Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dva lidé zahynuli po čelním střetu aut na Svitavsku, silnice je uzavřená

Tragická nehoda dvou osobních aut se stala v neděli večer na Svitavsku. Dva lidé na místě zraněním podlehli. Vozidla se čelně srazila krátce před dvacátou hodinou u obce Vendolí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J48a32r52o41s67l90a96v 11K97a53d69l66e97c 5321869562881

Údajně divočák.

0/0
5.1.2016 12:59
Foto

P83e98t71r 52P48a27v61l69í30č22e38k 5629583155150

Celý ten úsek od horní křižovatky na Vendolí / Ostrý Kámen po dolní křižovatku na Vendolí je hodně nebezpečný. A tak když to nějaký šílenec mete se shora přes stovku a přitom se jen na okamžik plně nevěnuje řízení, tak je průšvih raz-dva. A pokud se tam zrovna objeví jiné vozidlo, tak má smůlu . . . . Bohužel . . . .

+3/0
4.1.2016 8:45
Foto

J70i19ř82í 35M58a75k54o43ň 5793299934795

Nějak to tam vidím - ta silnice je od Svitav do kopce s přejezdem opačného sklonu, na kterém se chytá zadkem auta a profilově s několika "bubny". Mladej to hnal s kopce od Poličky a jeden z nich či dokonce přejezd ho vyhodil do protisměru. A o policajta , který by dohlížel na pravidla nezavadíš. Kdo dnes jezdí podle norem, je pro většinu řidičů zbytečnou překážkou provozu. Dokonce už i brunety to valí po vsi 90, jak mne včera dvě takové poučily.8-o

+6/0
4.1.2016 7:29

M47a73r58e11k 25J78a84n49e59č26k89a 1987146893701

To máte pravdu, taky si tak někdy připadám, když dodržuji omezení rychlosti a pak se vám to začne lepit na kufr neskutečně. Poslední dobou ale s oblibou v takových případech ještě snížím rychlost na tachometrových 50km, nebo 40km, pokud je tam taková dopravní značka, což bývá většinou v okolí škol, ať se třeba lepiči kousnou do jazyku a ti bystřejší se i lepit přestanou :-)

+1/0
4.1.2016 9:55

I47v78a 68K47r49i47s64t94o88f48o60v97á 7225383642912

Tohle je hrozná křižovatka. Sice je tam sedmdesátka, ale nikdo ji nedodržuje, pořád tam jsou nějaké nehody. Tam by měla stát hlídka co chvíle a dohlížet na provoz. !!

+2/0
4.1.2016 6:39

P33e53t47r 24S95t70e20r22e83n72č65á54k 5545289834315

Jak víte že to bylo na křižovatce, nikde se o tom nepíše.

+1/−1
4.1.2016 7:32

J68a14r16o63s20l80a54v 42K82a77d68l62e64c 5801719202931

http://www.dopravniinfodnes.cz/komplikace-nehody-svitavy-178062/

+2/0
4.1.2016 8:46

P34e66t55r 66M74i74c75h67a55l 2630754811192

Sice nepíšou, o jaká auta se jednalo, ale docela si to umím představit. Bohužel je u nás ještě spousta lidí, kterým je jedno, v čem jedou.

+1/−6
4.1.2016 0:24

J50a69n 64L39u39k18á32š 7117803513982

Tam na vysocine je spis spousta lidi, co si nic novejsiho nemuzou dovolit. Tam jsou trochu jine platy nez ve velkych mestech.

+4/−1
4.1.2016 1:03

P14e41t27r 11M57i57c12h10a54l 2590304611372

Možná takoví jsou. Valná většina jsou ale ti, kterým je líto dát za auto 50 - 100 tisic a nechat konečně sešrotovat shnilý Favorit.

0/−7
4.1.2016 2:52

L63u92b39o40š 95M64a26c77h60á72l37e98k 6968347504639

proč nemůže lehce zraněný fouknout do testru? lehce....

+1/0
3.1.2016 23:43

D87e92n52i24s 55W61i43t56z73k20u 3973611749367

huba plná krve, naražený hrudník atd.

+2/0
3.1.2016 23:50

P59e30t17r 36B74a45č78a90v15č25í34k 3313538671899

Toho se bojím - viník s lehkým zraněním, dva nevinní mrtví. Nikdy nevíme, co za auto jede proti nám. Tady nepomůže ani opatrnost s předvídáním.

