Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Němka promluvila o vraždách imigrantů. Měla jsem těžké dětství, hájí se

Dva a půl roku trvalo, než před soudem v Mnichově zaznělo svědectví jediné přeživší členky neonacistické buňky Národněsocialistické podzemí. Beata Zschäpeová ve své výpovědi popřela, že se podílela na vraždách deseti převážně tureckých přistěhovalců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J59i75ř16í 29P67a42j80k 8613575620707

Přijde doba, kdy tuto ženu vynese z vězení jásající dav na ramenou za zvuků hudby jako hrdinku. Neříkám, že z toho budu mít radost. Ale tak to prostě bude.

+1/0
10.12.2015 9:38

P15e91t35r 66Z33d10e28n21ě24k 2664139954

Zdá se mi to nebo je to skutečnost, že se rodí čím dál tím více psychycky narušených lidí?

0/0
9.12.2015 23:03

D41a56l65i83b33o22r 98K27u23r82b31e54l 5766599264569

Freiheit für Beate Zschäpe!

0/0
9.12.2015 20:27

P68e37t80r 42S79m82e28j82k16a22l 3128445368895

Nejkrásnější je, že německá policie zpočátku ty vraždy nijak zvlášť urputně nevyšetřovala, protože se domnívala, že se jedná o obvyklý folklor mezi přistěhovalci, ale když se zjistilo, že v tom mají prsty neonacisté, tak začal cvrkot.

+1/0
9.12.2015 19:57

M30i82r48o61s48l26a70v 10K34a94š73p38a58r 3152747221821

Až jsem slzu zamáčkl, chudinka Beata měla těžké dětství.                                                   Kdoví zdali není nakonec oběť okolností:-/

+5/−1
9.12.2015 17:42

K12a55r51e60l 96N20e44č68a59s 5233859100150

Je to vražedkyně,kterou třeba izolovat.Zda soud přihlédne k tomu,že je hloupá,v dětství se pomočovala nebo ji matka kousla při kojení je už věc soudu.Je to vrah.:-/

+5/−1
9.12.2015 17:09

P39a92v14e20l 48R93a63c55e75k 2765930292203

Bych se měl nad sebou zamyslet, můj stařéček byl asi muslim:-( Jednou jsem ho slyšel jak říká : ženský só druhá jakost, só puklý

+2/0
9.12.2015 17:03

P19r41o55u86z54a 53Z57d16e37n31ě53k 4866742416863

Běž je vítat do Německa a neztrácej čas,ale ty jsi tady za to placený, tak si mel co chceš . Kolik jich máš doma ?

+1/−1
9.12.2015 17:09

P64a38v81e12l 49R20a19c73e33k 2285220692113

byl jsem v německu, byl jsem ve francii se podívat, jinak ještě pro tebe zopakuji: jsem zásadní odpůrce imigrace

+1/0
9.12.2015 17:13

P43a17v90e94l 83R29a25c24e57k 2505800402223

Pane Hanák, dle mého názoru překrucujete fakta vynecháváte důležité statě ,které se vám nehodí, zbytečně vyvoláváte hysterii a nemístný strach.

0/−2
9.12.2015 16:14

R60o85b45e96r82t 26H50a76n79á44k 8887395908381

Pro popleteného Petera Šikýře, ale opravdu jen pro něj.:

Oportunismus v politice

Ve sporech mezi revolučními a reformními socialisty od konce 19. století se slovo oportunismus začalo užívat jako pejorativní označení (nadávka) pro politiku sociální demokracie a reformních socialistů, kteří chtěli postavení dělníků zlepšovat postupnými kroky v rámci demokratického uspořádání společnosti, a nikoli celkovou revolucí.

Pozdější komunistická propaganda rozlišovala tzv. pravicový oportunismus, který hájil systém několika politických stran – politický pluralismus – zejména v politice sociální demokracie, a levicový oportunismus, kterým označovala politiku jiných komunistických států než spojenců Sovětského svazu, například ČLR či Albánie, jež sovětský komunismus kritizovaly.

