Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dva lidé zahynuli po čelním střetu aut na Svitavsku, silnice je uzavřená

Tragická nehoda dvou osobních aut se stala v neděli večer na Svitavsku. Dva lidé na místě zraněním podlehli. Vozidla se čelně srazila krátce před dvacátou hodinou u obce Vendolí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J69a40r72o31s39l79a80v 81K49a12d24l23e75c 5581479282851

Údajně divočák.

0/0
5.1.2016 12:59
Foto

P47e83t61r 30P26a11v56l74í43č84e85k 5279613925250

Celý ten úsek od horní křižovatky na Vendolí / Ostrý Kámen po dolní křižovatku na Vendolí je hodně nebezpečný. A tak když to nějaký šílenec mete se shora přes stovku a přitom se jen na okamžik plně nevěnuje řízení, tak je průšvih raz-dva. A pokud se tam zrovna objeví jiné vozidlo, tak má smůlu . . . . Bohužel . . . .

+3/0
4.1.2016 8:45

J45i16ř28í 81M73a30k91o89ň 2625158414560

Nějak to tam vidím - ta silnice je od Svitav do kopce s přejezdem opačného sklonu, na kterém se chytá zadkem auta a profilově s několika "bubny". Mladej to hnal s kopce od Poličky a jeden z nich či dokonce přejezd ho vyhodil do protisměru. A o policajta , který by dohlížel na pravidla nezavadíš. Kdo dnes jezdí podle norem, je pro většinu řidičů zbytečnou překážkou provozu. Dokonce už i brunety to valí po vsi 90, jak mne včera dvě takové poučily.8-o

+6/0
4.1.2016 7:29

M62a62r42e45k 78J94a51n66e44č43k53a 1487236703741

To máte pravdu, taky si tak někdy připadám, když dodržuji omezení rychlosti a pak se vám to začne lepit na kufr neskutečně. Poslední dobou ale s oblibou v takových případech ještě snížím rychlost na tachometrových 50km, nebo 40km, pokud je tam taková dopravní značka, což bývá většinou v okolí škol, ať se třeba lepiči kousnou do jazyku a ti bystřejší se i lepit přestanou :-)

+1/0
4.1.2016 9:55

I63v46a 95K94r32i49s31t96o40f52o28v46á 7225273902712

Tohle je hrozná křižovatka. Sice je tam sedmdesátka, ale nikdo ji nedodržuje, pořád tam jsou nějaké nehody. Tam by měla stát hlídka co chvíle a dohlížet na provoz. !!

+2/0
4.1.2016 6:39

P66e20t69r 10S22t79e52r49e47n66č50á57k 5105719744425

Jak víte že to bylo na křižovatce, nikde se o tom nepíše.

+1/−1
4.1.2016 7:32

J59a59r27o36s26l19a45v 34K22a41d44l15e36c 5761159542271

http://www.dopravniinfodnes.cz/komplikace-nehody-svitavy-178062/

+2/0
4.1.2016 8:46

P52e81t80r 13M11i74c51h66a52l 2550834821792

Sice nepíšou, o jaká auta se jednalo, ale docela si to umím představit. Bohužel je u nás ještě spousta lidí, kterým je jedno, v čem jedou.

+1/−6
4.1.2016 0:24

J48a39n 80L52u13k61á67š 7737443503112

Tam na vysocine je spis spousta lidi, co si nic novejsiho nemuzou dovolit. Tam jsou trochu jine platy nez ve velkych mestech.

+4/−1
4.1.2016 1:03

P33e74t98r 47M18i44c21h88a44l 2130814291922

Možná takoví jsou. Valná většina jsou ale ti, kterým je líto dát za auto 50 - 100 tisic a nechat konečně sešrotovat shnilý Favorit.

0/−7
4.1.2016 2:52

L60u56b58o51š 83M58a65c89h49á39l60e94k 6748557334129

proč nemůže lehce zraněný fouknout do testru? lehce....

+1/0
3.1.2016 23:43

D92e59n77i46s 40W11i76t98z51k28u 3443201729927

huba plná krve, naražený hrudník atd.

+2/0
3.1.2016 23:50

P45e45t56r 60B59a51č14a19v31č60í90k 3443428351699

Toho se bojím - viník s lehkým zraněním, dva nevinní mrtví. Nikdy nevíme, co za auto jede proti nám. Tady nepomůže ani opatrnost s předvídáním.

