Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Odpůrci Barnevernu se šikují po celém světě, odebral dalších pět dětí

Norsko, USA, Dánsko ale i Kanada či Rusko. Odpůrci norského sociálního úřadu Barnevern po celém světě se rozhodli sérií protestů dát najevo, co si o praktikách této služby myslí. Podnětem byl další případ z loňského listopadu, kdy norské úřady zabavily pět dětí z norsko-rumunské rodiny Bodnariových. Jako první se lidé sešli v Oslu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V43a29c82l85a46v 92V31a24v22r21a 3447624515817

V totalitních zemích bez demokracie je možné cokoliv. To se v nejsvobodnější zemi na světě v USA nemůže stát. Vyloučeno. Rodina je posvátný svazek pro všechny americké soudy.

0/0
10.3.2016 15:21

M82a91r37t30i13n 21K39u86č51e93r85a 8579219279602

Odebírání dětí v Norsku rodičům jiné národnosti, mluvících jiným jazykem, a jejich téměř násilné umísťování do rodin norských pěstounů bez možnosti kontaktů rodiči skutečně značně připomíná praxi nacistů za druhé světové války.

Jelikož mezinárodní tlak na Norsko aby problém řešilo je bez efektu.

Je na čase začít problém řešit jinak.

Neměl by být problém identifikovat norské firmy a jejich výrobky, a přestat je kupovat. Pokud se k tomu připojí dostatečný počet lidí a firem, tak ekonomický bude po čase znát a donutí norskou vládu aby problém přestala ignorovat a řešila ho!!

0/0
16.1.2016 1:34

J58a59n88a 86K85o10l68l88o80v98á 1676207658936

Me prekvapuje, ze jen zridka berou deti muslimum. A pestoun pak musi byt opet muslim. Maji na to dokonce specialni organizaci. Ze jim tak vadi silne verici krestane.

+5/0
6.1.2016 16:48

S72t76a59n83i31s79l54a10v 78V56o76l87e98m88a81n 7134637635606

Protoze krestanstvi je v evrope nezadouci. Vyznava osobni odpovednost cloveka za svuj zivot a to je pro evropske multikulti experimentatory nezadouci. Ti chteji mit k ovladani tupou masi sedych prumernych ovci zavisejicich existencne na statu. Bily samostatny nezavisly heterosexualni krestan vyznavajici tradicni hodnoty je naprosto nezadouci

0/0
16.1.2016 16:56

L30u45k10á73š 92M41a58r59e83d43a 6661764367788

Norsko, z jakejchze fondu jsou dotovany slunickove organizace typu HateFree?

+3/0
6.1.2016 12:36

V44e86r16o53n90i10k80a 20Š84k16v12á39r58o89v60á 5171940456806

Zde je ruský dokument o odebírní dětí v Norsku, má české titulky:

http://extrastory.cz/otresny-rusky-dokument-ukazuje-jak-norsko-krade-deti-z-rodin.html

+3/−1
6.1.2016 11:44

D74a58v19i10d 15R62y45c39h49e15t48s46k86ý 9366811200870

Hlídal bych hlavně domácí frontu před jistou bolševickou ministryní

"Ministerstvo práce a sociálních věcí má ale jiný názor a dokonce se chce právě v norským Barnevernetem inspirovat. Ba co víc, norští experti radí českým úředníkům, píše Týden. Podle týdeníku provádí školení, kde české úředníky seznamují se systémem norské sociálky. Kromě toho se ale mají Norové podílet i na věcném záměru a paragrafovém znění zákona. Ministryně práce a sociálních věcí Michaela Marksová však na spolupráci nevidí nic špatného." (17. 6. 2015) ;-€

+8/−1
6.1.2016 9:57

L58a38d32i11s74l20a59v 92K71o62l82a68č97k75o47v31s94k60ý 5293341859111

Pokud vzali tříměsíční dítě, tak je to opravdu zločin. To dítě poškodí na celý život. Nicméně Norové nám jedou dál a dal.

+11/−1
6.1.2016 8:03

J89a55n70a 40T15o46u69š25o13v76a 8787724585659

Myslíte, že když se novorozenec poté kojenec zavře na několik měsíců do ústavu, že to dítě poškodí na celý život? Myslíte, že je to zločin? V ČR se to děje dnes a denně a jsme jediná Evropská země...

