte někoho komu policie opravdu pomohla ?? Já tedy ne - policie se totiž velmi často mazaně schovává za keřem a měří rychlost tam kde to sice není potřeba , ale za to je to ,, tutovka " ........ není to tak dávno , kdy v Brně měli policajti prémie vázané na výši vybraných pokut !!!

+3/0
9.1.2016 7:58

P40e83t52r 81R23i97h50a41k 7651668958126

Se hlasim. Me policiste pomohli.

0/0
9.1.2016 18:00

J97a71r85o32s34l61a33v 45J92o55s49e74f 5342780820554

Mě pomohli též.

0/0
9.1.2016 18:03

I58v87a59n94a 96N60o73v79á 2142942779188

já bych nebezpečná místa zavřela a dala bych tam objížďku

+1/0
9.1.2016 6:28

M71i49c65h59a69l 70G52r62e18g17o82r 8426724580722

Na mnohých místech stačí přitom málo, někde chybí pár metrů odbočovacího pruhu, jinde by se hodil kruháč.

Bohužel jsou to malé zakázky za pár set tisíc. Lépe se utrácí miliardy.

+2/0
8.1.2016 22:58

M83i43c76h56a44l 24G93r82e76g17o10r 8146464970152

Tohle se slibovalo před lety, po zavedení bodového systému. A skutek utek.

Bohužel lidi kteří rozhoduji o silnicích asi nemají řidičák a ani v životě neřídili auto

Značek na špatném místě je spousta, dost často zapomínají uklidit cedule firmy po skončení stavby.

+3/−1
8.1.2016 22:57
Foto

J27a38r83o24s72l53a89v 89M14o63u36r30e47č50e14k 1260316487878

Co dělali dosud ?

+2/−1
8.1.2016 22:45

J88i46ř36í 48S42c92h77w66a87c52h 8688664158636

tak on je to jaksi takový nekonečný proces, jeden rok se řeší nějaká "nebezpečná" místa, kde se stane více nehod, aby příští rok "vznikla" nová....

+2/0
9.1.2016 0:17

J13o89s54e57f 57S85o29k93o53l 2710929182939

A cos dělal ty? Podnět může podat každý. Já už 3x uspěl.

0/0
9.1.2016 7:26

M55a41r71t89i78n 65P58o18s68p90í89š50i30l 8935851116467

tak vysoká rychlost není nejčastější příčina nehod a stejně je jí věnována největší pozornost, zajímavé.

+3/−1
8.1.2016 21:53

J45i95ř30í 65S44c60h59w67a72c61h 8688944918636

s tou vysokou rychlostí to je podobné jako s nadváhou. Když tlusťoch dostane infarkt, příčinou smrti nebude uvedena nadváha....i když jakousi příčinou byla. ;-)

+1/−2
9.1.2016 0:25

R55o34m98a31n 34S26t62o89n10e55k 1559443979641

nejjednodušeji se prokazuje a je s ní nejmíň práce

0/0
9.1.2016 7:48

T17o36m90á42š 91Z17e36m95á86n37e21k 5800218316156

Každá snaha se cení. Nejhorší by bylo nedělat nic.

+1/0
8.1.2016 21:00

T14o89m23á75š 36Z44e25m31a71n 3615848824545

Hádám že značky obcí v polích a nesmyslné rychlostí limity nezmizí..

Co dát paušální 20 km/h toleranci ke všem limitům? Především v "obci".

Řidiči by více sledovali provoz a méně značky a tachometr.

+1/−2
8.1.2016 19:08

M95i73r20o10s61l94a60v 46K69a35š12p84a37r 3582467701201

No nevím toleranci bych dal spíš percentuální. 20+ v obci je mnohdy už kách zatímco na dálnici je to zanedbatelné

0/0
8.1.2016 19:17

T52o14m41á84š 95Z65e42m67a70n 3305908154285

Právě "obce" roztažené do polí a zóny 30 jsou místem, kde se vybírá.