No a teď panu Šikýřovi stačí, jen si to analogicky zařadit v kontextu toho, co jsem napsal. A ne operovat s původním anglickým slovem oportunity.

Abych to celé nemusel psát já, zdrojem je Wikipedie.

+4/−2
9.12.2015 15:47

P17e91t44r 77Š79i29k38ý93ř 2667295197795

Ale tuhle dulezitejsi cast jste v tom kopirovani z wikipedie vynechal a ta je dost dulezita pro pochopeni co je dnes oportunismus, nez konec 19stoleti.;-D

S dalším rozvojem politické agitace se význam slova oportunismus rozšířil, takže může znamenat politiku, která se neřídí pevnými zásadami, mění se podle potřeby a okolností a využívá okamžitých nálad a příležitostí. Oportunista se ve svém rozhodování řídí především průzkumy veřejného mínění, přizpůsobuje se náladám veřejnosti a sleduje okamžitý úspěch bez ohledu na dlouhodobé důsledky. Přidává se na stranu těch, kdo mají úspěch, a nedbá na to, co voličům sliboval dříve.

zdroj je wikipedie;-D;-D;-D

neoperuju s puvodnim anglickym slovem ,a le s tim co vyraz oportunismus dnes skutecne znamena....a ze napisu ze je Marine Le Penova oportunistka skutecne neznamena ze je v opozici proti rudym ve Francii jak si to vykladate vy.;-D;-D

Mam strasne rad tyhle lidi co se tady dobrovolne ztrapnuji a jeste to rozmazavaji, neskutecne mne bavite....ale vseho do casu a ja pujdu pomalu na obed....tak nezke odpoledne do CR ve vasem casovem pasmu...

+1/−3
9.12.2015 15:54

R83o45b12e44r23t 66H53a98n38á78k 8607725428751

A co to mění na věci, že se rozšířil význam slova? To jako ten předešlý význam už neexistuje? ;-D;-D No bav se s volem o sobotě, když jde v pátek na porážku, takhle to pak dopadá.

Jak jsem poznal nějakého Šikýře . Ale Šikýř, ta Le Pen bude k někomu v opozici nakonec, ne? ;-D ;-D;-D

+3/−1
9.12.2015 15:58

P72e28t26r 65Š24i24k49ý40ř 2847325297425

No presne jak rikate , bav se s volem ktery se snazi vsemocne zakryt ze si puvodne hloupe spletl slova vyznam oportunismus. cesky by se asi dalo rict prospecharstvi.....tohle nema zadnou vysku debata s vami, nejen oportunismus, myslite si te socialismus je to same co komunismus a podobne...

pujdu se radsi pred obedem projit na slunicko, preji prijemne odpoledne do Cr.

+1/−1
9.12.2015 16:02

P88r94o44u79z65a 17Z13d26e96n41ě96k 4956982856943

Nějak nemůžeš odejít .;-D

+2/−1
9.12.2015 16:47

P77e70t63r 91Š15i97k29ý55ř 2947275937115

Jinak skutecne puvodni vyznam z devatenavteho stoleti uz dnes platny neni...;-D;-D

+1/−2
9.12.2015 16:03

L91u23b69o30m62í13r 37S43i33g66m49u82n26d 6925765684

No pro české komunisty platný je. Zakážete jim to p. Šikýři? Nebo jak je prosím přesvědčíte o své jediné pravdě?

+1/−1
9.12.2015 17:11

P94e49t82r 36Š77i33k90ý49ř 2367395357655

Oportunismus (z lat. opportunus, příznivý, popř. anglického opportunity, příležitost) je způsob jednání a rozhodování, které se neřídí vlastními zásadami, nýbrž se přizpůsobuje vnějším okolnostem, příležitostem a výhodám z toho kterého rozhodnutí. Protikladem je doktrinářství, dogmatismus.

