Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dva lidé zahynuli po čelním střetu aut na Svitavsku, silnice je uzavřená

Tragická nehoda dvou osobních aut se stala v neděli večer na Svitavsku. Dva lidé na místě zraněním podlehli. Vozidla se čelně srazila krátce před dvacátou hodinou u obce Vendolí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J39a78r75o72s65l85a57v 53K55a16d91l65e59c 5681889292661

Údajně divočák.

0/0
5.1.2016 12:59
Foto

P39e37t81r 81P56a72v21l74í97č39e95k 5579383295740

Celý ten úsek od horní křižovatky na Vendolí / Ostrý Kámen po dolní křižovatku na Vendolí je hodně nebezpečný. A tak když to nějaký šílenec mete se shora přes stovku a přitom se jen na okamžik plně nevěnuje řízení, tak je průšvih raz-dva. A pokud se tam zrovna objeví jiné vozidlo, tak má smůlu . . . . Bohužel . . . .

+3/0
4.1.2016 8:45
Foto

J71i97ř66í 65M74a90k97o69ň 5523179684635

Nějak to tam vidím - ta silnice je od Svitav do kopce s přejezdem opačného sklonu, na kterém se chytá zadkem auta a profilově s několika "bubny". Mladej to hnal s kopce od Poličky a jeden z nich či dokonce přejezd ho vyhodil do protisměru. A o policajta , který by dohlížel na pravidla nezavadíš. Kdo dnes jezdí podle norem, je pro většinu řidičů zbytečnou překážkou provozu. Dokonce už i brunety to valí po vsi 90, jak mne včera dvě takové poučily.8-o

+6/0
4.1.2016 7:29

M80a47r21e65k 65J96a76n41e14č44k18a 1827166633971

To máte pravdu, taky si tak někdy připadám, když dodržuji omezení rychlosti a pak se vám to začne lepit na kufr neskutečně. Poslední dobou ale s oblibou v takových případech ještě snížím rychlost na tachometrových 50km, nebo 40km, pokud je tam taková dopravní značka, což bývá většinou v okolí škol, ať se třeba lepiči kousnou do jazyku a ti bystřejší se i lepit přestanou :-)

+1/0
4.1.2016 9:55

I67v55a 61K95r27i85s26t93o61f11o32v53á 7745403672392

Tohle je hrozná křižovatka. Sice je tam sedmdesátka, ale nikdo ji nedodržuje, pořád tam jsou nějaké nehody. Tam by měla stát hlídka co chvíle a dohlížet na provoz. !!

+2/0
4.1.2016 6:39

P74e86t18r 40S36t85e72r40e59n60č87á69k 5365899834595

Jak víte že to bylo na křižovatce, nikde se o tom nepíše.

+1/−1
4.1.2016 7:32

J20a92r40o23s90l20a50v 77K63a52d58l64e42c 5531129112451

http://www.dopravniinfodnes.cz/komplikace-nehody-svitavy-178062/

+2/0
4.1.2016 8:46

P15e43t94r 96M33i70c80h81a30l 2450664971552

Sice nepíšou, o jaká auta se jednalo, ale docela si to umím představit. Bohužel je u nás ještě spousta lidí, kterým je jedno, v čem jedou.

+1/−6
4.1.2016 0:24

J66a71n 27L72u42k81á10š 7547473633462

Tam na vysocine je spis spousta lidi, co si nic novejsiho nemuzou dovolit. Tam jsou trochu jine platy nez ve velkych mestech.

+4/−1
4.1.2016 1:03

P40e75t83r 36M18i96c16h58a86l 2330314561872

Možná takoví jsou. Valná většina jsou ale ti, kterým je líto dát za auto 50 - 100 tisic a nechat konečně sešrotovat shnilý Favorit.

0/−7
4.1.2016 2:52

L61u85b31o58š 40M69a73c83h78á17l84e86k 6468687204299

proč nemůže lehce zraněný fouknout do testru? lehce....

+1/0
3.1.2016 23:43

D10e90n66i78s 58W65i57t86z53k72u 3333391189217

huba plná krve, naražený hrudník atd.

+2/0
3.1.2016 23:50

P32e45t25r 38B21a55č60a50v23č77í88k 3613608671979

Toho se bojím - viník s lehkým zraněním, dva nevinní mrtví. Nikdy nevíme, co za auto jede proti nám. Tady nepomůže ani opatrnost s předvídáním.