0/0
9.1.2016 1:33

M80i17c33h81a98e22l 27C20h28a26r69v68á43t 9639208903982

By mohli vedle každého výtluku, každé díry ve vozovce postavit policajta. A nebo ne, záslužnější by bylo jím ten výtluk vyplnit.:-/

0/0
8.1.2016 19:03

J84o78s60e61f 18P80i51š68v10e18j77c 5416896748689

Nebezpečná místa na silnicích odstraní pouze úpravy daných komunikací, ale rozhodně ne přítomnost policajtů a další buzerace řidičů z jejich strany.

+3/0
8.1.2016 18:54

J40o51s54e94f 60V54l59t33a52v98s33k86y 3705265621113

Ze silnice 1. tridy Cheb-Karlovy Vary udelali dalnici a puvodni nezpoplanenou silnici nahradili tim, ze spojili celou radu silnic rozdilne kvality na prusecicich kruhovymi objezdy a velmi spatnym znacenim. Zrejme s myslenkou, kdyz jedou Nemci do KV, musi pro 45 km zaplatit dalnicni znamku.

0/0
8.1.2016 18:03

L31a76d71i44s22l53a66v 71M35i80k22a 1981149494784

Já platím v Evropě když někam jedu tak a úplně jiné částky,, takže tohle mě fakt netrápí...

0/−3
8.1.2016 18:23

T37o51m10á37š 91V19e24l39č53o35v54s17k61ý 4833928809528

krásná věta

0/0
8.1.2016 19:28

J16o55s64e28f 39V56l85t83a81v69s78k42y 3605295121303

Tys muj prispevek moc nepochopil a odpovedel jsi jako kdyz pes uvidi salam, slintanim.

0/0
10.1.2016 13:13

T95o45m69a88s 69D90r17a46j27s19a67j46t14l 9869417108680

"„Jde o i to, aby bezpečnostní prvky byly takzvaně odpouštějící. To znamená, když řidič udělá chybu, aby zabránily vážnému následku, třeba vyjetí ze silnice a nárazu do pevné překážky,“ řekl Lerch."

Mohli by zacit treba u kruhovych objezdu, kde je misto navrsi z hliny/travniku navezena hromada velkych kusu lamaneho kamene.

+5/0
8.1.2016 17:59

V93l23a19d21o 53Č50e17r36m54á60k 8212731345148

Lze jen souhlasit. Jen mám obavu z toho, že když tam ty šutry nebudou, že budou všichni jezdit středem.

+1/0
8.1.2016 18:05

T41o87m57a21s 63D76r25a48j28s10a29j88t49l 9789937378780

Vsak navrsi nechat, ale z hliny. Chybujiciho ridice take zastavi, ale setrneji.

+2/0
8.1.2016 18:17
Foto

L72u98b31o18m17í85r 33F25i47š62e63r 1613844161449

OK, ať jsou na nebezpečných místech a ne na konci obce, kde je klesání a auto se rozjíždí... je vám z borce, zkrčeného v poloze "trpajzlík", za radarem líto?

+2/0
8.1.2016 17:58

M42a41r72t98i83n 87L15í83p81a 7540949187906

Pro koho ta policie tady je? Myslím, že hlavně sama pro sebe. Nějak si nevzpomínám, že by mi pocajti někdy pomohli.

Některé znám z civilu. Jsou to zamračení, zákeřní a někdy i hodně hloupí lidé, kteří by se nedokázali sami uživit. Jo a hodně z nich má knír (a nejen v listopadu).

+2/0
8.1.2016 17:50
Foto

J55i17ř15í 94M52a89k66o25ň 5493629214765

to ke každýmu patníku postaví příslušníka nebo budou sedět v autě?;-)

0/0
8.1.2016 17:47

M42a60r47c34e31l 44P14a66v69l39í45k 7481964608929

neviem, akých "dopravných inžinierov" máte v česku, ale na slovensku sú skôr kontraproduktívni - napríklad na všetky vstupy i výstupy do/zo kruhovej križovatky umiestnia veľké značky (priemer) až nevidno či niečomu dať prednosť. a tak ďalej.

