Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Poslanci podpořili Izrael. Když padne, padne i Evropa, znělo Sněmovnou

Jednoznačně na stranu Izraele ve sporu s Evropskou komisí se postavili čeští poslanci. Odmítli usnesením Sněmovny, aby byly speciálně, jinak než izraelské, označovány produkty z území Západního břehu Jordánu či Golanských výšin, a vyzvali vládu, aby udělala to samé. Poslancům za to osobně poděkoval velvyslanec Izraele v Česku Gary Koren.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z33u11z81a71n27a 12K68a55u48f90m64a59n61o11v94á 8448944986847

K debatě níže - nevím co víc je důkazem rovnoprávnosti a demokracie než fakt, že arabští poslanci Knesetu pod ochranou Nejvyššího soudu Státu Izrael cestují za izraelské peníze po světě a propagují zničení Izraele. Izrael je asi jediný stát na Blízkém východě, kde se Arabům dostává plnou měrou občanských práv.

0/0
26.12.2015 0:16

F32r33a64n28t65i67š95e30k 68S40m75o11l33n42ý 1779175143269

Jasně, Izrael nějak záhadně brání Evropu (jak?;-D) a určitě padne kvůi ceduli na bedně se zeleninou;-D

+1/0
22.12.2015 7:57

L68u73c21i45e 97B56l90a91n25i38c28k87á 2715503709961

Jasně, ...Izrael je jediný výběžek civilizovaného světa uprostřed moře muslimského primitivního barbarství !!R^

+1/−1
22.12.2015 6:14

F71r13a36n66t75i14š36e64k 82S69m98o47l64n84ý 1159815563469

Zkuste tam jako gojka žít;-)

0/0
22.12.2015 7:58

Z90u84z60a16n64a 89K17a29u68f48m38a75n24o47v82á 8458704366467

Naprosto bez problémů.

0/0
22.12.2015 22:21

F17r54a64n47t53i68š93e30k 36S18m54o38l80n32ý 1859455873509

Pokud vám nevadí, když vás považují za méněcenné, tak určitě.

0/0
23.12.2015 15:19

M34a22t50o16u69š 49Z45o56u62b10e59k 5182871700664

Nevidím v tom žádný problém. Plnoprávnými občany jsou židé, muslimové, křesťané a dokonce (Smolný se držte) i lidé bez vyznání.

0/0
23.12.2015 15:21

F98r20a75n63t48i52š61e98k 52S62m59o74l28n11ý 1679685183129

Žil jste tam?;-)

0/0
23.12.2015 17:07

M22a83t90o57u65š 29Z52o95u47b98e54k 5842791540534

Myslím, že to je irelevantní. Když napíšu, že žil a zažil, tak někdo jiný napíše, že tam žil taky a že on zažil něco jiného. Zažít tam mohl kde kdo kde co. Důežité a prokazatelné je to, zda dochází k diskriminaci ze strany zákonů. A k té nedochází.

Je zbytečné diskutovat, zda se může židovka z Tel Avivu projít v Jeruzalémě po čtvrti Mea Shearim v džínách a tričku s krátkým rukávem. Nebo zda žid, co se narodil v Haifě má rád nebo nemá rád židovského imigranta z Etiopie. Lidé jsou různí. A i u nás to známe. Viz třeba oddaná láska obyvatel Brna k obyvatelém Prahy, nebo neromů k romům, ... zkrátka na osobní rovině je možné ledacos. Důležité a směrodatné je, zda před zákonem jsou si lidé rovni nebo ne. Já zcela prokazatelně mohu tvrdit, že v Izraeli si jsou rovni, kdežto na Palestinských územích si rovni nejsou, stejně jako si nejsou rovni v Jordánsku, Sýrii, Libanonu nebo Egyptě. Ale z nějakého zvláštního důvodu ta nerovnost v arabských zemích nikomu nevadí. Zato ale každý (marně) hledá nerovnost v Izraeli. Přeju hodně štěstí.

+2/0
23.12.2015 21:51

F77r71a43n25t77i88š39e58k 57S12m62o18l49n92ý 1929135353419

Ano, s vámi je zbytečné diskutovat, když o věci NIC nevíte;-D

0/0
24.12.2015 9:23

M16a30t11o57u95š 97Z91o72u89b86e41k 5552551250604

Z čeho usuzujete, že o věci nic nevím? Doložte prosím, v čem jsou moje znalosti nepřesné. Zatím jste neuvedl jediný fakt.