+2/−21
6.1.2016 8:25

L22a78d10i47s59l16a43v 10K61o69l51a38č10k24o90v74s61k85ý 5123561489761

Uprimne. Matka chybí novorozenci. Někdy nevyhnutelne, ale krajní prostredek

+3/−1
6.1.2016 8:34

J40a43n15a 23T33o56u58š16o89v34a 8277804185259

Ano, ale matka se dá nahradit jinou blízkou osobou, což v ústavu nelze dosáhnout ani kdyby stokrát chtěli.

Vyhnou se tomu dá, jen v naší republice je to nějak těžké (na Slovensku to jde už 10 let).

Já jen, že mluvíte o zločinu a poškození dítěte na celý život, ale pokud je to "přání" matky a úředníků v ČR, tak to až tak společnosti nevadí. Bohužel o děti až tak nejde...

+2/−13
6.1.2016 8:47

O60t81t74o 78H67a88l92í10ř 9883757458546

Ano, to jsou typicky třeba lidé, kteří děti v Norsku vychovávají "na kšeft". Krásně bylo vidět jejich péči o zájmy dětí u sourozenců Michalákových - pěstouni nechali sourozence rozdělit, protože spolu zlobili... V tomhle případě je zarážející, že okamžitě rozdělili sourozence do 3 pěstounských rodin na základě hlášení, že rodina je věřící...co k tomu dodat víc?

+8/0
6.1.2016 12:00

I33v37o 25N91e70u11m27a45n48n 8657424

A co kdyby to dítě odebrali Vám ???

+6/−1
6.1.2016 8:50

J45a82n86a 50T55o79u26š20o28v16a 8757244795209

Na co se ptáte? Jestli bych chtěla mít 100% jistotu, že mi nikdo neodebere dítě, tak klidně nechat trpět jiné děti v jiných rodinách?

0/−7
6.1.2016 9:00

O32t88t58o 82H39a54l39í76ř 9773327318896

Vy asi nemáte děti, že?;-)Nepochopím, jak by opravdová matka s rozvinutým mateřským pudem mohla něco takového napsat.

+6/−1
6.1.2016 12:12

J96a63n25a 63T72o76u93š48o38v95a 8797484475309

Já nechápu tolik lidí a jejich myšlení a hlavně mít potřebu pořád oponenta osobně soudit, přesto jich tu je ;-)

Asi mate pocit, že na světě nejsou lidé, kteří ubližují svým blízkým, bohužel jsou...

+1/−1
6.1.2016 12:34

O71t64t26o 48H57a23l45í80ř 9473217688626

Máte tedy děti? Protože z vašeho přechozího vyjádření plyne, ať vám je klidně odeberou, jen když nebudou trpět jiné děti v jiných rodinách. Tohle by normální matka prostě nenapsala -naprostá absence mateřského citu. O tom, že existují lidé, kteří ubližují svým blízkým, něco vím z bývalé praxe, ale taky tím, že rodinám a dětem dokážou hodně ublížit i úřady necitlivým zacházením, což se v případě Barnevernetu děje jak na běžícím pásu.

+4/0
6.1.2016 13:13

O18t21t13o 67H14a63l29í64ř 9823617948646

"ale taky vím" tam mělo být - nikoli "tím"

+2/0
6.1.2016 13:19

J42a97n29a 40T81o35u18š20o44v19a 8817734595399

Vy jste se neptal, vy jste tvrdil s otazníkem. Ano mám děti a určitě je bude zajimat váš názor na to jaká jsem matka.

Prostě jen na rozdil od vas chápu, že je ospod potřeba...a je potřeba chránit děti i třeba proti své rodině, pokud mu ubližuje

+1/−2
6.1.2016 13:42

J74a17r54o25s25l13a93v20a 67K82a45n69i90o26k28o81v46á 7202699612157

"pokud mu ubližuje" .... prokazatelně, nezávisle kontrolovatelné !

O tomto to je !

