Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Homosexuálové slaví dílčí vítězství, český soud uznal adopci dětí gayi

Gayové a lesby, kteří chtějí adoptovat děti, se dočkali dalšího dílčího vítězství. Prostějovský okresní soud uznal za rodiče desetiletých dvojčat dva muže, kteří si děti adoptovali v americkém San Francisku. Loni totiž nabyl účinnosti nový zákon o mezinárodním právu soukromém, který umožňuje, aby české soudy uznávaly cizí rozsudky o osvojení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

B45r94o79n90i57s53l70a47v 31G64a71b23r62y16š 2632249821

Už někdo někde napsal, že to dítě nežije ve vakuu. Ti, kteří to dítě vychovávají, jsou jednou z mnoha skupin obyvatel, se kterými se setkává. Kromě rodičů se dítě setkává s učiteli, s vychovateli, se sousedy, s rodiči svých spolužáků, se širokým příbuzenstvem.

Zkuste mi jako malýmu klukovi vysvětlit, jaké způsoby chování dává matka synovi, když ten věčně s otcem opravuje motorky a chodí na fotbal, a jaké způsoby chování dává otec dceři, když ta je pořád u máminy sukně v kuchyni.

Řekněte mi, jak může syna ovlivnit chování matky k otci a jak dceru může ovlivnit chování otce k matce. Pokud Vám jde o to, že výhradně otec nosí matce květiny, že výhradně matka se stará o úklid domácnosti, tak tenhle vzor neplatí v každé rodině a v každém páru. I my s partnerem se v jednotlivých povinnostech střídáme.

+2/−3
8.12.2015 15:58

M24a87r30t60i96n 87P81e46t95v37a43d 4120139157472

Ne že by chování dítěte chování rodičů nemohlo ovlivňovat, pane Gabryši. Ono je to přesně naopak: základem výchovy je především samotné chování rodičů, jakékoliv "výchovné" řeči a poučování jsou proti tomu zanedbatelné. Jestli váš otec bije matku, je bohužel velice pravděpodobné, že i vy budete jednou bít svou ženu, ačkoliv jste jako dítě s matkou soucítil a bránil ji. Vzory v rodině samozřejmě velice fungují, jenže pohlaví v tom nehraje významnou roli: například pro přirozeně submisivního syna je určitě významnějším vzorem submisivní matka než rozhodný a velitelský otec.

K tomu, aby si chlapeček hrál raději s autíčky a holčička s panenkami, nepotřebují děti žádný příklad: na to bohatě stačí jejich vlastní přirozenost, která má své vrozené pohlavní odlišnosti. Stejně tak se vyvíjí například i jejich budoucí sexualita: nikdo z nás při tom nepotřeboval šmírovat rodičovskou ložnici klíčovou dírkou. Nemluvě o tom, že pro případné homosexuální dítě by takové šmírování bylo vyloženě matoucí a kontraproduktivní. ;-)

Last but not least: čím je dítě starší, tím víc si své vzory aktivně vybírá podle toho, co potřebuje a co mu imponuje. Muž nebo žena, v rodině i mimo ni - všechno jedno.

+2/0
8.12.2015 16:49
Foto

B41r42o58n55i83s57l71a25v 70G45a42b44r25y31š 2602149141

Netušil jsem, že je to až tak...

Určité rozdíly vidím třeba ve svém mladším bratrovi. Je jasné, že vzory ve svých rodičích jsme měli oba dva, ale jeho chování k partnerkám je prostě jiné než moje chování k partnerům. Přesto mám pocit, že nezávisle na tom, jak se oba rodiče navzájem k sobě chovali, si uvědomuju, co se smí, co se má, co se nedělá... Už několikrát jsem slyšel křičet mého bratra na jeho holku. Nebyla první ani poslední. Já jsem po mém partnerovi takhle nikdy nevyjel.