0/0
24.12.2015 10:06

F30r43a31n23t25i39š39e77k 67S22m68o35l69n94ý 1939845903149

Odmítáte realitu a oháníte se teorií:-P

0/0
24.12.2015 10:14

M90a85t51o28u46š 64Z23o24u29b91e41k 5662841220754

Realita je taková, že neexistuje zákon, podle kterého by arab byl v Izraeli v nerovném postavení se židem.

+1/0
24.12.2015 10:33

F75r93a46n77t51i15š97e83k 17S85m28o66l30n33ý 1599305603719

To tady taky nikdo netvrdí, pane Zoubku. Gojim nejsou jen Arabové, víte?

0/0
24.12.2015 11:07

M60a61t40o68u26š 51Z45o70u95b92e73k 5632521910764

Vím, kdo jsou gojím. A věřte, že to jsou i arabové. Doložte, v čem je zákon jiný pro židy a pro nežidy.

0/0
24.12.2015 11:47

F93r13a20n80t18i24š19e53k 17S98m23o47l80n16ý 1389115353219

Vaše demagogie je průhledná jak celofán. Já nepíši, že je zákon jiný. Jiná je realita;-)

0/0
24.12.2015 13:43

M42a34t90o25u14š 43Z84o47u81b87e56k 5482451880344

Tak to jsem rád, že souhlasíte s tím, že před zákonem si je žid i gój roven. A jelikož v Izraeli není žádné státní náboženství, tak jenom potvrzujete, že Izrael je jediná fungující demokracie v regionu. Protože v okolních arabských zemích si nejsou muslimové a káfirové rovni ani před zákonem, natož teprve v realitě. I na takových palestinských územích není rovnost před zákonem. Takže Izrael je lepší stát, než okolní arabské. A dokonce i lepší než vznikající palestinský stát.

+1/0
24.12.2015 13:52

F91r65a79n67t53i65š67e50k 79S31m54o16l96n37ý 1719825553929

Faleš a pokrytectví.

Nelživé označení původu nemá co dělat s podporou Izraele.

Lidé, kterým vadí izraelská okupace, nekupují zboží z Izraele en bloc už nyní.

Lidem, kterým je okupace volná, je jedno i to, co je na obale.

Jde jen o politické hrátky. Izrael samozřejmě díky tomu nepadne a i kdyby padnul, tak na Evropu to vliv mít nebude. Izrael nijak Evropu nechrání, ono chránit sebevraha je dost obtížné.

+1/−2
21.12.2015 21:21

M57a24t90o51u82š 69Z84o89u92b20e75k 5682691260344

Jakou okupaci máte na mysli? Legální? Nelegální? O jakém území mluvíte? A čí stát Izrael okupuje? A podle jaké závazné mezinárodní smlouvy?

+1/−1
22.12.2015 8:36

A90n41n70a 49T76v43a54r61ů66ž47k59o45v91á 4141266375818

Nějak si nemyslím, že v době, kdy se v té oblasti usadil stát Izrael tam bylo liduprázdno. Je to uměle vytvořený stát, který tam nemá co dělat. Dokud tam Izrael bude, klid v té oblasti nebude.

0/−2
23.12.2015 13:38

M58a20t72o15u77š 97Z17o65u75b11e81k 5972641890374

Nikde netvrdím, že tam bylo liduprázdno. Ale tvrdím, že Izrael neporušuje mezinárodní právo. Pokud na to máte jiný názor, měl byste ho být schopen doložit. Pokud tvrdíte, že Izrael je okupant, měl byste být schopen doložit čí území okupuje a zda ta okupace je legální nebo ilegální.

Židé tam žili více jak tři tisíce let. To, že tam v sedmém století agresivně vpadli a to území okupovali arabové, neznamená, že tam arabové na to území mají větší právo než židé.

0/0
23.12.2015 13:51

M43a39t37o67u55š 58Z64o61u86b74e23k 5182381170284

Izrael a umělý stát? A na to jste přišla jak? Židům jako jediným byly přiznány historické nároky na toto území. Nikomu jinému, ani arabům (ani arabům, co se jim mylně říká palestinci). A tyto historické nároky byly přiznány mezinárodně platnou a závaznou smlouvou.

