- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
U prvniho zaznamu, s berlinskym autem, je treba rici, ze prejezd v uzavrene osade se silnym provozem aut, rychlymi vlaky , jen s cervenym svetlem bez zavor je naprosto nezodpovedne ze strany statni a zeleznicni spravy.
Nějak tomu titulku nevěřím, mezi zapnutím signalizačního zařízení a průjezdem vlaku je čas minimálně 30 sekund
Nedivím se, tady ve městě jezdí auta běžně na červenou a co je nejhorší, tak jezdí i autobusy městské dopravy na červenou. Každý z nich si myslí, že je to bezpečné, protože se nikdo nemůže tak rychle rozjet na zelenou. Policajta nevidím celé dni jen se vozí sem tam autem. Onehdy stáli policajti na křižovatce a před nima vesele podjížděl a v zápětí přejel plnou čáru jeden spěchající. Polišema to ani nehnulo o 100m stáli další zašití co sledovali provoz a také to nebylo pro ně nic vzrušujícího. Čemu se pak divíme?
Zavedeme absolutní přednost aut na přejezdu před vlaky.. na přechodech se to osvědčilo
Nevím, na tom prvním videu vidím bílá světla téměř až do momentu rozjezdu. Takže ten řidič mohl kouknout na světla, ok, rozhlédnout se a rozjet.
To blikající jsou ale červená světla.
Bílé světlo je jen jedno dole. Viděl jste někdy železniční přejezd?
"Často"?? Krom snad jen té Masaryčky byli viníky VÝHRADNĚ řidiči aut...
Prosím pěkně, kde je na Masaryčce přejezd ....