Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie na silnicích zavede stálé hlídky, nebezpečná místa chce odstranit

Stálý policejní dohled na některých komunikacích, ale také odstranění nebezpečných míst na silnicích, kde by se mělo zlepšit značení. To plánují dopravní policisté v letošním roce. Míst, kde se staly vážné nehody, už policejní experti zkontrolovali přes 600, někde už navrhli opatření.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V27l30a50s29t87i44m36i31l 13P98r43a19u10s 6234920416854

Kdyby místo takových zbytečných věcí, jako je RZ na přání, si MD a Policie soustředilo na důležitější věci. Stále jako řidič vidím v provozu stealth chodce, neblikání při odbočování z kruháku, svícení předními mlhovkami bez důvodu, zavést povinné zimáky bez slintu výjimky "pokud lze očekávat sníh a námrazu", stealth cyklisty bez světel, skákání chodců na přechodu bez rozhlédnutí (konečně proškolit chodce v médiích od mýtu "absolutní přednosti na přechodu") do dráhy auta (řidič opravdu, ale opravdu nedokáže zabrzdit 1,5 tunové auto na 2 metrech), atd.

+1/0
9.1.2016 16:38

M59a70r32t51i81n 97L77í31p65a 7460689897836

Jen policajti v této diskuzi dávají mínusy. Sedí na služebnách, nudí se a nechtějí slyšet jak by to šlo dělat lépe, aby si jich veřejnost vážila. Neznám nikoho komu policie pomohla.

Tedy vlastně jen Romanovi, Tondovi a Lojzovi pomohl Pepa tím, že to zatajil. Ale Pepa , Roman, Tonda a Lojza jsou všichni policajti z jednoho města. No a Tondova manželka je navíc pipka z finančního.

+1/0
9.1.2016 14:31

P58e25t71r 68V77o53n39d35r36a97c86e98k 7395131213710

A co takhle kdyby policie přestala s represemi a začala skutečně pomáhat a chránit ...... no schválně - znáte někoho komu policie opravdu pomohla ?? Já tedy ne - policie se totiž velmi často mazaně schovává za keřem a měří rychlost tam kde to sice není potřeba , ale za to je to ,, tutovka " ........ není to tak dávno , kdy v Brně měli policajti prémie vázané na výši vybraných pokut !!!

+3/0
9.1.2016 7:58

P73e26t14r 36R54i64h14a37k 7601948778676

Se hlasim. Me policiste pomohli.

0/0
9.1.2016 18:00

J31a20r22o70s84l43a19v 58J60o84s50e33f 5632410290444

Mě pomohli též.

0/0
9.1.2016 18:03

I95v52a94n97a 47N28o53v74á 2942722789328

já bych nebezpečná místa zavřela a dala bych tam objížďku

+1/0
9.1.2016 6:28

M69i17c64h49a92l 44G56r67e76g76o86r 8686284760612

Na mnohých místech stačí přitom málo, někde chybí pár metrů odbočovacího pruhu, jinde by se hodil kruháč.

Bohužel jsou to malé zakázky za pár set tisíc. Lépe se utrácí miliardy.

+2/0
8.1.2016 22:58

M25i65c29h84a31l 10G71r18e25g98o34r 8726324710922

Tohle se slibovalo před lety, po zavedení bodového systému. A skutek utek.

Bohužel lidi kteří rozhoduji o silnicích asi nemají řidičák a ani v životě neřídili auto

Značek na špatném místě je spousta, dost často zapomínají uklidit cedule firmy po skončení stavby.

+3/−1
8.1.2016 22:57

J26a19r48o45s79l37a24v 42M68o24u47r83e86č37e75k 1280216787108

Co dělali dosud ?

+2/−1
8.1.2016 22:45

J75i22ř79í 16S58c47h48w17a92c40h 8778444318936

tak on je to jaksi takový nekonečný proces, jeden rok se řeší nějaká "nebezpečná" místa, kde se stane více nehod, aby příští rok "vznikla" nová....

+2/0
9.1.2016 0:17

J54o14s92e51f 18S38o25k44o37l 2150519622859

A cos dělal ty? Podnět může podat každý. Já už 3x uspěl.

0/0
9.1.2016 7:26

M33a33r37t70i58n 54P20o91s91p49í95š68i39l 8305891746357

tak vysoká rychlost není nejčastější příčina nehod a stejně je jí věnována největší pozornost, zajímavé.