+5/−1
6.1.2016 13:46

O58t93t14o 98H21a13l57í27ř 9983397388176

Tady je řeč o konkrétním případu a vy píšete věci, které jsou zcela mimo mísu. Možná byste se více měla zajímat o konkrétní praktiky Barnevernetu, než něco plácnete - zkuste se třeba podívat výše do diskuze, kde tuším p. Kanioková cituje jiný případ, ale informací najdete i na netu dost. Nevím, zda tušíte, že tato organizace už byla opakovaně přistižena při lžích ve svůj prospěch (nikoli ve prospěch dětí) dokonce při falšování podkladů? S českým OSPODem to nemá nic společného, ten by v drtivé většině obdobných případů rozhodl opačně.

+4/0
6.1.2016 14:22

E74v88ž21e19n 67P45o90l69á32k 3408468931213

V ČR o tom ovšem musí rozhodnout soud a jsou třeba důkazy, v Norsku nikoli.

+5/−1
6.1.2016 10:10

J44a91n90a 62T71o71u13š97o33v25a 8237494255149

I v ČR je tzv. předběžné opatření bud rychlé do 24hod nebo pomalé do 7 dní...pokud je dítě v ohrožení, nejdříve se rozhodne (soud na návrh ospod) a až pak se řeší důkazy a obvinění a odsuzování.

Ovšem zde jsme řešili zda a co poškozuje dítě na celý život.

Ale já chápu, že vám nejde o děti, ale o rodiče. Naštěstí zákony jsou nastaveny jinak...

0/−5
6.1.2016 10:47

O10t45t91o 67H53a17l61í25ř 9363177718786

Aha, takže rodiče nemají právo vychovávat vlastní děti a stát jim podle vás "dle skvělých zákonů" může děti z malicherných příčin odebrat? Pokud to myslíte vážně, tak máte zjevně sociální cítění řeznického psa.

+6/0
6.1.2016 12:11

J73a77n90a 82T28o56u20š87o76v20a 8667634365669

Můžete napsat něco k tématu nebo vám stačí soudit někoho přes počítač?

Nepsala jsem nic o malichernych příčinách, ale o předběžném opatření o zákonech, které platí..a co poškozuje děti ve vývoji...

0/−1
6.1.2016 12:30

O35t19t51o 72H96a68l51í41ř 9903337398716

Svými vlastními projevy se tu prezentujete sama. Proč vás za ně nesoudit, když píšete asociální kraviny. Nicméně na mé dotazy k tématu jste odpovědět nedokázala. Když nedokážete diskutovat, tak se neschovávejte za tak ubohé výmluvy.

+2/0
6.1.2016 13:15

J91a86n58a 28T65o82u89š92o96v34a 8177504965669

Vy mě nesoudite za názor o předběžném opatření a zákonech, ale řešíte jaké mám sociální cítění a jaká jsem matka. Tak si to přečtěte ještě jednou.

0/−1
6.1.2016 13:26

J39a37r36o89s78l37a40v85a 80K52a73n62i20o12k36o41v86á 7662529552647

Nezlobte se, ale vy se na diskuzích k Branevernu stavíte do pozice "nezávislé" osoby... a máte pocit, že ti kdo se staví na opačnou stranu nemají pravdu. Díváte se na to jen svým úhlem pohledu, a všichni, kdo s vámi nesouhlasí, věříte, že nemají pravdu. O tom svědčí i váš blog.

Já nemám snahu o konfrontaci, ale se svou vlastní zkušeností, co dokážou sociální pracovníci způsobit, nemůžu s vámi souhlasit. Nikdy jsem byrokratům nevěřila, ale to, co jsem si zažila, je naprostý hnus ve svých následcích. Vy nejspíš máte se sociálkou jen ty nejlepší zkušenosti, a proto se stavíte na stranu jejích obhájců. A v tom je ten problém. Škoda, že nemám na vás kontakt, abych vám svou šílenou zkušenost mohla popsat, abyste viděla, že i lidi na sociálce mohou ublížit. A je jedno, jestli ze zlé či "dobré" vůle.

A o to v těchto diskuzích o Branevertu jde. O možnost se bránit, o skutečně nezávislé kontrole případu. O možnosti zjistit zpětně, v čem je zádrhel a o nápravu.. U Branevertu to, bohužel, nejde, je státem ve státě. Ono to totiž nejde ani u nás..

