Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

PORNOHEREC: Natáčení je horší než fitko. Vyhovují mi peníze a volnost

První nabídku k natáčení gay porna dostal v šestnácti, tehdy odmítl. Dnes má za sebou přes dvacet filmů. Natáčí s kýmkoli, i když je mu partner třeba protivný. „Je to jenom práce. Mně se v podstatě zas tolik lidí nelíbí, v osobním životě jsem vybíravý,“ říká student a pornoherec Robert Mimra v rozhovoru pro seriál Lidé Česka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K53a34r54e61l 45D71r70d59a 6383265367719

iDNES opět září. Dnes tady mají transsexuála, který všem zvedá žaludek. Na RadioCity dnes ráno v 7:00 organizovali společné zvracení celé Prahy. ;-D

To se nám ta tolerance LGBT ale hezky vybarvuje. ;-D

(Obávám se, že demagogickou likvidací homofoba Drdy si nepomůžete. A poslání Prague Pride má patrně nějaké drobné mouchy.) ;-)

0/0
7.1.2016 9:24

T31o18m52a85s 57H39o14r79y75n31a 9705311972505

Naopak, vetsina kouka i na gay porno ;-) (jen to holt nemusi byt 2 kluci)

+1/0
6.1.2016 9:50

Š36á23r43k73a 39Č63e39c32h44o82v80á 8588776725345

No fuj, na těch fotkách je to takový slizounek, jak se leskne. Docela mě natáhlo na zvracení. Na druhé straně - děkuji za svobodu tisku a projevu, bůhví, jak dloho ji ještě budeme mít.

+2/−1
5.1.2016 11:45

K79a60r29e23l 54D67r41d37a 6193645967419

Včera jsem se projel autobusem na Jih a vedle mě seděl tak 10-letý kluk s notebookem. Měl profil na Facebooku a řešil si nějaké dětské debaty. Jen jsem koukal, jak mu tam naskakovala reklama na porno. (To jako jak pečlivě FB hlídá, aby se dětským uživatelům nedostal do ruky závadný obsah.) Kluk viděl i porno od sdílených kamarádů. Do toho telefonoval se starostlivou mamkou. Rv:-P;-D

Večer stahuji pohádky. Nějak jsem přehlídl, že Petr Pan má jen 2 minuty na 2 GB. Nestačil jsem se divit. SM pedofilové si vystříhli scénku, kde visí dva nahatí kluci ze stromu a holka jim je kontroluje a válí se u toho smíchy. Samozřejmě to musí být ve špičkové detailní kvalitě a pro všechny. Rv:-P;-D

Naše společnost potřebuje co nejméně omezení a ještě více svobody a porna. Děti vždy mohou obsah, co je nezajímá, shodit křížkem v pravém rohu. ;-D

0/−1
4.1.2016 10:36
Foto

M42i73l32o63š 32F62. 93P44e56c25h63a85r 3723421980735

Pláčete pěkně, ale na špatném hrobě. Vzhledem k tomu, že minimální věk pro FB, pokud vím, je 13 let, tak si jako 10letý zřídil účet s falešně uvedeným datem narození a co vy víte, jestli se nevydával za dospělého. A řekl bych, že nezletilým opravdu nebude FB nabízet porno – tohle budou mít, věřím, dobře ošetřené, aby se vyhnuli žalobám.

+2/0
5.1.2016 1:08

K68a15r97e61l 40D55r95d69a 6503185537819

Bože!? Tohle tady snad někdo neví? (A ještě Vám tady hlupci klikají plusy.)

FAKTEM je, že cpeme dětem běžně porno před oči. FB je jen jeden z mnoha dalších. Porno je dnes přece volně a zdarma dostupné.

(A pokud tvrdíte jak je FB čistý, testoval jste zda závadný obsah filtruje FB uživatelům z Česka do 15 či do 18 let a zda to dobře funguje? Kdo třeba hodnotí závadný obsah? Velké množství stěžovatelů? Kolik asi stížností obdrží na FB fakt pěkná hanbatá slečna?) ;-D

0/0
6.1.2016 10:17
Foto

M19i42l31o96š 58F21. 28P57e95c82h38a76r 3633951420505

1) „cpeme dětem běžně porno před oči“ – mě vynechte, já to tedy nedělám ani omylem.

2) „A pokud tvrdíte jak je FB čistý“ – nic takového netvrdím. Psal jsem, že to PŘEDPOKLÁDÁM.

3) „testoval jste zda závadný obsah filtruje FB uživatelům z Česka do 15 či do 18 let a zda to dobře funguje?“ Ne. Nemohu to nijak testovat. 15 mi už nějaké ten pátek není a navíc nemám na FB účet. Vy sám jste to testoval? Jakým způsobem jste to testoval?

4) „A ještě Vám tady hlupci klikají plusy.“ – Ti „hlupáci“ totiž pochopili, že kritizuji vaše liché rozhořčení nad spojením 10letého a pornoreklamy na FB, když ten 10letý nemá na FB co dělat a je tam podvodem.

0/0
6.1.2016 13:13

K21a68r66e68l 14D65r45d10a 6853775617239

4) Já kritizuji fakt, že se děcka prohrabují pornem. Jste další, kdo sem metl účelový alibismus a diskutuje o "ho..." Být Vámi, styděl bych se. Maříte diskusi o ohrožování dětí. Máte ne tom snad osobní zájem? ;-)

3) Testovat můžete pomocí falešných profilů. Na to jste přece mazaný dost. Proč maříte náš čas?

