Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nejsme připraveni na obranu, ztratil se základní instinkt, varuje Gabal

Česká armáda prožila dekádu brutálních škrtů a redukce svých schopností. S ekonomickým růstem sice dostala přidáno, ale ani zdaleka ne tolik, kolik by potřebovala. „Nejsme připraveni a chemiky nebo polní nemocnicí svou nepřipravenost nezakryjeme,“ varuje v rozhovoru poslanec a místopředseda sněmovního výboru pro obranu Ivan Gabal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D87a33n84i33e45l 31T21s80c45h93e29r79n19a22y 2105682669412

Ta tabilka je kouzelna je na ni videt nejen, jak se za dalekomensi penize dala udrzet a vycvicit armada v bojovych poctech, ale na druhou stranu jak ten stat porad vynaklada cim dal tim vice a nikde nic jen nejaky odklaneci a tunelari

0/0
16.12.2015 12:30

M21i77r93o50s12l76a93v 38H65a69r94m75a65n 7770282304954

Když si vzpomenu jak byly USA jenom k vůli rozmístění raket na Kubě ochotny rozpoutat válku a dnes když Rusko NATO obkličuje ze všech stran je odsuzují že se proti tomu snaží bránit.Rozbití států jen k vůli tomu že netancovaly podle amerických not a dosazování politiků spolupracujících s USA.Vždyť američané neustále zdůrazňují že budou prosazovat ve světě americké zájmy!Smutné je že tuto politiku my podporujem.a chceme aby za ni umírali naši vojáci.

0/0
15.12.2015 7:50
Foto

M67i89c47h24a27e74l 21K83o62t20s90c39h 6267187859884

Tomu jako neHereci tomu nemůžete rozumět.

0/0
14.12.2015 10:37

J19a25n 80T62a46r31a18b39a 4166656519849

No nejsme, nikdy jsme nebyli a nikdy ani nebudeme.

0/−1
14.12.2015 8:27

T69o37m50a60s 87T25h42o77m28a26e92s 6124820665488

Dobrý den. Bezpečnost je základní základní povinnost státu. Nejsou to ani důchody, ani zdravotnictví, ani sociální dávky a už vůbec ne podivné dotace na podivné věci...

+2/0
14.12.2015 0:17

R66a13d98e48k 61Š19a86r56l62á47k 6671589460806

Takže kvůli zbrojení byste nechal lidi v době míru umírat na nemoci, hlad a navíc nechal růst kriminalitu? Ta kriminalita je navíc, protože když ti nejchudší nemají peníze ani na jídlo, budou krást a přepadat ostatní. Navíc se divím, že jste nezmínil i školství, na to jste asi zapomněl, protože to ve vašem životě nezanechalo velkých stop.

0/0
14.12.2015 9:33

F18r17a61n33t35i24š35e68k 39S50m10o74l17n69ý 1919325783789

V podstatě je to tak. Stát, který je poražen a rozmetán nepřítelem, už žádné zdravotnictví a bezpečnost nezajistí.

+1/0
14.12.2015 12:47

R79a81d51e36k 16Š26a88r75l81á80k 6871239290656

Vy žijete ve válce? Myslíte si, že každá válka probíhá rozmetáním civilního obyvatelstva a všeho, co je vybudováno a postaveno? Nějaké zbrojení je u nás zbytečné, v blízké historii nám jednou nařídili složit zbraně a hned poté jsme byli přiřazení pod křídlo Ruska. Teď jsme zas pod jiným křídlem nebo v jiném otvoru, jsme na to zvyklí. Navíc když tu školy, nemocnice a důchodce zrušíme uplně, stejně se pořádně nikomu neubráníme.

+1/0
14.12.2015 13:16

D94a95n19i18e41l 77T56s52c23h96e72r58n47a85y 2115262639392

Tak armada vyzbrojena byla, a to v puvodmich poctech, takze zbrani bylo dost, nez se poslaly Kurdum do Baghdadu. Kriminalita je tu predevsim proto, ze totalne selhaly faktory kjako vychova, zebricek hodnot, slusnost, naopak se propaguje nasili, beztrestnosta prachy (takze kdyz otralej fetak - synek bohateho tatika a sam velky dealer zavrazdi autem chudou holku jsouci si vydelat na brigadu) a ono mu to v podstate projde,kdyz policie neni schopna vyresit temer zadna prepadeni, loupeze a kradete, a vyrtahujke se jak se ji podarilo snizit napad trestne cinnosti, protoze iz nikdo radeji nechodi nic hlasit) tak vsichni vidi ze kroiminalita ma zelenou

0/0
16.12.2015 12:37

R68a88d78e64k 39Š81a10r44l44á59k 6411539790266

Co to je zase za bláboly, tady je tak nízká kriminalita, že se vám o tom ani nezdá. Zkuste vyjet někam do světa.

