- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na tohle neni zadna omluva vymluva. Nez vjedu na koleje tak se musi ridic rozhlidnout. Ja kdyz stojim prvni na svetelne krizovatce a rozsviti se mi zelena tak se jeste koukam zda nekdo neprofici na cervenou nebot by to mohlo mit pro me fatalni nasledky. Trest: jit na dva roky brucet,pokuta pul milionu a naporad bez ridicaku a dam na to svou hlavu ze se jiz nestane havarka na kolejich...
nevite někdo jak vypadaji v Polsku zeleznicni prejezdy? pokud tam tedy vubec nejake jsou.
proč se ptáte nevím co to má společného z článkem? a na prohlídku železničních přejezdu můžete v pulce Evropy použít použijte google street view
Je treba se na vec podivat i jinak. Kam miri spoj kdy v tolika vagonech sedi jen par lidi. Odkud ten vlak vlastne vyjizdel a kam vubec jel?
Při teroristickém útoku na pláž se má brát taky jestli to bude v sezonu nebo mimo ni?
To je tupej komentář
Zase plno keců o Polácích. Přičemž ta křižovatka by zasloužila ocenění za pitomost střední Evropy. Jistě se na tom podílí i malá zkušenost řidičů. Tuhle je někdo schopen obvinit řidiče, že přejel na cestě bez osvětlení chlapa, který si tam ustlal, tady všichni plivají na řidiče, přičemž ta křižovatka si o průšvoh koledovala.
Při strojvedoucím stálo štěstí a Brejlovcovi nespadly ani brejle.
Všiml jsem si, že kromě rozbitého světla není ani moc škrábnutý. Asi to trefil přesně nárazníky a naštěstí kamion nebyl naložen těžkým nákladem, jako ve Studénce.
Opět polský řidič. Osobně když vidím polskou RZ na jakémkoliv autě, dávám si hodně velký pozor. Najezdím toho dost, ale nepotkal jsem polského řidiče, který by měl auto pod kontrolou.
to je smutný, je škoda že tam nejsou závory. Dnes jsem četl že v ostrým slunci to mohl přehlédnout. Aneb to bylo jinak ale takáto cesta by měla být zabezpečena zavorama.
Kur.., jestli neviděl, o to více tam neměl vjíždět pro boha.
Jenom až pět let mu hrozí? Výsměch
Polák, Rumun, Turek nebo Čech, je to úplně jedno. Pokud se to nezačne řešit systémově, bude to horší a horší a pořád se najde někdo, kdo pro ně bude hledat pochopení. Systémově znamená dvakrát do roky testy, jedenkrát do roka psychotesty, pokud udělá profesionální řidič větší přestupek, tvrdě trestat řidiče i zaměstnavatele. Když se nedokážou na silnicích chovat, ať táhnou dělat do fabrik. Na to jspu ale moc líní, u stroje se musí přemýšlet, za řidiče všechno vyřeší navigace a když na to nestačí navigace, je z toho průser. Tohle, co už v dnešní době kroutí kolečkem je opravdu na Chocholouška. Ano, chudý duchem. To uť známe.
Kamiony na koleje při cestě nad 250 km a je pokoj.