2) FB je mi ukradený. (O filtrování porna nic moc nevím. Zaslechl jsem cosi o robotovi, co promazal fotky nahatých dětí z dovolené... Jak jsem viděl nyní, koitus dospělých není pro FB asi závadným obsahem.)

1) Posledně jsem stahoval hry a pohádky. Odkazy na porno potkávám všude. Vy ne? Jste snad pro zrušení Internetu, počítačů a televize nebo může vše fungovat vesele dál? Nemáte pocit, že tu vinu nesou všichni uživatelé pro které ta technologie existuje?

Pobavila mě ta starostlivá mamka. Patrně vůbec netuší, s čím si její děti hrají. A peněz musí mít jako šlupek, tak bych počítačovou gramotnost u ní předpokládal. Ale pustit děcko jen na pár webů pro děti? To aby každá rodina měla doma administrátora přístupů na plný úvazek.

Tak vidím jediný problém. Ten kluk věděl na co se kouká a nezajímalo ho to. Tak to zavíral. Třeba mu mamka řekla, na to nekoukej a on poslouchá jak hodinky. A je vše na nejlepší cestě. Vadí mi jen skutečnost, že roste další "gay porno herec", který nějaký sex na kameru bude považovat od svých 10 let za "normálku a dobrou práci". Rv;-)

0/0
6.1.2016 13:59
Foto

M24i18l21o48š 71F90. 54P53e50c44h49a61r 3493571120775

4) Jen jste si vybral blbý příklad.

3+2) Proč bych to měl dělat? Váš čas nemařím. Vy se naopak snažíte mařit můj čas, když si o FB vymýšlíte (píšete, že je vám ukradený, ale máte „zasvěcené“ informace o je pornoreklamě dostupné pro děti)

1) Potkávám je leckde, ale rozhodně ne všude – že vy jste si tak trošku zapřeháněl, ne?

Opakuji – reagoval jsem na váš blábol na adresu Facebooku. Ani v nejmenším jsem nepsal o dostupnosti porna na internetu. Zkuste se zaměřit na ten FB – když už o něm něco tvrdíte, měl byste o dané věci něco vědět a svá tvrzení mít podložená.

0/0
6.1.2016 14:09

K12a78r41e73l 17D66r42d23a 6373265297539

Uff, takové vlákno, abychom snad neublížili na tématu "gay porno" Facebooku. Hluboce se mu tedy omlouvám. ;-D

Maříte věcnost diskuse, ale máte plno pravdy. Řekl bych, jak rádi pro stromy nevidíme les, že. ;-)

(1) Tady dole máme Korejku kouřící banán a mávající plánkem penisu, byly tady lesby co mají v ruce penis a je tam prsatá modelka... Je to slabota. Jaký sex mohu chtít také po iDNES? Ale malá děcka bych sem raději nepouštěl. Nemám pocit, že přeháním, jen trochu.) ;-D

0/0
6.1.2016 14:41
Foto

M96i30l20o80š 58F15. 43P86e70c88h14a72r 3513881980755

Ano, naše doba je přehlcena sexualitou, ale!: Korejku kouřící banán tu nikde nevidím, ale lesby s penisem, jakkoli mi to přijde hloupé video, nejsou pornografií (penis je překryt černým obdélníkem), a o reklamě s prsatou herečkou mluvit v souvislosti s pornografií, to snad nemyslíte vážně!

„Ale malá děcka bych sem raději nepouštěl.“ – Co by na Idnes malá děcka hledala? Četla články o politice? ;-D

Pokud malé děti samy chodí nekontrolovaně na internet, není to vina internetu, ale vina rodičů, kteří nenastavili a nevymáhají rozumná pravidla.

..

Ještě jednou – reagoval jsem výslovně na toto:

„To jako jak pečlivě FB hlídá, aby se dětským uživatelům nedostal do ruky závadný obsah.“

To dítě se vydávalo patrně za dospělého, legálně ve svém věku na FB nemělo co dělat. Na mou námitku, že dětem snad FB pornoreklamy neukazuje, jste reagoval nesouhlasně a když jsem od vás chtěl, abyste své domněnky doložil, odpověděl jste mi, že vás FB nezajímá, proto nemáte své tvrzení podložené, a ještě mě vyzýváte k tomu, abych mařil čas zakládáním falešných účtů?

+1/0
6.1.2016 15:05

K28a15r28e55l 63D66r96d17a 6453875157569

Ano, dokonale jste popřel, že se děcka na FB probírají pornem. Ale rozhodně je to jejich vina. ;-D

Nemáte pocit, že jste stále mimo? Falešný účet si přece může zřídit kdokoliv. Je to naprosto běžné u dětí, tak jako zde. Nebo, při vstupu do porna každý odklikne, že je mu osmnáct. Proč by ne? A je to. Všiváci, co hájí "svobodu" pak fakticky neví jak zajistit prevenci před trestnou činností. Tak ji raději popírají. ;-D

(Diskutujete zcela nepřínosně. Chytáte mě fakticky jen za slovíčka a řešíme pak velké kulové. Pokud chcete pokračovat, zkuste jít k podstatě věci.)

0/0
7.1.2016 6:01

K75a97r20e55l 70D10r55d30a 6343685127439

Dětské porno je trestné. Jak natáčení, tak držení. Podle zákona je "dítě" osoba do 18 let. A v případě porna i osoba, která vypadá mladší než 18 let.