Ale souhlasím s tím, že jak se k sobě chovají rodiče, mohou se k sobě stejně chovat i partneři jejich dětí. Nezávisle na pohlaví, nezávisle na sexuální orientaci.

+1/0
8.12.2015 17:12

J64a25r58a 37R61a29n47k 1171976539611

Prominte, prskla jsem Vam minus omylem, jeste nez jsem docetla, omlouvam se, pane Gabrysi.

0/0
22.1.2016 5:27

M25a37r45t27i59n 33P80e29t57v17a40d 4340529727582

Jen u nás - o světě nemluvě - máme za těch 70 let od dekriminalizace homosexuality tisíce a možná už desítky tisíc dětí, vychovaných homosexuálními rodiči nebo partnery. A nic nesvědčí tomu, že by taková výchova dítě jakkoliv handicapovala. Koneckonců nejvíc o tom ví právě ty děti - máte-li pochybnosti, ptejte se jich, nikdo kompetentnější neexistuje. Sexuální orientace jednoduše nemá na kvalitu rodičovství žádný vliv.

Argumentovat jakýmisi fiktivními právy dítěte je jalové: žádné dítě nemá možnost - a tudíž ani právo - vybírat si své rodiče.

Je proto zcela absurdní homosexuálním párům v adopci bránit. Mělo by stačit standardní posouzení rodičovských schopností, jaké se používá ve všech případech.

+6/−2
8.12.2015 13:08

J25i64ř52í 65Z25á45h32o39r46a 5873555202799

Já s tímhle nesouhlasím. Vůbec nejde primárně o sexuální orientaci, ta totiž neříká, jak kvalitní ten člověk je, dosud je tedy vše OK. I buzna umí teoreticky kvalitně vychovat dítě, ale jde o to, že dítě velmi vnímá při svém PŘIROZENÉM vývoji příklady jak ze strany otce, tak ze strany matky, což je pro jeho budoucí vývoj základ pro to, aby to byl vyrovnaný člověk, který vyjde ze "zdravého" prostředí. Homosexualita není samozřejmě žádná nemoc a mnoho homosexuálních párů má určitě i třeba daleko lepší zázemí, vzdělání,...apod. něž heterosexuální páry, ale žena a muž (otec/matka) dávají přirozeně a mnohdy nevědomky mnoho příkladů, které rodiče stejného pohlaví dát nemohou. Pro dítě tak v některých fázích jeho vývoje nastane velký zmatek a nebude vědět, jak se k tomu postavit. V nadsázce se dá použít přirovnání k rodině, kde otec bije matku, otec (potažmo jeden rodič obecně) je alkoholik, apod. dítě se neumí zříct lásky k rodiči, proto v nefukčních rodinýách často dochází k nevratnému poškození dítěte, myslím tím jeho chování. U hiomosexuálních párů by toto riziko bylo i v případě, že by rodina fungovala na jedničku.

0/0
8.12.2015 14:46
Foto

P22a21v48e85l 13P20e98c43h 9988241846907

Pokud je skutečně otec a matka tak potřeba, pak mi prosím vysvětlete, proč může o adopci zažádat svobodný jedinec?

+1/0
8.12.2015 15:24

J49i40ř56í 95Z34á89h16o63r13a 5143815632419

Vždyť je to jednoduchý, je to danné legislativně. Teď nevím, jestli narážíš na to, že když může samotná/ý žena/muž adoptovat dítě, proč by nemohli homosexuálové

0/0
8.12.2015 15:55
Foto

B38r25o91n96i98s39l13a23v 11G17a46b68r54y31š 2412729241

Ale sám jste přece napsal, že jeden vzor chování bude chybět... Dítě vychovávají vdovy, vdovci, rozvedení, samoživitelé, samoživitelky. Děti těchto skupin mají nebo nemají zmatek v tom, že ony mají jen jednoho rodiče?

