Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Norové si pospíšili. Soud projedná odvolání Michalákové už v únoru

Případ Evy Michalákové se před norský soud znovu dostane za necelé tři měsíce. Portálu iDNES.cz to potvrdil právník Pavel Hasenkopf, podle kterého byl termín určen poměrně rychle. Matka, které Norové odebrali dva syny, se odvolala proti rozhodnutí krajské komise, která ji zbavila rodičovských práv a mladšího syna poslala k adopci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I47v10a 37V47a71l54č60í13k44o32v53á 1649868731981

http://zdechovsky.blog.idnes.cz/c/489019/proc-norsti-diplomate-veri-verzi-evy-michalakove.html

0/0
28.12.2015 8:57

J37i58ř21í 51P75a13j19k 8603975680407

Snad si Norové nyní budou moci doplnit deficit obyvatel z Syřanů a nebudou muset krást děti evropanům.

+2/0
11.12.2015 10:56

F96r15a45n48t71i16š49e64k 88S94m12o38l40n67ý 1819105103639

Zastánci "svévole úřední moci" (jedna z definic fašismu) nejsou schopni vysvětlit, proč, když jde úřadům údajně o blaho dětí, jsou sourozenci odděleni a žijí každý v jiné rodině v jiném městě.

Proč?

Protože taková vepřárna prostě vysvětlit nejde.

+2/0
11.12.2015 9:28

L44a20d67i44s97l48a35v 10J75o58d49l38o49v39s77k41i 2560555667951

Osobně nechápu jednu věc: Obě děti jsou občany ČR. Jak je možné, že stát již několik let dopustí zadržování nevinných českých občanů v Norsku?

Vůbec mne nezajímá, zda se děti mají vrátit matce nebo ne. Ale každopádně měly být ihned po odebrání rodičům navráceny do vlasti a předány českým úřadům. Proč se nikdo nezabývá tímto? Všichni jen řeší, zda se mají vrátit matce.

+9/−1
10.12.2015 21:05

F59r47a25n31t84i14š35e29k 80S82m93o12l18n96ý 1639585723629

Zkuste si představit, že české úřady zabaví týrané děti z třeba pakistánské rodiny. Taky byste řekl "hned vrátit do Pakistánu"? I když by děti většinu života žily v ČR? Já tedy nevím. Jen ale vím, že bych řekl "děti vrátit", pokud by se neprokázalo, že jsou u rodičů ohroženy, což se v Norsku neprokázalo.

+1/0
11.12.2015 9:25

J16a95n 23F71r40o89l25í59k 6546720605984

To bych neporovnával. Jde také o to jestli Pakistánci projeví aktivní zájem o návrat dítěte. Paní Michaláková tento zájem norským orgánům potvrdila a nabízela, že do vyšetření případu budou v péči přímých příbuzných tj. sestry nebo prarodičů. Jenže Norové už měli vyprodáno jinde. Po zavedení obdobného principu u nás s. Marksovou nás to čeká také. M.j. ona čerpá z norských fondů přes 100 mil. kč na tento účel tj. zavedení pěstounské péče jako kšeft za poměrně vysokou úhradu. Každý slušný občan by si to měl u voleb setsakramentsky dobře rozmyslet.

0/0
11.12.2015 13:25
Foto

A21l36e42š 14H13o95d93i45n59a 9930239158294

Děti zbavené svých vlastních rodičů, hurá za světlými zítřky s "novými rodiči", nejlépe hned po narození prostřednictvím babyboxů - ať žije Orwell!

0/−6
10.12.2015 21:05

J91a63n 46F30r52o75l29í67k 6936480705814

Slučujete neslučitelné. Děti odložené do babyboxů jsou nechtěné. Dětí ukradených paní Michalákové se ona nevzdává. Jinak ale souhlas. Hurá za novými zítřky pod praporem ČSSD a Marksové.

0/0
11.12.2015 14:55

P87e17t34r 16M34u58n62z67a81r 1715671699136

Koukám, že Dominik tu roztáčí své obvyklé kolo sprostých lží...

1) BV se na názory dětí rozhodně nepřihlíží. Důkaz - únosy dětí, kde děti aktivně spolupracovali s únosci na útěku od pěstounů.

2) "kdy museli například z donucení utírat své mamce pozadí" - odkud berete tahle moudra, člověče. Jediné co se dá říct, že kluk drží papír na záchodě, když se tam dostal k té jejich tetě. Vše ostatní je pomluva.

