Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Děti do kavárny nepatří. A tlusté ženské taky ne

Dítě se válí na podlaze kavárny a ječí, zatímco matka klábosí s kamarádkou u dvojky bílého. Přesně tyhle scény vedly k tomu, že se kavárny hromadně začínají zbavovat dětských koutků. To lze pochopit, kdo by chtěl zažívat takovýhle zvěřinec. Má to jen jednu vadu. Ono se to ve skutečnosti téměř neděje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J88i98ř86í 37J43u67r28s10a 4864376285404

Děkuji Vám za článek, Bohumile. Zpočátku nemastný, pak jste se dostal k věci, pak jste mi mluvil z duše, no a na závěr jsem se z věty A pak se s vrchním chytnou za ruce a zazpívají si Kumbaya, bože, kumbaya.

málem pomočil smíchy!!Teď budu mít celý den dobrou náladu, i kdyby děti v kavárně sebevíce vřískaly. :-)

0/0
18.1.2016 9:31

M41a91r10t15i67n 73C11h14a27b62a88d67a 7431272654632

vsichni jsme byli deti a byli jsme radi kdyz nas rodice nekam vzali neberme to tedy ani ostatnim detem;-)

me osobne deti v kavarne ani jinde rozhodne nevadi malokdy jsem se setkal se situaci ze by dite rvalo nebo jinak obtezovalo natolik ze by mne to otravilo nebo ze by jej maminka ci tatinek nenapoenuli a ba naopak mi prijde roztomile kdyz se v jinak vcelku ztichle kavarne ozve obcas nejaka ta rana kdyz dite hodi kostku nebo nejake to detske zvatlani ci jejich pripominky na obleceni te ci one pani:-) shrnu to slovy:

vsichni jsme byli deti a byli jsme radi kdyz nas rodice nekam vzali neberme to tedy ani ostatnim detem;-)

+4/−1
12.1.2016 17:36

M58i27c23h52a76l 28M76i38l53l48e36r 9786382129242

jecici deti, chovajici se jako zver ve verejnych prostorach a neusmernene rodici mi vadi. Ty ostatni ne.

+8/0
13.1.2016 3:00

D46a44n63i40e87l 71T89s17c88h14e28r46n36a19y 2295932259122

a o tom to je, jako ve vsem, aktivisti vzdy reknou A ale uz neumi rict B

Znal jsem jeden podnik, kde byli k detem velmi tolerantni tak dlouho, az tam prestali chodit platici hosti. Ono tri maminky s detmi udelaji utratu za 300, ale odradi zakazniky co by tam za tu dobu nechali treba i 6000. Ale je to vec majitele. Vetsina lidi si jde dat do kavarny kaficko a vychutnat si klid, a ne poslouchat rev, jednou za cas je to i zpestreni, ale kazdy den, to uz neni ono

0/0
18.1.2016 7:56

V64á50c68l23a74v 63H22o24s70c61h 8296478322741

myslim, ze v letadle mi urvany pulrocny prcek vadi vic, tam pred nim fakt nemate kam uprchnout...

+4/0
12.1.2016 16:16

V24e47r52o32n78i85k76a 90N68ě19m34e48č57k81o49v28á 6339530208754

Asi ho bolela ouška. Spíš by mi bylo líto jeho i maminky, která neví, jak mu pomoct.

0/−1
12.1.2016 22:22

V73á60c55l33a69v 10H28o72s10c38h 8876508812531

to je mozny, na to nas taky upozronovali, abychom nemeli v usich vodu, nasledne klima na pokoji a potom bolesti pri odletu...

0/0
12.1.2016 23:42

A32n88e66ž95k25a 39J 34Ř72e81h59o88ř36o16v40á 8746528

No, já bych spíš litovala spolucestující.

+5/0
13.1.2016 12:49

D37a74n37i55e10l 62T91s29c62h78e67r14n89a40y 2315822659132

nebrat ho do letadla, to by mohla vedet, ze mimina spatne snasi tlakove rozdily. A vuci ostatnim cestujicim je to absolutni bezohlednost, zvlast kdyz jeste prebaluje pos..ne mimino.