Jde o umění vnímat problém ze všech možných stran.. Ne jen ze strany pěstounů.. či instituce.. přála bych vám dožit se toho šíleného pocitu bezmoci..

+3/0
6.1.2016 14:16

J33a38n58a 53T82o73u43š69o10v12a 8117754405399

"Děkuji" za přání, já bych to nikomu nepřála.

Nestavim se do pozice nezávisle pozice.

Reaguji na to co kdo píše, nevyjadřuji se ke konkrétním případům.

Reaguji na názory co je zločin a jak se rozdělují sourozenci a jak je dětem dobře jedině ve své rodině a dokud není někdo odsouzen může si dělat co chce...

0/−1
6.1.2016 15:34

J24a15r10o54s12l41a16v15a 16K54a12n72i87o66k64o46v49á 7962509112157

Nezlobte se, ale stavíte se někam- bohužel na stranu Branevernu, i když si to zjevně sama nemyslíte. Ale stačí se podívat na váš blog. Znáte zřejmě dobře paragrafy a na nich stavíte svůj postoj. "Proti Michlákovský". Jako paní Elšíková. Nemáte nejmenší snahu vnímat bezmocnost těch, kteří se dostanou do soukolí "nekritizovatelné" instituce.

Paragrafy jsou jedno, ale jednání jednotlivců v kauzách je druhá strana problému. A jedinec je mnohdy prakticky bezmocný, když si lidi z instituce, ať už z neochoty přiznat svou vinu, či naprosté zákonné nenapadnutelnosti, nebo z prosté blbosti, přisvědčují zaujatí "pro svou skupinu"

Opravdu bych vám přála jednou alespoň trošičku zažít pocit bezmoci, abyste věděla, jak to je, když ne vlastní vinou, nebo alespoň ne tak "zásadní", se dostanete do soukolí takové nestoudnosti.

+4/0
6.1.2016 16:39

J97a77n45a 94T63o96u26š79o50v72a 8867794715219

Vždyť píšu, že se nestavim do nezaujate pozice, ale ani na stranu Barnevernu...Stavím se na stranu děti...Bohužel do toho teď víc vidím....

Mě se velmi nelíbí jak je tato kauza prezentována a jaký může mit dopad na děti u nás, o které je potřeba se postarat a ty byly, jsou a budou. U nás se děti zavírají do ústavů, úplně malinké a čeká se a čeká....i třeba rok trvá než soudy rozhodnou a tomu dítěte běží čas velmi rychle, jak všichni zdejší rodiče určitě vědí

Sledovala jsem už případ Borovych a přála ji získat děti...

Ale to co rozpoutalo mezi politiky, kteří rozhodují je špatné pro opuštěné děti

0/−1
6.1.2016 17:02

O36t86t21o 50H24a57l28í32ř 9143517208846

Já vás soudím za poslední větu vašeho prvního příspěvku v tomto vlákně. Víc už nebudu dodávat, protože v prvním a třetím odstavci velmi dobře vystihla p. Kanioková o příspěvek níže, kde je u vás problém. Mimochodem, před lety jsem pracoval právě v tomto oboru a viděl jsem spoustu velmi různorodých případů péče o dítě, právě proto je pro mne tak šokující postup Barnevernetu.

+2/0
6.1.2016 14:29

O76t14t63o 61H13a34l38í34ř 9263367638596

V diskuzi o konkrétním případu s malichernými důvodu obhajujete odebírání dětí. Tak buď jste nepochopila souvislosti, nebo si protiřečíte.

+2/0
6.1.2016 13:18

J47a43n89a 34T64o25u91š54o59v56a 8867744735939

Toto není o konkrétním případu, ale o demonstraci.

K případům se nevyjadřuji, protože o nich nic nevím a ani se nesnažil tvářit, že ano.

Vyjadřují se k příspěvkům, kde se píše o zločinech a rozdělování apod. Píší o tom o čem vím....

Hlavně se v diskuzi nemusím shazovat osobními útoky na někoho koho neznám. ;-)

Mnch. jsem také pěstounska, jen aby bylo jasno, co jste vy, mě už nezajímá...