+9/0
10.12.2015 18:20

J92i66r63i 37D12o22m81i17n52i47k 1361778391120

:-) Na rozdíl od fanatiků, kteří dramaticky rozvíjejí své emoce počkám na rozhodnutí nezávislého soudu, který jediný má reálné informace a zná fakta. (Společně s matkou, která je ale ve vlastním zájmu úzkostlivě tají, ví dobře proč)

Jinak, ty soudy přihlížejí mimo jiné i na názory těch dětí. A víte proč ? Protože jde jen a pouze o ty děti a ne o jejich bezvýznamnou biologickou matku . To, že se s tím nechcete vyrovnat je váš problém. :-)

+2/−6
10.12.2015 19:24

P96e41t40r 26M86u70n32z25a88r 1695381359446

Tak proč nepočkáte na vyjádření soudu a plácáte tady nesmysly a lži.

Tak proč ty děti utíkají od pěstounů, když ty soudy přihlížejí na jejich názory?

+4/0
10.12.2015 19:32

J60i46r47i 30D95o76m27i58n18i64k 1401918351870

Jaké lži a nesmysly máte na mysli ? A že ty děti utíkají od pěstounů, to slyším nyní poprvé. Ale ušetřete mne prosím odkazu na nějaký další mediální blábol . Médiální,politické a jednostranné duchaplnosti fanatiků mne opravdu nezajímají. :-)

+1/−7
10.12.2015 19:47

J74a45n 69S97e37v94e56r65i36n 1506541796975

Asi podobny blabol, jako kdyz kritizovany Barnevernet rika, ze "jim jde o dobro deti" a vy na zaklade toho usoudite, ze co delaji je pro dobro deti. Totez by mohl rict i nejaky pedofil.

+1/0
10.12.2015 19:53

P80e77t77r 93M97u75n77z31a69r 1145261399116

Ach tak, všechno co odporuje vašemu názoru je mediální blábol. Možná by jste vystrčit hlavu ze své ideové "žumpy" a rozhlídnout se po skutečném světě, kde se úřady vždy snaží obhájit své jakkoli špatné rozhodnutí, pokud už jednou rozhodly a jde jen o to, jaké mají možnosti.

O útěku polské holčičky a ruského chlapce se tu psalo, byly dost staré aby se přihlédlo k jejich názorům (myslím 9 a 13 let) a ty děti prokazatelné utekly od svých pěstounů (s pomocí polské agentury, nicméně ta by to nezvládla bez jejich aktivní spolupráce). A rozhodně nejde o blábol ale fakt.

A to o tom utírání zadku psal někdo jiný než vy? To je prostě lež.

+8/0
10.12.2015 19:59

E21v52a 87M75a10t34i61á82š56k78o28v70á 6103405879

Pane Dominiku, jako fanatik se tady chováte především vy. Děláte to zadarmo nebo vás platí norské fondy? Kde je vaše předsevzetí, že už se nebudete opakovat?

+4/−1
10.12.2015 22:10

J94a20n 95S74e25v77e46r80i40n 1706411256575

Fanatici? To budete vy, jen neustale opakujete fraze "Jde jim o pravo deti." a "Prava deti maji prednost pred pravy matky."

Oni spis ti podle-vas-fanatici pouzivaji logiku. Rodice byli obvineni, deti byly odebrany v ramci predbeznych opatreni, rodice byli zprosteni obvineni, deti vraceny nebyly. Tento vysledek neni v poradku.

+2/0
10.12.2015 19:51

J65i14r40i 52D67o35m82i13n76i60k 1501298281250

Ach jo. Už mne to opravdu nebaví.... Rodiče nebyli nikdy obviněni, policie odložila podezření pro nedostatek důkazů. Ono za dveře domu není zpravidla vidět.  Ale nikde, ani u nás, není potřeba k odebrání dětí potvrzené obvinění. Těch důvodů bylo více a čekání na nějaké potvrzení může a často bohužel i končí smrtí dítěte. Nedávný případ od nás to dokresluje. Ta rodina byla sledována delší dobu, k odebrání dětí nedošlo ze dne na den a nějaké policejní vyšetřování je podřadné a nedůležité.

+1/−4
10.12.2015 20:00

J33a97n 58S32e96v45e89r36i59n 1186501236335

Mno, mne to uz nebavi urcite, takze si jdu dat veceri.

Vas, na druhou stranu, to zretelne bavi, protoze tady tapetuje (v nekolika obmenach) pokazde, kdyz se objevim v nejake diskuzi o Michalakovych.

PS: To s tim obvinenim jsem opravdu napsal blbe, mel jsem dneska dlouhy den a nesoustredil se na to. Howg!

+1/0
10.12.2015 20:02

E74v71a 56M14a67t19i13á26š52k48o75v13á 6733565839

Pane Dominiku, vás snad někdo nutí psát nesmysly pořád dokola? Nejste ani schopen dodržet, co jste sám napsal v 16.41 - že se už nebudete opakovat a počkáte na rozhodnutí soudu.