0/0
18.1.2016 7:58

J59a60n60a 36N38o79v50a10k78o94v44a 1429933860977

Deti do kavaren rozhodne nepatei, jelikoz kavarna je urcena dospelim lidem, pije se tam kava, kouri se tam, je to zalezitost dospelich

Kdyz si ty maminky chteji popovidat tak at jdou do parku, na hriste, nebo dneska jsou ty centra pro deti kde si mohou hrat a ne obtezovat v kavarne, jo a kdyzmate maminy penize na kavu tak take mate penize na zaplaceni detskeho centra, ale tam je problem, jelikoz si to sve ditko musite hlidat

Ja take nechodim do prostor pro deti a nikoho tam neobtezuji, takze totez bych uvitala od tech mamin co si vyhuliji zobaky a piji vino, pred detmi

Navic proc ma kavarnik delat nejaky koutek, on musi platit najem za kazdy mete ctverecni a proc ma pro nejake deti delat misto, on tam musi dat stoly, aby mu vydelavaly

Dneska ty maminky jsou sobecke a line

+5/−8
12.1.2016 9:37
Foto

P57ř10e22m23y35s52l 68Č96e47j43p 8468707308816

Jsou ti mí rodiče ale zlí, když mne malého brávali po výletě na zmrzlinový pohár, na který jsem se vždy neskutečně těšil ...

+3/0
12.1.2016 11:03

J51a37r15o69s12l80a23v90a 10N46o56v15á10k83o95v83á 6294831797167

Ano, a nejen zlí, ještě líní a sobečtí. Ale paní píše že jen maminky, tak na tatínky se to asi nevztahuje ;-)

0/0
12.1.2016 11:50

D42a39n19i69e40l 59T89s63c23h92e91r19n30a27y 2375672389722

no jestli vas vzali na pohar a pak zam sest hodin sedeli a vykecavaly se a stahli flasku tak ........... Ale to asi ne, ze

0/0
18.1.2016 8:01
Foto

P90ř16e83m65y10s75l 65Č29e52j83p 8118627248616

Co máte se šesti hodinami?

0/0
18.1.2016 9:15

P89e24t49r 21N27o44v38á51k 1895591779178

Že by nějaké komplexy? ;-)

+2/0
12.1.2016 12:53

K53a47r84e81l 56N37e55č55a92s 5733319750390

Kdekoli,kde se nekouří a ení to noční provoz,děti patří.Zvláště v létě do kaváren otevřených. A maminky nechejte maminkami,nekádrujte nikoho.:-/

+2/−1
12.1.2016 15:11

V43e14r20o16n15i62k59a 77N40ě28m15e77č25k49o93v43á 6489250348874

Tak a máte mě. Vůbec s dětmi nesedím doma, ale tahám je všude možně. Teda většinou do přírody, ale cestou domů se s nimi drze zastavím někde v restauraci bez dětského koutku nebo na zahrádce a dopřeju jim zmrzlinu a sobě kávu. Občas, za hezkého počasí mám tak blbej nápad a procházku protáhnu co to jde a pak na té zahrádce utrácím peníze i za večeři, abych nemusela vařit. Někdy je má drzost hraniční a jdu s kamarádkou, děti se nebezpečně socializují a my máme možnost krafat nad domácí limonádou. Naštěstí jsem si vzala takovýho pitomce, co mi vnutil paní na úklid. Vážně si myslí, že uklízení po nocích nebo o víkendech je blbost. Prý máme trávit víc času spolu. Takže po návratu domů se nepředřu, to nezbytné šolíchání přežiju. Až na odpadky, s těmi se cestou do práce musí zapojit. Sice jsem se je snažila v tom našem pidi výtahu, kam se soukám s kočárem a druhým dítětem nosit na hlavě, ale moc mi to nejde. Abych se teda nebimbala od ničeho nikam, vymyslela jsem si 1x v týdnu Aj, a 1x chodím do práce. To teda nastoupí tchýně, aby se bába v důchodu nenudila. Nakonec jí to prý baví. Jo, ještě 2x na cvičení, taky s kamarádkou. Do práce bych se klidně blbá a hnusná vrátila, mám děti, stejně nemůžou čekat, že bych pracovala. Ale co kdyby mi ten můj pitomec utekl, s prdelí jako vrata, novýho ani v kavárně neklofnu.