+1/−1
9.12.2015 16:05

P25r12o62u28z57a 34Z10d71e87n52ě11k 4226592486883

Běž to vykládat do USA ,tam už novináře vystřídala reklamní agentura a u nás uřž to je podobné.;-D

+3/−1
9.12.2015 16:50

P74a87v51e92l 80H42o66u56s82k78a 3341845420918

Oportunisti, to je přiléhavé označení ekonomických migrantů.

+4/0
9.12.2015 15:22

D71a30n97i15e31l 48C70v33e29j57n 9564923379970

Terorismus jako terorismus. Je hanbou německých úřadů, že to nedokázali a nedokážou odstíhat důstojněji. Pro mě je paní stejný prevít, jako ti, co stříleli v Paříži.

+10/0
9.12.2015 15:19

P94r76o94u82z75a 20Z41d11e47n63ě47k 4236312306303

Jenom se to minulo Holandemu , I když byl na blízku .Docela zajímavé.Rv

0/0
9.12.2015 16:52

F60r11a50n31t47i13š19e19k 50B39e49r82d53a 5482796699601

V celé diskuzi se všechno točí kolem migrace a radikálních postojů zleva doprava, ale je zajímavé, že nikdo nezmíní to, že soud už se táhne několik let, německá policie podělala při vyšetřování, co mohla, Zschäpeová se na policii přihlásila sama, nebyli schopni ji chytit.  Nečinnost tajné služby stála křeslo šéfa kontrarozvědky a proces už stál v přepočtu na naše více než půl miliardy a stále není vidět na konec.

Mě by třeba zajímalo, jestli jí po smrti kompliců jsou vůbec schopni dokázat, že přímo vraždila, nebo jí nakonec přišijou jen spoluúčast na vykrádání bank, nepřímý podíl na vraždách a bombových útocích.

+7/0
9.12.2015 15:03

R83o20b63e55r80t 39H17a47n18á94k 8197665148831

To víte že nejsou a bude to fraška. Máte pravdu, v této úvaze.

+3/−1
9.12.2015 15:07

K84a33t19e97ř36i35n41a 35H56u72t39o90v73á 9661695110607

S nadsázkou by se dalo říct, že díky tomu, že vyšetřovatelé byli jedinci, kteří rádi zjednodušují (oběti byli Turci, takže to musí znametat, že se mezi sebou musí vraždit v rámci konkurenčního boje). Jenže koho by napadlo, že tam řádí zahnědlá vrahounská a zlodějská banda

+2/−1
9.12.2015 15:13

P63r19o97u42z60a 68Z45d50e47n94ě50k 4186942706113

Nemají Pokoše důvěryhodného svědka.;-D

+2/0
9.12.2015 16:54

V54á29c82l77a69v 63V55a60n62ě57k 2833313298331

Jen pár čísel pro posly zkázy a konci kultury v Evropě.

Současný počet uprchlíků v EU z nich převážná většina asi budou muslimové nedosahuje ani 1/2 procenta Evropské populace.

Polovička z nich zřejmě nebude mít nárok na azyl, takže si tento zlomek zredukujte opět na polovinu.

Pokud někdo tvrdí, že takovéhle množství pokud by bylo rovnoměrně rozděleno tak jak by to mělo být by ohrozilo jak kulturu tak bezpečnost Evropy tak je buď velmi zaujatý anebo velmi neinformovaný.

Fakta bez hysterie a fašizování tohoto tématu.

+6/−7
9.12.2015 15:00

J65i77ř56í 43G38a49b64r53i29e74l 8352750464667

Souhlasím, až na tu redukci. Ta polovina co nedostane azyl bude muset být někým přijata zpět. To je problém, který se již dnes projevil s návratem Pakistánců, které Pakistán odmítl přijmout. A můj osobní názor. O tradiční kulturu se již dlouhodobě připravujeme sami, bez cizího přispění. Teď jsme ale našli nepřítele, na kterého to můžeme svést.