Docela oříšek u kluků. Poptávka je po 14-15-letých. Takže kluci začínají před 18-tým rokem. Pokud o svém věku lžou, mají organizátoři údajně získat beztrestnost. Ale, podle mě, pak záleží na rozhodnutí "naivního" soudce, zda uvěří, že všichni jednali v dobré víře, že mají před kamerou "20-leté" kluky. Což půjde jen těžko. ;-D

O pupkaté třicátníky nikdo nestojí. Ale jen takové porno je legální.

Takže tady máme článek, který fakticky popisuje trestnou činnost.

To pak pobaví, jak se tady gayové do krve bijí za toleranci homosexuálních pedofilů - efebofilů v české společnosti. To budou ta "svatá práva" LGBT, zneužívat děti. Rv;-D

Zrovna jsem potkal jak vypadá dopad sexuálního zneužíváním. Oběti mají celoživotně narušené sociální vztahy. Těžko utvoří a udrží běžnou rodinu. V životě zpravidla nedosahují socioekonomického postavení, jaké měla jejich původní rodina. Tedy, za trochu sexu v dětství celoživotní úpadek a škoda pro celou společnost. Což odpovídá třeba i tomu, co vypráví dětští prostituti z Hlaváče. Ani šlapání nebude cesta k prosperitě, ale přesně naopak, k jistému celoživotnímu úpadku.

Mám kolem sebe pár decentních prostitutů. Jejich strýček za ně platí první poslední a ekonomicky jsou na tom více než dobře. Akorát, že 15 jim bylo jen 1 rok. Tihle pitomci začínají hledat cestu do života bez peněz v nějakých 25, když si strejda najde mladšího a když po těchto "seniorech" už neštěkne ani pes. Zatím je to zdánlivě v pohodě. Jejich životní kariéry chci ale vidět.

+1/−4
2.1.2016 1:22
Foto

L23u25d17ě22k 73F67u32x28a 9676650934327

Jste si jistý, že je trestné mít např. v PC porno, kde nějaká účastnice nebo účastník vypadá jako by mu bylo méně než 18? Kde jste na to přišel? :-) Jak asi vám to bude někdo prokazovat? Ten věk? To se sestaví komise a bude se hlasovat?:-)

Jste si jistý, že osoba mezi 15 - 18 rokem je dítě? nejde náhodou o mladistvého? Takže podle zákona můžete se šestnáctiletou souložit, ale na pornu ji mít nesmíte? Myslíte to vážně?8-o

+1/0
2.1.2016 4:33

K96a72r89e39l 33D12r44d70a 6103865207729

Zákon respektuje výhradně dobrovolný partnerský sex. Dítětem je v trestním zákoníku osoba do 18 let, pokud není určeno jinak. Tedy 15 let k dobrovolnému sexu je definovaná výjimka.

Trestné je cokoliv dalšího, nátlak, svádění, sex se závislou osobou, kuplířství, prostituce, zneužívání, natáčení porna... Tady platí 18 let, pokud je důležitý věk, jinak trestnost platí bez ohledu na věk. Třeba znásilnění či kuplířství je trestné bez ohledu na věk.

Trestného činu se dopouštějí také rodiče, kteří svým dětem tolerují třeba prostituci, pokud jim ještě není 18 let. Trestné je poskytování porna pod 18 let. Takže rodič, co toleruje pikantní video sbírku svým dětem, opět páchá trestný čin.

Co mě dostalo, česká utajená homosexuální revoluce. Do sametu byl homosexuální styk trestný do 18 let. Po sametu se posunul na 15 let. Tedy homosexuálové získali cinkáním klíčů právo na zneužívání dětí, pokud to dělají šikovně a se souhlasem obětí. Rv

A pokud jde o zdánlivý věk pod 18 let. Také bych chtěl vidět prokazování. Ale příklad za všechny, 14-letá školačka z Břeclavi. Holka se prokázala produkci cizí občankou a nic neporušila. Produkce je také v pohodě, věk přes 18 prověřila. Takže trestného činu se dopouští pouze držitelé tohoto porna, protože z bulváru všichni vědí, že holce je 14 let. Tak bych to viděl, že soud prokázání "zdánlivého" věku pod 18 může vždy doložit nějak zprostředkovaně. Třeba "dovádějící školačky", které si hrají na 15 a video se i tak jmenuje..., je fakticky trestné. (Tak mě napadá, že pojmenovat sbírku Lolitek "výhradně 18-leté holky" je bezpečnostní pojistka před zákonem.) Rv

+1/0
2.1.2016 9:32

K78a57r11e50l 42D78r51d59a 6133835427489

(Ve výměně manželek byl nedávno chlápek, co si pouštěl porno doma před dětmi. Jaký lepší důkaz na jeho zavření právo potřebuje, než důkaz vysílaný TV? A takto se v Česku patrně chová kde kdo...) Rv

0/0
2.1.2016 10:23
Foto

L59u83d42ě77k 64F86u87x20a 9136870584977

Ne, soud nemůže nic dokládat zprostředkovaně, soud vám musí prokázat vinu nade vší pochybnost! Váš výklad práva se nedá použít v jiné než totalitní společnosti.

0/0
2.1.2016 14:24

K20a25r95e31l 33D40r43d36a 6143445437259

Nejsem právník, ale v zákoně ten zdánlivý věk pod 18 je. Soud by musel rozhodovat dost subjektivně a s totalitou to nemá nic společného.

Na druhou stranu, pokud půjde o dětské porno u soudu, tak debata, zda je někomu na pár snímcích přes 18 nebo pod 18, bude dost okrajová.