+3/−1
8.1.2016 21:53

J74i82ř69í 49S64c43h30w23a28c36h 8918474958446

s tou vysokou rychlostí to je podobné jako s nadváhou. Když tlusťoch dostane infarkt, příčinou smrti nebude uvedena nadváha....i když jakousi příčinou byla. ;-)

+1/−2
9.1.2016 0:25

R78o53m94a85n 30S68t17o49n73e72k 1499443219111

nejjednodušeji se prokazuje a je s ní nejmíň práce

0/0
9.1.2016 7:48

T12o22m69á85š 24Z47e39m26á86n13e63k 5830728376376

Každá snaha se cení. Nejhorší by bylo nedělat nic.

+1/0
8.1.2016 21:00

T40o91m65á10š 12Z98e34m60a75n 3945888144165

Hádám že značky obcí v polích a nesmyslné rychlostí limity nezmizí..

Co dát paušální 20 km/h toleranci ke všem limitům? Především v "obci".

Řidiči by více sledovali provoz a méně značky a tachometr.

+1/−2
8.1.2016 19:08

M74i30r74o91s92l85a11v 26K34a78š77p20a29r 3402237781981

No nevím toleranci bych dal spíš percentuální. 20+ v obci je mnohdy už kách zatímco na dálnici je to zanedbatelné

0/0
8.1.2016 19:17

T27o15m32á76š 45Z44e18m51a55n 3115108224445

Právě "obce" roztažené do polí a zóny 30 jsou místem, kde se vybírá.

0/0
9.1.2016 1:33

M35i47c52h50a21e80l 37C43h18a79r43v50á39t 9749418303332

By mohli vedle každého výtluku, každé díry ve vozovce postavit policajta. A nebo ne, záslužnější by bylo jím ten výtluk vyplnit.:-/

0/0
8.1.2016 19:03

J88o14s29e61f 25P89i85š10v52e52j39c 5576846438549

Nebezpečná místa na silnicích odstraní pouze úpravy daných komunikací, ale rozhodně ne přítomnost policajtů a další buzerace řidičů z jejich strany.

+3/0
8.1.2016 18:54

J25o33s65e42f 83V80l87t72a66v27s89k71y 3245955121923

Ze silnice 1. tridy Cheb-Karlovy Vary udelali dalnici a puvodni nezpoplanenou silnici nahradili tim, ze spojili celou radu silnic rozdilne kvality na prusecicich kruhovymi objezdy a velmi spatnym znacenim. Zrejme s myslenkou, kdyz jedou Nemci do KV, musi pro 45 km zaplatit dalnicni znamku.

0/0
8.1.2016 18:03

L78a76d24i79s75l33a40v 16M84i36k60a 1341799834894

Já platím v Evropě když někam jedu tak a úplně jiné částky,, takže tohle mě fakt netrápí...

0/−3
8.1.2016 18:23

T78o32m58á17š 83V58e17l63č90o14v33s40k88ý 4573718959388

krásná věta

0/0
8.1.2016 19:28

J37o56s36e63f 15V66l40t44a57v42s12k76y 3945615221423

Tys muj prispevek moc nepochopil a odpovedel jsi jako kdyz pes uvidi salam, slintanim.

0/0
10.1.2016 13:13

T46o15m81a44s 73D52r85a93j27s16a26j84t28l 9179747958770

"„Jde o i to, aby bezpečnostní prvky byly takzvaně odpouštějící. To znamená, když řidič udělá chybu, aby zabránily vážnému následku, třeba vyjetí ze silnice a nárazu do pevné překážky,“ řekl Lerch."

Mohli by zacit treba u kruhovych objezdu, kde je misto navrsi z hliny/travniku navezena hromada velkych kusu lamaneho kamene.

+5/0
8.1.2016 17:59

V87l38a51d56o 43Č51e67r52m49á53k 8242591315878

Lze jen souhlasit. Jen mám obavu z toho, že když tam ty šutry nebudou, že budou všichni jezdit středem.

+1/0
8.1.2016 18:05

T37o37m78a76s 25D34r89a55j92s81a83j77t21l 9489337278710

Vsak navrsi nechat, ale z hliny. Chybujiciho ridice take zastavi, ale setrneji.

+2/0
8.1.2016 18:17
Foto

L23u94b12o98m82í33r 14F93i58š48e92r 1163984451509

OK, ať jsou na nebezpečných místech a ne na konci obce, kde je klesání a auto se rozjíždí... je vám z borce, zkrčeného v poloze "trpajzlík", za radarem líto?