Až totálně selžou faktory, která tu popisujete, bude to tady vypadat uplně jinak.

Podle jednoho nebo i několika případů hodnotit společnost je hloupé, ač uznávám, že to pěkné není.

0/0
16.12.2015 12:48

D30a44n79i20e60l 82T90s11c32h36e67r53n62a57y 2775132749652

On tu nekdo umira hlady? Kdyby se nekupovaly nekolikrat predrazeny nesmysly z ciziny a slo se do ceske vyroby, tak by dokonce lidi melii praci

0/0
16.12.2015 12:38

M26a57r54t40i86n 40K66u37l17h95á42n96e21k 4683272569379

stačí poslat pár českých legionářů do ruska a bude pokoj

+1/0
13.12.2015 21:13

T13o16m89á65š 79Z48e67m65a51n 3955848284525

K efektivní obraně jsou potřeba dvě věci:

1) dobře vyzbrojená a vycvičená armáda profesionálů

2) "tvrdá" populace - tedy přesný opak "měkkých" cílů jakými je odzbrojená populace skoro celé Evropy. Vzorem by měl být Izrael, kde si to s teorristy dovedou rozdat i běžní civilisté, minimálně do příjezdu policie a armády a nebo dovedou zasahující polici/armádu proti útočníkům aktivně podpořit.

+3/0
13.12.2015 20:23

M65a41r83t74i37n 31P71e88t56r 6483522328749

Ano, jen vám chybí ta úplně první věc. Musí být veřejně proklamováno, že máme právo chránit svou vlast a není naše povinnost vpustit každého, kdo ohrožuje naší bezpečnost. Teď je to právě naopak.

+3/−1
13.12.2015 20:37

R93o67m34a25n 97H36r16o30n73z95a 5836101456188

Nikdo neproklamuje že bychom neměli právo chránit svou vlast. To je váš výmysl / lež.

+3/−2
13.12.2015 21:34

R85o73m44a43n 81H18r64o39n11z22a 5466411946838

Vstupem ČR do NATO v roce 1999 jsem si mysleli, že za naši svobodu budou krvácet jiní (myslím tím finančně i doslova). Poklesy zbrojních výdajů po roce 2005 jsou ostudné. Je správné tyto prohřešky proti vlastní sebeobraně dohnat. [>-] R^

+4/0
13.12.2015 19:13

Z47d55e66n46ě42k 14Z54á98l41i36š 2975574227313

Naše armáda byla historicky na dvě věci.....(kultivovanost diskuze a cenzura na iDnes mi nedovoluje přesnější popis) Buď se u nás proháněli fašisti a nebo rusáci. Myslím, že od té doby se mnoho nezměnilo a jakýkoliv konflikt by dopadl podobně.

+1/−3
13.12.2015 19:06

J90a44n 98V73á90v23r84a 1252221149708

Doplňte si vzdělání v oblasti historie. To že do nás komouši 40 let vtloukali že jsme ovečky neznamená že měli pravdu !!

+3/0
13.12.2015 20:53

I24v20a63n 65D21v78o65ř41á31k 1815279388476

Podfinancování armády je možno zjistit jednoduchým srovnáním s jinými zeměmi. To však není základní problém. Ono jde o morálku vojáků. Naše armáda je profesionální. Může to i znamenat,  že v případě válečného konfliktu profík zváží, zda za mzdu profesionála se mu vyplatí podstoupit to, či ono riziko, které z momentální bojové situace vyplývá. A tak může nastat situce, kdy jistý bojový úkol splní jen tak, aby nedošel k úhoně.

Navíc tu je naprostá absence jakéhosi vlastenectví. Jít do boje  s tím,že zde mohu i zemřít, je bez vlastenectví nemožné. Jenže bránit vlast, ve které si v tepličku sedí a chrochtají různí Rytygové, Langrové, Kocourkové, Zgarbové, Volfové, Novákové, Tluchořové a možná tisíce dalších, je nepředstavitelné. Stát, ve které se uhnízdila tak vysoká koncentrace zlodějství, kde krást, podvádět se vyplácí, kde většina politiků prosazuje jen ty zákony, které jim pomohou naplni rodinné i stranické kasy, kde spravedlivá justice je slovo neznámé, na vlastenectví naprosto rezignoval. A pak se zeptejte vojáčka, zda si třeba zrovínka pro solárníky  nechá ustřelit zadek. Nenechá. Ustoupí. Proč by riskoval jen proto,aby "cicavci" přissátí na erární kase měli klid?