0/−1
2.1.2016 21:26
Foto

L66u81d84ě88k 23F43u28x22a 9406500794487

Mimochodem, pane Drdo, proč a z jakého důvodu chcete aby heterosex byl legální od 15. let, a homosex až od 18. let? Kvůli prostitutům na Hlaváku?

+1/0
2.1.2016 14:30

K68a66r16e23l 97D10r68d89a 6983135397279

Také. Hlavně kvůli 40-50-letým homosexuálům, kteří si dnes mohou beztrestně najít patnáctiletého kluka a zničit mu život.

Bral bych hranici legálního sexu do 18 let ve věkovém rozdílu 5 let. 15-letý by směl max. s 20-letým. Vyšší věkový rozdíl by byl trestný. A ne, že se dnes padesátiletí "zákazníci" zákonu vysmívají.

To by na nějaké to sebeuvědomění sexuální orientace mělo stačit.

(Samozřejmě zachovat trestnost sexu se závislou osobou do 18 let. Takže ani vedoucí či trenér ve věku pod 20 let by nebyl chráněn zákonem.)

0/−4
2.1.2016 20:51

D81a29v35i71d 50M15o43k25o50š 3271203828

dítětem je osoba mladší 18 let, nebo(od 1.12.2011) i osoba jež se jeví být dítětem (viz § 192TZ)

0/0
8.1.2016 0:34

M11a98r95t68i68n 45P66e68t44v57a61d 4660349307382

Vás sice fakta nezajímají, pane Drdo, ale aspoň pro ty ostatní: žádný aktér ani aktérka pornografických snímků nesmí být mladší osmnácti let, to platí ve všech zemích bez výjimky. Každý producent povinně archivuje ověřené údaje o jejich věku v době natáčení, a tyto údaje musí pak kdykoliv poskytnout ke kontrole ze strany kompetentních státních orgánů.

Pokud jde o sex samotný, před 18. rokem s ním začínají skoro všichni - kluci i holky. Nezřídka už ve 12 či 13 letech: je to přirozené, neboť pro dospívající je sexuální život tím největším novým objevem, a sex s dospívajícím není pedofilií. S "poptávkou" to nemá nic společného.

Uměle stanovená zákonná hranice (ve světě nejčastěji 14 - 18 let) patří až do moderní doby. Křesťanská tradice nic takového neřeší. Romeo a Julie obsahuje vstupní scénu, v níž matka Kapuletová vyčítá Julii, že ve čtrnácti letech ještě není vdaná, a upozorňuje ji, že i "mladší než ty už dávno mají děti".

Nezkušení adolescenti přitahují jen poměrně malou část homosexuálů - i tady vaše informační zdroje selhávají, pane Drdo. A jen málokteří z nich přitom vědomě riskují styk pod hranici 15 let. Ohrožují tím jenom sami sebe: dvanáctiletý kluk není tak naivní, aby přistupoval na něco, co ho samotného nepřitahuje. Každopádně platí, že adolescenti se pravidelně stýkají především jen se svými vrstevníky.

Pedofilie nemá k homosexualitě žádný specifický vztah - postihuje stejnou měrou obě sexuální orientace. Za její legalizaci nebojuje nikdo - dokonce ani samotní pedofilové (svého času se o to neúspěšně pokoušel jen jistý spolek v USA). Celkem vyčerpávající souhrn seriózních informací o všem, co s pedofilií souvisí, najdete na užitečném webu Československé pedofilní komunity. Umožní vám i autentický náhled do neznámého vnitřního světa pedofilů.

+1/−1
2.1.2016 10:56

M14a75r52t25i63n 51P66e16t93v18a55d 4710349177642

A mimochodem - za hranici dětského věku je považován nástup puberty, tedy cca 11 - 12 let. Do 18 let je pak člověk nezletilý. Zletilost (plnoletost) označuje nabytí způsobilosti k právním úkonům (svéprávnost), a k sexuálnímu životu nemá vůbec žádný vztah.

0/0
2.1.2016 11:17

K97a51r56e33l 21D97r13d98a 6313635457709

Opět. Co na to říct? Výčet faktů a pár subjektivních diskutabilních komentářů... Ale fakticky demagogické maření diskuse. Rv

Na co vlastně reagujete? Omlouváte opět neomluvitelné? Sdělujete: to, co by se v žádném případě omlouvat a zpochybňovat nemělo, se u Vás doma usilovně zpochybňuje? Rv:-P

Koukněte do zákona na "dítě do 18 let". Nic jiného tady neřeším. Přednášku o sexu s dětmi jste si mohl odpustit. Zvedáte jen druhým žaludek. Rv

Pravá pedofilie míří na děti. Běžně se směšuje s efebofilií, hebefilií či formou homosexuality. Laiky bude za pedofilii označen i vztah čtyřicátníků s náctiletými milenkami, tedy, velký - nepřiměřený - věkový rozdíl partnerů.