0/0
23.12.2015 14:43

A51n43n74a 82T63v52a87r51ů41ž31k96o43v97á 4441466955898

Jaké historické nároky? Tam se to mezi sebou mlelo pořád. Každou chvíli ta oblast patřila někomu jinému.

A to, že Izrael byl uměle vytvořen po 2. světové válce snad nepopřete.

0/0
23.12.2015 14:49

M46a76t47o37u24š 87Z93o51u31b51e27k 5562231450304

Jediným židům byly přiznány historické nároky na celé území Palestiny, a to mezinárodně platnou a závaznou smlouvou. Co mají v ruce arabové? Pouze okupaci celého území počínaje 7. stoletém našeho letopočtu.

Izrael nevznikl jako nový stát, ale dle platné mezinárodní smlouvy byl OBNOVEN. Což je velice důležité slovíčko. Zcela prokazatelně se odkazuje na to, že Izrael tu byl již dříve a nyní po mnoha letech je pouze obnoven.

Vaše vyjádření vypadá, jako když Izrael byl uměle vytvořen jako důsledek 2sv.války. Tak tomu ale nebylo. O Izraeli bylo rozhodnuto o více jak 30 let dříve. Tedy dávno před 2sv. válkou.

0/0
23.12.2015 15:00

A90n61n92a 53T89v46a48r93ů67ž56k73o25v66á 4161326405888

Poslední židovský stát tam byl v 2. tisíciletí před Kristem, potom to území ovládal kde kdo.

Kdyby Hitler neposílal Židy do koncentráků, tak nebyl ani Izrael.

0/0
23.12.2015 15:05

M40a25t72o90u21š 37Z15o65u37b55e49k 5642921100204

Máte nedostačující historické znalosti. Schválně: Kdy byl postaven 2. židovský chrám? Tolik k vašemu nepravdivému tvrzení o 2. tisíciletí před Kristem.

A ohledně Hitlera opět nemáte pravdu. O obnovení státu Izrael bylo rozhodnuto mnohem dřív, než začala druhá světová válka. A jelikož rezoluce 181/1947 není právně závazná, tak stát Izrael NEVZNIKL na základě rezoluce VS OSN 181 z roku 1947. Takže nevznikl na základě dohod po druhé světové válce.

Můžete prosím svoje tvrzení nějak doložit?

0/0
23.12.2015 15:09

A78n79n85a 83T98v26a14r37ů52ž33k56o90v75á 4921356945568

Tak proč je potom ČR republika považována za samostatný stát, když se u Židů mají přiznávat nároky z biblických dob. Mělo by to být všude. Tady by se přece mělo vrátit území Keltům, kteří tady sídlili první, případně Germánům, kteří tady byli od 1. století po Kristu. Slované tady přece přišli až v 5. století, tak tady nemají, podle Vás co pohledávat.

0/0
23.12.2015 15:16

M36a59t50o90u15š 40Z59o46u30b61e77k 5182431370404

Nechť se tak stane. Vůbec by mi to nevadilo. Pokud někde prokazatelně žijí keltové, tak nechť se sem vrátí, rád je přivítám. Možná je najdete na svátku Beltine nebo někde jinde.

Ale to není pointa. Vám zjevně vadí, že Izrael údajně vznikl na právoplatném území někoho jiného. Ale dosud jste neřekla, čí to území "právoplatně" je a podle jakého práva. Navíc jste jaksi zapomněla zmínit, že Izrael je jediná demokracie v regionu, která nabídla plná práva všem - arménům, koptům, arabům, ... kteří žili na území Izraele. Takže pokud by toto území připadlo keltům a já i nadále měl stejná občanská práva, tak mi to vůbec nevadí.

0/0
23.12.2015 15:19

A11n34n59a 72T15v22a60r19ů53ž41k73o73v17á 4101616425798

Protože území nelze vrátit Keltům, uvedla jsem i ty Germány.

Je mi jedno, komu to území patřilo dříve, domnívám se, že bylo pod správou Egypta.