+21/0
3.1.2016 23:03

K12a59r32e60l 46V65a65c76h47u81t 9123592819653

V této zemi už asi nepomůže nic... Příliš mnoho "borců" si totiž myslí, že jsou nesmrtelní... :-(

+1/0
4.1.2016 10:05

T85o66m64a12s 33N22o16v90o70t58n15y 1841954876375

Může si to Patrik z Dětí země a jeho kamarádi připočítat...

+9/−4
3.1.2016 22:58

K89a34r18e74l 66P70o59d74h10o38r70s93k53y 3695533722855

On do nej stouchnul nebo co?

+2/−2
3.1.2016 23:05

M96i35l28a58n 68M28a29j55e83r21č88í73k 1550610684766

Jestli narážíte na nepostavení R43 (resp. dnes již "jen" D43), tak si tedy VŮBEC nejsem jist, že má (vámi naznačovaný) ZÁPORNÝ vliv na provoz na I/34 mezi Svitavy a Poličkou.

Ba naopak si dovoluji tvrdit, že dotyčná existující silnice se dá považovat za potenciální "napaječ"/přivaděč k D43 = jejíž zprovoznění (ona ve skutečnosti je cca z 1/2 postavena jako "protektorátní" - resp. říšská dálnice od 2. světové války) naopak bude mít za následek nárůst dopravy na silnicích ji "napájejících"!!

+1/0
3.1.2016 23:27

R49o56m57a93n 83Š24e93n35k91e64ř72í62k 1282615304269

Obecne souhlas, akorat je to v tomto pripade 1/34 a ne 1/43. Ale obecně lze rict, ze Deti země, a jine pseudo-prispevkove eko spolky a sdružení blokujici výstavbu moderní infrastruktury, maji na rukou krev desítky mrtvých. Ano byla to vzdy ridicska chyba, ale na směrove oddělené R/D ktere se plánuji v místech pretizenych silnic 1. třídy se da blbe přejet do protisměru nebo nedat přednost pri odbočování vlevo

0/0
4.1.2016 10:06

J85a28n 86L70u68k77á30š 7157883293822

Po precteni titulku a uvedomeni si, ze je nedele vecer, se mi vybavilo chovani zejmena polskych ridicu na tahu Svitavy->Brno, ale Vendoli je u silnice Svitavy->Policka, takze za tohle na 99% zadnej Polak nemuze.

+2/−4
3.1.2016 21:52

P58e70t10r53a 76N11o26v14o23t95n78á 8115814406

Nikdy jsem nepochopila, jak může někdo s autem vyjet do protisměru a srazit se s jiným autem. Při předjíždění snad ti dva vidí, že se na sebe řítí, takže minimálně řidič ve svém směru, může zpomalit a trošku uhnout.

+1/−24
3.1.2016 21:48

L92u66d14ě54k 65R36á31j90e71c87k36ý 7738967180704

"Při předjíždění snad ti dva vidí, že se na sebe řítí"

Když se podcení reakce nebo rychlost, tak to na reakci nemusí nechat čas, navíc spousta netrénovaných lidí na to není připravena a ztuhne - třeba na desetinu sekundy, dvě, ale to je při devadesátce slušných pár metrů.

+9/0
3.1.2016 21:53

J36i51ř14í 64T41e45p64r 4907200955615

"Při předjíždění snad ti dva vidí, že se na sebe řítí"

---------

... nevolnost, smyk, defekt pneumatiky, nepozornost (hledá flašku s pitím, ladí rádio), ......... mobily nekomentuji........

Tisíce příčin, ale v nesprávnou dobu na nesprávném místě.

+9/0
3.1.2016 22:08

I12v57a16n 30K17a27n15t40o75r20e25k 3597322916613

Asi to není tento případ, ale při každé cestě i teď v zimě, v mlze, za šera (a ve městě i po tmě), potkávám stále auta pouze s denními světly - tzn. jsou špatně vidět v protisměru a až na poslední chvíli před vámi, protože při denním svícení je auto zezadu bez jakéhokoli osvětlení. A když je probliknete, nechápou...