+21/0
3.1.2016 23:03

K49a70r37e94l 38V85a42c63h76u39t 9943382449153

V této zemi už asi nepomůže nic... Příliš mnoho "borců" si totiž myslí, že jsou nesmrtelní... :-(

+1/0
4.1.2016 10:05

T75o67m84a49s 71N18o57v64o68t59n77y 1871894956155

Může si to Patrik z Dětí země a jeho kamarádi připočítat...

+9/−4
3.1.2016 22:58

K89a87r14e12l 94P43o78d34h88o80r47s97k25y 3275253452555

On do nej stouchnul nebo co?

+2/−2
3.1.2016 23:05

M41i54l84a92n 81M58a77j62e79r40č69í35k 1640740864426

Jestli narážíte na nepostavení R43 (resp. dnes již "jen" D43), tak si tedy VŮBEC nejsem jist, že má (vámi naznačovaný) ZÁPORNÝ vliv na provoz na I/34 mezi Svitavy a Poličkou.

Ba naopak si dovoluji tvrdit, že dotyčná existující silnice se dá považovat za potenciální "napaječ"/přivaděč k D43 = jejíž zprovoznění (ona ve skutečnosti je cca z 1/2 postavena jako "protektorátní" - resp. říšská dálnice od 2. světové války) naopak bude mít za následek nárůst dopravy na silnicích ji "napájejících"!!

+1/0
3.1.2016 23:27

R89o48m55a11n 64Š50e10n96k43e94ř67í33k 1192425464529

Obecne souhlas, akorat je to v tomto pripade 1/34 a ne 1/43. Ale obecně lze rict, ze Deti země, a jine pseudo-prispevkove eko spolky a sdružení blokujici výstavbu moderní infrastruktury, maji na rukou krev desítky mrtvých. Ano byla to vzdy ridicska chyba, ale na směrove oddělené R/D ktere se plánuji v místech pretizenych silnic 1. třídy se da blbe přejet do protisměru nebo nedat přednost pri odbočování vlevo

0/0
4.1.2016 10:06

J24a31n 56L44u21k21á17š 7397363483252

Po precteni titulku a uvedomeni si, ze je nedele vecer, se mi vybavilo chovani zejmena polskych ridicu na tahu Svitavy->Brno, ale Vendoli je u silnice Svitavy->Policka, takze za tohle na 99% zadnej Polak nemuze.

+2/−4
3.1.2016 21:52

P13e19t97r34a 16N60o65v34o77t68n43á 8895894546

Nikdy jsem nepochopila, jak může někdo s autem vyjet do protisměru a srazit se s jiným autem. Při předjíždění snad ti dva vidí, že se na sebe řítí, takže minimálně řidič ve svém směru, může zpomalit a trošku uhnout.

+1/−24
3.1.2016 21:48

L87u58d85ě90k 53R52á46j92e26c21k42ý 7288517310774

"Při předjíždění snad ti dva vidí, že se na sebe řítí"

Když se podcení reakce nebo rychlost, tak to na reakci nemusí nechat čas, navíc spousta netrénovaných lidí na to není připravena a ztuhne - třeba na desetinu sekundy, dvě, ale to je při devadesátce slušných pár metrů.

+9/0
3.1.2016 21:53

J40i26ř74í 26T35e96p87r 4447700615715

"Při předjíždění snad ti dva vidí, že se na sebe řítí"

---------

... nevolnost, smyk, defekt pneumatiky, nepozornost (hledá flašku s pitím, ladí rádio), ......... mobily nekomentuji........

Tisíce příčin, ale v nesprávnou dobu na nesprávném místě.

+9/0
3.1.2016 22:08

I53v18a67n 82K79a40n65t89o32r62e30k 3477812946773

Asi to není tento případ, ale při každé cestě i teď v zimě, v mlze, za šera (a ve městě i po tmě), potkávám stále auta pouze s denními světly - tzn. jsou špatně vidět v protisměru a až na poslední chvíli před vámi, protože při denním svícení je auto zezadu bez jakéhokoli osvětlení. A když je probliknete, nechápou...