+1/0
8.12.2015 16:00
Foto

P26a49v66e73l 75P15e75c43h 9218961496557

Ano, narážím právě na to, protože to je právě to, co homosexuálům vadí na tomto zákoně. Že jsou registrovaní partneři hned vyřazení, ale svobodní muži a ženy (i homosexuálové) ne. Pokud důvodem pro vyřazení je chybějící vzor druhého rodiče, pak by měli být vyřazeni i svobodní, jinak je to jen výmluva - omluva diskriminace.

+1/0
8.12.2015 22:44

J75i18ř38í 83Z53á74h94o16r46a 5983845812779

Souhlasím s tím, že je to nespravedlivé, ale neznamená to, že souhlasím s tím, že by jedinci měli mít možnost adoptovat dítě, právě z toho důvodu, který popisuju výše. I když jsou vstupní podmínky pro přidělení poměrně ostré a důkladné, jeden rodič/homosexuálové nemůžou nabídnout to, co normální rodina.

0/−1
9.12.2015 8:24

M47a33r19t37i79n 68P73e89t88v86a42d 4950679627202

Ty mužské a ženské vzory jsou oblíbený mýtus, pane Záhoro: nikdo ale neumí konkrétně popsat jejich obsah a účinek. Mluvíte o "příkladech", které stejnopohlavní páry dát nemohou - buďte konkrétnější: jaké příklady máte na mysli?

A co s tou spoustou dětí, které vyrůstají jen s jedním rodičem (úmrtí, rozvod, svobodná matka) - jsou snad všechny nějak neodvratně postižené?

Když už chcete mluvit o genderových vzorech, nezapomínejte ani na to, že všichni, homosexuály nevyjímaje, máme kolem sebe spoustu blízkých i vzdálených příbuzných obojího pohlaví, i jejich kompletní rodiny - to se podle vás nepočítá?

Jak jste přišel na to, že homosexuální páry jsou srovnatelné s rodinami alkoholiků nebo násilníků? Co mají společného, aby znamenaly stejné riziko?

Kolik dětí, vychovávaných homosexuálními partnery, jste osobně poznal, abyste mohl konstatovat škody na nich způsobené? Jsou jich u nás za posledních 70 let celé tisíce, ne-li desítky tisíc - to už je snad dost velký počet na to, aby jejich handicap vyšel najevo.

Obávám se, že celý problém s nedostatkem vzorů spočívá v obyčejné neznalosti, spojené s tendencí vytvářet racionální závěry z iracionálních premis.

+3/0
8.12.2015 16:08

J26i63ř87í 41Z62á66h35o97r18a 5833105552469

To nevím, jestli je to oblíbený mýtus, v praxi to tak obvykle funguje. A naopak je dost lidí, kteří popsali obsah i účinek.

Ta spousta dětí, které vyrůstají s jedním rodičem jsou samozřejmě problém, netroufnu si říct, že jsou neodvratně postižené, ale mají vše težší.

0/0
9.12.2015 8:27

M66a76r26t64i84n 95S37v80o66b16o40d37a 4755645866302

Přes 1200 prispevku a ja pisu az na konci dne. Co dodat? Heterosexuální chlap by mel zkusit kluka, chlapa. Nikdo to posou nedela lepe nez muz. Nebudete litovat!!! [>-]V:-P

0/−2
7.12.2015 22:54
Foto

J95i87n84d22ř83i89š82k21a 52Z29a20c22h34o11v52á 6788230370330

I když souhlasím s adopcí děcka homosexuálem, neznamená to, že jsem zvědavá na Vaše sexuální choutky!

+1/0
11.12.2015 12:36

K21a70r77e21l 70N34e38č58a57s 5563149850120

Vědci už určitě pracují  i na možnosti otěhotnění muže po análním styku.Lidstvu se otevírají nedohledné zítřky.R^:-)

+2/−3
7.12.2015 19:57
Foto

M48i77l21o95š 25F42. 61P75e93c14h21a65r 3843251560655

Jsem proti adopci cizích dětí homosexuálními páry, protože na adopci čeká mnoho heterosexuálních manželských dvojic(*).