Nevím, kde jsem udělala chybu, ti mí haranti nemají knoflík, zato mají i vlastní názor. Někdy jsou dokonce unavení a protivní na veřejnosti. Jen strach z vězení mi brání, abych je neutopila. A tak ty svý smrady nevychovaný stále vláčím mezi lidi. Jen občas je tajně plesknu po zadku nebo zařvu. Většinou se jim snažím vysvětlit, že se něco nesmí, nedělá a čekám, až to pochopí.

Ve výsledku, jsem na rozdíl od Vás, neskonale šťastná. Mateřskou jsem si užila, co to šlo. Neseděla jsem doma sama se špinavým hadrem a nezapškla jako vy. Opravdu doufám, že ze svých dětí vychovám nejen slušné, ale také šťastné bytosti, které se naučí s okolím komunikovat. Nejen nadávat. PA

+1/−2
12.1.2016 22:20

M92i31c28h44a70l 37M72i17l67l68e25r 9926732819832

k prispevku dole: jsou tu dve pani Novakove s odlisnymi nazory.

Jana Novakova a Jaroslava Novakova.

0/0
13.1.2016 2:56

V40e27r44o83n96i28k38a 22N28ě78m14e40č87k60o21v53á 6589950868464

Ano, máte pravdu. Všimla jsem si toho pozdě.

0/0
13.1.2016 9:40

K21l84á74r45a 77T88r51n19k71o12v22á 3134439644629

Tak jsem vás odhadla správně, práce se štítící osoba poučuje druhé. Jen aby se ty vaše šťastné bytosti v budoucnu uživili.

0/−1
13.1.2016 20:03

V25e14r40o37n68i63k18a 98N65ě66m95e83č55k56o25v66á 6959850448724

Ano paní Trnková,

přesně pro dámy jako jste vy, jsem příspěvek napsala. Je tam uvedeno jen to, jak věci chcete číst a jak si je vykládáte. Absolutně nevíte, co je v pozadí, nezdržujete se čtením mezi řádky. Hrozně jsem se u toho bavila a musím říct, že jste mne opět rozesmála.

Určitě by Vás nezajímalo, že jsem celou rodinu asi rok živila ze svých úspor, když manžel začal podnikat a potřeboval peníze na rozjezd. Proto si teď opravdu nepřipadám hanebně, když si z jeho peněz (ačkoli on říká, že jsou naše) dopřeju trochu svobody. Tím, že jsem upozadila sebe, mohl on růst. Jen nám prostě každý den hodně chyběl, máme ho s dětmi moc rádi. Teď se budu vracet do práce a je logicky trochu řada na něm.

Určitě nechcete číst, že jsem celý den byla s dětmi venku, nikoli v herně nebo kavárně, ale na výletě v lese, na kolech, na sportovištích. Jen aby byly na čerstvém vzduchu, jinak jsou bohužel hodně nemocné. Domácí práce + vaření na druhý den dělala po nocích, případně o víkendu, kdy mohl hlídat manžel. Tím se nám ty manželské chvilky téměř vytratily. Proto mi navrhl paní na úklid a já ji s vděkem přijala. 350,- fakt není katastrofa.

Ano, když byly dcerce 2 roky, vrátila jsem se na 1 den v týdnu do práce, zaměstnavatel mne požádal a já mu vyšla vstříc. Teď se mi to vrací, díky jeho doporučení, jsem získala mnohem lepší pozici a jako bonus zkrácený úvazek, pružnou pracovní dobu i home office. Babička si užila s malou spoustu výletů a já jí pokaždé byla za hlídání vděčná a poděkovala.