Do armády je možno napumpovat další miliardičky. Každému vojákovi koupit pandura. Přikoupit další, Parkanové  KASY. Bez vlastenectví jsou to vyhozené prachy.

+4/−1
13.12.2015 18:49

M67a41r63t86i42n 18K45r34a94l 7433480653237

Nesouhlasím s vámi, že vlast = ty pijavice, které jste vyjmenoval. Pro mne je vlast naše krásná česká kotlina, plná řek, hor, rybníků, polí, hradů a zámků.

Ovšem pravda je, že nemáme moc tradicí a hrdinství našich předků, které bychom pasivitou zradili. Nejdřív jsme republiku odevzdali náckům, potom komoušům s rusákama.

Rusko má korupci mnohem větší než u nás, ale přesto myslim, že by lidi zemi bránili, ať sedí v Kremlu sebevětší psychopat. Odkaz Velké vlastenecké války je stále velmi silný, a najdou se i fanatici (viz ruské bojůvky v Donbasu).

+3/0
13.12.2015 20:58

I71v50a81n 98D32v43o62ř75á27k 1935899438296

Martine mám jednu otázku. Duo Janoušek-Bém a jim podobvní se napakovali tak, že patrně ani jejich vnukové nebudou muse pracovat. Stejně tak mnoho šíbrů v politice i ve státem vlasněných firmách. A Vy byste si, jak jsem napsal, nechal ustřelit zadek jenom kvůli tomu, aby tihle haj z lové si onen nakradený majetek mohli užívat? Máte jasnou vyhlídku. Když to přežijete, po onom nasazení krku se vrátíte do svého třeba družstevního bytu 1/2 a budete dál žít život ve strachu, aby firma, která vás zaměstnává nezkrachovala. A destitisíce janoušků i bémů se budou opalovat v třeba v Kalifornii a jejich nahromaděné penízky budou generovat další a další,nyní již třeba poctivě vyprané. Já bych za tento stát, kde pravedlnost je jen pro ty, co si ji mohou zaplatit, krk nenastavil.

Já se jen zamýšlím nad tím, jak je tato společnopst zdevastovaná. Vlastenectví je nahrazeno nenávistí k migrantům. To jo. To máme vlastenců něurekom. A prezident, místo plnění svých předvolebních slibů třeba o boji proto korupci, proti janouškům a bémům si hraje na šéfa vlastenců. Nic to nestojí, pouze se ukáže s Konvičkou, pronese pár velkohubých plků jakože, nikdo vás sem nezval a hle, najednou je vlastenec jak Brno.

+2/0
13.12.2015 23:15

J56o41s26e90f 48V72o15l61f15í59k 4588975819143

Víte, co je na vašem příspěvku to nejsmutnější? To, že máte pravdu.

+1/0
16.12.2015 11:56

D68a46l28i76b25o98r 97R16o25z59s31y59p83a75l 7710493466729

Prý situaci v Sýrii si má vyřešit Evropa a ne USA. Nějak nechápu proč? Protože utečenci utíkají do Evropy? Oni utíkají a Evropa to tam má za ně řešit? USA celý region rozdrbali a teď si to Evropo vyřeš.

+5/−3
13.12.2015 18:11

V52ě23r60a 13B18e14n93o74v60á 7617650905329

Pokud jsem to správně pochopila mým selským rozumem, naši vojáci půjdou dělat pořádek do Syrie, emigranti ze Syrie zde budou za bukem čekat, jak to dopadne a ještě věříme, že až bude v Syrii nastolen pořádek, že emigranti se tam vrátí? Evropa není na válku připravena, USA nemá zájem - má vlastní starosti a na Rusko jsme vyhlásili ambargo. Na to opravdu nestačí selský rozum

+9/−1
13.12.2015 18:03

J11a50r38d93a 39S98o27k74o43l 1306498261651

A nemá se pořádek v Sýrii dělat proto aby jsme měli z Evropi kam utéci?:-/

+2/−1
13.12.2015 18:41

I68r88e88n39a 89B65u22r85e54š68o52v64á 2383236819495

https://www.facebook.com/video.php?v=819951678103802"