Podpásový „argument“ ve stylu „je lépe dítěti v děcáku než v harmonické homosexuální rodině (sic), než v nefunkčním manželství“ je možná oblíbenou diskusní zkratkou, ale jde o demagogii.(**)

Asi by stálo za to přehodnotit pojem poručníka – například vychovává-li lesba potomka své zemřelé partnerky, je to pro dítě asi lepší než jít k adopci nebo do děcáku.

V mém pohledu stojí na prvním místě v dané problematice zájem(***) dítěte.

-----

(*) Manželství je etymologicky totéž co „mužoženství“, čemuž žádná jakkoli věrná a spořádaná homosexuální dvojice nemůže nikdy dostát.

(**) Nerovně poměřuje nefunkční rodinu s funkčním homosexuálním partnerstvím. Férový člověk by v kontextu výchovy dětí poměřoval nefunkční homosexuální soužití s nefunkční rodinou a funkční dva (dvě) stejnopohlavce s rodinou funkční.

(***) Dítě je většinou ve věku, kdy „zájem“ není s to posoudit. Mám samozřejmě na mysli to, co je pro ně v daná okamžik to nejlepší. Je-li např. partnerka jeho matky tím nejbližším, koho to dítě má, pak jsem jednoznačně pro adopci.

0/0
7.12.2015 21:17

M62a61r24t48i41n 74N58o28v75á24k 8877542402352

"Jsem proti adopci cizích dětí homosexuálními páry, protože na adopci čeká mnoho heterosexuálních manželských dvojic" - Však při adopcích klidně upřednostněme heterosexuály. Problém vyřešen.

+1/0
8.12.2015 1:57
Foto

P64a48v42e18l 72P56e88c56h 9638791746567

Je vtipné, jak všichni vědí, že "manžel" vyšlo z "malžen", a - přestože nikdo netuší, co vlatně "mal" zmanená, resp. je několik teorií, ale žádná z nich ani vzdáleně nesměřuje k muži - jsou si jisti, že to zmaneá "muž a žena" :D

0/0
8.12.2015 12:55
Foto

M27i66l65o55š 84F18. 81P92e93c94h88a47r 3693721280925

Myslíte, že si to jazykovědci vymysleli a vy jste je odhalil? 8-o

http://www.rozhlas.cz/regina/slova/_zprava/manzel--87244

0/0
8.12.2015 13:25
Foto

P29a10v54e16l 45P68e48c71h 9328761516107

Neříkám, že je to nesmysl. Na to nejsem odborník, abych to posoudil. ALe musíte uznat, že je to zvláštní :) Nicméně když se podíváte, jak jsou ty debaty a dohady popisovány, tak to opravdu není často (a hlavně v tom případě) tak, že by se dopátrali vzniku, ale že spíš tipují možné vzniky. Pokud pak dojdou k tomu, že "mal" vychází z "man", je to prostě vtipné a minimálně podezřele účelové.

0/0
8.12.2015 15:21

M75a16r96t44i72n 83P57e91t61v30a38d 4790729467402

Při anáním styku ani žena neotěhotní, pane Nečasi, s tím vědci nic nezmůžou. V

Je ale pravda, že v dohledné době bude možné zplodit dítě dvou libovolných partnerů bez ohledu na jejich pohlaví - na tom už vědci opravdu pracují a jsou s tím poměrně daleko. I takové dítě ovšem bude muset donosit a porodit žena.

+1/0
8.12.2015 12:30

J69a59r93o47s10l37a94v 36V62á34v67r21a 5583277923322

Nekrmte trolla.

0/0
7.12.2015 18:33
Foto

M18i65l80o26š 86F96. 53P74e85c24h35a40r 3973711740435

Kdo je troll? Autor článku, anebo vám upadl příspěvek mimo diskusní vlákno?