A ano, chodím cvičit. Vždycky jsem byla hezká ženská, po dětech jsem přibrala, ale nesmířila se s tím. Tak na sobě makám. Vy jste matrona? Stejně tak, jako pracuju na svých jazykových schopnostech, protože je v práci prostě potřebuju.

O své děti se nebojím, jsou to inteligentní lidé a vědí, že pracovat se musí. Neuvychovávám je pouze tresty, ale i domluvou. Sama jsem se jim za své chování musela i omluvit. A světe div se, pochopily, odpustily mi mé chyby a ještě se naučily omluvy používat.

0/0
13.1.2016 23:43

K55l52á98r15a 17T75r28n50k25o65v10á 3964329974949

Veroniko, jsem patrně tak dvakrát starší než vy. Ono v diskusi člověk čte tak akorát psané a skutečně nečte mezi řádky. Naše komunikace započala vaším politováním nade mnou a moji dcerou, to jste již zřejmě zapomněla. Já také nepíšu, že lituji vašeho manžela, že musí tvrdě pracovat a nemá čas na své děti, zatímco vy si jen užíváte po kavárnách. Z vašeho písemného projevu by se to dalo snadno odvodit. Nepíšu to proto, protože si to nemyslím a věřím, že to máte zařízené tak, aby vám rodina fungovala co nejlépe a abyste všichni byli co nejspokojenější.

Ani vy jste si pozorně nepřečetla to co píšu, dokonce přímo, ani není potřeba číst mezi řádky. Mezi tím jste mě napadla z rozumování, z potřeby předvést mou dokonalost, stačila jste politovat mou rodinu a útočit na naší spokojenost a také o nás nevíte zhola nic.

Z vlastní zkušenosti vím, že není důležitá doba, kterou dětem věnujete, ale to co do nich vložíte. Moje matka byla doma a starala se o nás tak jako vy se staráte o své děti. Můj otec byl skutečně zaneprázdněn jako málokdo, protože byl nesmírně pracovitý a měl navíc dvě rodiny a z nich pět dětí. Přesto, že je už 45 let po smrti, dodnes všichni žijeme z toho co do nás vložil a všichni shodně vzpomínáme na nejkrásnější dětství jako z pohádky. To jen proto, že nějak dokázal zintenzívnět naše pocity a zážitkem byla každá sebekratší komunikace s ním.

Já prostě svoji práci miluji nade vše a naučila jsem to i své potomky, tak jak mě to zase naučil můj tatínek a jeho to naučila moje babička, která živila celou rodinu a on ji nesmírně miloval po celý život. Vím, že to zní trochu přemrštěně, protože to v dnešní době, kdy se city moc nenosí, není zcela pochopitelné, ale věřte mi, že tomu tak je. Je to dlouhá rodinná tradice a píšu to jen proto, abychom ukončily náš trochu nesmyslný spor.

Slibuji vám, že když se potkáme v kavárně, mohou mě vaše děti zvrhnout kávu do klína a vyklopit zmrzlinu na hlavu.:-)

0/0
14.1.2016 1:00

V49e27r68o28n81i12k84a 19N77ě81m14e94č62k56o45v26á 6269970918174

Paní Trnková,

pokud to tedy vnímáte takto, musím s vámi souhlasit a omlouvám se. Nicméně, opravdu myslíte, že by někdo něco takového napsal s vážnou tváří? Co se týká dětí, jsem velice citlivá. Nemyslím teď své, myslím obecně. Mám je opravdu ráda a často mne mrzí, že jsem si vybrala jiný obor, než je péče o ně. Neskutečně mne rozlítilo spojení odložení firmy x 2 týdenní novorozenec.

Nikdy jsem nepohrdala prací, naopak. Proto držím doma pusu a krok, když vidím, jak se manžel dře pro naši budoucnost.