+2/0
8.1.2016 17:36

M88a68r31t68i61n 24V16e18l91í31š46e73k 9899806597626

Taky dobrý!!!!!;-D A mají ten průměr jenom v m, či i v jiných mírách?;-D

0/0
8.1.2016 17:47

O41n21d34ř90e43j 77Č88a38p50k38a 6371251253704

Zrušit hodnocení dopravní policie podle počtu pokut a hodnotit podle nehodovosti - čím míň nehod (hlavně těch se zraněním nebo dokonce smrtí), tím větší odměny. Kapacit je dost, jen teď všichni jdou po té nejsnazší kořisti místo toho, aby se snažili předcházet (a pokud už k tomu dojde, tak trestat) to, co je opravdu nebezpečné.

+4/0
8.1.2016 17:29

M66i97r91o96s77l55a28v 93K59a62š35p51a54r 3122847701231

Tak podle výše pokut by posuzováni být rozhodně neměli ale ani podle nehodovosti. Tu nemůžou až tak zásadně ovlivnit, to je spíš na řidičích.

0/−2
8.1.2016 19:14

P84e19t76r 13D36v71o69ř58á20k 5794925279336

Tak dnes už hlídkovali.

Na výpadovce z Brna na Svitavy před Glóbusem svedený provoz do jednoho pruhu a pouštěli auta pěkně pomalu po jednom.

Jenom nevím, proč tam byli ti černí se sapikama, asi řidiči hodně zlobí.

0/0
8.1.2016 17:02

M86i90c91h30a64l 47Š81k91o13d13a 3443470619702

to je to co chceme.. státem placení policajti co budou hrát na náhody a chytat lidi co jedou na 90 105 aniž by něco udělali. bude to stát strašný peníze a nic se nezlepší.

at se udělají useková měření a dají se tam cedule jako kráva a bude klid. kdo si toho nevšimne tak nemůže nadávat. lidská síla je dražší než přístroj, který bude ale viditelný, ne že za bukem...

když policista nepřinese denně x vybraných pokut, dostane postih. tzn. oni jsou rádi, že lidé dělají přestupky. Protože, kdyby lidé jezdili dle pravidel, tak přijdou o práci.

+5/−2
8.1.2016 16:55

M64o91j33m86í52r 79M24o51t15y47č66k39a 3362315484660

Bože - kdo si toho nevšimne ... ;-D

A nebylo by tedy lepší si všimnout rovnou toho co je napsané v příslušném zákonu a prostě to dodržovat, místo zbytečného a drahého osazování silnic radary a cedulemi pro idi.ty?

+2/−3
8.1.2016 16:58

L75a35d75i35s75l44a58v 33M46i46k87a 1301819164424

Radary, kamery, teď ještě stálé hlídky, kdo by to byl řekl, že se bude šmírovat, fízlovat více než za bolševika.

+3/0
8.1.2016 17:01

M65a74r10e15k 66Š86e92s49t47á19k 4445851546621

Úsekové měření jsou to nejhorší, místo abyste koukal před sebe (a jel klidně o 10 km/h víc), tak polovina řidičů kouká na tachometr...

+5/0
8.1.2016 17:15

J35a21n 60L52u46k37á19š 7707353943292

To bude ta polovina, co nema tempomat, ze?

0/0
8.1.2016 17:51

J42i98ř49i 16F91o92j68t 6972151110646

Ono to jde i bez tempomatu. Chce to jen lehkou nohu a zkušenosti.

0/0
8.1.2016 18:49

M35a26r81e78k 82H84r38u26b40y 6587142691218

Prekroceni povolene rychlosti ve statistikach nehodovosti _vubec_ nefiguruje.:-P

+3/0
8.1.2016 17:16

J34a37k77u44b 77Š33t93ě48r15b84a 8349871521426

Vážený pane Škodo.

Jak už napsal pan Motyčka, základní problém je v nedodržování předpisů, tak jak jsou nastaveny. Jezdit 105km/hod tam, kde je povolena 90 je jednoznačné porušení předpisů a ohrožování ostatních účastníků provozu. Pokud by se policie více věnovala postihu takovýchto přestupků a pokuty by nebyly směšně malé, pak by došlo v dlouhodobém horizontu ke změně chování řidičů a v návaznosti na to i ke zmenšení počtu a následků nehod.