+2/0
9.12.2015 15:05

R89o90b87e61r32t 31H94a12n64á24k 8817765848491

Tak zkuste počítat. Jedna muslimská rodina, 6-8 potomků. 8 potomku = 8 muslimských rodin. Krát 6-8 potomků...atd. Jak dlouho jim to asi bude trvat, když průměrný Evropan má 0 - 2 děti?

Další věc. Ti kdo nebudou mít právo na azyl udělají co? Odstěhují ze zpět? No to asi ne, že jo, když už jsou tady. Budou z nich nelegálové, kteří tu opět založí rodiny a EU naprosto vůbec neví, co s nimi příštích 10 až 20 let udělá.

Takže pokud někdo tvrdí že by takové množství nemělo nebo nemá možnost ovlivnit běh Evropy, se v kontextu času hluboce mýlí. A to ještě muslimské okupaci není zdaleka konec. Příští tok se počítá oproti letošnímu s nárůstem minimálně 5%. A protože tyto propočty dělala Evropská komise, tak jsou zatraceně podhodnocené.

+7/−2
9.12.2015 15:06

P44e85t10r 16Š86i65k25ý74ř 2267515277245

z jake statistiky vychazte o poctu tech deti v muslimskych rodinach.....muzete dat nejaky rozumny odkaz na nejakou takovou statistiku?

Naopak je dokazano ze pokud jsou v Evrope jejich pocet deti klesa na evropsky prumer.....

+2/−2
9.12.2015 15:08

R66o26b79e28r34t 50H87a30n84á26k 8897925398401

Například z těchto dokumentů, mrkněte na to, je jich několik dohromady a na netu jsou jich stovky:

https://www.youtube.com/watch?v=BUJIm6pgLBEhttps://www.youtube.com/watch?v=BUJIm6pgLBE

A sem s těmi důkazy, jak se přizpůsobují muslimáci Evropě a jak klesá jejich porodnost. To už je blábol, protože to, samozřejmě, nikdo nepočítá a nikdo nedělá statistiku například muslimských Francouzů. Stejně tak my neděláme statistiky porodnosti cikánů. Proč? Protože je to přece "nekorektní".

+2/−1
9.12.2015 15:17

P71e42t56r 60Š41i72k34ý82ř 2757435347895

tak to je mi vas docela lito, kdyz verite vsemu co vam reknou v nejakem dokumentu a vydavate to za statistiku;-D

+1/−2
9.12.2015 15:19

R88o46b60e13r34t 72H85a16n78á77k 8877975978121

Mně je líto vás, že to házíte za hlavu, ale jak už jsem psal, je vás málo, tak co. To je jedno. A dál jsem psal, že statistiky neexistují. V zaostalých zemích se nedělají a v těch našich, díky "korektnosti" taky ne. A tyto dokumenty, protože to jsou dokumenty, pod kterými je někdo podepsán, jsou různě ve stovkách, tak čemu teda nevěříte? Tomu, co muslimani říkají sami o sobě?

+2/0
9.12.2015 15:23

P58e60t98r 55Š65i25k88ý96ř 2727855437535

Docela s edrzite nacisticke retoriky, odpurci je malo tak co.....;-DPro vas je evropa zaostala? Rec byla o porodnosti muslimu v evrope....

dokumentu pod kterymi je nekdo podepsan jsou stovky, ale neznamena ze jsou pravdive, pod dokumentem kde se tvrdilo ze v srpnu 1968 vojska varsavske smlouvy celila fasistickemu spiknuti v Cr a nasla plne sklady fasisitickych zbrani byl taky nekdo podepsan a je to snuska lzi....

ja verim sam sobe, znam muslimu spousty a mam nektere ji kao dobre pratele, zil jsme ve Francii dost dlouho na to abych je poznal a napsota vetsina z nich chce zit jako ja a nebo vy, nic jineho....