+1/0
10.12.2015 22:15

S27t58a54n54i96s62l23a81v 81S48e43d78l67á39k 1535329117

Biologická matka není bezvýznamná, ty náckovský šmejde!

+4/−1
10.12.2015 20:27

M54a12r18t41i29n56a 82S20e24d97l79i59c81k29á 5332875151192

Jj, paranoia a konspirace tu budou vzdycky

0/0
11.12.2015 0:44

J11a62n 94S25e69v61e88r74i64n 1336391456855

Uz to tu trenuje spoustu mesicu. :-)

0/0
10.12.2015 19:55

J98a25r73o57s71l48a52v 96D12u71n44d82a 1633422316980

Pokud se o děti staral někdo, kdo neměl indispozice, tak je snad vše v pořádku. Ne?

+1/0
10.12.2015 18:11

S29t20a90n61i30s52l68a16v 38S41e55d51l54á90k 1585799777

Nauč se česky, ty indispozice.

0/−1
10.12.2015 20:28

J22a80r43o18s70l60a49v 61D21u97n89d60a 1423162286660

To byla reakce na Michal Novák: "Pracovala o děti se staral někdo, kdo neměl k tomu indispozice."

Nevím proč se to nezařadilo pod jeho příspěvek ty učiteli češtiny.

0/0
10.12.2015 21:07

P74a45v23e48l 82S65o55b56o67t29k39a 5910114

Image Norska je v Česku nezvratně poškozena - a pochybuji, že na méně než jednu dvě generace.

+6/0
10.12.2015 18:07

J51i21r23k63a 14N51o60v87á89k 6582585505109

ale prd, tohle je sice velice nepříjemná věc, která ale nemá šanci ovlivnit v podstatě nic, ani obchod, ani turismus, ani politické vztahy obou zemí.

+2/−2
10.12.2015 18:16

P18a54v77e54l 94S35o37b83o78t55k45a 5400934

A já si zase myslím že tato kauza je věcí osobní morálky každého jedince a že vliv má, a veliký, i na obchod, i na turismus.

+2/0
10.12.2015 18:36

J55i35r86i 50D50o31m56i60n68i86k 1761958371640

Jako, že nějaký náš bezvýznamný president jim bude hrozit hůlkou a vy tam nikdy nepojedete na dovolenou ? To je opravdu trápit nebude. :-)

+1/−2
10.12.2015 19:52

F66r78a83n85t63i96š82e56k 11S77m22o34l14n64ý 1269715643779

No, když to s kolegy s Norska probírám při diskusi o tom, proč jsem tam odmítl s rodinou jet na několikaletou stáž, tak se moc nadšeně netváří.

0/0
11.12.2015 9:27

M33a20r94t35i11n 49K18r37č93i48l 6490668118589

Noři kradou děcka!

+2/0
10.12.2015 17:37

F66r70a69n15t93i68š80e42k 20S98t33r18n38a25d 4274905439956

Synové české matky patří do ČESKA !

+4/0
10.12.2015 17:22

J31i98r72i 27D68o41m77i44n77i36k 1131448171430

Jestli o to sami stojí...:-)

+2/−3
10.12.2015 17:23
Foto

J76i63ř66í 42K94r21a77t95ě95n89a 1981952127917

A stáli o to dostat se do péče cizích lidí?

+4/0
10.12.2015 17:36

J21i91r19i 12D14o52m45i11n84i48k 1111388361590

Podstatné je to, co chtějí sami nyní. Jinak, myslím, že na své biologické rodiče, kdy museli například z donucení utírat své mamce pozadí, jen tak nezapomenou....Nebo u vás doma je to také obvyklé ?....

0/−7
10.12.2015 17:41
Foto

J90i54ř39í 75K90r88a40t73ě58n83a 1951322287357

A to je pravda?

+1/0
10.12.2015 17:42

F12r82a28n72t38i84š33e85k 26N10o39v64á97k 6751775276411

Lepší péče cizích, než to co měli doma. Pokud si trochu víc pročtete co postupně přiznala matka, tak: A) stres, s manželem se permanentně hádali. Tady ona tvrdí, že na něj jen řvala, protože je krom psychické nemoci ještě nahluchlý. B) děti "občas propleskla", přesněji střídavě je oba patrně mlátili. C) rodina absolutních socek, kde si dospělí řešili svoje problémy (jako třeba to, že pán nehodlá a možná ani nemůže pracovat) a děti byly jen přítěž. D) ta rodina v době odebrání dětí už vlastně neexistovala. I kdyby byla vůle, prostě není kam děti vrátit.