Můžete si myslet, jako ostatně velká část českých řidičů, že překročení rychlosti o 10 nebo 15 km/hod je marginální záležitost a policie by se tím zabývat neměla, ale pletete se a tento rozdíl rychlostí je ve spoustě případů hranicí mezi životem a smrtí/trvalými následky. Jistě vám přeji, aby vás a vaše blízké taková situace nepostihla, ale právě jste ukázkově demonstroval nejnebezpečnější omyl českých řidičů - že totiž "předpisy jsou od toho, abychom se na ně vykašlali a udělali si to po svém. Stejně tomu přece rozumíme líp než ten kdo pravidla vytvořil.."

Takže více policistů na silnice a více pokut zanepovolenou rychlost!

+1/−3
8.1.2016 17:40

L54a25d74i86s48l61a70v 85M43i70k67a 1541339414194

To je zase žvást někoho kdo pro jistotu jede 70 km/h místo 90 km/h a myslí si jak jede bezpečně...

+5/0
8.1.2016 18:25

M63i70c37h38a38l 80G63r25e34g30o80r 8166254300402

Jestli jedu 90 nebo 110 to opravdu nemá na bezpečnost vliv. (Na rovné cestě za pěkného počasí)

Mnohem důležitější je sledovat provoz, jet plynule a dodržovat odstup. K čemu mi to je že jedu 90, když mám metr před sebou auto?

+3/0
8.1.2016 23:04

M57a90r39t51i82n 11K64a70r65á18s49e48k 1928174769334

S policií na silnici mívám problémy jen velice zřídka. Možná ve chvíli kdy zrovna všichni jezdí příliš slušně a borci prostě musí vykázat nějakou činnost a tak buzerují i kvůli drobnostem. Jezdím přes 20 let a s dopravní policií mám skoro samé pozitivní zkušenosti. A to nejsem žádný fanatický dodržovač předpisů. Daleko horší zkušenosti mám s městskými strážníky, kterým někdo dal příliš mnoho pravomocí a příliš mnoho pitomců. Né že by i tady nebyli schopní a slušní lidé, ale je jich asi málo. Takže já se stálých hlídek určitě nebojím.

Jen doufám že jim zůstane dostatek soudnosti, aby chápali, že šedesátka před místem kde to víc drncne, je pouze alibizmus ŘSD a né důvod zpomalit. A nezačali plašit kvůli nedodržení rychlosti.

+6/0
8.1.2016 16:50

J10a62n 39L50u24k95á58š 7247613893102

Z Chotebore smerem na Golcuv Jenikov nedavno opravili usek silnice, kde pred opravou zadne omezeni nebylo. Na opravene silnici je nahle 60 (Zrejme si nekdo vsiml, ze silnice je lemovana stromy a najednou to zacalo vadit.) a tam, priznam se, by mne taky snadno skasli.

0/0
8.1.2016 17:54

M50a66r67t54i54n 64L13u22k76e24š 3806571181975

Měli by se primárně zaměřit na defektní řidiče, kteří jsou pro své neschopnosti nebo naopak přílišné sebevědomí skutečnými riziky v provozu.

Dokud bude PČR nesmyslně buzerovat s trubičkou náhodně vybrané řidiče a spolu s médii "oslavovat" 5 přistižených řidičů s minimální hladinou alkoholu z 1000 zbytečně zastavených, tak se nezmění lautr nic.

+9/−1
8.1.2016 16:46

J98a71k30u87b 42B70r18i56n96e80r 6537852782261

A ten staly dohled bude v tech undercover autech?

+1/0
8.1.2016 16:43

P60e41t25r 89N92o10v24ý 8142966627938

90% procent nehod má společného jmenovatele a to nedodržení bezpečné vzdálenosti. To je největší problém českých silnic.

+6/0
8.1.2016 16:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.