0/0
13.12.2015 18:54

R48o46m49a34n 36H30r19o54n81z41a 5506281966188

Vzhledem k tomu, že problémy s Islámským státem by měli vyřešit za pomoci Západu okolní státy, tak potenciálním protivníkem č.1 Armády České republiky se jeví Ruská federace  (tato skutečnost funguje na kremelské trolly jako červený hadr:-)). Naše armáda bude více integrována do sil Severoatlantické vojenské aliance. Je dobře že ČR je začleněna do struktur EU a NATO. Sami bychom nebyli schopni "medvědu z východu" odolávat.

+5/−3
13.12.2015 17:50

F91r20a86n51t45i14š85e30k 71N10o77v46á55k 6811845386111

Potíž je v tom, že jediným nepříátelem je právě vámi jmenované NATO, plus vnitřní nepřítel ve formě NATO kolaborantů. A s tím armáda nemůže a ani nechce nic dělat.

+3/−4
13.12.2015 18:04

R85o44m35a94n 83H98r90o39n47z79a 5436571576258

Aha. Takže Armáda ČR má nepřítele v obranné organizaci, kterou je součástí a zároveň jsou jejím nepřítelem NATO kolaboranti. Spíte dobře ;-D ?

+4/−2
13.12.2015 18:09

J93i87r45i 75C42e76e 5865761772638

Vzhledem k faktu, z jakýho materiálu NATO sestává, tak je tento spolek pozoruhodnej. Nejsilnější "evropská" NATO armáda je z Turecka, který ovšem sní o zašlé slávě Osmanské říše a dělá vše pro její obnovu. A rozhodně se na nějaké společné závazky neohlíží.

Hranice EU překračuje 5 - 8000 ilegálních migrantů denně, ale nějvětší nebezpečí je Rusko.  

Je to stejný, jako kdyby vám hořel barák, ale vy jste do poslední chvíle hubil štěnice...

+5/−3
13.12.2015 18:09

R28o74m49a56n 89H73r36o68n52z40a 5636821716238

Turecko má silnou armádu. O tom ví své ruský narušitel. 

Uprchlíci utíkají před válkou. Jsou zcela jistě menší hrozbou než imperiální choutky současného kremelského vedení. 

Dlouhodobé záměry Kremlu bych přirovnal spíše ke žhářským pokusům než ke štěnicím.

+3/−3
13.12.2015 18:19

J17i20r95i 21C96e34e 5525721232848

Pákistánci, Afghánci, Maročani, Nigerijci, Eritrejci, Somálci, atd., tak ti utíkají před jakou válkou? Jo, před Asadem spřáhnutým s Rusákama. Jasně, já zapomněl...

Asad rozpoutal válku na půlce planety a Rusáci do toho foukaj...

Turecko má silnou armádu a zneužívá ji proti spojencům NATO. Řekové by mohli vyprávět. Turecko jinak okupuje členský stát EU - Kypr.

Ale vy tyhle drobnosti asi nevíte.

+6/−2
13.12.2015 18:25

R82o57m20a15n 52H61r24o18n66z70a 5766191596448

Hlavní počty uprchlíků tvoří lidi ze Sýrie

Asad rozpoutal válku proti vlastnímu obyvatelstvu. Rusáci mu pomáhají. Tím se dostali do společnosti, které se každý, jen trochu rozumný stát, straní.

Turecko má opravdu silnou armádu. To ví i v Kremlu. Spor Turecko-Řecko je dlouhodobý a má velmi hluboké kořeny. Na to o co tam jde, jsou současné vztahy těchto zemí mírumilovné.

Ale vy tyhle drobnosti asi nevíte;-).

+1/−3
13.12.2015 18:41

J48i73r52i 73C15e26e 5605201262318

Vážně? Proč tedy Makedonci z Řecka propouští jen menší počty migrantů a ti co nejsou ze Sýrie a Afghánistánu se hromadí na hranici?

Asad nic nerozpoutal. Pouze nezvládl sunnitské povstání, mohutně podporované SA, Katarem a Tureckem.

Šíité, Maronité, Židé, Alawité a křesťané stojí za ním. Asi i vám musí být jasné jak by dopadli, pokud sunnité zvítězí.

Je vidět, že krom propagandy se od vás člověk nic nedozví.