+21/0
3.1.2016 23:03

K85a22r68e64l 64V41a19c32h50u55t 9303542809523

V této zemi už asi nepomůže nic... Příliš mnoho "borců" si totiž myslí, že jsou nesmrtelní... :-(

+1/0
4.1.2016 10:05

T42o40m31a78s 76N45o25v58o27t93n72y 1601874506565

Může si to Patrik z Dětí země a jeho kamarádi připočítat...

+9/−4
3.1.2016 22:58

K85a48r66e43l 73P81o41d32h51o17r37s14k36y 3345193132305

On do nej stouchnul nebo co?

+2/−2
3.1.2016 23:05

M58i37l78a27n 60M22a63j57e33r70č62í50k 1690910794306

Jestli narážíte na nepostavení R43 (resp. dnes již "jen" D43), tak si tedy VŮBEC nejsem jist, že má (vámi naznačovaný) ZÁPORNÝ vliv na provoz na I/34 mezi Svitavy a Poličkou.

Ba naopak si dovoluji tvrdit, že dotyčná existující silnice se dá považovat za potenciální "napaječ"/přivaděč k D43 = jejíž zprovoznění (ona ve skutečnosti je cca z 1/2 postavena jako "protektorátní" - resp. říšská dálnice od 2. světové války) naopak bude mít za následek nárůst dopravy na silnicích ji "napájejících"!!

+1/0
3.1.2016 23:27

R80o93m69a81n 87Š46e77n60k97e97ř36í68k 1172205324929

Obecne souhlas, akorat je to v tomto pripade 1/34 a ne 1/43. Ale obecně lze rict, ze Deti země, a jine pseudo-prispevkove eko spolky a sdružení blokujici výstavbu moderní infrastruktury, maji na rukou krev desítky mrtvých. Ano byla to vzdy ridicska chyba, ale na směrove oddělené R/D ktere se plánuji v místech pretizenych silnic 1. třídy se da blbe přejet do protisměru nebo nedat přednost pri odbočování vlevo

0/0
4.1.2016 10:06

J22a76n 67L86u53k79á25š 7577703683112

Po precteni titulku a uvedomeni si, ze je nedele vecer, se mi vybavilo chovani zejmena polskych ridicu na tahu Svitavy->Brno, ale Vendoli je u silnice Svitavy->Policka, takze za tohle na 99% zadnej Polak nemuze.

+2/−4
3.1.2016 21:52

P46e45t33r15a 53N24o43v47o70t90n10á 8665624246

Nikdy jsem nepochopila, jak může někdo s autem vyjet do protisměru a srazit se s jiným autem. Při předjíždění snad ti dva vidí, že se na sebe řítí, takže minimálně řidič ve svém směru, může zpomalit a trošku uhnout.

+1/−24
3.1.2016 21:48

L36u88d25ě59k 39R56á84j32e49c90k67ý 7268127930434

"Při předjíždění snad ti dva vidí, že se na sebe řítí"

Když se podcení reakce nebo rychlost, tak to na reakci nemusí nechat čas, navíc spousta netrénovaných lidí na to není připravena a ztuhne - třeba na desetinu sekundy, dvě, ale to je při devadesátce slušných pár metrů.

+9/0
3.1.2016 21:53

J65i62ř13í 37T39e35p31r 4717860275495

"Při předjíždění snad ti dva vidí, že se na sebe řítí"

---------

... nevolnost, smyk, defekt pneumatiky, nepozornost (hledá flašku s pitím, ladí rádio), ......... mobily nekomentuji........

Tisíce příčin, ale v nesprávnou dobu na nesprávném místě.

+9/0
3.1.2016 22:08

I69v35a91n 67K31a76n11t34o39r53e36k 3417202386533

Asi to není tento případ, ale při každé cestě i teď v zimě, v mlze, za šera (a ve městě i po tmě), potkávám stále auta pouze s denními světly - tzn. jsou špatně vidět v protisměru a až na poslední chvíli před vámi, protože při denním svícení je auto zezadu bez jakéhokoli osvětlení. A když je probliknete, nechápou...