+2/0
8.1.2016 17:58

M13a56r94t95i90n 78L95í28p62a 7630479947626

Pro koho ta policie tady je? Myslím, že hlavně sama pro sebe. Nějak si nevzpomínám, že by mi pocajti někdy pomohli.

Některé znám z civilu. Jsou to zamračení, zákeřní a někdy i hodně hloupí lidé, kteří by se nedokázali sami uživit. Jo a hodně z nich má knír (a nejen v listopadu).

+2/0
8.1.2016 17:50

J60i67ř88í 41M11a29k95o86ň 2175928354380

to ke každýmu patníku postaví příslušníka nebo budou sedět v autě?;-)

0/0
8.1.2016 17:47

M39a40r17c98e75l 83P42a69v45l75í32k 7741314258159

neviem, akých "dopravných inžinierov" máte v česku, ale na slovensku sú skôr kontraproduktívni - napríklad na všetky vstupy i výstupy do/zo kruhovej križovatky umiestnia veľké značky (priemer) až nevidno či niečomu dať prednosť. a tak ďalej.

+2/0
8.1.2016 17:36

M79a30r69t65i98n 94V86e35l26í67š44e30k 9169696867136

Taky dobrý!!!!!;-D A mají ten průměr jenom v m, či i v jiných mírách?;-D

0/0
8.1.2016 17:47

O65n50d10ř74e50j 33Č17a86p62k83a 6821561703644

Zrušit hodnocení dopravní policie podle počtu pokut a hodnotit podle nehodovosti - čím míň nehod (hlavně těch se zraněním nebo dokonce smrtí), tím větší odměny. Kapacit je dost, jen teď všichni jdou po té nejsnazší kořisti místo toho, aby se snažili předcházet (a pokud už k tomu dojde, tak trestat) to, co je opravdu nebezpečné.

+4/0
8.1.2016 17:29

M52i73r21o84s76l29a57v 73K82a55š40p44a29r 3732597251971

Tak podle výše pokut by posuzováni být rozhodně neměli ale ani podle nehodovosti. Tu nemůžou až tak zásadně ovlivnit, to je spíš na řidičích.

0/−2
8.1.2016 19:14

P48e38t16r 44D71v65o74ř14á14k 5794455579216

Tak dnes už hlídkovali.

Na výpadovce z Brna na Svitavy před Glóbusem svedený provoz do jednoho pruhu a pouštěli auta pěkně pomalu po jednom.

Jenom nevím, proč tam byli ti černí se sapikama, asi řidiči hodně zlobí.

0/0
8.1.2016 17:02

M42i13c51h69a95l 78Š77k42o57d12a 3363460929362

to je to co chceme.. státem placení policajti co budou hrát na náhody a chytat lidi co jedou na 90 105 aniž by něco udělali. bude to stát strašný peníze a nic se nezlepší.

at se udělají useková měření a dají se tam cedule jako kráva a bude klid. kdo si toho nevšimne tak nemůže nadávat. lidská síla je dražší než přístroj, který bude ale viditelný, ne že za bukem...

když policista nepřinese denně x vybraných pokut, dostane postih. tzn. oni jsou rádi, že lidé dělají přestupky. Protože, kdyby lidé jezdili dle pravidel, tak přijdou o práci.

+5/−2
8.1.2016 16:55

M90o94j92m71í67r 88M34o66t57y32č36k46a 3382495294120

Bože - kdo si toho nevšimne ... ;-D

A nebylo by tedy lepší si všimnout rovnou toho co je napsané v příslušném zákonu a prostě to dodržovat, místo zbytečného a drahého osazování silnic radary a cedulemi pro idi.ty?

+2/−3
8.1.2016 16:58

L24a52d93i47s96l29a12v 26M32i88k29a 1281709944574

Radary, kamery, teď ještě stálé hlídky, kdo by to byl řekl, že se bude šmírovat, fízlovat více než za bolševika.

+3/0
8.1.2016 17:01

M42a44r28e81k 77Š22e83s52t85á53k 4525781836211

Úsekové měření jsou to nejhorší, místo abyste koukal před sebe (a jel klidně o 10 km/h víc), tak polovina řidičů kouká na tachometr...

+5/0
8.1.2016 17:15

J73a51n 40L14u18k81á34š 7317493413532

To bude ta polovina, co nema tempomat, ze?

0/0
8.1.2016 17:51

J97i72ř68i 50F65o44j47t 6392601400876

Ono to jde i bez tempomatu. Chce to jen lehkou nohu a zkušenosti.