+1/−2
10.12.2015 17:52
Foto

J66i83ř27í 15K50r59a32t14ě22n61a 1461432357167

B) děti "občas propleskla", přesněji střídavě je oba patrně mlátili. To patrně mlátili je už od vás?

+1/−1
10.12.2015 17:56

F81r33a20n98t12i30š38e98k 50N36o14v38á39k 6451365906641

Dle svědectví sousedů se odtamtud ozýval nostop řev. Děcka chodila do školky ubrečená. Prostě přiznejte, NEBYLA to normální rodina. A už vůbec nebyla schopná se starat o děti. Navíc paní uplatnila klasický manévr a manželství v troskách se pokusila slepit drohým těhotenstvím. Což klasicky nefungovalo.

+1/−2
10.12.2015 18:02
Foto

J95i40ř52í 39K47r11a29t60ě32n94a 1671262337857

Konkrétní odkaz na svědectví sousedů? Nebo alespon kde se o tom píše?

+4/0
10.12.2015 18:09

F52r89a92n57t40i87š75e74k 96N13o66v43á90k 6101225306861

Přímo tady na IDnes byl rozhovor s matkou. Tedy s tou paní co děti porodila, mámou bych to nenazval. Odkaz se mi nechce hledat, ale snad bude k najití. idnes rozhovor s paní Michalákovou. Krom toho občasného bití (které už je samo o sobě v Norsku zakázané) tam přiznává otřesné rodinné poměry. A to je článek psaný jako propaganda pro ní, ne pro protistranu. Ono už vůbec samotný vznik vztahu je takový "veselý". Abych volně převyprávěl, prostě ho potkala na dovolené a z nudy s ním spala. Nijak jí nepřitahoval, ale pak za ním jela do Norska. A pak si ho prostě vzala, žádná láska, nic..

0/−7
10.12.2015 18:34
Foto

J31i96ř49í 12K82r76a43t32ě89n47a 1791342697827

Já četl několik rozhovorů s Michalákovou. Přiznala jen několik pohlavků.Jestli tohle stačí na odebrání dětí.

+1/0
10.12.2015 18:44

J27i49r61i 47D45o86m95i12n87i31k 1421488711140

Malé děti - v té době byly mladšímu pouhé dva roky, "pohlavkuje" jen naprostý duševní mrzák a primitiv.

+1/−3
10.12.2015 19:27

J19a29n 48S11e18v89e93r35i46n 1496171266245

Tak abyste zacal. ;-D

+3/−1
10.12.2015 20:12

F17r97a38n94t72i42š83e25k 51N47o73v84á10k 6801285186281

A to řvaní. A to že manželství nefungovalo. A to že je manžel blázen, navíc hluchý. Ono toho postupně přiznala docela dost. Dost na to, aby se dětli nevrátily, jakmile jsou jednou kdekoliv jinde.

0/−2
10.12.2015 19:27
Foto

J69i43ř15í 39K23r69a98t77ě26n79a 1871902127227

Jenže důvodem k odebrání bylo zneužívání dětí.A to se neprokázalo.

+1/0
10.12.2015 19:36

J40a28n 71S87e14v58e36r69i16n 1866871676805

Vy se z toho zadku jednou zblaznite. ;-D

+1/0
10.12.2015 19:54

J74a26n 17S18e75v27e28r78i72n 1216841936375

Jakoze deti Barn. sebral uradu a ony nechtely. Ted nechteji zpatky, takze je vlastne vse v poradku? A bavime se o malych detech, ktera sice nejsou mimina, ale ani tak nemaji zcela rozum z toho, co se deje.

Jako priklad: Kdyby jim nekdo rikal, ze je jejich mama bude mlatit, tak k ni chtit nebudou. Byli by ji predani stejne a zjistili by, ze je nemlati. A pritom podle vasi logiky by ji vydani byt nemeli jen proto, ze by rekli, ze nechteji. Hloupost.

+1/0
10.12.2015 20:01

M39i26c55h61a95l 34N48o35v42á65k 7370929237594

Pravděpodobně při stejném chování by se to stalo i v ČR.

Pracovala o děti se staral někdo, kdo neměl k tomu indispozice. Takže na děti byla sama a zároven používala státní instituce k péči, jak doktory, také i školství a neplnila podmínky státu. Jako cizinka v ČR by si neškrtla. Chyba norských úřadů byla pouze v tom, že rozdělily děti. Jinak by se to tak moc nemedializovalo.

+1/−7
10.12.2015 17:17

J91a10n 36S27e50v54e88r34i60n 1186711216735

To je ale uzasny blabol. Vite, zde znamy pan Dominik ma aspon urcitou uroven pri psani svych prispevku, jakkoli s nim nesouhlasim. Ale tohle ... ;-D

+1/0
10.12.2015 19:56





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.