Fakticky řeším prodávání se 14-18-letých kluků na homosexuální praktiky. (Nejen porno.) A vnímám to mezi dětmi jako velmi rozšířené. Jde o snadné peníze třeba na drogy. A naivitu takových dorostenců ani moc uvažovat nemusíme. Žádná není. Jde primárně o vypočítavost. Lze to laicky označit také jako "pedofilii", protože věkový rozdíl bývá obrovský. Odborné pojmy "pro Vás" patrně zcela přesně nesedí. Podstatné ale je, že svými příspěvky zpochybňujete zločin na dětech. Rv:-P

+1/−1
2.1.2016 22:20

M81a33r66t68i47n 30P76e39t48v96a11d 4550409447912

Pro pediatry a soudní znalce je obvyklá horní hranice dětského věku cca 11 let, od 12 let mluvíme o adolescentech. Sex s adolescenty už nikdo z nich za pedofilii neoznačí: ostatně s prvními tělesnými znaky dospívání obvykle přestává být dítě pro pedofila přitažlivé. Do dovršení 14. roku jsou u nás adolescenti pod ochranou zákona, od 15 už všechna omezení odpadají (až na několik málo výjimek, v zákoně taxativně vyjmenovaných). Kategorie hebefilie je sice použitelná, ale zbytečná a obsolentní, neboť sexuální kontakty s dospívajícími se v ničem neodlišují od kontaktů s dospělými.

Je to jednoduché, srozumitelné, logické, a není na tom co řešit. Není tu žádný prostor k nekalým manipulacím. V patnácti letech je naivita v sexuální oblasti zcela výjimečná. Všechny podstatné informace jsou pro každého snadno dostupné, dokonce v dětském věku: náctiletí už si vybírají jenom to, co je přitahuje, a s čím se sami spontánně identifikují. Věkové rozdíly nehrají žádnou roli. Není sice běžné, aby 16leté chlapce a dívky přitahovali 60letí muži, ale občas se to stává. A nemusí v tom být zrovna jejich gerontofilie: mnohem častěji jde jen o imponující životní zkušenost, o hledání mentora. Tak to koneckonců fungovalo ve starém Řecku: 13-20letí hoši navazovali sexuální vztahy s výrazně staršími muži. Sex mezi vrstevníky (tedy projev skutečné homosexuality) už nebyl ve "slušné" společnosti ani zdaleka tak přijatelný, jelikož postrádal ten přirozený mentorský rozměr.

Prostituce je problém právní i psychologický, a zahrnuje také celou řadu specifických rizik. Sexuální orientace ani pohlaví tu ovšem nezakládá žádné významné rozdíly.

Jestli se mnou v něčem nesouhlasíte, tak uveďte, jak je to doopravdy. - Což neznamená, že znovu spustíte své tirády o bestiálních zločinech homosexuálních zrůd, neboť jejich výpovědní hodnota je nulová. To zdůrazňuji ne proto, že jsem homosexuál, milý pane, ale že mám pro takové konstatování odpovídající vzdělání, zkušenost a kvalifikovaný odborný rozhled.

+1/−1
3.1.2016 0:01

K12a60r22e72l 42D61r79d59a 6203205117189

NEEE!!! Bože! Rv

Jestli Vy jste odborník, tak já jsem svatá Anežka. Na co jste odborník, na prznění dětí homosexuály? ;-D

Věkovou hranici obracíte, takže lžete. Ze zákona je plnoletost 18 let. A je to dost málo. (Je to tak díky vyrobení voličů v roce 1950 pro komunisty.) Vhodnější věk plnoletosti je 21. 15 let pro sex je fakticky definovaná výjimka a jde výhradně o partnerský sex. (14 let pro trestní odpovědnost snad už v zákoně nově ani neexistuje.) Popisujete to tedy zcela obráceně. Vaše právní vědomí má povážlivé trhliny, pokud jde o homosexualitu a sex s dětmi. Rv

Homosexualitu před 2000-2500 lety nemusíte pořád vytahovat. Fakt jsme dnes kapku někde jinde.

Jsme pod článkem o "gay pornu" a řeším i "prostituci s homosexuály". Ne že bych chtěl LGBT napadat, o to si pouze koledujete, ale protože je "prostituce" problém. Vaše opakované bagatelizování zločinu je prostě nechutné. Rv

(Samozřejmě, píšete neskutečně pravdivě, ale účelově mimo téma. Prostor na nekalou manipulaci využíváte do mrtě.) ;-D

+2/−2
3.1.2016 7:40

K39a10r75e31l 61D27r80d84a 6813365487189

(Nemyslím si, že "bulvár" a "veřejnost" užívá pojem "pedofil" dle odborných definic. Význam pojmu se dnes posunul či rozšířil. Nemá příliš smysl s tím bojovat.)

0/−1
3.1.2016 7:44

M51a56r76t25i10n 50P10e91t76v15a11d 4470189897132

Není proč s tím bojovat, pane Drdo - užívejte si své pojmy, jak se vám zlíbí, skutečnost tím nijak neovlivníte.

Jestli je sex partnerský nebo náhodný, může být důležité pouze pro jeho aktéry, jinak na tom není co řešit: nemá to vůbec žádný právní význam.

Plnoletost a sexuální způsobilost spolu v ničem nesouvisí. 18 let není hranicí bezpodmínečnou: plnoletosti automaticky nabývá i mladší při uzavření sňatku - třeba už v 15 letech. A kdyby si čtrnáctiletý vzal třináctiletou, například proto, že s ním otěhotněla, stávají se plnoletými oba.

Melte si co chcete, zákony jsou jasné a srozumitelné.

A bagatelizovat vaše smyšlené zločiny považuji za vysoce užitečné a společensky prospěšné. Je v nejlepším zájmu nás všech, aby vaše hlouposti nikdo nebral vážně. [>-] EU V

+2/−2
3.1.2016 14:15

K18a12r73e56l 57D46r21d47a 6393725747489

Zákonu účelově "nerozumíte" a opět lžete. Vykládáte si právo nejspíš ve prospěch svého chtíče.