0/0
7.12.2015 21:18

J97a37n 78J22e38n38i51c 1714794787434

Emancipace pedofilie je řízena shora. Potom co v roce 1973 byla nátlakovými skupinami změněna definice homosexuality v příručce Amerického sdružení psychiatrů (APA) (předtím “porucha”, nyní “stav”),  odstranilo vedení sdružení roku 1994 pod nátlakem (!) pedofilii a další sexuální poruchy ze sféry patologie. Pedofilie byla nadále jen chorobná, v případě, že jí postižený trpěl, např. se styděl! Pokusy snížit věkovou hranici pro potrestání sexuálních styků s nezletilými se provádějí za kulisami emancipační elitou, která zastává klíčové politické a sociální pozice, a neodpovídají potřebám lidstva. V Holandsku byla hranice trestu v roce 1990 snížena na dvanáct let, za předpokladu, že dítě je s tím srozuměno a rodiče také nemají pochyby (při pochybách rodičů je hranice patnáct let, takže rodiče o chování svého dítěte nad patnáct let nemají co říci). Iniciativa k tomu vyšla z homosexuálního sdružení COC, který, podobně jako sesterské sdružení v mnoha jiných zemích, získalo velký politický vliv. Po masivních anti-pedofilních demonstracích v Belgii po vraždách Dutrouxe byla věková hranice pro potrestání o dva roky zvýšena, ale je otázkou, zda to v justiční praxi mnoho zmůže. Zásada, která byla již v osmdesátých letech vládou mlčky akceptována, že sexuální aktivity “samy o sobě jsou morálně neutrální” – za podmínky oboustranného souhlasu – zůstává ideologickým výchozím bodem státního myšlení a jednání. Vícerá humanisticko-liberální západní grémia jsou nakloněna opatrné toleranci sexuálních kontaktů dospělých s nezletilými a dokonce, s omezeními, i pedofilie. Kdyby tomu tak nebylo, byly by organizace jako COC a americká NAMBLA jistě z národních a mezinárodních grémií vyloučeny.

0/−6
7.12.2015 17:54

J19a15n 71J98e73n68i97c 1294234917294

Tato progresivní mentalita vzbuzuje malou důvěru, že příslušné úřady odmítnou efebofilům nebo také pedofilům adoptivní rodičovství. Feminismus a homosexuální ideologie mají uvnitř státních institucí mnoho stoupenců, takže kdyby došlo k sexuální intimitě mezi homosexuálními “rodiči” a adoptivními dětmi, byla by reakce pravděpodobně mírná.

Více zde: http://www.petice-adopce.cz/homosexualita-a-fakta/dr-gerard-j-m-van-den-aardweg/

0/−3
7.12.2015 17:54

M53a71r15t29i61n 84P12e64t37v89a59d 4340229307482

Pane Jenici, úvahy o pedofilii jsou naprosto zbytečné, jelikož je tu řeč o homosexualitě, která má s pedofilií společné totéž co heterosexualita.

A pokud jde o mladistvé, každý sexuální kontakt, zneužívající jejich závislosti (rodiče, učitelé atd.), je u nás trestný bez ohledu na pohlaví a sexuální orientaci delikventa. Není důvod na tom něco měnit a nikdo ani o změnu neusiluje.

+2/0
8.12.2015 12:40
Foto

P80a93v78e24l 19P45e17c63h 9448691236257

Nespamuj už.

+2/0
7.12.2015 18:16
Foto

P61a71v10e52l 60F50r77u83m16e17r19t 5767654697258

grafoman? nebo respektive copy-paste-man?

potěš koště, aby byl člověk přečíst všechno, co jste sem dal, tak by na to nestačil ani týden ;-D akorát ta kvalita za tou kvantitou trošku pokulhává :-)

+1/0
7.12.2015 18:36
Foto

P51a52v59e79l 59F77r35u87m14e49r98t 5817824457188

...aby byl schopen člověk...