Souhlasím, že musíte do dětí něco vložit, ne jen stát vedle nich. A o to se snažím. Snažím se do nich vložit zážitky, touhu něco dokázat, radost ze sportování, slušné chování i soucit. Nejsem dokonalá a ani si na to nehraju. Často mám výčitky, že jsem mohla být lepší. Snažím se jim absenci táty alespoň částečně vynahradit.

Bohužel u těchto článků a diskuzí vidím rudě. Většina lidí paušalizuje a automaticky považuje každou mámu za podřadnou, která jen leze mezi ně, aby otravovala svými haranty. Ani nevíte, kolik ošklivých zkušeností mám. Pokaždé mne překvapí milá reakce, pomoc... Přitom já své děti do opravdových kaváren nevodím. Chodíme za odměnu na zmrzlinu. Pokud selže logistika a dojdou svačiny, tak i na jídlo do restaurace. Ale proč u toho často vidím nevraživé pohledy, když moje děti ještě ani nepíply, to nechápu.

Omlouvám se a mrzí mne, že jsem ve vás viděla jen další tvrdou ženu, která nebere ohledy a vidí jen svou práci.

Pokud se potkáme v kavárně, věřtě, že kávou politá nebudete a možná si budeme mít i co říct. Už jen proto, že city se v naší rodině nosí.

Takže můj předchozí příspěvek na druhé niti přehodnoťte nebo raději nečtěte :-)

0/0
14.1.2016 1:39

J72a14r34o30s92l44a66v82a 98N65o98v61á57k60o75v48á 6374671617697

Mě to teda trochu přijde jako "umělé téma". Uprchlíci už se přejedli, kramný je nepravomocně odsouzen, Zeman se docela krotí, žádná velká politická aféra... tak trochu okurková sezóna. Tak někdo nahodil téma, není o čem diskutovat a lidi se toho chytli jak psi. Nevím, jak moc žhavé téma to je ve skutečnosti, kolik kavárníků idnes ve své anketě oslovila, ale podle mě to zas tak horké nebude. Mě se opravdu nestalo, že bych v restauraci nebo kavárně narazila na nesnesitelně otravné dítě či na nesnesitelné rodiče, u nás je hodně restaurací s hracím koutkem, jsou tu ale i ty bez koutku, však si každý sám může zvolit, kam zajde a koneckonců, na blbce můžete narazit kdekoliv... ;-)

+4/0
12.1.2016 9:09

M69i42c30h33a12l 80M65i93l79l49e83r 9976392909322

R^

0/0
12.1.2016 9:20

A44n91e48ž34k47a 44J 11Ř19e22h82o52ř47o11v79á 8956878

A když rten blbec ssebou vláčí nevychované fakany, to je teprv lahůdka.

0/0
13.1.2016 12:53

P57a45v32e47l 39O83h11a27r22e78k 2725135594815

Já myslím, že jsem ten článek pochopil.

Poselstvím je sdělení, že nám chybí tolerance (...Lidé jiných ras to schytali jako první, což se dalo celkem čekat – i když tady skoro žádní nejsou). Už tahle věta je lež až na půdu. Nikdo nic neschytal a nikomu nevadí lidé jiných ras.

Pokus překroutit odpor vůči genocidnímu islámu v rasizmus je skryt v podtextu.

Je to zase klasicá "Pražská kavárna" Když po obchodě lítaj děti a chovají se jako dobytek tak jste málo tolerantní, když vám vadí křik v kavárně, tak jste málo tolerantní. Když vám vadí kouř v restauraci, tak to je jiná, na to uděláme zákon.

Nevadí mě děti ani v kavárně ani nikde jnde. Vadí mě rodiče co své děti nechají obtěžovat ostatní (kdekoli) a vadí mě novináři co používají debatu o kavárnách k propagandě.

+7/0
12.1.2016 8:55

P10a31v65e38l 40O56h88a42r24e34k 2675335184505

Krásně to vysihla paní MaláR^

+1/−1
12.1.2016 8:58

F58r42a63n23t83i61š35e61k 17M52ü91l60l90e30r 2223672719978

Jak jinak vychovat budoucího kavárenského povaleče, než jej od malička brát do kavárny?