"Partnerský sex" uvádím jako zkratku, aby bylo zřejmé, že prostituce či porno nejsou povolené před 18. rokem. (Polemizujete hloupě a účelově.) Což třeba v případě 60-letého homosexuála a 15-letého kluka znamená dokazování, že šlo výhradně o upřímnou lásku a žádné peníze a luxusní dovolené nebyly ve hře.

Plnoletost - svéprávnost před 18. rokem jste doplnil sice dobře, ale je to jen "hloupost zákona". Kdo se musí ženit ve 13-14, prokázal zpravidla dostatečně, že svéprávnost ho minula velkým obloukem. (I v ústavech po lidi s mentální retardací se taková "svéprávnost" řeší včasnou antikoncepcí.) ;-D

Rozhodně jste popřel své úvahy o vývoji člověka, pokud snad nadhazujete, že svéprávnost před 18 rokem života je zcela v pohodě. Jste patrně odborníkem, co si bere příklad z kozla zahradníka. Rv

Tedy ano, sexuální zločiny na dětech patrně neexistují. Ty jsem si demagogicky vymyslel, aby řeč nestála. A jaké se nabízí řešení? Je třeba lidi jako je pan Petvad a spol. izolovat od společnosti a řešit pomocí represí. Domluva s nimi nemá žádnou šanci na úspěch, dokud neprojdou změnou osobnosti třeba pomocí kastrace. Tak tomu říkám hutný výsledek naší dlouhé debaty. Ač se bavím, je mi z toho smutno. Raději mám vše na svém místě. ;-D

0/0
4.1.2016 11:17

M38a59r58t20i74n 21P14e31t84v83a63d 4580689207182

Nevím, čemu říkáte sexuální zločin, neznám žádný paragraf trestního práva, který by takový výraz definoval. Pokud o nějakém víte, stačí ho uvést.

Já bych za zločin považoval sex s pohrůžkou či použitím násilí, nebo zneužití závislého postavení.

Pokud jde o pedofily, ti se jen vzácně dopouštějí násilných činů, naprostá většina z nich se fyzickému sexuálnímu kontaktu s dětmi vyhýbá, a trestné činnosti se vůbec nedopouští.

Násilnosti na dětech a jejich zneužívání se nejčastěji dopouštějí normální muži, velice často - ne-li nejčastěji - z okruhu rodiny a příbuzných, obvykle v důsledku zkratového jednání, sexuální frustrace, nebo pod vlivem drog, především alkoholu.

Mně věřit nemusíte, ale poptejte se u soudních znalců, psychologů, sexuologů a policejních vyšetřovatelů. Potvrdí vám to.

+2/0
4.1.2016 19:06

K41a33r97e38l 23D70r24d71a 6823185797899

Barone Prášile, co to zase tlacháte? "Hlava III: Trestné činy proti lidské důstojnosti v sexuální oblasti", přece. Nebo, na heslo "sexuální zločin" mi google vyhodí 250.000 odkazů.

Opět hezký pravdivý komentář s cílem mařit debatu, že?

Pojďme k věci. Pomůže lynč gayů? A když ne přímo osob, je třeba odsoudit homosexualitu jako nebezpečnou deviaci?

(Homosexuál není automaticky pedofil. Ani ne tak proto, že by netoužil po "dětech" pod 18 let (jako valná většina populace), ale proto, že skutečné pedofily zajímají 8-10 leté děti. Zločinů na dětech se dopouští nejčastěji lidé blízcí, ne pedofilové a homosexuálové, protože většinu pachatelů zajímají děti 13-18 let, což není pedofilie, a homosexuality se může podle okolností dopouštět 70-90% populace, ale fakticky nejde o homosexuály. Nejsou pak ty Vaše úzkoprsé pravdivé výklady vlastně lži a nesmysly?)

Rodí se mi tady taková myšlenka o Sodomě. Pokud v sexu převládnou liberální názory, staneme se díky silnému chtíči velmi snadno zločinci. Chtíč je třeba regulovat silnou vůlí a pevnými zásadami. Je třeba zákon jako stanovená laťka, která se překračovat nemá v zájmu většiny společnosti.

Potírání homosexuality nemá být namířeno proti LGBT. Má to být zákonem a dodržovaným pravidlem pro 96% populace. Prostě proto, že to 96% populace patrně potřebuje k existenci. Civilizace postavená na zločinu zanikne. Přiznání diskutabilních práv a vyšší tolerance 4% menšině, pak vážně ohrožuje celý zbytek populace.

No a místní gayové si nepřipouští škody páchané na většině lidí v jejich okolí považují takové skutky za švandu, vtípky a dobrou zábavu. Proto by bylo vhodné je občas prohnat hořící hranicí k vyššímu duchovnímu rozkvětu. Třeba v rámci "slavnosti" Hetero Pride. Třeba by to brali také s humorem - gay - sobě vlastním. ;-D

0/0
6.1.2016 9:34
Foto

B70r39o19n47i52s35l11a70v 41G27a94b36r35y13š 2672289331

Pořád jsem se nedozvěděl, o jakých škodách páchaných na většinu lidí v okolí gayů a leseb je řeč.

0/0
6.1.2016 12:28

K47a24r86e47l 37D79r23d40a 6443615777239

Já třeba řeším sexuální prevenci a výchovu na školách ve vláknu "16-let" níže. A s tou Sodomou jsem to také docela vystihl. Je to jen hypotéza. Co dalšího mám psát abyste to vzal na vědomí?

Definujeme obsah pojmu "slušné chování". Kdo vybočuje "požadavku majority", ocitá se automaticky mimo společnost.