O jako důvod uvádět to, že je to prý nějaký demokraticky stát, je trochu divné. Ono to bude jako u nás, kde se oligo-byrokracií vznešeně říká demokracie. Na druhé straně jsem pochopila, proč se USA domnívají, že je jejich právem likvidovat všechny státy, které nejsou z jejich pohledu uvědomělé.

Vy jste zase nějak zapomněl, že základním právem státu jhe právo na sebeurčení.

0/−1
23.12.2015 15:30

M63a72t70o67u15š 62Z51o29u45b92e92k 5842531900314

Nikoliv, do roku 1917 to patřilo Osmanské říši. A ta souhlasila s dělením celého svého území (sever Afriky, Blízký Východ, ...), takže mimojiné i s dělením Palestiny.

Komu by to mělo patřit jinému, než židům? Dosud jste neodpověděla.

Základní právo státu na sebeurčení? A to je co za blbost? Stát má právo na sebeurčení? A na to jste přišla kde? Máte k tomu nějaké podklady nebo je to vycucané z prstu jako vaše ostatní výroky? Když Bolek Polívka založí čistě teoreticky Valašský stát, tak má nárok na sebeurčení? Co to je za nesmysly?

Izrael vznikl na území, které historicky patří jemu. V souladu s mezinárodním právem nabídl plná občanská a náboženská práva všem, tedy i arabům. 120 tisíc arabů to přijalo a mají zcela stejná práva jako židé, a tedy mají větší práva než arabové v okolních arabských zemích.

0/0
23.12.2015 15:35

A70n77n82a 42T64v94a92r32ů76ž85k44o77v53á 4301156145568

Samozřejmě, že státy nemají právo na sebeurčení, musí skákat tak, jak jim USA poručí, Naše předrahá vláda je na jedním z prvních míst.

Židům by to nemělo pařit proto, že v současné době se státy nerozdělují podle stavu, který byl před začátkem letopočtu.

0/−1
23.12.2015 15:50

M87a70t17o80u94š 59Z46o60u87b15e10k 5582191890174

K vašemu názoru na USA se vyjadřovat nebudu, není to předmětem tohoto článku, potažmo této diskuze.

Proč by to nemělo patřit židům? Proč by to nemělo patřit třeba čechům? Pokud vás nezajímá, kdo na tom území žil a komu to území patřilo, tak proč by si na to území nemohl dělat nárok třeba pan prezident Miloš Zeman? Buď budete brát v potaz platné mezinárodní smlouvy nebo těžko můžete mluvit o okupaci. Dosud jste neuvedla, komu podle vás to území má patřit a na základě čeho.

Například počet židů v Jeruzalémě byl celou dobu vyšší než počet arabů. Takže Jeruzalém nikdy nebyl arabským městem. Proč by neměl Jeruzalém patřít židům? Židé zde žijí trvale po více než 3 tisíce let. To není tak, že by tam posledních 2000 let nežili, to si jenom vy tak vymýšlíte. Židovská přítomnost v Palestině je trvalá - tedy stálá. Ano, bylo období, kdy jich tam bylo málo a zase jiné období, kdy jich tam bylo více. Ale nadevší pochybnost mají na to území právo větší než arabové. Arabové jsou prokazatelně okupanti nejen v Palestině, ale také v Egyptě a dalších zemích za hranicemi Arábie.

0/0
23.12.2015 15:56

A47n79n87a 62T18v39a70r12ů80ž40k16o72v21á 4401746425118

Netvrdím, že tam nežili, pouze že to nebyl stát Izrael.

A nepatříte též náhodou k těm, kteří okupací nazývají současný stav na Krymu: A co Kosovo? Demokratické je vždycky to, co se hodí demokratům.

0/0
23.12.2015 16:28

M24a48t64o48u85š 74Z82o17u74b60e68k 5442561710874

Ale státem nebylo ani Jordánsko, Sýrie, Irák a Libanon. A mnohé další. Tyto všechny státy vznikly stejně jako Izrael - rozdělením Osmanské říše. Kde tedy podle vás bere Jordánsko právo na svůj stát, když tam do té doby stát Jordánsko nebyl? A co ty ostatní státy? Zkrátka po 1.světové válce se území bývalé Osmanské říše dělilo. A vedle mnoha arabských zemí vznikla i jedna země, kde je plnoprávným občanem nejen arab, ale i žid. A vám to vadí? A proč vám nevadí vznik Jordánska? A proč vám nevadí, že v Jordánsku nemůže žid získat občanství?