+4/−2
13.12.2015 18:50

R68o31m80a74n 79H52r20o54n60z63a 5726421636318

nápodobně :-)

+1/0
14.12.2015 9:08

J26a89r26o55s25l10a46v 97Ř59e60h71á33k 7806785670968

Uprchlíci utíkají před válkou :D

Tak to je fór roku.

+1/−1
13.12.2015 18:33

J34a71n 40P87o46s30p80i48s37i24l 7606317576955

Prosím Vás o vysvětlení několika věcí z Vašeho komentáře.

Jaké existují problémy s IS? 

Jaké státy máte myslíte "Západem" při řešení oněch problémů? 

Jaké státy máte na mysli "okolními státy"? 

Proč a jak je POTENCIÁLNÍM protivníkem ARČ Ruská Federace? 

Jak bude naše armáda VÍCE integrována do sil NATO? 

Co má EU společného s naší obranou, nebo obranou vůbec? 

Jaké konkrétní hrozbě nebo vůbec čemu od "mědvěda z východu" odoláváme? 

Předem děkuji za odpovědi.

0/0
13.12.2015 19:53

R71o16m19a30n 56H24r98o14n94z25a 5846691706298

Vy nevíte o problémech s IS ? Nebuďte líný a najděte si to. Jsou toho plné noviny (weby). 

Řešení problémů týkajících se IS by měli řešit státy na jejichž území se IS nachází případně s ním sousedí. 

Proč je potenciálním protivníkem AČR Rusko? Tak si můj článek ještě jednou přečtete nebo se zamyslete nad současnou politikou ruska...

Více bojových kompetencí , více integrace..

Co má společného EU s obranou?? Nic takového v příspěvku neuvádím. Na druhou stranu se mluví o společných jednotkách států EU - jsem jejich zastánce,.

Gruzie, Krym , Ukrajina - Slyšel jste o nich ?

Už aspoň trochu chápete ? ;-)

0/−1
13.12.2015 21:32

J12a55n 71P41o86s62p39i10s11i75l 7846947196765

Děkuji za odpovědi a snahu o vysvětlení.

O problémech s IS skutečně nevím. Spíše to vidíme tak, že IS je sám o sobě problém.

Okolní státy už rozumím a souhlasím, ačkoliv vím, že je to nemožné.

Rusko jako protivník č. 1 AČR jste mi nevysvětlil. Ve Vašem příspěvku jsem se nic nedočetl a nevím, co myslíte politikou Ruska ve vztahu k nám.

Na otázku jak se ČR může více integrovat do NATO, odpovídáte že větší integrací a většími bojovými kompetencemi. Co myslíte větší integrací a většími bojovými kompetencemi?

Ve svému příspěvku o naší obraně píšete, že naše členství v EU a NATO nám pomůže odolávat, tedy rozumím bránit se. Proto má otázka na EU. Projekt Společné Evropské armády je jako chtít počít dítě s těžkou demencí a kretenizmem. Tedy tak jak je postaven nyní.

Gruzie, Krym a Ukrajina. To je to čemu odoláváme? Nerozumím Vaší odpovědi.

0/0
13.12.2015 22:21

R27o11m49a25n 49H63r88o65n24z59a 5316521976308

Nemáte zač. V této chvíli už nevím jak vám více pomoci. Je toho na vás zřejmě moc. Usuzuji tak z vaší nervozity....

0/0
13.12.2015 22:50

J76a24n 13P75o58s60p46i81s51i28l 7436947666705

Pane Hronzo, já nejsem vůbec nervózní, jen jsem chtěl vysvětlit Váš příspěvěk a názor. Svými odpověďmi jste mne nepřesvědčil o znalosti problematiky a správnosti Vašeho názoru. Jeví se mi, že používáte slova a slovní spojení, jímž sám dobře nerozumíte a pak se je násilně snažíte zasadit do nějakého kontextu, čímž vytváříte myšlenkový blud. Na myšlenkové bludy se nedá najít odpověď potvrzující správnost prvotní úvahy, jelikož při hlubším zamyšlení a nastudování problematiky se hroutí celková názorová hierarchie. Svými otázkami jsem Vás dostal na hranici popření sebesama, proto Vaše poslední odpověď je jako ataka na mou osobu.