Co je přijatelným chováním pro 4% menšinu, je neslušným chováním pro 96% populace. To je podstata problému. Proto jsou gayové na okraji společnosti. Pokud to ale změníme, zničíme majoritu a fakticky celou společnost.

Sodomu nakonec prostě zamázly do země, tak asi tak. Počítám, že gayové městu šéfovali a s tolerancí se to přehnalo. ;-D

0/0
6.1.2016 14:24
Foto

B86r74o11n93i31s43l91a74v 46G20a33b67r48y76š 2232379711

Co je přijatelným chováním pro 4% menšinu a co je neslušné pro ten zbytek? Buďte konkrétní.

0/0
6.1.2016 14:27

K12a19r12e95l 47D44r92d91a 6523425597949

Dnes tady máme transsexuála. Rodina se za něj a jeho partnerku stydí. Prý silně křesťanská rodina, tak proto. Přitom jeho vzhled odsoudil tady snad každý. Fakticky nemůže vyjít na ulici, aby nebudil veřejné pohoršení.

Počítám, že LGBT komunita by aktivně pracovala na jeho toleranci. A nejlépe nějakým tím útokem proti pedofilním katolíkům. ;-D

No a má to vůbec řešení? Jde o toleranci jinakosti. Společnost přitom stojí na stejnosti a totožnosti. A netolerance je obranou společnosti před rozkladem a narušením. ;-)

0/0
7.1.2016 9:51
Foto

B16r18o72n33i57s53l51a92v 41G14a69b75r52y85š 2362909291

Jenže veřejné pohoršení může vyvolávat i nadměrně obézní muž či žena, nebo ten tzv. "sloní muž".

Psychické stavy se skryjí mnohem lépe. Kdyby kolem Vás prošli ti dva mladíci, kteří v loni v létě utýrali toho bezdomovce v Pardubicích, asi byste si jich vůbec nevšiml. A přitom si to pohoršení a odsouzení společnosti zaslouží mnohem více než tenhle šedesátiletý Ital.

0/0
7.1.2016 11:10

K98a60r65e85l 67D41r52d74a 6273485397189

Umění "splynout s davem". Patrně jsou lidé, co se chtějí odlišit i za cenu odsouzení okolím. Počítám, že Prague Pride je nejvýznamnější akcí, co je přímo sdružuje.

0/0
7.1.2016 17:59
Foto

B12r77o10n42i78s39l12a59v 43G90a32b70r43y39š 2962499361

Počítáte špatně. Jako vždy.

0/0
7.1.2016 18:05
Foto

B52r61o18n11i71s53l81a92v 19G47a75b30r57y39š 2142229841

Vás homosexuálové nezajímají, ale ve svých příspěvcích jim věnujete až podezřele moc prostoru. Co si od toho žvanění o ničem slibujete? ;-D

Vždyť vidíte, že to nikdo nebere vážně a Vy si nedáte říct. ;-D

+1/0
2.1.2016 11:55

K39a35r68e43l 72D55r34d40a 6843175387949

V tom jste měli minule jasno. Největší homofobové jsou přece homosexuálové, co neprodělali svůj coming out. Máte krátkou paměť. Jak vidno, přehnaná kvantita sexu gumuje paměťové buňky. Rv

Mám lepší teorii. Plno homofobů a xenofobů má svůj coming out za sebou a pak otravují druhé na iDNES. ;-D

0/−1
2.1.2016 22:44
Foto

B51r38o44n12i48s74l86a31v 16G39a34b28r48y69š 2912359391

Na tohle jsem se neptal. Znovu a pořádně.

0/0
2.1.2016 22:47

K85a60r27e58l 58D10r70d79a 6913785157839

Zkuste tedy reagovat na to, co doluji z pana Petvada. Vyhodnotil jsem, že LGBT páchají celospolečenskou škodu, hlavně na slabších a bezbranných. Jak by měla vypadat prevence? Na nic jiného, než na "izolaci" "závadných LGBT", jsem nepřišel. Dále se diskuse neposunula. Chtěl bych v tom mít jasno.

0/−1
2.1.2016 23:25
Foto

B69r85o45n52i97s67l19a41v 27G18a64b26r89y77š 2102119501

Jakou škodu? Jak třeba v mém případě mohu ohrožovat bezbranné a slabší? Jak jsem podle Vás závadný?

Zkoušel jste se zamyslet, jak závadný svými komentáři jste? Nejsem muslim ani cikán ani kriminálník, abych si tohle zacházení zasloužil. Já bych zase chtěl mít jasno v tom, co je Vaším cílem tady na diskuzi a co vlastně chcete vyřešit.

+1/0
2.1.2016 23:31

K93a13r63e97l 11D98r56d21a 6453915387729

V 16-ti dostal kluk z článku nabídku na točení gay porna. Třeba. Když mi bylo 16, tak jsem odmítal hodné strýčky na Václaváku. Dnes je internet plný pedofilního "virtuálního" sexu a hodní strýčkové jsou legalizovaní... A pořád nemají gayové dostatek občanských práv. ;-D

+2/−1
3.1.2016 7:56
Foto

B32r56o94n81i47s45l52a88v 74G50a12b81r93y21š 2772959101

Když mně bylo 16 let, chodil jsem na střední průmyslovku. Pokud bych nějakou takovou nabídku dostal, odmítl bych ji. Odmítal bych všechno, co by mi přišlo podezřelé. Pokud se někdo nechá strhnout, je to jeho problém. Taktéž se může nechat strhnout k hazardním hrám nebo drogám.

