- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Diskuze plna lidi obhajujici jedno z Havirovskych taxikarskych "ho*ad". Chodec, dejme tomu ze opily, usne na silnici. To je sice samo o sobe tak nejak na povazenou, lec jako ridic, musim jet pouze tam, kam vidim, tak rychle, abych dokazal zabranit nehode ci stretu s cimkoliv, co mi muze do cesty skocit. Dite, pes ci treba jiz spici clovek na sve vodni posteli... Zkusme si situaci trosku pozmenit - na silnici spadne z nebe kamen, velikosti lidske hlavy, dejme tomu - dle vas vsech, nebohy taxikar, vali mestem kilem, tak jak ma behem sve patecni sichty ve zvyku. Veze jednoho z vas, spolecne s cleny rodiny, vracejici se z oslavy. V dusledku jeho rychle, nepozorne jizdy a neustaleho rozptylovani se komunikaci se svymi kolegy pres PTT na svem zanovnim mobilnim telefonu onen kamen "prehledne" a v rychlosti, ktera je jiz tak na mesto dosti vysoka, se vozidlo prevrati pres strechu a narazi do sloupu verejneho osvetleni. Ve voze dva mrtvi a dva tezce raneni. Kamen prezije nehodu bez uhony, jen s lehkym skrabancem. Co ted? Budeme zalovat kamen, protoze na ceste uprostred mesta vcera, kdyz jsme tam jeli do Kauflantu na slevu, nebyl?!?! Achjo...
Nehodě s čímkoliv, co vám může skočit do cesty, zabráníte jen když stojíte a to ještě ne vždycky. Zákon říká něco trochu jiného.
Já bych na autech zrušil koncová světla. Reflexní onlečení je také k ničemu, když policajti vytýkají řidiči, že nedokázal zastavit na silnici před neosvětleným nocležníkem.
Tak 1) žádná povinnost chodců být osvětlený neexistuje. 2) pokud se schválí tolik diskutovaná novela, bude platit stejně pouze mimo obec (toto se stalo v obci), i když pouze 1 z 8 smrtelných nehod s chodcem se stane mimo obec, ta větší část v obcích, zejm. při přecházení po přechodech i mimo ně.
Taxikáři v Ha jezdí v noci běžně po městě 80-100 Km/h. Tak snad teď někteří budou jezdit pomaleji. Každopádně chápu, že ustlat si na cestě je holý nesmysl.
Stát se může to, že člověk zkolabuje na vozovce ze zdravotních důvodů. Samozřejmě, že by řidič měl zastavit před překážkou. Pokud se ale zjistí, že byl dotyčný pod vlivem, tak by to automaticky měla být pro řidiče silně polehčující okolnost. To by si ten ožrala taky mohl ustlat na dálnici a chci vidět toho, kdo by to před takovouhle "překážkou" v noci ze 130 ubrzdil.
samozrejme ze tam je cela skala od absolutni neviny do jasne vrazdy...
A jak budou stíhat toho mašinfíru, co dnes ráno přejel ženskou, co ležela na kolejích? Dle mne jde o stejnou situaci! Bába nemá co ležet v trati a chlap na silnici! Taxikář i strojvedoucí by měli dostat psychoterapii zdarma, aby se netrápili kvůli něčemu, za co nemohou!
Když může opilec spát na silnici, tak strojvůdce se může s vlakem vyhnout; asi tak
Bohužel asi cajti jinou možnost nemají, ale paragrafy stojí za ho***o
co je spatne na pravidle ze musis jet tak, abys na rozhled zastavil?
co je spatne na pravidle, ze pokud v dusledku poruseni pravidla silnicniho provozu nekoho zabijes, budes potrestan?
Rozhodne pitva a zkouška na alkohol v těle ležícího ( přejetého) muže na silnici. Nezávidím tomu řidiči i když obhájce jej z toho vyseká- max podmínka.
upřímnou soustrast taxikáři a trochu více intelektu zákonodárcům, protože zákon, který urči viníkem nehody někoho,kdo za nehodu nemůže je špatný!!! Bohužel platný, takže taxikář bude bez papírů a s podmínkou (pokud ovšem soudce není blb a dá mu to nejnižší co může)
Takže jak to je. Člověk má tedy absolutní přednost před autama? A vůbec netuším, jak se takové nehodě dá zabránit, když si kdokoliv může lehnout do silnice... Nebo tedy se má v noci jezdit max dvacítkou, kdyby se náhodou někdo rozhodl na silnici přenocovat?