- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zřejmě další týpek věřící tomu že jeho vůz svými "nadpřirozenými vlastnostmi" a též díky svému bravurnímu ovládání je schopen překonat či ignorovat fyzikální zákony
další oběti ekoteroristů, D8 měla stát už 10 let...
Je k necemu vubec to vysetrovani, krome toho ze to z pohledu legislativy policie udelat musi? Tezko asi podaji jeden na druheho nejakou zalobu... Asi bude pak zalezet jestli mel vinik nejaky majetek, a poskozeny nejakou rodinu ktera by se domahala odskodneho. Nicmene klidne se muze stat ze policie to vlastne setri k nicemu, protoze poskozeny proste krome Mercedesu nic nema...
Policie to šetří především proto, že vyšetřené příčiny nehod se následně analyzují a přijímají se různě účinná opatření za účelem zabránění dalším podobným nehodám.
Je pravda, že tam chybí v kritickém bodě omezení rychlosti. Naopak zbytek trasy je přehnaně opatrnický, například konec obce Bořislav až za hřbitovem, tam 50 nikdo nejezdí. Tato komunikace je mezinárodní ostuda. Zatáčky jsou velmi nebezpečné a nikdo nic neudělal pro to, aby cesta byla přehlednější. Skončit ve 2 metry hlubokém příkopu nevyžaduje moc dovednosti ani při opatrné jízdě, je-li snížená viditelnost. Nejraději si dám na čas a tento úsek projíždím pověšený za kamionem, samozřejmě s patřičným odstupem. Ještě nebezpečnější je ten rozšířený úsek, který svádí k předjíždění, jenž končí ostrou zatáčkou a protisvahem. Jsem pro zákaz předjíždění v celém úseku, snad vyjma tříproudovky nad Velemínem.
I tam shora, přes dvě čáry, tací jako borec v meďáku předjíždí!
Tam je par mist, kde lidi, co tam neznaj a vleti tam, musi byt hodne prekvapeni. Ted je tam skoro kazdy tyden nekdo na strese a v protismeru. Ten s tim Renoltem mel fakt smulu.
Zemřít kvůli někomu, který jede o závod i když to tam nezná nebo ještě hůř, pokud to tam zná!
To musel jet v tom Mercedesu snad 250. Ta zatacka je prece strasne plynula..
Nechci tu řešit nehodu, ale nechápu, proč Idnes dává jako mapu turistickou verzi? (když už tedy musí dát nějaké ilustrační foto o nehodě, to už přecházím). To je problém použít normální
mluvite mi z duse... relevance te mapy je uplne nulova. kdyby tam byl vyrez z kalsicke mapy (google, bing, ci cokoliv) pripadne i s vyznacenym bodem nehody.. takhle je to uplne k nicemu
Chudak v renaultu. Jet tam o pet vterin driv nebo pozdeji....proste pesek.
podrobnosti tragicke nehody neznam, mozna naledi apod. nicmene troufnu si zaspekulovat, ze by k ni nedoslo byla-li by d8 jiz hotova. poda nekdo trestni oznameni na vsechny muzne ekoteroristy, jejichz dilem je ono zdrzeni dostavby dalnice? pujde konecne nekdo z nich sedet? nebo zase tato nehoda bude stripkem do skladacky pro idi@ta toka, aby zduvodnil nakup rychlych policejnich passatu?
Pokud občané zvolí do parlamentu zástupce, kteří odhlasují zákony, které umožňují provádět "eko-obstrukce", tak využívání těchto nástrojů je legální. Nemůžeš úspěšně žalovat někoho, že využívá legální možnosti.
Srazil se řidič Mercedesu s řidičem Renaultu a podle fotky z toho vzniklo rozbité pětkové BMW? A nebo je ta fotka úplně odjinud a pak by tam mohl být obrázek čehokoli, třeba kombajnu. Proč tam dávají za každou cenu nějakou fotku, když aktuální nemají? A to už neplatí, že si policajti a hasiči přivydělávají focením drastických událostí a jejich rychlým prodáváním do médií?
To neplatilo nikdy. To platilo pro odtahovky a lovce nehod.