0/0
7.12.2015 18:36
Foto

M69i59l47o69š 50F91. 36P47e97c82h44a46r 3413721840125

Krom toho, že jsem se musel prokousat odporně dlouhým „odstavcem“ (to nedokážete svá slova logicky rozdělit?) musím oponovat.

Píšete: „takže rodiče o chování svého dítěte nad patnáct let nemají co říci“ ve spojení s pedfilií. Vzhledem k tomu, že pedofila sexuálně přitahují děti, u nichž se neobjevily znaky pohlavní vyspělosti, je řeč o „patnáctkách„ zcela mimo mísu.

0/0
7.12.2015 21:23

M57a48r30t65i20n 84S88e63m47e35r83a95d 9125611686938

No konecne. Jeste to dotahnout do konce a umoznit jim adopci u nas. O adoptovane deti lidmi, kteri nemohou mit deti klasickou cestou, je zpravidla mnohem lepe postarano. Pokud nekoho trapi, ze robatku "se mozna budou smat ve skole, ze ma dva tatinky", tak se tim prestante trapit, kdyz bude treba, najdete si pet minut na svoje osklive deti, vysvetlete jim, o co jde a bude to mnohem lepsi. Vubec e tato problematika nedotyka kvality vaseho zivota, takze neni treba zasahovat do zivota druhych.

+7/−3
7.12.2015 16:12

J48a97n 46J58e39n95i29c 1334244157604

Zazvonil zvonec a pohádky je konec  :-)

+2/−2
7.12.2015 16:18

J95a25r40a 92R24a29n47k 1501436629781

Mela jsem kolegyni, ktera studovala lesarnu v Brne, takze byla pani myslivec.;-)

0/0
22.1.2016 5:42
Foto

J96a84n 69F83i31a24l17a 8403441463248

Také je dost zvláštní, že petici spustila zrovna poslankyně za ČSSD. Kdyby byla za lidovce, tak budiž, ale tohle mi přijde jako kdyby člen NSDAP spustil petici proti Norimberským zákonům. Asi zoufalý předvolební výkřik. I když já osobně si myslím, že se pouze chtěla zviditelnit, a protože zrovna krásou moc neoplývá, tak musí takhle.

0/−2
7.12.2015 16:00

J49a97n 43J36e35n72i61c 1294954517154

Už jsem si zvyknul, že když dojdou argumenty, tak nastávají útoky a urážky. Dnes už mne tu jeden mírumilovný homosexuál nazval vypatlancem. No asi to zcela psychicky nedal...

0/−1
7.12.2015 16:10
Foto

J34a92n 48F16i42a69l76a 8643201343408

Ještě vtipnější bylo, když paní poslankyně Nýtrová varovala před tím, že se homo lobby bude dožadovat toho, aby si dítě mohli osvojit lidé žijící homosexuálním způsobem života. Víte o tom, že si lidé žijící homosexuálně děti osvojovat můžou, a to dokonce i v Rusku.

0/0
7.12.2015 16:12

J68a11n 60J88e55n73i15c 1254824697234

Myslíte když nepřiznají, že mají partnera stejného pohlaví?

0/0
7.12.2015 16:18
Foto

J81a74n 41F59i87a93l74a 8883231663378

A on se jich na to někdo bude ptát? Co řeknete na to, že v Moskvě vychovává lesba adoptované dítě se svojí partnerkou? Neslyšel jsem o tom, že by osvojitel podepisoval čestné prohlášení, že až do plnoletosti dítěte nebude žít s osobou téhož pohlaví.

+1/0
7.12.2015 16:21

J90a60n 76J44e25n81i47c 1634784357884

Vidíte, myslím si, že tohle je ten správný přítup. Lhát, podvádět, zkreslovat, jen aby se ukojilo sobecké ego... Tohle určitě nechci a už vůbec ne jako vzor pro dítě...