0/−3
12.1.2016 8:40
Foto

O59n39d81ř31e80j 72J49a49v98ů25r30e97k 6798164746

Takže radši do pravý vesnický knajpy říkáte?

0/0
12.1.2016 9:56

I59v67a78n24a 58I28v97a56n48o23v22á 9462797645671

Vystiženo přesně,chybí nám tolerance....!!

+3/−1
12.1.2016 8:36

O29t56t61o 68P73e77t67e37r60k90a 4733441615208

Jediné smysluplné řešení je mít nekuřáckou kavárnu bez dětského koutku, nekuřáckou s dětským koutkem a kuřáckou kavárnu. A každý ať si svobodně vybere, co je mu po chuti:-)

+5/0
12.1.2016 8:28

A40n19n72a 84T84v41a61r43ů53ž23k78o60v82á 4431176675368

Už si nevynerete. Kouření všude zakázáno!

0/0
14.1.2016 7:50

M69a83r40e94k 73M45a20r41t96i90n 8409284336840

Nevím jak ostatní, ale setkal jsem se s obojím. Jak s dětmi, kteří si v klidu hrály a když se rozdivočely, tak šla matka situraci nějakým způsobem řešit. Bohužel také setkal s dětmi, které byly opravdu rozdivočelé vztekem. A když matku upozornila obsluha i návštěvníci, tak vždy odsekla, že nebude omezovat zdravý vývoj dítěte. Takže: Je to o matkách samotných, ne o dětech.

+13/0
12.1.2016 8:13

T83o45m45á17š 14S48y60s 2934339160853

A není to jedno? Většinou jsou dveře podobných podniků opatřeny značkami, že sem se nesmí se psi, zbraněmi, dětmi. Ať si každý vybere. Já například nechodím tam, kde se kouří, ostatní (psi a děti) mi nevadí. V zakouřené putyce mě nikdo neuvidí, mám možnost si vybrat. Celé téma je o ničem.

+1/0
12.1.2016 7:46

T13o48m88á22š 94S34y29s 2914639140593

fuj: se psy

0/−1
12.1.2016 7:46

J31a25r65m73i62l52a 87V49a31v25r29o37c94h25o46v35á 8138285746740

?8-o?

0/0
12.1.2016 7:32

T60i34n18a 70M95a30l29á 5119655203354

Ano, alé děti jsou roztomilé a je s nimi legrace, ovšem musí to být děti, které se setkaly s výchovou. Nikoli egoističtí spratci, kteří jsou z domova zvyklí poroučet a vše se točí výhradně kolem, nich. Maminky si totiž dle názoru "výchova nevýchovou" (mimochodem, ve světě je již tento směr passé) vytvoří podobného drobečka a pak neví, co s tím. Proto se spojí s kamarádkou, která je na tom stejně a chodí si vyměňovat "rozumy" po kavárnách. A svá nepodařená (výchovně) dítka tahají s sebou, aby si ostatní také užili.

Co si budeme zastírat, kavárna není hřiště - ovšem mrňous má spoustu energie, tak proč by jí vybíjel při pobíhání venku, když může ječet a lítat o kavárně. A maminky si stěžují na to, jak málo peněz mají na mateřské, jak díky tomu nemohou mít více nž jedno díťátko. Ono to není díky penězům, ale díky tomu, že dnešní matinky si do čtyřiceti připadají jako poupátka nepolíbená životem. Nevědí si rady samy se sebou (rozvody a rozchody rodin), práci doma jim genderové pracovnice vysvětluji jako jjejich potupu, tak trajdají od ničeho k ničemu. Chtěla bych vidět, zda taková pravidelně posedávající matička má doma uvařeno, uklizeno, vypráno a vyžehleno.