+1/0
23.12.2015 16:34

A80n43n29a 44T40v96a65r75ů98ž18k98o50v34á 4571646305818

Státy se dělí i teď. Izrael však v době rozpadu Osmanské říše nevznikl, To je stejný případ jako rozpad Rakousko-Uherska. Byl by legální stát, kdyby dneska někdo přišel a chtěl se usadit na území států, které tenkrát vznikly?

0/0
23.12.2015 16:54

M42a87t28o43u56š 16Z33o41u33b24e31k 5632871930164

Opět máte nepřesné informace. Já se vás ptal, jaký je rozdíl mezi legálností vzniku Jordánska a Izraele. Neodpověděla jste. Proč si myslíte, že Jordánsko je v pořádku a Izrael nikoliv? Oba dva státy vznikly na základě stejné mandátní smlouvy Ligy Národů (právně závazná smlouva), oba dva vznikly ze stejné Osmanské říše a oba dva vznikly až po druhé světové válce. Až mi zdůvodníte legalitu Jordánska a nelegálnost Izraele, tak můžete pokračovat se Sýrií, Libanonem a Irákem. To jsou všechno státy vzniklé z Osmanské říše skrze nástroj, který se nazývá "Mandátní systém". A přesto jediné, co zpochybňujete, je Izrael. Zdůvodněte proč. Prosím fakta a ne jenom "já si myslím".

Co se týče Rakouska-Uherska, tak to je přesně to samé. Je zvláštní, že to u Rakouska-Uherska chápete, ale u Osmanské říše nikoliv. Rakousko-Uhersko byla taky říše. A z rozpadu Rakouska-Uherska vznikly některé evropské státy, které do té doby neexistovaly. Přesto vám to v případě Rakouska-Uherska nevadí, ale v případě rozpadu Osmanské říše vám to vadí. Přitom jediný rozdíl je, že v Evropě už měli konstituované státní útvary a byly to státy schopné vlastní existence. Kdežto státy vzniklé z Osmanské říše potřebovaly přechodné období - nebo-li "Mandátní Systém".

0/0
23.12.2015 21:46

A78n46n38a 63T68v85a61r66ů94ž14k33o50v29á 4981826975758

Ostatní státy vznikly po rozpadu většího státního celku. Izrael se vetřel později na území, které už bylo po rozpadu někoho jiného.

0/0
24.12.2015 8:49

F20r44a85n91t50i15š47e55k 10S10m82o90l42n44ý 1749935763859

Jako Československo - stát, který vznikl v prostoru střední Evropy z vůle Francie a USA, tedy států zcela jiných, proti vůli sousedů, kteří ČSR okamžitě napadli. Protože byla navíc nacionalistická pseudopolitka Masaryka neudržitelná, vyrostli Henlein, Frank a Tiso a republika se poprvé rozpadla.

Po válce ji drželi pohromadě násilím komunisti.

Prosperita přišla až s přičleněním do nového Rakousko-Uherska;-)

0/0
24.12.2015 9:26

M45a62t58o50u45š 14Z33o59u56b94e48k 5382371100724

Československo vzniklo dělením Rakouska-Uherska. Stejně jako Jordánsko, Sýrie a Izrael vznikly dělením Osmanské říše.

0/0
24.12.2015 10:13

F12r64a14n95t40i68š11e51k 71S27m80o23l21n93ý 1139495583869

No a?

0/0
24.12.2015 10:15

M63a18t14o97u33š 97Z32o43u10b69e43k 5312491530874

Nemáte pravdu. Izrael, Jordánsko, Sýrie a Libanon vznikly přesně ve stejné době a přesně stejným způsobem. Doložte mi prosím vaše tvrzení, že se Izrael vetřel na území někoho jiného. Už po několikáté se vás ptám, na území koho. A dosud jste ani jednou neodpověděla na přímo položenou otázku. Nedokážete vysvětlit, proč je vznik Jordánska legální a vznik státu Izrael nelegální, když oba dva státy vznikly na základě přesně stejné mezinárodně platné smlouvy. Takže jste prokázala absolutní neznalost problematiky a jste pro další diskuzi zcela nepřipravená. Doporučuji studium odborných materiálů: smlouva ze San Rema, smlouva z Lausanne, smlouva ze Sevres a mnohé další.