0/−1
7.12.2015 16:26
Foto

J18a39n 41F74i45a26l86a 8243801673458

Jak podvádět? Jak lhát?

+1/0
7.12.2015 16:30

J20a21n 72J73e81n80i82c 1894314207734

Chcete říct, že v Rusku je legální, aby si homosexuální páry zažádaly o odopci dětí?

0/0
7.12.2015 16:35
Foto

J41a19n 10F22i20a58l32a 8763291893868

Chci říct, že v Rusku je legální, aby si homosexuální jednotlivci podobně jako u nás žádali o adopci dětí. Homosexuální Rus si osvojí dítě, a pak si nastěhuje k sobě do bytu svého protějška, dítě pak má v rodném listu pouze jednoho samozřejmě.

+1/0
7.12.2015 16:40

J91a66n 12J27e23n57i57c 1114984857684

Takže ztráta času. Evidentně máme o definici slov a pojmů každý jiné chápání...

0/−1
7.12.2015 16:46
Foto

J55a49n 65F71i50a98l65a 8803881143788

Tak já sice studuji daně, ale měl jsem ambice studovat právo, takže určitou zkušenost se slovíčkařením mám. A po přečtení judikatury Ruské federace jsem dospěl k názoru, že se tam děti můžou dostat do homosexuálních párů zcela v souladu se zákony. Jediný rozdíl je v tom, že mají pak jenom jednoho rodiče, ten druhý se pak musí podílet na jeho výchově. Homosexualita není v Rusku považována za nemoc od r. 1999, tudíž ani tam neexistuje žádný relevantní důvod, proč vylučovat homosexuální osoby z adopčního procesu, či se jejich soukromím takto výrazně zabývat.

+1/0
7.12.2015 16:52

M43a96r32t73i32n 16P38e90t13v47a54d 4330289157702

Ani u nás žádný zákon nebrání tomu, aby dítě adoptoval homosexuál. Proto je směšné, že se stejná možnost upírá homosexuálním partnerům.

+2/0
8.12.2015 13:15
Foto

J63a67n 34F42i29a21l87a 8713621593568

Tak já se vulgarit raději zdržuji. V každém případě ta poslankyně musí být dost hloupá a duševně nevyrovnaná, ne proto že nesouhlasí s adopcí homosexuály, ale protože o problematice nemá vůbec žádné povědomí, a také proto, že v úvodním prohlášení k petici dělá z homosexuálů nebezpečné jedince, kteří by dítěti mohli ublížit.

+2/0
7.12.2015 16:20

J48a17n 33J21e48n11i81c 1234324157934

Ale s tím souhlasím a je to i v souladu s názory citovaných odborníků. Navíc jsou příklady zastánců homosexuálů, které skončily sebevraždou dítěte v pozdějším věku...

0/−2
7.12.2015 16:27
Foto

J48a35n 50F72i18a81l30a 8113261463658

Takže fakt, že mám homosexuální orientaci mě činí nezpůsobilým mít dítě? Proč tedy paní poslankyně rovnou nepodá návrh novely zákona, který by lesbickým matkám odebral děti? O něco takového se pokoušela ruská poslankyně Jelena Mizulina, autorka homofobních zákonů, zpočátku by se to týkalo pouze adoptovaných dětí, a Státní duma to smetla ze stolu. Lesbická matka z Moskvy nikoho neuvedla v omyl, nikde čestně neprohlašovala, že nebude žít s osobou stejného pohlaví, a ani se jí nikdo na její milostné poměry neptal.

+1/0
7.12.2015 16:33
Foto

J78a44n 96F55i56a84l66a 8553341693238

A existují mezi těmi odborníky i bezvěrci? Vždyť i ten "exhomosexuál" Glatze je křesťan. To smrdí ideologií aneb vydávání svých subjektivních pocitů za fakta + vytrhávání z kontextu.

+1/0
7.12.2015 16:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.