Ovšem proč by praly či vařily. Mají přece partnera, ten se má zapojit d práce v domácnosti, neb matička těžce po kavárnách vláčí dítko, takže je těžce unavená. Vychovala jsem sama 4 děti - vystudovaly, mají již samy své děti, ale ani dcera, ani snachy se s dětmi po kavárnách nevláčí - proto mi podobné "kavárenské matky" připadají směšné a zbytečné! Místo toho, aby si s dětmi a doma udělaly pořádek, shánějí se po drbech a leností nevědí, kam dál!

+21/−3
12.1.2016 7:18

J68a79k33u23b 30K50a40m85i17n15s82k83y 9708826200933

prijde mi, ze to zenete do extremu. Verim, ze takovi lide, jak je popisujete, skutecne jsou. Nepripada mi ale, ze je jich nejak moc. Alespon ja je nepotkavam. Mozna mam stesti.

+3/0
12.1.2016 7:38

P95e57t98r26a 72H88e38l98i96k16a94r76o42v33a 9858824217884

No to máte - paní to popsala sice ostře, ale na jistou skupinu velmi výstižně!

+3/0
12.1.2016 8:14

M59i57c70h11a26l 83M72i42l66l68e76r 9496472879842

"Chtěla bych vidět, zda taková pravidelně posedávající matička má doma uvařeno, uklizeno, vypráno a vyžehleno." Tyhle predstirave "starostlive", ale ve skutecnosti vlezle baby ja primo milujii!!Rv

Pripominaji vyroky starych Blazkovych a podobnych pavlacovych a "frontovych" bojovnic.

Co je komu do toho co ma kdo doma? NIC!! Lautr nic. Co je doma, to je doma, nikomu mimo rodinu do toho nic neni a zadna stara Blazkova nema pravo do toho strkat nos. Nikde neni psano, ze zenska nesmi vyjit z domu, natoz - o hruzo! shock - horror! zaskocit si na kafe, dokud nema vyprano, vyzehleno, uvareno jak podle Pohlreicha a byt tak vypulirovany, ze se vecere bude jist z kuchynske podlahy.

Na druhou stranu co verejnost ma pravo posuzovat, je vystupovani cloveka na verejnosti. Doma uklizeno nebo ne, nema zadnou souvislost s tim, jestli se deti chovaji slusne anebo jako zver. Znam rodiny, ktere maji doma ****** a pritom jejich deti jsou slusne vychovane a nedelaji problemy. Zazil jsem i takove, ktere maji domek vypulirovany, mama vzorna hospodyne, ale pro same pulirovani a bydlenkovani nema cas deti usmernit, s predvidatelnymi vysledky kdyz jdou ven.

+3/−2
12.1.2016 9:20

V35e32r53o66n92i61k79a 50N34ě26m24e55č62k53o83v29á 6989720818324

Ano paní Malá, i Vám bych odpověděla stejně jako paní Novákové.

Strašná matka i žena jsem....

0/0
12.1.2016 22:27

P62a32v94e41l 24S53t40a31r69ý 2314561689169

Smysl celé té debaty s dětmi v kavárnách mi uniká. Jsou to soukromé podniky a je na majiteli, pro koho si je uzpůsobí. Když necílí na matky s dětmi, je logické, že nebude mít v podniku dětský koutek. Čas ukáže, jestli to byl dobrý nápad. Nářek maminek, že s dětmi nemají kam jít, nechápu. Pokud je opravdu taková spousta matek s dětmi, co by rády chodily se svými ratolestmi na kávu, určitě vznikne dřív nebo později podnik, který jim vyjde vstříc, tak významnou skupinu zákazníků by přece kavárníci dlouho nemohli ignorovat. Nebo proč si nějaký takový podnik neotevřou samy? Ono je asi nadávání na netolerantní kavárníky jednodušší. Bohužel neexistuje žádné právo na kavárnu s dětským koutkem. Já bych chtěl třeba v kavárně obsluhu nahoře bez a taky neřvu, že v mém okolí žádná není. Tohle si trh vyřeší sám, ty řeči okolo jsou zbytečné.