0/0
8.1.2016 18:49

M95a14r10e29k 46H40r20u94b20y 6757582471478

Prekroceni povolene rychlosti ve statistikach nehodovosti _vubec_ nefiguruje.:-P

+3/0
8.1.2016 17:16

J77a54k76u39b 90Š48t59ě20r95b41a 8459681841786

Vážený pane Škodo.

Jak už napsal pan Motyčka, základní problém je v nedodržování předpisů, tak jak jsou nastaveny. Jezdit 105km/hod tam, kde je povolena 90 je jednoznačné porušení předpisů a ohrožování ostatních účastníků provozu. Pokud by se policie více věnovala postihu takovýchto přestupků a pokuty by nebyly směšně malé, pak by došlo v dlouhodobém horizontu ke změně chování řidičů a v návaznosti na to i ke zmenšení počtu a následků nehod.

Můžete si myslet, jako ostatně velká část českých řidičů, že překročení rychlosti o 10 nebo 15 km/hod je marginální záležitost a policie by se tím zabývat neměla, ale pletete se a tento rozdíl rychlostí je ve spoustě případů hranicí mezi životem a smrtí/trvalými následky. Jistě vám přeji, aby vás a vaše blízké taková situace nepostihla, ale právě jste ukázkově demonstroval nejnebezpečnější omyl českých řidičů - že totiž "předpisy jsou od toho, abychom se na ně vykašlali a udělali si to po svém. Stejně tomu přece rozumíme líp než ten kdo pravidla vytvořil.."

Takže více policistů na silnice a více pokut zanepovolenou rychlost!

+1/−3
8.1.2016 17:40

L26a12d85i43s46l81a22v 21M51i17k14a 1801149844194

To je zase žvást někoho kdo pro jistotu jede 70 km/h místo 90 km/h a myslí si jak jede bezpečně...

+5/0
8.1.2016 18:25

M31i58c86h96a20l 13G28r66e91g61o30r 8496494450932

Jestli jedu 90 nebo 110 to opravdu nemá na bezpečnost vliv. (Na rovné cestě za pěkného počasí)

Mnohem důležitější je sledovat provoz, jet plynule a dodržovat odstup. K čemu mi to je že jedu 90, když mám metr před sebou auto?

+3/0
8.1.2016 23:04

M14a86r10t70i34n 25K93a72r71á13s11e94k 1428644869824

S policií na silnici mívám problémy jen velice zřídka. Možná ve chvíli kdy zrovna všichni jezdí příliš slušně a borci prostě musí vykázat nějakou činnost a tak buzerují i kvůli drobnostem. Jezdím přes 20 let a s dopravní policií mám skoro samé pozitivní zkušenosti. A to nejsem žádný fanatický dodržovač předpisů. Daleko horší zkušenosti mám s městskými strážníky, kterým někdo dal příliš mnoho pravomocí a příliš mnoho pitomců. Né že by i tady nebyli schopní a slušní lidé, ale je jich asi málo. Takže já se stálých hlídek určitě nebojím.

Jen doufám že jim zůstane dostatek soudnosti, aby chápali, že šedesátka před místem kde to víc drncne, je pouze alibizmus ŘSD a né důvod zpomalit. A nezačali plašit kvůli nedodržení rychlosti.

+6/0
8.1.2016 16:50

J44a78n 15L21u32k24á20š 7967803163972

Z Chotebore smerem na Golcuv Jenikov nedavno opravili usek silnice, kde pred opravou zadne omezeni nebylo. Na opravene silnici je nahle 60 (Zrejme si nekdo vsiml, ze silnice je lemovana stromy a najednou to zacalo vadit.) a tam, priznam se, by mne taky snadno skasli.

0/0
8.1.2016 17:54

M67a76r53t29i90n 70L12u71k19e76š 3266841471955

Měli by se primárně zaměřit na defektní řidiče, kteří jsou pro své neschopnosti nebo naopak přílišné sebevědomí skutečnými riziky v provozu.

Dokud bude PČR nesmyslně buzerovat s trubičkou náhodně vybrané řidiče a spolu s médii "oslavovat" 5 přistižených řidičů s minimální hladinou alkoholu z 1000 zbytečně zastavených, tak se nezmění lautr nic.

+9/−1
8.1.2016 16:46

J42a91k33u47b 10B27r70i59n96e43r 6667142662871

A ten staly dohled bude v tech undercover autech?

+1/0
8.1.2016 16:43

P91e63t85r 60N36o44v87ý 8732146357568

90% procent nehod má společného jmenovatele a to nedodržení bezpečné vzdálenosti. To je největší problém českých silnic.

+6/0
8.1.2016 16:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.