0/−2
6.1.2016 13:34

O98t32t61o 12H79a67l73í67ř 9323367288696

Je to o konkrétním případu pěti podivně odebraných dětí a o demonstraci proti takovým praktikám. Musíte číst pozorně. Váš druhý a třetí odstavec si přímo protiřečí. Aha, pěstounka, tak už chápu, proč byste se tak snadno vzdávala dětí.;-)

+3/0
6.1.2016 14:36

J31a74n14a 33T55o97u83š47o50v62a 8697744685249

Je zajímavé, že kritizujete podle vás malicherné důvody a sám se tady stavíte do pozice soudce, který ví co a jak mám a to jste mě ani neviděl natož něco věděl

0/−1
6.1.2016 14:45

O77t37t75o 21H62a50l76í59ř 9383367758536

Vašim vývodům teď už vůbec nerozumím. Vy se vyhýbáte diskuzi tam, kde jste napsala podle mne nesmysly, navíc v jedné větě napíšete, že konkrétní případ neznáte a pak napíšete, že se vyjadřujete ke zločinům a rozdělování, protože o tom něco víte.To už je naprosto z cesty a te ́d už na to raději nereagujete.Ještě před chvílí jste tady soudila vy a vysvětlovala nám, že práva rodičů jsou podle vás menší než práva dětí a najednou jsem podle vás soudce já. Kdybyste aspoň pořádně četla, na co reagujete...

+2/0
6.1.2016 14:59

J55a85n22a 17T51o67u65š18o96v46a 8227644225639

Já psala reakci na reakci, ne vlastní vlákno, do které jste se navezl. Tím, že píšu že jsou zákony na ochranu dětí soudím? Čtete to co já nepíšu v tom bude ten problém

0/−2
6.1.2016 15:23

O66t10t53o 46H62a86l43í65ř 9893467908206

Jen popíráte práva rodičů na úkor práv dětí, která používáte jako zaklínadlo, automaticky ve vašich vývodech je každý rodič zločincem, který jen ubližuje dětem. Proto je třeba rodičům děti odebírat, aby byly šťastné u cizích lidí. Chápu tyto vaše názory, protože jste na nich jako pěstoun ekonomicky závislá. Schvalujete křivdy kvůli pofidérní obecné ideji, která v tomto konkrétním případě stejně jako v řadě jiných nebyla naplněna. K žádnému týrání nedošlo, přesto jsou děti nabídnuty k adopci, ještě dříve než je pravomocně rozhodnuto o rodičovských právech. K tomu je třeba sourozence ještě rozdělit, aby se zpřetrhaly jakékoli dosud existující rodinné vazby. Připomíná mi ro nacistickou převýchovu českých dětí na budoucí árijce za 2. světové války. Velmi podobný přístup.

+3/0
6.1.2016 17:02

J72a76n91a 71T46o76u57š12o51v97a 8347424215119

Vaše logické výklady jsou opravdu "úžasné". Já jsem pěstounska pro děti, které nechaly jejich matky v porodnici a jejich tolik, že pěstounu je pořád málo. Snažíme se jim vylepšit start do života, který jim někdo nedopřál.Aby nezažily citovou deprivaci, když už zažily největší ztrátu a trpí třeba absitenčnimi příznaky, než si ho vezme vlastní babička, která se necítí na novorozence. O té mluvil už Matejcek v 60letech, ale my máme ústavy pořád, kde berou všichni také plat, že by tam byly děti kvůli zaměstnancům? O mou výdělečnost se nestarejte, práci jsem měla vždy a vždy se týkala děti a vždy byla placená a najdu i po skončení pěstounstvi...