+1/−1
9.12.2015 15:30

R19o69b62e35r52t 54H45a58n16á62k 8397945788391

Výborně, takže jsem nacista, dle Šikýře, protože mám jiný názor než on a říkám, že nejsou statistiky. Perfekt ;-D

+2/−1
9.12.2015 15:33

P89e15t67r 84Š36i76k82ý52ř 2747365807265

vy nekde ctete ze pisi ze jste nacista?8-o8-o

tak to se pak skutecne nemame o cem bavit kdyz neumite interpretovat ani text a vidite v nem nekde vase oznaceni za nacistu...

nebo to je jen uhybny manevr, protoze vam dosly argumenty?

+1/−1
9.12.2015 15:37

R82o35b43e33r31t 70H16a61n86á52k 8617695178351

Kdo se drží nacistické rétoriky je nacista, ne? Nebo jste to myslel tak, že se držím nacistické rétoriky a jsem demokrat? ;-D

+2/−1
9.12.2015 15:40

P72e54t56r 23Š11i91k92ý35ř 2297205667815

tak to nemusi byt, kdo pouziva podobnou retoriku jeste nemusi byt nacista, ale chapu ze u cloveka ktery si mysli ze oportunismus je nejaka opozice vuci necemu je tezke pochopit i tohle....

0/−1
9.12.2015 15:45

R74o68b81e91r79t 81H77a28n64á41k 8337375948711

mrkněte výše, holt jsem si dal tu práci.

+3/0
9.12.2015 15:48

P57e67t83r 53Š80i42k73ý17ř 2757275127815

No ja taky abych vam odpovedel a zkopiroval jsem tam to co jste asi zamerne vynechal kdyz uz jste si dal tu praci....;-D;-D

0/−1
9.12.2015 15:55

O33t13t80o 42H50a96l11í60ř 9483787168766

Samozřejmě, že jste p. Hanáka obvinil z nacismu, tím, že mu podsouváte, že používá nacistickou rétoriku. Z toho se nevylžete. Vaše latentní urážky vidí každý, kdo je vidět chce. A neschovávejte se za prázdné řeči o interpretaci textu - v tom máte právě vy trochu problém. A nejvíce se mi líbí, že když vám dojdou argumenty (protože tuhle diskuzi jednoznačně projíždíte z toho prostého důvodu, že p. Hanákovi nejste důstojným soupeřem z hlediska přirozených dispozic a jistých pro vás nepřekročitelných možností;-D), tak spouštíte cosi jako pokus o výsměch a urážky a k tomu pod ubohou záminkou uvádíte obvyklou frázi podobných demagog: Nemáme se o čem bavit, protože výmluva;-D

+1/0
9.12.2015 17:06

O92t86t24o 54H89a75l38í58ř 9693687648396

Je podivné, že nejste schopen operovat s fakty, kterých i na netu můžete najít při troše snahy dost a diskutovat o nich. Pracujete pouze se sluníčkovými představami a vydáváte je za fakta, přičemž když když vás někdo konfrontuje s důkazy, místo argumentů reagujete jen výsměchem.. Máte nějaký důvod k tomu, abyste odmítal přijmout realitu a za každou cenu vytvářel promuslimské, byť nepravdivé závěry?

+1/0
9.12.2015 16:59

L57u61b97o97m36í92r 35S18i84g13m64u75n45d 6405375514

P. Halíři, to už jednou předvedl v diskusi s p. Pospíšilem, tam to projel ještě trapnějším způsobem, protože p. Pospíšilovi co se týká islámu nesahá ani po kotníky (dokonce si pletl i Mohamedovy manželky;-D;-D;-D) prostě "odborník". Po ztrapnění se už dokáže jen urážet jako vzteklý fracek.

0/0
9.12.2015 17:24

V93á54c73l56a17v 45V73a74n64ě80k 2303603718221

O žádnou okupaci rozhodně nejde viz čísla nahoře.

Pokud azylanti dostanou azyl tak se zapojí do práce jako každý jiný a budou do společnosti přispívat.

