Diskuze

Pilot omylem nastartoval, motor airbusu nasál indického technika

Pilot indických aerolinek udělal pravděpodobně chybu a omylem zapnul motor dřív, než měl. Proud vzduchu tak natáhl nedaleko stojícího technika, který byl na místě mrtvý. Incident se nyní vyšetřuje. Stovku cestujících přepravil náhradní spoj.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jednou v Bombay dnes Mumbai jsem na letisti pozorval cvrkot na place. Je zazrak, ze se tam nevymlatili vsichni, kteri tam pracovali.

0 0
možnosti

Tak v TV to video pouštěli - i s komentářem, že to byl trikový vtípek a nachytalo se na to hodně lidí.

0 0
možnosti
Foto

Tak Subrsamani nebo Subramanium?

0 0
možnosti

J40a46n 35Š28e92s14t76á95k

19. 12. 2015 21:06

nebyl to ten kámoš Krampola Mário Subrio?

0 0
možnosti

Nechci nijak zvlášť snižovat kvality indického pozemního personálu8-o

Před pár dny jsem na HBO viděl film Bhopál. Musím se přiznat, že mi doslova vyrazily dech odborné schopnosti indických techniků, z nechvalně známé chemičky.

Nejvíc mi utkvěla v paměti scéna, kdy se americký inspektor ptá negramotného technika (jehož jedinou kvalifikací byla firemní košile), jaký tlak a teplotu tam má směs při výrobě. Šťastný indický technik řekl, že hlídá tohle a ukázal na rezavej manometr ;-D

1 0
možnosti

Turbofan motory maju na boku vyznacenu cervenu ciaru, ktora definuje hranicu (above-idle hazard area) kde je nebezpecne stat ak motor pracuje nad volnobeh.

0 0
možnosti

Motor nenatáhl člověka, ale nasál.

0 0
možnosti

Ovšem původně tam bylo použito sloveso "vcucnul".

0 0
možnosti

J68a94n 64K55o50t48l44í76n

17. 12. 2015 15:00

Nechci být hnodipich, ale ten článek se divně čte... :-( "motor natáhl" bych upravil na "vtáhl" - natáhnout ho mohl tak maximálně prodavač v trafice, nebo kolega pravítkem přes záda. Dále "zapnul motor" - zapíná se elektromotor, veškeré spalovací motory se startují. Letadlo také neparkuje, ale stojí, proto se spíše než "parkovací místo" používá výraz "stojánka". A neposlední řadě letadlo necouvá, ale "vytláčí se" - pushback. Motor také nezná "klidový tah" - to je oxymóron, protože buď je motor v klidu, nebo generuje tah... ale dá se použít termín "volnoběžné otáčky". Nerýpal bych do toho takhle okatě, kdyby neměla paní redaktorka ve vedlejším kanclu pány z technetu, kteří na toto téma zpracovali super článek před pár měsíci :-P;-)

6 1
možnosti

P96e93t21r 84E53b15r

17. 12. 2015 15:33

Nechceš být hnidopich, ale jsi.

0 4
možnosti

Letadlo se netlaci k ranveji ale pouze od stojanky. Motor neni v klidovem rezimu, ale teprve se nahazuje. Mezi pilotem a pracovnikem letiste (ten co ma na starosti pushback)probehne jeste nekolik checku a povoleni nastartovat motory. Startovaci procedura zacina tehdy, kdyz zacina pushback a kolem letadla by se nemel nikdo motat. Takze pokud je zodpovednost na pilotovi, musel byt nality. A pokud se nekdo motal kolem letadla v teto fazi, tak Darwin jak vysity.

3 0
možnosti

Anebo se tam muselo stat neco nestandardniho. Treba nefukcni APU. Neb po odpojeni externiho zdroje cele letadlo dlouho na bertky nevydrzi a motor je jedina zachrana.

1 0
možnosti

L91u51k98á71š 19R43a98i20s

17. 12. 2015 14:10

Tak nevim jak v Indii,ale tady,kdyz se vytlacuje (nebo aspon za mého působení na letišti vytlacovalo),tak za letadlem v oblasti motoru nikdo nebyl....holt jiny kraj jiné letiště...nicmene je to tragicka událost.

0 0
možnosti