+5/0
3.1.2016 22:15

P66a98v22e27l 12N13e18v42e85č53e73ř46a50l 6942376754930

Dámo, patrně jste neviděla, co se na našich silnicích děje i za sucha. Navíc to asi dnes, v zimě, klouže. To asi nepochopil alespoň jeden z účastníků nehody.

+5/0
3.1.2016 22:18

M57i14r34o72s83l50a80v 19K68l66i41m59e21š 2900812718788

Při 90 km rychlosti, u dvou protijedoucíCh vozidel se jednání o rychlost 180 km, takže minimální šance i u profíka.

0/−2
3.1.2016 22:58

D77á65š77a 92D93o57s93t24á30l75o42v79á 1649443470442

Nesmysl. To by platilo, pokud by se jednalo o dva nedeformovatelné objekty. Jelikož však auta mají deformační zóny, které energii pohltí, je to stejné, jako naráz v 90 km/h do zdi.

+1/−7
4.1.2016 0:02

D31á12š28a 67D87o81s57t41á17l43o45v75á 1829743620912

A ten dnes většina nových vozů zvládne, aniž by posádka přišla k újmě. Podívejte se na NCAP testy, náraz do zdi s převisem v 83 kmh.

0/−3
4.1.2016 0:07

P73e70t27r 71M96i10c63h55a39l 2570634741472

Řekl bych, že měl na mysli rychlost přiblížení a krátký čas na reakci.

+2/0
4.1.2016 0:12

T38o13m31a92s 24M88a88t62e14r89a 4946181453843

Nějaká chytrá ;-D

jejich vzájemná rychlost je 180 km/h nezávisle na tom co si myslíte

a o porovnání nárazu si netroufám spekulovat,

i vy víte houby jaké to má deformační zóny,

navíc tady byla řeč o reakční době vzhledem k rychlosti pohybu, přibližování se

0/0
4.1.2016 0:12

T59o21m28á41š 55V23a50l16d92e27r 7753460309

Jste na omylu. Ona to není matematika 1+1=2/2=1. Taky si dovoluji odporovat, že přežijete nehodu v nárazu 90km/hod . Zajímám se o problematiku a je tam spousty podmínek pro přežití. A co jste uvedla vy mezi nimi nejsou. ofset do deformovatelné překážky 64km/hod, pevná překážka 50km/hod, boční náraz deformovatelnou překážkou 50km/hod a boční náraz na kulatinu 254mm (strom, sloup)pouze 32km/hod. Viděl jsem vraky, které byly zdeformované pouze po přední nápravu a stejně uvnitř všichni zahynuly.Kam se vyhnout, když tam mohou být stromy a tato silnice je lemována stromy. Na můj vkus jste moc chytrá bez znalostí a neberete možnost, že viník mohl jet jak prase (nebo něco jiného co nesouvisí s řízením), ale hlavně svojí demencí zabil dva nevinný lidi.

+2/0
4.1.2016 0:46

T47o71m37a39s 28N81o93v78o39t24n81y 1671844726385

Vy raději na tu silnici ani nejezděte, zjevně toho nechápete víc

+6/0
3.1.2016 22:59

D69e79n31i63s 60W25i13t44z21k26u 3183611959327

no to vidí, naposledy jsem podle záznamu z ŘJ brzdil z 91 km/h na 55 km/h během 1,5s a koukal kam to do lesa pošlu, naštěstí se ten co se na mě řítil v protisměru stačil zařadit a proto že měl SUV, tak pochybuji, že by do lesa šel on

0/0
3.1.2016 23:23

K20a13t27e77ř68i51n89a 75V59a75š35á51k16o30v96á 5451722699505

a treba pojem zatacka nebo horizont uz jste pochopila ? Mozna to bude i jedna z pricin...k tomu vsemu vyse uvedenemu.

0/0
3.1.2016 23:49

Z21d45e22n95ě21k 84H14r44u37b25ý 5235208301966

Protože to třeba proběhne nějak takhle...?

http://video.idnes.cz/?c=A151222_112925_vary-zpravy_ba&idvideo=V151222_112350_vary_jda

0/0
4.1.2016 0:09

T55o29m20a63s 89M26a31t47e93r29a 4546371193193

Bože to je blábol, trochu zpomalit a trochu uhnout, asi moc nejezdíte a asi je to tak dobře

+2/0
4.1.2016 0:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.