0/−1
6.1.2016 17:18

J19a60r26o40s24l21a98v97a 83K76a15n91i72o87k20o89v95á 7752269402937

Ne, vy prostě argumentujete zákony, ale pomíjíte lidský faktor, který z maličkosti dokáže vytvořit šílenost, na úkor lidských bytostí. Je na 95% jisté, že p. Michalákové bylo ublíženo, ale vy tvrdošíjně hájíte zákony, ne člověčí osud. Mě jste dostala svou kritikou paní Chalánkové, o které vím, že se snaží případ pojmout co nejvíc "dle chyb prováděných institucí" a jistě si k tomu hledá solidní informace z právního prostředí. K čemuž má jako senátorka jistě lepší podmínky než běžný diskutér. Navíc jsem s ní na toto téma diskutovala osobně. Rovněž znám osobně pana Hasenkopfa a vím až moc dobře, jaký to je fanatický odpůrce jakéhokoliv křivení faktů, natož nějakých bočních cestiček.

Vy se ale stavíte na stranu těch, kdo p. Michalákovou dehonestují, podezírají a ...

+1/0
6.1.2016 16:54

J87a25n35a 98T44o17u20š22o67v74a 8207344605779

Chalankova je poslankyně, chodím na sociální výbor, takže její názory na pěstouny znám a bohužel i její názor proč mají být děti, miminka v ústavu, velmi si notuje s ksčm...I s panem Hasenkopfem jsem osobně mluvila a i on zastává názor, že je ústav v pořádku...S tím opravdu nesouhlasím jako spousta odborníků na dětský vývoj....

Pokud bych ty politiky neslyšela osobně, nevěřila bych že byl rok 2015 a ne minulé století...

Jde mi o ty děti, kterým je možné pomoct a dát jim co potřebují a netvdrit, že jim tam nic nechybí a je nutné je hlavně vyšetřit. Vždyť i v nemocnicích je s dětmi rodič, ne pro neschopnost personálu, ale pro to dítě.

0/−1
6.1.2016 18:14

J81a48r58o31s79l21a73v92a 25K65a54n14i68o90k60o12v58á 7262799162307

Problém bude nejspíš v tom, že berete jen to krajní řešení. Buď a nebo. Každičký případ je hodně jiný v různých aspektech. Nejsem proti pěstounům, ale nejsem ani proti ústavům. V tom bude mezi námi ten rozdíl. Je mi 70 a zkušeností mám až běda. Proto neuznávám černobílé vidění, řešení. Někde může být přijatelnější jedno, jinde druhé..

Našla jsem si i blog p. Wunderlichové, i ta vnímá vše jen ze svých kladných zkušeností s Norskem, když tam žije. A odmítá vídět, že není jeden Barnevern, ale 468 Barnevernu, které se významně liší kvalitou práce. Takže 468 zařízení, a v každém z nich nějaký počet zaměstnanců - plus každý z nich se svou vlastní mírou zaujetí, i často s trošku jinými prioritami. Tudíž víra, která při slovu Branevern vidí vše jen a jen kladně, je zcestná. A hájit to za KAŽDOU cenu nepovažuji za fér jednání. Tedy nikoliv jen u Br., ale u každého oboru lidské činnosti. A proto se veeelmi obávám, že u nás to dopadne podobně, že se ústavy komplet zruší, zodpovědnost bude decentralizovaná, a pak bude snazší nedohlédnout na problém někde v Horní Dolní. Sociální sféra je hodně citlivá záležitost, a ublížit někomu je velmi snadné. Dokud to nebude na úrovni, že naprosto každý krok v daném problému nebude prokazatelný, nezávisle, z různých stran, chyby nebudou dokazatelné, pak.. důvěra nic moc..

Víte, já ve vás vidím určitou lidskou skupinu, kterou nazývám pravdoláskovníci. Z této strany znám spoustu faulů, protože tam často chybí logika, protože "humanismus". Neschopnost dohlédnout VŠECHNY důsledky, rizika. Neochota vidět problém i z pozice druhé strany. Zato jen a jen z té své. p Elšíková v tomto předvedla naprostou neschopnost. Ve své zaujatosti všechny, kdo věc nevidí stejně jako ona, dehonestuje. Neférově. Přece to, že jste dobré pečovatelky, vás několik nečiní odborníky na to, že p. Michaláková je špatná matka. Nebo manželka. Elšíková se pustila až fanaticky do boje, že Michaláková je špatná ženská, a odebrání jí dětí si zaslouží. To tak nefér postoj

+2/0
6.1.2016 19:35

J45a90n41a 79T13o87u85š25o12v93a 8667214205379

Problém je že já řeším kam má dítko jit, když se rozhodně, že je to potřeba.