Shrnu otázky, na které jste neodpověděla:

1. Území koho Izrael okupuje, respektive na území koho se vetřel?

2. V čem se liší legálnost vzniku státu Izrael a Jordánska?

0/0
24.12.2015 10:11

F51r14a17n73t30i74š30e41k 66S27m80o44l61n61ý 1429755803379

O legálnosti tu píšete akorát vy. My tu píšeme o násilném vzniku, o tom, že jak část obyvatel, tak část sousedů se vznikem Izraele a ČSR nesouhlasila.

To nevíte?

0/0
24.12.2015 10:19

M43a33t59o24u24š 10Z94o91u41b44e12k 5292381260204

Izrael vznikl přesně v souladu s mezinárodním právem a dle platných a závazných smluv. Doložte, že tomu tak nebylo. A doložte, proč Jordánsko vzniklo legálně a Izrael nikoliv.

0/0
24.12.2015 10:34

F78r88a54n59t60i16š81e56k 43S82m33o12l66n64ý 1259285353819

Já nic takového netvrdím, tak netuším, proč bych to měl nějak dokládat;-D

0/0
24.12.2015 11:08

A69n17n76a 17T24v70a82r24ů16ž59k30o45v74á 4851456415428

Poslední stát židů existoval v roce 135 n.l. Od té doby žádný nebyl. Vyplývá to i z toho, že v roce 1917 vznikla deklarace na zřízení národní domoviny pro Židy. Kdyby jim nějaké území patřilo, nic takového by nebylo třeba.

0/0
24.12.2015 10:56

M32a26t65o11u47š 88Z73o98u17b42e52k 5612181180424

Stát Jordánsko zde nikdy neexistoval. Proč je legální Jordánsko a ne Izrael? Stále jste neodpověděla.

Důkazem toho, že Izraeli to území VŽDYCKY patřilo, je právě text mezinárodně platné a závazné smlouvy, kde se píše: že bude OBNOVENA židovská domovina. Takže stát Izrael nevznikl, ale byl obnoven. To se nedá říct o Jordánsku. Takže stát Izrael je legálnější než Jordánsko. Jaká máte fakta pro svoje tvrzení?

0/0
24.12.2015 11:04

F45r63a22n96t84i96š29e46k 81S53m91o21l73n29ý 1769735813309

Ona tvrdí, že Izrael není legální? Jedinej, kdo to tu tvrdí, jste vy.

To území samozřejmě nepatřilo Izraeli vždycky, to je tak evidentní lež, že nemá cenu se vašimi pomýlenostmi dále zabývat.

0/0
24.12.2015 11:10

M89a39t81o92u48š 46Z90o21u15b75e81k 5182241970274

Já netvrdím, že to území patřilo vždycky Izraeli. Já tvrdím, že Izrael neporušuje žádné mezinárodní právo. A ano, ona tvrdí, že Izrael je uměle vytvořený stát, který nemá legitimitu. Ale není schopna to doložit.

0/0
24.12.2015 11:46

A76n83n66a 76T13v95a78r19ů28ž79k14o28v51á 4911546245308

Jordánsko bylo mandátním územím Británie, jako společný územní celek Irák, Palestina a Jordánsko. Po jejich rozpadu tam vznikla monarchie jako britský protektorát. Po válkách s Izraelem vznikl stát v současných hranicích. Kolonializmus zanikl a vznikly samostatné státy.

0/0
24.12.2015 11:39

M78a41t40o44u59š 24Z72o82u24b90e57k 5822551700474

Jordánsko vzniklo v roce 1946. Do té doby bylo pod mandátní smlouvou Ligy Národů a nikoliv Británie. Nebyla to kolonie. Takže lžete snad v každé větě, co jste napsala. Mandátní smlouva, podle které vzniklo Jordánsko v roce 1946 byla stejná jako Mandátní smlouva o Izraeli. Takže Jordánsko vzniklo stejně jako Izrael. Palestina nikdy nebyla britskou kolonií. A stát Izrael vznikl ještě před válkou s Jordánskem. Marně hledám jednu pravdivou větu ve vašem komentáři.

0/0
24.12.2015 11:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.