- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bohužel běžná věc. Za loňský rok takhle skončilo 238 osob. Sporadicky se taková událost dostane do médií, ale děje se to téměř denně
Chtělo by to změnit postup. Vyznačit polohu vlaku, mezitím havrani vysbírají ty větší kusy umrlce, ty menší ošpricují haciči hadicí, většinou u to už jsou. Dojede DI s náhradním fírou, policie jí předá záznam. Pokud nejsou pochyby, může se kolejiště vyklidit a jezdíme. Ať nevisí několik stovek lidí celé hodiny ve vlaku kdesi, kde být nechtěli.
Úcta k mrtvému? Ta je přesně na té úrovni, jakou úctu měl on k živým.
Proč to píšete sem, napište to panu ministru dopravy, oslovte poslance zvolené za váš volební obvod, senátora, aby iniciovali změnu zákona o drahách ...
mrtvola na trati není důvodem k zastavení provozu, stačí dodržovat "pravidla bezpečnosti práce" tak jako je dodržující desítky let mnozí traťoví dělníci ... prostě během jízdy vlaku se práce (ohledávání místa) přeruší ...
A bude strojvůdce taky trestně stíhán, jako bývají řidiči, kteří přejedou člověka, který leží na silnici, že se nevěnovali řízení? Viz nejčerstvější případ řidiče taxislužby v Havířově???
Tohle není ani černý humor, Pernico. To je hloupost.
Se stejou logikou, s jakou existují babyboxy, by mohly existovat i sebevražedné budky..
Co si dneska ty vlaky dovolují,to je vrchol...
tam na východě dělají ty vlaky neplechu