O faulech vaší skupiny si můžete přečíst tady i kdekoliv jinde. Ja nikoho nenapadam, neřešim, jestli je rodič a jaký je rodič a co dělá za práci a jestli se může či nemůže vyjadřovat. Já jsem o p.M.nikde neřekla, jaká je matka a nemám nic společného s p. Eliškovou.

Ústavy budou a u nás asi hodně dlouho, ale pro ty nejmenší děti je to poznamenání na celý život. To je prokázané leta. Ale tady budou politici tvrdit, že o nic nejde, protože se tam o ně starají s láskou, sice se jim děti věší na nohy a chtějí s nima odejít, ale jim to přijde v pohodě. A společnost by sice svoje dítě v nemocnici samotné nenechala i pojišťovna to proplaci, ale u cizích dětí jim to nepřijde, prostě mají smůlu...Nechápu, když to jde na Slovensku proč to nejde v ČR? Proč se hned poukazuje na Norsko a VB a ne na naše okolní státy, kde ústavy také nemají ani nemaji Banevern.

0/−1
6.1.2016 20:10

J51a46r53o45s29l30a94v98a 68K54a40n47i29o61k64o25v93á 7542539572467

Paní Toušlová, myslím, že nikomu nejde jen o jednu stranu toho trojúhelníku - rodiče, děti, Br.

Jde o skutečnou prokazatelnost VŠECH tvrzení, důkazů, zpětnou kontrolu. O to, aby to něčí chyba, nebo snad i zvůle, nerozhodovala definitivně o osudech lidí !

Proto tvrdím, že je obrovsky důležité všechna jednání v případu byla dokumentována na videu, aby byla možná kdykoliv obrana vůči chybě, nedorozumění, nebo i účelovému jednání..

Vím, je to složité, nejspíš i drahé, ale pak bych teprve byla ochotna věřit, že postižená strana špatně dopadla JEN a JEN z vlastní viny !!!

Já si své užila, jak dovedou sociální pracovníci postihnout lidský život. Nepřála bych vám, co si zažívá moje dcera! Mentálně postižená, která se sama bránit neumí, nechce, ale díky ženám v sociálních funkcích dopadl soud tak, jak po dvou létech dopadl. A to jen proto, že někdo chce za každou cenu žít z jejích peněz...

+4/0
6.1.2016 13:43

E56v27ž51e75n 32P87o76l23á71k 3868918571633

Krásně jste vysvětlila, proč je super krást nadosmrti děti bez jediného důkazu i soudního rozhodnutí.

+1/0
6.1.2016 18:54

E19l64i15š80k60a 85K34u45č32e85r48o65v68á 1346598857109

jenže v norsku je to viditelně tak, že i když šetření proběhne a je odloženo jako neodůvodněné, děti se rodičům nevrátí.

0/0
9.1.2016 9:24

P21a67v62e90l 93N29o11v68á95k 8414271855959

Začínám věřit že Norové jsou úchylní pedofilové a Barnevern je banda pasáků která jim dodává dle přání chlapečky či děvčátka.

+8/−2
6.1.2016 3:33

J48i88ř65í 52K10l20o23f93e67r32a 3115344407136

Toto vyjádření není ne místě. Jedná se o bezdůvodné, záměrné odebírání dětí z mnoha spolu souvisejících důvodů. Situace je stejná i v ČR. Socioložka se snaží vykázat práci, většinou jsou to nevzdělané ženy, popř. s jiný vzděláním - většinou feministky. Cikánovi "NIKDY" dítě neodeberou, at žije ve slamu nebo někde v ghetu podvyživené. Jak jednou socka začne řešit, už nikdy není cesty zpět. Snaží se věc dotáhnout ve spolupráci se soudcem do zdárného odebrání. A soudkyně - stejná lůza.

+1/0
6.1.2016 11:17

K20a63r63e27l 37D70o75h34n94a71l 2241453145218

Asi jako si Norové mysli, ze češi jsou banda zlodějů a podvodníků z Východní Evropy kteří mají zůstat doma.

0/−1
6.1.2016 11:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.