Němci už úspěšně vyhostili armádními letadly skoro 20 tisíc lidí, takže to jde a nadále to půjde.

Pochopitelně se najdou výjimky co potvrzují pravidlo.

Jinak ale Evropa - možná kromě ČR je na cizí kultury zvyklá a je zvyklá je tolerovat.

Česko se to taky naučí a budeme o to lepší.

+1/−2
9.12.2015 15:11

R16o94b54e21r73t 84H67a53n98á49k 8807785828661

Kristova noho. 8-o

+3/0
9.12.2015 15:13

P78e38t51r 34Š98i91k27ý41ř 2267705847835

Uz jste se podival do slovniku a pochopil co je to oportunismus a odpovite mi dole?

0/−1
9.12.2015 15:14

L15u90b61o62m28í70r 37S64i51g92m63u39n45d 6825405304

P., Vaňku toto je vážně přes čáru. Němci do konce října dokázali vyhostit 14 875 lidí, takže Vašich skoro 20 tisíc je průhledná účelová lež. Jen v Severním Porýní-Vestfálsku čeká na vyhoštění 120 000 lidí. A to je prosím jen jedna jediná spolková země. Co potom celé Německo? Tomu Vy říkáte úspěšné vyhošťování? To je absurdní, sami Němci jsou z toho zoufalí. Takovou prolhanou demagogií ála Polický nemáte šanci uspět a vůbec se nedivte, že ostatní diskutující jsou ostře proti Vám. Prolhanou demagogií, založenou na lživých údajích nemáte šanci nikoho přesvědčit.  Všichni a to včetně Vás musí diskutovat na základě skutečných údajů, jinak diskuse ztrácí smysl a racionalitu. Ty údaje jsou z včerejšího článku "V Německu se registroval miliontý uprchlík. Deportace se nedaří ... . A Vy se tu rozplýváte nad tím jak se deportace daří. To není ani směšné, to je k pláči, k jakým argumentačním faulům se Vy islamofilové z nedostatku relevantních argumentů dokážete snížit. Je to odporný hnus.8-o

+2/0
9.12.2015 15:58

V68á15c12l18a94v 92V95a80n23ě51k 2313303868161

Pane Sigmund - od konce října už nás deli skoro dva měsíce, takže těch dvacet tisíc pravdou určitě bude.

Tady se ale zcela normálně tvrdí, že se vyhošťování neděje a dít nebude.

Nikdo netvrdí že to je anebo bude lehké, takže mě neosočujte z demagogie, kterou rozšiřujete v tomto případě vy sám.

0/−1
9.12.2015 18:03

L12u36b78o56m24í81r 68S93i57g28m26u64n95d 6515735984

Od konce října nás dělí měsíc a 9 dní. Jen pro přesnost. I kdyby dva měsíce to je irelevantní. Důležité je kolik SKUTEČNĚ BYLO vráceno ekonomických imigrantů za prvních deset měsíců. Měsíčně 1488 lidí!!! Kolik století je chcete při tak "úspěšné" repatriaci" vracet???8-o A to neberu v úvahu další a další příchozí.A Vy tu mluvíte o úspěchu.  V tom je ta Vaše sprostá a prolhaná demagogie o úspěšné repatriaci.;-O;-O Ve skutečnosti se žádný úspěch nekoná, tak nelžete!!!!!!Kdybyste jen trochu logicky přemýšlel, tak Vám dojde, že nově příchozích imigrantů, kteří budou s velkou pravděpodobností odmítnuti je za měsíc mnohokrát víc než 1488 skutečně vrácených. Takže demagogie z Vaší strany bez jakékoliv pochybnosti. Neosočujte druhé z toho co sám tak flagrantně předvádíte.

0/0
9.12.2015 19:14

O41t44t61o 81H58a85l50í26ř 9773127828656

Lžete, stačí přečíst německé zprávy a diskuze;-D

+1/0
9.12.2015 17:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.