+6/0
12.1.2016 3:27

M91o16n10i42k25a 27R36o78l16l46o84v11á 5383202886825

Mně hlavně uniká smysl toho,drepet s dítětem v kavárně. Asi jsem divná,nemoderní matka,ale já chodila do zoo,na výlety,ale ne do kaváren a OC.Ano,taky jsme na výletě zašli do hospody,najíst,napít a pryč,ne tam sedět půl dne a hlavně syn seděl na zadku a nikoho neotravoval ani jecenim,ani litanim.Nechapu matky,co berou do OC odrazedla,koloběžky a děti se chovají jako na hřišti.Prostě kult matky a dítěte a když se ozvu,jako třeba,když mi holčička v tramvaji slapala po sukni botama od bahna,nebo chlapeček drncal kolečkem do kotníku a ještě provokativně cumel,asi kolik ještě vydrzim,tak jsem stará......., ať se ne......do výchovy atd.Smutné. Aby dítě cca 8-10 let pustilo sednout staršího také nehrozí.Naštěstí i teď pořád existují normální matky,ale kvapem ubývají. Z dětí vyrostou nepouzitelni jedinci,kteří budou mít problém ve škole,tam ještě může matka plkat,ale až budou v práci,tak šéf se s nima mazat nebude.Vždy mě mile překvapí,když potkam normální matku s normálním dítětem.

+10/−1
12.1.2016 5:22

J49a77k75u65b 64K31a13m37i22n52s48k31y 9588806120683

A mne vzdy mile prekvapi, kdyz potkam mileho seniora, ktery podekuje, kdyz mu uvolnim misto, ktery ochotne uhne se svym vozikem blokujicim v obchode celou ulicku, kdyz ho slusne pozadam atd. Co z toho plyne? Nic. Neodvazoval bych se na zaklade sve subjektivni zkusenosti zobecnit vlastnosti cele skupiny. Proste mi prijde, ze to moc hrotite a hledate problem, kde neni.

+3/−1
12.1.2016 7:43

J55a48r69o46s82l86a82v54a 54N53o56v84á20k39o85v43á 6504471297537

Paní Rollová, já s dětmi chodím do zoo, občas na hřiště, ale hlavně do lesa, k rybníku,různě do přírody, ale světe div se, občas s nimi zajdu i do restaurace nebo na kávu a ano, i do obchodního centra je jednou za čtvrt roku vezmu sebou. Z vašeho příspěvku se ale cítím, jako bych automaticky tím, že občas zajdu na kávu, byla špatnou matkou a povalečkou... :-/

+1/−2
12.1.2016 9:21

M80o13n51i69k12a 72R29o72l77l14o30v34á 5433252556885

A když jednou za čtvrt roku jdete s detma do kavárny,hospody,tak tam jste půl dne a do OC jim berete koloběžky?

0/−1
12.1.2016 10:22

J49a51r10o62s93l30a20v21a 74N27o27v81á66k15o79v20á 6604581877527

Samozřejmě, že ne, ale když tam děti vydrží dvě hodiny, tak jsem tam klidně dvě hodiny, když vidím, že je to tam nebaví a zlobily by, tak se seberu a jdeme pryč. Ale vadí mi to sumarizování, že děti prostě za každou cenu do restaurací nepatří, a vzít je tam může jedině nějaká "minda"

+1/−1
12.1.2016 10:41

M96o98n44i19k66a 20R75o50l32l31o50v93á 5823952936985

Tak pokud vy se nechovate jako minda,tak proč reagujete?Myslím,že z toho co jsem psala je dostatečně jasné,nikomu nevadí nikde vychovane dítě,vadí matky co tráví dny s detma po kavárnách,hospodách a ještě vyžadují ohledy.

+1/0
12.1.2016 10:53

K47l66á59r59a 91T40r94n84k55o46v15á 3724339204739

Já občas taky reaguju obecně. Slušně vychované děti mi samozřejmě nevadí nikde, i když do zařízení které se druhdy nazývalo kavárna a mělo svá specifika, mně děti opravdu moc nepasují.

0/0
13.1.2016 20:07





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.