+5/0
3.1.2016 22:15

P61a23v83e23l 84N96e41v52e37č35e46ř62a34l 6832106664530

Dámo, patrně jste neviděla, co se na našich silnicích děje i za sucha. Navíc to asi dnes, v zimě, klouže. To asi nepochopil alespoň jeden z účastníků nehody.

+5/0
3.1.2016 22:18

M72i22r17o25s96l56a32v 46K49l10i69m13e22š 2360702278108

Při 90 km rychlosti, u dvou protijedoucíCh vozidel se jednání o rychlost 180 km, takže minimální šance i u profíka.

0/−2
3.1.2016 22:58

D80á69š58a 12D13o63s71t93á49l40o94v39á 1479983540522

Nesmysl. To by platilo, pokud by se jednalo o dva nedeformovatelné objekty. Jelikož však auta mají deformační zóny, které energii pohltí, je to stejné, jako naráz v 90 km/h do zdi.

+1/−7
4.1.2016 0:02

D68á86š46a 26D45o46s25t36á89l47o57v40á 1829333230202

A ten dnes většina nových vozů zvládne, aniž by posádka přišla k újmě. Podívejte se na NCAP testy, náraz do zdi s převisem v 83 kmh.

0/−3
4.1.2016 0:07

P91e17t83r 28M96i94c69h19a53l 2520124171912

Řekl bych, že měl na mysli rychlost přiblížení a krátký čas na reakci.

+2/0
4.1.2016 0:12

T50o19m61a69s 57M68a67t82e79r83a 4456331423753

Nějaká chytrá ;-D

jejich vzájemná rychlost je 180 km/h nezávisle na tom co si myslíte

a o porovnání nárazu si netroufám spekulovat,

i vy víte houby jaké to má deformační zóny,

navíc tady byla řeč o reakční době vzhledem k rychlosti pohybu, přibližování se

0/0
4.1.2016 0:12

T22o26m24á62š 65V16a81l29d55e91r 7703330709

Jste na omylu. Ona to není matematika 1+1=2/2=1. Taky si dovoluji odporovat, že přežijete nehodu v nárazu 90km/hod . Zajímám se o problematiku a je tam spousty podmínek pro přežití. A co jste uvedla vy mezi nimi nejsou. ofset do deformovatelné překážky 64km/hod, pevná překážka 50km/hod, boční náraz deformovatelnou překážkou 50km/hod a boční náraz na kulatinu 254mm (strom, sloup)pouze 32km/hod. Viděl jsem vraky, které byly zdeformované pouze po přední nápravu a stejně uvnitř všichni zahynuly.Kam se vyhnout, když tam mohou být stromy a tato silnice je lemována stromy. Na můj vkus jste moc chytrá bez znalostí a neberete možnost, že viník mohl jet jak prase (nebo něco jiného co nesouvisí s řízením), ale hlavně svojí demencí zabil dva nevinný lidi.

+2/0
4.1.2016 0:46

T91o76m16a91s 92N23o29v97o95t48n78y 1221744536525

Vy raději na tu silnici ani nejezděte, zjevně toho nechápete víc

+6/0
3.1.2016 22:59

D18e37n98i82s 73W62i93t96z37k37u 3493501849677

no to vidí, naposledy jsem podle záznamu z ŘJ brzdil z 91 km/h na 55 km/h během 1,5s a koukal kam to do lesa pošlu, naštěstí se ten co se na mě řítil v protisměru stačil zařadit a proto že měl SUV, tak pochybuji, že by do lesa šel on

0/0
3.1.2016 23:23

K89a16t77e86ř45i95n90a 12V76a52š39á29k55o23v29á 5751832529415

a treba pojem zatacka nebo horizont uz jste pochopila ? Mozna to bude i jedna z pricin...k tomu vsemu vyse uvedenemu.

0/0
3.1.2016 23:49

Z38d76e46n64ě70k 49H96r38u82b19ý 5645658721776

Protože to třeba proběhne nějak takhle...?

http://video.idnes.cz/?c=A151222_112925_vary-zpravy_ba&idvideo=V151222_112350_vary_jda

0/0
4.1.2016 0:09

T23o38m57a71s 44M87a17t55e26r34a 4316391433433

Bože to je blábol, trochu zpomalit a trochu uhnout, asi moc nejezdíte a asi je to tak dobře

+2/0
4.1.2016 0:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.