+5/0
3.1.2016 22:15

P19a91v86e91l 86N18e43v55e47č52e68ř73a64l 6562106244250

Dámo, patrně jste neviděla, co se na našich silnicích děje i za sucha. Navíc to asi dnes, v zimě, klouže. To asi nepochopil alespoň jeden z účastníků nehody.

+5/0
3.1.2016 22:18

M39i80r98o38s35l42a41v 11K62l61i98m25e20š 2780912308578

Při 90 km rychlosti, u dvou protijedoucíCh vozidel se jednání o rychlost 180 km, takže minimální šance i u profíka.

0/−2
3.1.2016 22:58

D86á94š57a 77D73o62s19t61á30l40o20v65á 1109423310472

Nesmysl. To by platilo, pokud by se jednalo o dva nedeformovatelné objekty. Jelikož však auta mají deformační zóny, které energii pohltí, je to stejné, jako naráz v 90 km/h do zdi.

+1/−7
4.1.2016 0:02

D14á18š10a 95D48o83s58t55á89l33o56v44á 1399363730752

A ten dnes většina nových vozů zvládne, aniž by posádka přišla k újmě. Podívejte se na NCAP testy, náraz do zdi s převisem v 83 kmh.

0/−3
4.1.2016 0:07

P53e16t69r 14M66i47c64h28a89l 2760144111302

Řekl bych, že měl na mysli rychlost přiblížení a krátký čas na reakci.

+2/0
4.1.2016 0:12

T44o61m28a76s 77M15a69t91e33r18a 4135451126875

Nějaká chytrá ;-D

jejich vzájemná rychlost je 180 km/h nezávisle na tom co si myslíte

a o porovnání nárazu si netroufám spekulovat,

i vy víte houby jaké to má deformační zóny,

navíc tady byla řeč o reakční době vzhledem k rychlosti pohybu, přibližování se

0/0
4.1.2016 0:12

T50o15m73á31š 93V66a44l22d93e72r 7263800669

Jste na omylu. Ona to není matematika 1+1=2/2=1. Taky si dovoluji odporovat, že přežijete nehodu v nárazu 90km/hod . Zajímám se o problematiku a je tam spousty podmínek pro přežití. A co jste uvedla vy mezi nimi nejsou. ofset do deformovatelné překážky 64km/hod, pevná překážka 50km/hod, boční náraz deformovatelnou překážkou 50km/hod a boční náraz na kulatinu 254mm (strom, sloup)pouze 32km/hod. Viděl jsem vraky, které byly zdeformované pouze po přední nápravu a stejně uvnitř všichni zahynuly.Kam se vyhnout, když tam mohou být stromy a tato silnice je lemována stromy. Na můj vkus jste moc chytrá bez znalostí a neberete možnost, že viník mohl jet jak prase (nebo něco jiného co nesouvisí s řízením), ale hlavně svojí demencí zabil dva nevinný lidi.

+2/0
4.1.2016 0:46

T53o81m15a71s 78N56o35v54o71t38n67y 1611304136835

Vy raději na tu silnici ani nejezděte, zjevně toho nechápete víc

+6/0
3.1.2016 22:59

D29e97n65i68s 63W59i24t22z26k54u 3203441849327

no to vidí, naposledy jsem podle záznamu z ŘJ brzdil z 91 km/h na 55 km/h během 1,5s a koukal kam to do lesa pošlu, naštěstí se ten co se na mě řítil v protisměru stačil zařadit a proto že měl SUV, tak pochybuji, že by do lesa šel on

0/0
3.1.2016 23:23

K67a55t59e95ř48i26n19a 28V46a34š87á76k42o78v76á 5151692729625

a treba pojem zatacka nebo horizont uz jste pochopila ? Mozna to bude i jedna z pricin...k tomu vsemu vyse uvedenemu.

0/0
3.1.2016 23:49

Z59d91e94n17ě57k 26H17r39u69b88ý 5275688221496

Protože to třeba proběhne nějak takhle...?

http://video.idnes.cz/?c=A151222_112925_vary-zpravy_ba&idvideo=V151222_112350_vary_jda

0/0
4.1.2016 0:09

T13o82m17a64s 81M86a73t11e61r40a 4795861266455

Bože to je blábol, trochu zpomalit a trochu uhnout, asi moc nejezdíte a asi je to tak dobře

+2/0
4.1.2016 0:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.