0/0
14.12.2015 6:37

R15o42m45a61n 14H31r85o92n75z68a 5306171406468

Pane Pospíšile. Použití Vašich slov v minulém příspěvku signalizuje, že jste velice nevyrovnaný člověk. Chvíli nervózní, pak jakoby soustředěný a nakonec atakující kohokoliv kdo má jiný názor. Snažíte se vystupovat jako znalec problematiky a přesvědčit mě, že nerozumím svým slovům - pokus hodný kremelského trolla. Zde se vyvstává otázka zda vy rozumíte vlastním slovům a jaké jsou vaše pohnutky. Z vašich slov je cítit, že jsou velice nízké :-).

0/0
14.12.2015 9:05

J41a21n 20P43o64s19p33i85s72i19l 7456577406455

Já se Vás nesnažím o ničem přesvědčit. Jen jsem chtěl vysvětlení Vašich příspěvků a názorů a místo toho jsem se dočkal útoku na mou osobu. Tak mi prosím vysvětlete, jak naše armáda bude více integrována do NATO díky vyšší integraci. Jaké hrozbě jako ČR odoláváme ze strany Ruska? Jaká je politika Ruska vůči ČR?

0/0
14.12.2015 12:58

R58o30m80a54n 96H28r59o80n24z69a 5476751436828

Nemluvíte pravdu. Co chcete vysvětlovat na skutečnosti že více "integrace do NATO bude díky vyšší integraci" (to jsem dokonce ani neuvedl). Měl jsem na mysli vyšší bojovou kompetenci naší armády (např Gripeny mají . dostat výbavu pro bombardování, apod. ) která více naši armádu integruje do bojových sil NATO.

Jaké hrozbě odoláváme ze strany Ruska? Hrozbě jejich bývalé kolonie. Medvěd má chutě vzít si zpátky "svá území". Příklady z Gruzie, Krymu a východní Ukrajiny jsou výmluvné. Jako členové Severoatlantické aliance musíme zastavit pokles zbrojních výdajů. Je třeba je navýšit, aby naše armáda byla v rámci sil NATO platným členem.

Politika RF vůči ČR? Ta skutečná je tajná, protože ji praktikují ruští agenti. Cibulkovy citáty už přestávají být úsměvné...

0/0
14.12.2015 13:20

J48i43n54d51ř30i98c49h 40K18a98l39á57b 9474298693362

Jako pro správného  ustrolla, jak se řekne Rusko, je to pro vás červený hadr. Trochu zdravého rozumu pane. Ty výhrůžky o agresi Ruska jsou už trapné. Rusko není SSSR a to již dlouho

0/−1
13.12.2015 20:39

R25o56m89a49n 44H55r86o75n20z21a 5866601966508

to bohužel už delší dobu NENÍ PRAVDA, viz např. http://zahranicni.ihned.cz/c1-64971370-ruska-policie-zasahovala-na-demonstraci-v-moskve-zatkla-tri-desitky-opozicnich-aktivistu

0/0
13.12.2015 21:21

J95i87r74i 49C46e38e 5635931372418

Až bude teda ta válka, tak doufám, že Gabal a další lumeni napříč politickým spektrem vytvoří prapor a ukážou nám, jestli to s těmi instinkty myslí vážně.

0/−2
13.12.2015 17:42

M95i28r22o81s24l48a80v 40K20a87š53p90a84r 3922477921551

Pan Gabal má víceméně pravdu, na teritoriální obranu jsme zcela rezignovali.                     Pro člena NATO je RF primárně nepřítel, pan Gabal hovoří o mimořádné expanzi jeho vojenské aktivity do Středomoří. Bohužel opoměl zmínit že za příčinou téhle expanze stojíme především my.

+2/0
13.12.2015 17:37

E78d40u18a22r88d 42K67a13r51á81s96e81k 1410718300288

Naprostý souhlas, navíšení rozpočtu by mělo vést k náboru nových vojínů, jejich platu a vybavení a né k novým úředníkům na ministerstvu

+3/0
13.12.2015 17:35

J58a53r26m42i15l 61B70a40l55a49š19t95í14k 8125800112533

KDU-ČSL disponuje nyní lidmi, jako je Hermann, Steiner, Gabal, Krása. Gabalova manželka Hybášková předsedala skupine EU-Izrael.Když se v pražské židovské obci hádali o peníze,byla Gabalova kancelář (Gabal Analysis Consulting)jakýmsi arbitrem tohoto sporu. Proč tito lidé lezou do křesťanské strany, by nám měl někdo hezky vysvětlit. Asi by je , pokud by vyšli na světlo, nikdo nevolil.

+1/−4
13.12.2015 17:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.