Pořád nechápu, co tím máte na mysli. Plnoletý sice nejste, ale snad máte rozum k tomu, abyste věděl, co si ve svém věku můžete a nemůžete dovolit. To nemá s homosexualitou nic společného. Stejnou nabídku může dostat i heterosexuál. Rosenberg se přece pochlubil tím, že už na základní škole prodával pornografické materiály. Jakási Sasha Grey se ihned po oslavě 18. narozenin rozhodla pro kariéru pornoherečky.

Nehledejte chyby jen u homosexuálů. Tak o co Vám tedy jde?

0/0
3.1.2016 10:17

K68a79r98e69l 39D96r75d50a 6843685867879

Abyste mohl cokoliv hodnotit jako podezřelé a nepřijatelné, musíte o tom být poučen a skutečnosti znát. To je jediná prevence. To je obsah pojmu "mít z něčeho rozum". Předčasné poučení o sexuální perverzi, kterou může dnešní dítě snadno potkat, je ale ohrožením výchovy dítěte.

Ochrana práv dětí není slučitelná se sexualitou dospělých. Omezování sexuálních restrikcí znamená vyšší ohrožení dětí. Aby například LGBT prosadili víc práv, naruší tím výchovu všech dětí v populaci. Jasně, nejde jen o homosexualitu, ale s rozjásaným průvodem plným "dětí a penisů" je o ní "kupodivu" víc slyšet.

Viděl jsem na základce jak se tomu věnují. Přijdou mi nechutné a perverzní již samotné "dobře míněné rady" pro chování na internetu či cestu do školy. Rady nepřiměřené věku. Rady, které by mělo dítě dostat jen se souhlasem rodičů, jinak škola "prevencí" páchá trestnou činnost. Přijde mi to dokonce až návodné, jak šikanovat spolužáky, aby všechna děcka věděla jak na to, jak to nejvíc bolí a co nejvíc druhým ublíží. Tak hlavně, že máme přesně na tohle "pochod hrdosti". Rv;-)

0/0
4.1.2016 15:09
Foto

B41r61o74n80i67s94l61a68v 44G51a41b56r21y74š 2532109811

Ještě pořád jste nepochopil, k čemu ty průvody jsou.

A mám pocit, že Vám toho nedochází mnohem víc, když jste schopen napsat něco takového.

0/0
4.1.2016 17:14

K13a88r31e60l 20D76r22d38a 6133915587299

Zkuste to vystihnout. Tady vyplavala perlička, gayové se považují za nadřazenou vrstvu společnosti. Gay Pride takovou nadřazenost podtrhuje.

0/0
4.1.2016 18:08
Foto

B41r61o76n65i10s43l88a37v 10G35a26b25r36y65š 2262489521

Nadřazenost? Jakou nadřazenost podtrhuje tříkrálový průvod, který má být zítra?

Jen těžko najdete člověka, který na sebe není hrdý. Nebo se minimálně za sebe stydí. Jenže některým homosexuálům pořád někteří dokazují, jak jsou méněcenní, zbyteční a neschopní. Možná to popisuju špatně, ale takhle to chápu já. V očích některých jsou vadní, jsou to zmetci, kteří se nepovedli, někdo dokonce mluví o slepé větvi. O tom, že se sami mezi sebou nemohou množit, je logické, o tom žádná. Ale to ještě neznamená jejich sterilitu. Podobné výpady jim sráží sebedůvěru, zvlášť těm, co čerstvě prošli coming outem, hledají sami sebe a je jim vyčítáno, za co vlastně vůbec nemohou. Někdy to může končit i sebevraždou, protože tlak okolí prostě neustojí. Pár narážek lze unést, ale pokud je to opakovaně dlouho a čím dál větší razancí, která se může změnit i v šikanu, pak je problém na světě.

Ten pochod je jakási záštita nad tím, že se v davu mohou oddat své přirozenosti. A tím teď nemyslím různé extrémy. Nějaký chlapec se bojí jít se svým přítelem normálně po ulici za ruku, ale v tom davu najde odvahu. Zvláštní je, že holky se za ruku vedou běžně a nikomu to nevadí. Takže nejsou v tom průvodu sami. V davu se to prostě ztratí. Je potřeba všem těm, kteří nemají moc sebevědomí, dokázat, že na sebe jako na člověka (nikoliv na orientaci, jak to Tim Cook hloupě vytroubil do světa) mohou být hrdí. Nebo se aspoň nemusí stydět za to, co jsou. Dá se tam najít spousta dalších lidí s podobnými koníčky (ne sex, exhibice), s lidmi, s nimiž si může popovídat, poradit se. Jinde tak otevřenou příležitost takový člověk nemá a musí otravovat jakési linky důvěry.

A přitom stačí jediné: nepozastavovat se nad tím, nevšímat si jich. Nikdo nestojí o to, aby na něj nějaký cizí člověk na ulici hulákal. Je to zbytečné a trapné.

Tohle je můj pohled na věc. Že to chápete jinak, je bohužel Váš problém. Dál to vysvětlovat nebudu, protože pokud jste nepochopil tohle, pak už nevím... Už je to pro mě mrhání časem.

+1/0
5.1.2016 1:12
Foto

M57i64l53o74š 67F81. 78P65e37c31h83a62r 3523641120135

Pokud nevidíte rozdíl mezi exhibicí nenormální sexuality na veřejnosti, hrdostí na své postižení na straně jedné a tříkrálovým průvodem na straně druhé, pak pochybuji o vaší inteligenci.

0/0
5.1.2016 1:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.